kami :-) no tak jsem schopen ustoupit z toho vecka :-) btw s tim jaguarem je to zajimava myslenka ale ja ziju jen v jedny zemi a fakt nevim jak je to tu s tim servisem.
dilema je v tom: 7kovym baworem tyhle cenovy rady jsem neco najel, a vim co od toho muzu cekat.
Z lexusem mam taky naky skusenosti ale s modelem 97 a 99. coz se rokama nevejdu a byla tam zmena ktera je az za mym limitem, tak nevim jak na tom je starsi serie a jak je na to servis taky nevim
Jabka sou prej drahy na servis ale ten lexus mne nak bere vic.
Co já vím od kamaráda z Toyoty ČR, tak s Lexusy, které u nás prodali, nejsou naprosto žádné problémy - jen počítej s tím, že třeba na 400 stojí výměna svíček skoro 8000,- (jsou tam platinky a je jich osm, zase jsou na 100000 km - ale orig. jsou NGK a v Elitu stojí tak 500,-). A co jsem slyšel od jiného kamaráda z Autecu, tak BMW mají problémy s tím, že mají lepší modely prošpikované skrz na skrz vším myslitelným - a sere se jim to. Navíc téměř vždy až po záruce (1 rok, Lexus 3 roky) a i když jsou majitelé nových BMW většinou vataři, tak to jsou pak takové rány, že se nestačí divit.