Druhej Kandidát Toyota Yaris 55KW základní cena 288 000,- plus příplatek za metal.barvu 8 000,-
Pořizovací cena 296 000,- Stav tachometru 5600 km
povinné ručení 1080,- havar. 5% 6 760,- 1 rok.
Subjektivní dojmy: - velice živé a úsporné auto, prostorný interiér. - příjemný palubní počítač a integrované radio (radio nemůže být lákadlem pro zloděje). Zatím bez jakékoliv reklamovatelné závady. Nadstandartní doplněk - střešní nosič.
Auto garážováno a používáno nepravidelně, odhad max. 10-15 tis Km ročně.
Pořizovací cena 296 000,- Stav tachometru 5600 km
povinné ručení 1080,- havar. 5% 6 760,- 1 rok.
Subjektivní dojmy: - velice živé a úsporné auto, prostorný interiér. - příjemný palubní počítač a integrované radio (radio nemůže být lákadlem pro zloděje). Zatím bez jakékoliv reklamovatelné závady. Nadstandartní doplněk - střešní nosič.
Auto garážováno a používáno nepravidelně, odhad max. 10-15 tis Km ročně.
Fabia má najeto 147 km.
Objevena drobná závada: nesvítí levé brzdové světlo. Švagr jede do servisu.
Objevena drobná závada: nesvítí levé brzdové světlo. Švagr jede do servisu.
To je malickost. SPis nechapu proc s takovou malickosti ( pokud jde o vymenu zarovky ) jede do servisu, kde stravi x minut cekanim po x kilometru dlouhe jizde.
Vysvětlení😒br />
1. Švagr si stejně jede do servisu pro potahy.
2. Výměna by byla nejlepším řešením, nezkoušel to, ale viz 1.
1. Švagr si stejně jede do servisu pro potahy.
2. Výměna by byla nejlepším řešením, nezkoušel to, ale viz 1.
Nic ve zlým, ale jak znám postupy v servisech, bude se na to sepisovat zakázka atd. Zvláště když jde o záruku. Mám obavu, aby tím švagr nezískal pověst potížisty a neprojevilo se to na průběhu našeho testu.
koupena v 25.7.2000, zatím najeto cca 5000km ( z toho tak 70% ve meste ( Praha ). Ted posledni vikend jsem ujel asi 277 km, z nadrze ubylo nejakych 18,6 litru. Takze prumer nejakych 6,71 litru. Z tech 277 km bylo nejakych 140 mesto a 133 mimo po okreskach ( ne dalnice ) V aute jsme byli tak ze 80% tri, tj,ja moje zena a dite. V kufru kocarek a nejake dalsi blbosti. Jinak pokud jezdime ve meste, tak spotreba kolisa mezi nejakymi 7,5 az 8l na 100 km. A auto je vetsinou obsazene tak 2 dospelaky a ditetem.
Fabia měla k 25.12. najeto 1400 km, 100% po městě s průměrnou spotřebou 8.3l/100km. Jinak spokojenost.
Mozem sa pridat???
Kupene 11.10.2000, stav tachometra 6km. Cena 399.900 Sk + bocne airbagy 12.900 Sk. Zakonna poistka 2640 Sk, havrijna pre celu europu cca 14.500 Sk.
Motor 1390ccm, vykon 72kW/6500, toc. moment 127Nm/3750. Velmi svizne auticko, dobre brzdy a prijemny podvozok s neutralnym chovanim. Priemerna spotreba za 3600km je 6.7l, najnizsia 6.2, najvyssia 7. Priemerna cestovna rychlost 100km/h. Vacsinu casu obsadene 2 ludia + plny kufor, jazda asi 30/50/20 dialnice/okresky/mesto.
Ak ma tu nechcete, napiste a pojdem otravovat inde 😄, chystam maila aj na autotesty. Caf.
Kupene 11.10.2000, stav tachometra 6km. Cena 399.900 Sk + bocne airbagy 12.900 Sk. Zakonna poistka 2640 Sk, havrijna pre celu europu cca 14.500 Sk.
Motor 1390ccm, vykon 72kW/6500, toc. moment 127Nm/3750. Velmi svizne auticko, dobre brzdy a prijemny podvozok s neutralnym chovanim. Priemerna spotreba za 3600km je 6.7l, najnizsia 6.2, najvyssia 7. Priemerna cestovna rychlost 100km/h. Vacsinu casu obsadene 2 ludia + plny kufor, jazda asi 30/50/20 dialnice/okresky/mesto.
Ak ma tu nechcete, napiste a pojdem otravovat inde 😄, chystam maila aj na autotesty. Caf.
Fabia 1.4 MPi/44kW
Cena pořízení😒br />
Základní: 264 900 verze Classic
Příplatek za barvu: 4500
Jiná výbava navíc😁ělená zadní sedadla, Construct.
Celkem cena: 272 000Kč.
Pojistné: 5 let zdarma i s povinným ručením, spoluúčast 10%.
První subjektivní dojmy:
- velice živé auto, (upozorňoval jsem předtím švagra na horší dynamiku vozu)
- příjemný posilovač řízení.