Druhej Kandidát Toyota Yaris 55KW základní cena 288 000,- plus příplatek za metal.barvu 8 000,-
Pořizovací cena 296 000,- Stav tachometru 5600 km
povinné ručení 1080,- havar. 5% 6 760,- 1 rok.
Subjektivní dojmy: - velice živé a úsporné auto, prostorný interiér. - příjemný palubní počítač a integrované radio (radio nemůže být lákadlem pro zloděje). Zatím bez jakékoliv reklamovatelné závady. Nadstandartní doplněk - střešní nosič.
Auto garážováno a používáno nepravidelně, odhad max. 10-15 tis Km ročně.
To je malickost. SPis nechapu proc s takovou malickosti ( pokud jde o vymenu zarovky ) jede do servisu, kde stravi x minut cekanim po x kilometru dlouhe jizde.
Nic ve zlým, ale jak znám postupy v servisech, bude se na to sepisovat zakázka atd. Zvláště když jde o záruku. Mám obavu, aby tím švagr nezískal pověst potížisty a neprojevilo se to na průběhu našeho testu.
koupena v 25.7.2000, zatím najeto cca 5000km ( z toho tak 70% ve meste ( Praha ). Ted posledni vikend jsem ujel asi 277 km, z nadrze ubylo nejakych 18,6 litru. Takze prumer nejakych 6,71 litru. Z tech 277 km bylo nejakych 140 mesto a 133 mimo po okreskach ( ne dalnice ) V aute jsme byli tak ze 80% tri, tj,ja moje zena a dite. V kufru kocarek a nejake dalsi blbosti. Jinak pokud jezdime ve meste, tak spotreba kolisa mezi nejakymi 7,5 az 8l na 100 km. A auto je vetsinou obsazene tak 2 dospelaky a ditetem.
Mozem sa pridat???
Kupene 11.10.2000, stav tachometra 6km. Cena 399.900 Sk + bocne airbagy 12.900 Sk. Zakonna poistka 2640 Sk, havrijna pre celu europu cca 14.500 Sk.
Motor 1390ccm, vykon 72kW/6500, toc. moment 127Nm/3750. Velmi svizne auticko, dobre brzdy a prijemny podvozok s neutralnym chovanim. Priemerna spotreba za 3600km je 6.7l, najnizsia 6.2, najvyssia 7. Priemerna cestovna rychlost 100km/h. Vacsinu casu obsadene 2 ludia + plny kufor, jazda asi 30/50/20 dialnice/okresky/mesto.
Ak ma tu nechcete, napiste a pojdem otravovat inde :-), chystam maila aj na autotesty. Caf.