Ford Mondeo Combi nebo VW Passat Combi.
a co takhle: Renault 21 Nevada
No, nabizite tu hezky veci, ale mam pocit ze pro vetsinu ceskych rodin nebude rodinny vuz kombi ze stredni tridy, ale zatracene niz.
Pánové, vaše nabídky nejprostornějších vozů jsou sice fajn, ale chybí jim objektivní porovnání. Takže vezměte metr, a změřte své čtyřkolové miláčky podle metodiky, jakou požívají v testech tady na auto.cz. Od pedálu plynu ke zlomu (mezi opěradlem a sedákem) v šoférově sedadle a od zadní strany šoférova opěradla po zlom v zadním sedadle. Když se podíváte na skicu u kteréhokoliv testu, tak to lehce pochopíte.
Chevrolet Suburban. ASA rodinné auto střední třídy. Když chce v USA někdo něco většího, pořídí Ford Econovan, Ford F 350 double Cab a pod. Motor 6,5l TD PTD
Obrovský interiér i kufr. V tom jezdili dva lidi a poté, co se jim podařilo vykopnout zadní okno, se tam vešli dokonce tři.
Co sa tyka europskych vyrobcov, tak najpriestrannejsi v strednej triede je novy Citroen C5 break. mam doma aj porovnavaciu tabulku oproti konkurentom.
Co se týče nových aut, odpověď najdeš na www.autokatalog.cz. Jdou tam i vozy porovnávat.
U starších je to podle mě R 21 nevada. Tolik místa pro posádku a v kufru nemá podle mě žádné jiné auto stř. třídy.
U starších je to podle mě R 21 nevada. Tolik místa pro posádku a v kufru nemá podle mě žádné jiné auto stř. třídy.
A to sice v tom, že mnoho z nás, kdo si z finančních důvodů mohou o kombi střední třídy nechat tak akorát dát, má i na kombi vyšší třídy, který je v porovnání s novu střední vyjde doslova "na pár babek".Když pominu PTDovy ameriky, kde by se dalo najít už opravdu prostorné kombi (jenž by mohlo díky svým rozměrům sloužit i jako docela prostorná garáž na nějaký Galaxy nebo Picaso, k takovýmu Passatu by se sem vešel i skůtr), tak naprosto suverenní je zcela určitě LizaSvedova Granada. Vážení, kdo neměl, nepochopí, kdo měl, ví o čem je řeč. Jako ojetina v solidním stavu se dá koupit do dvacítky, jezdí za 8 - 18 (podle motoru a režimu v němž je provozována). Snadno si můžete spočítat, jestli vám vyjde levněji koupit něco novýho za cca 600 tis., nebo skočit do týhle vrány a dát si bokem - no, ať nežeru - 200 tis na opravy. Jsem si jist, že při troše štěstí při koupi, vám z nich po 5 letech ježdění zbyde ještě na dovolenou v Karibiku pro 2 osoby. Tohle auto má jen jedinou vadu (já ji považuju naopak za obrovský +). Soused Vám to auto nikdy nebude závidět.😄
Nevím,co pořád strašíte s tou Nevadou - seděl jsem v tom a je to MRŇAVÝ!!! Myslím teda interiér,kufr je solidní.
Mondeo to asi taky nebude, vzadu místo nic moc.To samý platí o c5,takže asi nejlíp s místem na tom bude v týhle kategorii prassát.
Granada-to ale není střední třída,ale asi to bude horkej kandidát.Z téhle kategorie bych tam ale asi spíš dal Audi 100 doutník-Avant(objem kufru základní=800 litrů!!!) nebo Citroen XM kombi(750 l).
S tou audinou jsi trochu ulit. Zakladni objem doutnika se zdaleka nerovna Nevade a ta ma v zakladu neco pres 500 litru. Ver mi, obe auta jsem mel.
Navic i ten tvuj udaj o XMu se mi zda mimo misu, podle me to nebude pres 600 litru...
Lucky:v obou příspěvcích nemáš pravdu!!!XM MÁ zákaldní objem kufru 750 litrů.A audi 100Avant má kufr ještě větší.Nevím,co jsi měl za model,nebylo to audi 80 avant 😄))???
Na objem kufru XMa se doma podivam, ale tu Audinu uz asi nikde nenajdu... Neboj v roce 1984 se jine kombi u Audi nevyrabelo, 80tky byly pouze sedany, nebo kupe. 100vka mela kufr docela rozmerny, ale malo hluboky, protoze pod nim byla plnohodnotna rezerva, od roku 1988(po faceliftu) zacali davat jenom dojezdove kolo a kufr se o neco zvetsil, ale i tak to nebyla zadna slava...
A audi80 se dělalo i jako Avant.
Ta stara, hranata?? Tu jsem nikdy nevidel...
S tim XMem jsi mel pravdu, v zakladu ma 720l a pri sklopenych sedackach 1960l. Ale o ty Audine se mi tomu porad nechce verit. Proste co si vzpominam, tak ten kufr byl na tak veliky auto proste malej...
S tim XMem jsi mel pravdu, v zakladu ma 720l a pri sklopenych sedackach 1960l. Ale o ty Audine se mi tomu porad nechce verit. Proste co si vzpominam, tak ten kufr byl na tak veliky auto proste malej...
Jo ty jsi mluvil o tom novějším modelu - od r.90???No tak to nevím,ale určitě měla menší kufr než doutník.
Litry jsou mi na *, když se mi tam nevejde kredenc a mražák. Důležitej je tvar a přístup a to se žádnejma balónama nezměří.
Jezdim v MB 115, do kufru už zahučela euro paleta, nebo 200l sud, jízdní kolo, nebo sekačka na trávu,... Akorát s tím sudem jsem musel mít otevřený víko, obash v litrech nevim.
feliss: Jo, to znám, ale kam se to sere na starý křídlo. Měli jsme 190ku a tam se vešla i kyslíková autogenní flaška, běžně se tam vozily 2 metrový lešeňovky a podobně. Když už muselo bejt otevřený víko, tak ten Medvěd táhl zadek po zemi. Jinak s tím sudem jsi mi připoměl takovou příhodu. Když jsme ještě neměli sklad vyjetých olejů a měla přijít kontrola ze životního prostředí, tak jsme přemýšleli, kam zašít 2 sudy vyjetýho oleje. Nakonec jsem vzal služební Granadu kombíka, po lešeňový podlážce jsme je vykulili oba dovnitř, zabouchli a postavili anonymně opodál na parkoviště a byl klid.
Ne, ja jsem mluvil o doutniku 1983-1990. V roce 1988 byl doutnik faceliftovanej, nevim jestli v ramci toho faceliftu se do nej zacalo davat jenom dojezdove kolo, takze kufr zacal byt rapidne hlubsi. Ale u toho prvniho modelu se nedaly sklapet zadni sedadla, sklapela se jenom operadla, jestli to bylo stejne i u toho novejsiho modelu, tak tam musel byt dost veliky skok v podlaze pri sklopeni operadel.
No pokud vím ,tak facelift v roce 88 spočíval v tom, že byly dány zapuštěné kliky dveří místo vylezlých,a možná se změnily zadní světla.O změnách kufru nic nevím.Ale v tom autohitu - i když jinak se tam lze dočíst různý bláboly - to bylo,takže tomu věřím.Nic víc.
aha, tak nic, ja myslel ze je tu rec o stredni tride, zatimco vy tu debatuje o vyssi stredni, tak cau..
Můj horký favorit na nejprostornější rodinné kombi střední třídy je Mazda 626 Wagon.
Je něco většího ?