Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
9. 11. 2000 16:31
neregistrovaný "h_ST"
10. 11. 2000 20:10
neregistrovaný "BRZETIA"
10. 11. 2000 22:35
neregistrovaný "mondeo"
14. 11. 2000 10:45
neregistrovaný "h_ST"
14. 11. 2000 15:41
neregistrovaný "honny"
15. 11. 2000 07:39
neregistrovaný "pohoda"
15. 11. 2000 15:39
neregistrovaný "Fucida"
16. 11. 2000 08:10
neregistrovaný "h_ST"
16. 11. 2000 08:42
neregistrovaný "Fucida"
16. 5. 2001 01:17
neregistrovaný "LizaSved"
16. 11. 2000 08:18
neregistrovaný "h_ST"
28. 11. 2000 09:14
neregistrovaný "PTD"
28. 11. 2000 20:16
neregistrovaný "davidz"
16. 5. 2001 04:33
16. 5. 2001 08:42
16. 5. 2001 10:14
neregistrovaný "PROF"
16. 3. 2003 19:02
neregistrovaný "aaddam"
16. 3. 2003 19:22
neregistrovaný "Hufnágl1"
17. 3. 2003 07:49
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 07:50
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 07:52
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 13:37
17. 3. 2003 13:48
17. 3. 2003 14:48
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 15:14
17. 3. 2003 19:17
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 19:18
neregistrovaný "Fagor"
18. 3. 2003 08:52
18. 3. 2003 12:38
neregistrovaný "Fagor"
18. 3. 2003 21:38
neregistrovaný "PROF"
24. 3. 2003 13:56
neregistrovaný "feliss"
24. 3. 2003 15:20
neregistrovaný "Fagor"
24. 3. 2003 23:01
neregistrovaný "PROF"
25. 3. 2003 12:51
neregistrovaný "feliss"
25. 3. 2003 13:32
neregistrovaný "oddie"
19. 3. 2003 09:09
19. 3. 2003 12:32
neregistrovaný "Fagor"
19. 3. 2003 12:45
3. 4. 2003 07:48
neregistrovaný "scorpiak"
8. 4. 2003 23:07
neregistrovaný "rbaron"
neregistrovaný "h_ST"
9. 11. 2000 16:31
TAK KTERÉ TO JE ?
Měřte, pište, srovnávejte !

Můj horký favorit na nejprostornější rodinné kombi střední třídy je Mazda 626 Wagon.

Je něco většího ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "BRZETIA"
10. 11. 2000 20:10
Re: TAK KTERÉ TO JE ?
Jasně, že jo, vole. Trabant 601 Combi.
neregistrovaný "mondeo"
10. 11. 2000 22:35
Re: TAK KTERÉ TO JE ?
jako čerstvý držitel Ford Mondeo Kombi jsem asi silně ovlivněn :-)) hlasuji pro tohle auto :-)))
neregistrovaný "h_ST"
14. 11. 2000 10:45
Re: MONDEO TO NENÍ
Kufr má určitě velký, ale na zadních sedadlech prostor nic moc - ve Focusu je místa stejně.
Avatar - pallas
14. 11. 2000 11:19
Citroen Xantia Break?
Netvrdím to, len sa pýtam.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "honny"
14. 11. 2000 15:41
kombi
Ford Mondeo Combi nebo VW Passat Combi.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "pohoda"
15. 11. 2000 07:39
Re: kombi
a co takhle: Renault 21 Nevada
neregistrovaný "Fucida"
15. 11. 2000 15:39
Re: kombi
No, nabizite tu hezky veci, ale mam pocit ze pro vetsinu ceskych rodin nebude rodinny vuz kombi ze stredni tridy, ale zatracene niz.
neregistrovaný "h_ST"
16. 11. 2000 08:10
Re: BOHUŽEL .....
... je to tak, většina českých rodin na střední třídu nemá. Jinak ale - to čemu se u nás říká "střední třída", se v Anglii jmenuje docela prostě "family cars", tedy rodinné vozy . No comment.
neregistrovaný "Fucida"
16. 11. 2000 08:42
Re: BOHUŽEL .....
No jo, Anglani musej mit furt neco extra.
neregistrovaný "LizaSved"
16. 5. 2001 01:17
Re: BOHUŽEL .....
jedine GRANADA kombi v automatu!!!!! vybava GL
neregistrovaný "h_ST"
16. 11. 2000 08:18
MĚŘTE !
Pánové, vaše nabídky nejprostornějších vozů jsou sice fajn, ale chybí jim objektivní porovnání. Takže vezměte metr, a změřte své čtyřkolové miláčky podle metodiky, jakou požívají v testech tady na auto.cz. Od pedálu plynu ke zlomu (mezi opěradlem a sedákem) v šoférově sedadle a od zadní strany šoférova opěradla po zlom v zadním sedadle. Když se podíváte na skicu u kteréhokoliv testu, tak to lehce pochopíte.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PTD"
28. 11. 2000 09:14
Chevy
Chevrolet Suburban. ASA rodinné auto střední třídy. Když chce v USA někdo něco většího, pořídí Ford Econovan, Ford F 350 double Cab a pod. Motor 6,5l TD PTD
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "davidz"
28. 11. 2000 20:16
Volha Kombi
Obrovský interiér i kufr. V tom jezdili dva lidi a poté, co se jim podařilo vykopnout zadní okno, se tam vešli dokonce tři.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pallas
16. 5. 2001 04:33
Europske kombi
Co sa tyka europskych vyrobcov, tak najpriestrannejsi v strednej triede je novy Citroen C5 break. mam doma aj porovnavaciu tabulku oproti konkurentom.
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2001 08:42
Bez nadpisu
Co se týče nových aut, odpověď najdeš na www.autokatalog.cz. Jdou tam i vozy porovnávat.

U starších je to podle mě R 21 nevada. Tolik místa pro posádku a v kufru nemá podle mě žádné jiné auto stř. třídy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PROF"
16. 5. 2001 10:14
Střední třída je věc relativní
A to sice v tom, že mnoho z nás, kdo si z finančních důvodů mohou o kombi střední třídy nechat tak akorát dát, má i na kombi vyšší třídy, který je v porovnání s novu střední vyjde doslova "na pár babek".Když pominu PTDovy ameriky, kde by se dalo najít už opravdu prostorné kombi (jenž by mohlo díky svým rozměrům sloužit i jako docela prostorná garáž na nějaký Galaxy nebo Picaso, k takovýmu Passatu by se sem vešel i skůtr), tak naprosto suverenní je zcela určitě LizaSvedova Granada. Vážení, kdo neměl, nepochopí, kdo měl, ví o čem je řeč. Jako ojetina v solidním stavu se dá koupit do dvacítky, jezdí za 8 - 18 (podle motoru a režimu v němž je provozována). Snadno si můžete spočítat, jestli vám vyjde levněji koupit něco novýho za cca 600 tis., nebo skočit do týhle vrány a dát si bokem - no, ať nežeru - 200 tis na opravy. Jsem si jist, že při troše štěstí při koupi, vám z nich po 5 letech ježdění zbyde ještě na dovolenou v Karibiku pro 2 osoby. Tohle auto má jen jedinou vadu (já ji považuju naopak za obrovský +). Soused Vám to auto nikdy nebude závidět.:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "aaddam"
16. 3. 2003 19:02
Bez nadpisu
Sierra
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hufnágl1"
16. 3. 2003 19:22
Re: Re:
Taunus :o)))
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 07:49
Nevada - určutě NE!!!
Nevím,co pořád strašíte s tou Nevadou - seděl jsem v tom a je to MRŇAVÝ!!! Myslím teda interiér,kufr je solidní.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 07:50
Bez nadpisu
Mondeo to asi taky nebude, vzadu místo nic moc.To samý platí o c5,takže asi nejlíp s místem na tom bude v týhle kategorii prassát.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 07:52
Bez nadpisu
Granada-to ale není střední třída,ale asi to bude horkej kandidát.Z téhle kategorie bych tam ale asi spíš dal Audi 100 doutník-Avant(objem kufru základní=800 litrů!!!) nebo Citroen XM kombi(750 l).
Rozbalit vlákno
4
17. 3. 2003 13:37
Re: Re:
S tou audinou jsi trochu ulit. Zakladni objem doutnika se zdaleka nerovna Nevade a ta ma v zakladu neco pres 500 litru. Ver mi, obe auta jsem mel.
17. 3. 2003 13:48
Re: Re:
Navic i ten tvuj udaj o XMu se mi zda mimo misu, podle me to nebude pres 600 litru...
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 14:48
Re: Re:
Lucky:v obou příspěvcích nemáš pravdu!!!XM MÁ zákaldní objem kufru 750 litrů.A audi 100Avant má kufr ještě větší.Nevím,co jsi měl za model,nebylo to audi 80 avant :o)))???
17. 3. 2003 15:14
Re: Re:
Na objem kufru XMa se doma podivam, ale tu Audinu uz asi nikde nenajdu... Neboj v roce 1984 se jine kombi u Audi nevyrabelo, 80tky byly pouze sedany, nebo kupe. 100vka mela kufr docela rozmerny, ale malo hluboky, protoze pod nim byla plnohodnotna rezerva, od roku 1988(po faceliftu) zacali davat jenom dojezdove kolo a kufr se o neco zvetsil, ale i tak to nebyla zadna slava...
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 19:17
To Lucky-Audi 100
Koukni se na:[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fagor"
17. 3. 2003 19:18
Bez nadpisu
A audi80 se dělalo i jako Avant.
Rozbalit vlákno
11
18. 3. 2003 08:52
Re: Re:
Ta stara, hranata?? Tu jsem nikdy nevidel...

S tim XMem jsi mel pravdu, v zakladu ma 720l a pri sklopenych sedackach 1960l. Ale o ty Audine se mi tomu porad nechce verit. Proste co si vzpominam, tak ten kufr byl na tak veliky auto proste malej...
neregistrovaný "Fagor"
18. 3. 2003 12:38
Re: audi 100
Jo ty jsi mluvil o tom novějším modelu - od r.90???No tak to nevím,ale určitě měla menší kufr než doutník.
neregistrovaný "PROF"
18. 3. 2003 21:38
Re: audi 100
Litry jsou mi na *, když se mi tam nevejde kredenc a mražák. Důležitej je tvar a přístup a to se žádnejma balónama nezměří.
neregistrovaný "feliss"
24. 3. 2003 13:56
Re: pro profa
Jezdim v MB 115, do kufru už zahučela euro paleta, nebo 200l sud, jízdní kolo, nebo sekačka na trávu,... Akorát s tím sudem jsem musel mít otevřený víko, obash v litrech nevim.
neregistrovaný "Fagor"
24. 3. 2003 15:20
Re: pro profa
mb115:co to je,to je ta stará šunka???
neregistrovaný "PROF"
24. 3. 2003 23:01
Re: pro profa
feliss: Jo, to znám, ale kam se to sere na starý křídlo. Měli jsme 190ku a tam se vešla i kyslíková autogenní flaška, běžně se tam vozily 2 metrový lešeňovky a podobně. Když už muselo bejt otevřený víko, tak ten Medvěd táhl zadek po zemi. Jinak s tím sudem jsi mi připoměl takovou příhodu. Když jsme ještě neměli sklad vyjetých olejů a měla přijít kontrola ze životního prostředí, tak jsme přemýšleli, kam zašít 2 sudy vyjetýho oleje. Nakonec jsem vzal služební Granadu kombíka, po lešeňový podlážce jsme je vykulili oba dovnitř, zabouchli a postavili anonymně opodál na parkoviště a byl klid.
neregistrovaný "feliss"
25. 3. 2003 12:51
Re: pro profa
Más pravdu, do křídla bych ten sud i zavřel, ale křídlo už nejde sehnat. ....Jo je to ta stará šunka
neregistrovaný "oddie"
25. 3. 2003 13:32
Re: pro profa
No, ono těch 115-tek už taky zas tolik není. Piána vidím často, ale 115-ku sporadicky. Křídlo si vůbec nepamatuju, že bych za posledních pár let potkal...
19. 3. 2003 09:09
Re: pro profa
Ne, ja jsem mluvil o doutniku 1983-1990. V roce 1988 byl doutnik faceliftovanej, nevim jestli v ramci toho faceliftu se do nej zacalo davat jenom dojezdove kolo, takze kufr zacal byt rapidne hlubsi. Ale u toho prvniho modelu se nedaly sklapet zadni sedadla, sklapela se jenom operadla, jestli to bylo stejne i u toho novejsiho modelu, tak tam musel byt dost veliky skok v podlaze pri sklopeni operadel.
neregistrovaný "Fagor"
19. 3. 2003 12:32
Re: pro profa
No pokud vím ,tak facelift v roce 88 spočíval v tom, že byly dány zapuštěné kliky dveří místo vylezlých,a možná se změnily zadní světla.O změnách kufru nic nevím.Ale v tom autohitu - i když jinak se tam lze dočíst různý bláboly - to bylo,takže tomu věřím.Nic víc.
19. 3. 2003 12:45
Re: pro profa
Od roku 88 meli 100vky jinou paluvni desku, ktera byla i v novem modelu po roce 90. Do 88meho meli stejnou palubni desku jako se delaji zase ted, mala kaplicka nad budikama a stredovy panel...
neregistrovaný "scorpiak"
3. 4. 2003 07:48
stredni trida??
aha, tak nic, ja myslel ze je tu rec o stredni tride, zatimco vy tu debatuje o vyssi stredni, tak cau..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rbaron"
8. 4. 2003 23:07
Re: stredni trida??
scorpiak: Myslím, že můžeme bejt rádi, že se tu ještě o kombíkách vůbec mluví. V jiných tématech už by to bylo o cestách na měsíc a finančních skandálech protinožců.