Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
11. 12. 2000 15:05
neregistrovaný "SwedenRules"
12. 12. 2000 07:36
neregistrovaný "pohoda"
12. 12. 2000 07:55
neregistrovaný "zadek5241"
12. 12. 2000 18:45
neregistrovaný "luf"
13. 12. 2000 07:16
neregistrovaný "PROF"
13. 12. 2000 13:43
neregistrovaný "luf"
13. 12. 2000 13:46
neregistrovaný "luf"
13. 12. 2000 14:46
neregistrovaný "PROF"
13. 12. 2000 15:48
neregistrovaný "pohoda"
13. 12. 2000 17:43
neregistrovaný "luf"
13. 12. 2000 18:00
neregistrovaný "PROF"
14. 12. 2000 09:15
neregistrovaný "mfilip"
14. 12. 2000 09:17
neregistrovaný "mfilip"
14. 12. 2000 12:37
neregistrovaný "luf"
14. 12. 2000 13:32
neregistrovaný "PROF"
14. 12. 2000 17:23
neregistrovaný "luf"
15. 12. 2000 08:59
neregistrovaný "PROF"
15. 12. 2000 09:51
neregistrovaný "luf"
15. 12. 2000 17:16
neregistrovaný "PROF"
14. 12. 2000 12:48
neregistrovaný "Jarry"
13. 12. 2000 15:04
neregistrovaný "PROF"
15. 12. 2000 22:24
neregistrovaný "Vmax2"
18. 12. 2000 06:31
neregistrovaný "peky"
18. 12. 2000 08:13
neregistrovaný "pohoda"
19. 12. 2000 21:20
neregistrovaný "PROF"
20. 12. 2000 08:41
neregistrovaný "mfilip"
21. 12. 2000 11:04
neregistrovaný "PROF"
18. 12. 2000 09:36
neregistrovaný "TU"
18. 12. 2000 10:49
neregistrovaný "mfilip"
20. 12. 2000 10:57
neregistrovaný "Raceman1"
21. 12. 2000 12:18
neregistrovaný "Raceman1"
22. 12. 2000 18:02
neregistrovaný "PROF"
2. 1. 2001 11:47
neregistrovaný "luf"
21. 12. 2000 19:36
neregistrovaný "Vmax2"
3. 1. 2001 12:14
neregistrovaný "Raceman1"
neregistrovaný "SwedenRules"
11. 12. 2000 15:05
Peugeot?
Co je to Peugeot? To má být auto?? NIc ve zlém, ale s přístupem francouzů ke kvalitě a konstrukci, je snad lepší i jižní korea (třeba HUyndai). Severní a německé národy vyrábějí auta, jižní národy módu..
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "pohoda"
12. 12. 2000 07:36
Re: Peugeot?
Sweden... je buď zaujatej nebo provokatér nebo obojí. A možná ho jenom děsně štve, že Němci neuměj udělat auto, který by mělo na pohled svižnej šmrnc, a dělaj jenom takový unylý vzhledy... (no a Hyundai? - Sonata se spotřebou 12 litrů při trochu svižnější jízdě? cha! cha!, to je fakt "skoro vzor"! - a to číslo mám od člověka, kterej tohle neštěstí vlastní, spotřeba mu z asi 9 litrů vylezla na +-12 ještě do najetých 100 tis.km)
neregistrovaný "zadek5241"
12. 12. 2000 07:55
Re: Peugeot?
Na Peugeoty nedám dopustit a navíc nová 607 je nádherná. Korejcema osobně celkem opovrhuju.
neregistrovaný "luf"
12. 12. 2000 18:45
Re: Peugeot?
Francuzsko rulez :-)
Poznam jednu Sonatu, co ma najazdenych 300tis a este jej bolo iba lozisko v prednej naprave, inak fakt bez poruchy.
Ale francuzi auta robit vedia, a nie hocijake. Ja som sice Renualtak, ale slogan "Auta s rytmom zivota" to na francuzke auta sedi. Nemecke auta su bezpohlavne, ich preciznost a kvalita je iba vysnivanym zelanim a dizajn je tuctovy. Audi a VW zachvilu rozoname iba podla znaku na prednej maske. Francuzske auta maju temperament a dusu a kto ich vyskusa, oblubi si ich.
neregistrovaný "PROF"
13. 12. 2000 07:16
Re: Peugeot?
Nemůžu jinak, než nereagovat. Stejně, jako luf. Já jsem svý o Pežotech už napsal jinde, ale chtěl bych se zeptat pohody, kolik prachů nastrká takovej pežotář během 100 tis. km do toho svýho zázraku. Já vím, že mi odpoví žádný a to ke všemu ne za sto, ale za třista tisíc km. Já to beru, pežoty jsou odolný a pohodlný auta, ale na cokoliv se podíváš, tam je problém. Chceš filtr? olejovej, vzduchovej? (Je to věc, kterou běžně nekoupíš, navíc je umění se strefit, protože proč by frantíci dělali jeden filtr pro víc aut, když jich můžou dělat desítky. To samozřejmě není jenom problém Peugeotu) Víš proč?. Protože je podstaně dražší, než u jinejch aut a proto ji nikdo nenechává ležet zbytečně ve skladě. Chceš dolejt olej do převodovky? Jó, žádnej problém! Najednou zjistíš, že v litrovým balení ho neseženeš, pouze ve dvacetilitrovým kanystru a je drahej jak peklo. To kvůli tomu, aby lidi jezdili do servisů, kde už se jim vyplatí kupovat ho ve velkým. (Protože chci pežotářům pomoc a ne jim škodit, tak jim poradím, že tenhle olej dělá v litrovkách pouze Total a na krámě by měl stát okolo 160 Kč. Ale pochybuju, že ho u některý pumpy Totalky seženete.)Lufe, proč hned stočíš debatu na německý auta? Považuješ je snad za něco vyjímečnýho? Vždyť to jsou stejný popelnice, jako každý jiný. Nevím, proč by měly sloužit jako nějaký měřítko kvality s ostatníma. Důkazem toho je i zkušenost se Sonatou tvýho známýho.
neregistrovaný "luf"
13. 12. 2000 13:43
Re: Peugeot?
to prof: to bola reakcia na cloveka menom SwedenRulez. Ja nemam nic proti svedskym autam a velmi sa mi pacia Volva (Saab ma rovnaky dizajn uz asi 20 rokov, to mi na nom trosku vadi), ale nemecke auta, to podla mna nie su auta. Teda nie tak nemecke, proste VW a Opel mi nesedia a velmi mi vadi, ako ich prezentuju ako nejaku super kvalitu. Viem to od cloveka, co vozi ojazdene auta, dava ich do poriadku a potom predava. Na Pezotoch vacsinou staci dat dokopy iba kasnu, Audi vraj vymiena skoro cele :-), atd. BMW sa mi paci (celkom by som nejaku M3 v garazi uvital na vyblaznovanie sa), aby si niekto nemyslel, ze som fanatik :-)
V nasej rodine mame 4 Renaulty a jeden Peugeot a nikdy nebol problem s dielmi ani so spotrebnym materialom - ekvivalentne olejove filtre sa dokonca robia na Slovensku! A ked sme potrebovali surne menit vyfuk na R21, mali sme ho na druhy den namontovany na aute (rychlejsie to iso iba na S100, kde som ho mal za 2 hodiny). Inak suhlas, pozrite si rubriku Co rikate na Renaulty, tam to niekto dobre vystihol.
Caf
neregistrovaný "luf"
13. 12. 2000 13:46
Re: Peugeot?
A este k tej Sonate - sam som tomu nechcel verit, ale je to auto otcovho spolocnika, takze to je zo spolahliveho zdroja. A nie je to jediny clovek, co si pochvaluje bezporuchovost Hyundajov v okoli. Korejci sa vytiahli...
neregistrovaný "PROF"
13. 12. 2000 14:46
Re: Peugeot?
to luf: Jo, OK, pochopil jsem. Nejsem žádnej reklamožrout, ale mě se například líbí i reklama na Hyundai, co občas běží na Eurosportu. Reklama, co v ní skáče bagr přes Peugeota, je ale taky dobrá, musím bejt zas spravedlivej. Nedivím se, že s věcma na Renaulta nemáš problémy, když už je to u vás tak trochu rodinná tradice, ale považ, když si někdo koupí Peugeota poprvé v životě, zvlášť ojetýho. Ale dneska už je naštěstí věcí plno, jen vědět, kde je hledat.
neregistrovaný "pohoda"
13. 12. 2000 15:48
Re: Peugeot?
to prof: kolik nastrká takovej pežotář do toho svýho zázraku, to nevím; přesto sem pežoti líbí; informace z první ruky jsem měl na P309 v naftě - na otázku, jak je s tím spokojenej (a dělal tehdy s tím autem taxikáře) se jenom blaženě zatvářil a pravil, že to je úplně bez problémů; dál se nešířil, asi aby posluchači nezáviděli... To bylo kdysi v jednom mrňavým venkovským servisu, kam si jezdil měnit olej a gumičky do stěračů - a ten servisman mi pak jeho slova potvrdil.
neregistrovaný "luf"
13. 12. 2000 17:43
Re: Peugeot?
to pohoda: P309 v dieseli je neznicitelne auto, svokor ma nalietanych 400tis bez poruchy, po 380tis uz musel menit poloosy, ale tej kilometraze sa niektore auta ani nedoziju. A nikdy nenastavoval vstrekovanie, neopravoval zhavice a ine dieselacke prkotiny. Jedina vec, co robil - nalieval naftu a jazdil.
BTW: Inerier je uplne zachovaly, ked to uprace, tak ako novy.
neregistrovaný "PROF"
13. 12. 2000 18:00
Re: Peugeot?
Jo, beru, to je klidně možný. Já jenom znám lidi, který přijedou a chlubí se, že do auta za pět let nedali nic, kromě oleje a nafty, nebo benzínu. Už jim dávno nevadí, že jim brzdí jen zadek, protože už nemaj žádný kotouče, destičky už postráceli, manžety všechny pryč, zadní náprava drží silou vůle, vůle na volantu půl kola, jedny dveře nejde zamknout, druhý zas otevřít. No a jezdit se s tím taky dá, takže je to skvělý a trvanlivý auto. Já mám radši auta, na kterejch se sice něco sype, ale jedná se vždycky o stejnou věc. Jestli že ale lidi jezděj na jednom typu a každýmu se sype něco jinýho, tak určitě není něco v pořádku. Bohužel francouzský auta mezi takový spíš patřej. Jak můžou bejt dvě auta, úplně stejný a na jednom jsou zadní ložiska totál v háji a na druhým ne? Přitom s nima nikdo nic od výroby nedělal a navíc maj ty dobrý najeto dvakrát tolik. Tohle mám na mysli. Samozřejmě, když je zrovna konstalace hvězd příhodná, může se povést auto, na který se opravdu nešáhne a drží, jak pominutý.
neregistrovaný "mfilip"
14. 12. 2000 09:15
Re: Peugeot?
A Robert ? A Fiat ?
neregistrovaný "mfilip"
14. 12. 2000 09:17
Re: Peugeot?
Ze se vubec ptam:-))
neregistrovaný "luf"
14. 12. 2000 12:37
Re: Peugeot?
to prof: Na brzdy som zabudol, samozrejme kotuce ma uz asi tretie. A nefunguje mu dobre central - niekedy zamkne, niekedy nie... Ale traba brat v uvahu, ze ho kupoval nove v dobe, ked uz zacinali 306, takze snad vsetky konstrukcne vady uz boli odstranene.
to mfilip: Co je Robert? A Fiat - viezol som sa v dvoch: Punto cca 25tis najazdene, zadna naprava klepala; Bravo cca 40tis, detto. Alebo to je len taky specificky zvuk ich naprav? Inak to Bravo super.
neregistrovaný "PROF"
14. 12. 2000 13:32
Re: Peugeot?
to luf: Kotouče jsou spotřební materiál, kdyby odcházely jen ty, tak je to v pohodě.
neregistrovaný "luf"
14. 12. 2000 17:23
Re: Peugeot?
to prof: Jasne, ja len aby som bol uplny...
Vyjadrujes sa dost na urovni, vyznas sa, robis s autami? Ja som len blby softverista, auta su len moj konicek, preto tu prezentujem subjektivne nazory/skusenosti rodiny a znamych. Aky je tvoj rebricek najlepsich aut (konkretne modely)?
neregistrovaný "PROF"
15. 12. 2000 08:59
Re: Peugeot?
Já jsem se motal kolem aut od malička, dělal jsem taky mechanika, dneska se zabývám spíš obchodem, mimo jiné okrajově taky občas i s nějakým tím autem, dílem a tak. Taková práce koníčkem. Z něčeho se člověk radovat musí.Žebříček aut? To je těžká věc. To by se muselo roztřídit na třídy a v nich pak sestavovat pořadí, což je velmi těžký, protože všechny auta jsou dnes něčím zajímavý. Kolikrát se sám sebe ptám, co bych si tak asi koupil za auto, kdybych nemusel koukat na peníze. Abych ti pravdu řekl, tak to nevím, protože kdybych si koupil jedno, bylo by mě líto, že nemůžu mít deset jinejch, na kterejch se mi taky líbí spousta věcí. A vybrat auto, o kterým bych mohl tvrdit, že mě vyhovuje po všech stránkách a že žádný jiný nepotřebuju, to prostě není možný. V současný době si proto ujasňuju, jaký a kolik aut by měl mít člověk minimálně doma. Až to budu vědět, pak budu vybírat značky a modely. Již nyní vím, že je bezpodmínečně nutnej je off-road, nebo alespoň auto s pohonem 4x4. (Jako příklady budu jmenovat takový auta, co je všichni znají a jsou pro laika relativně dostupné. Jmenuju je jen pro lepší představu a ne proto, že výhradně je bych si koupil.) Nejuniverzálnější se mi jeví pick-up, něco jako Mazda B Fighter, nebo Opel Campo. K němu je však nutný mít něco na nákupy, podle mně S. Vitara, Kia Sportage, těch aut je celá řada. Prostě nějaký obratný autíčko. Na delší jízdy je potřeba zase rychlá a pohodlná limuzína typu Lexuse 400 nebo BMW min 5. řady. Pořádnej Van taky není k zahození, ale většinu jeho vlastností ti splní ten pick-up. Zase Van je pohodlnější a luxusnější. No a pro hezký dny, pro relaxaci, jsou to již lahůdky, jako Viper, Lambo a tak. Pokud je někdo excentrik, víc se odreaguje v Hummeru. Pak je nezbytný, abys nezapoměl na dvě kola, takže tři motorky jsou minimum. A od nich je to už jen krůček do vzduchu, nebo na vodu, nebo i pod vodu, prostě život má mnoho dimenzí...Pak je třeba se vrátit do reálu, vlízt do svojí ojetiny a uklidňovat se tím, že ti vlastně úplně stačí a splní ti všechny tvoje požadavky. Že je ale hezký se někdy zasnít?
neregistrovaný "luf"
15. 12. 2000 09:51
Re: Peugeot?
Hmmmmm, pekne. Skoro vsetky taketo auta mame (ale v celej rodine :-) ) Ako off-road mame Pragu S5T, sice neni 4x4 ale ma uzavierku zadneho diferaku a po terene to chodi dobre, tiez moze sluzit ako pick-up; pohodlny cruiser je R21 a motorku nemame, ale mam horsky bycikel a to je tiez dobry odvaz. Iba Diablo nam chyba ;-( a potom si uz len kupim rogalo, MIG21, Boening 747, atomovu ponorku a ladoborec. A mozno si casom kupim aj ojazdenu vesmirnu stanicu MIR, ale ten jej stav je dost biedny a neviem, ako je to s dostupnostou nahradnych dielov, tak neviem :-)))))))))))))
neregistrovaný "PROF"
15. 12. 2000 17:16
Re: Peugeot?
to luf: :-) O jedný ponorce bych věděl, ale je malinko nabořená zepředu. A nějakej ten MIG se sem tam objeví, akorát nesmíš spěchat.
neregistrovaný "Jarry"
14. 12. 2000 12:48
Re: Peugeot?
Uz jsem to psal do jineho tematu. U manzelky v praci maji sluzebni P309D, najeto 700 000. Jeho stav odpovida km, ale jezdi. (Ne)chtel bych videt jakekoli jine auto s tolika km.
neregistrovaný "PROF"
13. 12. 2000 15:04
to luf:
Já jsem zapoměl. Já jsem těm švédskejm autům nějak pořád nepřišel na chuť. Připadaá mi to jako nějaký hybridy. Nejvíc se mi líbila 96ka s motorem Ford V4. Vidíš, hybrid. Pak jsem někde zjistil, že původně měl SAAB 99 motor ve předu obráceně, řetězem byla poháněná skříň, no prostě konstrukční lahůdka, něco jako francouzi. naštěstí to nakonec dali taky normálně,napříč. Pak jsem měl Volvo 245, který bylo sice fajn, ale taky žádnej extra mazec, hnilo to stejně, jako cokoliv jinýho a ta jejich kontrolka na pásy je ke zblbnutí. Když to sleduješ, tak ty auta jakoby měly od každýho něco, motory pokaždý od někoho jinýho, ovládací prvky jsou zas něco mezi Evropou a Amerikou, prostě takovej zmatek. Ať už Volvo, nebo Saab. Ty nový už tak neznám. Nevím Saab, ale tuším, že Volva zas nemají svý motory. Jediný, co se mi na Saabu vždycky líbilo, bylo umístění klíčku zapalování.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vmax2"
15. 12. 2000 22:24
605
Mám Peugeot 605 92ročník.Stále sú problémy so štartovaním a niekedy nejde naštartovat vobec.V autorizovanom servise nevedia najst chybu.Vraj zlá kabeláž.Ja osobne s tým vobec niesom spokojný.Auto je 8rokov staré a sere sa eletronika a eletrika.Nového Peugeota by som nechcel.Stáči,že v servise vidím vela nových aut a stále majú nejaké poruchy 206,406,306.Francúzi robia auta pekné ale kvalitou sú od nemcov a japoncov vzdialený.Po tejto skúsenosti by som francúzske auto nechcel.Na BMW alebo VW sa koncern PSA ani Renault nechytá.Na japonské auta sa frantíci tiež nechytajú.Mali by radšej sadit pomeranče žrat žaby ako správny žabožrúti.Ich kvalita je asi na takej úrovni ako u nemcov a japoncov pred 8rokmi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "peky"
18. 12. 2000 06:31
Re:Vmax
Odsoudit kvalitu celé francouzské produkce na základě tvé zkušenosti s konkrétní ojetinou u které hádám těžko doložíš skutečný počet najetých km, počet předchozích majitelů a t.d. nesvědčí o tvé schopnosti uvažovat racionálně. Mluvil jsi někdy s majitelem např. stejně starého OPELu(možná i mladšího). Máš nějaké konkrétní údaje o tom jak šla nahoru kvalita německé a japonské produkce ve srovnání s francouzskou za posledních osm let? Pokud ne(a to předpokládám)papouškuješ pouze reklamní žvásty německých výrobců vděčně publikované našimi časopisy.(jaká náhoda že jsou vlastněny něneckými nakladateli)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "pohoda"
18. 12. 2000 08:13
Re: Re:Vmax
to peky: jestli ty nejseš nějakej zaujatej proti VW a spol. (anebo informovanej a nebo možná jenom víš, kolik je 2+2, což docela stačí), vono je vůbec zajímavý, jak si kdekdo podporuje svý výrobky třeba tiskovinama (když už si je koupili - a nebo právě proto si je koupili ??...!!) a jenom my s tím máme furt nějaký problémy; časti jsme fakt mistři světa ve skoku na lep..., bohužel
neregistrovaný "PROF"
19. 12. 2000 21:20
Re: Re:Vmax
to peky: Myslím, že kvalita aut se pozná především podle stavu ojetin, byť o počtu ujetých km nemusí mít jejich majitelé ani páru (on to zas není tak příliš důležitý údaj). Nechtěj po nových autech, aby se u nich vyskytovaly závady, vždyď jsou nová!!!. Já jsem osobně nový auto nikdy neměl, ale ojetin, do kterých jsem lil jen PHM a olej, jsem vystřídal již mnoho. Výměny spotřebních dílů (brzdy, výfuk, baterie, tlumiče a pod.) za žádné závady nelze považovat, ovšem pokud se nemusí dělat již při první garančce. Mějme na paměti jednu věc: Všechny auta jsou stejný popelnice, na kterejch se jednou něco podělá. Když mi můj kamarád, co dělá ve značkovým servisu BMW, prozradil, že za jeden rok měnili v záruce 7 mechanickejch převodovek u aut 5.řady, tak jsem ztratil veškerý iluze.
neregistrovaný "mfilip"
20. 12. 2000 08:41
Re: Re:Vmax
nedela nahodou v autecu ? Jednou tam opravovali po totalce BMW a oprava stala 920 000 Kc, to same nove BMW stalo 980 000. Nepochopil jsem duvod tak nakladne opravy, snad pojistovna potrebovala zvysit naklady, aby mohla argumentovat pro zvyseni pojistneho.
neregistrovaný "PROF"
21. 12. 2000 11:04
Re: Re:Vmax
to mfilip: Ne, nedělá. Ale naprosto jsem nechápal, co se může na mechanický převodovce, která, jak jsem doufal, se měla čas již vyvinout a zdokonalit, za více než sto let, během kterých se vyrábí, podělat. Že je to je u BMW, by nebylo nic divnýho, tahle značka měla vždycky problém s něčím, co se jí nepodařilo a stále se to sypalo, ale představil jsem si, že bych měl auto za dva melouny a někdo by mě řekl, že z něj jde po půl roce ježdění převodovka ven. Za ty prachy, co to stojí, to je teda příšerná ostuda. Tím to auto ztrácí okamžitě velkou část svojí hodnoty!to Raceman: Já jen vycházím ze svejch zkušeností, a jak jsem zjistil, nejsem jedinej, kdo má s "Francouzi" v porovnání s jinými spíš ty horší. Neber mě za slovo. Taxík je trochu extrém, i když o kvalitě auta vypovídá nejlíp zkušenost půjčoven, kde všechny auta jezdí zhruba stejnej režim, s vyjímkou dlouhodobě nasmlouvaných. 400 tisíc ale nejsou pro odolný auto ještě žádný kilometry. Každej posuzuje auto podle svýho systému a mohou tak přirozeně vznikat rozdílný názory.
neregistrovaný "TU"
18. 12. 2000 09:36
Návrh
Mám takovej návrh, napište sem každej ty nejhorší zkušenosti nejen s Peugeotem, ale se všemi francouzskými auty.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mfilip"
18. 12. 2000 10:49
Re: Návrh
Ja nemam osobne zadne zkusenosti. Jen teta, ktera neda na Renaulty dopustit, vyjezdila asi uz 6 Dacii a pred rokem si koupila R 19 1.8 16 V Turbo( oznaceni skutecne podle TP ). Dovoz CH, najeto 80 tkm, jeden z poslednich, r.v. 1996. Jizdni dojmy nemam zadne, akorat jsem to preparkovaval 20 m, subjektivne mi ma Brava se stejnym rokem a priblizne stejnym vykonem, pripada ve fsem lepci:-)). No, je to srovnani jabka s hruskou, i kdyz jsou stejne stara, prece jen v te dobe Brava zacinala a R19 koncil.
neregistrovaný "Raceman1"
20. 12. 2000 10:57
Re:Vmax
to prof: Kvalita auta se opravu pozná podle četnosti závad na užívaném, tím pádem více či méně ojetém vozidle. Pokud chceš ale srovnávat rozdíly mezi jednotlivými značkami, musíš posuzovat vozidla srovnatelně optřebená. V jiném stavu bude např. 8 let starý P405 od třetího majitele 4 roky užívaný jako taxi s 400 000 km na kontě a v jiném stavu stejně staré auto po 1.majiteli se 100 000 km s tím že se na něm vymění

po bouračce světlo ,nárazník a chladič. Jinak podle zkušeností mých a lidí v mém okolí rozdíl mezi ojetinami např.německými a francouzkými není nijak výrazný. Opravdu záleží na konkrétním autě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Raceman1"
21. 12. 2000 12:18
to:prof
Ale jo,v zásadě souhlas. I když z mejch dosavadních čtyř aut (všechno ojetiny) byly tři francouzký, nejsem zaslepenej odpůrce ani příznivec žádný značky a vždycky sem se snažil v rámci mejch finančních možností si vybrat auto který se co najvíc blíží mojí představě o poměru užitnejch vlastností a ceny. Nakonec kdyby ve finále došli všichni ke stejnýmu závěru mohla by všechny auta vyrábět jenom jedna firma a všichni by byli spokojený.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "PROF"
22. 12. 2000 18:02
Re: to:prof
to Raceman: Taky jsme si s jedním známým mechanikem říkali, jaký by to bylo, kdyby existoval jen jedinej druh auta. Myslím že jsme na to přišli, když jsme hledali jakejsi exotickej olejovej čistič. Představ si, že bys přišel do krámu a řekl bys jen, aby ti dali vodní pumpu, dvě pneumatiky, jeden disk, levou zadní směrovku, přední sklo a blatník. Vůbec by je nezajímalo, kterej ročník, značka, model, či provedení a bez řečí by ti to naskládali na stůl a hotovo. Ty bys zaplatil a vůbec by ses neobtěžoval kontrolovat, jestli je to opravdu ono, protože by to jednoduše bylo ono. Nejmíň půl hodiny jsme si vymýšleli, co všechno by bylo jednodušší. (Ten čistič jsme nakonec nenašli :-))
neregistrovaný "luf"
2. 1. 2001 11:47
Re: to:prof
Prevodovky sa sypu aj na Audi A6, neviem, s ktorym motorom ani ine podrobnosti. Podla predajcu, ich vymenili uz na 50% autach, co predali, z toho asi polovica v zaruke, ostatni maju smolu...
neregistrovaný "Vmax2"
21. 12. 2000 19:36
psa
Nové auta PSA sú určite lepšie ako tie staršie.Nie som zastánca nemeckých automobilov,práve naopak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Raceman1"
3. 1. 2001 12:14
psa
Ať žije UNICAR!. Problém by ale nastal ve chvíli kdy by nám výrobce každýho půl roku začal dokladovat jak šíleně mu z objektivních příčin rostou výrobní náklady a jak musí unicar v zájmu zachování rentability o X % zdražovat.
Rozbalit vlákno
0