Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 5. 3. 2001 09:41
Ak myslis celkove: Ano, Impreza upravena na nase podmienky, vid moj prispevok v SUBARU.

Ak myslis novu: Ano, vsetky od rocniku 99, pokial neuprednostnujes komfortnu jazdu a staredy vzhlad.
Re:
neregistrovaný "RadekG"
| 5. 3. 2001 20:07
Lepsi nez WRX je STI nebo Impreza WRC :-)
WRX - to myslis to Daewoo ???
neregistrovaný "TomoKing1"
| 5. 3. 2001 21:18
tak to rozhodne ANO , GT MY2000 trebas :o)
WRX - to myslis to Daewoo ???
neregistrovaný "blackmail"
| 6. 3. 2001 11:33
Rozhodně je lepší Mitsubishi EVO VII nebo Audi RS4.
WRX - to myslis to Daewoo ???
neregistrovaný "555"
| 7. 3. 2001 07:57
EVO ma dojazd nanajvys 300km na nadrz a Audi nema podvozok na nase cesty.
WRX - to myslis to Daewoo ???
neregistrovaný "RadekG"
| 8. 3. 2001 08:50
Evo >= VI je Fine,ale RS4 jsi asi v akci nevidel a pomer cena/vykon je dvakrat horsi nez u WRX
WRX - to myslis to Daewoo ???
neregistrovaný "cokes"
| 10. 3. 2001 13:22
Radku, Evo V a Evo VI se liší minimálně... :-)
Bez nadpisu
neregistrovaný "Subarista"
| 10. 3. 2001 12:43
Ale já bych se zastal i té RS4. Ona je přece jen větší a myslím si, že by se dala srovnávat spíš s Legacy, kdyby mělo stejně výkonný motor. Každopádně bych se s ní rád svezl a chtěl bych ji vidět po 200 000 km.
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 12. 3. 2001 08:53
To je dobry nazor, malokomu napadne, ze auto moze mat viac majitelov a nad 100 000,-km. Tam Impreza jasne vedie.
Bez nadpisu
neregistrovaný "cosworth1"
| 14. 3. 2001 15:54
RS4 je naprosta bomba, jel jsem s ni asi 2000 km a je fakt super auto, rozhodne lepsi investice (i kdyz veci) nez imp WRX nebo mysak evo VI-VII.
Bez nadpisu
neregistrovaný "AlesK1"
| 14. 3. 2001 17:16
Nevím jestli je jakékoliv sportovní auto dobrou investicí. Možná Jaguar XK ročník 1958 a pár dalších kousků, by se za investici považovat dalo. Co konkrétně tě na Evo VII zklamalo?
Bez nadpisu
neregistrovaný "cosworth1"
| 15. 3. 2001 09:46
ber to tak, že RS4 bude za takových 50 let možná v pozici XK.. na Myšácích EVO se mi nelíbí, jejich nepřiměřená cena a to, že se u nás prodávájí v očesaných verzích a ne ve verzi GSR, tak jako například v UK..
Bez nadpisu
neregistrovaný "555"
| 15. 3. 2001 14:25
Nejaku limitovanu seriu priemerneho auta by som nezrovnaval s XK. O 50 rokov si urcite budu pamatat stare Quattro, ale o nejakom RS budu vediet iba fanatici. Na to by muselo byt preslavene v motosporte ako tvoje meno, alebo Impreza. Keby som chcel parafrazovat, tvrdil by som to iste o P1. Subaru aj Impreza bude budit respekt, ale nejake P1, RS*, to nikomu nic nepovie. Napr.: Skus sa popytat na special 4x4 Sierra 500, kto ho pozna? RS je tu nove, lepsie, dokonalejsie, ale bez charizmy sance vstupit do dejin. Btw. cim to je, ze cim je moje auto starsie, tym viac sa na neho ludia pozeraju :)))
Bez nadpisu
neregistrovaný "cosworth1"
| 15. 3. 2001 16:31
Je fakt, ze se XK neda s RS4 asi moc srovnavat, asi matrim mezi fanatiky, protoze RS500 znam fyzicky jsme ji ale jeste nevidel, protoze ma pravostrane rizeni a mimo UK jich je velmi malo.. u těch M EVO, bych si spis stezoval na Denzla protoze sem nedokaze dovest verze GSR (tedy nedokazal do verze VI) a nuti nam nejake RS a RSII. Jen tak na okraj :-)) zda se mi usmevne označit RS4 jako limitovanu seriu priemerneho auta" :-)), když RS4 ma s A4 Avant spolecnou jen karoserii (a to ne celou) a palubku..
Bez nadpisu
neregistrovaný "AlesK1"
| 15. 3. 2001 19:33
Škoda, že má RS4 tak vysokou pohotovostní hmotnost a cenu :-) Kdyby na obou parametrech Audi zapracovalo, určitě by to nebylo naškodu.

EVO7 se má dovážet pouze v silničních verzích, závodní budou v Evropě k dispozici pouze přes Ralliart. Navíc s deseti tisíci kusů to už bude trošku sériovka.
RS4 to aleš.k
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
| 16. 3. 2001 00:00
1. RS4 je hodně velké a festovní auto, těch 1620 kg jě něco za něco.

2. Na druhou stranu, bez žádných starostí 420 PS jenom chipem.

3. S tou strašnou ucenou bych Ti, myslím, dokázal trochu pomoci..
RS4 to aleš.k
neregistrovaný "AlesK1"
| 16. 3. 2001 11:17
Jenže o čtvrt tuny lehčí EVO7 upravím taky na nějakých 450HP a 600Nm a zbyde mi ještě skoro na jednu Imprezu. Navíc bych měl pořád pocit, že jsem se zařadil mezi lidi bez fantazie, kteří kupují A4, Passata nebo 316i.
Předpokládám, že na "běžné ježdění" bude určitě Audi vhodnější. Já ale ročně najezdím jenom necelých 40kkm, a tak si každý kilometr cesty pořád ještě vychutnávám. Ovšem je taky možné, že se mi EVO vůbec líbit nebude. Zatím jsou to prostě jenom dohady a představy.
RS4 to aleš.k
neregistrovaný "cosworth1"
| 16. 3. 2001 20:08
Alesi jel jsi s RS4? -- na druhou stranu je fakt, ze RS4 vypada uniformeji nez EVO, coz ale neni vzdy na skodu... napr. s jedan kamos jezdi s M EVO VI a policie ho stavi mnohem casteji nez kdyz, jede s firemnim A4 TDI..
RS4 to aleš.k
neregistrovaný "AlesK1"
| 17. 3. 2001 10:31
Nejel jsem dokonce ani s EVO7 :-) RS2 mi připadala jako silné a klidné auto. Podvědomě jsem rychlost vnímal jako menší, než kolik jsem jel ve skutečnosti. Hodně lidem by se to asi docela vyhovovalo. Mě v 65 letech třeba taky.
RS4 to aleš.k
neregistrovaný "555"
| 16. 3. 2001 08:00
Prisiel som k tomu takto: S4 sa s vypatim sil vyrovna beznej Impreze GT, ktora je deklarovana ako seriove, bezne auto. Potom RS4 musi byt to, co som napisal. A kolko kusov sa vyrobi?
RS4 to aleš.k
neregistrovaný "cosworth1"
| 16. 3. 2001 20:10
Nevim jestli se S4 vyrovna IMP GT s vypetim vsech sil.. spis bych rek ze se IMP GT vyrovan s vypetim vsech sil S4, nesmite se na me zlobit Impreza se mi celkem libi, ale S4 je uplne nekde jinde..
RS4 to aleš.k
neregistrovaný "555"
| 15. 3. 2001 14:34
Este k EVO. Bohuzial ich filozofia bola predavat predpripravu na zavody a hotove treningove vozy. Preto je ak iterier taky ubohy /sedany su nekonecne :)/. Ale jazdne vlastnosti su super, ked si zvyknes na to, ze spociatku chce ist svojou cestou. Skoda, ze je nanic pre denne pouzitie a zere tak vela. EVO VII bude podstatne lepsie, idu smerom k trhu, ako to uz 6r. robi Subaru.
Super
neregistrovaný "tomcat"
| 14. 3. 2001 17:33
Dneska to okolo mně na magistrále přesmažila nějaká Impreza - nevím jaká, moc se v nich nevyznám, byla modrá a měla veliký křídlo - a musim uznat - je to paráda - zrychlení jako hrom, nádhernej zvuk. Subarisi, máte to pěkný...:o))
Bez nadpisu
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
| 16. 3. 2001 21:41
Pozor S4 není RS4!
Re:
neregistrovaný "cosworth1"
| 17. 3. 2001 20:16
ze S4 neni RS4, to tady asi vsichni vime..
Re:
neregistrovaný "555"
| 19. 3. 2001 13:47
S4 je urcite super, ale casy, ked si Slusovice kupovali Audi ako najlepsie stvorkolky su uz na nami :-) A mozno aj casy ked bolo Subaru :(( /EVo VII/
Bez nadpisu
neregistrovaný "magic1"
| 20. 3. 2001 09:27
Audi S4 je podle mne idealni kompromis mezi sportovnim a rodinnym autem. Krome kousajicich se pasu vzadu mi na nem nic nevadilo. Z hlediska sportu a tedy srovnavani s Imprezou je samozrejmw moc civilni. Motor je mnohem tezsi a je mnohem min nadupany. Audina se vlivem hmotnosti a ulozeni motoru trochu hrne do zatacek. Je nutny styl jizdy "na druhou", tzn. trochu ji pred zatackou "rozhoupat". Zadni spera svira pozdeji naz ta stredni, takze je dulezity vedet, ze na akceleraci se to auto temer nikdy nechova pretacive.
Co takhle M3
neregistrovaný "Boda1"
| 20. 3. 2001 14:54
Me se zda M3 lepsi nez S4 i Impreza, ale nevim, nejel jsem v ani jednom z tehle aut. M3 je rozhodne nejkrasnejsi.
Co takhle M3
neregistrovaný "AlesK1"
| 20. 3. 2001 18:22
Já myslím, že každý z těch aut je úplně jiný. A hlavně je určeno pro jinou skupinu zákazníků.
Co takhle M3
neregistrovaný "555"
| 21. 3. 2001 07:55
M3 je krasne, ale tu sa bavime o vozoch na cely rok, nie len na leto. Ked uz sme pri nich, nechapem preco nespravia XM3? Tym by skoncili uvahy o superaute.
Co takhle M3
neregistrovaný "magic1"
| 21. 3. 2001 09:04
Se soucasnou verzi M3 jsem tez nejel, ale ta predchozi 321 k je k nicemu. Mizerna predni naprava, nestihaci prevodka rizeni, nepresna spajzka, hrene se to rovne jako sane, atd. V porovnani s M3 Evo 1990 2,5 ctyrvalec (posledni super BMW) je to smejd
Co takhle M3
neregistrovaný "Boda1"
| 21. 3. 2001 10:15
Vsak ja jsem taky mel na mysli soucasnou verzi. A nechapu, proc neni M3 vhodna na celorocni pouziti. Resp. zda se mi zcela stejne vhodna jako S4, nebo Impreza. Nejak jsem nepochopil....
Co takhle M3
neregistrovaný "555"
| 21. 3. 2001 15:29
Ked nasnezi je odkazane len na elektroniku.Ten obrovsky vykon nedokaze preniest a je z toho voz, kde ti pri kazdej zakrute blika ledka. Das tam ziletky a neprenesies vykon, das tam balony a smykas sa. Bohuzial tymto trpia vsetky silne stroje s motorom vpredu a pohonom zad. napravy.Raz mi vladny 7-kovy bavorak chcel silou mocou dokazat, ze je v snehovej brecke lepsi a musel to zabalit. Uznavam ale, ze hranice mal ovela dalej, nez som ocakaval.
Co takhle M3
neregistrovaný "Boda1"
| 21. 3. 2001 15:34
Takze se tu nejedna o celorocni pouzivani, ale o celorocni zavodeni. Chapu to spravne? :-)) Presto si myslim, ze sedmicka je oproti M3 orezavatko, takze fakt, ze jsi ji ve snehu predjel jeste o M3 nic nevypovida.
Co takhle M3
neregistrovaný "555"
| 22. 3. 2001 07:51
Asi to nechces pochopit, tak to napisem po lopate. Koncepciu nahou a jeho prevedenie neoklames. Za sucha by sa jednalo o "celorocne zavodenie", ale v skutocnosti je to takto: Za norm. podmienok je jazda s Imprezou otazka toho, ci sa necham vyprovokovat, ale uz za dazda vnimam tak vyrazne spomalenie ostatnych aut, ze spociatku som na nich nadaval. Potom som si uvedomil, ze je to trakciou, ktoru narozdiel od dvojkoliek nestracam. Zima je este vacsi extrem a keby som mal vo voze ESP, vsetky BMW by ma mohli .... Kedze ho nemam a je to na mne, mam respekt pred spickovym M3, ale pri 1cm snehu veskery pada. Tam je to uz nielen na zrucnosti vodica a ESP, ale hlavne na pohone. A nemyslym tym celorocne zavodenie. Ja si mozem jazdit pokojne cely rok, na M3 si v zime a na lade musia davat pozor aj pri norm. jazde. Poznam 3 ludi, ktory mali poslednu a predposlednu verziu a ani jeden z nich nejazdil v zime na nom rad.
Co takhle M3
neregistrovaný "Boda1"
| 22. 3. 2001 07:54
No jo, ja to beru asi trochu jinak. Protoze pokud je M3 v zime nepouzitelny, tak jsou automaticky nepouzitelny VSECHNY BMW a Mercedesy a vubec vsechny auta s pohonem 2 kol. Chapu to dobre???
Co takhle M3
neregistrovaný "magic1"
| 22. 3. 2001 09:19
Bodo, soucasnou M3 bych neprecenoval. Od kolegu mam zpravy, ze na E30 stejne jeste nema, takze je zbytecny se plasit. A ackoliv jsem byl vzdy ortodoxnim priznivcem zadniho pohonu, dneska jsme prece jen jinde diky slusne urovni nekterych ctyrkolek. Jestlize moje stara rachotina davala predchozi 321 konove M3 pres 1s na 1 km, dnesni dostane jen treba 0,7s. A to mam hranatou plechovku z r. 1992 a jen 247 koni (i kdyz 38,1 kgm pri 3270/min). Nic moc. Ale to jedovatejsi quattro smaze velmi rychle rozdil ve vykonu v prvni zatacce. Ve druhe uz profituje. BMW je na dalnice. Dal bych prednost jinym vozum, ale at tak ci tak, je to jen o slovech, protoze ani na jedno nemam prachy. Ty snad jo?
Co takhle M3
neregistrovaný "Boda1"
| 22. 3. 2001 09:23
To vis, ze na to nemam prachy :-( Jen me prekvapilo, ze se nekomu zda BMW nepouzitelny pro zimni obdobi. Tot vse.
Co takhle M3
neregistrovaný "peter003"
| 18. 4. 2001 23:10
Neni nahodou tvoje M3-E30 na prodej?
AUDI RS4
neregistrovaný "zbys"
| 22. 3. 2001 13:33
Dneska jdu pro RS4, takže vám brzo řeknu, jak to je. Samozřejmně myslím srovnání mezi RS4 a SUBARU GT (trochu upravenou), kterou mám. Ještě jsem ani v ní nejel takže to bude zajíc v pytli. Sám jsem na to dost zvědavý.
AUDI RS4
neregistrovaný "Boda1"
| 22. 3. 2001 13:38
Tak na tohle srovnani jsem dost zvedavej. Tak tu nevysedavej a rychle pro ni utikej!
AUDI RS4
neregistrovaný "zbys"
| 22. 3. 2001 14:01
Bohuzel az vecer. Musim vydrzat!
AUDI RS4
neregistrovaný "Boda1"
| 22. 3. 2001 14:11
Inu, dobra. Hlavne si pak zazitky nenechavej pro sebe, souhlas?
AUDI RS4
neregistrovaný "zbys"
| 22. 3. 2001 14:28
Jasan.
Re:
neregistrovaný "555"
| 22. 3. 2001 14:38
Nie nechapes ma spravne. V zime by som radsej uprednostnil predny nahon, ako 400hp na zadku. Skus zrychlit s BMW al MB do zakruty a uvidis. Predny nahon ma zvycejne ned sebou aj motor a tym aj lepsiu trakciu a neodstreli tak neocakavane. Navyse som ti uz pisal o tom ze 7-ka ma milo prekvapila v brecke.

Audi vs Impr. stavil by som na Audi na top speed + zrychlenie nad 200km/h a na Imprezu na radost z jazdy.
Re:
neregistrovaný "Boda1"
| 22. 3. 2001 14:43
To jsem z toho jelen. Nekde jinde (uz nevim kde) nekdo psal, ze na zimu je idealni zadni pohon. Bylo to nejak v souvislosti se starejma skodovkama, ze prej dokazou vyjet cokoliv, diky pohonu na zadek... Tak nevim, ale urcite je lepsi ctyrkolka :-)
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 22. 3. 2001 16:54
Neni univerzalne receno, co je lepsi. Napr AR 75 a BMW rady 3 se v zime a za deste chovaji jako z jineho sveta. Zatimco ta AR je zatim jedna z nejlepsich dvoukolek co znam, BMW je lepsi nechat doma a jet MHD. Oba maji zadni pohon. BMW navic elektroniku, nema ale samosvor jako Alfa. Nema vzadu spajzku a nema takovou kinematiku. Zato spoji spoustu penez a brzdi mnohem lip a je tezsi. Srovnani predohrabu s klasikou je slozite, zalezi hodne na zpracovani a podminkach provozu. Obecne by mel nit pohon zadku vice prednosti, zvlaste pro rychlou jizdu. Jejich ovladani je ale preci jen zrejme obtiznejsi.
Re:
neregistrovaný "Villeneuve"
| 22. 3. 2001 19:43
Nekde jsem cetl, ze nove Evo VII v pripade zapnuti 'snehoveho' rezimu nastavi mezinapravovy diferak tak, ze vetsina tociveho momentu se prenasi na predni kola. Narozdil od 'sotolinoveho' rezimu.
Re:
neregistrovaný "555"
| 23. 3. 2001 07:52
Magic: Magic - dakujem, takto som to myslel.

Re: ad Skoda - Skoda ma motor nad napravou, takze jej chovenie je uplne ine, nez u MB a BMW.

Re: EVO VII - Aj ja som cital nieco podobne. Skoda, ze sa k tomu nedostanem, ale novu WRX mam slubenu na test. V nedelu si ju pozriem a do mesiaca sa aj povozim.
Re:
neregistrovaný "magic1"
| 23. 3. 2001 08:47
Co se tyka rozdeleni pomeru momentu na predni/zadni kola, vetsinou se soutezni auta nastavuje na zhruba (plati pro Delty) 40/60 pro suchy asfalt, 45/55 pro sotolinu nebo mokry asfalt a 50/50 pro bahno nebo zimu. Jde o pomer tahu predni napravy pri pretoceni zadku. Cim vic to klouze, tim musi predni naprava vic tahnout. Podle charakteru (resp. rychlosti prujezdu zatacek) se voli i ruzne spery ( pro zimu a dlouhe rovinky vyrovnane, pro zatackovitou trat s vracakama jedovate), totez plati i pro brzdy (na asfaltu se davaji velke predni kotouce pro maximalni brzdny ucinek, naopak na blate a snehu male a prebrzduje se zadek). Pro zhorsene adhezni podminky se davaji mekci tlumice a pruziny, pro rozbijecky progresivni dlouhe vzpery a pro asfalt degresivni kratke tvrdaky. Na zimu se nastavuji stabilaky na ohyb (mekke), aby auto snadno zatocilo, na sucho naopak na krut (natvrdo), aby se nenaklanelo. Tech kombinaci je hodne, pricteme-li jeste nastaveni RJ podle charakteru konkretni trate tak jen dobra priprava auta na jedinou soutez je veda. Jenze dneska se uz pouzivaji i aktivni spery (rozsahy, prodlevy a vypinani), vicepistkove trmeny (az 12) a jeste sirsi vyuziti elektronickych programu pro RJ. Je to na zblazneni.
Re:
neregistrovaný "Villeneuve"
| 23. 3. 2001 18:57
Diky moc Magicu, tohle jsou presne informace ktere mne zajimaji. Az budes potrebovat vedet jak je to v F1 tak se ozvi :)


A kdyz jsme u toho - co znamena v rozpisech (pace notes) 'plus' a 'minus'? Teda alespon anglicky mluvici to pouzivaji.
Re:
neregistrovaný "tope"
| 4. 4. 2001 10:35
Nejlepsi vuz pro celorocni jezdeni je jednoznacne TATRA 815 8x8 Kolos. Motor V12 o objemu 19,5 l 610kW, 24 rychlostnich stupnu vpred, 4 vzad. Asi si koupim provedeni s radlici, abych mohl takove chytraky co maji v autech spajzky a spery shrnovat ze silnice. Mozna si v prikope vzpomenou, ze by mohli mluvit cesky a ne jako nejaky nemecky vidlak od ponku.
Re:
neregistrovaný "vici"
| 4. 4. 2001 11:42
Ja bych akorat radeji sestikolku, to uz je spis sportak, a radlici jedine sipovou, aby na ni ty naslapane cestovne-zavodni kary nezustavaly viset a nezasvinily mi lak. Krome toho osmikolka by mi asi nevesla do garaze.
Re:
neregistrovaný "555"
| 4. 4. 2001 14:23
A ja by som mal najradsej pohon na principe vytvarania vlastnej gravitacie!
Re:
neregistrovaný "peter003"
| 18. 4. 2001 23:16
Prosim ta slogan: "radost z jazdy" pouzivaj iba v suvislosti s bmw a nie subaru - dakujem
Nějak to tu zdechlo!!!
neregistrovaný "tope"
| 12. 4. 2001 22:19
Co je??? Nějak to tu zdechlo!!! Učíte se správné technické termíny????
WRX vs. GT
neregistrovaný "wawrik"
| 18. 4. 2001 08:55
Zda sa mi to, alebo je ozaj nova WRX-ka pod plynom v zatacke pretacavejsia, ako stare GT?
WRX vs. GT
| 18. 4. 2001 11:41
to je super ked je pretacavejsia, daju sa jazdit zakruty dverami napred :)
WRX vs. GT
neregistrovaný "555"
| 18. 4. 2001 15:13
Nie, vdaka sirsiemu podvozku a 215/17R kolam ma vacsiu stabilitu a nizsiu nedotacavost. Stara bola max. nedotacava, vyhovarali sa na bezpecnost. Vraj je to lepsie, nez spravit hodiny. Dalo sa to jednoducho eliminovat napr. geometriou, zadnym priecnym stabilizatorom, ALK,... Kde si s nou isiel?
WRX vs. GT
neregistrovaný "wawrik"
| 18. 4. 2001 15:16
Ba-Zilina... Tu pretacavost, resp. mensiu nedotacavost, ako pises, som si vsimol v esickach z Jaskacu hore na Kolibu.
WRX vs. GT
neregistrovaný "G"
| 18. 4. 2001 21:52
2: Wawrik. Do kedy je mate na teste? Ozaj, ako sa pacil 3L Outback? Bolo poznat, ze VDC pracuje resp. zasahoval?
WRX vs. GT
neregistrovaný "wawrik"
| 19. 4. 2001 11:49
2G: to Legacy som bohuzial nestihol, co velmi lutujem, pretoze patri do okruhu aut, z ktorych niektore kupim :-)) Ale bol to tusim automat, to nestem, robi sa ten trojliter aj s manualom?
WRX vs. GT
neregistrovaný "subi1"
| 19. 4. 2001 12:36
Ne, nedělá.
WRX vs. GT
neregistrovaný "555"
| 19. 4. 2001 08:51
Sorry za moj nazor, no ludia, co zenu voz s ani nie 700 najazdenymi km si nezasluzia pochvalu. Jedna partia si ten vylet spravila pocas predvadzacich jazd a este aj po navrate bolo citit v okruhu 3m od vozu spojku. Byt majitelom, plakal by som, i ked je to ich vec. Ak si mysleli,ze ludia maju zlutovanie s cudzou vecou, su naivny. Hovoril som im, ze ich maju najskor zabehat a potom uvolnit na blaznenie. Napadlo mi, ze podobne jazdil aj nemenovany majitel nemenovanej TV, ktory s Carrerou zisiel z vytycenej trasy a dal ranu. Potom sucho skonstatoval, ze aspon vie, ake auto si nekupi. Tito mali stastie.
WRX vs. GT
neregistrovaný "wawrik"
| 19. 4. 2001 11:38
To555: asi curas do nespravnej misy. Ked sa Impreza vracala, sadol do toho manik (vraj majitel dovozcu - neviem, nepoznam ho), ze ide na sluzobku. Este na parkovisku to pod 5000 snad nepustil. Ked to auto preberali, zazitky boli presne tie iste - pol dezenu pri odpichu, druha polka pri brzdeni. A tak sa k tomu autu spravali v podstate majitelia. Priznam sa, ani som si nevsimol, kolko ma najazdene (moja chyba, uznavam), ale snad na test auta, nota bene sportoveho, nedam ako dovozca nezabehnuty kus!

Ale vytku beriem, ten stav si budem vsimat.

A ked ta mam na drate, mozes mi napisat, kolko (km/h) tocia jednotlive stupne a kedy zasahuje obmedzovac?
WRX vs. GT
neregistrovaný "555"
| 19. 4. 2001 14:25
Dovozca je BaV, dvaja borci, takze memozu by zaroven majitelmi a dovozcami. Vies, ze som si nikdy az tak pozorne nesledoval stupne. Orientacne 1 do 60, 2cca 90-100, 3 do 140, 4 do 180 -190 5 zrychluje do 220, potom je to az po 260 nuda trases sa, aby ti nikto neskocil so jazdneho pruhu a nad 260 uz ani bohovi. Ozmezdovac je spolahlivy pri 7000rpm, no nema zmysel to tahat az tam, ak vezmes do uvahy max vykon a tocak.
WRX vs. GT
neregistrovaný "AlesK1"
| 19. 4. 2001 19:15
4ka je v omezovači ve 220. Zbytek si z hlavy nepamatuju.
WRX vs. GT
neregistrovaný "peter003"
| 19. 4. 2001 21:49
To: 555

Rad by som Vas dal vsetkych do obrazu:

V B+V to nie su ziadny borci ale dvaja trulovia - slubotechny, ktori sa tomu nerozumeju, pretoze predtym servisovali iba Lady. B+V nie je importer ani nikto iny - je to individualny dovozca ako hociktory iny predajca SUBARU na Slovensku. Este donedavna bol importer pre Europu vo Viedni a teraz uz v Taliansku. Stara Impreza (218PS) v zivote nesla 260km/h a podla mna ani nova. A nuda je to uz od 0km/h ! pretoze pocit z jazdy je asi o trochu lepsi ako Skoda Octavia TDi.
WRX vs. GT
neregistrovaný "G"
| 19. 4. 2001 22:40
To Peter003: Nie som si celkom isty o tom co hovoris. Ked Subaru Automotive Austria skrachoval tak bolo poverene Subaru Italy aby "zorganizovalo" importerstvo v SK. BaV predavali a servisovali okrem Subaru aj Huyndai. Nakolko ten ide pod Auto Palace (dovozca Mazdy) tak BaV len z predaja Subaru by nevyzil. Mozno ked budu pracovat aj s importerskou marzou tak to bude ine a podarilo sa im presvedcit Talianov aby ich poverili oficialne dovozom do SK. Co som cital v beznej tlaci tak BaV chce tento rok predat 66 novych vozov. Ja uz som to tu niekde v MC pisal, ze pomaly ale iste trend oficialnych - fabrikou alebo cez affiliate company vlastnenych importerov prerazi aj v SK. Ovsem FHI a predovsetkym Fuji Bank ma zatial celkom ine starosti ako riesit importerske problemy v strednej Europe. Ale, ze to Japonci myslia vazne je aj rozhodnutie Toyoty, zriadit Toyota Bank v Europe. K ostatnym kvalitam BaV sa nevyjadrujem.
WRX vs. GT
neregistrovaný "G"
| 19. 4. 2001 22:45
Ale som tomu Hyundai(ovi) dal.
Repeter003
neregistrovaný "555"
| 20. 4. 2001 08:40
Repeter003
neregistrovaný "555"
| 20. 4. 2001 08:43
Nova nesla, starsia upravena sa dostane a to cislo na tachaci. Kolko je to v skutocnosti, neviem. Co takeho vlastnis, ked si taky expert na TDi?
Repeter003
neregistrovaný "magic1"
| 20. 4. 2001 13:09
Jenom pro tvoji orientaci - WRC na San Remu maji maximalku kolem 156 - 178 km/h v sesti kvaltech. Skus je s tim svym krapem trumfnout, byt ti to jezdi 250 km/h. Proc by Impreza mela jezdit 260 km/h, fakt nechapu. Naopak, ma neprijemne utopenou 4 a 5, kdybych to auto mel, okamzite bych tu spajzku zkratil tak, aby sla tak 190-205 maximalne. Ale muze jezdit samozrejme i 350 km/h, proc ne? Je to jen otazka zprevodovani. Jen nevim, co z toho...
Repeter003
neregistrovaný "555"
| 20. 4. 2001 13:21
To asi nemusis vysvetlovat, naco by im bola dlha skrina? V civile sa bohuzial predava aj podla mx. speed. Tiez som ocakava, ze nova WRX bude uz 6 kvalt. Zatial to vyzera len na STi. Vies, este ked som mal XR2i, chel som tam dat staly prevod zo zavodnych, no mat 20l spotrebu na takom krpcovi pri kazdodennom jazdeni by bolo neunosne. Na Ipmr. nepoznam nikoho, kto by si zasluzil doveru, aby to spravil. Hlavne ak zvazim poruchovost upravovanych prevodoviek. Vedel si, ze ECU ma ochranny algorytmus, ktory pri radeni z 1 na 2 a max. plyne nepusti okamzite full boost, aby sa nerozsypala. Je to kompromis za to, ze ju nerobili samostatne, ako Mitsu, ale modifikovali 2,0L verziu. Zaroven tym vyriesili aj merani hlucnosti v UK, kde je postup merania podobny, tiez laviruju na ustalenych otackach a potom pridaju na cca. 3500, presne si uz nepamatam.
Repeter003
| 20. 4. 2001 14:23
wawrik> ja sa len divim, ze to auto uhanas v tych miestach, kde obaja obcas bajkujeme...
Repeter003
| 20. 4. 2001 14:32
peter003 mal na mysli nudu so subaru preto, lebo subaru za akychkolvek podmienok pekne ide, kym v bavoraku treba furt davat bacha, aby to pri plnom kotli nelietalo zo strany na stranu...kto nepostrehol, tak peter003 je pretekar a ma M3 a najme ma sponzorov :-)
Repeter003
neregistrovaný "peter003"
| 20. 4. 2001 23:19
no comment, majte sa.
Repeter003
neregistrovaný "magic1"
| 23. 4. 2001 13:51
Tak to je Peter003 hodne divnej zavodnik, kdyz hodnoti auta podle maximalky. A mimochodem - BMW M3 se pouzivaji snad jen na kopce, takze by mel vedet, ze tam je ta maxoska zhruba stejna jako na WRC pro rally San Remo nebo Tour de Corse. Vcetne nastaveni podvozku a brzd, jen elektronika byva jina, protoze se pouzivaji jiny restriktory. A taky by mel vedet, jak tem fabrickym superdrahym M3 obcas hodne zatopi ten ubozak starec Roberto DiGuisseppe se soukromou (jednou dokonce nahradni!!!) Deltou Integrale z roku 1992!!! A stale nechapu, jak prisel na to pretacive auto, vzdyt seriove M3 E36 se hrne v najezdu do zatacky rovne jako sane? A snad nesrovnava Ackovy M3 se seriovou ctyrkolkou, nebo jo?
Repeter003
neregistrovaný "Dar"
| 20. 4. 2001 17:52
Nesmies bajkovat po ceste, potom by sa Ti to nestavalo. :-))
Repeter003
| 20. 4. 2001 21:01
dar> hm, ale koliba...to nieje miesto na testy aut. vzdy ma to strasne serie, ked novinari prehanaju auta na zeleznej studienke a podobne. asi si kupim glocka
Repeter003
neregistrovaný "wawrik"
| 21. 4. 2001 11:46
2matus: kuki do inetovych cars42. kludne o tom mozme hodit rec, resp. pastnem ti to, co som pisal Kocurovi. Aj ked pochybujem, ze to bude mat nejaky vyznam.
Repeter003
| 21. 4. 2001 16:59
wawrik> miesto.sk padlo, mail nejde uz 2 tyzdne, skusal som sa prihlasit z ineho konta a neslo mi to, napis mi plz este raz tu formulku, ktorou sa prihlasuje, aj adresu.
Repeter003
neregistrovaný "wawrik"
| 22. 4. 2001 10:21
2matus: [odkaz] subject=SUBSCRIBE%20cars42, vyhod si tu medzeru pred subjektom. Ale pozri si debatu na www.pandora.cz, auto-moto, cars42, subjekty WRX a 2igor.

Ostatnym sa ospravedlnujem, prave mi nefunguje SMTP server, tak mu to nemozem poslat mejlom.
Repeter003
neregistrovaný "555"
| 23. 4. 2001 07:56
No a co ked je pretekar, aspon je pravdepodobnost, ze vie jazdit. Tym sa vysvetluje aj jeho nechut k 4kolkam. Kym neskusi rally, budu mu viac vyhovovat pretacave zadnokolky.

To s novinarmi a ich super miestami a stylom testovania stve aj mna. Mam k nim coraz vacsiu averziu. Min. tyzden sme mali tlacovku /uplne ida tema/ no vsetkych novinarov som identifikoval uz z dialky. Tvaria sa ako politici, nesu sa 2cm nad zemou a myslia si, ze ti robia laskavost, ked pridu. Co sa tyka motosportu, plati to o 100% viac. Peter by o tom urcite mohol nieco napisat...
Repeter003
neregistrovaný "wawrik"
| 23. 4. 2001 08:04
2 555: najvacsia ironia je, ze ti novinari ti skutocne ROBIA laskavost :-(( Bez medii si autoimporter ani velmi neskrtne.

Na vysvetlenie - ja novinar nie som a mam k nim rovnaku averziu :-))
Repeter003
neregistrovaný "Dar"
| 23. 4. 2001 11:28
Asi mame na novinarov a ich testovacie jazdy na Kolibe, Zeleznej a pod. rovnaky nazor. Lenze bohuzial sa tam neprehanaju na svojich supersportoch (alebo supersrotoch) len novinari...
Repeter003
neregistrovaný "peter003"
| 23. 4. 2001 23:23
to: 555, my sa pozname?
Repeter003
neregistrovaný "555"
| 24. 4. 2001 07:57
Pravdepodobne nie, ibaze by si chodil k Mustafovi na opravy. Ak ho poznas, urcite si ma uz videl. Pisal som to preto,ze mam viacerych kamosov z motorsportu a to , ako musia liezt do sedacej casti novinarom, je priam neuveritelne. Lenze ak to nerobia, nepise sa o nich a potom nenajdu sponzorov,.... Taketo novodobe vydieranie u nas funguje snad vsade. MAGIC: Na Sturci alebo Babe sa jazdi na niekolkych miestach nad 200 aj na plechoch, nehovoriac o formulkach. Preto volia 400Hp "A" monstra, ktore su porazitelne v okamihu, ked nie je idealne pocasie, prilnavost,...vid Jurena. Skoda, ze nepovolia vacsi restriktor, urcite by dvojkolky vykapali aj v tejto discipline.
Repeter003
neregistrovaný "wawrik"
| 24. 4. 2001 10:49
2 555: este tej WRX-ke - odkial mas, ze mala najazdenych 700 km? To malo vraj to Legacy H6 predtym, Impreze mala byt zabehnuta. Co ty vlastne mas spolocne s importerom Subaru?
Repeter003
neregistrovaný "555"
| 24. 4. 2001 11:13
Kedze poznam majitelov, bol som pozvany na predvadzacie jazdy. A ked som vyse 1/2 roka diskutoval o nej na UK fore, sakramentsky dobre som si ju pozrel. Najviac ma zaujali zadne brzdy, maju vacsi priemer a vnutorne chaldenie, nez "old shape" verzia

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku