Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
4. 4. 2001 12:07
neregistrovaný "Aznoch"
5. 4. 2001 09:43
neregistrovaný "tonda0"
5. 4. 2001 13:54
neregistrovaný "Alex1"
6. 4. 2001 07:44
neregistrovaný "mfilip"
6. 4. 2001 12:41
neregistrovaný "Alex1"
10. 4. 2001 17:32
neregistrovaný "radek_1"
8. 4. 2001 15:50
neregistrovaný "Aznoch"
8. 4. 2001 15:54
neregistrovaný "Aznoch"
9. 4. 2001 23:46
neregistrovaný "tonda0"
23. 4. 2001 09:39
neregistrovaný "radek_1"
neregistrovaný "Aznoch"
4. 4. 2001 12:07
Vše o Swiftu
Takže od začátku: má to podvozek, karoserii, čtyři kola, jeden volant, motor a tak.

Jo a jako moc malé autíčko mi nepřipadá.

Ještě něco?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "tonda0"
5. 4. 2001 09:43
Re: Vše o Swiftu
Jo,jo asi máš s tou velikostí trochu pravdu,ale jde mi o něco jiného.

Chci si swiště koupit a stále řeším jednu věc. Jak je na tom se spotřebou 1,3GTi oproti 1,0 ? Je to hodně znát při šetrné jízdě na spotřebě nebo je ten rozdíl zanedbatelný a nevyplatí se brát 1-litr?
neregistrovaný "Alex1"
5. 4. 2001 13:54
Re: Vše o Swiftu
Na co si chces kupovat 1.3 GTI kdyz chces jezdit setrne? :-)))
neregistrovaný "mfilip"
6. 4. 2001 07:44
Re: Vše o Swiftu
i se silnym motorem se da jezdit velice setrne.
neregistrovaný "Alex1"
6. 4. 2001 12:41
Re: Vše o Swiftu
To jiste ano, ale pak se poradne nesvezes. A Swift 1.3 GTI rozhodne neni autickem do mesta
neregistrovaný "radek_1"
10. 4. 2001 17:32
Re: 1.0 vs 1.3
Myslim, ze to neni tak uplne jednoznacne, obe moznosti maji sve klady a zapory, co se spotreby tyce, bude to asi vicemene totez, pro 1.3 mluvi vetsi vykon, pro 1.0 mensi cena a povinne ruceni, co se dynamiky 1.0 tyce, otec ho ma, a je velmi mile prekvapen, jak je to zive, je to v porovnani s jinymi auty (Skoda, atd.) velmi lehky vuz, kdyz si spocitate vykon na jednotku vahy, tak zjistite, ze i ta 1.0 ma tuto velicinu lepsi nez Skodovky.
neregistrovaný "Aznoch"
8. 4. 2001 15:50
Swift 1.3
Rozhodně bych bral verzi se silnějším motorem.

1) mám ho a jsem s ním spokojen

2) viz bod 1) :o)

Verze 1,3 má jen o málo větší spotřebu než 1.0 ale o hodně lepší vlastnosti např. co se zrychlení týče. A pak, má mnohem bohatší výbavu.

A taky silnější volant (dost podstatné).

A vzhledem k poloměru zatáčení 4,8m bych netvrdil, že to nejni auto do města. Zatáčí i za roh.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Aznoch"
8. 4. 2001 15:54
Re: Swift 1.3
Ohledně spotřeby: cca 1500km po Slovensku (hory, dálnice, okresky) ve třech lidech a bagáží 5,6l/100km; stejné obsazení 5000km do Španěl po Španělsku a zpět vesměs po dálnici: 5,7.
neregistrovaný "tonda0"
9. 4. 2001 23:46
Ukazatel teploty motoru ????
Mám problém....

Koupil jsem 1.3GTi r.v.94 najeto 75000 a mám problém s ukazatelem teploty.Původní majitel tvrdí že je to normální a že mu to dělá furt....

Ukazatel teploty neukazuje a uprostřed jízdy najednou teplota na něm začne stoupat na asi pracovní mez tam je chvíly a zase klesne úplně na nulu? To mi moc normální nepřipadá.

Co u vás? Co radíte? Nemůže být zavzdušněná soustava a když,tak kde ji odvzdušním,nebo tak něco??? Dík za info - napište mi prosím na hugo0@centrum.cz Díky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radek_1"
23. 4. 2001 09:39
Rozdily 1.0 a 1.3
Ted jsem o vikendu jel Suzuki Swift 1.0 ve 4 lidech po dalnici Praha- Brno-Ostrava a me pocity jsou nasledujici: s tim autem neni problem jet nonstop 130 (ale i 150, kdyby clovek chtel), rozdil oproti 1.3 zrejme je ten, ze u 1.0 je treba obcas u prudkych a tahlych stoupani preradit na 4.rychlostni stupen, a nevyjizdet ho 130, ale 100 km/h. Je pak veci rozhodnuti kupce, zda je sportove zalozeny a vadi mu to, a je ochoten za to cca 30000Kc priplatit, nebo ho to netrapi a klidne mezi Prahou a Brnem tam tu ctyrku cca 5-10x da. Mimochodem, to auto ma najeto cca 5000 km a spotreba byla 5.5 l/100km trasa Praha Ostrava a zpet, na dalnici s vyjimkou kopcu 120-130, coz se mi nezda spatne ve 4 lidech a plne nalozeni.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud