Rozhodně bych bral verzi se silnějším motorem.
1) mám ho a jsem s ním spokojen
2) viz bod 1) 😄
Verze 1,3 má jen o málo větší spotřebu než 1.0 ale o hodně lepší vlastnosti např. co se zrychlení týče. A pak, má mnohem bohatší výbavu.
A taky silnější volant (dost podstatné).
A vzhledem k poloměru zatáčení 4,8m bych netvrdil, že to nejni auto do města. Zatáčí i za roh.
1) mám ho a jsem s ním spokojen
2) viz bod 1) 😄
Verze 1,3 má jen o málo větší spotřebu než 1.0 ale o hodně lepší vlastnosti např. co se zrychlení týče. A pak, má mnohem bohatší výbavu.
A taky silnější volant (dost podstatné).
A vzhledem k poloměru zatáčení 4,8m bych netvrdil, že to nejni auto do města. Zatáčí i za roh.
Mám problém....
Koupil jsem 1.3GTi r.v.94 najeto 75000 a mám problém s ukazatelem teploty.Původní majitel tvrdí že je to normální a že mu to dělá furt....
Ukazatel teploty neukazuje a uprostřed jízdy najednou teplota na něm začne stoupat na asi pracovní mez tam je chvíly a zase klesne úplně na nulu? To mi moc normální nepřipadá.
Co u vás? Co radíte? Nemůže být zavzdušněná soustava a když,tak kde ji odvzdušním,nebo tak něco??? Dík za info - napište mi prosím na hugo0@centrum.cz Díky
Koupil jsem 1.3GTi r.v.94 najeto 75000 a mám problém s ukazatelem teploty.Původní majitel tvrdí že je to normální a že mu to dělá furt....
Ukazatel teploty neukazuje a uprostřed jízdy najednou teplota na něm začne stoupat na asi pracovní mez tam je chvíly a zase klesne úplně na nulu? To mi moc normální nepřipadá.
Co u vás? Co radíte? Nemůže být zavzdušněná soustava a když,tak kde ji odvzdušním,nebo tak něco??? Dík za info - napište mi prosím na hugo0@centrum.cz Díky
Ted jsem o vikendu jel Suzuki Swift 1.0 ve 4 lidech po dalnici Praha- Brno-Ostrava a me pocity jsou nasledujici: s tim autem neni problem jet nonstop 130 (ale i 150, kdyby clovek chtel), rozdil oproti 1.3 zrejme je ten, ze u 1.0 je treba obcas u prudkych a tahlych stoupani preradit na 4.rychlostni stupen, a nevyjizdet ho 130, ale 100 km/h. Je pak veci rozhodnuti kupce, zda je sportove zalozeny a vadi mu to, a je ochoten za to cca 30000Kc priplatit, nebo ho to netrapi a klidne mezi Prahou a Brnem tam tu ctyrku cca 5-10x da. Mimochodem, to auto ma najeto cca 5000 km a spotreba byla 5.5 l/100km trasa Praha Ostrava a zpet, na dalnici s vyjimkou kopcu 120-130, coz se mi nezda spatne ve 4 lidech a plne nalozeni.
Jo a jako moc malé autíčko mi nepřipadá.
Ještě něco?
Chci si swiště koupit a stále řeším jednu věc. Jak je na tom se spotřebou 1,3GTi oproti 1,0 ? Je to hodně znát při šetrné jízdě na spotřebě nebo je ten rozdíl zanedbatelný a nevyplatí se brát 1-litr?