Auto.cz

Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
19. 4. 2001 08:56
neregistrovaný "olan47"
19. 4. 2001 17:57
neregistrovaný "pava"
20. 4. 2001 09:51
neregistrovaný "KaZaN1"
20. 4. 2001 10:32
neregistrovaný "subi1"
20. 4. 2001 11:17
neregistrovaný "KaZaN1"
19. 4. 2001 09:33
neregistrovaný "raines"
19. 4. 2001 12:04
neregistrovaný "KaZaN1"
20. 4. 2001 06:33
neregistrovaný "PROF"
21. 4. 2001 21:37
neregistrovaný "Speedy7"
21. 4. 2001 19:06
neregistrovaný "OCTAVIE"
21. 4. 2001 19:07
neregistrovaný "OCTAVIE"
21. 4. 2001 21:39
neregistrovaný "Speedy7"
23. 4. 2001 20:01
neregistrovaný "agent_006_1/2"
25. 4. 2001 14:12
neregistrovaný "taxi"
25. 4. 2001 19:23
neregistrovaný "agent_006_1/2"
26. 4. 2001 10:18
neregistrovaný "Faudy"
27. 4. 2001 04:33
neregistrovaný "Bedouin"
27. 4. 2001 04:45
neregistrovaný "Bedouin"
27. 4. 2001 13:39
neregistrovaný "McStinger"
25. 4. 2001 21:59
neregistrovaný "agent_006_1/2"
27. 4. 2001 08:00
neregistrovaný "schimanski"
27. 4. 2001 10:33
neregistrovaný "taxi"
27. 4. 2001 15:51
neregistrovaný "KaZaN1"
2. 5. 2001 13:49
neregistrovaný "taxi"
4. 5. 2001 09:47
neregistrovaný "taxi"
27. 4. 2001 16:06
neregistrovaný "polux1"
2. 5. 2001 19:17
neregistrovaný "rybnik"
4. 5. 2001 10:13
neregistrovaný "taxi"
6. 5. 2001 09:40
neregistrovaný "LEOTT"
7. 5. 2001 12:35
neregistrovaný "Faudy"
29. 5. 2001 07:28
neregistrovaný "ladao"
29. 5. 2001 09:00
neregistrovaný "Alex1"
30. 5. 2001 08:24
neregistrovaný "ladao"
10. 12. 2001 16:57
neregistrovaný "PeeKaa"
5. 5. 2001 20:53
neregistrovaný "Alfa33"
5. 5. 2001 20:53
neregistrovaný "Alfa33"
6. 5. 2001 10:50
neregistrovaný "m_s"
7. 5. 2001 07:36
neregistrovaný "Alfa33"
9. 5. 2001 13:51
neregistrovaný "taxi"
11. 5. 2001 11:27
neregistrovaný "taxi"
12. 5. 2001 19:12
neregistrovaný "agent_006_1/2"
13. 5. 2001 13:46
neregistrovaný "Alfa33"
18. 5. 2001 11:46
neregistrovaný "taxi"
19. 5. 2001 11:30
neregistrovaný "Alfa33"
20. 5. 2001 18:50
neregistrovaný "KaZaN1"
22. 5. 2001 07:35
neregistrovaný "Alfa33"
22. 5. 2001 14:00
neregistrovaný "KaZaN1"
30. 5. 2001 06:55
neregistrovaný "PROF"
2. 6. 2001 22:51
neregistrovaný "TU"
10. 12. 2001 16:54
neregistrovaný "PeeKaa"
8. 12. 2001 19:46
neregistrovaný "kotik"
11. 12. 2001 22:06
neregistrovaný "Cimina"
12. 1. 2002 12:53
neregistrovaný "Bullitt"
27. 1. 2002 02:14
neregistrovaný "rbaron"
28. 1. 2002 20:56
neregistrovaný "Bullitt"
28. 1. 2002 23:37
neregistrovaný "rbaron"
31. 1. 2002 21:32
neregistrovaný "Bullitt"
1. 2. 2002 05:51
neregistrovaný "trewis"
1. 2. 2002 21:33
neregistrovaný "rbaron"
2. 3. 2002 21:11
neregistrovaný "Vávra1"
2. 3. 2002 21:16
neregistrovaný "Vávra1"
12. 1. 2002 15:20
neregistrovaný "VW-Golf-I"
13. 1. 2002 23:57
neregistrovaný "KaZaN1"
10. 2. 2002 20:13
neregistrovaný "Bullitt"
18. 2. 2002 19:39
neregistrovaný "rbaron"
19. 2. 2002 19:28
neregistrovaný "Bullitt"
25. 2. 2002 12:00
neregistrovaný "Bullitt"
25. 2. 2002 12:09
neregistrovaný "KaZaN1"
neregistrovaný "olan47"
19. 4. 2001 08:56
good idea !
Jeden z velice vydarenych filmu_kde jsou super honicky a skvely napady jak slohnout tolik aut za tak kratkou dobu :-))
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "pava"
19. 4. 2001 17:57
Re: good idea !
Daleko lépe zpracované a hlavně reálné jsou honičky ve filmu Ronin - doporučuji všem! Od filmu 60 sec. jsem čekal více, celkově jsem byl zklamaný.
neregistrovaný "KaZaN1"
20. 4. 2001 09:51
Re: good idea !
Tak to mas recht, RONIN je excelentni film, celkove samozrejme kvalitnejsi nez 60sec., kdyz jsem ho videl poprvy, byl jsem doslova v transu (o:. 60sec. ma zase jiny auticka, moc hezky auticka. A v Roninovi jsem malem plakal za tu Skovou Audinu .. mhm.. tu bych mohl, s tou bych snad v ty garazi i spal (:
neregistrovaný "subi1"
20. 4. 2001 10:32
Re: good idea !
RONIN je opravdu skvelej film, S8 je super. Dobra je honicka s Peugeotem 406 po Parizi.
neregistrovaný "KaZaN1"
20. 4. 2001 11:17
Re: good idea !
Ten Peugeot byl nejakej zazracnej (o: .. obvzlaste ten obrat na namesticku pres rucku jsem si nekolikrat musel vratit...

... ale uz jen ten zvuk ty eSvosmy,, paneboze.. kam se hrabe moje VR6ka
neregistrovaný "raines"
19. 4. 2001 09:33
Dotaz ???
jo je to naprosto super film - videl jsem ho uz asi 20x . Vsimli jste si jak ma Eleanor [ mustang shelby 500gt - ci tak nejak ] vedeny nejaky hadicky [ nebo dratky ] z pod kapoty na kapotu ???

Koukal jsem na to x krat - zastavoval jsem si film, ale nic rozumneho me nenapada k cemu to je . Ostrikovace -to je blbost, drzak kapoty se mi taky nezda - proste nevim

Pomoste mi prosim - jestli vite co to je a nebo si jen neco myslite tak mi napiste. dik
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "KaZaN1"
19. 4. 2001 12:04
Re: Dotaz ???
Čeče toho sem si tak vsimnul a vrtalo mi to hlavou. Ale napad nemam zadnej.. Film je to krasnej.... asi neco jako Titanic pro pipiny je 60 Sec pro nas (: Taky bych z tech auticek nejradsi brecel..
neregistrovaný "PROF"
20. 4. 2001 06:33
Re: Dotaz ???
raines: odpověď najdeš v rubrice US Cars&Trucks fan club - příspěvek č. 330 - 335
neregistrovaný "Speedy7"
21. 4. 2001 21:37
Re: Dotaz ???
to su pretekarske poistky na kapotu. Kapota nema ziaden zamok (tak ako u normalnych aut taky mechanizmus v strede) ale na karoserii je prichiteny kolik. na kapote je v tom mieste diera. Po zavreti sa cez kolik pretiahne poistka, ktora je chytena na to lanko. Takto sa da velmi rychlo otvorit kapota, ale co je hlavne da sa to urobit zvonka. vyhoda pre motorsport je zrejma.
neregistrovaný "OCTAVIE"
21. 4. 2001 19:06
Bez nadpisu
Co je to ten RONIN ?? Je to na vydeokazetách ?? Je starší než 60 sekund ???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OCTAVIE"
21. 4. 2001 19:07
Bez nadpisu
Jo jinak 60 sekund je film HNUSNÝ JAK NOC TO SI MŮŽETE RADĚJI ZAJÍT NA DÁLNICI A MÁTE MNOHEM LEPŠÍ HONIČKY VÍM OČEM MLUVÍM.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Speedy7"
21. 4. 2001 21:39
Re: Re:
pri vsetkej ucte to by som netvdil. 60 sekund je kultovy film pre ludi, ktory maju radi dobre auta, zeny a tak. Niekto moze namietat ze je to typicka amerika. Teda zbrane, robite auta a tak, ale aj tak si myslim ze je stylovy.
neregistrovaný "agent_006_1/2"
23. 4. 2001 20:01
ELEANOR !!!!!
Jedinej duvod, proc jsem si pujcoval 60 sekund byl ten Mustang, kterej jsem uz predtim videl na

na fotkach. Shelby GT 500 je naprosto nejuzasnejsi auto, ktery jsem kdy videl (a ani by nemusleo bejt az tak upraveny jako tohle)

P.S

Nevite nekdo, co jsou nitrous packy? Vim ze se neco leje do motoru, ale nevim co.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "taxi"
25. 4. 2001 14:12
Re: ELEANOR !!!!!
GT 500 vypada takhle bez uprav, hezci je GT350, sice starsi ale elegantnejsi, dobre honicky jsou i ve filmu TAXI, super honicka je ve filmu THE BULLIT - u nas to bezelo na nove jako Bullituv pripad, hlavni akteri honicky Ford Mustang Cobra a Dodge Charger R/T, vyborny auta.
neregistrovaný "agent_006_1/2"
25. 4. 2001 19:23
Re: ELEANOR !!!!!
GT 500 takhle bez uprav nevypada. Eleanor ma skoro celej cumak z plastu, zmenenej je tvar chladice, naraznik je celej novej (puvodni byl chromovej) a je integrovanej se spojlerem, ve kterym je navic dalsi mrizka chladice a dve svetla. krome toho jsou novy prahy s bocnima vejfukama uvnitr. S Bullitem mas asi pravdu, o ty honicce jsem cet na nekolika webwch, a vsude tvrdej ze je nejlepsi ... Bohuzel sem se to dozvedel az po tom, cö to davali na Nove a v pujcovne to nemaj :-(
neregistrovaný "Faudy"
26. 4. 2001 10:18
Re: ELEANOR !!!!!
Jo Bullit, to voni mym detstvim. Jak nakonec zlikvidujou zlosyna i s vybuchem benzinky po ty sileny honicce v pousti... Ten film bych rad zase nekdy videl.

Jinak 60 sekund bylo dobry, az si clovek poplace kdyz tu Eleanor srotujou.
neregistrovaný "Bedouin"
27. 4. 2001 04:33
Re: ELEANOR !!!!!
Kámo, k těm "nitro packám". Jsem v USA a postřehl jsem, že některý automobilky k některým výkonným typům nabízejí úpravu na "nitro". To je: Dají ti k motoru ocelovou lahev se stlačeným nitrogen plynem, přívod do vstřikování a samostaný tlačítko nebo to funguje v nejdolnější poloze plynového pedálu a užitím tlačítka nebo sešlápnutím "nadoraz" aktivuješ vstřik plynu, což ti momentálně zvýší výkon o několik desítek procent. Vhodné užití: Utěk před policií, nelegální uliční závod atd. Například běžně to nabízí Chevrolet do svých Corvete, které začínají kolem $40 000,-. Takže u dřívějších Mustangů bych se tomu nedivil. Čágo, sloužím lidu.
neregistrovaný "Bedouin"
27. 4. 2001 04:45
Re: ELEANOR !!!!!
Ještě jednou jsem si to přečetl. Pořád, co myslíš těma "packama". A už to já, hlava děravá mám. Anglicky nitrous pack´= něco jako "nitrová sada, celistvé nitrové příslušenství". Užívá se, když ti dodávají něco , co potřebuješ a má to víc částí, tak všechny kompletní části. Máš to "zapackováno" komplet a všechno k užití. Ruku k čelu, sloužím lidu.
neregistrovaný "McStinger"
27. 4. 2001 13:39
Re: Nitro
Ten plyn je oxid dusny (rajsky plyn), vypustanim z flase do sania motoru dochadza k velkemu ochladeniu vzduchu, funguje to vlastne ako medzichladic vzduchu. Efekt asi poznate, neda sa to pouzit nastalo, pretoze narast vykonu motoru je velky a motor by to trvale nezniesol. Co sa tyka filmu 60 sekund, bolo to o autach a paradoxne tam auta moc vidiet nebolo. Nahanacka v Bullitovom pripade je uplna klasika a parada.
neregistrovaný "agent_006_1/2"
25. 4. 2001 21:59
P.S.
Jeste jsem ve vyctu odlisnosti zapomel na zaslepene pruduchy na kapote a lita nizkoprofilova kola ....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "schimanski"
27. 4. 2001 08:00
Ronin
Také jsem viděl oba filmy a přikláním se k názoru, že Ronin je lepší. I když i na 60 sekund se klidně znovu podívám. Škoda jen, že takovlých filmů není více.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "taxi"
27. 4. 2001 10:33
Bullit
pokusim se tu honicku nagrabovat a hodit nekam na web, ma to asi 12minut, v nejake rozumne velikosti
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 4. 2001 15:51
Re: Bullit
Nagrabovat---- po vesit .. a nahlasit (o: Se tesiiiim...
neregistrovaný "taxi"
2. 5. 2001 13:49
Re: Bullit
snad v patek to bude nekde na netu
neregistrovaný "taxi"
4. 5. 2001 09:47
Re: Bullit
tak mala zmena, bude to az ve stredu, v odpolednich hodinach to umistim na net a dam sem adresu
neregistrovaný "polux1"
27. 4. 2001 16:06
Bullit
Bullit byl vybornej, zejmena ta honicka, jinak pro soucasnika trochu vycpely, 60 sekund byl hroznej. To jak to v plne jizde policisti vzdycky ubrzdili, prestoze mu viseli na kufru, bylo bajecne, ze? Ronin, to je ukazka soucasneho zpracovani tohoto tematu. Nema to chybu - super deda reziser, delal mimo jine i legendu Gran Prix. Nema to nekdo na VHS? Popripade LeMans ci dokument Formule 1?

Polux
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rybnik"
2. 5. 2001 19:17
Pravych 60 sekund
Dovolim si rict ze 60 sekund je prumerna automobilova taskarice oproti puvodni verzi z let sedmdesatych. Nemene skvela GT 350, hromada klasickych bouraku, neschopni policajti a ctyricetiminutova honicka pri ktere je likvidovano cele mesto. Jedinou moznosti jak se tomu filmu dostat je ale bud US VHS nebo US DVD (to je lepsi, ale neni na nem originalni hudba). Tomu se rika klasika panove (kdo nevidel, neuveri). Mimochodem podobne klasicky film co se tyce aut je Tajny zavod (Gumball rally), kdysi to davali na HBO (kamos mi to smazal, takze jestli to ma nekdo na VHS, jsem ochoten nabidnout solidni penize :-).
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "taxi"
4. 5. 2001 10:13
Re: Pravych 60 sekund
na dvd stoji 22$(region #1) a na VHS norma NTSC(us) stoji 16$
neregistrovaný "LEOTT"
6. 5. 2001 09:40
Re: Pravych 60 sekund
Nevidel jste nekdo film ze sedmdesatych az osmdesatych let, ktery se v ceskych kinech promital pod nazvem UNOS AUT ? Ukradli tam tenkrat 40ks Porsche a jeli s tim pres cele mesto (asi Pariz) a policajti jim salutovali....

Nemuzu to nikde sehnat.

Znate to aspon nekdo ?
neregistrovaný "Faudy"
7. 5. 2001 12:35
Re: Pravych 60 sekund
Ten Unos aut to byl nejaky nemecky film, kdysi jsem to videl. Jak ten konstrukter ukrad vlastni prototyp a pak s nim projizdel N/F hranici + spoustu dalsich aut? Kdysi to davali v kine i v televizi, ale byla to tak pulka 80. let.
neregistrovaný "ladao"
29. 5. 2001 07:28
Re: Pravych 60 sekund
Já to taky viděl, to auto bylo Mercedes C 111 s Wankelovým motorem, ale mě více zajímaly ty Poršáci.
neregistrovaný "Alex1"
29. 5. 2001 09:00
Re: Pravych 60 sekund
Porsaci jsou "lidovy" auta :-))) V tom filmu krome toho Medvidete jezdily i jine exkluzivitky, treba Monteverdi. Peter Monteverdi byl proste nachr, budiz mu zeme lehka...
neregistrovaný "ladao"
30. 5. 2001 08:24
Re: Pravych 60 sekund
Alexi- tak "lidový" auta :-O )))) povídáš jo ?? Já jsem taky lidový lid a ještě ho nemám a asi nikdy mít nebudu.
neregistrovaný "PeeKaa"
10. 12. 2001 16:57
Re: Unos aut
Jo ten film taky docela šel. Pokud si pamatuju tak ty poldové na hranicích měli hlášku, že někdo ten prototyp ukradl. Tak chtěli vidět motor. Ale ten chlápek jim ho v pohodě ukázal, protože byl konstruktér toho prototypu. Nakonec na nějakej zámek "svolal sjezd smetánky" a auta jim rozkrad..

PeeKaa
neregistrovaný "Alfa33"
5. 5. 2001 20:53
Ronin
prodává to někdo na u nás DVD, na netu jsem našel "trapnou" VHS verzi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alfa33"
5. 5. 2001 20:53
Ronin
prodává to někdo u nás DVD, na netu jsem našel "trapnou" VHS verzi.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "m_s"
6. 5. 2001 10:50
Re: Ronin
To je fajn, ze si se nam pochlubil, ze mas DVD..... Nevim co na 60ti sekundach tak obdivujete, Bullituv pripad, to je SKUTECNA honicka se skutecnym hercem za volantem! Tajny zavod byl taky fajn, tenkrat jsem na to sel do kina snad 5x za sebou. Jako Sobota v Jachyme hod ho do stroje. Ted jsem napriklad ale videl film Terc: president USA, a tam, dovolim si tvrdit, je lepsi honicka nez celych 60 sekund!!! Videl to nekdo z vas? Co tomu rikate? Hral to Charlie Cheeen, jako utikajici vezen....
neregistrovaný "Alfa33"
7. 5. 2001 07:36
Re: Ronin
Mám DVD v mašině,dy´t to stojí jen pár kulí.
neregistrovaný "taxi"
9. 5. 2001 13:51
Bullit
omlouvam se ale dnes to nebude, nechci nic slibovat ale snad zejtra to uz bude konecne na netu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "taxi"
11. 5. 2001 11:27
Bullit last
takze uz to konecne je na webu, adresa je www.mujweb.cz/zabava/bullit jeden file ma 6 mega, mizerna kvalita ale lepsi nez nic, no a jeste pokud se to podari uploudnout tak i 28MB macek 320x200, na coz se uz da divat, pouzit divx kodek, ten je bude take, pokud stihnu ten 28MB file, zatim je ke stazeni 6MB file..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "agent_006_1/2"
12. 5. 2001 19:12
Re: Bullit last
Uz sem to videl a ta honicka je fakt dobra. Uz se tesim na ten soubor v lepsi kvalite ...
neregistrovaný "Alfa33"
13. 5. 2001 13:46
Re: Bullit last
pjekný, rachot ameriky je nádherný, nahrej tam jenom zvuk 44 kHz stereo
neregistrovaný "taxi"
18. 5. 2001 11:46
Bullit
tak uz to konecne obnovili, takze tam taham ten druhej file driv, nez prijdu o skolni 2MB linku:(, nejspis tam pridam jeste fotky ze srazu amerik v chrudimi 2001
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alfa33"
19. 5. 2001 11:30
60 sec
mám to stažený do DivX 700 MB máte zájem o hození na WEB (+cz titulky)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "KaZaN1"
20. 5. 2001 18:50
Re: 60 sec
Tak to je jasný...zrovna včera jsme si dávali reprízu (o: můžeš to někam zavěsit? (o:
neregistrovaný "Alfa33"
22. 5. 2001 07:35
Re: 60 sec
zavěsím To asi na firemní server,přes víkend po 100 MB filech,dám vědět dopředu časový horizont 14 dní.Sedím na 64 lajně (slabota) tak si ještě jednou rozmyslete jestli to chcete.zatím 1 zajemce.
neregistrovaný "KaZaN1"
22. 5. 2001 14:00
Re: 60 sec
Mne můžeš počítat za 4 zájemce, kluci z Varů a z Plzně po tom taky toužej..... (o:
neregistrovaný "PROF"
30. 5. 2001 06:55
to: m_s
Zmínil jsi se o tom filmu tajný závod. yslíš tím ten fil, co tady běžel kdysi ještě za komunistů?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TU"
2. 6. 2001 22:51
Taxi 2
Vynikajici film, vrele doporucuju. Moc jsem se pobavil.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "PeeKaa"
10. 12. 2001 16:54
Re: Taxi 2
Je to sice jednodušší, ale fakt jsem se bavil:


Hlášky typu: "zatím se jenom couráme - chvilku trvá než se zahřejou pneumatiky (po šíleným průjezdu městem)"

nebo "to je zajímavý - všichni zvracej po zastavení ale za jízdy nikdy"


nemaj chybu...

Taky úvodní scéna z rally je dost dobrá.

PeeKaa
neregistrovaný "kotik"
8. 12. 2001 19:46
60 sec...
nesmysl..... ble....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cimina"
11. 12. 2001 22:06
Rychle a zběsile
Viděl jsem jak 60 sekund, Ronina, Bullit. případ, ale jestli jste neviděli Rychle zběsile, tak se na to určitě mrkněte.Příběh samozřejmě téměř žádnej, ale je to prostě super film o autech.

Docela mě pobavili v Cinemě, kde tomu nějakej uchyl dal 60% protože jemu prý auta nic neříkají a vlastně ani nemá řidičák.Tak proč píše recenzi na film o autech proboha?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bullitt"
12. 1. 2002 12:53
Bullitt
nevite, kde by se dal stahnout, pujcit nebo jinak sehnat Bullituv priad? Mam doma stazenou tu honicku, ale chtel bych to videt cely ... Nemate treba nekdo Bullita na videu a dve videa, ze by se to zkopirovalo a poslalo na dobirku? Predem dik za jakoukoliv informaci / pomoc ..
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "rbaron"
27. 1. 2002 02:14
Re: Bullitt
Čau, Bullitt - mám to stažený z NOVY do MPEG1. Dá se koupit taky rovnou DVD na filmcity.cz za 500,- Kč, to je asi nejlepší. Koloval v Česku i DVD-RiP, ale k tomu jsem se nedostal a přitom filmy s kárama sbírám.

Jinak po filmu ÚNOS AUT pořád bez výsledku pátrám, nevíte někdo, jak se to jmenovalo v originále? Nehral tam náhodou Schimanski? Fakt si vzpomínám mlhavě, ale byl to takovej týpek s knírkem, jak otvíral Ferrari pilníkem :o)

Sháním tyto videoklipy:

Sugar Ray "Answer the phone"

Jamiroquai "Cosmic Girl"

Mick Jagger "God gave me everything"

nSync "Bye Bye Bye"

Jinak budu objednávat buď v Česku nebo z Amazon.com DVD-čka filmů, co se u nás vůbec nedají sehnat. Jedná se vždy o film, který má nějaký zvláštní vztah k autům. Budu dělat DVD-RiPy na jedno CD, tzn. DivX kodek, procesor to potřebuje aspoň pětistovku a od DVD je to k nerozeznání. Jinak samozřejmě pro toho, kdo to přehrává na domácím kině, je DVD nutnost. Pokud možno udělám originál a titulky a chtěl bych si taky zaplatit náklady a vynaložený čas, takže cenu odhaduju tak na kilo za 1CD s tím DVD-RiPem. Pakliže se sejde vícero zájemců, klidně to udělám i za pade, jak říkám, chci si jenom vrátit investici. Na kšeft to rozhodně nedělám a kdo si myslí, že na tom nějak nehorázně vydělám, ať se na mě vykašle rovnou a nerejpe. Každopádně to, co bude DVD, budu objednávat, už kvůli své lásce k americkým autům, primárně mě zajímá 1968 Dodge Charger (k vidění např. ve filmu Blade). Na kazety štochám, nikdy jsem neměl VHS Video a začínat nebudu. Nebude to však dříve, než v létě. Budou to tedy tyto filmy:

1974 Gone In 60 Seconds

1968 Bullitt

1973 American Graffiti

1974 Dirty Mary Crazy Larry

1971 Duel

1971 French Connection

1981 King Of The Mountain

1971 LeMans

1986 Blue Velvet

1989 Driving Miss Daisy

1976 Gumball Rally

1971 Two-Lane Blacktop

1971 Vanishing Point

1979 Mad Max

1981 The Road Warrior (Mad Max 2)

---

Kdo neví, o čem to je, ať hledá přímo na Amazonu, na imdb.com nebo přímo google.com

Dejte mi vědět, co z toho byste brali, na rbaron@volny.cz
neregistrovaný "Bullitt"
28. 1. 2002 20:56
Re: Bullitt
Wow !!!! To je husty, ty filmy bych bral skoro vsechny (Bullitt, American Graffiti, Gone In 60 seconds, Duel, Le Mans, Blue Velvet, Gumball Rally, Two Lane BLacktop, Vanishing Point, Mad Max) Abych zacal setrit:)) Jinak '68 Charger nic moc .. '67 Shelby GT 500 rules !!! (nebo jakejkoliv jinej Stang '67 - '68 ..
neregistrovaný "rbaron"
28. 1. 2002 23:37
Re: Bullitt
Hele, kdybys na ty auta jenom nečučel, tak bys věděl, že Mustangu scházely celý léta koně a když už je dostal, byly motory Boss 427 apod. strašně těžký a auto bylo skoro neovladatelný. Bill Hickman, kterej točil Bullitta a tehdy byl asi nejuznávanějším "panem šoférem" na tyhle honičky, se pánům od Fordu naprosto vysmál, když mu (jako prchajícímu padouchovi) chtěli půjčit na akci Ford Fairlane. Řekl tenkrát, že nic jinýho než Dodge Charger si na ty "silniční skály" v San Franciscu prostě nevezme. Pak se zkoušel hustě vytuněnej Mustang proti sériovýmu Chargerovi. Ačkoliv Charger vypadal větší, Mustang mu stačil až ve chvíli, kdy na Chargera obuli skoro motocyklový pneumatiky. Ovladatelnost, sériový výkon 375 HP a hlavně krouťák o 150 Nm vyšší než u Mustanga hovořily jasně. Pak byl ještě Charger Hemi, ale ten už dělal v sérii 430 HP a navíc byla tahle série dražší a s Mustangem vzadu (ještě aby ho dohonil) by ten film už nešel natočit vůbec. Tolik fakta. Jinak Mustang byl nádherná karosérie, to uznávám, ale je to i dneska stejný, když ho postavíš proti Dodge Viperovi.
neregistrovaný "Bullitt"
31. 1. 2002 21:32
Re: Bullitt
Me se Mustang proste libi. Je takovej trochu jinej nez ostatni muscle cars. Na 100m bach nejspis nepoznal 'Cudu a Chellengera, ale Mustanga jo. O vykony tady nejde, stejne i ten Mustang je na to aby s nim clovek jezdil rychlej az dost. Pokud s tim chces zavodit, tak si kup Camaro Road Runnera nebo treba toho Bosse, stejne jedinej druh zavodu co se s tim da provozovat je drag, a na to je nejaka ovladatelnost vcelku ukradena (muzes rovnou vzit '34 Ford Coupe, vrazit do toho Chevy 454 a je to .. ).Jeste je taky dobrej Buick GSX, auto o rozmerech mensiho nakladaku a vykonech sportaku je fakt neco. Podivej se na www.musclecarclub.com do sekce racing humor, cast 'You might race Buick if ...' Ale tam to zase neni o designu, to auto je proste uchylny .. Jinak uznavam ze Mustang nebyl rychlej, ale me o to zas tolik nejde.
neregistrovaný "trewis"
1. 2. 2002 05:51
Re: Bullitt
ve filmu bullit ten charger mel modifikovanej podvozek, jinak souhlasim ze mustangu nejakej ten konik schazel, ale me by stacil s 4,7V8, coz davalo asi 280 HP? Tuning motoru nebyl problem. Taky se me libi charger RT, ale pouze model 68, pak dostal takovy velky podle me hnusny zadni naraznik a bylo po kouzlu. Jsem ted v Sydney a videl jsem tu asi 6 ruznych mustangu cca 68`, je to fakt nadhera.. Jinak tady jsou schopny na vse narvat obrovske +17 litaky, skoro vsichni maji ladene vyfuky, ale taky to tu na ulici pekne "bubla" :), holt V8 je V8..
neregistrovaný "rbaron"
1. 2. 2002 21:33
Re: Bullitt
Historické dokumenty přiznávají, že Charger měl tlumiče Koni a tím to taky končilo. Osmiválec je největší nádhera na světě a Charger je prostě démonický auto. Jasně, že 68, max. 69. Modely 1970 a dál už jsou o ničem, ten chromovanej škleb v přední masce to úplně zesral.
neregistrovaný "Vávra1"
2. 3. 2002 21:11
Re: Bullitt
Nevim, jestli je tvoje činnost legální. :-)) BSA si tě najde podle IP adresy počítače. Ale filmy jsou to super. Jinak jestli scháníš videoklipy, tak se mrkni na www.kazaa.com Máš tam vyhledavač. něco jako byl Napster. A tím najdeš všechno. Asi ti neřikám nic novýho, ale kdby náhodou....
neregistrovaný "Vávra1"
2. 3. 2002 21:16
Re: Bullitt
No, já schánim riplej film Tajný závod. Tušim že jsou toho dva díly. Nevíš o tom něco?
neregistrovaný "VW-Golf-I"
12. 1. 2002 15:20
Elektrony
Ahoj, měl bych nějaké dotazy, sice nepatřící do této diskuze, ale snad mi někdo odpoví. Nedávno jsem koupil starší automobil s elektronovými disky, ale předchozí majitel s nimi jezdil asi i v zimě nebo je neudržoval, zkrátka jsou špinavé, tato černá špína nejde ničím umýt (zkoušel jsem různé saponáty a nic). Mohl by mi někdo poradit, jak vrátit diskům původní vzhled? Existuje na to vůbec nějaký přípravek? Co takhle nějaká brusná pasta a hadr + hodiny práce? Nebo je zkusit nechat opískovat (nevím jestli to se to vůbec dá dělat na hliníku, na plechových discích ano)? Kolik stojí renovace hliníkových kol? A ještě bych měl jeden malý dotaz, zajímalo by mě, zda je možné přepsat automobil na osobu mladší 18-ti let? Předem Vám děkuji za odpověd(i)!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KaZaN1"
13. 1. 2002 23:57
Re: Elektrony
čeče jdi do sekce Pneumatiky.. (o: jinak doporučuju Millit, maj skoro nakaždý benzínce a nebo někdo říká sádlo.. a jsou i jiné finty....
neregistrovaný "Bullitt"
10. 2. 2002 20:13
to rbaron
Tak me napadlo, kdyz se ti tak libi Charger, sledovals serial Pomsta s.r.n. (Vengeance Unlimited) ?? To by se ti mohlo libit, hlavni hrdina tam jezdil cernym '68 nebo '69 Chargerem ..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "rbaron"
18. 2. 2002 19:39
Re: to rbaron
Ne :-O Kde bych to měl uzřít?
neregistrovaný "Bullitt"
19. 2. 2002 19:28
Re: to rbaron
Ted uz nikde, ale neni to tak dlouho co to davali .. slo to myslim na CT1. Ale Muzi v klobouku byli lepsi (tam jezdili roztomile prouhatym '69 Mustangem .. :))
neregistrovaný "Bullitt"
25. 2. 2002 12:00
Bullittův případ !!!!!!!!
Vsichni se divejte v Nedeli 3.3 v 16:05 (hned po formulich) na Novu. A pripravte si videa :)))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KaZaN1"
25. 2. 2002 12:09
Re: Bullittův případ !!!!!!!!
Díky za hlášku.....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku