Já osobně jsem si na léto koupil Favorit MTX Roadster a aspoň o něj nemusím mít strach, když stál pár babek. A jízdu se staženou střechou si tam člověk vychutná dosyta. Při rychlosti nad 100 km/h už mi to stejně leze na nervy.
Mám na mysli skutečnou Felicii, ne tu hrůzu, kterou Mladá Boleslav nyní produkuje. (ještě horší je Fabia - ty přední sloupky mohli udělat ještě širší, aby mrtvý úhel byl "největší ve své třídě") Felicii (veterána) jsem nějaký čas vlastnil, a udělal jsem chybu, že jsem ji prodal. Jízda bez střechy je úplně o něčem jiném. Navíc tím, že to auto moc nejelo, měl člověk čas se kochat krajinou.... Kabriolet je prostě zážitek.
To je řečí kolem autíček a jejich pánů. Pravda ale je, že kdo na to má............ Tady je jedno autíčko (spider), ve kterém by se Vaše holka, nebo dcera, nebo mladej pěkně povozily. Byl by to hezkej pohled, nebo ne?
Můžete koupit okamžitě...........jenom na to mít, tak co, máte?
www.webpark.cz/kabriolet
Můžete koupit okamžitě...........jenom na to mít, tak co, máte?
www.webpark.cz/kabriolet
Pánové - říkejte si co chcete - cabrio je cabrio. Jakmile jen trošku teplota dovolí, střecha jde dolů a otáčkoměr nahoru. Že do něj prší, fouká, práší se a svítí slůnko - to je právě to ono. Je to fantazie, šinout se padesátkou a vychutnávat si pocit z jízdy a krásy krajiny kolem. S vhodným autem bez problému můžete jet i 130km rychlostí a uvnitř vás nic nebude rušit v diskuzi se spolujezdcem nebo v poslechu rádia. S tím parkováním je to trošku pravda. Takový vajgl na sedačce nebo vybrakované kazety potěší - ale to je daň za lidskou blbost - v našich zeměpisných podmínkách bohužel běžnou.
Před chvílí jsem přijel z 400 km dlouhé cesty, namazal opálený nos a uši a doufám, že zítra bude opět tropické počasí abych mohl někam vyrazit. Třeba jen po okruhu kolem města nebo někde, kde jedna zatáčka následuje druhou a ....
Řídit kabrio je pro mnoho lidí životní styl, stejně jako rollery hip-hop,nebo skate. Nemá to nic společného s praktičností nebo užitkem. Je to o emocích a srdci. Občas se sice vyskytne pár blbečků, ale my skalní cabrioletisti jimi opovrhujeme.
Caligari 😄
P.S.😒br />
Zkusili jste si řídit 240 koňovou potvoru se staženou střechou při rychlosti kolem 200 km za hodinu? Úžasný pocit, ale menusím ho mít každý den. Už vím jak se citili piloti na starých dvojplošnících. 😃)
Před chvílí jsem přijel z 400 km dlouhé cesty, namazal opálený nos a uši a doufám, že zítra bude opět tropické počasí abych mohl někam vyrazit. Třeba jen po okruhu kolem města nebo někde, kde jedna zatáčka následuje druhou a ....
Řídit kabrio je pro mnoho lidí životní styl, stejně jako rollery hip-hop,nebo skate. Nemá to nic společného s praktičností nebo užitkem. Je to o emocích a srdci. Občas se sice vyskytne pár blbečků, ale my skalní cabrioletisti jimi opovrhujeme.
Caligari 😄
P.S.😒br />
Zkusili jste si řídit 240 koňovou potvoru se staženou střechou při rychlosti kolem 200 km za hodinu? Úžasný pocit, ale menusím ho mít každý den. Už vím jak se citili piloti na starých dvojplošnících. 😃)
Předevčírem jsem se svezl v pěkné černé nové MR2jce a musím říct, že to nemá chybu (i cena je docela slušná, oproti konkurenci - cca 850tis). A ani tomu nevadí, že to má jen 140koňovou 1,8čku.
říká: Kdyby byl v roce jen jeden den hezký, stojí za to mít kabriolet.
Podle mne ovšem jen dvojsic!!!! Jednak kvůli kráse, druhak proto, že na zadních sedadlech není místo a hlavně nad 50 km/hod je to k zalknutí.
Peugeot 206 CC, Renault Megane s roadboxem, MX5 atd dle ceny.
Podle mne ovšem jen dvojsic!!!! Jednak kvůli kráse, druhak proto, že na zadních sedadlech není místo a hlavně nad 50 km/hod je to k zalknutí.
Peugeot 206 CC, Renault Megane s roadboxem, MX5 atd dle ceny.
a co takhle vzit s100 a uriznout strechu? 😊) Mate kabriolet za dva litry a chvili prace 😊)
A myslis ze Wartburg to vydrzi? A co takhle navarit na spodek dve trubky? Treba ba se to nerozpadlo ... 😊)
Wartburg měl rám, ne?
Samozřějmě, že Warbec má rám. S tou Škodovkou to je absolutní kravina. Ale drobnost, kdo Ti to otypuje a za kolik. Ale na zahradě s tím můžeš jezdit. Hodně zdaru.
Me je vcelku jedno, z ceho to udelat, hlavne aby to bylo tak levny aby se to vyplatilo pprovozovat jedno leto a pak zahodit (garaz nemam a nechat pres zimu auto bez strechy venku by asi dopadlo stejne jako rovnou ho zahodit .. )
ad legalnost: co mi muzou policajti udelat kdyz me s tim zastavej? Vzhledem k tomu, ze ridicak mi sebrat nemuzou, tak o technicak bych taky moh prijit az na STK, ne?
ad legalnost: co mi muzou policajti udelat kdyz me s tim zastavej? Vzhledem k tomu, ze ridicak mi sebrat nemuzou, tak o technicak bych taky moh prijit az na STK, ne?
Tu střechu můžeš klidně odříznout, ale vřele doporučuji zavařit všechny dveře na pevno. Budeš pak naskakovat přes, ale je to jediné řešení. 😄
Kamoš to tak provozoval celé léto se starou 1000MB a to jezdil jen po polních cestách. 😄
Kamoš to tak provozoval celé léto se starou 1000MB a to jezdil jen po polních cestách. 😄
Uz sa v Cechach predava? a za aku cenu?
...a co takhle Kaipan 57? Jako stavebnice levnější než ten prskolet a s podstatně lepšími výkonovými parametry...
U nas stoji Smart Roadster okolo 600 tisic, mas na to zaruku, a vykonove parametre su priblizne rovnake (Smart s motorom 80k).
Na Kaipana máš záruku taky, když si necháš auto celé postavit, tak vyjde na asi 950tis. a výkonové parametry? Smart s 60kW motorem má stovku za 10,9s, max. rychlost 175 (180 coupé), Kaipan s 1,8 z VW 110kW stovku za 5,2s a maximální rychlost asi 190km/h (tam už je takový odpor vzduchu, že už prostě víc nejede 😄 )...
jasne...protoze mi bije srdxce pro japonce...tak moje volba je jasna Mazda MX5....relativne levna, na to jakou jizdu s tim autickem zazijete.
Jojo, loni jsem ji sháněl. Nejdřív NA (na ni jsem dokonce na amazonu koupil manual od Haynese), pak to vypadalo na NB, ale s 1840ccm jsem nesehnal. Vyhrála to barchetta.
Rado, tvůj projev o convertibelu byl dost dobrej, takle to vnímám taky. Ačkoilv pro mně je nejdokonalejší conv. Wyllis, nebo G 69, protože tam to fakt potřebuješ, v lese to jinak nejde. Vždy jsem snil o T 603 Conv., to by byla pecka. D.
rado: barchetta je predohrab....jo je to de facto stejne auto, ale prave ten pohon vzadu je proste vonavej...staci zatacka s jemnym nanosem pisku a uz vis ze jsi tlacen, nikoliv tazen 😄 a razem je z toho uplne jinej pocit.
jo_st: O vikendu jsem se zase projel MX5(NA) 85kW a vzápětí barchettou. Jaxe říká po našem, ten "handling" je lepší v MX5. Na zrychlení nebyla. Trošku neštastná je ale ta 66kW verze.
Ty máš NB 81kW? U Barky je "strašidelné", pokud vlítneš do zatáčky pod plynem, zatáčíš, nic se neděje, lekneš se, pustíš plyn a záď jde teprve ted do smyku. S tím měli problém TTéčka.
Nazdar Lenine, ideální vůz (vetoš) pro mne by byla T603 2-dvéř, falešnej hardtop, aby tam prostě zmizel B-sloupek. MBX mám stále, i když už jen jednu. Bude zas něco na Konopáči? Že bych přijel s MBX a dělal, že mám BelAir pro děti s motorem ze zahradní sekačky. Zdar Rado
Ty máš NB 81kW? U Barky je "strašidelné", pokud vlítneš do zatáčky pod plynem, zatáčíš, nic se neděje, lekneš se, pustíš plyn a záď jde teprve ted do smyku. S tím měli problém TTéčka.
Nazdar Lenine, ideální vůz (vetoš) pro mne by byla T603 2-dvéř, falešnej hardtop, aby tam prostě zmizel B-sloupek. MBX mám stále, i když už jen jednu. Bude zas něco na Konopáči? Že bych přijel s MBX a dělal, že mám BelAir pro děti s motorem ze zahradní sekačky. Zdar Rado
Konopáč nebyl, byla Místo toho Hluboká. Kalendář najdeš na www.usmotors.cz v sekci Akce a veletrhy..
to Rado: ju mam NB 81kW... a je to fajn 😄 trosku jsem ji nechal dychat, pres lepsi filtr a sebring vyfuk, je to ok, mozna 1.8 trochu lepe taha v kopci, ale jinak na pohodovou jizdu je to uplne stejny.
to LUCK: koukni na www.autopoint.cz maji tam MX5 10th anniversary, to je omezena serie z roku 99 ke kazde byl certifikat s podpisem presidenta mazdy Millera, a jestli jsi z prahy tak stoji tusim na butovicich. jeste pred tydnem tam byly MX5tky asi 3 uz je jen jedna...to pocasi dela divy 😄
to LUCK: koukni na www.autopoint.cz maji tam MX5 10th anniversary, to je omezena serie z roku 99 ke kazde byl certifikat s podpisem presidenta mazdy Millera, a jestli jsi z prahy tak stoji tusim na butovicich. jeste pred tydnem tam byly MX5tky asi 3 uz je jen jedna...to pocasi dela divy 😄
Tu "modro-modrou" mám doma. Alespoň v prospektu pro který jsem si šel k dealerovi, když to vypouštěli na trh. Myslím 10 000ks, 6ti kvalt,diferenciál Torsion? s omezenou svorností a další extras.
To Luck: 700 000? Tak hlavně ať to je 2.8 motor. I když jel jsem se v 99 poprvé Z3 2.8 a zeptal se majitele, co tomu může vytknout. Řekl mi:"Mohlo by to mít o 100koní víc" 😄 Anebo tu "Anniversery". Je fakt klenot.
To Luck: 700 000? Tak hlavně ať to je 2.8 motor. I když jel jsem se v 99 poprvé Z3 2.8 a zeptal se majitele, co tomu může vytknout. Řekl mi:"Mohlo by to mít o 100koní víc" 😄 Anebo tu "Anniversery". Je fakt klenot.
MG TF, teď byl vyhlášen za nejhezčí kabriolet světa.
TF? To snad ne, to bylo spis F, ne? TF je padesat let starej 😊))
Jinak ja hlasuju pro '66 Pontiac GTO 😊)
Jinak ja hlasuju pro '66 Pontiac GTO 😊)
Už slušnou dobu se proháním po bazarech, ale taky jsem zavítal do nějakýho toho autosalůnu, ale stále nemůžu najít to pravý ořechový.Sháním jetý kabrio,ale nic typu Punta a tak.Zatím nejlepší nabídka byla Z3 za 700 000.Mám nabídnutou novou Z4 na svezení,ale přece jenom kupovat nový kabrio na sezónu je dost fin. náročný i když snad časem...Tak kdyby jste někdo náhodou o něčem věděli dejte mi vědět na malysano@seznam.cz A ať vám moc nenafouká do uší!
Mám Opla cabrio Gsi. Autíčko si frčí s dvoulitrem parádně, ale mam střechu na dranc. Nevíte co s ní za rozumný kačky? Nechci dát za střechu tolik co stojí zbytek auta. beda3@post.cz
Lidi poradte: potřebuju sehnat kabriolet kolem 100 000 Kč
Hlavně si nekupuj si Opel Astra Cabrio. Teď jsem se ho zbavil a už nikdy víc. Má neuvěřitelně měkkou karosérii a to auto se na všech nerovnostech neskutečně kroutí a poskakuje, Navíc je to studna na peníze, protože se na tom furt něco sere a to jsem měl najeto jen 70 tis. km. Míval jsem Forda Escorta Cabrio a nekroutil se ani trochu, ale sral se skoro stejně.
hmm a co takhle Chrysler LeBaron s 2.5 R4 nebo 3.0 V6 ? tyhle motorizace pokud jsou po dobrých rukou jsou v pohodě (hlavně za žádnou cenu nebrat turbo verze to je Macocha na prachy) 2.5 R4 sice je to na úrovni živosti asi tak jako Felicie, ale zase se tím dá jezdit za velmi přijemou spotřebu kolem 7-8 litrů. 3.0 V6 jsem vlastnil sic ve verzi sedan (Chrysler Saratoga) a motor akorát (150hp), velmi dobrý zvuk, spotřeba 10-13.5. No a tenhle 3.0 V6 je od Mitsubishi a dodával se výhradně se 4st elektronickým automatem. Což je fine automat. Já bych se tohohle auta nebál, je to pořád moc pěkné auto za slušné prachy a když máš štěstí jsou i v dobrých stavech (ale hledat se musí). Milionkrát lepší než volitenej kadet, escort, golf, bmw a podobně. No a LeBaron míval i slušnou výbavu, zase záleží, ale palubní počítač, elektrika, tempomat, klimatizace. centrál atd...
tady je link jak se vyvíjel od roku 84 do 93. Doporučuji rok 1990-91 to jsou podle mě nejhezčí a ještě mají výklopné kryty na světla. 1993 už byla taková moc řekněmě japonská a už kulatá. Ta hranatá s pěkným chladičem je pořád asi nejhezčí verze. marné nejsou ani 88-89, ale 3.0 V6 je zase až od 1990. No hele určitě bych o Le Baron zauvažoval. Stojí právě kolem těch 100.000 a to jsou už velmi zachovalé a opečovávané kusy, jsou pořád hezký a podle mě i hezký zůstanou a držejí si pořád více méně stejnou cenu (zaleží na stavu). zahoď přesdudky od souseda, který ti bude tvrdit, že jen VW Golf je tou nejlepší volbou a ne éééémeriku co žere 20 litrů a má poruchovej automat... nakonec snad se v tom taky trochu vyznám, bych řekl.
čoveče, my jsme měli ve státech leBarona coupé (typicky pro 6 lidí ;o) ) z 86 roku a byl to 4,3 l objem... žral 18 při normální jízdě a při výměně kola za rezervu se nám podařilo 3 ze 6ti šroubů ukroutit (dál už to radši nikdo nezkoušel azavolali jsme odtahovku) a to to tenkrát bylo jen 4,5 roku staré auto... Pohodlné sice docela bylo, ale co se týče např. toho, kudy všude tomu tekl olej z motoru, jak to vrzalo při propérování apod... Proto si tam pak tatík pořídil Galanta...
no tak to ovšem bylo zcela jiné auto, protože se tam nikdy 4.3 nedělala.... 😄 v té době tam bylo maximum 2.5R4 eventuálně Turbo verze. Až od roku 1990 se začal dávat motor 3.0 V6 Mitsubushi
to našrot: cvičná otázka - na kterou stranu jste ty nebohé šroubečky otáčeli? Pokud to auto měli i před vámi takoví umělci, ani té spotřebě se nedivím.
lenin: na správnou, neboj. Ale už od pohledu byly zarezlé, protože jak to tak vypadalo, tak ty kola nikdo před námi nesundaval...
Starší, pěkně klasické hranaté LeBarony byly i s 5.0 V8 a ty auta se mi docela líbily. To, co popisuje ace2 ale příliš nemusím, o dobrém stavu těch exemplářů u nás po pár nakouknutích teda dost pochybuju a navíc motor Mitsubishi 3.0 V6 je pomýlenej sráč, kterej končí se životností někde kolem 180-220 tis. najetých km.
ne to je nesmysli. Japonci mají nejlepší technologii, nejlepší motory super bezporuchovost, nejlepší životnost a jsou výkvět moderní technologie, prostě lžeš až se ti od pusy práší. Já totiž o japonským motorech něco vím protože japonský auta jsou nejlepší.
BTW pěkných Le Baronů je dost, jenom je to nechce kupovat v AAA auto Praha.
BTW pěkných Le Baronů je dost, jenom je to nechce kupovat v AAA auto Praha.
Ne, že by se mi ty auta nelíbily, vzhledově jsou krásný a když nějakýho vidím, líbí se mi, ale fakt to nemusím. To už radši motorku.
kabrioletů a
roadsterů.
Kabrioletistovi opravdu něco chybí, protože ve svém 4-místném voze musí pořád vozit "veselou společnost" sedící nejlépe na místě složené střechy a popojíždějící od diskotéky k diskotéce za halasné prezentace tuc-tuc-tuc. Nic jiného se s tímto FrontWheel Drive nedá dělat. Kamínky odlétající od předních kol bych přirovnal k takové trapárně, jíž je třeba předčasná ejakulace. Biotop: Escort, Kadett apod.
Roadsterista- Pokud tímto způsobem nechce prezentovat svoji naditou peněženku, má auto pro radost a je to samotář. Počet míst vozu je poloviční oproti kabrioletu. Vychutnává zrychlení a průjezdy zatáčkami až do částečného či úplného utržení zadních kol. Biotop: MX-5, Lotus 7 a deriváty, fajnšmekr se vzácně vyskytne v S2000. Audi TT bych s dovolením zařadil do 1. skupiny.
Vaše názory???