Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
9. 7. 2001 14:05
neregistrovaný "Ňuňas"
9. 7. 2001 14:35
neregistrovaný "ydev"
9. 7. 2001 21:33
neregistrovaný "našrot"
10. 7. 2001 00:00
neregistrovaný "cokes"
10. 7. 2001 09:08
neregistrovaný "Ňuňas"
10. 7. 2001 17:53
neregistrovaný "našrot"
11. 7. 2001 07:19
neregistrovaný "efedas"
12. 7. 2001 11:50
neregistrovaný "mfilip"
14. 7. 2001 20:00
neregistrovaný "MartinR19"
15. 7. 2001 22:02
neregistrovaný "našrot"
16. 7. 2001 12:13
neregistrovaný "Alfa33"
16. 7. 2001 12:34
neregistrovaný "ydev"
16. 7. 2001 18:00
neregistrovaný "Alfa33"
17. 7. 2001 07:58
neregistrovaný "Ňuňas"
17. 7. 2001 07:59
neregistrovaný "555"
23. 7. 2001 08:08
neregistrovaný "eric_singer"
23. 7. 2001 15:16
neregistrovaný "Qeta"
23. 7. 2001 16:01
neregistrovaný "eric_singer"
24. 7. 2001 00:00
neregistrovaný "Johu"
24. 7. 2001 11:58
neregistrovaný "eric_singer"
24. 7. 2001 11:59
neregistrovaný "Qeta"
24. 7. 2001 14:16
neregistrovaný "555"
25. 7. 2001 12:01
neregistrovaný "eric_singer"
26. 7. 2001 08:17
neregistrovaný "cernoch"
23. 7. 2001 15:22
neregistrovaný "irij"
2. 9. 2001 15:53
neregistrovaný "Pir"
19. 9. 2001 08:41
neregistrovaný "JirkaV1"
3. 10. 2001 14:27
neregistrovaný "supersaab"
3. 10. 2001 20:29
neregistrovaný "Pir"
11. 10. 2001 08:29
neregistrovaný "JirkaV1"
4. 10. 2001 10:04
neregistrovaný "Pajk"
4. 10. 2001 10:34
neregistrovaný "Pavelpu"
5. 10. 2001 08:28
neregistrovaný "futura"
5. 10. 2001 09:21
neregistrovaný "Con"
13. 3. 2002 12:16
neregistrovaný "asimov1"
13. 3. 2002 16:34
neregistrovaný "Alfa33"
13. 3. 2002 22:19
neregistrovaný "Pir"
14. 3. 2002 09:59
neregistrovaný "asimov1"
14. 3. 2002 11:31
neregistrovaný "Alfa33"
14. 3. 2002 13:17
neregistrovaný "asimov1"
5. 10. 2001 11:50
neregistrovaný "Pavelpu"
5. 3. 2002 16:33
neregistrovaný "ydev"
5. 3. 2002 22:19
neregistrovaný "Pir"
6. 3. 2002 08:09
neregistrovaný "ydev"
6. 3. 2002 08:59
neregistrovaný "ace211"
6. 3. 2002 09:02
neregistrovaný "ydev"
12. 3. 2002 13:07
neregistrovaný "ydev"
29. 3. 2002 10:43
neregistrovaný "supersaab"
1. 4. 2002 18:38
neregistrovaný "ccc"
2. 4. 2002 08:32
neregistrovaný "Vadim1"
2. 4. 2002 09:39
neregistrovaný "Magnat"
3. 4. 2002 11:07
neregistrovaný "felix11"
5. 4. 2002 22:33
neregistrovaný "Pir"
5. 4. 2002 22:41
neregistrovaný "rbaron"
8. 4. 2002 22:17
neregistrovaný "Pir"
12. 4. 2002 14:46
neregistrovaný "Servac"
12. 4. 2002 17:41
neregistrovaný "Qeta"
15. 4. 2002 17:06
neregistrovaný "ace211"
16. 4. 2002 07:46
neregistrovaný "futura"
16. 4. 2002 07:57
neregistrovaný "ladao"
16. 4. 2002 09:10
neregistrovaný "futura"
16. 4. 2002 09:20
neregistrovaný "ladao"
16. 4. 2002 09:35
neregistrovaný "ace211"
16. 4. 2002 22:22
neregistrovaný "Pir"
16. 4. 2002 13:15
neregistrovaný "ydev"
27. 4. 2002 21:57
neregistrovaný "FULAN1"
neregistrovaný "Ňuňas"
9. 7. 2001 14:05
Brisk
Jaké kdo máte zkušenosti z Brisk Platin? Sám jsem je zaměnil za doporučované NGK platinum z cenových důvodů a zatím O.K.Nemyslím, že by Brisk dělal nekvalitně...co vy na to?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ydev"
9. 7. 2001 14:35
Re: Brisk
Byt tebou, drzel bych se doporucenych svicek. Ja jsem mel puvodne Bosch Super4. Pak jsem zjistil, ze Honda doporucuje NGK. Rozdil byl neskutecny. Bosche byly zacouzene, auto line a nerado se vytacelo.

NGK svicky naopak ani po cca 2000 km nejsou zacazene ci nejak poskozene a auto je zivoucke.

Ondra
neregistrovaný "našrot"
9. 7. 2001 21:33
Re: Brisk
Mám přesně stejné zkušenosti s Toyotami - není nad doporučení výrobce. Na Brisk ti to třeba pojede 200 km lépe, ale pak už jen hůř a hůř a svíčky budeš místo po 70tis. měnit po 5tis.
neregistrovaný "cokes"
10. 7. 2001 00:00
Re: Brisk
Platinové svíčky jsou jednou platinové svíčky, ať už Brisk, Bosch, Beru nebo Champion...


Mimochodem Brisk není už dávno žádné ořezávátko, co se zapalovacích svíček týče (nemluvím o šílených žhavících), jeden z řady Premium se naprosto oficiálně dodává jako prvomontáž pro Lamborghini Diablo (je fakt, že tam asi svíčky mění v rámci servisu po 10.000).
neregistrovaný "Ňuňas"
10. 7. 2001 09:08
Re: Brisk
Když jsem tak koukal po možnostech na našem trhu, tak jsem se nechal zlomit právě na ty platinové Brisky.Největší rozhodnutí byla asi ta cena.NGK platinum cca 650,- Brisk platin stejných parametrů a hodnot 260,- tak jsem říkal že to risknu(Brisknu).Zatím mám naběháno 2500 km(sice nic moc), ale vlastnosti při startování studeném i teplém jsou hodně lepší než s předchozími NGK platinum(najezdily asi 85000 km).Vzhledem k tomu, že se uvádí výdrž cca 90000 km mám je asi na celý život, protože takový driver jako ten přede mnou zase nejsem.Jestli najedu za rok 5000 km tak je to hodně.No, ale služební je chudák.Za 2 roky 83000 a také na Briskách(sice obyč pro Formana, ale také nemůžu nadávat..)
neregistrovaný "našrot"
10. 7. 2001 17:53
Re: Brisk
To je fakt, že Brisky jsou dneska v Evropských autech v podstatě bezkonkurenční, ale je bohužel pravdou, že když vezmu NGK a Brisky stejného typu, tak nevím proč, ale ty NGK jsou lepší.
Nevím tedy, jaké máte kdo problémy se startem, ale snad každý normálně otočíme klíčkem a je nastartováno... Aspoň se mi ještě nestalo, abych startoval nadvakrát (jen občas, když mi to chcíplo, ale to je normální).
neregistrovaný "efedas"
11. 7. 2001 07:19
LODGE
LODGE 25HL GOLD,nevíte někdo něco o těhle svíčkách,kde se daj sehnat a jestli to má cenu? Mam je napsaný v manualu do AR 33.Měl jsem tam i BRISK PREMIUM II

nebylo to ani lepší ani horší.Jenže jak tu už padlo svíčky doporučované výrobcem jsou asi pro motor ty pravý.Ještě přemítám o BOSCH.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mfilip"
12. 7. 2001 11:50
Re: LODGE
Ja jsem ve 12/00 menil svicky za nove doporucene vyrobcem za NGK. Za 5 tkm se spotreba zvedla o 0,4 l/100 km, auto se pri vyssich otackach kolem 5500 chvelo. Svicky NGK jsem vymenil zpet za puvodni Champion ( nevim o jaky druh se jedna, NGK byl 2 bodove, Champion jsou 3 bodove ) a spotreba je zpatky na 6.1-2 litru oproti 6.5-6.6. Chveni je taky pryc. Nebylo to zimou, nejvyssi spotrebu v obdobi 6.8. jsem mel v kvetnu.
neregistrovaný "MartinR19"
14. 7. 2001 20:00
Re: LODGE
Nazdar lidi, možná mám takovej hloupej dotaz, ale jak poznáte, který svíčky tam opravdu patří? Mám R19, který jsem si dotáhl z Německa. Originál výrobce doporučuje v manuálu Championy, jenže do Německa je už normálně vozil se svíčkama Bosch,o kterejch není nikde ani zmínka. Mimochodem, nekonec tam chci stejně zkusit Brisky, o kterých, skoro všichni co znám, pějou jen samou chválu.
neregistrovaný "našrot"
15. 7. 2001 22:02
Re: LODGE
jen ještě k NGK: ty by se měly používat do japonských a korejských aut - ta na jiné téměř nejedou. U evropských bych si asi fakt nejspíš pořídil pořádné Brisky.
neregistrovaný "Alfa33"
16. 7. 2001 12:13
Re: LODGE
pro mou 33 16V mám doporučeny NGK platinové na 100.000 km.Zkus i Denso racing iridiové jako náhradu, nevím co máš za 33 bylo jich mraky modelů.Pokud budeš dávat svíčky jiný , tak jen jenobodové ! boxer ti s jinejma nepojede.pokud chceš vědět víc tak napiš co máš za obsah motoru.
neregistrovaný "ydev"
16. 7. 2001 12:34
to Alfa 33
Zkousel jsi iridiove Densa? Premyslim o nich, jen nevim co stoji.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alfa33"
16. 7. 2001 18:00
Re: to Alfa 33
byl by to mazec.Ta moje NGK stojí 750,- Kč, a našel jsem firmu i převodové tabulky na netu, dovezou je cca za 800-850 kč/kus (ale moc si jistí nebyli,ještě zavolám jinam)
neregistrovaný "Ňuňas"
17. 7. 2001 07:58
Re: to Alfa 33
Hele lidi, zkuste se podívat na ty Brisky (www.brisk.cz).Jak píšu níže, jsem se také rozhodoval protože jsem měl mít podle výrobce NGK platinum a ta cena mě dost odradila(6 válců cca 4500,-)a to jsem si nemohl zrovna dovolit.A že jsem musel jezdit daleko(dovolená), tak jsem tam dal nové Brisky platinum za 280,což je podstatný rozdíl a pořád lepší než přesluhující NGK.Že by to nějak zlobilo jsem si zatím nevšimnul a měnit je za NGK zatím také nehodlám když fungujou.No uvidíme co bude až budou mít více najeto.Nejsem však lobista za Brisk, protože ne všechno od nich funguje jak má.V motorce jsem musel dát zrovna NGK, protože na origo Brisky cukala v otáčkách.Ale zase platinové a obyč bude určitě podstatný rozdíl v kvalitě výroby.Docela bych se někdy jel podívat jak to tam funguje.
neregistrovaný "555"
17. 7. 2001 07:59
Re: to Alfa 33
Denso Iridium a boxer je overena kombinacia :))
neregistrovaný "eric_singer"
23. 7. 2001 08:08
Re: to Alfa 33
Densa Iridium kostujou od 650,- bez DPH vyse. Kuprikladu na mou 406ku stoji 699 bez DPH. TAD Praha (www.tadpraha.cz) maji celkem profi pristup, navic kdyz je kontaktujes z Netu, dostanes 10 % slevu :-) .. po vyplate do nich jdu :-)
neregistrovaný "Qeta"
23. 7. 2001 15:16
Denso Iridium Power
Ta cena je přímo božská,obzvláště když si přečtete v prospektu na tyto svíčky výrobcem uvedenou životnost 15-20tis.km.Zlatý klasický NGK.:))
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "eric_singer"
23. 7. 2001 16:01
Re: Denso Iridium Power
Bohuzel neznam NGK, coz je pravdepodobne trestuhodne, nicmene pokud vim, Iridia vydrzi pres 50 tisic, nekde jsem cetl, ze dokonce 80 tisic. Tak nevim :-) ...
neregistrovaný "Johu"
24. 7. 2001 00:00
Re: Denso Iridium Power
pozrite na www.tuning.cz je tam clanok o tychto svieckach, podla autora zdvyhnu vykon az o 4%!!
neregistrovaný "eric_singer"
24. 7. 2001 11:58
Re: Denso Iridium Power
Na www.tuning.cz je vskutku pozitivni odezva na nove svicky. Co jsem mluvil s TAD Praha, oficialne svicky zvedaji vykon v rozmezi 1,5 - 3 %. Logicky, vice koni da silnejsi motor, ja bych pocital, ze ze sveho P406, 112 koni bych dostal max. tak 3,5 kone navrch. Ale kdyby se tam pridal filtr, vyfuk a jeste chip, dosahl bych mozna dalsich 15 koniku navrch .. no, kdo vi :-)
neregistrovaný "Qeta"
24. 7. 2001 11:59
Re: Denso Iridium Power
Já pouze napsal kolik uvadi vyrobce,kamarád je teď namontoval a auto jde ochotněji do vyšších otáček.
neregistrovaný "555"
24. 7. 2001 14:16
Re: Denso Iridium Power
Stale sa tu hadate o nejakych 3-4Hp, ale co keby keby ste sa este raz pozreli na graf na www.tuning.cz a vsimli si rozdiel v tocaku??? Hlavne ten odstraneny prepad medzi 3-4000rpm.
neregistrovaný "eric_singer"
25. 7. 2001 12:01
Re: Denso Iridium Power
Záleží od motoru, je to čistě individualní.
neregistrovaný "cernoch"
26. 7. 2001 08:17
Re: Denso Iridium Power
Hlavní výhoda je podle mě v tenké středové elektrodě a tim menších nárocích na zapalovací soustavu. Dobrá je i U drážka v zemnící elektrodě címž se přidávají přeskokové hrany a tim vyšší šance zápalu. Určitě do nich půjdu.
neregistrovaný "irij"
23. 7. 2001 15:22
Renault 19
Ahoj lidi,

koupil jsem si Renault 19TSE. Druhý den jsem vyměnil svíčky. Byly tam namontovány tříbodové svíčky, ale napamtuji si jejich označení. Každopádně byly už dost jedovatý - vypálený kontakty a poměrně zčernalý. Na stránkách Brysku jsem našel, že tam patří LR 15 YC (TC,YS,YPP). Kamarád mi ale doporučil abych tam dal zase tříbodový, tak jsem koupil LX 15 LTC-1. Nemůžu říct jak to auto jezdilo dřív, ale nyní to akceleruje v jakýchsi vlnách. Svíčky jsou čistší a jsou na nich takový ďupky (jako když si odprskne el. svářečka). Byl jsem v servisu a motor je jinak OK. Může to být svíčkama?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pir"
2. 9. 2001 15:53
BRISK !!!???
Jake mate skusenosti se svickama Brisk platinum (ma tenkou elektrodu spis do spicky elektoda L bezne tloustky),ja jsem je koupil do Favorita BMM a pri rychlem seslapnuti plynu(na neutral) ma tendeci chcipnout zato ma zase na volnobech a pri zvysenych otackach (2000) klidny chod bez skubani motorem.

Pri CHAMPIONECH zase motor se pri rychlem seslapnuti plynu rychle vytaci ale zato na volnobech a zvysenych otackach motorem skube a jde sliset takove "bafnuti".Chci vyskouset Brisk EXTRA jake mate vy skusenosti snema ,nebo premium LGS ve Fa BMM .Dale jsem si vsinul svicek urcene na LPG pro zpaleni chude smesi BRISK SILVER tvarem (ma take tenkou elektrodu i L) tak trochu pripomina Denso Iridium Power .

L= KOSTRA
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "JirkaV1"
19. 9. 2001 08:41
Re: BRISK !!!
Výborný zkušenosti mám s BRISK Premium LGS.
neregistrovaný "supersaab"
3. 10. 2001 14:27
Re: BRISK !!!
Brisk premium LGS muzu vrele doporucit. Testoval jsem mnoho druhu, ale tyto jsou nejlepsi. Vozim je v 2,0i 16V.
neregistrovaný "Pir"
3. 10. 2001 20:29
jirkav
Na jakem aute je pouzivas.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JirkaV1"
11. 10. 2001 08:29
Re: jirkav
Ja je mam v Tipu 1.8 '93, asi 25 tis. km a nemůžu si je vynachválit. Předtím tam byly NGK.
neregistrovaný "Pajk"
4. 10. 2001 10:04
Jaký?
Jaký svíčky by jste dali do klasickejch starejch škodovek řady 742(š 105 atd)?Můžu tam dát svíčky s kruhovým jiskřištěm,trojbodový?A pomůže to něčemu?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavelpu"
4. 10. 2001 10:34
Ford ZETEC
Mam jednu radu pro Fordaky. Mel jsem pred casem Escorta 1,6 16V Zetec a dal jsem tam na radu znameho ty vicejiskristove Brisky (na typ uz si nevzpominam, ale podle katalogu byly primo pro ten motor). Po cca 2 tis. km mi auto zacalo cukat a vubec netahlo. Dal jsem to do servisu, kde promerili zapalovani a zjistili, ze mam "odkoureny" 2 svickovy kabely. Oprava za babku - 5400,-. Tak jsem rychle zase presel zpatky na ten jejich neskutecne predrazenej Motorcraft. Od te doby bez problemu. Uz to auto nemam, ale novej majitel s tim najezdil uz dalsich 70 tis. km.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "futura"
5. 10. 2001 08:28
Re: Ford ZETEC
Myslis,ze to bylo tema svickama?Mne to skubalo na novejch Championech a kdyz jsem je reklamoval,ze maj "carecky"od svodovych proudu,tak mi dali vyjadreni Fordu,ze je to konstrukcni vada a doporucujou vymaznout mezeru mezi botkou kabelu a izolatorem svicky tukem.Mooc dobry! Tak jsem to utesnil silikonem,koupil novy Championy a je to v pohode.Brisky jsem chtel taky,ale v katalogu jsem ZETEC nenasel,ze by je uz zacli delat?
neregistrovaný "Con"
5. 10. 2001 09:21
Re: Ford ZETEC
Ehm ehm nechci nic rikat ale BRISK Tabor nikdy nevyrabel svicky do ZETECU!! je jen par firem ktere delaji do tohoto motoru svicky ceny jsou u vsech podobne od 400 do 600Kc za kus, od klasicke svicky se odlisuji predevsim delsim zavitem. Jinak ohledne tech prouzku na svickach je to vazne konstrukcni vada motoru, resi se to tukem okolo kabelu. pokud se ty carky daji ocistit svicka je jeste dobra a da se pouzivat dale, pokud ne bohuzel :-( , ale k tem svickam maji udajne mit zivotnost az 100tis Km, ja je menil po 125tis a jen jedna nepalila nyni pouzivam NGK svicky a jsme spokojen.
neregistrovaný "asimov1"
13. 3. 2002 12:16
Re: Ford ZETEC
Jakým tukem se to maže? Mám tam taky přechodovej odpor mezi svíčkou a kabelem. Jinak sem použil Brisk s třema nohama a za studena se to na volnoběh třepe, tak sem tam dal zpět ty italský (AR) s kterejma to nedělá, ale už sou hotový. Poraďte něco jiného do motoru 2.5 V6 dva ventily na válec.
neregistrovaný "Alfa33"
13. 3. 2002 16:34
Re: Ford ZETEC
dej tam Bosch WR78 4 bodový za 93,-
neregistrovaný "Pir"
13. 3. 2002 22:19
Re: Ford ZETEC
Kde maji Bosch 4 bodovy za 93,- ? co vim, tak sada je za 560,- na ostravsku.
neregistrovaný "asimov1"
14. 3. 2002 09:59
Re: Ford ZETEC
93 x 6 (mám 6 válců) = 558 :))

to alfa33: dík
neregistrovaný "Alfa33"
14. 3. 2002 11:31
Re: Ford ZETEC
ty máš 75 2.5 V6 nebo 3.0 ? svíčky jsou ověřený ,jede to. Mají je na www.aci.cz, cena je sice velko, ale ta koncová nebude tak strašná.
neregistrovaný "asimov1"
14. 3. 2002 13:17
Re: Ford ZETEC
2.5 V6. 3.0 byla sice taky k mání,ale udolalo mě ručení. Navíc ten třílitr za studena trochu kouřil.
neregistrovaný "Pavelpu"
5. 10. 2001 11:50
Ford ZETEC
No, mozna jsem tenkrat naletel, ale fakt jsme to nasli v katalogu. Staly asi 230 kc/ks. Kamarad s Hondou Accord dopadl podobne. Tenkrat totiz ve Svete motoru napsali, ze se ty svicky hodi do vsech viceventilovych motoru, ze zvysuji vykon o cca 7% a ze je to napr. jedina alternativa do motoru Porsche krome orig. Uz bych tu blbost neudelal.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ydev"
5. 3. 2002 16:33
BRISK LGS
Tak a sup z archivu ;)

Tak jsem dnes koupil BRISK PREMIUM LGS do sve Honda CRX 1.5i z 85 roku. Celkem jsem se na ne dlouho odvazoval a tak kdyz mi ted NGK svicky pomalu konci, koupil jsem Brisky.

Nicmene mne na nich hned odpudilo nekolik veci.

1. - obrazek, se kterym vsude BRISK vystupuje, neodpovida provedeni.

2. - mechanicke provedeni elektrod je priserne a protoze jsem prosel nekolika semestry teorie el. pole, jsem dost velky skeptik. Navic NGK svicky jsou i ty nejzakladnejsi provedeny s nejvetsi preciznosti. Takze kde jsou ceske rucicky? > V kapse masti si vrabce?

Tak ted je dam do auta a ujedu par stovek kilometru a uvidime.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pir"
5. 3. 2002 22:19
Re: BRISK LGS
Mas pravdu,ty obrazky maji opravdu hezke ale skutecnost je uplne jina.kdysi jsem chtel koupit brisk extra (maji 3 prsty) na obrazku bylo videt ze jsou dobre spracovane, tenke, zabrousene, ale veskutecnosti jsou tluste a nezabrousene.Koupil jsem misto nich Brisk platinum ,jdou docela dobre motor jede docela klidneji na volnobehu .Napis jakej mas vysledky s LGS.
neregistrovaný "ydev"
6. 3. 2002 08:09
Brisk po 30 Km :)
Tak jsem je tam vcera dal. Prvni nastartovani mne docela vydesilo, protoze kazde padani otacek se projevovalo otresy motoru. No ale bylo to studene a svicky zcela nove. Takze jsem se to vydal projet na D1 a zpet. A muj dojem je, ze na pocit jizdy to zmena neni, dokonce to slo do otacek hure nez NGK svicky. S pribyvajicimi kilometry se to ale zacalo usazovat a ted mam alespon pocit, ze to jede stejne jako puvodni NGK. Ale na soudy je zatim brzo. Jo a pri volnobehu byl motor klidnejsi, to je jeden opravdu znatelny vysledek.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ace211"
6. 3. 2002 08:59
Re: Brisk po 30 Km :)
No tak vidíš. Design špatnej, ale účinost vysoká. Není všechno zlato co se třpití... :))))
neregistrovaný "ydev"
6. 3. 2002 09:02
Re: Brisk po 30 Km :)
No jo fakt, od ted hledam jen nejhnusnejsi svicky :))
Avatar - petous
12. 3. 2002 08:07
Re: Brisk po 30 Km :)
Ja mel v Honde taky Premium LGS i ty predchozi Premium. Oboje mne zklamaly, jak provedenim, tak zivotnosti. Nove fongovaly docela dobre, ale po cca 5-10000km byly zas.. docela dost od karbonu. Nejobycejnejsi NGK maj preciznejsi provedeni a ani po 20000km zadnej karbon, jen piskove zbarveni. Po tech 5 tisicich jsem musel LGS vzdy vyndat a ocistit, protoze to bublalo pri volnobehu jako kdyby to vynechavalo zazeh.
neregistrovaný "ydev"
12. 3. 2002 13:07
Brisk
Tak zatim po cca 300 km jedou svicky pekne, rekl bych az spickove. Driv jsem na dvojku jel maximalne 90, ted s prehledem jde tocit az do 100 a to nepretacim motor do cerveneho ani nahodou.

Na trojku driv 130 s bidou, ted 150. Auto jezdi jako drak.

Ale na adresu NGK ...spokojenost...jen mi vydrzely cca 15000 km a jsou uz dost jete, temer chybi V drazka v elektrode.

Jinak hodne uvidim, az pojedu do Brna, kdy tomu trosku dam zabrat. Je to test, kdyz tak se s klidem mohu vratit k NGK :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "supersaab"
29. 3. 2002 10:43
Re: Brisk
Jak jsem psal asi pred pul rokem, pouzivam Brisk. Na mem predchozim aute (SAAB 900 turbo) jsem mel moznost srovnat NGK a Brisky, vyslo mi z toho, ze Brisky lip jedou, ale o hodne min vydrzej. Ted mam 9000 bez turba a nemuzu si fakt na Brisk stezovat.
neregistrovaný "ccc"
1. 4. 2002 18:38
Re: Brisk
ja jsem namontoval do Toyoty brisky a dnes jsem je opět vymontoval jeli ok ale při volnoběhu pocukávali musel jsem vrátit originál
neregistrovaný "Vadim1"
2. 4. 2002 08:32
sviečky
So zvedavosťou som vyskúšal sviečky Brisk-Premium LGS na Felícii 1,6.Prvé dojmy:mám pocit, že motor prestal cukať pri ubratí plynu, tiež lepší prechod pri preraďovaní rýchlostí-so starými sviečkami (BOSH trojpaprčkové) mi motor cukal aj pri preaďovaní).Spotreba - 400km Bratislava - B.Bystrica a späť asi 6,4 l/100km, rýchlosť 90-120km/h, jednu cestu plne obsadené auto.Mal som však gumy nafúkané na 3 atm., Celkový dojem - rozhodne nie sú horšie ako pôvodné original z výroby,neregistrujem to cukanie, čo mi robilo predtým a predpokladám, že na spotrebu to nemalo negatívny vplyv. Zatiaľ som spokojný.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Magnat"
2. 4. 2002 09:39
Re: Ford
takze jake jsou vlastne nejlepsi svicky (paltinovky-1,3mm) pro Fordy pri rozumne cene?
neregistrovaný "felix11"
3. 4. 2002 11:07
Re: Ford
Dobra zkusenost.

Jezdim s Felicii 1,3 MPI 50 kW,najeto 90 tkm.

Zkousel jsem Brisk Premium DOR 15 LGS v zimnim provozu.Od listopadu do konce brezna najeto 15 tkm.Vzhledem k sviceni , zimnimu obuti a castym jizdam na hory si povazuji prumernou spotrebu 5,85

velmi vysoko(mereno od plne do plne nadrze).Na druhe strane auto jezdi jen napul zatizene a nejsem vyslovene sportovni jezdec,ale take ne "eko-jezdec".Dalsi pizitivni efekt je vyzaeny volnobezny chod , subj. dobry zatah odspodu, motor jde take ochotneji do otacek(samozrejme skodovacky "sici stroj" neni zadna vysokoobratkova masina).Je ale dulezite,aby zapalovaci soustava byla v poradku(kabely,resp.tesnici gumy na zapalovaci liste u MPI),protoze tyto svicky "pracuji s vysokym napetim".To nemam za sebe ,ale primo od konstrukterskeho zdroje v Brisku,kam jsem zavolal,kdyz mi tyto Dorky zpocatku-zejmena pri zatizeni pri zrychlovani-cukaly.Dostal jsem promptni odpoved at vymenim tesnici gumy na zapalovaci liste-od te doby jen spokojenost.

To je ma zkusenost s DOR 15 LGS. Zdravim.
neregistrovaný "Pir"
5. 4. 2002 22:33
Bosch super 4
Koupil jsem svicky Bosch super 4 ale jejich provedeni mne sklamalo, provedenim jsou spatne spracovane, kazda elektroda v jine vysce (na fotkach jsou dokonale)kde je ta nemecka preciznost.Zaty prachy (600)jsou hodne SK.....E !!! Takze ne jenom brisk ma nedokonale provedeni,- ale zaty prachy jsou vyborne ,Doporucuji brisk platinum za 120Kc jsou skutecne dobre (lepsi nez S4) ale zalezi na motoru.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "rbaron"
5. 4. 2002 22:41
Re: Bosch super 4
to Pir: Tos udělal pěknou blbost, Boschky se teď vyrábí kdesi v Polsku a jsou to jedny z největších sráčů na trhu (Brisk a Motorcraft patří také do koše). Jediným pořádným standardem v poslední době lze mít svíčky NGK, někdo doporučí i Champion. Vycházím ze zkušeností svých (na našich dvou autech), několika svých známých i automechaniků.
neregistrovaný "Pir"
8. 4. 2002 22:17
Re: Bosch super 4
-to ja uz ted vim ze jsem udelal blbost,dal jsem tam spet platinum a je to lepsi.
neregistrovaný "Servac"
12. 4. 2002 14:46
Bez nadpisu
Chcel by som si dať poradiť, aký model sviečky NGK zvoliť do nissanu almera z hľadiska optimálneho pomeru cena-výkon.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Qeta"
12. 4. 2002 17:41
Re: Re:
Z ohledu na pomer cena/vykon ty,ktere tam patri(jednoelektrodove),koukni se do manualu.Cena u nas je okolo 115Kc/ks
neregistrovaný "ace211"
15. 4. 2002 17:06
Lambo
Normálně, víte co dává Lambo do aut za svíčky ? nebudete tomu věřit, ale BRISK. No sice asi nemají super design, ale oni vědi proč je tam davají, a cena to určitě nebude :)))
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "futura"
16. 4. 2002 07:46
Re: Lambo
Teda mozna,ze mas cerstvejsi informace,ale co ja vim,tak ty svicky nedavaji do aut,ale do zavodnich lodnich motoru.Takze Brisk asi ano,ale podle minulejch prispevku taky ne do kazdyho auta.
neregistrovaný "ladao"
16. 4. 2002 07:57
Re: Lambo
Futuro a jestli pak víš, že ty motory do člunů mají značku Lamborghini ? A ty brisky se používají i do závodních motorů aut.
neregistrovaný "futura"
16. 4. 2002 09:10
Re: Lambo
Jo,Lambo motory do clunu,asi jsem to nenapsal dost srozumitelne.Ale o motorech aut tam nic nebylo,i kdyz mozny je vsechno.Rikam,byla to komercni prezentace a je to uz nejaky cas.A neznamena to,ze zpochybnuju Brisky,jen jsem hodil do fora to,k cemu jsem se dostal.
neregistrovaný "ladao"
16. 4. 2002 09:20
Re: Lambo
Ono je taky pravda, že ty Brisky byly víceméně udělány pro ten motor Lambo na základě zkušeností v motorech Porche v ALMS. Takže kupodivu Brisk více slaví na závodním poli než na seriovém a to je možná i tou českou náturou, prostě "co je český je asi na *" zatímco jak tady někdo psal níže " já si koupil Boch Super 4" a pak zjistil že jsou taky na * a pak by možná zjistil, že Brisky by byly lepší.
neregistrovaný "ace211"
16. 4. 2002 09:35
Re: Lambo
No co mám zkušenosti, tak lidi kupujou svíčky podle designu ??!! Takže když má pelný obal elektrodu do písmene "W" tak je obchodní uspech zaručen :-) No a pak Brisk prodává svíčku v soc papírovém obalu, a elektroda vypadá snad uplne stejně jako ko konci války, ale pak se zjistí, že svíčka s nejobyčejnějším provedením má nejlepší vlastnosti :o) prostě prachprostá fyzika...
neregistrovaný "Pir"
16. 4. 2002 22:22
Re: Lambo
ladao >ne mozna... , ja vim ze jsou lepsi, taky jsem to psal.Treba cist dokonce.Ty platynum jsem mel v motoru uz predtim ,chtel jsem vyzkouset BS4 ... ,spatky tam mam brisky.
neregistrovaný "ydev"
16. 4. 2002 13:15
DOR 15LGS
Takze uz jsem ujel par tisicovek kilometru na vyse uvedenych svickach. V posledni dobe se dostavil problem s cukanim pri studenem motoru. Pri pridani plynu motor zacne skubat a nejak se mu nechce. Staci ho ale ohrat a potocit a je to dobre.

Svicky jsem vyndal a vypadaly nasledovne. Elektrody cerne az na mista, kde je prechod jiskry, kde maji naopak barvu kovu. Izolator cisty a bily. Opticky neposkozeny.

Jezdim stylem, kdy po dalnici auto jede na 4000 -5500 otacek, tj 150 - 180 km/hod, cca 2-3 hodiny v kuse. Po meste jezdim naopak velice volne v otackach 2500-4000.

Tot vse pro vas obrazek o DOR15 LGS v Honde CRX 1.gen
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FULAN1"
27. 4. 2002 21:57
Svíčky do auta s LPG
Ahoj, zajímalo by mne, jaký kdo dává svíce do auta s plynem. Napište zkušenosti
Rozbalit vlákno
0