Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
12. 9. 2001 14:10
neregistrovaný "Křovák"
12. 9. 2001 14:12
neregistrovaný "KaZaN1"
12. 9. 2001 14:13
neregistrovaný "Con"
12. 9. 2001 14:15
neregistrovaný "Křovák"
12. 9. 2001 14:19
neregistrovaný "Con"
12. 9. 2001 14:26
neregistrovaný "KaZaN1"
12. 9. 2001 14:32
neregistrovaný "Con"
12. 9. 2001 15:17
neregistrovaný "KaZaN1"
12. 9. 2001 15:24
neregistrovaný "Con"
12. 9. 2001 17:35
neregistrovaný "Audino"
12. 9. 2001 20:03
neregistrovaný "mracek"
13. 9. 2001 09:12
neregistrovaný "KaZaN1"
14. 9. 2001 14:25
neregistrovaný "mfilip"
14. 9. 2001 14:37
neregistrovaný "Con"
15. 9. 2001 07:20
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 9. 2001 12:28
neregistrovaný "roberto11"
27. 9. 2001 12:49
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 9. 2001 13:00
neregistrovaný "Con"
27. 9. 2001 13:28
neregistrovaný "ace211"
27. 9. 2001 13:30
neregistrovaný "Con"
27. 9. 2001 13:32
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 9. 2001 13:41
neregistrovaný "Con"
27. 9. 2001 13:48
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 9. 2001 14:01
neregistrovaný "Con"
27. 9. 2001 16:08
neregistrovaný "lenin"
27. 9. 2001 16:12
neregistrovaný "ace211"
27. 9. 2001 16:15
neregistrovaný "Con"
12. 9. 2001 14:24
neregistrovaný "Křovák"
12. 9. 2001 14:37
neregistrovaný "Křovák"
12. 9. 2001 20:02
13. 9. 2001 06:56
neregistrovaný "micmar"
13. 9. 2001 08:59
neregistrovaný "Iadao"
15. 9. 2001 16:31
neregistrovaný "taxi"
15. 9. 2001 17:06
neregistrovaný "mracek"
15. 9. 2001 20:24
neregistrovaný "KaZaN1"
16. 9. 2001 17:55
neregistrovaný "taxi"
16. 9. 2001 18:10
neregistrovaný "mracek"
16. 9. 2001 18:10
neregistrovaný "mracek"
20. 9. 2001 14:24
neregistrovaný "eric_singer"
20. 9. 2001 22:59
neregistrovaný "taxi"
21. 9. 2001 07:30
neregistrovaný "mracek"
21. 9. 2001 07:35
neregistrovaný "mracek"
22. 9. 2001 13:09
neregistrovaný "taxi"
22. 9. 2001 13:18
neregistrovaný "mracek"
27. 9. 2001 12:24
neregistrovaný "roberto11"
18. 9. 2001 09:28
neregistrovaný "Morfikus"
18. 9. 2001 09:48
neregistrovaný "KaZaN1"
30. 9. 2001 17:15
neregistrovaný "micmar"
1. 10. 2001 18:25
neregistrovaný "Alfa33"
2. 10. 2001 09:18
neregistrovaný "Kelvin"
13. 10. 2001 18:35
neregistrovaný "xtra"
13. 10. 2001 21:01
neregistrovaný "KaZaN1"
13. 10. 2001 23:12
neregistrovaný "mracek"
neregistrovaný "Křovák"
12. 9. 2001 14:10
Proč ne?
Pro někoho to není žádný problém, Al kola v zimě. Jezdit se dá na všeličems. Dokud se nic nestane, je to v poho. Riziko, že se něco stane je ovšem mnohem větší...
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "KaZaN1"
12. 9. 2001 14:12
Re: Proč ne?
Proč je riziko větší? Chápu, že je větší riziko, že ty elektrony na jaře budou sežraný (o: Ale jiný rizika?
neregistrovaný "Con"
12. 9. 2001 14:13
Re: Proč ne?
Nejen ze je zlikvidujes tou soli , ale hrozi ze nekde v mirnem smyku na lede bouhnes bokem do patniku a mas ho na vyhozeni uz semtak jednu sadu odrovnal na lancii kdyz sem nestacilprezout na plechace.
neregistrovaný "Křovák"
12. 9. 2001 14:15
Re: Proč ne?
Nemyslím si, že bezpečnost je v zimě na elektronech větší. Nehledě na ty zničený kola
neregistrovaný "Con"
12. 9. 2001 14:19
Re: Proč ne?
asi tak nejak nevim o vyhode jezdit na el. v zime kdyz je snih nebo kdyz je jen posyp je jich skoda.
neregistrovaný "KaZaN1"
12. 9. 2001 14:26
Re: Proč ne?
Škoda jo? Vám řeknu, že škoda je dobrýho člověka (o: . Já mám hezký Borbety na svojí VR6ku, koupil jsem si sice teďka nový Dotze, takže sem je chtěl prodat, jsou to patnáctky, vypadaj hezky, z vnějšku žádný vážný škrábance a jen na jednom malý ťuknutí zevnitř, na který mi ve třech pneuservisech řekli, že to je jen málo, že to neva, osobně sem na tom jezdil přes půl roku a žádnej problém. A kolik si myslíte, že mi za ně lidi nabízej? 4000. Tak to si je radši nechám na zimu, protože plecháče nemám a ty taky nejsou zrovna levný.(kdyby měl někdo zájem, chci za ně 6000, jsou včetně pokliček s "pojistným" šroubkem, 5tidíry, jdou na Octávky prej atd)
Ale je jasný, že normálně kur*it alu kola v zimě je blbost. Jen nevidím tu nebezpečnost, kde teda je?
neregistrovaný "Con"
12. 9. 2001 14:32
Re: Proč ne?
V tvem pripad ano ja taky kupoval plechace nebot sem mel jen el. a staly mne starsi hrisne penize, u nas jsou tvrde zimni podminky jsme z hor tak ja davam i uzke pneu a kazdy rok nove nebot ja za zimu najedu tak 25 tis a to jsou zimaky sjete. ale na mesta si myslim nejso unejak zvlast trebas uzke, jo a na el. nemusi byt jen nizkoprofilove ja mam 195/65 15 na nich .
neregistrovaný "KaZaN1"
12. 9. 2001 15:17
Re: Proč ne?
No to já bohužel Nejdek, kam dojíždím do práce za hory považuju, takže )o: váhám jaký gumy obuju. Samozřejmě ani neuvažuju o 205kách co mám v techničáku, zvolím 195ky, ale jestli to budou 50 nebo 60 nevím, poradím se v pneumatiky threadu. Když narazím na levný plechy, tak samozřejmě ty Borbety nehodlám v zimě zničit, vždyť jsou krásný [odkaz] .
Spíš ale přemejšlím, jak ochránit spodek auta. Navíc mi chybí plastovej kryt pod motor )o: Aby mi z VR6 do jara nezbyla jen střecha, klíče a rádio (O;
neregistrovaný "Con"
12. 9. 2001 15:24
Re: Proč ne?
hm ja vyuzivam opravdu na extremni podminky snehove kormorany nejsou drahe a na snehu ani na ujezdenem snehu a ledu nemaji chybu mel jsme nejake continetalky a ty nebyli tak dobre, ja mam 175/60 13 na zimu cena cca 1200kc za kus, jinak na podvozek vystrikat dutiny body kitem nebo jinym pripravkem cena v cervicech do 2000tis kc dobra investice zvlaste kdyz jezdis v zime po mestech .
neregistrovaný "Audino"
12. 9. 2001 17:35
Re: Proč ne?
Ked som kupoval auto, mal som to stastie, ze som mal k nemu 2 sady elektronov 17-leto, 15-zima. Rozhodne ich nebudem menit za plechace.


Inak som presvedceny, ze nizkoprofilove pneu na zimu musi existovat, pretoze napr. BMW M5 ma tak velke brzdove kotuce, ze sa tam mensie disky nez 17" ani nemozu dat. Viem urcite, ze napr. Dunlop SP Wintersport SP2 sa vyraba vo velkosti 245/45 R17.
neregistrovaný "mracek"
12. 9. 2001 20:03
Re: Proč ne?
Novejsim litakum uz sul nevadi, maji proti tomu ochranu!
neregistrovaný "KaZaN1"
13. 9. 2001 09:12
Re: Proč ne?
Tak ty moje disky se zrovna včera šťastně prodaly. Bohužel jsem na tom krámě dlužil za díly, takže dostanu houby )o:
neregistrovaný "mfilip"
14. 9. 2001 14:25
Re: Proč ne?
sul a cerna zazrana mista jdou nejlip odstranit 4% HCL. Bez srandy. Vyzkouseno. 100% ucinek. Na cistici spraye bych nesazel.
neregistrovaný "Con"
14. 9. 2001 14:37
Re: Proč ne?
cerna mista od asvaltu na svych bilych alu odstranuji SADLEM a vzdy to slo dobre bez problemu. mamje strikly komaxem
neregistrovaný "KaZaN1"
15. 9. 2001 07:20
Re: Proč ne?
Sádlem? A jak to provádíš? Fůůůj sáádlooo, ale kdyby to pomohlo..(o:
neregistrovaný "roberto11"
27. 9. 2001 12:28
Re: HCL 4proc
No to mne zajima, mam starsi el, jezdeny asi i v zimne /ja jen 1zimu, protoze nebyly jine/ , a v podstate jen na tech co byly vpredu, jsou same cerne fleky, nesundal je ani cistil el. disku. Asi to je koroze. POkud to sunda HCL, napis kde sehnat. Dikes
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 9. 2001 12:49
Re: HCL 4proc
A čistil jsi správně? Na studený suchy kola přípravek.. nechat působit.. podrbat rejžáčkem kartáčkem.. nechat působit.. opláchnout.... případně pro velký úspěch ještě jednou opakovat. Tohle totiž já absolvuju dost často, mám přední kola černý jak bota od brždění. Dokud jsem nedodržoval tenhle postup, byl jsem otrávenej, že to nejde umejt, ale teď už vím, jak na to (o: Přečetl jsem si totiž na jednom z přípravků návod (o: Jinak kola meju MILITem a jde super. Stojí cca 80Kč.
neregistrovaný "Con"
27. 9. 2001 13:00
Re: HCL 4proc
JA El. cistim sadlem nestoji mne nic a kola jsou jak nova :-) a verte ze na mejch bilech je to videt dost,brzdy se mi dost hreji i kdyz mam kotouce s vnitrnim chlazenim nevite nekdo nejakej figl jak je lip chladit?
neregistrovaný "ace211"
27. 9. 2001 13:28
Re: HCL 4proc
leda odpojit :o)
neregistrovaný "Con"
27. 9. 2001 13:30
Re: HCL 4proc
mno to by nebyl spatny napad:-) a pak jej pujcit tchyni:-) ale na tom mam auto i ji dost rad zatim :-)
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 9. 2001 13:32
Re: HCL 4proc
A mažeš sádlem i ty kotouče? Třeba kdyby si je pořádně máznul, míň by se zahřejvaly (o:
neregistrovaný "Con"
27. 9. 2001 13:41
Re: HCL 4proc
:-)))) velmi vtipne :-)) ja ty kola cistim sadlem s toho duvodu ze kdyz na to uziji nejaky takovy pripravek tak to kolo je potomtakove hrube na omak, a pak je * mnohem driva hur se to cisti. Po tom sadle to jen omyji nejakym saponatem a to kolo je jak hladke jako nove a nenechava to fleky.
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 9. 2001 13:48
Re: HCL 4proc
A to sádlo sádlíš na čistej disk aby bylo pod špínou a nebo s tím fakt vyloženě čistíš to špinavý brzdový svinstvo? Musím si šáhnout,jestli mám kolo hrubý nebo slušně vychovaný (o: ale to sádlo asi zkusím... navíc nebudu mít vysušený ručičky, což po boji s autíko-špínou mívám a to tak, že dost. Spojím užitečné se zdravým a možná i příjemným. (o:
neregistrovaný "Con"
27. 9. 2001 14:01
Re: HCL 4proc
ne to sadlo davam na ten sajrajt co nechce pustit pod samponem, normalne prstikem natru a studlim, pak jen utru hadrou a je to :-) i asfalt s karoserie jde dobre tim dolu, hlavne to nezapomen potom oplahnout jinak ti to udela na laku flek! a pak muzes zacit znova. jinak to kolo je ciste a suche nematlam to abych tam udelal vrstvu :-))
neregistrovaný "lenin"
27. 9. 2001 16:08
Re: HCL 4proc
Máte někdo zkušenost s eloxem na elektronech? Ty šmejdy Americký, co mám na autě mají normálně po 11 letech provozu už bílý fleky a místana slezl krycí lak. Je lepší je otryskat a nalakovat, otryskat a naeloxovat, nebo si koupit plecháče a drátěný poklice?
neregistrovaný "ace211"
27. 9. 2001 16:12
Re: HCL 4proc
Když jsem si nechal renovovat elektrony tak mě to stalo 1 kKč za jedno kolo. Docela dost penez, ale zase to bylo velice profi udelany a byl jsem s kvalitou nadmiru spokojen.
neregistrovaný "Con"
27. 9. 2001 16:15
Re: HCL 4proc
Mne renovace (otraskani a komax) prisla na 500Kc za kus a jsme spokojen. neni na nich za rok provozu videt sebemensi poskozeni. Jen jsme vul ze jsem je nenechal i doopravit mam sem tam nepatrne stiple (je to v milimetrech) nevite na kolik to prijde? myslim dodelani materialu?
neregistrovaný "Křovák"
12. 9. 2001 14:24
Bez nadpisu
Podle mě jsou elektrony určeny jen na letí období. Nehledě na to, že jsem ještě neviděl nikde prodávat nízkoprofilové zimáky :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Křovák"
12. 9. 2001 14:37
Bez nadpisu
O.K., Mě se to kecá, já auto zatim nemám. Ale jestli se bavíte jen o discích, Tak alu kola v zimě nevaděj :)
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2001 20:02
Bez nadpisu
podla mna el.disk je pevnejsi ako plechovy, akurat pri prudkom naraze sa el. zlomi a plech sa ohne, cize sa musia vyhodit oba.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "micmar"
13. 9. 2001 06:56
unik vzduchu?
v pneuservisu mi rikali ze muze z pneu unikat vzduch diky naruseni povrchu alu soli. je nejaky pripravek na osetrovani alu v zime?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Iadao"
13. 9. 2001 08:59
Re: unik vzduchu?
Jó dá se koupit vosk na disky ve spray, např. od Motipu a k tomu si hned můžeš koupit i spray na čištění disků.
neregistrovaný "taxi"
15. 9. 2001 16:31
rozmer pneu
mam v technicaku primo doporuceny rozmer na zimu je stejny jako v lete, a to 215/55 R16, mam VOLVO V70 2.5TDI, to se asi bude pekne klouzat co..
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "mracek"
15. 9. 2001 17:06
Re: rozmer pneu
jo, to si uzijes! :-) hlavne taky ta cena bude pekna!
neregistrovaný "KaZaN1"
15. 9. 2001 20:24
Re: rozmer pneu
Ja si myslím, že to je nesmysl právě... já mám taky na zimu napsaný salámy (sice "jen" 205/50), ale stejně je to děs.... kašlu na to, dám 195ky.
neregistrovaný "taxi"
16. 9. 2001 17:55
Re: rozmer pneu
pneu mam i s diskama, lyzovat asi bez retezu nepojedu..:) uvidime, docela rychle to ztrati trakci i pri mokru nebo v kaluzi
neregistrovaný "mracek"
16. 9. 2001 18:10
Re: rozmer pneu
Tak kup uzsi. Na tech 215 muzes lyzovat s autem

:-). To auto potrebuje mit zaber, zvlast kdyz je to TDI, kde je tocivy moment hodne vysoky a nizko polozeny!
neregistrovaný "mracek"
16. 9. 2001 18:10
Re: rozmer pneu
Ale uvidis sam...
neregistrovaný "eric_singer"
20. 9. 2001 14:24
Re: rozmer pneu
otec má zimní 225/60 a protože jeho auto nic užšího neunese (pohotovostní hmostnost 1950 kg), asi mu nezbude než lyžovat :-) ...
neregistrovaný "taxi"
20. 9. 2001 22:59
Re: rozmer pneu
to mel tata na 740 taky, jeste zimni mel do 240, v zime to ale nebyl zadnej med, krava tezka ani brzdit to nechtelo, ted ma 275, ale na Landcruiseru V8:) s tim to bude v zime asi pohoda
neregistrovaný "mracek"
21. 9. 2001 07:30
Re: rozmer pneu
Jo, ale brzdit to nebude, protoze je to tezky!
neregistrovaný "mracek"
21. 9. 2001 07:35
Re: rozmer pneu
Ona 4 kolka je dobra na zaber a rozjezdy, ale brzdy to nenahradi, ty jsou vsude stejny, a kdyz mas jeste 275, tak to jsou sane, zvlast u takove kr*vy jako je Landcruiser, coz je vlastne obyvak na kolech :-) Nechtel bych s nim jezdit na snehu!
neregistrovaný "taxi"
22. 9. 2001 13:09
Re: rozmer pneu
uvidime, na snehu musis jezdit opatrne se vsim
neregistrovaný "mracek"
22. 9. 2001 13:18
Re: rozmer pneu
Presne tak a to nejen na snehu!
neregistrovaný "roberto11"
27. 9. 2001 12:24
Re: rozmer pneu
Je to tak, opatrne netrba jen kdyz je sucho a cisto, nejl. novy asfalt. Na snehu je potreba aby se pneu dostavalo co nejbliz k podkladu, takze uzsi je lepsi. U landkruiseru myslim vaha 2 t ma svou roli, takze pokud je betelny zimni vzorek, tak by to mnelo byt asi v norme.
neregistrovaný "Morfikus"
18. 9. 2001 09:28
Elektrony v zimě
No, nebudu se nějak vměšovat do diskuze, jen vhodím svou zkušenost. Provozuju auto na elektronech nonstop již 9 let. Tedy i v zimě. Zdají se být naprosto vpořádku. PS Nijak jsem je zatím neošetřil,jedinkrát.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KaZaN1"
18. 9. 2001 09:48
Re: Elektrony v zimě
Tak to ti závidím....
neregistrovaný "micmar"
30. 9. 2001 17:15
vyvazeni alu
nevite kolik stoji oprava 15" /1ks alu kola? je nejake bouchle a nejde vyvazit. Mam ho teda na zadku, pry tim trpi lozisko {jak to kolo mirne hazi}
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alfa33"
1. 10. 2001 18:25
Bez nadpisu
na zimu koupit plecháče
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kelvin"
2. 10. 2001 09:18
Bez nadpisu
Proc plechace? Nevidim duvod. Muzes to trochu rozvest?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xtra"
13. 10. 2001 18:35
Preco tenke kolesa?
Chlapi som viac-menej len user automobilov a nevyznam sa tak by ma zaujimalo, preco su lepsie na zimu tenke pnue nez hrubsie. Ja mam standardne 185/65 R14 a v chcel som kupit na zimu 195ky, nie je lepsie cim hrubsie koleso, tym vacsia plocha dosada na vozovku a tym lepsi zaber a brzdenie?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "KaZaN1"
13. 10. 2001 21:01
Re: Preco tenke kolesa?
Užší se víc "zabořej", podle mne, na širokejch pneu z toho uděláš sáně, páč se váha auta rozloží na větší plochu, čeče.
neregistrovaný "mracek"
13. 10. 2001 23:12
Re: Preco tenke kolesa?
Mensi plocha a vetsi vaha=lepsi prilnavost na mekkem povrchu!