Mám Renault Mégane Break 1.9dCi. Jsem velmi spokojen, jezdí jako vítr. Plně naložen (4 dospělí + plný kufr) zvládá táhlá dálniční stoupání na D1 ve 160 - 170 km/h. Jasně, není to žádný trhač asfaltu, ale když si uvědomíte výkon (102,5k) a točivý moment (200Nm), tak je to dle mého slušný výsledek. A spotřeba se jinak v průměru pohybuje kolem 5,5 - 6l.
Mam Lagunu 2,2 dCi.Spotreba mezi 8,6 - 11,2 l/100.
Mysleno ekonomicka jizda - agresivní jizda.Srovnam-li oproti VW TDI-PD 96 kw, ktery je sice ,,papirove,, slabsi,je laguna uplny outsider.
Jedine v cem tento 2,2 dCi motor zari je jeho kultivovanost a tichy projev.
Mysleno ekonomicka jizda - agresivní jizda.Srovnam-li oproti VW TDI-PD 96 kw, ktery je sice ,,papirove,, slabsi,je laguna uplny outsider.
Jedine v cem tento 2,2 dCi motor zari je jeho kultivovanost a tichy projev.
No ja neviem - na tomto motore budes mat nieco vadne - 8,6l/100km pri ekonomickej jazde - to by sedelo u benzinoveho motora a nie u dieslu!! Na tvojom mieste by som utekal do servisu, alebo sa pozrel pod auto, kde ta nafta vyteka...(nic v zlom)
Jo,jo v servisu jsem byl uz pro ruzne zavady alespon 10 krat(i pro tu spotrebu).Ale motor je v poho a nafta nikde neutika.To je ten ,,slavny,, renaut dCi, proto vsechny varuji.NENECHTE SE ZLAKAT KVALITNI REKLAMOU, jako ja.Utrpeni s Renaultem za to nestoji.
Zovseobecnovat - to asi nebude najlepsia cesta, ako sa dopatrat priciny. Staci si pozriet starsie prispevky v rubrike "Clio", kde si dCi motory (sice mensie) velmi pochvaluju z hladiska uspornosti. Ja mam skusenost s 1,9 dCi v Scenicu - presiel som asi 3000km na motore, ktory mal 1500km a pri jazde na plny plyn na dialnici (cca 500km) my vysla spotreba 7,6l/100km v priemere. A kedze Laguna musi mat urcite lepsi koeficient odporu vzduchu, tak ty by si mal so spotrebou byt prinajhorsom na tejto urovni. A to uz opominam to, ze ja som nejazdil ekonomicky. Nevesaj hlavu, skus hladat problem dalej, trebars sa obrat na nejaku tuningovu firmu - oni tie zalezitosti mozno poznaju lepsie, ako v servise. Este ma napadlo, dat ho premerat na emisnej kontrole - tu spotrebu urcite uvidia na pristrojoch a potom to hodit vramci zaruky do servisu, nech to daju do poriadku...
Proboha lidi, copak je to tak těžké poznat, že ten chudák, co se tu vyskytuje pod nicky fred1 a kamil+ vlastní starého rezaveho golfa z roku 83 a na Laguně si hojí svů sžírající pocit méněcenosti?? Ještě zapomněl napsat jak naproti tomu jsou ty Folksvágny úžasné...
To Citron😒br />
Chudak ses ty *!V cempak asi jezdi nejaky citron?V nejake francouzske mrdce,ze?Narozdil od Tebe tu prispivam nekolik let.Kdyby sis precetl nektere moje prispevky, nepsal bys tu takove *.Po zkusennostech z Lagunou, bych uz nikdy zadneho frantika nekoupil.Ano super design,pokrokova technika,pohodli a ticho.Kam se ale vytratila radost z jizdy?Je to mekke az hruza,prilis se to naklani,mas zkresleny pocit kontaktu z vozovkou,pri brzdeni se to ponoruje.Cely vuz pusobi neohrabanym dojmem.Pouzita technika je polofunkcni.Uz i kdyby se to nesralo, tak to stoji za prd.Ale ono se to sere a to tak, ze neustale.Nechci zobecnovat,ale jinak to nejde.
V patek jsem si byl projet Octavku TDI PD 96 kw, onu lacinou odnoz VW.Jake bylo prekvapeni po presednuti z Laguny!Ono to najednou lepe brzdi,lepe zrychluje,vse funguje nachlup presne.Ostre brzy, o 100% lepsi podvozek(projet rychle zatackou je radost),presne rizeni,neponoruje se..a tak bych mohl pokracovat.A to pisu o aute, ktere stoji 60% ceny laguny.Jdi do * citróne!!
Chudak ses ty *!V cempak asi jezdi nejaky citron?V nejake francouzske mrdce,ze?Narozdil od Tebe tu prispivam nekolik let.Kdyby sis precetl nektere moje prispevky, nepsal bys tu takove *.Po zkusennostech z Lagunou, bych uz nikdy zadneho frantika nekoupil.Ano super design,pokrokova technika,pohodli a ticho.Kam se ale vytratila radost z jizdy?Je to mekke az hruza,prilis se to naklani,mas zkresleny pocit kontaktu z vozovkou,pri brzdeni se to ponoruje.Cely vuz pusobi neohrabanym dojmem.Pouzita technika je polofunkcni.Uz i kdyby se to nesralo, tak to stoji za prd.Ale ono se to sere a to tak, ze neustale.Nechci zobecnovat,ale jinak to nejde.
V patek jsem si byl projet Octavku TDI PD 96 kw, onu lacinou odnoz VW.Jake bylo prekvapeni po presednuti z Laguny!Ono to najednou lepe brzdi,lepe zrychluje,vse funguje nachlup presne.Ostre brzy, o 100% lepsi podvozek(projet rychle zatackou je radost),presne rizeni,neponoruje se..a tak bych mohl pokracovat.A to pisu o aute, ktere stoji 60% ceny laguny.Jdi do * citróne!!
Pro chudáčka kamila*: Musíš se pokaždé nejdřív vyválet ve fekáliích než tu něco napíšeš??? Kdo má ten tvůj zápach, který po MC šíříš snášet? Měl by ses vrátit do kanálu a neotravovat svým hulvátstvím ostatní.
Kamil, dost zovseobecnujes. Vlastnim Megan 1.6 16V a lepsi motor som este nejazdil. Priznam sa, ze s dieslami to nebolo viac ako 10 kkm. Spickou je pre mna VW TDI 1.9 - skutocne kvalita.
Ale benzin kamarat, spicka Honda a Renault. podvozok z A3 u Oktavie ani nebudem komentovat. Previsy jak lavinove polia v Alpach. Na hojdacku mozem ist do lunaparku 😄
Ale benzin kamarat, spicka Honda a Renault. podvozok z A3 u Oktavie ani nebudem komentovat. Previsy jak lavinove polia v Alpach. Na hojdacku mozem ist do lunaparku 😄
To Zizal: Ty emise jsem jeste nezkousel,nenapadlo me to.Zkusim, dik za tip.Je pravda, ze se priserne kouri z vyfuku.Zvlast, kdyz je to studene tak z toho jdou mraky bile pary.Mozna kondenzat z vyfuku, ale ve velkem mnozstvi, pritom nikde voda z chladiciho obehu neunika.Nevim co to je.Cerny kour jde jen kdyz tomu dam plny knedlik a to i za tepla.
Bílá pára je v pohodě. To je fakt jen kondenzát. Teda v zimě. Taky mi to ráno hustě bíle dýmí. Za chvíli to ale přestane a tím jakékoliv kouřové doprovody mého zrychlování naprosto ustaly. Čest a sláva Naďovi (Michalovi, ne Petrovi). 😄
Čest a sláva německým TDI (i když jsou i lepší motory).
Čest a sláva německým TDI (i když jsou i lepší motory).
Spravne ,cest a slava nemeckym motoru a nemeckym vyrobkum vubec.Pokud mluvis o lepsich,urcite mas na mysli baworacke motory.
Kondenzat beru, ale kdyby jsi videl ta oblaka.Uplne se zahaluji do bileho dymu.Myslis, ze to je normalni?U Laguny uz bych se nedivil nicemu.K.
Kondenzat beru, ale kdyby jsi videl ta oblaka.Uplne se zahaluji do bileho dymu.Myslis, ze to je normalni?U Laguny uz bych se nedivil nicemu.K.
Takže HUF to na tebe provalil: Ty si nejdřív necháš zmršit motor od Nadě ATX a pak tady fňukáš, jak ti to strašně žere, kouří a nejede...
Proboha, proč už si konečně nekoupíš nějakou škodověnku nebo folksvágna ať máš pořádné auto??
Proboha, proč už si konečně nekoupíš nějakou škodověnku nebo folksvágna ať máš pořádné auto??
citron: Jsem myslel, ze kamil mel cipnutou Octavku a ted
sel do nove (zatim necipnute) Laguny... Ne?
sel do nove (zatim necipnute) Laguny... Ne?
kamil* - a neskurvil si si auto sam? Ak sa dobre pamatam, dostavala tvoja Laguna na * od samucickeho nova. A nech si pise kto che co che, diesel sa musi zabehavat cca. 10tis km.
Ty si piš, co chceš. Víš prd. Diesel se hlavně nemá honit studený. Prvních pár tisíc km se mu nemá dávat dlouhodobě plný záhul. Toť vše. Já sám jsem mu dával a jede jak víno. Olej nežere, naftu málo a celkově se jeví jako moc dobře povedený kousek.
Jen tak hazu do placu😒br />
20-10-2002 v 18😁5:49 citron napsal:,,Rozhoduji se mezi Citroenem C3 a Getzem. Poradíte?,,
To nepotrebuje komentar, nazor o cloveku pouzivajim login citron si udelejte sami 😄))
20-10-2002 v 18😁5:49 citron napsal:,,Rozhoduji se mezi Citroenem C3 a Getzem. Poradíte?,,
To nepotrebuje komentar, nazor o cloveku pouzivajim login citron si udelejte sami 😄))
podla mna by ta spotreba mala byt okolo tych 9litrov pri agresivnejsiej jazde. ved aj ten 2.2hdi od citroena je pazravy az az
ahoj dozvedel jsem se, ze do almery se bude montovat turbodiesel 1.5 dCdi o vykonu 82 koni. Udajne tento motor je taky v megane, kdyz nissan ted spolupracuje s renaultem. Vite nekdo neco blizsiho o tomto motoru?spotreba, pruznost, hlucnost. dekuji!
odatra: Je to mozna ten samy, co mam v Cliu (1.5dCi 65kW/80k). Na tohle lehke auticko je to supr kombinace rozumne pruzneho motoru (0 na 100km/h za 12.2), dost kvalitni elasticita mezi 55-110km/h, super nizka spotreba pro jezdce s lehkou nohou dlouhodobe pod 4 litry (3.6-3.9l/100km). Otazkou je, co tenhle motor vyvede v aute o dva metraky tezsi. Jo, hlucnost? Nemam velke srovnavaci zkusenosti s kadlikadli😊, ale podle poslechu venkovniho zvuku meho a jineho commonrailu a TDI mi to prijde v norme .. samozrejme mimo idealni otacky to jako diesel slysis (ale stale je to kultivovany zvuk .. v idealnich obcas nevis, ze to ma motor😄 V Almere,resp. Meganu? Hmm, to bude mozna uz linejsi, ale na ekonomicke svezeni do mesta to porad jeste bude.😊 Tam to vazne bude chtit aspon 100konovou verzi a vys. Ale treba to mozna prijemne prekvapi. Jestli mas moznost tuhle konfiguraci zkusit na predvadeci jizde,tak zkus a rekni nam sve pozorovani.
diky za odpoved. je problem, ze nova almera jeste neni v prodeji, tak proto se ptam. Ty myslis, ze to bude line? co vim, tak octavie na 90 koni TDI a jede velice dobre. jeste jsem se chtel zeptat, jestli jezdis na naftu nebo na bio-setadiesel nebo natur diesel. Vim ze TDI nemaji problem jezdit treba na setu, ale jak se k tomu postavi common-rail?
odatra: Jezdim vyhradne na klasickou naftu, zadna bio. Krom toho u Renaultu je zakaz ji pouzivat pod pohruzkou ztraty zaruky. 😊
Jestli to bude line? Ja bych Ti pral, aby nebylo, ale sam u toho Clia citim, ze ten prebytek vykonu motoru je tak akorat na to, aby Te auto nenechalo v ozehavych kritickych situacich ve stychu. Na normalni jezdeni tech 82 koni ale asi stacit bude.
Jestli to bude line? Ja bych Ti pral, aby nebylo, ale sam u toho Clia citim, ze ten prebytek vykonu motoru je tak akorat na to, aby Te auto nenechalo v ozehavych kritickych situacich ve stychu. Na normalni jezdeni tech 82 koni ale asi stacit bude.
takze bio jsme uzvreli,no tech cca. 200 kg tam asi bude citit tedy, ze?co tim myslis prebytek vykonu? no a na predjizdeni to neni. jsem klidny ridic, ale nekdy je treba potreba silnejsiho vykonu na predjizdeni,atd.A jeste posledni prozba. Vim jenom z doslechu,ze motoru od renaltu nejsou co se tyka spolehlivosti a vydrze ani v prumeru.Jak je to u tohoto motoru?v pohode nebo jsi stale v servisu?diky moc za odpoved
odatra: Prebytek vykonu? Taky jezdim poklidne, ale kdyz je potreba predjet delsi kolonu vozidel a proti neco jede, tak se ten motor nenecha prosit a ochotne akceleruje. Nekdy si chci zmerit elasticitu z 60 na 100. Prohlizel jsem si srovnavaci test ADACu noveho Megane, Almery a Stila a vsichni tam meli hodnotu na ctyrku nad 11vterin. To musim mit urcite pod 11 😃
Ja mam auto zatim kratce od minuleho cervna, blizi se mi 20.000,takze asi nejsem ten spravny garant zaruky 😄 Ale taky me dost zajima, jakou poruchovost budou mit tyhle commonraily po 100.000,200.000 km.
Ja mam auto zatim kratce od minuleho cervna, blizi se mi 20.000,takze asi nejsem ten spravny garant zaruky 😄 Ale taky me dost zajima, jakou poruchovost budou mit tyhle commonraily po 100.000,200.000 km.
Mám ho v Cliu,najeto prozatím 27 000 km.Jel jsem s Fiestou i Peugeotem ( oba ale 8 ventily,s 16 ventilem Citroenem jsem ještě neměl možnost),s Yarisem D. Ten Renaultovský motor je všechny vysoko převyšuje. Při 2 000 otáčkách ( mimochodem nejlepší krouťák, tudíž nejnižší spotřeba, rychlost na 5 kolem 100 km/hod ,ten motor není ABSOLUTNĚ slyšet. Slyšíš pouze hluk od pneumatik, hlavně teď v zimě.Jezdím za 4,2 lt/100 ,ale upozorňuji, že 1/3 z toho ve městě a na volné silnici mi rychlostní limity nic moc neříkají.Při respektování rychlosti povolených v ČR spotřeba bez problémů pod 4 litry. Mám Clia Extréme v maximální možné výbavě,takže v létě např. pořád zaptutá klima, která si přece jen něco vezme.Vzhledem ke kroutícímu momentu a charakteristice tohoto motoru bych neměl strach ani z toho, že bude na Megana nebo Nissana Almeru slabý. Naše silnice, provoz a hlavně bezohlední ridiči vyžadují spíše auto, které řídí řidič a ne hovado. Hnát se za vysokými výkony motoru je asi zbytečné a myslím si , že budoucnost mi dá za pravdu, že se prosadí auta s podobným výkonem a hlavně spotřebou proti autům s 150 kW, ale spotřebou minimálně jednou takovou.
dekuji, jsi uznaly ridic a mas dobre nazory, to se mi libi! Puvodne moje prani byla octavie TDI, ale jak jsem videl almeru a ze tam bude TD 1.5 diky zakonne pojistce, tak me to mile prekvapilo, preci jen almera bude tezsi, ale uvidime.Trochu jsem se bal diesel=renault nejak mi ta kombinace nesla do kupy co do spolehlivosti,atd jak jsem jiz psal. Jsem poklidny ridic, jezdim tak do 110-120 a na dalnici 140 a jde mi hlavne o spotrebu, ale taky aby ten motor nebyl zdechly u predjizdeni, atd. Chci se zeptat co by jsi mi jeste mohl o tom motoru ve zkratce napsat. klady a zapory. predem ti moc dekuji!
odatra: Vubec Ti nezavidim ted volit, ktere auto v tehle tride. 😒 Kdyz vidim vsechny ty rozpacite nazory, zkusenosti, hodnoceni .. tak jsem rad, ze uz mam svou volbu auta za sebou. O vikendu jsem brouzdal po ADACu, stahoval si testy aut, ktere jeste nemam stazene 😊, nasel jsem tam i inovovanou Nissan Almera 1.8 Tekna .. uz s tim novym displayem .. ale nedostala moc bodu .. jen celkove 3.0 (cim mensi, tim lepsi) 😒 Jestli chces, poslu Ti to PDFko mejlem, kdyz ho udas.
Tak mi to nedalo, nasel jsem v ADACu i test 1.4 TDI noveho Pola, mel tam elasticitu na ctyrku 8.6 sec. Tak sem to zkusil taky, po 18km uz sem to auto rano trochu prohral 😊, ale v lete by to bylo asi lepsi, nez za -4C. Ale i tak mi vyslo velmi lichotivych 8.1 sec. 😄 Almera, Megane II i Stilo maji nad 11 sec, kys kys. 😃) (ja vim, jsou jinak zprevodovany a maji zaber ctyrky posazenej vys nez Clio, ale presto me to tesi😊 Tak mi dochazi, ze jsem jeste nezkousel otestovat udaj zrychleni z 0 na 100. Hmm, ale to chce spolujezdce, ktery bude mackat stopky a ja jezdim sam 😒 .. 😊
Hm... To není špatné. Já mám na III 5.2 a na IV 7,2s. Měřeno se starou ŘJ. Teď mi to jede trochu líp. Na rodzíl od Tebe mi to ale připadne dost slabé...
Hufe, Tebe uspokoji az to, az se za Tvym akcelerujicim vozem zvedne mracno zvireneho asfaltu. 😃
To ne. Chtěl bych jen, abych se bál sešlápnout plný plyn. Pak budu spokojený.
Hufe, to neni slozite. Staci udelat otvor do plynoveho pedalu, zespodu pridelat nejake ostre šídlo, nastavit jeho dylku tak, ze kdyz stisknes pedal vic, nez je zdravo, ucitis .. no vsak uz chapes 😃 Jo jeste jednu podminku to ma .. nesmis jezdit v moc silnych pevnych podrazkach 😄
Hufe .. idealni bych videl cvicky Jarmilky 😃)
k tomu pruznemu zrychleniu. Ked si budem moct pri 60 supnut za II a potom na 10km/h III, nebude to s tym meganom take zle 😄 Je nefer, ked Ty s dieslom budes vyuzivat maximum motora a ja nie. U mna to zacina pri 4200ot./89PS a to je pri 60-tke asi tak dvojka 14km/h*4,2 ot=58.8 km/h real a dla tacha 62-63 km/h.
huf> To ne. Chtěl bych jen, abych se bál sešlápnout plný plyn. Pak budu spokojený
no, kolega bol na zraze crx, a odviezol sa v crxke, ktora bola oturbovana, ale ako. neviem ake vsetky zmeny, ale momentalne je to tazsom zabehu, turbo taha na 12psi, vykon je 180kw na kolesach(!!) to je takych 250-270kw na motore, stvrt milu robi teraz tusim na vyssie 13tky (na semislickoch). uz teraz je s tym rychlejsi ako sti.
ked to bude vsetko zabehnute, bude tam tlacit 30psi. no to som zvedavy, kedy mu to zhori 😄
ale zevraj robi vsetko velmi precizne, najlepsie komponenty, ta uprava ho stala 30.000aud. zaujimave je, ze tam ma stale povodnu prevodovku. ta to teraz este stiha, ale ze s 30psi to uz bude treba vymenit. spojka je pochopitelne ina, ma tam intercooler, ine brzdy (musia byt 17" gumy, inak sa predne kotuce nevojdu) znizene a spojlery. auto vyzera velmi jednoducho, ziadne blaznoviny.
no a ten kolega s tym viezol a povedal ze sa bal stlacit plny plyn. a to tam bolo len tych 12psi!
no, kolega bol na zraze crx, a odviezol sa v crxke, ktora bola oturbovana, ale ako. neviem ake vsetky zmeny, ale momentalne je to tazsom zabehu, turbo taha na 12psi, vykon je 180kw na kolesach(!!) to je takych 250-270kw na motore, stvrt milu robi teraz tusim na vyssie 13tky (na semislickoch). uz teraz je s tym rychlejsi ako sti.
ked to bude vsetko zabehnute, bude tam tlacit 30psi. no to som zvedavy, kedy mu to zhori 😄
ale zevraj robi vsetko velmi precizne, najlepsie komponenty, ta uprava ho stala 30.000aud. zaujimave je, ze tam ma stale povodnu prevodovku. ta to teraz este stiha, ale ze s 30psi to uz bude treba vymenit. spojka je pochopitelne ina, ma tam intercooler, ine brzdy (musia byt 17" gumy, inak sa predne kotuce nevojdu) znizene a spojlery. auto vyzera velmi jednoducho, ziadne blaznoviny.
no a ten kolega s tym viezol a povedal ze sa bal stlacit plny plyn. a to tam bolo len tych 12psi!
mam v ni 1.9 dci a v pohode, spokojenost velka..spotreba 8 litru na 100 pri hodne ostre jizde (200 na dalnici) nebo 4.2 litru na 100 pri ekonomicke jizde..... jen kdyz auto trochu dele stoji, tak motom motor chrchlal, ale nevim jestki to nebylo spis tim, ze to auto nema momentalne kapotu 😊
Ja se s Lagunou Grangrour 1,9dci jen malokdy dostal pod 7 litru a to mam celkem lehkou nohu. Ten motor za moc usporny nepovazuju.
Motor je ten new, co se dava od roku 2000 110 koni a 250 kroutak. Ja mam s nim rekord 4.2, ale to jsem mel opravdu lehkou nohu, jinak prumer je asi 6.5, pri normalni jizde.... 😊
Ano, je to ten. Ta Laguna je vyrobena v r. 2002. Problem muze byt v jeji hmotnosti - cca 1465 kg. Taky ji pekne lze palubni PC, nekdy az o cely litr.
to uz mas tu novou, avantgardni Lagunu, co? ja mam jeste staryho kulatyho Combajna a v poho, jezdim za tolik co jsem napsal.... teda dle PP, ale u benziny jsem to jeste nemeril, musim to zkusit.... Jenze ted je Laguna v oprave, protoze mi ulitla predni kapota 😞
Jo, je to ta nova. Ale ted jsem se dival a ma i vyssi vykon 88kw/120k, kroutak 270 Nm. Ale taky 6-ti kvalt a stejne chlasta.
ja mam petikvalt a straaaaaasne mooooooc dlouhy prevody..... ono je mozny, ze ti to chlasta, protze mas vyssi vykon.... no, je fakt, ze ted v tech mrazech, na ty moje (***cky 20-50 km) mi to hlasi spotrebu 9 litru 😞
A este sa divim ze Ti to ide 200km/h! Ja mam v technicaku maximalku 190 km/h. A max mi to dalo 195 podla tachometra, aj to bolo trochu z kopca na nemeckych dialniciach. To uz malo otacky tak okolo 4100 a viac to proste nejde. Na 180 vytiahnie plynulo a zo 180 na 190 uz je to pomaleee, lebo je uz okolo 4000 otacok. Vyslovene tomu autu chyba 6 rychlost, s nou by mohlo aj cez 200.
Ja mam to iste auto, 109 koni a 250 NM. Motor je velmi tichy, pocut ho len na neutrale. Spotrebu mam rekordnu minimum 6.0 litra. Maximalnu som mal po jazde na dialnici (priemer asi 160 km/h) 7.3 litra. Dlhodoby priemer mam 6.6 litra, jazdim 50% mesto a 50% dialnica 140km/h.
Neviem, ako si dosiahol 4.2, ja som ten rekord 6.0 dosiahol tak ze som isiel 100km/h na dialnici. Pod 6 mi to prioste nejde 😊
Neviem, ako si dosiahol 4.2, ja som ten rekord 6.0 dosiahol tak ze som isiel 100km/h na dialnici. Pod 6 mi to prioste nejde 😊
Ahoj, chci se vás všech zeptat - mám Espace 3,0 DCI (je to ten motor ISUZU co cpou i do Vel Satise ale třeba taky do Saabu 9-5) a jednoho rána po nastartování se z motoru začalo ozývat tvrdý kovový cvakání. Hodil jsem to do servisu, kde už to tejden trčí, zatím překontrolovali vstřiky a nic nenašli. Teď to řeší s Renaultem ČR a nevědí c s tím. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Nevíte co s tím?
Taky jeden servisní technik kápnul božskou, že s tímhle motorem jsou i jiný problémy - mj. moc kouří (což je pravda) a Renault prej neví co s tím.
Díky za info.
ricz
Taky jeden servisní technik kápnul božskou, že s tímhle motorem jsou i jiný problémy - mj. moc kouří (což je pravda) a Renault prej neví co s tím.
Díky za info.
ricz
Bere to 6,3 a docela temo, žádné loudání. Tišší než TDI či PD, tišší než HDI v M6 ale hlučnější než HDI v Avensisu či Accordu. Spotřeba vyšší než TDI-PD.Tm dlouhodobě 5,6
Long-life olej mizí tempem 0,1 l/2 tis. km.U TDI nebralo nic ani při brutálnějším zacházení.
HDI píši pro oznčení jakéhokoliv common rail,nechce se mi rozlišovat,princip je stejný, tak co...
Kámoš 2,2 dCi a bere to asi 7,5. Líp mu to jede, tohle takový průměr,snad moc nebrzdím majitele stodvacítek 😉
Long-life olej mizí tempem 0,1 l/2 tis. km.U TDI nebralo nic ani při brutálnějším zacházení.
HDI píši pro oznčení jakéhokoliv common rail,nechce se mi rozlišovat,princip je stejný, tak co...
Kámoš 2,2 dCi a bere to asi 7,5. Líp mu to jede, tohle takový průměr,snad moc nebrzdím majitele stodvacítek 😉
tak neviem ci sa mi sniva alebo co, ale teraz ako je vonku tak 5 stupnov, tak som cakal ze 1.9 dci nebude kurit. Opak je ale pravdou, po nakopnuti uz tak za minutu mi automaticka klima zacne fucat teply vzduch (a to byvam na kopci, takze rano zacnem jazdit bez plynu z kopca). Tak teraz neviem ci je to nejaky trik automatickej klimy alebo co, ale tiez som si vsimol ze spotreba po nastartovani je je daleko vyssia ako bolo v lete (viac ako by som cakal od studeneho motora) a ze ak uvolnim plynovy pedal pri zaradenej rychlosti, tak mi PP neukazuje "0.0" ale uplne zhasne na ciarku, tak ma napadlo ci tam nie je nejake nezavisle kurenie ako to maju citroeny ... ale na nete som nic nenasiel, nevie niekto nieco?
yyyyy:Vyšší spotřeba je normální, ale není to dramatické. Nějaké příd. topení tam není(možná se dá dodat,nevím), topí to fakt rychle. Dobře vidět na režimu odrosení předního okna. Počítač ukazuje ----- na volnoběh, spíš bych čekal nějakou hodnotu 0,5-0,8 atd. VW to tak má. Proč se tím trápit: Honda počítače nedává a auta to jsou výborná.
nieje tam nejake elektricke odporove kurenie vo ventilacii?
zvyseny odber prudu by potom tiez znamenal zvysenie spotreby
zvyseny odber prudu by potom tiez znamenal zvysenie spotreby
ale to by sa neprejavovalo pri tej zaradenej rychlosti bez plynu ... a okrem toho nemam pocit ze by sa motor zohrial pomalsie ako v lete ... urcite sa zohreje rychlejsie ako benzinovy scenic s 1.6kou ... asi by som to mal zmerat ... ibaze ten ma nalietanych ovela viac kilometrov, takze to je ako hrusky s jablkami, no neviem, keby tu niekto vedel jasne povedat ci tam je alebo neni to kurenie ... poznas citroeny nie? pokial viem maju to vsetky HDIcka nevies ako to vyzera? ... vobec neviem co mam hladat
yyyyy: nic nerozebírej, pokud je to Espace IV tak to má přídavné topení, aby se uvnitř brzo vyhřálo, pokud je to Laguna2 tak to topení navíc nemá, ofic. stanovisko od Renaulta. U menších aut to také nemá příd. top.(Mégane aj.)Stačí tak?
A aby to nebylo jen puste plkani, tak dodam, ze zkusenosti jsou moooc prijemne a motor 1.5dCi me nadchl (pro ty, co to jeste ode me nevi😊. Mam ho v Cliu, v provedeni 80k s IC, a na takove auto je ten motor dostatecne zivy i do kopce a zaroven idealni pro extremne hospodarny provoz (pod 4l). Kazdemu ho doporucuji. Zaroven by me zajimaly nazory i tech z Vas, co mate patrne jeho slabsi 65k verzi v Thaliich a Cliich .. nakolik jste spokojeni Vy? Na zaver prani vsem, an nam ty kadlikadli behaji bez problemu cely zivot 😄