Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
24. 4. 2002 13:00
neregistrovaný "skl1"
24. 4. 2002 13:18
neregistrovaný "e1ement"
24. 4. 2002 13:22
neregistrovaný "yyyyy"
26. 4. 2002 10:18
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:21
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 10:43
neregistrovaný "Huf"
25. 4. 2002 21:18
neregistrovaný "MadMan"
26. 4. 2002 09:34
neregistrovaný "yyyyy"
26. 4. 2002 10:15
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:19
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 10:44
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:52
neregistrovaný "yyyyy"
26. 4. 2002 10:55
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:57
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 11:03
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 11:04
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 11:07
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 11:13
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 11:56
neregistrovaný "Blanik"
26. 4. 2002 17:13
26. 4. 2002 17:19
26. 4. 2002 18:47
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 19:36
26. 4. 2002 19:40
27. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 17:31
neregistrovaný "yyyyy"
26. 4. 2002 22:58
neregistrovaný "yyyyy"
26. 4. 2002 18:48
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 11:59
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 12:37
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 13:47
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 16:33
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 15:25
neregistrovaný "greggie"
26. 4. 2002 16:46
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 17:57
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 19:03
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 20:31
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 20:53
27. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "Huf"
28. 4. 2002 22:31
28. 4. 2002 22:33
28. 4. 2002 22:53
neregistrovaný "Huf"
29. 4. 2002 09:50
neregistrovaný "Ajvn"
29. 4. 2002 17:37
29. 4. 2002 21:13
neregistrovaný "Huf"
29. 4. 2002 21:30
30. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 08:24
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 15:22
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 15:36
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 16:27
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 16:41
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 16:57
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 20:08
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 22:51
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 23:41
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 08:21
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 09:49
neregistrovaný "STAVROS11"
29. 4. 2002 21:25
neregistrovaný "Huf"
29. 4. 2002 21:12
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
30. 4. 2002 08:18
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 11:01
30. 4. 2002 11:12
neregistrovaný "Ajvn"
30. 4. 2002 11:38
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 11:43
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 12:25
30. 4. 2002 15:36
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 15:37
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 16:09
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 16:41
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 17:08
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 17:09
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 17:10
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 20:09
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 13:29
neregistrovaný "bob_1"
26. 4. 2002 14:07
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 19:06
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 19:37
26. 4. 2002 21:08
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 21:25
neregistrovaný "Tappaja"
27. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "Huf"
28. 4. 2002 22:48
neregistrovaný "Tappaja"
27. 4. 2002 00:00
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 11:08
neregistrovaný "Ajvn"
1. 5. 2002 02:36
1. 5. 2002 08:44
neregistrovaný "Huf"
1. 5. 2002 14:28
neregistrovaný "yyyyy"
15. 5. 2002 14:38
neregistrovaný "mrazik11"
17. 5. 2002 09:17
neregistrovaný "zizal"
18. 5. 2002 00:00
neregistrovaný "Huf"
23. 5. 2002 00:00
neregistrovaný "kanady"
23. 5. 2002 08:04
neregistrovaný "mracek"
28. 5. 2002 16:21
neregistrovaný "Pavelpu"
29. 5. 2002 05:05
29. 5. 2002 08:25
29. 5. 2002 13:13
neregistrovaný "Pavelpu"
29. 5. 2002 13:37
neregistrovaný "skl1"
30. 5. 2002 05:52
30. 5. 2002 07:55
neregistrovaný "yyyyy"
30. 5. 2002 10:14
neregistrovaný "Pavelpu"
16. 6. 2002 19:16
neregistrovaný "Zdenál1"
18. 6. 2002 10:38
neregistrovaný "PanaSync"
17. 5. 2002 09:26
neregistrovaný "yyyyy"
17. 5. 2002 10:05
neregistrovaný "mracek"
17. 5. 2002 21:47
neregistrovaný "bossini"
18. 5. 2002 00:00
neregistrovaný "Huf"
19. 5. 2002 21:57
neregistrovaný "xtra"
20. 5. 2002 01:59
neregistrovaný "xtra"
20. 5. 2002 11:49
neregistrovaný "Huf"
20. 5. 2002 12:11
20. 5. 2002 12:49
neregistrovaný "Huf"
21. 5. 2002 06:53
29. 5. 2002 07:52
neregistrovaný "smarty1"
29. 5. 2002 07:53
neregistrovaný "smarty1"
29. 5. 2002 10:17
neregistrovaný "Huf"
29. 5. 2002 10:18
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 10:25
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 10:44
neregistrovaný "Huf"
29. 5. 2002 10:59
29. 5. 2002 11:07
neregistrovaný "Huf"
29. 5. 2002 11:07
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 11:13
neregistrovaný "Huf"
31. 5. 2002 14:55
neregistrovaný "greggie"
29. 5. 2002 11:22
neregistrovaný "smarty1"
29. 5. 2002 11:27
29. 5. 2002 12:20
29. 5. 2002 12:18
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 13:19
neregistrovaný "smarty1"
29. 5. 2002 14:02
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 14:07
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 14:15
neregistrovaný "smarty1"
16. 6. 2002 00:00
neregistrovaný "Kamil*"
16. 6. 2002 00:00
neregistrovaný "Kamil*"
21. 6. 2002 10:31
neregistrovaný "paia"
26. 6. 2002 14:17
neregistrovaný "PanaSync"
26. 6. 2002 14:30
neregistrovaný "ace211"
26. 6. 2002 15:54
neregistrovaný "mracek"
27. 6. 2002 09:35
27. 6. 2002 10:05
neregistrovaný "Hufnágl1"
neregistrovaný "skl1"
24. 4. 2002 13:00
imho
1.307


2.civic


3.focus


..


64.leon


..


148. Octavia
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "e1ement"
24. 4. 2002 13:18
Re: imho
Ja by som do rebricka este radil Corolu a imho na prve miesto.

Inak by som prehodil civic s 307 teda aspon po problemoch co zatial s tymi 307ckami su. Mozno sa to uz podarilo v modelovom rade 2002 vyvchytat...
neregistrovaný "yyyyy"
24. 4. 2002 13:22
Re: imho
skl> ja myslim ze ti tam chybaju minimalne dve nuly: jedna za cislom 1 - malo to byt 10 nie? necitas 307 forum???? a druha nula chyba za tym cislom 148 nie????
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:18
Re: to skl
Kde v tom žebři je Tvá kára? ;o)
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 10:21
Re: to skl
presne na tom istom, kde ta tvoja :))))
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:43
Re: to skl
Nepochopil jsi to. Všechny standardní vozy níže vypsané mají jízdní vlastnosti na pytel. O to víc na standardních pneu ;o)


Vím, co říkám, mám totiž jízdní vlastnosti vskutku excelentní :o) To ví všichni, kteří se mnou jeli nebo řídili.


Když už jsme u jízdních vlastností, tak proč se mi snažíš podsouvat Clio? Vždyť to je má bídné ;o)
neregistrovaný "MadMan"
25. 4. 2002 21:18
Bez nadpisu
Mam jeden dotaz. Tim Civicem myslite velkoprostorovou skrin s radici pakou po vzoru LUV? A co ta 307? Je to sice auto roku, ale mam takovej pocit, ze to umisteni moc nesedi. A pokud chcete porovnavat Oktavku, tak se nejdriv svezte s cenove srovnatelnou verzi a pak teprve piste 14800000000
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "yyyyy"
26. 4. 2002 09:34
Re: Re:
Madman> s tou 307 by som v celku suhlasil, tiez mi to moc nereze, ale s tou oktaviou ma nezohnes, ja neporovnavam "cenovo zrovnatelne" auta, ja viem co od auta chcem a ked si naratam cenu a vlastnosti co od toho dostanem s vyslednou cenou tak mi oktavia nijako do oka nepada. Navyse par mojich kamosov uz doplatilo na kvalitu - viem o tecucej vysokotlakej hadici od vstrekovanie, u vsetkych hrkaju dvere pokial si ich sam "nedorobis", dokonca sa stalo za clovek si kupil nove auto, a doma pred barakom zistil ze nezaparkuje lebo sa neda zaradit rychlost ... no co som padol na hlavu???
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:15
Re: to 5y
Ale *. To byl problém prvních Octavíí. Já měl 12/98 20V turbo, tata má 05/00 L&K 20V turbo a já mám teď Fabii TDI. Nic z toho, co píšeš, není pravda. Až budeš mít osobní zkušenosti, piš. Jedna paní povídala nemá žádnou váhu ;o)
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 10:19
Re: to 5y
hmm, no ja tie skusenosti s oktaviami nejake mam (TDI 66kW a 1.6 74kW) a moj nazor vid nizsie... ale dovod by som nevidel ani tak v spolahlivosti, ale hlavne v jazdnych vlastnostiach, priestore, interieri, desgine, motoroch,...
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:44
Re: to skl
Ad zkušenosti> Tos zkoušel zrovna né moc dobré auta. Testní 20vt na dobrých pneu nebo TDI 110PS.
neregistrovaný "yyyyy"
26. 4. 2002 10:52
Re: to skl
huf> kym som tu vec celu nepochopil ako je to s tymi autami kontra skodovkami, mal som 4 skodovky (tatkove, brachove bratrancov a babiciek do toho nepocitam) ... uz taku blbost neurobim. BTW to auto co pises ze nie je pravda tak to je pravda, trepes ftakoviny o ktorych nic nevies (aspon vidim ze si ochotny prisahat na vec o ktorej nic nevies ... to co tu pises je treba brat s veeelkou rezervou) a to auto ma teraz asi 6 mesiacov - takze "jedno z prvych" to nebude. A predtym ako mi tu zacnes pisat o tvojich super skusenostiac so skodou a kolko km si s nou urobil, ver tomu ze su na svete ludia co toho preskali daleko viac ako ty. HOWK
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:55
Re: to 5y
Jasně, že jsou. Ty to ale nejsi, tak pokud někoho takového znáš, tak ho sem naverbuj, ať se nám svěří. Bude to velmi podnětná diskuse a už se na ni moc těším. BTW, 120 a fáčka opravdu vrzaly, to je fakt ;o)
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 10:57
Re: to 5y
Mám nejtvrdší Fabii, jakou kdo zná (to i díky S02) a pazvuky nebo vrzání nejsou horší, než u sériových aut konkurenčních značek.


Já nemusím lhát, jen píšu o tom, co vím a vidím. Promiň, jestli jsem se Tě tím dotkl ;o)
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 11:03
Re: huf
co to tu melies ? co to ma spolocneho s temou ?
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 11:04
Re: huf
pred dalsim zvastom si prosim precitaj ten velky modry napis...
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 11:07
Re: to skl
Opět nepochopení. Jazykové bariéry jsou *** :o) Jde mi o to, že kvalita zpracování škodovek není tak špatná, jak Ty deklaruješ. Už jsem zapomněl, v čem jezdíš. Připomeneš mi to?
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 11:13
Re: to skl
ja som netvrdil, ze je kvalita spracovania sucasnych skodoviek je nejaka strasne zla...(asi ta bariera..). Hovoril som v prvom rade o jazdnych vlastnostiach (a priestore atd.atd.) a to v porovnani s vyssie menovanymi vozmi (ktore su btw. vsetky novsie modely ako O.). A za tym si stojim. Len proste nebudem za kazdu cenu tvrdit nieco, co nie je pravda len preto, ze jazdim v skodovke.... Jazdim vo Fabii ...
neregistrovaný "Blanik"
26. 4. 2002 11:56
Re: to skl
Chlapi, ja mam doma otcovu Octaviu 1,6 (74kW) a je to smejd - kvalita vypracovania je slaba, dizajn 0 bodov a najhorsie je to s priestorom vnutri! - mam 188 a na zadne sedadlo sa ani nezmestim, na mieste spolujazdca je toho miesta viec,len ked si posuniem sed. nadoraz!-navyse Octacia a aj Leon su nizko posadene vozy, narozdiel od 307-cky a Fokusa-toho mam teraz 8 mesiacov a som s nim NANAJVYS spokojny, s oktavkou sa to neda ani porovnat!!A s leonom a hondou tiez nie!
Avatar - pallas
26. 4. 2002 17:13
Re: to skl
Huf, robim cca 80-120 tisic km rocne, a to uz dost dlhe roky, urcite mam nakrutenych daleko cez milion, a na vselicom moznom - som dobry kandidat na naverbovanie sem ? :-))
Avatar - pallas
26. 4. 2002 17:19
Re: to skl
Huf, zajtra rano startuje novinarska liga (tzv. SNAL) na Pezinskej Babe - zavody do vrchu. Start prvej meranej treningovej jazdy je o 9.00. Dojdi a ja ti vybavim ze budes moct startovat. Mozes nas vsetkych presvedcit.
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 18:47
Re: to pallas
Pokud se chceš svézt, přijeď. Já nemůžu jen tak zabít víkend. BTW, pokud má někdo pochyby o dynamice mé Fabie, ptejte se ATX, smartyho a fiji - Ti ji zakusili ;o). Proč bych měl někam něco jezdit předvádět? Nechápu tu logiku. Pokud někdo pochybuje, dáme si sraz u mně.
Avatar - pallas
26. 4. 2002 19:36
Re: to pallas
Huf, no tak dobre. Ja vezmem Focusa ST170 - pozicaneho samozrejme, kamos Xsaru VTS - svoju. Ale urobis si ostudu.
Avatar - pallas
26. 4. 2002 19:40
Re: to pallas
Huf, hemoroidy zatial nemam. Najlepsia ochrana proti nim je ked z protismeru vypali typek v "tu-nin-go-va-nom" aute, ktory si mysli ze je najrychlejsi a najlepsi jazdec zemegule - to mi vzdy tak stiahne zadok, ze mam vlastne aktivny telocvik.
neregistrovaný "Huf"
27. 4. 2002 00:00
Re: to pallas ad půjčování aut
Pujč si co chceš. Třeba u Hertze :o)))))
neregistrovaný "yyyyy"
26. 4. 2002 17:31
Re: to pallas ad půjčování aut
Pallas> nepochopil? on ma 2x tolko ako hocijake cislo co napises ... 8 rokov chodim do roboty 1000km a viem ze ked si niekto kupi auto od strednej triedy nizsie (vcitane mna meganistu - proste viac nechcem investovat), odmontuje z neho strunky od kolies a este aj gumy z diskov a tvrdi kolko najazdi km a pri tom vsetkom nelezi v nemocnici s chbticou a platnickami, tak keca ... myslis ze kamionistu alebo autobusara sere ci mu sedi auto ako pribite pri 200? toho zaujima na co polozi zadok a ako huka auto aby ho vecer nebolela hlava a v 50tke nemal hemoroidy ...
Avatar - pallas
26. 4. 2002 18:09
Re: to pallas ad půjčování aut
yyyy, to ani nevies ako si trafil klinec po hlavicke. Prave teraz sedim za pocitacom a na pase mam ladvinak z motorky... hmmm, to je ta panelova dialnica na Brno, a aj ta klima je svina, ked si clovek neda pozor :-( Ozaj, ked ale pises o chrbtici, tak potom hydropneumaticky podvozok v C5-ke u teba zbiera plusove body, nie?
neregistrovaný "yyyyy"
26. 4. 2002 22:58
Re: to pallas ad půjčování aut
Pallas> Ja myslim ze C5 ma u mna svoje body davno vyzbierane, len mi je luto toho 1,1 melona za nu, lebo ono hrozi ze domaci boss povie ze aj ona potrebuje vymenit karu (teraz leganza) tak aby neslo hned o dve, a rodinny rozpocet v *, ale rozmyslam ze ju zlomim na MB "A" s nejakou dobrou vybavou, minule nieco skusala so Santa FE ale nakoniec ju to preslo :-))) Keby C5 nemala bodiky doma, tak by som uz jazdil v Xsare 110 kombi s tym pakom ESP+tempomat ale bojim sa toho - posledne co by som chcel nejake onanisticke auto co ma bude zase 3 roky nasierat nejakou ftakovinkou napriklad vrzgajucim sedadlom ... ale z laguny a C5 by som vedel hned vyskladat presne co potrebujem :-)
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 18:48
Re: to pallas 2
A co Hemoroidy?
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 11:59
Fabia vs. Clio
HUFe, kde beres jistotu, ze nove Clio ma horsi jizdni vlastnosti nez Fabka? Pokud vim, v tom Vasem klanu :-) ste meli tunene dvojkove Clio, ne to Clio,jak ja rikam 2.5:), ktere ma oproti dvojkovemu nastaveny podvozek shodne z verze Clio II 2.0 Sport. A vubec, na Clio mi nesahej, nebo Te nebudu mit rad :-)))
Rozbalit vlákno
48
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 12:37
Re: Fabia vs. Clio
...no napr. take Clio (ktore vytiahol prve Huf, nie ja) s vykonovymi parametrami najblizsie k Hufovej F. (t.j. 1.6 16v), bude mat jednu nepatrnu vyhodu a tou je lahsi predok, t.j. da sa teoreticky cakat mensia nedotacavost a na upravy serioveho podvozku zostane oproti cene Hufovej F. este stale nejakych 420 tis. Sk a s tym uz sa da nieco robit :)
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 13:47
Re: Fabia vs. Clio
SKL: :-))) Ted si pichnul do vosiho hnizda, to urcite vylitnou vcelicky :)
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 16:33
Re: to Ajvnhou
Nevylítnou. Nehodlám se bavit k tématu z někým, kdo neví, o co jde.
neregistrovaný "greggie"
26. 4. 2002 15:25
Re: to Ajvnhou
co sa tyka provnania fabia vs clio - jazdim fabiu 44kw comfort a tento vikend som mal pozicane clio 1.2 16v...

podla mojho nazoru clio oproti fabii:


+agilnejsi podvozok


+lepsie riadenie


+poznatelne dynamickejsi motor


+lepsia cena v porovnani s vybavou


-subj. poznatelne mensie oproti fabii

-velmi poznatelne hlucnejsi motor (ale vraj sadne)


-poznatelne ovela horsie materialy a spracovanie


-celkovy feeling interieru je ako hrackarske auto, proste fabka objektivne ponuka v interieri standard mierne vyssej triedy a za tym si stojim :)))

resume - volba fabia 44kw vs clio 1.2 16v je podla mna volba medzi dynamickymi jazdnymi vlastnostami a celkovym pohodlim, ja ako relativne nedynamicky vodic som volil fabku a zvolil by som ju aj nabuduce, v tom cliu som sa proste citil strasne, ale strasne divne :-) tot moj nazor :)
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 16:46
Re: to Ajvnhou
greggie: Sedel jsi v Authenticu nebo v jine verzi vybavy?? 1. Clio je ve venkovych rozmerech mensi nez Fabia, ale ve vnitrich naopak (s vyjimkou zadnich mist) je ve vsech parametrech vetsi, nez Fabia! :-) Mohu Ti napsat konkretni cifry. 2. Renaultacke benzinove motory mely punc hlucnejsich ve vyssich obratkach, cili muzes mit pravdu, verim tomu, 1.2ojku neznam. Obecne znamy fakt, ze 1.4 Megane mel pomerne hlucnejsi motor, oproti tomu silnejsi 1.6 16V byl uz vyrazne tissi. 3. materialy a zpracovani .. zase je to o tom, na kterou verzi jsi koukal. Uplne o necem jinem je Authentic a o necem jinem Privilege, resp. Extreme. A zaroven hodne delaji konkretni barevne kombinace interieru. Mne se ve Fabce podobne zda lacina ta modro seda kombinace, naopak ta bezova vypada uz jako hezke auto, ikdyz verim, ze na udrzbu to moc prakticka barva neni. Podobne se mi taky dvakrat nezamlouva v zakladni verzi v Cliu ta "bezovohneda". Doporucuju si ale sednout do Extremu (jiny barevny interier a doplnky) a zmenis nazor. Predevsim srovnani sedacek Fabka vs. Clio Extreme jednoznacne ve prospech Clia minimalne o tridu lepsi a zatim si taky stojim:-) (Uz se tu preme jak mali kluci:-)) Ne, aby to nevypadalo, ze nemam rad Fabku .. ja se rozhodoval i mezi ni, takze nejake sympatie k ni mam taky:)
neregistrovaný "skl1"
26. 4. 2002 17:57
Re: to Ajvnhou
gregie: mam to iste auto co ty (ale ubohy classic) a tiez som jazdil v Cliu (v 1.4 16v - Luf mi dal zajazdit :-) a v rovnakom novom (facelliftovanom) Dynamique pri predvadzacke u predajcu. A poviem k tomu asi tolko:


- v podvozku by som az take velke rozdiely nevidel, nesiel som ale na hranu, skodovacky sa mi zdal tichsi


- skodovka ma IMHO na pocit konfortnejsie ovladanie auta (radenie, pedale..)


- motor Clia - podla mna mozno aj lepsi ako kolegova 1.4 74kW vo Fabii, takze s MPI nema cenu porovnavat


- s interierom v starom Cliu mas uplnu pravdu, v novom je to ale hodne lepsie (hlavne s tymi lepsimi sedackami - Dynamique a vyssie)


No ja som skor dynamicky vodic, takze teraz dost trpim, ale asi by som Fabiu volil znovu, jedina vynimka by mohla byt Clio 1.6 16v s komplet vybavou...(za tu cenu neni o com)
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 19:03
Re: to greggie
Řízení u Fabie jde nastavit, to že to téměř nikdo neví a tudíž nedělá, je jiná věc. Podvozek Clia II a faceliftovaného je téměř shodný. Kdo to neví, ať čte testy nebo se sveze. Já neříkám, že je špatný, jen na horších cestách nedává takový pocit nadvlády nad vozem. Kola odskakují a auto plave. V technických místech, kde já jedu 140, Clio ve 100 už dost ztrácí na jistotě. Mluvím o liduprázdných okrskách. Vím, mám jiný podvozek, ale i se standardní Fabíí jsem jistější, než Clio II.
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 20:31
Re: to greggie
Podvozek Fabky je skutecne jeji silna zbran. Jen dvojnasob skoda, ze nenabizi stejne kvalitni motory :-( Bohuzel ty a celkova premrstena cena tohle nase lidove vozitko trochu srazi v konkurencnim boji. Uprimne by me zajimalo, do jake miry ma VW zajem na tom takhle umele Fabku srazet, ackoliv by pri trose snahy mela na vic. Holt politika a tzv. "marketing" :((
Avatar - pallas
26. 4. 2002 20:53
Re: to greggie
noo, ale "ladit podvozok" pridanim 20 mm podloziek (neodpruzena hmota) - to je trochu scestne...
neregistrovaný "Huf"
27. 4. 2002 00:00
Re: to pallas
Scestné je mluvit o něčem, cos nevyzkoušel. Teoretizovat na základě průměrných znalostí vede ke ztrátě Tvého kreditu u lidí, kteří ví, o čem je řeč a kteří maji prakticky vyzkoušené výhody a nevýhody Tebou zmiňované úpravy. Až něco podobného vyzkoušíš, podej hlášení a já pak s Tebou budu polemizovat o tom, co jsi zjistil a vyzkoumal.


BTW, tys měl mé podložky v ruce, že víš, kolik váží? Za ty prachy myslím lepší být nemohly. Kdyby mělo kolo o tolik větší hmotu, aby podložky svým nižším ET nahradilo, vážilo by stejně, jako mé s podložkou. Poslední možnost je nemít nic a kvůli cca 150g neodpružených hmot mít o 40mm menší rozvor a tím pádem znatelně méně jisté jizdní vlastnosti, větší sklon k vodění auta ve vyjetých kolejích a v neposlední řadě špatný vzhled.


Zkus prosím popřemýšlet, než příště kvákneš takovou kravinu ;o)
Avatar - pallas
28. 4. 2002 22:31
Re: to pallas
huf: "Scestné je mluvit o něčem, cos nevyzkoušel." - ale vyzkousel, vyzkousel ... podlozky su megablbost, pre tych "tunerov" co nemaju prachy aby si auto kupili so sportovym podvozkom uz z vyroby. Preco sa davaju na sportove auta elektrony? No predsa kvoli vahe, su lahsie nez plechace. No a ty tu usporu zabijes nejakymi kusmi zeleza alebo hliniku... naviac posuvas os otacania zvisleho capu - t.j. horsia manevrovatelnost, zvysene namahanie loziska v naboji a servoriadenia - to ani nehovorim o tom, ze cim lahsi material na podlozky, tym vacsia pravdepodobnost ze ti uleti koleso - to bude zas radosti doma, vsak - a nove fotky do sekcie "mrtvolky" na tvojej homepage. BTW nechapem teda, preco napriklad na Focus ST 170 su uplne ine spodne ramena, a dlhsie pohanacie hriadele ku kolesam - mohli tam dat predsa podvozok z 1.4 a podlozky za par korun... A este jeden preklep tam mas: podlozkami ROZVOR nevylepsis, leda tak rozchod - "Zkus prosím popřemýšlet, než příště kvákneš takovou kravinu ;o)"
Avatar - pallas
28. 4. 2002 22:33
Re: to pallas
Huf, jedine co podvozky vylepsia, je skutocne len ten vzhlad. Naviac za cenu toho, ze si spinis boky auta vlastnymi kolesami - ako to vidno aj na fotkach tvojej hypersuper fabky.
neregistrovaný "Huf"
28. 4. 2002 22:53
Re: to pallas
Ad rozvor x rozchod> Překlep, sorry...


Jinak, vyšší namáhání přední nápravy je fakt.


O jízdních vlastnostech se s Tebou bavit nebudu. Já vím své a ATX, smarty a spousta lidí, co jsem je vozil, taky. Tvé teorie si zde směle rozvíjej, ale 40mm na rozchodu jsou fakt poznat. Tím neříkám, že už z fabriky široké auto není lepší.


Jo jo, napsal jsem zde jednu fakt velkou kravinu s tím rozvorem, ale fakt je, že je jasné, že to byl překlep. Kdyby nebyl, tak by všichni oktavácí směle nakupovali podložky, aby měli víc místa vzadu :o))))


Jinak ale plácáš Ty a dokud nevyzkoušíš jízdní vlastnosti prodiskutovávaných vozů, pomlč. Teorie je bez praxe dost k * ;o)
neregistrovaný "Ajvn"
29. 4. 2002 09:50
Re: to pallas
Hufe,ted se musim Pallase zastat :-) .. Pallas tu totiz zpochybnuje ani ne tak jizdni vlastnosti, jako spis vliv Tvych uprav na zivotnost Tveho vozu a jeho jednotlivych komponent. Nikdo nezpochybnuje, ze takove upravy zlepsi jizdni vlastnosti. Chces tu vsak potvrdit, ze jsi delal s vozem jakekoliv, nebo jeste lepe detailni zatezove zkousky s analyzovanim vsech zainteresovanych komponent, tzn. ze vis, ze ac by podle "normy" melo byt tolik a tolik, tak ted na ty jednotlive dily pusobi takove tahy, pnuti, sily atd? Mas to numericky podlozene? Pochybuju. A na to tu Pallas narazel.
Avatar - pallas
29. 4. 2002 17:37
Re: to pallas
ajvn, presne tak. Tie podlozky su riesenie pre majitela auta, ktory si mal radsej kupit auto rovno so sportovym podvozkom, ked vedel uz v dobe kupy, ze nie je alebo nebude spokjojny s jeho jazdnymi vlastnostami. Ja ked si budem chciet kupit kozenu bundu, v ktorej by som vyzeral ako frajer, tak pojdem do obchodu a kupim si drahu, ale kvalitnu bundu z poctivej bravcovej koze. Nie lacnu bundu z kozenky (PVC) alebo korejskeho psa - aj ked na nu poprisivam neskor nasivky "Genuine Leather", tak z nej nikdy kvalitna bunda nebude.
neregistrovaný "Huf"
29. 4. 2002 21:13
Re: to pallas
Ad přirovnání k bundě> Ne všechna přirovnání sedí. Bohužel ;o)
Avatar - pallas
29. 4. 2002 21:30
Re: to pallas
Huf, jedinu odpoved ktoru ti mozem napisat su tvoje vlastne slova. Usetril si mi pismenka: "Uvědom si, že čím tvrdošíjněji si hájíš svou, tím víc se bavím tím, jaké blbosti potíš. Opravdu Tě nechápu. Jednáš v omylu."
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 00:00
Re: ???
Neviem prist na to preco taky maly mozog v takej velkej hlave nehrka ???
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 08:24
Re: to 5y
Tak se před zrcadlem podívej, co máš vevnitř. Třeba jsi modifikovaný typ s výstelkou a nebo máš tu miniaturu zalitou do pryskyřice jako Cimbu zalívá čipy :o))))))
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 15:22
Re: to 5y
huf>hadaj preco som to napisal :-)))
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 15:36
Re: to 5y
Máš problém s hlavou?
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 16:27
Re: to 5y
neuhadol :-)))
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 16:41
Re: to 5y
Cos neuhádl?
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 16:57
Re: to 5y
nic som nehadal -> nic som neuhadol ... a ty? :-)
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 20:08
Re: to 5y
Už přestaň, nemá to úroveň ;o) Pokud chceš, běž se vysemenit do mé rubriky. Tam si to užíj ;o)
neregistrovaný "yyyyy"
30. 4. 2002 22:51
Re: to 5y
Huf> co je ti, zacinas sa chovat ako normalni ludia ??? :-))) blbe ked niekto pise take bezduche sprostosti co? ... no este si pinkni a ja uz som ticho
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 23:41
Re: to 5y
Pinknout nemohu, nemám Tvou pevnou IP. Pokud mi ji sem hodíš, udělám ping a bude :o)
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 08:21
Re: to pallas
Pokud se mnou hodláš komunikovat česky, jen to uvítám :o))) Tvé rozvleklé příspěvky ve slovenštině mně totiž strašně nebaví číst. Notabene jsou o *. Kdybys napsal něco konkrétního, budiž. Tvé filozofování nad teoretickými závěry Tvého myšlení je sice svým způsobem zajímavé, ale poněkud se vymyká realitě ;o)
neregistrovaný "STAVROS11"
30. 4. 2002 09:49
Re: to pallas
Hele ja se musim Hufa zastat. Nekdy sice napise v afektu nejakou blbost, ale jinak to ze si upravuje svoji Fabku se mi zda OK. Neni to prece nejakej bastler s dvojkovym golfem. A s tema podlozkama je to v pohode. Prece si nemyslite, ze by byl tak blbej a znicil si auto. A to, ze se mu libi natrit s prehledem nejakyho trapnyho strejdu v Oktávce se nedivim - me se to libi taky. V tom je ten vtip. Huf prece netvrdi, ze ma nejlepsi auto na svete. Obcas jezdim s Fabii moji slecny asi 100 PS nebo kolik a na to jaky to je maly auticko jede hezky. Taky se mi libi ujet nechapajicimu moulovi v Oktavce. Tak Cau
neregistrovaný "Huf"
29. 4. 2002 21:25
Re: to Ajvn
Vidíš, pallas tu zpochybňuje i jízdní vlastnosti a to neví, že už i Clio HUFNÁGL má podložky 20mm. Efekt (stabilita + odolnost vůči vyjetým kolejím) je velmi podobný mému zjištění na mém voze. Škoda, že teorie se opět nesloučila s praktickým pozorováním. Mohli jsme být všichni obohaceni ;o)


BTW, to je tím, že neví přesné parametry věcí, o kterých mluví.
Avatar - pallas
29. 4. 2002 17:52
Re: podlozky - to Huf
Huf, musim ta pochvalit, snad prvykrat si uznal nejaku chybu z tvojej strany - mam na mysli ten preklep. Co sa tyka podloziek, to "vyšší namáhání přední nápravy" tvojho auta by ma ani tak nemrzelo, skor ten fakt, ze podlozky predstavuju potencialne nebezpecenstvo pre ostatnych soferov... V zaujme co najnizsej hmotnosti sa totiz podlozky sustruzia z co najlahsich materialov (hlinik, dural, atd). Podlozka sa pri jazde ohrieva od brzd, rovnako ako naboj kolesa - lenze naboj prechadza roznymi laboratornymi i jazdnymi skuskami, na rozdiel od casto pofidernych podloziek, ktore ti de facto moze z prineseneho materialu vytocit na sustruhu hocijaky vesnicky pako. Material podlozky a naboja kolesa je napevno zoskrutkovany, lenze vinou rozdielnej tepelnej roztaznosti su tieto skrutky extremne namahane v strihu, takisto zavity v podlozke ... takze nemozes dat ruku do ohna za to, ze uprostred zjazdu dole Farinkami(kazdu chvilku na brzde), ked kotuce rozhavis do cervena zrazu nezbadas, ze ta predbehlo vlastne koleso :-( A to uz potom nie je len tvoja vec, taky celny naraz do auta v protismere.
Avatar - pallas
29. 4. 2002 18:07
Re: podlozky - to Huf
huf, a este ad jazdne vlastnosti: u podvozku original od vyrobcu je zvisla os otacania ("zvisly cap") presne v strede sirky dezenu pneumatiky. Na to su konstruovane aj pneumatiky, aj celkova geometria auta. Tuto geometriu nezmenis ani pouzitim sirokych diskov a pneumatik - disky su navrhovane prave tak, aby tato os zostala zachovana. Ked vsak pouzijes podlozky, posunies "zvisly cap" smerom k vnutornemu okraju pneumatiky, a teda v zakrute pri kolesach vytocenych do "rejdu" vlastne zuzujes rozchod prednej napravy. Usecka medzi stredom dezenu pneumatiky a "zvislym capom" totiz tvori jednoramennu paku - nie paralelogram. Je to nieco podobne ako traktorova vlecka, ktora ma prednu napravu pevnu - ked sa traktorista otaca na malom polomere, musi davat pozor, aby neprevratil vlecku odstredivou silou. Neviem, ci to pisem dost zrozumitelne - ak by si nevedel o com pisem, skus si to nakreslit na papier. Takze, rozchod auta mas zvyseny vdaka podlozkam len ked ides priamo, cim ostrejsia zakruta, tym uzsi je rozchod, a cim hrubsie podlozky, tym je tento jav negativnejsi na jazdne vlastnosti - kde je teda prinos na jazdne vlastnosti? A co sa tyka mojich skusenosti, resp. ako ty hovoris, ze nemam kvakat o tom, co som neskusal - ver tomu ze som skusal, a ver tomu ze podlozky su blbost.
neregistrovaný "Huf"
29. 4. 2002 21:12
Re: to pallas
Ad kvalita> Mám TUV certifikát.


Ad geometrie přední nápravy> Mýlíš se. Navíc, proč se mi teda zlepšili jízdní vlastnosti včetně nevodění ve vyjetých kolejích? Asi jsi zkoušel špatně.


Já s Tebou nemusím polemizovat. Znám fakta a navíc nejsem sám. Ještě k tomu vím, jak to jezdilo před a jak po. Uvědom si, že čím tvrdošíjněji si hájíš svou, tím víc se bavím tím, jaké blbosti potíš. Opravdu Tě nechápu. Jednáš v omylu.
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
30. 4. 2002 00:00
Re: to pallas - podložky
Nevím, proč se tak zbytečně rozčiluješ skrz ty jeho podložky? Spíš bych řekl, že hledáš na Hufově autě, potažmo jeho přístupu za každou cenu nějakou chybu, aby jsi dokázal že je vůl, není to tak? Abych se vrátil k problematice. Nevím, jestli to víš, ale Huf má co se týče podvozku mimo jiných stabilizátorů všechno, co mohl mít. Komplet tlumiče s pružinami, o palec větší alu kola s patřičnými pneu a nakonec ty podložky. S klidným srdcem si troufnu říct, že v dané modifikaci má jeho auto, co do podvozku, tzakové jízdní vlastnosti, které nemá 99% sériových aut. Takže pokud si myslíš, že se snaží něco nahnat pouze nějakou podložkou, tak jsi vedle. Aby jsi byl v obraze, ta podložka není žádný home-made výtvor, nýbrž atestovaný produkt přímo na konkrétní auto. Jde o lehké, z alu tvrzené pevnostní slitiny podložky, které jsou našroubovány přímo na náboj a na podložky jsou našrobovány originálními šrouby kola. Čili podložka sedí na náboji úplně tak stejně jako seděl dříve disk. Díky dvojím šroubům odpadá tebou uvedená možnost extra namáhání jednoho dlouhého šroubu. Pro info, tohoto druhu podložek jsem prodal za cca 7 let docela velkou hromadu, a nikdo si nikdy nestěžoval, ba naopak, tak stejně nikdy nedošlo k žádnému tech. problému. Čili, věty typu až tě předjede vlastní kolo by jsi měl asi adresovat někam jinam... Na druhou stranu, netvrdím, že podložka je tuning č.1! Ale ber to tak, že je to docela dobrá varianta pro člověka, který nechce měnit disky, anebo na jeho auto není možno sehnat disky s jiným ET. Tak stejně těch 20mm na kolo je co do geometrie tak zanedbatelná hodnota, že je velká nadsázka mluvit o negativní změně vlivem posunu středu kola od středu rejd. čepu. Notabene myslím, že ty hodnoty rejdu, při kterých se náprava zavírá jsou adekvátní tak možná na parkovišti. A na třetí stranu, nezapomeň, že jakoukoliv výměnou disků, obykle širších a s nižším ET nastává defakto ten stejný jev, jako s podložkami. Na závěr bych si dovolil říct, že by jsi se měl asi Hufa nejdřív naprosto konkrétně informovat na modifikaci jeho podvozku, okusit výsledek, a až potom vynášet velkohubé soudy...
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 08:18
Re: to ATX
Dík za rozbor, ale myslím, že to stejně nepochopí. Jen Tě obviní z hájení svých zákazníků ;o)
Avatar - pallas
30. 4. 2002 11:01
Re: to ATX
to ATX: minule sa mi pacilo, ze si bol schopny uznat princip autotuningu - pamatas ako som ti podsuval indicie a ty si ich postupne odsuhlasoval, az kym sme dosli k tomu, ze aj tak sa to cele toci okolo . Pretoze ta povazujem za cloveka, ktory vie uznat rozumne argumenty, spytam sa ta na konkretnu vec: upozornujes svojich zakaznikov, ze dodatocnou montazou podloziek, inach tlmicov, neoriginalnych diskov atd. zaroven stracaju zaruku na svoje vozidlo zo strany vyrobcu? Ty predsa vies, ze to tak je - a vies aj to, ze dnes byva zaruka aj 3 rocna (u niektorych znaciek v zakladnej cene, u niektorych za doplatok). Jazdne vlastnosti su jedna vec, ina otazka je, AKO DLHO vydrzia tie jazdne vlastnosti - ale to uz sme rozoberali ked sme sa bavili o chiptuningu. To ze som s nadsazkou pisal o zmene geometrie podvozku a negativnych javoch z toho vyplyvajucich, je predsa pravda - keby to tak nebolo, tak si teraz vsetci kupujme z auta zasadne zakladny model a potom do toho naladujme ine kolesa, tlmice, podlozky, vyfuk, chiptuning atd atd ... Nema to logiku. Keby som bol zatazeny na baby s velkymi kozami, tak budem hladat dovtedy kym taku najdem. To Huf na mojom mieste by si nasiel nejaku s chlapcenskou hrudou a potom by jej najprv vypchaval podprsenku, a neskor zaplatil 2x10 litrove silikony. Len kolko by mu potom ta jeho Lolo Ferrari vydrzala ? :-))
neregistrovaný "Ajvn"
30. 4. 2002 11:12
Re: to ATX
Pallas: Teda nevim, jakou zaruku maji 2x10ti litrove silikony, ale ked sa pozrem na Maaajkla Dzeksnaaa, tak ten jeho ksicht je kazdu chvilu na servisnych prehliadkach a vymenach stareho za nove :-)))
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 11:38
Re: to ATX
to pallas: V jednom máš pravdu. S tím uschopňováním neschopných aut jsou češi posedlí. Já mám třeba auto ze Švýcar a odtamtud se auto vyplatí ze dvou důvodů: První je ten, že tam nesypou silnice tou hnusnou solí jako u nás, nebo Rakousko, Německo. A druhej je ten, že tam lidi kupujou od auta většinou ten nejsilnější nebo druhej nejsilnější model. Ne proto, aby jezdili jako prasata, ale proto, že všechno je na těch autech tak trochu líp dimenzovaný a taky to nemusí "tůnit".
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 11:43
Re: to ATX
Jo a taky vědí, co je to slovo "údržba".
Avatar - pallas
30. 4. 2002 12:25
Re: to ATX
Mam teraz cca 20 minut casu, tak sa este vratim k teme, ze co mam proti Hufovi? V principe nic, len su to pre mna nove veci, a ja sa rad ucim. Tolko prehnaneho sebavedomia (teda aspon virtualneho), vychvalovania, snahy o uznanie, prekrucania faktov, atd atd… (u nas sa tomu hovori "robit sa chutny") to sa skutocne len tak nevidi. Preto som to chcel vidiet aj na vlastne oci, co je virtualita a co je realita – Huf vsak odriekol aj Matador Rallye v Puchove (cca 60 km do Zlina) aj preteky do vrchu (kam by to mal sice dalej, co uznavam) – takze zatial poznam iba jeho virtualnu tvar.
Pretoze vsak je Huf pre mna javom natolko neobvyklym, stale znova a znova sa pustam s nim do debat – stoji ma to sice cas, ktory by som mohol vyuzit aj inak… noo, ale zase sa raz mozno dozviem, co na take typy plati, a az sa raz konecne rozhodnem ze je uz spravny cas na potomstvo, budem to mat na pamati. Ono mat doma takeho "fracka" ako je Huf by ma urcite netesilo – ale ja som vecny optimista a v kazdom hladam to zdrave a slusne jadro. Je mi jasne, ze Huf je v kolektive svojich kamosov oblubeny (urcite viac nez nejaki somraci, co nemaju ani na pivo) – Huf predsa ochotne po akcii porozvaza, a namiesto platenia staci uznanlive "hmmm" na adresu Fabky a de facto aj majitela.
No a aby som nebol od Hufa obvineny zo zavisti, tak este mallu poznamku na Hufa: Huf, keby som pouzival tvoj slovnik, tak ti mozem povedat akurat to, ze ty si mozes tykat tak akurat doma s budikom a nie so mnou. Pretoze som vsak normalnej, mozno az nadmerne miernej povahy, snad nebudem nikdy pouzivat argumenty typu:


" Tvé rozvleklé příspěvky ve slovenštině mně totiž strašně nebaví číst. Notabene jsou o *."

"Dík za rozbor, ale myslím, že to stejně nepochopí."


"Tvé teorie si zde směle rozvíjej. "


"BTW, to je tím, že neví přesné parametry věcí, o kterých mluví."


"Uvědom si, že čím tvrdošíjněji si hájíš svou, tím víc se bavím tím, jaké blbosti potíš. Opravdu Tě nechápu. Jednáš v omylu."


"Jinak ale plácáš Ty. Teorie je bez praxe dost k * ;o)"


"Já jel za ním v relativní pohodě a popíjel jsem Red Bull ;o)"


"Teoretizovat na základě průměrných znalostí vede ke ztrátě Tvého kreditu u lidí, kteří ví, o čem je řeč a kteří maji prakticky vyzkoušené výhody a nevýhody Tebou zmiňované úpravy. Až něco podobného vyzkoušíš, podej hlášení a já pak s Tebou budu polemizovat o tom, co jsi zjistil a vyzkoumal."


"Zkus prosím popřemýšlet, než příště kvákneš takovou kravinu ;o)"


"Proč bych měl někam něco jezdit předvádět? Nechápu tu logiku. Pokud někdo pochybuje, dáme si sraz u mně. Nehodlám se bavit k tématu z někým, kdo neví, o co jde. -)))"


"Ty to ale nejsi (ten, ktory toho preskakal daleko viac ako Huf) , tak pokud někoho takového znáš, tak ho sem naverbuj, ať se nám svěří."


"Vím, co říkám, mám totiž jízdní vlastnosti vskutku excelentní :o) To ví všichni, kteří se mnou jeli nebo řídili."


"Až budeš mít osobní zkušenosti, piš. Jedna paní povídala nemá žádnou váhu ;o)"

Huf, to mi ta cestina pojde za chvilu tak dobre ako Tebe J Skada, zatial nebol cas na ten Olomouc, takze ani na tu zastavku v Zline – ale spominal si ze chodievas do Prahy, co keby sme zaparili tam?
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 15:36
Re: to pallas
Moc dlouhé. Ani jsem to nečetl celé. Pokud mi chceš neco povědět, zkrať to ;o)
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 15:37
Re: to rbaron
Ze Tvého příspěvku mám dojem, že si myslíš, že Tvé auto je schopné... ;o)
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 16:09
Re: to rbaron
Moc schopné auto. Hodně dlouho vládlo DTM. Na internetu jsou k nalezení i 450PS verze. Zeptej se někoho, kdo trochu rozumí klasickým autům, ne pěti týpků kolem sebe, kteří znají akorát adidasky a golfa a pro které jsi s Fabií s podložkama bohem.
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 16:41
Re: to rbaron
Asi jsi to spravně nevyhodnotil. Já mám přehled o vozech a vím, že 635CSi bylo moc dobré auto, ale 20let, to je dost dlouhá doba. Měl jsem auto o 10 let novější, než Ty. Byl to Senator 3.0 r.v. 91. Měl spoustu vychytávek a byl dobrý. Na nové auto ale nemá a to hlavně bezpečností, jízdními vlastnostmi i vzhledem. A to měl možná ještě delší kapotu, než máš Ty ;o)
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 17:08
Re: to rbaron
to Huf: Vidíš, já měl Monzu, což je kupé od Senatora - dobře skoukni tenhle odkaz - fakt!!

star-one.co.uk/twomas/c400.htm

a to se mi zdálo hodně dobrý a hlavně vzácný auto. Na silnici sedělo perfektně a když dostane 17kový kola, neunavený pružiny a pořádný tlumiče, musí jezdit jako královna.

No a 635CSi je ještě o stupínek výš, prostě technologický náskok BMW proti Opelu tu vždycky byl, je a bude.

Jinak Rekord/Senator/Monza jsou IMO poslední povedené Opely.

Jo a taky mám úchylku, že chci auto r.v. 1985 a starší. Pozor!!! To není kvůli penězům, ale proto, že právě tyhle auta mám tak rád.
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 17:09
Re: to rbaron
to Huf: Delší kapotu fakt neměl, hlavně ne ten nos protaženej až dopředu :o))))
neregistrovaný "rbaron"
30. 4. 2002 17:10
Re: to rbaron
Jo, trochu jsem to ujel a zapomněl přečíst rok 1991, to už byla Omega v přestrojení...
neregistrovaný "Huf"
30. 4. 2002 20:09
Re: to rbaron
Správně, byl technicky dost podobný Omeze.
neregistrovaný "bob_1"
26. 4. 2002 13:29
Pliiiiz
Prosim, nereste tu Hufovo auto. PROSIM. Takrtka

v kazdem auditku se resi Hufovo auto. Takovy

tu byl kdysi klid... Hufe, prosim krot se.

Nevim, proc musis na kazdou vec hned reagovat?

Nejsi tu prvni den, tak snad jiz nektere lidi trosku znas a me (a verim ze nejen me)

uz unavuje cist (ja vim, cist to nemusim, ale kdo se ma temi unavnymi diskuzemi prokousavat, kdyz neco hleda?) to tvoj ze mas nejlepsi

auto, nejlepsi pneumatiky... Vzdyt to pises vsude a kazdy den

(jeste vytahni radio a zase se s wolfem perte o cenu).

Neberu ti tvou fabku, je dobra, ale je to jak

flasinet -- stale dokola a jedna pisnicka. Kdyz te nekdo nastve, nesouhlasi s tebou, tak proc mas pocit, ze ho musis presvedcit, stale nekomu neco opakovat? Jdi si prosim zanadavat do sveho tematu, popripade jdi prastit hlavou do steny (a na tvou ironickou poznamku rikam "ne, ja hlavou do steny nemlatim"). Bud prosim trooosku ohleduplny.


A pro ostatni -- nechte Hufa byt, on rad stale

neco vysvetluje. Mozna ho to bavi, mozna se nam

smeje, ale je to uz fakt nuuuda.


Tak jsem se zase vyblil a jdu...


Nerikam, kdo z vas ma pravdu a kdo je *, protoze

se hadate o blbostech a nechci to "resit". Pouze vam sdeluji, ze se chovate... nevhodne a mohli byste

se trosku umirnit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 14:07
srovnani
Ale aby nepadlo podezreni, ze jsem sem prisel jen kvuli Hufovi :), tak moje poradi je: 307 - Civic - Leon - Octavia/Focus .. ten chvost jsou auta s dost odlisnou povahou, Octavka nejvic rodinna, Leon ma naopak sportovni ambice, Ford nekde mezi tim. 307icka ma nejlepsi pomer cena/vykon a az na nektere dilci nedostatky se mi jevi nejvyvazenejsi. Civicu zatim schazi vznetove motory a stala absence palubniho pocitace:(. U Leona bych rad videl to pouzite laserove svarovani, resp. vysledek, udajne bezesva technologie s lepsi pevnosti svaru,muze to byt super. Ale porad k SEATum chovam nejakou neduveru (ikdyz mozna jen osobni predsudek). Octavka je predrazena a snazi se ohromit cenou za vuz, ktery je vybrany ze vseho standardniho u ostatnich vozu konkurence (s vyjimkou VW:). Pusobi nevyrazne, ale pro nekoho muze byt zajimavy objem kufru. Focus (opet subjektivne) ma otresny interier, horsi dilenske zpracovani a ergonomii celkove na draka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Huf"
26. 4. 2002 19:06
K tématu
Každé auto je jiné. Kdybych volil mezi Type R, RS, ST170, Cuprou a 307 v top výbavě, jdu po Cupře, STčku a Type R. Pak RS a 307 vůbec.


Leon 20VT je taky super.


Chybí mi tu cenový strop pro srovnání nebo preferované palivo.


Jinak, Octavia bede nová, Leon taky. Jsou tudíž vůči ostatním handicapovány.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
26. 4. 2002 19:37
Re: K tématu
Leon ze bude novy? Ved je relativne novy? No ale nedivim sa, ved to auto sa na trhu vobec nechytilo - podobne ako Toledo.
neregistrovaný "Ajvn"
26. 4. 2002 21:08
Clio vs. Fabia
S Hufovou Fabii je to obdobne jako s Peugeotem 206 v Rally. Verim, ze je skvele upravena a ze jeji parametry jsou hodne daleko vzdalene beznym vozu nizsi, nizsi stredni a mozna i stredni tridy. Stejne tak je i vypiplany Peugeot 206 a porazi vsechny v rally zazite znacky. Jenze tohle jsou vozy pro 0.1 promile zakazniku. Kdyz nekdo kouka po Fabiich, Cliech, 206kach, Corsach, Polech, Ibizach, tak minimalne v 90% pripadu jsou to vsechno zakaznici, kteri jsou limitovani financema a hledaji nikoliv dokonalost, ktera v tehle cenove relaci neni naprosto pochopitelne mozna, ale hledaji rozumny a vyvazeny kompromis. O tom to cele je. Nekdo ma lepsi design, nekdo bohatou vybavu v zakladu, nekdo ma lepsi motor, jiny zase podvozek. Pro nekoho je dulezity kazdy litr kufru navic, pro jineho ma vyznam spotreba a provozni naklady. Samozrejme, ze je super, kdyz ma vuz rezervy v jizdnich vlastnostech, ale uprimne, pro kolik ridicu, majitelu vozu tehle tridy, je podstatne, jestli auto v technickych pasazich na okrskach tak dobre sedi i pri rychlosti 140km/h? Nemluve o drobnem detailu, jestli v tom useku jedes 141km/h, tj. o 51km/h vic, nez je povolena rychlost, to uz neni na blokovou pokutu, to uz je na spravni rizeni. :)) Takze jaky smysl vlastne takove uvahy maji? :)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tappaja"
26. 4. 2002 21:25
Re: Clio vs. Fabia
Jen poopravim Ajvna: Pokud tam poletis 141, tak ses v pohode, protoze se pise: "v obci O VICE NEZ 30km a mimo obec O 50km..." jaksi jim tam vypadlo to "o vice nez 50km"... A ve spravnim rizeni to neprojedes. Vse co je pod je max za 2litry. Ale letet tam takhle rychle je prasarna.
neregistrovaný "Huf"
27. 4. 2002 00:00
Re: to Tappaja
"Ale letet tam takhle rychle je prasarna."


Kde? Jak? O čem to sakra mluvíš? To byl abstraktní příklad bez reálného kontextu.
neregistrovaný "Tappaja"
28. 4. 2002 22:48
Re: to Tappaja
Jak tak na to koukam, mel sem spis napsat "litat takhle rychle je prasarna" A je to muj nazor. Stejne je malo okresek, kde se da jet bez problemu pres 140 delsi dobu.
neregistrovaný "Huf"
27. 4. 2002 00:00
Re: to Ajvn
Máš pravdu. Nejsem typická cílová skupina pro nákup "malého vozu". Mnou preferované kritéria asi znáš a já navíc šel po voze "tuning friendly", což Fabia rozhodně je.


BTW, není to jen o rychlé jízdě, ale o solidní rezervě při běžné svižnější jízdě. Například ve středu jsem se při jízdě do Brna bavil tím, že jsem v Buchlovských horách sledoval Octavíí valící přes celou šířku silnice stále v brutálním náklonu s vlající zádí a pískajícími pneu (pražák). Podle divného chování při ukmitech zádi si myslím, že měla ESP. Já jel za ním v relativní pohodě a popíjel jsem Red Bull ;o)
neregistrovaný "Ajvn"
30. 4. 2002 11:08
slusnost :-)
Panove panove, kazdy muze mit svou pravdu, kazdy muze pres pravdive i nepravdive argumenty vic verit tem svym, ale muze to prece jit i bez tech naznaku urazek, no ne? :-) Nejste prece mali kluci na pisku, kteri se hadaji, ze maji lepsi vojacky a urcite porazi toho druheho :-)) Blbych nalad si tahle republika uzila az az :)) Tak spolu vykurte dymku miru, podejte si ruce a sekeru nikam nezakopavejte, tu Vam rovnou seberu, bude se mi hodit .. a bude klid :-)
Rozbalit vlákno
0
1. 5. 2002 02:36
Bez nadpisu
hufe, ty trdlo. vies co znamena "trafena hus zagaga" ?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Huf"
1. 5. 2002 08:44
Re: to MatuS
Jo Ty joudo. Proč to sem taháš? Citíš se tak?
neregistrovaný "yyyyy"
1. 5. 2002 14:28
Re: to MatuS
DOBREEEEE, popis pocit "trafena hus zagaga" alebo to bude zase jazykovy problem??? tusim som ta fcera prechvalil :-)))))
15. 5. 2002 14:28
FOCUS - CIVIC - 307 - LEON - OCTAVIA...
Aby sme sa vratili k povodnej teme...skusime porovnat podobne motory benzin 1,6 kvoli objektivite (bez ohladu na cenu):

1. 307


+ design


+ bezpecnost

+ jazdne vlastnosti


+ vnutorny hluk


+ priestor


+ moznost kompletnej vybavy

+ mne vyhovujuci tvrdy podvozok


+ sedadla


- prislis drobnych chyb a poruch (nastastie vacsina z nich pomerne rychlo riesitelnych)


- trochu lenivsi motor

2. Honda Civic


+ urcite vysoka kvalita


+ pruzny motor


+ vnutorny priestor


+ kufor


+ spotreba


- design


- malo odkladacich priestorov


- memoznost vybrat si farbu interieru


- slaba vybava (bez tempomatu, dig. klimy, max. iba 4 airbagy, atd., bez palub. pocitaca)


- makky podvozok (subjektivne mi to nevyhovuje)

3. Ford Focus


...tazko povedat nejazdil som v nom, ale:


+ podla statistiky v poslednej dobe spolahlivost


+ jazdne vlastnosti


- design


- nemoznost kompletnej vybavy

4. Seat Leon


Mne sa osobne to auto zvonku celkom pacilo, ale je to akesi uzke a nepohodlne.


+ vonkajsi design


- vnutorny design


- motor


- malo miesta

5. Skoda Octavia


tazko sa vyjadrit k niecomu tak nemodernemu a zastaralemu. Uvidime, ako to bude vyzerat s novym modelom, verim, ze to bude o niecom inom.


+ kufor


- vsetko ostatne (hlavne podvozok)

Jazdil som okrem Focusu vo vsetkych autach, vsetko je len moj subjektivny pocit.


Je este aj ovplyvneny tym, ze som sa nakoniec rozhodol pre P307 a nerozhodoval som sa narychlo. Bol som si obzriet aj Octaviu, ale ked som si do toho sadol (vybava Elegance), napadlo ma jedine: tak toto NIE! Previezol som sa na Honde a bolo to na mna prilis makke. P307 mi vyhovuje az na chyby, ktore to ma. O tych ale moj prispevok nie je. Pisal som o pocitoch z jazdy atd.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "mrazik11"
15. 5. 2002 14:38
Re: FOCUS - CIVIC - 307 - LEON - OCTAVIA...
Sorry, ale na ten design radsi nehodnot. Kazdy ma jine esteticke citeni a ja bych treba u Focusu design vyzdvihl a dal mu velke +.
15. 5. 2002 14:44
Re: FOCUS - CIVIC - 307 - LEON - OCTAVIA...
Prave preto som tam napisal, ze vsetko je subjektivne hodnotenie.
Avatar - pallas
16. 5. 2002 23:10
Re: FOCUS - CIVIC - 307 - LEON - OCTAVIA...
Lubos a Focus nebol k dispozicii na prevezenie? Aj ked, ja by som tiez asi vahal medzi P307 a Focusom .... ti ostatni kandidati z tohto vyberu ma neoslovuju.
17. 5. 2002 09:05
Re: FOCUS - CIVIC - 307 - LEON - OCTAVIA...
Samozrejme bol, ale odradil ma vnutorny design a trochu aj cena, ktora je zbytocne vysoka.
neregistrovaný "zizal"
17. 5. 2002 09:17
Re: FOCUS - CIVIC - 307 - LEON - OCTAVIA...
Prakticky poznam iba Focus a Octaviu. Focus je super na ceste, priestranny vo vnutri. Octaviu nezaradujem ku konkurencii (iba ak cenou). Skusenost - ked som si kupoval auto a sadal som si do niekolkych znaciek aut - v Octavii a Seate mi bolo "zle". Samo o sebe ujde, ale ked presadnete z ineho auta - je to katastrofa! Inac, vyberal ba som medzi P307 a Focusom.
neregistrovaný "Huf"
18. 5. 2002 00:00
Re: to zizal
Vidíš, i to je názor ;o)
neregistrovaný "kanady"
23. 5. 2002 00:00
Re: to zizal
Promi%n, vytýkáš Focusu nemožnost úplné výbavy, tak tedy, jediné, co u něj nelze, je dešťový senzor. Pokud já vezmu ale atributy Focusu, tak mi ukaž jiné auto než od Fordů, které má možnost elektricky vyhřívaného skla....
neregistrovaný "mracek"
23. 5. 2002 08:04
Re: to zizal
to kanady- Renault Megane
neregistrovaný "Pavelpu"
28. 5. 2002 16:21
Re: to zizal
Chapu, co mel LubosL na mysli. Ford ma totiz dost zajimavou strategii - kdyz chces lepsi vybavu, musis koupit lepsi motor -> vyssi cena + extremne vysoke priplatky. Osobne se mi Focus libi, ale rozdil ceny je ve srovnani s 307 kolem 100 tis. u podobne vybavy a to mu jeste chybi 2 airbagy.

Seat Leon je auto pro dva. Mel jsem tu "cest" jet vzadu a je to tam nizky, kratky a uzky. Jeste bych mu vytkl palubku ze stareho Pola. Jinak ale zvenku je pekny.

Oktavka je podle me predrazene male auto s obrovskym kufrem a velmi chudou vybavou. Cokoli extra je za veliky priplatek. Jeste mi u Skody vadi chovani v prodejnach. Oni totiz zakazniky asi nepotrebuji a jejich arogance tomu odpovida.

Civic se mi docela libil, ale proti 307 na me pusobi chude. Motor je pomerne hlucny (jako u kazde Hondy) a cele auto mi pripada trochu uzke.
29. 5. 2002 05:05
Re: to zizal
v honde accord coupe rozhodne nieje hlucny motor.
29. 5. 2002 08:25
Re: to zizal
V kazdej Honde je hlucny mototr. Samozrejme nie v porovnani so Skodou 120. :)
neregistrovaný "Pavelpu"
29. 5. 2002 13:13
Re: to zizal
matuS:> I v Honde Accord Coupe je motor hlucny. Jenom je pomerne dobre odizolovan od kabiny. Ale kdyz vedle sebe postavis tuhle Hondu a neco jineho s otevrenou kapotou, tak pri otackach nad 3000 uslysis prave tu Hondu. Ja mel klasickeho Accorda 3 roky, motor totozny s Coupe, takze vim, o cem mluvim.
neregistrovaný "skl1"
29. 5. 2002 13:37
Re: to zizal
viezol som sa nedavno ako spolujazdec v aktualnom Accorde 2.0 a mozem povedat, ze to bolo (co sa motoru tyka) asi najtichsie auto, v akom som sedel... ale podvozok bolo celkom pocut..
30. 5. 2002 05:52
Re: to zizal
pavelpu - ale mna nezaujima hlucnost zvonka pri otvorenej kapote...
suhlasim s skl - podvozok bolo pocut, to mi moc vadilo. aj zvuk odvalovania pneumatik bolo pocut, to sa u auta za 1.3m neda odpustit.
neregistrovaný "yyyyy"
30. 5. 2002 07:55
Re: to zizal
matuS> nebolo to tym, ze ked uz motor stichol, tak si pocul aspon tie kolesa? :-))
neregistrovaný "Pavelpu"
30. 5. 2002 10:14
Re: to zizal
matuS: Ja chtel hlavne rict, ze co se tyka hlucnosti motoru, nepatri Honda mezi spicku. Co naplat - slusnej vykon je nekde znat. U levnejsich typu (HR-V, Civic apod.) je pak diku horsimu odtlumeni interieru ten zvuk prenasen do kabiny. U soucasneho Accorda to je odtlumene lip, ale mas pravdu - kola byla hodne slyset i u meho. Celkove nepatri Honda mezi zrovna ticha auta. Ma jine prednosti, ale ticho to neni.
neregistrovaný "Zdenál1"
16. 6. 2002 19:16
Re: to zizal
Neřekl bych že je OKTAVKA předražená. V ceně 529.900 za 1,9TDi ELEGANCE je výbavy daleko výce než ve FOCUSU 1,8TDi, ten v teto ceně nemá ani ABS natož Klimu nebo ASR.
neregistrovaný "PanaSync"
18. 6. 2002 10:38
Re: to zizal
Srovnávat Octavii s Focusem muže jenom bl...

Člověče jel jsi někdy Focusem???

... asi ne... tak se svez.

Já, naopak podobnou zkušenost s Octavii (jako spolujezdec na zadnim sedadle) již opakovat nikdy nehodlám.

Konstruktér byl blb nebo číňan, každopádně normální nebyl.

ps. Jízdní vlastnosti jsou také nesrovnatelně lepší u Focuse navíc má Focus celopozink a našlo by se toho víc.
Avatar - pallas
16. 5. 2002 23:03
Nemoznost kompletnej vybavy u Focusa??
Do Focusa si mozes objednat okrem ineho aj xenony, cuvaci senzor do zadneho naraznika, interier v kozi, autoradio s 6CD menicom priamo v radiu, 16" disky, vyhrievane predne sedadla, vyhrievane celne sklo, vyhrievane trasky ostrekovacov celneho skla, TCS, ESP, sportovy podvozok, sportove sedacky .... jedine dazdovy senzor stieracov som nenasiel. Alebo nejaky iny prvok vybavy si mal na mysli?
Rozbalit vlákno
3
17. 5. 2002 09:04
Re: Nemoznost kompletnej vybavy u Focusa??
Napr. iba 4 airbagy, to je na tuto dobu malo, nemyslis?
neregistrovaný "yyyyy"
17. 5. 2002 09:26
Re: Nemoznost kompletnej vybavy u Focusa??
Pallas> no predsa chyba tempomat!!! je len v 2.0, nech idu do haja; co sa tyka ceny, focus je sice vysoko, ale treba ho porovnavat s inymi autami, vyzera kompaktne ale ked ho postavis k inemu "nizkemu strednemu" tak taky nizky zase az neni, hlavne kombi uz cuha do vyssej triedy - takze ozaj to vyzera na focusa alebo 307
neregistrovaný "mracek"
17. 5. 2002 10:05
Re: Nemoznost kompletnej vybavy u Focusa??
Focus je sice dobrej, ale za tu cenu, skoda slov... Za ESP pres 50 tis. KC... :-))) Cha cha
neregistrovaný "bossini"
17. 5. 2002 21:47
Přidám další auto ke srovnání
Co takhle Opel Astra G ?? Kam by jste ho zařadili ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Huf"
18. 5. 2002 00:00
Re: to bossini
Na konec ;o)
neregistrovaný "xtra"
19. 5. 2002 21:57
a co fiat stilo?
a co fiat stilo? myslim, ze ten moze pekne konkurovat focusu, leonu, 307, octavii, hlavne pomerom vybava/cena. okrem toho je zo vsetkych spominanych aut subjektivne najkrajsi, asi na takej urovni ako 307cka
Rozbalit vlákno
7
Avatar - pallas
19. 5. 2002 22:50
Re: a co fiat stilo?
xtra, mas pravdu, VELMI SUBJEKTIVNE. Pohlad zozadu na 5D Stilo je SUBJEKTIVNE podla mna otrasny.
neregistrovaný "xtra"
20. 5. 2002 01:59
Re: a co fiat stilo?
pallas> je to ako pisem/pises SUBJEKTIVNE ;o) mne sa stilo 5D paci viac nez 3D napriklad a urcite viac nez focus. P307 je dizajnovo velmi vydarena, na CIVIC nemam nazor, je to japonec, OCTAVIA je uz stara.
20. 5. 2002 07:19
Re: a co fiat stilo?
to xtra: ve Stilu jsem zatím ještě ani neseděl, ale na Primě v Autosalonu srovnávali Corollu 1.8 TSport a Stilo 2.4 Abarth a u Fiatu si stěžovali na nekvalitní a vrzající plasty a motoricky na Corollu taky neměla, hold japonec :-) Ale nevím jestli je to s těmi plasty setrvačnost z předešlých modelů nebo jestli jsou italové pořád lemplové.
neregistrovaný "Huf"
20. 5. 2002 11:49
Re: to Saab
B je správně! Jsou to lemplové :o))))


BTW, co říkáš na nový SAAB 9-3 Sport Sedan? Já ho teda dost žeru! Že by další tatovo auto (do důchodu)? ;o)
20. 5. 2002 12:11
Re: to Saab
Nová 9-3ka vypadá zajímavě, na pořádné hodnocení si musím počkat do září až budou předváděčky v ČR.
neregistrovaný "Huf"
20. 5. 2002 12:49
Re: to Saab
Takže do konce roku bude v prodeji v ČR?
21. 5. 2002 06:53
Re: to Saab
Pokud se maďaři rozhoupou, tak už v září by měla být v prodeji.
neregistrovaný "smarty1"
29. 5. 2002 07:52
razeni
Jenom k Focusu. Najezdil jsem s nim neco kolem 60tis km kombi je velice prostorne auto, s docela dobrym podvozkem. Ale interier je fakt silenost, ergonomika napriklad steracu je uplna na ..beep.. zlatej prepinac intervalu na pacce ve Fabii (asi i oktavce)... No a co hodne autum vytykam je nepresne razeni, specielne u Fordu je to fakt hnus... Kdyz jsem cetl recenzi na Stilo, tak opet, nepresne razeni ... jeste jsem v nem nejel ale dokazu si predstavit jaky to bude...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "smarty1"
29. 5. 2002 07:53
Re: razeni
Naopak ale musim rici ze po tech 60kkm co jsme ho meli sluzebni NEBYL s tim autem J E D I N E J problem - na to treba u skodovky clovek muze zapomenout...
neregistrovaný "Huf"
29. 5. 2002 10:17
Re: razeni
Já mám podobné zkušenosti s Peugeotem 406. Řazení bylo za trest. VW lanovody jsou proti tomu zázrak!!!
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 10:18
razeni
To smarty: Proc ses nepodelil se svymi zkusenostmi s Focusem v prislusne rubrice. Ve vsech testech prave razeni chvali. Mam najeto se svym kombikem 26 kkm a asi dvakrat se mi zdalo, ze mam potize s razenim petky. Kdyz jsem se ale na to zameril, zjistil jsem, ze jsem neradil otevrenou dlani a trochu jsem tu radicku znasilnoval. Obcas nezaradim zpatecku po vypnuti motoru nebo pri bezicim motoru musim jeste jednou znovu uvolnit a seslapnout spojku; to je ale asi normalni, protoze zpatecka neni synchronizovana. Mimochodem, byl jsem na motorove brzde MAHA LPS 2000 na Jarove a me benzinove 1.8 namerili 90 kW a 168 Nm.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 10:25
razeni
To smarty: Jeste k tomu razeni u Tveho sluzebniho Focusu. Ze by uz vytahane lanovody po delsim provozu?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Huf"
29. 5. 2002 10:44
Re: to Jiri
Focus má lanovody ?!?
29. 5. 2002 10:59
prevodovka...
Ked uz pisete o prevodovke a pocitoch z radenia, najlepsi pocit som mal v Toyote Yaris. Auto je o nicom, ale to kratke radenie nema chybu.
Osobne neznasam, ked sa prenasaju vibracie z motora na riadiacu paku, ako je to vo Felde, ale aj v Renaulte Megane alebo Mazde 323. A co je horsie, paka sa v Megane pocas jazdy pohybuje !!!


Predtym som mal starsiu Tyoytu Corollu a paka bola absolutne izolovana, radenie presne.


V Peugeote 307 je to tiez fajn, drahy su dlhsie, ale zato presne. Ziadne chvenie, akurat malinko citit, ked sa motor dostane do zaberu, vtedy to pakou jemne trhne, rovnako ked dam nohu prec z plynu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Huf"
29. 5. 2002 11:07
Re: to Lubos1
Ty pohyby řadičky dělala i laguna a to solidně. Právě lanovody toto vubec nedělají a to se mi na nich líbí.
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 11:07
To Huf
Prevodovka Focusu ma lanovody. Ford se chlubi, ze je timto resenim potlacen prenos vibraci a dosazena presnost razeni.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Huf"
29. 5. 2002 11:13
Re: to Jiri (jmenovec HUFa)
Tak to jsem netušil. Ale dík za info. Já myslel, že lanovody má víceméně jen VW group.
neregistrovaný "greggie"
31. 5. 2002 14:55
Re: to Jiri (jmenovec HUFa)
to huf - lanovody ma aj Daewoo Matiz... predosle to moje auto :)
3. 6. 2002 11:26
Re: to Jiri (jmenovec HUFa)
Daewoo Matiz nie je auto ale moped! :)))
neregistrovaný "smarty1"
29. 5. 2002 11:22
lanovody
2 Jiri > Nepodelil jsem se protoze krome Fabie a ATX moc nic jinyho nectu ale tady me to zaujalo tak jsem vnesl nazor...

Jinak je mozne ze treba maji lanovody nove focusy. Ten nas sluzebni je rv. 2000

S tema autama co jsem jezdil hodne zatim nejlepsi Fabia (kratke a presne), Octavia... Vectra/Focus/Escort nic moc...

U fabky se mi libi ze muzu radit klidne jednim prstem ta rychlost tam sama zacvakne... PS: Nerikam ze Fabia je nejlepsi auto (to ani omylem) abyste me neukamenovali
Rozbalit vlákno
2
29. 5. 2002 11:27
Re: lanovody
Vyborny pocit som mal este aj u novej Hondy Civic. Paka je sice umiestnena vyssie, ale prevody su kratke a velmi presne. Hold japonec. radenie na Fabii/Octavii mi moc nevyhovuje, ale oproti Fabii je to absolutny pokrok.
29. 5. 2002 12:20
Re: lanovody
...ale oproti Felicii je to absolutny pokrok
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 12:18
lanovody
Smarty> Focus ma lanovody od zacatku vyroby.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "smarty1"
29. 5. 2002 13:19
Re: lanovody
tak to je divny. No zitra prijede kolega s uplne novym Focusem tak to vyzkousim. Kazdopadne nevim jaky jiny razeni jsi zkousel ty...
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 14:02
Re: lanovody
smarty> Muj focus byl vyroben v unoru 2000. Faceliftovany focus ma pro motory 2.0i, TDdi a TDCi novou prevodovku.
neregistrovaný "Jiri11"
29. 5. 2002 14:07
lanovody
Tedy spise nove razeni.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "smarty1"
29. 5. 2002 14:15
Re: lanovody
toz to je mozne... ;)
neregistrovaný "Kamil*"
16. 6. 2002 00:00
Opel is death
Pokud bude predvadet OPEL to co predvadi,tak brzy zkrachuje.Tedy mysleno, ze ho koncern GM odstavi na vedlejsi kolej.Posledni dobou se mi jevi jako nejhorsi znacka na trhu, pominu-li ovsem korejce a podobne *...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
17. 6. 2002 00:00
Re: Opel is death
po 50 km skusobnej jazdy s novou Corsou si myslim to iste :-(
neregistrovaný "Kamil*"
16. 6. 2002 00:00
Hodnoceni
Jinak co se tyka teto rozpravy..jako viteze bych vybral....znate me...uhodnete???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paia"
21. 6. 2002 10:31
Audi
Trosku se vam vmisim do vasi debaty. Mozna me za to odsoudite, ale to co zde napisu vypiida pouze z me zkusenosti. Z vami zminovanych aut jsem mel moznost vyzkouset 3 a to Focuse, Leona a Koktafku. Vzhledem k tomu, ze jsem jeste nedavno (minuly tyden) shanel nove auto pro sebe, tak pro me bylo zivotne dulezite si ty auta rojet a porovnat si pocity z rizeni a musim rict, ze nejlip na me zapusobil asi Leon. Minuly tyden ovsem doslo ke koupi a hadejte, co jsem nakonec vybral? Audi A3 1.8T. Mozna ted zacnete namitat - maly auto, predrazeny, atd... ale ... Ze vsech aut na me pusobilo nejlepe, chod motoru byl maximalne kultivovany, razeni tak presne, ze Focusu se o tom ani nezdalo, mimochodem drive jsem jestli s 15 let starou Audi 80 a uz ta mela razeni vyborny, co se tyce mista vzadu, je to sice tridver, takze se do toho leze jak do tanku (koupi rodinne auto nebyl muj umysl - nemam rodinu, kupoval jsem auto pro sebe), ale jak uz se dozadu jednou dostanete, tak mista tam je dostatek i pro vzrostlejsi postavy. To vse za cenu 289.000,- za rv. 98, najeto to ma 82.000 km a je to vybava Ambiente. Ted muzete poslat sve kritiky...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "PanaSync"
26. 6. 2002 14:17
Re: Audi
Člověče, k tomu není co dodat. Na A3 mě "sere" jediná věc, že na něj nemám. Za cenu, kterou uvádiš jsi udělal dobrej kup, hned bych ho bral taky. Lze očekávat, že je to i auto kvalitní a dlouho vydrží - soudě podle dílenského zpracování. Ještě bych dodal, že obdobně je na tom Áčko od Mercedesu a Yaris od Toyoty. Všechny vypadají jako malá auta dobrá tak na nákupy, ale omyl... to je jenom zdání. Právě tato trojice je ukázka toho, co dnes již dokáže nižší střední třída. Prostorem, jízdním konfortema a konec konců i výkonem dávají "na***" i některým autům střední třídy, nebo se jim minimálně vyrovnají. Jsou levná, úsporná, rychlá a dnes již i hodně pohodlná a také dobře vypadají. Dávno už nepatří do kategorie "pro chudé". Rozhodně jsi neudělal blbost.
neregistrovaný "ace211"
26. 6. 2002 14:30
Re: Audi
Jenom bych si to auto pěkně zabezpečil...
neregistrovaný "mracek"
26. 6. 2002 15:54
Re: Audi
ace2- :-)))
27. 6. 2002 09:35
Re: Audi
panasync>


"Právě tato trojice je ukázka toho, co dnes již dokáže nižší střední třída."


Yaris urcite nie je nizsia stredna trieda. Sedel si v tom nikedy?
neregistrovaný "Hufnágl1"
27. 6. 2002 10:05
Re: to PAIA
Dobře volíš. Máš mé sympatie! BTW, 1.8T znám a právě se do jednoho chystám dát čip. 139kW a 260NM. Zatím Ti možná výkon stačí, ale přijde doba, kdy budeš chtít víc.