A vlastně jen piš dál ani si neuvědomuješ, jak patříš mezi ty "ostatní demagogy" kromě CLEANERA kteří se zde mají vyblbnout ha ha ha 😄))
😄 Já a demagog? Zameť si před vlastním prahem, komiku...
Jo a k těm 17". Do týdne je mám a o dost pěknější, než na té vykopávce. Co Ty a Tvé 13"? Nehodláš také zvětšit průměr ráfků? V sámošce mají takové vozíčky. Jsi šikulka, máš to hned odmontované 😄)))) Ba cha cha.
BTW, být Tebou, tak slovo mozek nepoužívám. Měknutí naopak užívej, jak je libo 😄)))))))
A na webu máš takový renonc... R19 se nedělala Ghia a už vůbec ne 2.0. Dělala se 2.0 16V. Ghia patři k něčemu jinému, víš? ;o)
Mno tak Hufe nusím si opravit teorii o nabývání rozumu tvou osobou, už jednou jsi si se na to ptal a já ti tedy znovu zopakuji, co jsem ti psal. Ghia je pro Fordy, jenže já za to nemůžu, že si někdo nechal idividuálně u někoho komplet vytunit a upravit R 19 na 2,0 taky jem na to čuměl do německejch papírů na vrakáči, prostě já s tím nic nenadělám a ty bohužel taky nééééééé.
A taky už jsem ti jednou psal, že na škodovky řady 1000-130 nejsou k disposici jiné originální disky než jen 13" A to že si někdo na větší disky dá 3 cm železný podložky, kvůli změně rozteče se ti zdá rozumný, ty bys je tam dal taky železný ? Asi néééé co ? tak proč bych je tam dával já. Navíc moje středy jsou lehoučký, čistý elektron a k tomu lehoučký hliníkový límce, s takovým kolem si pohráváš jednou rukou jako u F1.
Je vidět, že mi ty sedačky evidentně závidíš, protože se v nich sedí mnohem mnohem líp než v těch tvých "Sportech" Jó Recaro je Recaro s tím taky nic nenaděláš.
Srandisto. Sedačky z rencka Ti závidět? Nebýt naivní, starouši! Ani zadara bych ty vypelichanice nechtěl. Jsem spokojen a hlavně mi ladí s interierem. To Ty asi ale dle fotek svého Pepina nemůžeš chápat. BTW, Tvým snem je mít Recarra?
Hufe proč si myslíš, že jsem tam ty sedáky z Rencka dával, to jako abych se mohl jak pubeťák pochlubit na webu 😄)) mohl jsem mít sedačky z Nissana 200 nebo 300 (Mmch hromada kluků je tam má) jenže se v nich sedělo na*** a ještě víc na*** se sklápí, tyhle jsou totiž vymakaný. Jó Recaro je Recaro. S tím nic nenaděláš. A na rozdíl od tebe nemám na svým autě žádnou nálepku ani takovou tu "Hufnágl Motorsport team" nebo už máš jinou lepší 😄)) A vůbec seru tě moc 😊) s tím taky nic nenaděláš 😄)).
Jak mně může * někdo, kdo skoro nic nemá, je starý, tlustý a navíc se nevyzná v ničem než v autech? Zkus mi odpovedět?
Jiříčku, právě si se přiznal, žen tě seru hlavně tím, že se vyznám v autech(a to ostatní ti může být přece šumafuck), což se o tobě vůbec, ale vůbec nedá říci a to mi ouplně stačí k životu. Tedy to rozumět autům, jelikož to je můj život, obživa a uznání jiných, jo přesně to je to co mi stačí k životu. Ale o tom ty vůbec ještě nic, ale vůbec nic nevíš. A zase vytahuješ nějaké stupidní kidy o majetku a nemajetku, ó jak ubohé a naivní. Tímhle mě nedostaneš Hufe. Ach jo, to dnešní mládí, takové ....... 😄)) Seru tě Hufe ? 😄 tak s tím nic nenaděláš 😒(( Ba ja ja
Ba ne ne, trdlo. Nesereš mně. Fakt není důvod. Viz 55.
No to jsem rád, že tě neseru. Já totiž z hloubi duše někoho nerad seru 😄 Ale je vidět, že Ti nedám spát, když tak hned po ránu reaguješ, zřejmě si nemohl dospat a spěchal hned ke komplu aby jsi se podíval, co Ti ten Ládínek zase odpověděl 😄 Přeju ti hezký den bez rozčilování, plný úspěchů ve škole i v osobním životě. Ba ja ja. PS s tím 55 mě opravdu už nedostaneš Hufe, opakovaný vtip není vtip srandisto 😄)) V duchu si prober co jsi mi už všechno napsal a vymysli si něco nového 😄 Ládínek bývalý skodmánnek.
Pokud pořád nevěříš mému omylu, tak si projeď rubriku Oprava a údržba Felicia. Tam jsem totiž taky omylem napsal ten den 9.9 příspěvek pod tímto nickem a až potom jsem ti odpoledne navrhoval BMW 850 ve Fabiích. A další den v ATX. To je snad jasný důkaz o omylu a pokud si myslíš pořád, že nééééééé, tak mi řekni jeden jediný důvod, proč bych někomu radil něco o seřizování světel pod jiným nickem než je obvyklý ladao. Ale neboj skodmanna jsem dilítnul aby se tam nepletl a nepřeskakoval a neiritoval tě, zůstal už tam jen ladao. Páček shledáček.
BTW rubriku AUTOKOMPLEX.CZ s.r.o nečteš nebo co 😒(( pořád čekám co mi zase chytrýho odpovíš a ty nic, nějak mě začínáš nudit, néní už s tebou taková sranda jako za mlada, že by to bylo s tím měknutím mozku jinak, že by jsi jako začal dostávat rozum, no to snad ani néní možný, tomu nevěřím 😄))
Hele toto je moje téma. Jděte si ty svoje tuningový komplexy léčit jinam. Mimochodem největší prasata jezdí ve vytuněných škodovkách (zejména s motorem vzadu) - pořád mají potřebu s někým závodit a chovají se vyloženě nebezpečně.
Možná by se hodili aby v názvu rubriky přibylo "...aby se zde vyblbli..a vyblili" co vy na to ? Zdá se mi, že se zde někteří chodí jen "vyblít" a ne "vyblbnout" 😒((.
Ladao: No jasne, nemusi se tu jen blbnout, pokud toto tema nekoho oslovuje, muze tu i blit 😊
Kde jsou ti demagogové? jsem tu sám chytrý já.
... Kde vezis Cleanere, kdyz ne ve sve rubrice? Ja bych mel pro tebe udaje srovnavajici motory zazehove a dieselove. Z tech cisel bys pak mohl i ty (mozna) odvodit, ktery motor smrdi a vice skodi a ktery ne. Udaje jsou z vysokoskolskych skript, popr. ti zaslu i cely skripta, aby sis pocetl. 😊
Muzes to naskenovat a nekam vyvesit? Predpokladam ze nejen
Cleanera by to zajimalo 😉
Cleanera by to zajimalo 😉
NAZDAR JSEM TADY. Ty skripta bych teda moc rád viděl.....
To bylo řečí a teď kde nic tu nic. Žádná taková skripta jistě neexistují, resp. jejich existence je jen zbožným přáním, některých dieslových smraďochů, kteří si v dieslu připadají přece jenom blbě (ostatním ignorantům je to jedno) a chtějí své prohřešky proti životnímu prostředí, resp. zdraví ostatních spoluobčanů nějak zlehčit..........
Cleanere, nekecej 😊))
Byl jsem tyden mimo praci a pak to NATO, takze jsem tu az nyni. Torzo skript vystavim....
Byl jsem tyden mimo praci a pak to NATO, takze jsem tu az nyni. Torzo skript vystavim....
To jsem zvědav - jenom jestli to nebudou skripta tý vidlácký univerzity (nebo co to tam v Suchdole je). To by mohla být pěkná propaganda bionafty .............................
dělá, že tu není - asi ví proč.............
Vlami už holt asi taky pochopil, že nemá cenu ztrácet čas s provokatéry a otravnými prudiči...
oddie - začínáš se opakovat...................
Presne tak Oddie. S Cleanerem to nema cenu. Ale jestli chcete nahlednout do kousku VS_skript, ktere se mi dostaly do rukou, tak zde😒br />
[odkaz]
Zejmena pro Cleanera je tabulka 15.
K te tabulce mimochodem, den co den se zalykam smradem z benzinovych aut - jak je ted zima, tak strasne smrdi, protoze trva, nez se zahreji. Coz u dieselu nevadi - ty maj emise stejne uz od prvniho protoceni valce. 😊
Zejmena pro Cleanera je tabulka 15.
K te tabulce mimochodem, den co den se zalykam smradem z benzinovych aut - jak je ted zima, tak strasne smrdi, protoze trva, nez se zahreji. Coz u dieselu nevadi - ty maj emise stejne uz od prvniho protoceni valce. 😊
Vlami - tak tato asi tak 20let stará slátanina mají být ta skripta, kterými si tu vyhrožoval? Jestli se podle tohoto někde učí, tak začínám mít vážné pochybnosti o úrovni našeho školstí. Ano tabulka 15 vypadá opravdu impozantně - zejména ty hodnoty smrtelně jedovatého CO - to je hrůza. O katalyzátorech ani slovo. O emisích NO ani slovo. Ach jo...................................
Jó Vlami, jaxem říkal, takovým troubům je zbytečné snažit se předkládat jakékoliv argumenty - prostě řeknou, že tomu nevěří, nádavkem zkritizují stav školství a všeho okolo, a maj hotovo... Se ti fakt divím, že se snažíš, vždyť je to ztráta času.
oddie - netvrdím že tomu nevěřím, ale kromě hloupé tabulky 15, lze stáří toho materiálu odvodit z řady jiných indicií. (co si pamatuju tak např. Mercedes 200 D (to je opravdu moderní dieslový automobil) a pod......................)
jinak trouba je ten, kdo se utvrzuje ve své nevědomosti vírou v podobné nesmysly........................
Cleaner má pravdu, v tabulce není brán do úvahy katalyzátor. Pro příklad, dle výrobce má Toyota Corolla 1.3 z roku 1993 za katalyzátorem při 3.000 ot. hodnotu CO2 0,3% a v tabulce je uváděna hodnota na volnoběh u benzínu 6,5-8%. A to u ní museli v roce 1995 snížit výkon z 65kW na 55kW, aby splnila evropskou normu Euro2. Pokud chcete srovnávat hodnoty spalin, tak se koukněte na stránky WhatCar?, tam jsem kdysi tyto tabulky viděl.
Děkuju ti Saabe, že ses mě zastal..................................… Jenom malá oprava - ty máš zřejmě na mysli CO (a ne CO2) - s CO2 už ani katalyzátor nic nenadělá (CO2 je jeho produktem). Co si pamatuju tak na WhatCar porovnávají právě jenom emise CO2 a to je celkem k ničemu.......................
To jsem tedy zvědav, jestli se tu po tom trapasu se skriptama ještě ukáže...................................…
Proc by to mel byt trapas? Ja jsem psal, ze to je jen mala cast skript (sam nemam cas, abych si je cele procital) a nikde jsem netvrdil, ze to jsou hodnoty namerene za katalyzatorem. Jsou to hodnoty motoru merene v motorarne, katalyzatory se montuji az na auta. Je to ale srovnani hodnot vznetoveho a zazehoveho motoru a mam pocit, ze o tom jsme se dlouhodobe zde i jinde bavili...
Vlami - nesnaž se. Máš to marný............................
Marny to mas ty - na vsem frontach. 😄 Ale ty rad bojujes proti vsem, a proto tu mas tento prostor. 😊))
Vlami - Vidím, že nemáš vlastně žádné argumenty. A ještě se šklebíš vlastní nevědomosti ......................................
Copak Cleanere, mam ti poslat dalsi cast skript? Aby ses povrtal v tech argumentech? 😊) Ja narozdil od tebe si fakta necucam z prstu a neobhajuji je za kazdou cenu... Ja jen cituji.
Vlami - no právě - měl bys občas vážit co cituješ................. Jinak ta dvacet let stará skripta nám budou všem jistě velkým ponaučením, takže je klidně vystav celá....................
Vystavil jsem udaje k prumernemu veku vozidel v CR - to je 15 let. Az bude prumerny vek vozidel v CR do 7-mi let (a to nebude nikdy), pak se muzeme bavit, ze zazehove motory se emisemi vyrovnaji vznetovym, i kdyz studene smrdi stale stejne. Po 7-mi letech ci 200 kkm stejne na benzinech odchazi katalyzator.... a zase bude aktualni ta tabulka, co jsem vystavil. 😊
Vlami pravda - 15 let starý diesel je opravdu ukázkovým příkladem ekologického vozidla (no to zas bude protiargument Š120) .................. Jinak tabulky limitů Euro jsou tady [odkaz] a pěkné grafy a pojednání tady [odkaz] .........Když uvážíme, že dnes již prakticky všechny zážehové motory plní EU4 je rozdíl v emisích NOx opravdu značný................................
V tom se prave budeme rozchazet. Ty jsi v tomhle teoretik, ja to vidim z praktickeho hlediska. Jestli si koupis Fabii 1,0, tak good, fajn, bravo (v tom te obdivuji). Plnis normu. Otazka je jak dlouho - benziny dlouho emise neplni a uz vbec ne, kdyz je motor studeny (viz Praha v zime) - to je uz druha kapitola. Kdyz si koupis stary diesel nebo novy, je to temer jedno, ale normu plnis mnohem dele. Zde se nema co kazit.
A "konstrukcni" rozdil emise NOx - je u dieselu vetsi, no je, ale neni to zase znacne.
A "konstrukcni" rozdil emise NOx - je u dieselu vetsi, no je, ale neni to zase znacne.
Tak to už opravdu nevím co říci. Když to vezmu z čistě praktického hlediska: Málokdy jedu za benziňákem, který by byl nějak cítit. Samozřejmě pokud mu to žere olej je to jasné, ale to nesouvisí s druhem pohonu. Oproti tomu pět (no spíš 10) let starého diesla bezpečně poznám, aniž bych se na něj musel vůbec podívat. (jestli to nepude tím, že každý vnímá jiné smrady jinak - já ty dieslové opravdu nesnáším ..........................
Cleaner: Ty jsi alergicky na diesely, ja [a takovych lidi znam vetsinu] zase na studene ci teple benzinove motory. Ten stiplavej smrad proste nejde dejchat. Kdezto za dieselovou Feldou nic neucitis a troufam si rict, ze jeste dlouho ne. Ty motory 1,9D budou jeste jezdit a nebudou smrdet ovsem vetsina tech benzinovych bratricku uz bude na vrakaci. Anebo je budou provozovat dedkove namisto svych S120 - a bude to smradlava Felda jako jsou ted S120. A o tom ja zde dokola mluvim.
Mozno by problem benzinakov, ktore smrdia, vyriesilo jednoducho to, ze by kazde 2 roky na emisnu kontrolu museli aj auta s riadenym kat-om, aby bolo overene, ze aj po x kilometroch stale plnia deklarovanu normu.
Dabel: Ale oni museji po 2-letech na emise. A prave po cca 150-200kkm jiz emise neplni. Ale emisema projdou ... 😊)
Vlami - to je fakt, je to pořád dokola - necháme toho. (na té mé alergii něco bude - pamatuji si, že když jsem ještě chodil do školy, tak při jedné přednášce kdosi zaparkoval natočenou avii tak, že se její smrad dostal do ventilace. Za chvíli byla aula plná odporného dieslového smradu. Ovšem já byl jediný z asi 150 lidí, kdo tenkrát musel odejít (ostatním to sice smrdělo, ale já tam fakt nemohl vydržet ........................................…
tím dlouhým odkazem jsem to tu pěkně zprasil. Nedá se s tím něco dělat?
Cleaner-113: AVIE... no tak to chapu. Avie, stare Karosy, Liazy... vsechno ceskoslovenske nebo ceske dieselove primovstrikove stalo za houby. Neznam jediny kvalitni dieselovy motor, ktery se vyrobil v CSSR - byly proste jine priority. To jsem s tebou zajedno. Ale stejne tak za houby staly i tehdejsi benziny a dvoutakty. Novejsi diesely, ktere maji treba EGR (nebo ERG) ventil a take kat vsak nesmrdi... A kdybys citil, jaky zapach ma spalena bionafta, tak by ti to zrejme uz vubec neprislo spatny. Vsak jsem tu psal, ze emise na plne otacky jsem prosel na 20% hodnote. Otazka je jakou mam normu, nemam to s kym porovnat. Ale mam 5-ti nasobnou rezervu, a to je pekne...
Vlami - tak ještě jednou kolem dokola................... Opravdu nesdílím tvůj názor, že novější diesely nesmrdí. Třeba dneska ráno jsem jel z Renaultem Laguna (ne ta nová, ale velice nově vypadající - když byla nová, tak určitě plnila alespoň Euro2) a bylo to dost hrozný. Prostě nesouhlasím s tou tvojí teorií, že diesel na rozdíl do benziňáku může být kdovíjak starej a pořád má emise jako novej. Sice mu neodchází kat, ale něco mu odchází zcela určitě. Vždyť v podstatě všechny starší diesely smrdí (více či méně) a i já uznávám, že když byly nové, tak smrděly přece jenom o dost méně ....................(např. jsem snad ještě neviděl dodávku starou pár let, která by nekouřila a nesmrděla)............................
Vlami - uznávám, že teď nerozlišuju škodlivost a smradlavost (což ne vždy musí souviset), ale chtěl si to z praktického hlediska a tak tedy mluvím o smradlavosti ......................................
Smradlavost je vec subjektivni, kdezto skodlivost je meritelna a tedy objektivni. O smradlavosti se nedohodnem. Na to mame svuj nazor. Tobe totiz smrdi moderni motor/diesel, mne smrdi moderni motor/benzin (po par letech provozu nebo kdyz je studeny).
A mluvis o starsich vozech. U kazde znacky to bude pojem jiny, ale treba VW - 7-10 let a ty diesely (atmosfericke-jine tak stare neznam) nesmrdi a maj 300-500kkm, obvykle totiz neberou jeste olej. Na rozdil od benzinu, ty uz jsou po 400-500 kkm odepsane a smrdej velmi. Ford/Fiat je zase jina kapitola.
Taky mam smradlave zkusenosti - vcera jsem jel dolu na Barandak za Citroenem [novejsi dodavka diesel] a tomu to kourilo dost, ze jsem ho musel predjet - otazkou je, jestli na motoru nemel zavadu, protoze tohle nebylo vubec mozny dejchat...
A mluvis o starsich vozech. U kazde znacky to bude pojem jiny, ale treba VW - 7-10 let a ty diesely (atmosfericke-jine tak stare neznam) nesmrdi a maj 300-500kkm, obvykle totiz neberou jeste olej. Na rozdil od benzinu, ty uz jsou po 400-500 kkm odepsane a smrdej velmi. Ford/Fiat je zase jina kapitola.
Taky mam smradlave zkusenosti - vcera jsem jel dolu na Barandak za Citroenem [novejsi dodavka diesel] a tomu to kourilo dost, ze jsem ho musel predjet - otazkou je, jestli na motoru nemel zavadu, protoze tohle nebylo vubec mozny dejchat...
Samozřejmě, že to bude protiargument. Kolik tu jezdí, těch nových aut, a kolik těch Š120, troubo?
Ted jsem si procetl tu tabulku z internetu.
[odkaz]
Souhlasim s hodnotami. Ale urcite tam maji zase chybu metodiky mereni. Dle meho nelze je timto zpusobem srovnavat oba druhy motoru. Mam pocit, ze hodnoty jsou mereny v ruznych otackach. "Jabka a orechy". Doposud mne NIKDO neodpovedel, proc se emise vznetoveho motoru meri v podminkach, v kterych osobni auto nepracuje [nejvyssi otacky] a proc se emise zazehovych mototru NAOPAK meri pri volnobeznych a strednich otackach. A prave zazehove motory jejich majitele vytaci do vysokych otacek . A pak srovnavejte emise. Ja svuj diesel nikdy nevytacim prilis, naopak pri vyssich otackach ztraci tah, proc bych to delal. Jedinej, kdo mi ho vytocil do max. otacek byli ty joudove na emisich....😞((
Proto, chces-li srovnavat motory, mer stejnym metrem, tzn. pri stejnych otackach....
[odkaz]
Souhlasim s hodnotami. Ale urcite tam maji zase chybu metodiky mereni. Dle meho nelze je timto zpusobem srovnavat oba druhy motoru. Mam pocit, ze hodnoty jsou mereny v ruznych otackach. "Jabka a orechy". Doposud mne NIKDO neodpovedel, proc se emise vznetoveho motoru meri v podminkach, v kterych osobni auto nepracuje [nejvyssi otacky] a proc se emise zazehovych mototru NAOPAK meri pri volnobeznych a strednich otackach. A prave zazehove motory jejich majitele vytaci do vysokych otacek . A pak srovnavejte emise. Ja svuj diesel nikdy nevytacim prilis, naopak pri vyssich otackach ztraci tah, proc bych to delal. Jedinej, kdo mi ho vytocil do max. otacek byli ty joudove na emisich....😞((
Proto, chces-li srovnavat motory, mer stejnym metrem, tzn. pri stejnych otackach....
POMOC, Huf se mě snaží sbalit a jde na to pěkně tvrdě....POMOC, do mám dělat??? Já se bojím. POMOC
zelené
Cleanerovo téma v archivu? To jsem musel napravit................................…
Je potřeba jeho téma stále oživovat................................…
Duch: prosim Ta, mozes si vymysliet trosku kratsi nick? Napr. iba "NasranyDuch" alebo tak? V "Kdo je tady" to rozosere celu tabulku s poslednymi prispevkami 😞(((
dabel> A co po něm chceš... Je to šulek.
Huf: no nechcem po nom dokopy nic intelektualne prenarocne 😉) Ked zvladol vymysliet dlhy nick, zmakne snad aj trosku kratsi. Inak proti tomu chlapcovi nic nemam, kedze diesla nevlastnim 😉) Teda pokial mi nezacne tvrdit, ze Fabia Senil 1.0 je lepsia kupa, ako moja zabehnuta Mazda 😉))))
dabel: samozřejmě, že z úhlu pohledu toho s tím dlouhým nickem je lepší (jak jsi trefně nazval) Senil, protože u všech ostatních si hloupě a zbytečně nucen připlácet za takové blbiny, jako je kaslík, dekl pod motorem, barvu na nárazníku a vše, co je zbytečné. Jemu stačí volant, pedály, bednička od rajčat na sezení a poctivejch alespoň 25 koní, aby tu hrůzu dostal do pohybu i na rovině 😃)
kdo.: Suhlasim s Tebou. S Cleanerom a vsetkymi jeho zahrobnymi derivatmi som parkrat debatil na temu nova Fabia Senil 1.0 vs. mierne jazdene auto strednej triedy za rovnake prachy. Kedze sme zastavali opacne extremy, vzdy sme sa trosku pochytili 😉))
dabel: "vzdy sme sa trosku pochytili " na tom není nic divného, každy jen trochu soudný člověk můsí dřív, nebo později (ale spíš dřív) z jeho názorů vyletět z kůže 😃 otázkou je, zda to není jeho úmysl a pak má radost, že vytočil dalšího, kdo se neprozřetelně rozhodl s ním diskutovat - že jóó Viktore?
kdo.: No "pochytili" je trosku silne slovo, skor by som to nazval "vyjasnenie si nazorov". Ak chalaniskovi ide o to niekoho vytocit, skor si pride na svoje v temach o dizlakoch (viz. dnesne reakcie na jeho necakany navrat 😉)))
dabel: asi už měl abstinenční příznaky a tak se musel připomenout. Možná by pomohlo ho nechat bez odpovědí a on, aby se víc zviditelnit, bude své nicky tak prodlužovat, až se nebude moci přihlásit, protože to nepobere to okénko při zadávání 😃 jinak je krásný Tvůj dojem, že jste si názory vyjasnili 😃), to můžeš říct o někom, kdo ho rospektuje a ne o někom, koho nezajímá jinej, než vlastní 😃
kdo.: No ja som nepovedal, ze sme sa navzajom pochopili. Len sme si vyjasnili, co si kto mysli 😉) Cleaner (+derivaty) je podla mna cerstvy absolvent skoly (druh a stupen si netrufam odhadnut), ktory nastupil do nejakeho podradnejsieho zamestnania a dostal sluzobneho Senila, aby nieco rozvazal. Pretoze je to prve auto, ktore mu (takmer) hovori "Pane", je z neho cely na vetvi a vsade ho presadzuje. Pretoze nikdy nevidel/nevlastni slusne jazdene auto a niekedy v detstve mu pod nosom zacmudila Avia, je strasnym odporcom dieslov a jazdenych aut. Treba len dufat, ze z toho raz vyrastie 😉)
ad dlzka nicku: raz som v nejakej diskusii (tusim "anonymni pokec" alebo take nieco, uz davno v archive) videl nick prepisany na "Prilis dlouhe slovo!", takze mozno s tym predlzovanim to Cleaner dotiahne az tam 😉)))
ad dlzka nicku: raz som v nejakej diskusii (tusim "anonymni pokec" alebo take nieco, uz davno v archive) videl nick prepisany na "Prilis dlouhe slovo!", takze mozno s tym predlzovanim to Cleaner dotiahne az tam 😉)))
Hele Viktore, co sem Ti vytáhl, abys nebusel blít do každého téma, co Ti příjde pod ruku, Ty jeden přiotrávenej...
BTW, vím, co to je. Ty ne?
Tabulka inteligence
Stupeň IQ Název Projevy
1 Zvířecí Postava je schopna jednat pouze instinktivně a není schopna verbální komunikace.
2 *** 1.stupně Postava je schopna dorozumívat se posuňky, ne však artikulovaně mluvit.
3 *** 2.stupně Postava má již slabou slovní zásobu (10-20 slov).
4 Imbecil 1.st Postava je již schopna nesouvisle komunikovat. Má sklony k návykům.
5 Imbecil 2.st Postava má již větší slovní zásobu a je schopna řešit velmi jednoduché problémy.
6 Těžká debilita Postava může samostatně komunikovat a řešit jednoduché problémy. Její chování je občas nelogické.
7 Střední debilita Postava je již schopna uhodnout lehčí hádanku, může samostatně uvažovat, ale ještě není s to schopna pochopit některé věci (někteří o tom uvažují a mohou být proto i agresivní).
8 Lehká debilita Postava se již tváří jakž takž inteligentně a je schopna samostatného rozhodování. Ještě však neumí řešit složitější problémy.
9 Podprůměrná Tváří se skoro inteligentně a je schopna se přetvařovat ( i když dost neuměle). Řeší i středně těžké problémy.
10-13 Průměrná Postavy jsou plně samostatné a poradí si i se složitějšími problémy. Mluví plynně a srozumitelně.
14-17 Nadprůměrná Postavy se velice dobře umí přetvařovat a jsou schopny kout pikle. Stojí za většinou špinavostí v družině. (Pokud jim to přesvědčení dovolí).
18-20 Superiorní Z těchto vrstev se rodí vůdcové a mluvčí družiny. Poradí si i s těžkými problémy a jejich inteligence vyzařuje i z řeči.
21 Genialita Postava je nadnesena nad jakýkoliv všední svět. Nějaký logický problém jí nedělá potíže, i když ho často, kvůli jeho "jednoduchosti" přenechá ostatním. Někdy svou inteligencí přetékají tak, že některým postavám lezou na nervy.
[odkaz]%20-%20inteli…
Asi mi odchazi katalyzator, byl problem namerit emise. Ani se moc
nedivim, vydrzel 220 000 km. Jakou ma vubec zivotnost? Kolik pak stoji
novej? Mozna je blbost kupovat novej, ale z nejaky naboreny zanovni Feldy by
mohl stacit.
Davali se stejny katalyzatory na vsechny Feldy? Bude mi napr. pasovat s novy
Feldy do stary?
To se ale odkláníš od původní diskuse. Dochází Ti to?