Podle partnerského serveru časopisu Auto Express je představiteli SEATu potvrzeno, že studie prezentovaná v Ženevě pod jménem Bocanegra se dostane do výroby. Prodej má začít na vybraných trzích již letos v listopadu.
Tak takhle nějak si představuju Cupru Ibizu. Vypadá to lépe jak pětidvéřko. Jen to jméno boka negra mi nějak nesedí. Když si to jméno v duchu opakuju vybaví se mi manželka náčelníka kmene Zulů anebo Hutů, případně obézní Romka.... >:-[]
No možná na tom něco bude. Ona Boka kotorská je vlastně také zátokou. Tmavá zátoka - že by somálští piráti?? Anebo zátoka sviní?? Jo Vadere, jel jsem včera z rachoty a cestou viděl novou 9-3 v kabriu. Bílá perleť, bílo-černý interier. Střecha dole, za volantem vyprsená blonďatá severská dračice. No prostě paráda. Jen nevim jak bych si s tou babou pokecal. Auto mělo islandskou (!!) spz.
Nenápadně jsem zpustil okénko a koukal (nápadně) jak puk. Dotyčná by stačila na krátkodobý lízink.. ;-) auťák pak napořád... Jen škoda, že čechy nejsou pro kabria zemí zaslíbenou a mě se severský bloncky taky kolem krku nevrhaj.... :-|
Musis mit dlouhy lisci ocas- na ocasy se holky koukaj nejdriv a kdyz neni nic viudet tak ti jsou ledky na nic protoze jsi je nezaujal >:-[]
Rozumis laska na 1. pohled ;-)
Jak říkám panstvo, zatím jsme tu nikdo neviděli ani pětidveřovou verzi, natož pak negru. Já si s hodnocením počkám, až tohle auto uvidím a svezu se v něm. ;-)
Taky se mi celkem líbí - jen by mohli vymyslet něco s těma světlama, moc tam nesedí...Z profilu je ale opravdu povedená. Doufám, že se do výroby dostanou aspoň fragmenty navržených sedaček :-)
je vidět že jsi ještě velmi, velmi mladý a nezralý, názorově silně nevyhraněný. Musíš na sobě ještě hodně makat, učit se jazyky a studovat. A také naslouchat názorům zkušenějších. A až jednou vyměníš bburaga za tuhle negru, poznáš že život není jen o mokrém snění nad plakáty z Auto Tipu... >:-[]
Ne mylis se, mlady jiz nejsem. Ja jen abych se zase pobavil. Prispevky GTIho me bavi cist a jeho demagogicke hajeni znacky VW je pro me velkou zabavou. Ja mam na toto auto svuj nazor to se bat nemusis, ale GTI ma takove presvedcovaci metody, ze veskere nazory jine od jeho jsou predem odsouzeny. To, proc jsem napsal, ze nevim co si mam o tom aute myslet bylo mysleno ironicky.
Keď sa pozriem spredu na tento zázrak, tak so zapnutými svetlami mi pripomína mačaci pohľad , dúfam, že to auto nebude aj také falošné. Interiér je skutočne nevydarený, pripomína mi autá tak spred 20 rokov. A dúfam, že v základnej motorizácii, ktorá "postačuje", nezabudnú na najlepší trojvalec na svete 1,2 HTP 12V. Zvonku by to ako športiak ušlo, hoci takisto nič oslňujúce.
Nemyslim, ze nova Ibiza bude pro SEAT spasitelem. Automobilka ma problem v prodejich. Trochu kyzene pomoci prinesla Altea XL, jenze to nestaci.
Ibiza neni zadnym spatnym vozem. Ve sve tride ji v kazdem pripade radim nad katastrofickou Fabii 2. Problem Ibizi tkvi v nezajimavosti. Ani na domacim trhu neprodava kolik by prodavat mela. Pomohl by design interieru a lepsi motorizaci. Samozrejme take v cene. Nezajimavost interieru se tyka vetsiny koncernu VW. Pomer cena/kvalita je dalsim aspektem.
Situace SEATU je dnes tim, cim by mohla byt situace VW a SKODY na jejich domacich trzich. Zakaznik si pouze vsiml, ze cena vozu neni ve stejne vysi jako jeho hodnota.
To neni spam. Pouze dalsi z mnoha nazoru tady...at je jakykoli. Trosku me zarazila mariankova vize potencilni situace VW na domacim trhu, nebo Skody...obzvlast, kdyz uz jen ze zdejsich diskuzi mu musi byt jasne, jak pevnou zakladnu tady Skoda ma.
Několik dnů člověk tráví Ibizu, aby mu pak tenhle článek, odpálil v hlavě poznání, že má před sebou mainstramového subkompaktního drzka Evropy. Produkční verze se zvenku moc lišit od této studie nebude, to nám včera již potvrdila samotná Ibiza. Tak pánové, pokud se vám zařezávaj tanga do slabin při pohledu na antracitovou jedničku od Mnichova, pak tenhle drzek s tváří pekelníka je tím pravým náčíním horkokrevného mladého mainstreamového býčka. Vizualitu poměřuj s tím, co je za dveřmi, tedy s Fiestou... ;-\ ... :-) Nebe a ... žádné dudy, tedy dudy jo, ale - dudy a peklo.
Tak já sedím, zírám na Seat, seat, který jsme velkoryse a decentně roky přecházeli slušným šepotem, tu pojednou představuje mainstreamové dělo. Jo, hledíme na mainstreamovou subkompaktní sportovní jedničku.
V úctě ke schopnostem designérů a tvůrců nové éry Seatu smekám. Smekní též... do roka tu skloňujem Ibizu ISC v tom nejprestižnějším mainstreamovém sportovním pádu. BRAVWO :yes::yes:
Já tu o svých boxerkách zatím nenapsal ani slovo. Uvidíš ty moulo, že až jednou odložíš pleny, budou tanga to nejcennější, co na sobě budeš mít... A ten mainstream, ten je tam tolikrát pro takové znalce jako jsi ty, aby sis při pohledu na SEAT nemyslel, že koukáš na prémiovej supersport.
dobra hatlanina je tento zlisovanec, interier :yes: , ale ten zovnajšok :no: ten napad začiernit celu "papulu" si požičali od alfy... vlastne všetko je tak trochu požičane, a vysledok? akýsi divotvorný avantgardný dokrčenec zo Spain... a pritom ich architektura je :yes::yes:
Ibiza SportCoupé=jeden z nějlepších sportovních modelů své třídy.
Uvidíme,jestli si troufne i na takové Clio sport,rozhodně se mu trochu přiblíží,ale takové vozy jako je VW Polo GTI nebo Peugeot 207 GTi trumfne jako nic...
Ja by som povedal,že Clio RS je samostatná kategória v malých "sportakoch".Predsalen 200koni bez turba športový podvozok s difúzorom kto to ešte má?Samozrejme v tejto kategórii.