Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dobrý téma...
neregistrovaný "Venousek1"
| 16. 4. 2003 10:37
Tenhle problém zrovna řeší můj bratr. Tak rady sem...
Dobrý téma...
neregistrovaný "Urbi"
| 16. 4. 2003 11:16
no vidis a ja nedavno prodal octavku 1.8 96ku za 165 a byla ve vybornem stavu
dokonalý auto
neregistrovaný "PavelLipar"
| 16. 4. 2003 21:46
tak jsem se rozhlížel a nejvíc se mi líbí ford mondeo rv1995, najeto asi 100 000(videl jsem jich vic) anebo ford escort rv 95. tak nevim, koukal jsem co stoji nahradni dily a hodina prace mechanika v servisu a je to vic nez na skodovku 105l z pamatneho to roku 1978,to mi verte!!! co rikate, neni v tom nejaky hacek, ze ty mondea jsou tak laciny???
dokonalý auto
neregistrovaný "ace211"
| 16. 4. 2003 23:04
Buick Par Avenue


Cadillac DeVille


Chrysler LH Series


Pontiac Bonneville

To jsou auta co bych si do 120 kKč koupil. Spolehlivé, bezpečné, levné náhradní díly, nikdo to neukradne, jsou plně vybavené a s nízkou spotřebou. A vy tady řešíte Mondeo co po 100 tis km vyžaduje jen investice (mají sousedi 1.8 CL)
dokonalý auto
neregistrovaný "ace211"
| 17. 4. 2003 00:00
mám tam překlep Park Avenue...
dokonalý auto
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 00:00
anebo mi porad kde si koupim pontiaca co bude lepsi nez mondeo, v praze? ke vsemu pod tech prokletejch 120 litru. Nevim, jestli raci nevzit zigulika co stoji bratranci v hradci kralove v garazi. Nemusel bych vrazdit moje tlusty prasatko. Na stole mam vedle pocitace nadherny ruzovy tlusty potici se prasatko, krmil sem ho cely minuly leto az do rijna, je plny penez na byt a na auto, napr. parkety stoji par supu, zatimco nad autem hloubam uz stvrt roku a furt nic.
dokonalý auto
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 00:00
napis sem, cim jezdis, podle mne mas nakou felicii, nebo fiata punto.
dokonalý auto
neregistrovaný "ace211"
| 17. 4. 2003 01:00
jako já ? No já mám Cadillac DeVille

Příklad ND (kvalitních):


Přední ventilované kotouče - 900 Kč ks


brzdové destičky - 1700 Kč dobré, 700 Kč nejlevnější


Palec + víčko rozdělovač + kabely - 4.000 Kč


Kulák - 1.500 Kč


Tlumiče s vyrovnáváním podvozku - 3.500 Kč Monroe, 6.500 Kč originál


Výfuk - 5.500 Kč


Lamda - 1.500 Kč (4 dráty)


Startér - 6.500 Kč


No a kdybys chtěl náhodou celou řidící jednotku tak originální nová 4.000 Kč neoriginální 3.100 Kč

Kdyby někoho zajímala spotřeba tak mimo město 10-10.5 litrů, Praha 13 litrů, po dálnici 9.

Náhradní díly do týdne, pokud to není spotřebák, ten je skladem. Tak proč bych si měl kupoval Felicii, která má menší pasivní i aktivní bezpečnosti, nemá žádnou výbavu. A přes noc auto ukradnou. Já nedokážu pochopit jak si někdo může koupit Golfa, když je z prominutím nevzhledná krabice na kolech s vysokým rizikem krádeže, průměrnou spolehlivostí. Nicméně alespoň díky vám a podobným jsou ceny aut ze zámoří na srandovní cenové hladině a tak si můžeme vychutnávat jízdu v tichu a bezpečí za rozumné peníze, až na povinné ručení :(
dokonalý auto
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 01:11
Porad nevim, kde sezenu cadillaca za 120tkc i s radiem klimatizaci érbegem atd. koukal jsem se po internetu, ale mozna leda tak nekde na okraji prahy za ostnatym dratem, vedle maringotky. podepisu papir s mottem videl a koupil a budu mit neco co nepojede.

Prasatko na mym stole se hrozne poti, jak vidi kladivo v my ruce.

Chapu, ze ty se asi vyznas v autech vic nez ja, tak mi porad, kde takovy auto sehnat.

paja
dokonalý auto
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 01:18
A kolik je vubec servisu na cadillacy v cr? mozna jeden nebo dva, jestli se sem tyhle auta vubec oficialne dovazi. Ale pokud koupim neco jetyho, pak asi do autorizovanyho firemniho servisu jezdit nemusim, co? takze se optam a necham cadillaca treba vyklepat az na kost nekde za stodolou v houští? jenže nebyl bych si jistej, kolik lidi rozumi cadilacum. feliciim zas rozumi skoro kazdej je jich kolem nas tolik, ze i kdyz jsou neuveritelne hnusny tak za tu dobu, co nam kazi vkus je uz ani nevnimame a v tom okamžiku začíná jejich krása, podle mne. Jsou tak ošklivý až jsou vlastně pěkný. proto uvažuju koupit felicii s radiem. stejne ja osobne jezdim autem vpodstate nerad, mam hruzu z toho proplejtat se kolonama aut v praze.
dokonalý auto
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 01:24
dik za poradu, podivam se tam, ale porad mi nejde do hlavy, jak by mohl mit ten skoro ctyrlitr spotrebu 10L/100km. taky toho pana ze svycar bych rad videl a potras si s nim pravici, ale chapu ze do Zurichu je to 2hod letadlem, proste dalka. (uz jen kvuli tem dobrejm sladkejm rohlikum a bagetkam se sunkou co do vas cpou ve swissairu bysem se tam zas nekdy rad podival)mimochodem swissair jsou taky pekny lupeni, jestli je znate.
dokonalý auto
neregistrovaný "ace211"
| 17. 4. 2003 01:29
Já mám 4.5 V8 a Praha-Hluboká-Praha po okrskách kolem Temelína. 10.5 L/100. Praha-Split-Praha 8.8 l/100. Ty motory mají tak velký výkon, že pracují v extrémně nízkých otáčkách, typicky do 2.500 ot/m tedy provednou méně pracovních cyklů než 1.8 která točí při stejné rychlosti např 4.000 ot/min. Nehledě na to mnohem vyšší a příznivější průběh točivého momentu.
dokonalý auto
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 01:37
Auta vypadaji pekne, ja nevim, musim si to nechat projit hlavou.
dokonalý auto
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 01:52
Vzpomnel jsem si, zam cloveka co si koupil myslim pontiaca Trans sport nevim jakej motor, jezdi mu to celkem dobre, myslim, ovsem obcas se neco pokazi a pak ho to stoji spis vic nez by cekal a spotrebu ma teda dost velkou, na to si stezuje, ovsem nevim presne kolik, rekl bych tak 12-15 litru, pri jizde prumernou rychlosti 150km. no a ze by mel kdovijakej komfort v aute, to uz vubec ne, vsechno je dost ohlodany a o radiu bose si muze jen zdat. kupoval to ve vidni a radio ma neco jako sony, nejspis si ho musel dokoupit sam z naky zastavarny. celkove neni ani nespokojenej ani spokojenej. cekal ze provoz bude levnejsi. Pak jsem jeste cet o Mladkovi-plesatym spevakovi- ze sbira americky auta. ale taky rikal ze to leze do penez.
dokonalý auto
neregistrovaný "ace211"
| 17. 4. 2003 01:26
Hmm servisů kde si můžeš seservisovat např ten Cadillac, je v Praze hned několik z hlavy 3 servisy na úrovni se slušnou pověstí. Jinak Cadillac dělá klimatizaci již 50 let a airbag začal používat v roce 1974 tedy v době kdy elektrické stahování oken u evropských automobilů bylo na hranici science-fiction a půdou pro mnohé živé diskuze na akademické půdě evropských universit. No a co se týče radia, tak Cadillac používá pouze a výhradně ozvučení od firmy Bose.

Nicméně tobě bych vážně doporučoval spíš toho Pontiaca.
dokonalý auto
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 00:00
Co to, ? to myslis vazne? mam pocit ze podobny auta nabizi treba v aaaaaaaauto praga, treba nejaky cadillac s automatickou prevodovkou, 150% vybava, vse v kuzi, oblozeny drevem. Dyt na ty americky auta jsou nahradni dily jeste drazsi, opravy taky, nikdo tomu poradne nerozumi a ze by byly kalitnejsi, jsem od nikoho neslysel, spise naopak. to uz si raci koupim golfa nakyho jetyho vod skopcaka.
Bez nadpisu
neregistrovaný "ace211"
| 17. 4. 2003 01:16
Pontica ti seženu.

Pontiac Bonneville - velikost asi jako Omega


Motor 3.8 V6 - 167 koní


138 tis najeto. Koupeno a servisováno ve Švýcarsku


Tm. zelená metalíza

Stav: Velmi dobrý, rv 1992

Cena - 99.000 Kč

Kontakt na autobazar (Praha 5): 602 327 379

Samozřejmě to má plnou výbavu, kde plná neznamená jen elektrická okna v předu. Pokud budeš mít vážný zájem rád ti bezúplatně pomohu s výběrem jakéhokoliv amerického auta.

www.ebmsystem.com/…cripts/cfoto.php foto=03621477.jpg&amb=E&volvo=0362

(před "foto" je mezera)

Rozšiřte si obzory, svezte se v tom autě, nezaujatě pak uvidíte že amerika se nerovná okřídlené auto s 30 litrovou spotřebou. Ale pohodlné, moderní a na objem úsporné auto s levnou zásobou ND a 0 rizikem odcizení.
pontiac
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 01:30
dekuji ti, ovsem na druhou stranu, kdyz vidim nabidku jak tohle, tak ve mne hloda cervik-pupkac ze svycar si koupi Pontiac 3.8 V6, .... a od roku 92 s tim najede jen 132tkm. pochopitelne, protoze ve svycarsku je lip nez v eu, tak ho garazoval celou dobu, nebot bohaty svycar nikam nepospicha, tak za celou dobu neboural, ale asi pak platil moc vysokou pojistku, tak to pres nekoho prodal do cech. No a ted mi ho nejaky hodny pan nabidne za 99tkc. Ja nevim, nerikam ze se to neposloucha pekne, diky za tip, ale nevim.
pontiac
neregistrovaný "ace211"
| 17. 4. 2003 01:37
Hmm já bych to neviděl tak nereálně. I když tomuhle ročníku ze Švýcarska by patřilo spíše 160-170 tis km. Nicméně stáčení km se u amerických aut moc nenosí, protože to stejně o moc víc lidí nenaláká. Narozdíl od třeba BMW. Pokud to auto bude ve vizuálně dobrým stavu, dobře pojede tak bych to příliš neřešil a za tu ušetřenou dvacku v tvém rozpočtu bych auto dopřál prohlídku a výměnu potřebných spotřebních dílu a výměnu provozních kapalin, kterou stejně musíš udělat ať koupíš cokoliv. Auto bude tiché, pohodlné a nemusíš se o něj bát že ti přes noc zmizne.
pontiac
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 01:57
budu ti vdecnej, pokud mi das na sebe nejaky kontakt, treba email, kdyz by jsi mel cas mozna by jsi mi ukazal jak vybrat pekneho Pontiaca, ktery se hned nerozsype. Mel jsem spatny skusenosti s autobazary.
pontiac
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 02:00
me prijde, ze co usetrim na benzinu, bych mohl zaplatit na pojistce. take se bojim abych nekoupil krasne poslepovane auto, ktere nekdo totalne rozboural, nebo se ho z podobneho duvodu zbavil, a budu mit peknej pomnik pred domem. mozna i s autoradiem bose.
pontiac
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 02:13
povinne ruceni je za 10-12tisic. nad 2,500ccm. Co jsem slysel, nemam pocit ze by americka auta byla vyrazne kvalitnejsi. mazda nebo toyota jsou spolehlivá a dost vydrzi. americka se sypou dost casto. s rostoucim starim podle mne cim dal vic, coz je smutne a je to skoda.
pontiac
neregistrovaný "ace211"
| 17. 4. 2003 02:39
veškerý kontakty na mě najdeš na www.cadillac.cz jiank mail zdenek@cadillac.cz a 603/452495.

Nevím moje auto má najeto 250.000 km a netváří se že by mu to nějak vadilo. Šlape jako hodinky a nic se netváří že by se mu mělo stát něco špatnýho. Cestu do Chorvatska zvládnul ve vší parádě bez zaváhání s minimální spotřebou. Zatím ťuk ťuk měním jen náhradní díly spotřebního charakteru. Auto který má V6 se nějakých 130 tis bát nemusí nehledě, že díky automatu se motor nikdy nepřetočí a nikdy nepodtočí což ještě prodlužuje jeho životnost. Já bych se s tím Bonnevillem svezl a uviděl bych. Proč si koupit Mondeo v soc. výbavě a motorem, když můžeš mít auto o 2 třídy výše. Mimochodem spotřeba 15 litrů maximálně tak ve městě a ještě s prasením. Mě nikdy a ani v Praze nepřelezla spotřeba přes 13.5 litrů a to je to 4.5 V8. Buď tam má něco v *, nebo jezdí jak prasátko, nebo prostě kecá. Nakonec Transport nemá cestovní počítač. Ovšem zase je celej z umělé hmoty, takže pořád vypadá jako nový.

Když ti do oka nepadne, tak si koupíš Mondeo a Golfa, těch bude vždy na thu tuny a tuny...
pontiac
neregistrovaný "ace211"
| 17. 4. 2003 02:40
Jo povinné ručení je jediné negativum :(
pontiac
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 03:07
dekuji ti za kontakt, mate moc pekny www stranky. ani jsem netusil ze neco takovyho v praze existuje. skoda ze clovek nemuze stihnout vsechno. chodit do prace v klidu si vybrat auto. mozna jsem mel byt automechanikem. treba bych mel ted velkou firmu co dovazi nejaky auta a prohanel bych lidi a sebe v nejakym peknym aute. anebo bych treba byl jen nejakej spinavej mechanik.
pontiac
neregistrovaný "ace211"
| 17. 4. 2003 03:11
až budeš jako já nezaměstnaný tak budeš mít času :)
pontiac
neregistrovaný "PavelLipar"
| 17. 4. 2003 03:26
nic není jednoznačné, záleží jak se no to člověk podívá- nechodit do práce každý den a odsedět/odstát si to, to není nic zvláštního. člověk má čas na sebe, na rodinu, na své koníčky, sport, někde na www jsem viděl srovnání zaměstnání a pobytem ve vězení. zaměstnání z toho vyšlo hůř (žádný vycházky, žádná televize, nemožnost ležet na posteli celý den, atp)
Bez nadpisu
neregistrovaný "Keyser_Soze"
| 17. 4. 2003 16:51
za stodvacet se da splasit docela slusne vybavenej bawor E32 735 kolem 91 roku, coz je taky jedina alternativa k tem amerikam a zaroven jediny auto co bych si v takovych penezich koupil
diskuse na prd
neregistrovaný "NerozhodnyClovek"
| 18. 4. 2003 19:43
take shanim ojetinu, koukam ze tu moc neradite, i ten Pavel, ktery se ptal se ptal divne
diskuse na prd
neregistrovaný "Mitsi"
| 18. 4. 2003 20:57
Plně souhlasím. Stejně si pak většinou každý koupí - navzdory radám ostatních - co? No jasně, ojetou Škodovku.
škoda Felicia
neregistrovaný "PavelLipar"
| 20. 4. 2003 01:10
možná to zní divně ale koukám po škodě felicii za pouhých 105 000Kc.Má dokonce i rádio a relativně silný motor (1596ccm). Taky to má mít ABS a hagusy.z roku 1996, (102tkm-ale nezdá se mi že poslední čtyři čísélka na tachometru jsou špinavý-tak nějak šedivý zatímco první dvě zas zářivě bílý, a také čísélka jsou jedno výš jedno níž a ne v řadě- že by to někdo stočil dolů?). říkali mi, že jde o vůz ve výborném stavu, tzv. Super stav, že bych to měl hned vzít. že auto má vyhlídnutý nějakej pán, co mu neschválili lízing a že tedy shání peníze, a chodí se dvakrát denně ptát po autě. A pokud zaplatím hotově, dostanu slevu na 99 000. Majitelů je zapsáno v OTP pět ale říkali že prý jde o rodinu, ve skutečnosti s tím prý jezdil jen nějaký starý pán jednou týdně na chalupu. Auto prý garážoval celoročně, jen jednou před několika lety ani neví kdy mu prý okopali chuligáni blatníky a poškrábali skla, tak prý je postupně vyměnil. vrtá mi hlavou jestli s tím ten poslední majitel netaxikařil, má to takovou tu vykuchanou díru pod radiem. ale jak tak nad tím uvažuju, nějak se mi to nezdá, podle mně na mně šijou habaďůru. Na plošinu mi auto nechtěli zvednout, říkali, že mi musí stačit jejich slovo, že auto je "tzv.Super stav", že už ho jednou důkladně prohlédli a to stačí,že by mi přece nelhali a oni že mi taky věří, tak abych se nestaral. Jsou mi podezřelé taky trochu vysezené sedačky, ale říkali, to že je sluníčkem, že když svítí na molitan v sedačce, tak ten že se sesedne.

Ale pak se mi líbí ještě jiná Felicia, ta má sice jen autorádio, ale zas není tak prorezlá jak ementál. Pak ještě uvažuji o tom, koupit si hyundai, ale zdá se mi že je po bouračce. Včera jsem byl v AAA Auto Praha. Panečku, tam je výběr! levná BMW!!!! ale četl jsem o nich nepěkné články, bojím se, že kdybych tam koupil Audi nebo BMW, např. r.v.1990 aby to nebyl dovežený slepenec z několika havarovaných vraků. ale mají moc pěkně naleštěná auta!!! a také jsou velmi milí a pozorní k lidem, to se mi líbí, mají tam i klokany, představte si!!!
škoda Felicia
neregistrovaný "PavelLipar"
| 20. 4. 2003 01:22
pokud z vyfuku jde takový těžký mastný modročerný kouř, říkali, že prý dali nějaké additivum do nádrže, aby felicia líp jela? taky se mi nezdá, našel jsem na bloku motoru pár puklinek, z kterých vykapává něco mastného hnědočerného-asi nějaké mazání? rozhodl jsem se, že s koupí zatím počkám, nepůjčili mi auto, abych se projel, že prý jim kolega zamknul ve skřínce klíčky od auta.
škoda Felicia
neregistrovaný "ace211"
| 20. 4. 2003 04:16
PavelLipar: Ty si ze zdejšího osazenstva děláš jenom srandu, nebo jsi nás přijel navštívit od někud poblíž Neptunu ?
škoda Felicia
neregistrovaný "rbaron"
| 20. 4. 2003 06:33
PavelLipar: BMW si nech dovézt ze Švýcar a pokud se nejedná o kousky jako Buick Riviera nebo tipy na tamní auta od velmi dobrého a velmi znalého známého, běž odtamtud pryč a ani se neohlížej! Ale fakt to vypadá, že si tu z nás děláš trochu * :o)))
škoda Felicia
neregistrovaný "Spirit_"
| 20. 4. 2003 10:40
Jenom trochu a jenom tady? :-))
škoda Felicia
neregistrovaný "PavelLipar"
| 22. 4. 2003 00:00
Chtel jsem ford mondeo, protoze jsem jich videl nekolik od 100-120 000. Cadillaca mi nabizel Ace2. Netvrdil jsem, ze ho chci, jen ze se mi libi ta myslenka, ze o ni budu uvazovat a ze se mi libi internetovy stranky o cadillacich. o skode felicia uvazuju, protoze jsem jich videl mraky okolo 100 000, ktery se mi libily. Zajdete se podivat do AAA, nebo do Esa praha, nebo do takovyho malyho autobazaru blizko ministerstva ZP (tam se mi libila skoda felicia s 5 majiteli a stocenym tachometrem- a rekli mi o ni daleko vic veci nez jsem vam napsal. Taky tam maji podobny auta se zajimavejsima historiema.)

shanim auto a protoze nemam penize, nemuzu si moc vybirat. musim taky platit spoustu jinejch veci, krome auta. nechapu co je na tom spatnyho, tahle diskuze je o autech do 120000, tak jsem sem napsal svy skusenosti
škoda Felicia
neregistrovaný "PavelLipar"
| 22. 4. 2003 00:00
škoda Felicia
neregistrovaný "ace211"
| 22. 4. 2003 00:00
Ty tady brečíš jak nemáš peníze a byl ses podívat na toho Bonneville za 99 ?
škoda Felicia
neregistrovaný "PavelLipar"
| 22. 4. 2003 01:24
rikali mi, abych to nebral, ze to budu porad opravovat, potrebuju spolehlivy auto, chci s nim jezdit v zime po horach v zahranici. taky nevim, jetsli auto neni kradeny nebo poslepovany z vraku. kdyz by to bylo tak vyhodny, proc potom ostatni nekupuji jenom americka auta? a kupuji si ojety felicie,fiaty,renaulty,hyundai. ja autum nerozumim, urcite sem tisic lidi napise ze felicie kupuje jenom vul, jiny znacky zas *. uz se tesim co se zas o sobe doctu.
škoda Felicia
neregistrovaný "ace211"
| 22. 4. 2003 01:51
No sem si nějak nevšiml, že by v USA někdo kupoval Felicie, Fiaty, Renaulty a masově Hyundaje........ :))))))))) A kdo ti řekl že to budeš pořád opravovat ? Takhle je to vždy, nikdo, ale témeř vůbec nikdo tomu v ČR nerozumí a to včetně novinářů. Mají jenom hubu plnou keců a JPP informací (Jedna Paní Povídala) a nikdo praktické zkušenosti. Jestli chceš můžu ti klidně předat kontakt na majitele Bonneville sic z 95.

Jinak poskládaný z více aut to nebude zcela jistě. Nakonec ono sehnat dva Bonneville ze stejné generace a ještě šikovně bouraný aby se to dalo složit, to chce v Evropě fakt dost energie :-) Kdežto s odpuštěním Felicie a jiné evropské šunky si doma skláda ze dvou a více aut kde kdo v garáži, nebo na dvorku a to doslovně. No nic, každý máme svou hlavu... že jo.
škoda Felicia
neregistrovaný "bob_1"
| 22. 4. 2003 06:17
ace2: Jen malá poznámka. Když jsem ještě míval Cromu, tak

jsem hledal na I-netu o ní nějaké informace. A

nalezl jsem pár stránek lidí z Ameriky, který ji

měli a popisovali, že si připadají jako exoti,

protože mají vozidlo, které nikdo nemá, a že jsou

všichni, které vezli, překvapeni, jak tohle "malé" vozítko uvnitř

vypadá, jaký má prostor a jak to jede, vzhledem

k malému motoru. Ber to tak, že my jsme v Evropě,

máme zde Evropské výrobce, zaměřující se se svými

modeli na tento trh. Stejná situace je i v Americe.

A pak existují exoti, kterým se líbí auta "z druhé strany"

A existují na obou stranách.
škoda Felicia
neregistrovaný "Eraser"
| 22. 4. 2003 09:43
Á propos - počet majitelů.Otec teď bude prodávat Renault Megane Scenic,jehož je 3.majitel.Perfektní pohodlný auto.Neprodává ho kvůli tomu,že by mu něco bylo,ale protože nutně potřebuje peníze.Takže se bihužel s autem bude muset rozloučit.No ale co jsem chtěl říct... myslím,že to,že auto mělo 3 majitele bude velkej problém při prodeji.Natož pak když ta Felicie měla 5 majitelů...
škoda Felicia
neregistrovaný "mfilip"
| 22. 4. 2003 11:51
No dobre, ale 5 majitelu z 1 rodiny, proc si to prepisovali, vystavali fronty na DI, platili poplatky apod. Navic snad kazdy laik vi, ze cena auta s kazdym dalsim majitelem rapidne klesa. Hele Pavle, nic mi do toho neni, ale dokazes tak zaujate psat o takovych nesmyslech jako propadle sedadla, kvuli tomu, ze na ne sviti slunicko, o zamknutych klicich v prihradce ( navic to ani ve Felici snad nejde ), jako kdybys tomu fakt veril.
škoda Felicia
neregistrovaný "Eraser"
| 22. 4. 2003 09:38
Dobře.Ale že bys třeba jen uvažoval o Felicii s přetočeným tachometrem a s 5 majiteli a ještě tě to nenechaj zvednout si,to snad nemyslíš vážně... Ale na druhou stranu si uvědom,co spousta lidí nechce pochopit:kupuješ starý ojetý auto! Spousta lidí jde do bazaru a za 100 000 a za míň chce auto,který bude jako nový.To je přece nesmysl.Buď koupím nový auto za cenu novýho auta nebo v bazaru staré auto levnějc,ale holt nebude mít vlastnosti jako nový.A žádný auto není přece bez údržby a oprav.Když chci jezdit,musím tomu taky něco dát!
Pavel Lipar
neregistrovaný "Eraser"
| 21. 4. 2003 14:17
Pavle,ty si tady děláš z lidí srandu,viď? Nic proti,ale moc ti to nejde.Vypadáš jak *.A ani nevíš co cheš - nejdřív Ford Mondeo,pak Cadillaca a teď vrakoFelicii.Víš co,kup si Š 120 za 5000 a ona ti tu službu (vědomí,že máš auto :-)) taky udělá.
to ace2:
neregistrovaný "Fagor"
| 23. 4. 2003 11:42
k příspěvku #11:"Pontiac Bonneville - velikost asi jako Omega" - to je trošku mimo mísu, ace :o))) Omega má asi 4,75m, Bonneville asi 5,18m...no nic o:)))
To jsou rady !!!
neregistrovaný "XXman"
| 23. 4. 2003 13:29
V Evrope a jeste k tomu v Cechach si koupit Cadillac . To prece neni pro normalni lidi. A uz vubec ne pro rodinu. Spis si ho koupi nejakej vystredni plnostihlej 40-nik. Pro rodinu bych spis doporucil nejakej turbodiesel jako Scenic,

Megane, nebo 206,306 ,popr Ford Escort. Co vic muze clovek chtit? Diky , ale auto se spotrebou 10 litru mimo mesto fakt nechci, a to mam pocit ze jeste hoodne spotrebu ukraslujete. Americanum je uplne jedno , jestli to zere 10 nebo 15 na 100, ty maji benzin za pakatel. A navic kdo by se s tim nepraktickym tezkym neohrabanym korabem vlacel, vzdyt bych se s nim nekde ani nevesel.

Takze ja radim sednout k internetu procist recenze na autaky , annonci pro priblizny odhad cen a pak vybrat. Mate internet a tim padem pristup k neprebernemu mnozstvi informaci tak vybirejte! Muj Tip >VW Vento 1.9TD (94`) , Ford Escort 1.8 td ,Peugeot 306 TD.

Ani se nedivim ,ze u nas jsou tak levna ty americka auta, kdo by to chtel - spotreba 15 litru mimo mesto a pojistka 10 000,-
To jsou rady !!!
neregistrovaný "mfilip"
| 23. 4. 2003 14:14
Tak to je primo rukavice hozena do ksichtu.
To jsou rady !!!
neregistrovaný "ace211"
| 23. 4. 2003 14:49
Na to se nedá reagovat. Tedy dá, jenže když si každý představí pod pojmem Cadillac růžové cabrio z 1959, tak je to složitý a jak fakt nemám sílu to pořád dokolečka vysvětlovat. Před týdnem Cadillac představil svůj model CTS-V což je cca auto velikosti Opel Vectra jen to má pohon na zadek, tedy je to malé a skladné a předpokládám, že výkon 400 koní by mohl být i pro Evropana který má rád vitální motory o výkonu 1.6 dostatečný. Pravda stojí 50 tis, ale i tak to není moc. BTW jinak soc. verze stojí 29.900 oficiálně podle ceníků a je tam V6 s 220 koňmi což sice není mnoho, ale je holt základní verze, tak nelze očekávat zázraky

Fagor: Ono najít auto, který by bylo na centimetr stejný, fakt hledat nebudu. Jsem to myslel tak že Bonneville a Omega mají stejné zámeření pro zákazníky a jsou oba konzervativní co do designu. I když Bonneville 1992 vypadá asi tak 3x-4x lépe než Omega ze stejného roku, která bylo už v době prezentace příliš zastaralá.
to ace2
neregistrovaný "Hufnágl1"
| 23. 4. 2003 15:02
Porovnáváš automobily pro různé 2 světadíly. Na každém z nich jsou dost rozdílné podmínky pro jejich provoz. Máš zapotřebí takhle hluboko klesat a uchylovat se k tak levným a populistickyým závěrům? Ty si to možná ve své zapálenosti moc neuvědomuješ, ale z pohledu nefundamentalisty jsou Tvé snahy propagovat auta, v Evropě téměř neprodejná, poněkud směšné.
to ace2
neregistrovaný "ace211"
| 23. 4. 2003 15:35
Hmm to ani ne, tak sice máš řekněme názor na první pohled celkem rozumný, nicméně tvoje 0 znalost čehokoliv co nepochází z Evropy ti zabraňuje vidět věci v širších souvislostech. Američani nemají IQ tykve a nejedí jen hamburgery, dokáží dělat automobily průměrně lepší než průměrná evropská produkce. Jejich ekologie (jakákoliv Euro norma je hadr proti jejich ULEV)a ekonomičnost motorů je v zhledem k jejich objemu a síle špičková. Než začnej nějaké injektivy tak se podívej na vládní server www.fueleconomy.gov a máš tam všechny auta prodávané v US od 85 roku, srovnej si je s adekvátním EU autem a pak se budeme bavit. Tohle mě unavuje, vaše źvásty podpořené v hospodě u piva a občastným článek v našich tiskovinách, kde se ukáže samozřejme jen ty nejextrémější záležisti, pak se není co divit, že si každý myslí, že US auto má spotřebu 20 litru a je 6 metrů dlouhé. Nicméně nadále nebudu reagovat na tvé, či jiné příspěvky kde není ani jeden argument. A věř mi, v USA je prodá ročně 16 mil osobních automobilů, kdyby byla průměrná EU produkce tak skvělá tak by měla jiné zastoupení, než jen v luxusních vozech.
to ace2
neregistrovaný "Hufnágl1"
| 23. 4. 2003 15:52
Právě ony luxusní vozy z D a S jsou v USA poněkud "IN". Proč?


BTW, z mého pohledu jsi majitel levné US ojetiny, který se z tohoto titulu stal věděckým pracovníkem v oboru ;o)


A poznámka o hospodských žvástech sedí. Jen ne na mně, ale na Tebe. Sám jsem ji nepoužil první, abych si ověřil, že ji první použije ten, koho se týká :o)))

Ale dost už. Vlastně se mi s Tebou ani nechce bavit...
to ace2
neregistrovaný "tomcat"
| 23. 4. 2003 16:26
to ace2: Máš to těžký. Caddy už nefrčí. Kup si ojeté TDI z xté ruky co smrdí jak psí xšíry a budeš in :o))) Btw skoro bych si troufnul tvrdit, že ten Tvůj Caddy nebude žrát víc, než takovej nic moc velkej passat V6, o W8 bych ani nemuvil.
to ace2
neregistrovaný "ace211"
| 23. 4. 2003 18:14
TomCat: he he :-) tak tak. Jsem na tuningovém srazu viděl přípravek do nafty co má dělat ještě větší a černější kouř jmenovalo se to "liquid chiptuning" prý čím víc TDi kouří tím více prý majitel vypadá zazobaně = výkonnější auto. No budiž. No jinak to se tady rozebíralo jakákoliv normální US V8 má spotřebu evropský V6, to se tady rozebíralo několikrát. Jinak ke spotřebě fakt budu jezdit za 10 litrů i nadále než za 7 s 1.6. Tyhle argumenty nechápu, ještě kdyby žrala 3/100 tak bych názory na vyšší spotřebu chápal, ale takhle je to spíš z nouze cnost. Jinak ten VW W8 je myslím ukázkou toho, že když něco neumím tak to nedělám. Mimochodem velkou popularitu zaznamenal tenhle motor i USA, když se zjistilo že to má stejnou spotřebu jako 2.5t pick-up s dvojnásobně větším motorem :)
to ace2
neregistrovaný "ace211"
| 23. 4. 2003 18:23
Tomcat ještě: Jinak nejhorší na tom, je to, že mě už to nijak nepřipadne, všichni si kolem mě kupují Cadillacy takže já už to beru více méně jako normální auto. Včera jsem to počítal a již 14 kamarádů si koupil také svůj vlastní Cadillac, což je myslím za rok práce celkem úspěch. Někteří ze sběratelství, někteří na normální ježdění. Za 5 let si asi otevřu zastoupení :o)
to ace2
neregistrovaný "Fagor"
| 23. 4. 2003 16:58
ace2:To už jsi rovnou mohl říct Bonneville a Scorpio:o)I když konkurentenm Scorpia byl spíš Senator...No ale jinak samozřejmě vím,o čem mluvíš a máš moji plnou podporu! Je neuvěřitelný,co dokážou média svými žvástyo amerikách vytvořit za dojem...:-(((
to ace2
neregistrovaný "ace211"
| 23. 4. 2003 18:30
Fagor: No jo to bude boj na delší dobu, nicméně postupně se daří, když už i můj otec přemejšlí, že jediná dobrá vlastnost na jeho 2.2HDi je jenom ta spotřeba a pokoukává po 300M tak je to co říci. Prý si měl koupil něco silnějšího a hlavně s automatem. Jinak jsem začal pro zdejší www.auto.cz psát články o US autech a tak okolo. První věci se ukáží v news.auto.cz a dostal jsem za úkol napsat do představujeme článek o 300C. Nějak mi došla trpělivost, když byl Caddy označem za technicky ne příliš vyspělou značku a ted nedávnou nikdo nebyl schopen přepočítat m.p.g.

Jinak jsem pro klubový server připravil přinost automobilky Caddillac světu, jsou tam hlavní milníky, není tam vše, každou ptákovinu se mi tam psát nechtělo. Odkaz prozatimně zde:


[odkaz]
to ace2
neregistrovaný "XXman"
| 24. 4. 2003 11:23
Vis co kup si svuj super Cadillac z USA a dej nam pokoj s tou tvoji zapraskanou reklamou. Nektery am cary se mi libeji, ale ne urcite stejny plechovky s prisernejma vlastnostma a minimalne 3 l objemem - jinak by ten vykon nedostali.

Ja spis obdivuju maly objemy vyvoneny na max vykon. Vyndat 200 koni z 3 litru umi kazdej, ale 200 hp z 1,8 umi malokdo.

Pokud ten kram vazi min 2 tuny, spis 2,5 chci videt spotrebu s 3 litrem za 10 l/100 :-))))

Je zajimavy, ze tu porad propagujes vladu USA a jejich prisny emisni limity , pritom v Ame jezdi miliony starejch kramu z let 70-80 co si vemou klidne 20l/100 a lidem je to jedno , kdyz tam maji benzin za pakatel. Holt v Ame je vsechno za pakatel. Vlada na oko delal bubu a ukazuje jak zkrouhava vyrobce za em limity a na druhou je USA nejvetsi znecistovatel okoli a ty Moulove jeste neschvalili Kjotsky protokol , prej by ochrana ziv. pr. stala moc penez , pche. Takze s tim ziv. prostredim vs USA bacha !
to ace2
neregistrovaný "Fagor"
| 24. 4. 2003 13:37
XXman:Nejseš ty náhodou novinář z mladý fronty???kecy máš teda zhruba stejný...
to ace2
neregistrovaný "PTD"
| 24. 4. 2003 13:58
Pravdou je, že Amerika je někde jinde a kupovat americký auta pro provoz v Evropě je podle mě nesmysl. To pokud se týká nových aut. V případě ojetin je to něco jiného. Tam se dá šáhnout po čemkoliv. Nějaký čas jsem v USA jezdil a musím říct, že jim závidím jejich ceny. Jde tam taková konkurence, že ceny jetých i nových aut jsou při přepočtu na Kč téměř nepochopitelné. To je pravda. S novým autem je problém při homologaci a následně se zárukou....vyjma Chrysleru od doby co se spaktoval s MB. S jetým je jediný problém ho dostat k nám - "za peníze v Praze dům" - zhomologovat ho a přihlásit. Pak už je to jedno.

Sám jsem kdysi uvažoval o Dodge RAM 2500 s šestilitrem TD Cummins řadový I6 který stál v akci a ještě jako loňský model 33333USD skoro v plné výbavě - což je 1066000Kč (za to nekoupíš u nás ani Nissan Pick Up Navara který v USA stojí cca 19000USD)ale problémy s přihlášením a především se zárukou (není autorizovaný servis - není záruka) mě odradily. Ale pokud se vrátím zpět k autům za 120 000,- tak takovou Ameriku či auto dovezené z USA jsem u nás tedy na prodej neviděl. Pokud mě někdo nabídne za 120 000,- americkou verzi Mondea, Focusu, Passáta, Sába, Volvo, BMW tak jdu do toho....
to ace2
neregistrovaný "PavelLipar"
| 24. 4. 2003 14:10
no a co ty nabidky americkejch autaku (dovoz z svycarska, deutschlandu atp), jako napr. Bonneville za 99 000?? (na tipcars.cz-nabizi to v autovoko a pod.bazarech na komisi jako superstav-). Ja kdyz vobchazel bazary, na kazdym aute bylo napsano ze super slevy, perfektni stav, ale i kdyz nejsem znalec aut, bylo videt ze je to vrak. do toho bys sel? znam strejce co jezdi-ve sport vagonu (pontiac, nebo co to je?)-no a ten teda moc spokojene s kaufem nevypada. ameriku mi nedoporucoval. on s ni jezdi nebot ma jeste asi tri jiny auta, tak on je zvyklej na to, ze nekam chce jet, ale jede s autem c.2 nebo c.3, nebot ty predchozi nejedou kvuli naky poruse.
to ace2
neregistrovaný "ace211"
| 24. 4. 2003 23:51
PavelLipar: Vybírat se musí bez rozdílu. Já jsem toho Bonneville neviděl a taky jsem to psal. Psal jsem že je to lepší koupě s menšín rizikem s minimálně srovantelnou kvalitou téhle třídy. Pokud jsi ho viděl a byl dobitej, tak žel bohu smůla. Pokud ne, stálo by to za to.
to ace2
neregistrovaný "tomcat"
| 24. 4. 2003 14:55
to XXman: Já bych 1.8 s 200 hp nechtěl ani ve srandě. Obecně jsou motory okolo 1.6, 1.8 a tak dost na * - žerou, nejedou, řvou. To už radši ten uhlák, akorát že dost smrdí a to i novej. nechápu, že na to neni nějaká ekologická daň.
to ace2
neregistrovaný "dabel"
| 24. 4. 2003 14:59
1.8 s 200HP vydrzi takych 100tkm, 4.0 s 200HP tak milion km... (hodne zovseobecnujem, to je fakt ;))) Zda sa Ti brutalny litrovy vykon ako vyhoda? Ja by som to videl skor ako nevyhodu, zivostnost a spolahlivost asi budu na figu, spotreba asi podobna.
to ace2
neregistrovaný "ace211"
| 24. 4. 2003 23:59
XXman: Jen krátce a stručně. Velký objem průměrn výkon = vysoká životnost. Cadillac (když budu jmenovat zase jeho, nakonec se v něm vyznám nejvíce) dává garanci minimální životnosti motoru 500.000 mil. 200hp z 1.6 je sice fine, ale kde je krouťák... nehledě na životnost než to začně žrát olej hluboko pod 200 tis.

Za další jejich starý krámy jsou v průměru 4.5 let staré, u nás 14 let...

Ekologii nebudu rozebírat patří to do jiného tématu, je na dlouho a těžko zde zábránit populismu pro dělnickou třídu.
to ace2
neregistrovaný "Viados"
| 25. 4. 2003 09:11
to Ace2: Jak to Chrysler dela a jak nam to vysvetlis, ze prvni misto ve statistice poruchovosti TUV stale zabira jeho "skvely" Chrysler Voyager? Nebude to u ostatnich modelu podobne, kdyz ten Voyeger stale nedokazou vychytat? Uprimne receno, tvoje argumenty pro nakup US auta se sice zdaji byt rozumne (a mne osobne by se treba Sebring libi a zda se mi byt vyhodnou koupi ve sve kategorii) jenze tahle proklata statistika taky nebude vycucana z prstu a lidem se silnými obavami z kvality US produkce dava silne argumenty. Nemyslis?
to ace2
neregistrovaný "ace211"
| 25. 4. 2003 17:20
Viados: To je velmi dobrá otázka. Takhle se dá diskutovat. O Voyagerech jsem speciálně mluvil se šéfem techniků u DaimerChrysler v jejich novém zastoupení v Praze na Chododě, tak tady jeho názor na věc:

První verze jsou majoritně dovážené z USA, což samozřejmě kvalitě neuškodí a zákazník tak ušetřil nemalé prachy za stejné auto u ofic. zast. kdekoliv v Evropě, ale jeden zásadní rozdíl, který se ukázal být jako majoritné příčinou selhání byla absence chladiče oleje automatické převodovky. Evropan který si koupil sice stejné auto, ale USA verze bez chladiče nevědomky pomalu zabíjel automat vysokou ustálenou rychlostí. Voyager umí jezdit 160-170 s V6 stabilně a zdánlivě mu to nevadí, bohužel díky vysoké teplotě nechlazeného olej odcházeli lamely, tedy nebyl problém aby automat přestal fungovat i do 100.000 km, de facto drtivá většina US Voyageru/Caravan provozované v EU má repasovanou skříň. Další problém o kterým se zmínil jsou dieselové motory. Chrysler diesely nedělá a do aut nikdy nedával. Aby podpořil prodeje v Eu začal dával do Voyageru/Cheeroke naftové motory vyráběné firmou "VM Motori" tento motor je snad nejporuchovější motor posledního desetiletí. Chronické problémy jsou s těsněním hlavy (má 4 oddělené hlavy), s jistotou praskají a to není vyjímka nebo častý problém to je pravidlo a méně často, ale a to hůř je roztržení rozvodového řetězu. Žel bohu v Evropě si modní diesel vybral svou daň.

To jsou slova šéf technika u českého DaimerChrysler, já jsem Voyager nikdy nevlastnil, i když jsem měl auto se stejným motorem a převodovkou jako u Voyagerů. Nikdy jsem problém neměl, nicméně bylo to švýcarská verze. Tedy souhrnem, ano Voyager má mnohem častější poruchy než konkureční auta stejné třídy, to se popřít nedá, ale pokud člověk ví jaké konfigurace se vyvarovat není to špatná koupě, řekl bych že je to druhé nejlepší auto ve své třídě (Nový Espace je pravda lepší), bohatá výbava s bezkonkurečním prostorem a praktičností zvláště ve verzi Grand a to za nízkou cenu. Jinak technik doporučoval jakoukoliv Chryslerovu V6+, v benzínu je neprůstřelný a co má zkušenosti tak V6 a V8 nikdy nebyl žádný problém ani při vysoké kilometráži. No jinak Voyager je nejoblíběnější MPV u USA a prodává se od druhé poloviny 80. let, kdyby bylo špatné auto tak už se dávno nedělá a jinak v USA dává Chrysler na všechny své modely modelového roku 2003--> záruku 7 let, kdyby mu to nefungovalo, tak by to nikdy neudělal.

Beru argumenty a fér otázky. Pak jsem schopen zodpovědně vysvětlil vše o čem mám informace a myslím si, že v tomhle oboru nám celkem dobrý přehled na to abych dokázal zhodnotit jak si co stojí s EU konkurencí, kterou člověk zná i kdyby nechtěl. Pak se dá diskutovat, ale provokující příspěvky těžko někomu přinesou potřebnou informaci

PS: Sebring a další jsou na takzvaném LH podvozku, tomto je asi nejhezčí New Yorker / LHS, mimo to má i největší kufr a celkově byl nejdražší. Toho bych vzal spíš, jinak je to uplně jedno co vezmeš protože se jedná o více méně stejná auta s jiným designe. Tedy pokud bys nechtěl Sebringa v cabriu... :)
to ace2
neregistrovaný "Mitsi"
| 26. 4. 2003 01:28
Co pletete do diskuse o US autech právě Chrysler Voyager? Ten se přece pro Evropu vyrábí v rakouském Grazu a je to on, který figuruje na posledních místech v evropských statistikách poruchovosti. Proč se asi Rakušané tak bojí Temelína? Protože se řídí heslem "podle sebe soudím tebe". A když neumějí v nové moderní fabrice udělat udělat jakž takž spolehlivý auťák, jak by jim pak asi fungovala jejich jaderná elektrárna? Proto tu svou, byť dostavěnou, nikdy nespustili!!!
to ace2
neregistrovaný "Viados"
| 28. 4. 2003 08:48
Je to jen můj pocit, že tu od Mitsiho bývávaly hodnotnější příspěvky? Chrysler, ať už vyráběný kdekoliv, má s US auty rozhodně víc společného než Temelín.
to ace2
neregistrovaný "Mitsi"
| 28. 4. 2003 09:46
To Viados> Asi to bude tim, ze ziju u nasich jiznich sousedu...
to ace2
neregistrovaný "STAVROS11"
| 28. 4. 2003 11:47
to Mitsi: co to novy Mitsubishi SUV? Jak ma resen pohon 4x4? A co bude asi stat ta preplnovana verze? Nevis o tom neco?
to ace2
neregistrovaný "Mitsi"
| 28. 4. 2003 13:42
Jel jsem s tím minulý pátek. Permanentní 4x4 (o jaký jde přesně systém, to jsem neměl čas zjišťovat - žádné info materiály nebyly, alespoň ne pro mne - nejsem novinář!), krásně měkká spojka, super řazení, pěkný a nepřeplácaný interiér (jakoby tam ani nebyla žádná tlačítka), super ergonomie, pro posádku všude dost místa, ale malý zavazadelník, výborné odhlučnění, nepříjemně tvrdý podvozek, příliš velký odběr výkonu pro klimatizaci... "Starý" dvoulitr asi většině zákazníků postačí (mně tedy rozhodně ne), na podzim má přijít motor 2,4 o výkonu nějakých 160 PS (nejedná se o přímý vstřik, ale klasickou MPI variaci na původní GDI základ) a příští rok na jaře tentýž motor, ale s přeplňováním - údajně nějakých 220 PS. To už bude asi jiné svezení - tam se ten sportovně naladěný podvozek bude teprve hodit!
Re:
neregistrovaný "PavelLipar"
| 28. 4. 2003 16:10
tak jsem si koupil ¨forda escorta 1.4, z roku 96.

obcas slysim divne zvuky zezadu-jako kdybych drhnul podvozkem o kamen, nekdy to spise zni jako kdyby zadni naprava se mela kazdou chvili utrhnout ( ze by potrebovala promazat?). Ale vzdycky je to slyset jen chvilku. Nekdy se mi to stava pri couvani, trikrat se mi to stalona dalnici pri 100 a 120. tak nevim, jestli je to vazna porucha, nebo jen nejaka malickost. Zeptam se na to prodejce co mi to prodal. ((Urcite mi povi, ze jsem asi spatne slysel nebo tak neco, nebo mi nabidne ze za par tisic to zjisti (ale rekl bych ze nezjisti nic)))
Re:
neregistrovaný "bob_1"
| 29. 4. 2003 10:20
PavelLipar: A dela to v zavislosti na brzdach?

Trebas kdyz zabrzdis, tak to nahle prestane, nebo

nahle zacne? Asi prasatka...
Re:
neregistrovaný "PavelLipar"
| 29. 4. 2003 15:03
co to jsou prasatka? dneska budu testovat svoje krasne nove auto. zkusim maximalni rychlost, vrzani a tak podobne. Snad se pri tom nezabiju, ani nikoho jineho.
Re:
neregistrovaný "ace211"
| 29. 4. 2003 16:57
No to ani zkoušet nemusím. Ted používám Escorta 1.4 a maximálka je nějakých 160 při fér podmínkách. Při nefér jako je kopec dolů, nebo pořádný rozjetí 180, z prudkého kopce dolů 190. Ale jinak se chová docela stabilně.

Prasátka jsou takové bazmeky v zádu v brzdách. Nicméně jak tě pozoruji tak v tom nech hrabat osoby k tomu pověřené.
Re:
neregistrovaný "ace211"
| 29. 4. 2003 16:57
překlep, ne nemusím, ale nemusíš...
Re:
neregistrovaný "bob_1"
| 30. 4. 2003 07:35
PavelLipar: Prosimte, nechal sis to auto prohlednout?

Pokud mozno v jinem servisu, nez jsi ho kupoval :-)

Vyprdni se na jejich tvrzeni, ze vse je meneno...

Nech si zkontrolovat brzdy, vymenit kapaliny a filtry,

prohlednout svicky. Popripade si jen tak z pleziru

zajed "udelat technickou".


BTW: Nechces si zalozit svoji rubriku, at se svim

autem nejsi v 5 rubrikach? :-)
Re:
neregistrovaný "mfilip"
| 30. 4. 2003 08:13
To je fakt, svyma stejnyma dotazama jsi rozlezlej po MC jako rakovina. Pokud bych o to auto stal, rozhodne bych pred koupi dal 1 000 Kc za prohlidku v servisu, napojeni na diagnostiku apod. Projeti auta odbornikem. Pokud bych jej koupil, musel bych o nem vedet maximum, co se da. A co nejdriv zkontrolovat rozvodovy remen a kladky, to jak se zadre, tak je zle. Nebo to radsi cele vymenit za 5-7 tKc, at ma clovek jistotu.
Re:
neregistrovaný "Eraser"
| 1. 5. 2003 12:09
Je to zkratka *.
Re:
neregistrovaný "lenin"
| 1. 5. 2003 13:00
Zase se tu jak vidím sešli odborníci přes ameriky. Vaše argumenty jsou na tom asi tak, jako by někdo Vám podobný tvrdil, že BMW je v US nepoužitelné auto. Já jezdím amerikama a to výhradně full-size už hodně let. A denně do práce. Zalete zpátky do svých škodovek, listujte časopsy s obrázky, a když se mluví o tom, o čem víte prd, tak poslouchejte, možná se nebudete ztrapňovat. Na rozdíl od Vás Ace ve Fábii a jiných mrdkách jezdil. Vy v americkým autě ne.
Re:
neregistrovaný "XXman"
| 3. 5. 2003 13:05
Jak je videt, tak tu pisou samy 50-ti-leti znalostmi oslehani ridici. Ja bych si z principu Americkou caru nekoupil. Jedine kdybych bydlel v USA :-) (a to jeste tak Dodge Stealth nebo neco podobneho). Proste jsem asi jeste moc mladej na nejakou neforemnou ameriku :-)) Chci neco draveho, lehkeho a sportovniho, a chci si pri jizde uzivat. ( Italie rulez )

Uz jsem pozadal o zalozeni new threadu , tak pak jsem na vasi radu zvedavej :-)

PS: at si kazdy jezdi v cem chce.
Re:
neregistrovaný "lenin"
| 3. 5. 2003 17:08
Ať si každej jezdí, čím chce. Souhlasím, ale rostu, když tady o amerikách mluví rádoby zasvěceně někdo, kdo je viděl ve filmu a jednou seděl v novym neonu u dealera. Já taky nepíšu rádoby fundovaně o ferrari. Tady je to jako ve Světě nemotorů.
Re:
neregistrovaný "rbaron"
| 3. 5. 2003 22:50
lenin: Poslední věta je vážně moc dobrá. Tak co kára, už se přišlo na ten bludnej alternátorovej kruh?
Re:
neregistrovaný "superman"
| 5. 5. 2003 13:03
Tyhle ameriky sou divný káry.Žere to jako kráva,jede to jako kráva,je to velký jak kráva a když mně ftom předjela jedna kráva,to už je i na mně moc!!!!
to ace
neregistrovaný "b"
| 23. 4. 2003 15:46
ACE klídek, v pohodě nasedni do té své US volhy, nastav 2 milimetry plynu - ať nejdeš přes 12/100 a zajeď si k prvnímu MCDonaldu pro HAPPY MEAL s Colou, zakousni se a uvidíš jak jsi free a jak je na světě krásně, i když musíš čumět na nebe z té nesprávné polokoule. P.S. To víš že amíci nejsou hloupí a maj to promakaný do posledního šroubku, to aby i ten poslední negr pochopil co je to svoboda.
je lepsi ceska pojistovna nebo alianz?
neregistrovaný "PavelLipar"
| 25. 4. 2003 01:26
myslite ze to u ojetyho auta za 120 000 vyjde nastejno, (CP/Allianz?), ma smysl ho havarijne pripojis´tovat, (zamek na paku nemam,takze sleva asi zadna). A vykrucujou se pojistovny hodne, nebo zacalujou a je klid? nevim jestli si mam dat takoveto havarijni poj. na vsechna rizika.napiste sem nejake zazitky z nehod (nemel jsem zatim na zadne stesti), jaka spolucast by mohla byt vhodna-ja si myslim, 5%=min. 5000 je tak akorat.
je lepsi ceska pojistovna nebo alianz?
neregistrovaný "PavelLipar"
| 25. 4. 2003 01:44
sorry, uz jsem si vychmatnul diskuse o pojistovnach, nemohl jsem je predtim najit, nepiste sem nic. dobrou noc

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku