Adyn
0
Není to pravda nic moc, ale měl jsem ho do osobního užívání, bylo mi 24 a auto na mě mluvilo v pěti řečech, takže si moje ego dostatečně užilo 😄
Když jsem to téma založil, tak taky napíšu první příspěvek. Kamarád mi před časem půjčil Porsche Cayenne S. Bohužel to nebyla turbo verze, ale těch 350 koní s tím autem pěkně cvičilo a já z toho nespal ještě 2 dny. Jen to nebyl takovej zážitek jako s manuálem. Měl tam tiptronic a to jsem jen držel plyn na podlaze a mačkal (řadil) tlačítka na volantu. 220 km/h tam bylo během chvíle, ale Porsche tu rychlost tak maskovalo, že to vypadalo jako když jedu 130 km/h. Budu se těšit na vaše zážitky s neobyčejnými auty.
Tak první jsem nebyl. Někdo mě předběhl, ale to snad nevadí, ne? 😄
hmm Cadillac 1960 a 1974. Proč by exkluzivita měla být jen o rychlosti... pravda XJR od Jaga mělo taky něco do sebe.
Vytuněný Nissan 300ZX, když máme mluvit o rychlosti. 250 km/h v pohodě, na okreskách ideální cestovní rychlost 180 km/h
s vynikajúcou. nevedel som, čo skôr. jazdiť? alebo pohodlne počúvať Smetanovu Vltavu? bolo to dva roky dozadu a na 1. mája. celý deň som si užil v aute. a nespal pár nocí.
no pre mňa najväčšia exkluzivita bolo šoférovať Tatru815R. mal som 11 rokov a sotva dočiahol na pedále. pravda, že len po poli na rýchlosti (redukované) mi hádzali známy. no bolo to moje "prvýkrát".
no pre mňa najväčšia exkluzivita bolo šoférovať Tatru815R. mal som 11 rokov a sotva dočiahol na pedále. pravda, že len po poli na rýchlosti (redukované) mi hádzali známy. no bolo to moje "prvýkrát".
Mohu říct jenom: Tý vole - dost dobrý!!!
a není ta 320CDI na Skládu málo ? Tam je pro to jak dělaná 400 CDI no a pak 500 benzín.
Ace2:mohu potvrdit,že S-kláda s menším než 5.0L benzínovým motorem nebo 4.0L diesel není žádný zážitek. Zrovna tak E-Klasse s dieselem menším než 3.2L je slabý odvar.
Je to asi 4 roky dozadu, kdy dorazil jeden kousek z USA na vástavu a ti dobráci ho při vykládání nabořili. Vše opravili, ale nikdo si neuměl poradit s těžkým řízením, které do doby bouračky šlo v pohodě. Nakonec kontaktovali jednoho moc šikovného kluka, so spravuje Ameriky a ten našel drobný únik kapaliny ze serva. Je to dobrý kámoš a tak jsme dali zkušební jízdu. Přítelkyni se chtělo zvracet, ale se mnou to ani nehlo. Jen mi bylo líto těch pneumatik, které při neopatrném sešlápnutí plynu a rychlém puštění spojky doslova hořely 😄
no jo no Viper má nyní hodnoty 500/500/500 tedy obsah 500 kubických palců, výkon 500 koní a krouťak 500 liber na stopu... 😄 i ta předchozí generace je Maso, sice to není úplnej supersport, ale je to prostě Muscle car kde je dbáno na zvuk a na krouťák už při volnoběhu 😄 Je to Masox, a ke všemu to dokáže jezdit za docela málo, když se jede podle rychlostních limitů. I za 10-11 se s tím může cestovat sice pianko jízda, ale stejně na 8.2 V10... 😊
ace2: Je jasné, že to byl ten předchozí, kterej se nejen mě, ale asi 90% lidí líbí víc než ten současnej, kterej je spíš jako sebring cabrio. Musím Tě ale zklamat, zvuk na volnoběh zní jako čtyřválec a ani vytočenej nemá na osmiválec ani náhodou. Ale jede to jak hovado a furt, taková Modena musí točit a točit a tady člověk může jenom prohazovat trojku a pětku a jet na ně všechno 😄 Spotřeba - není problém 30 l/100 km, při úplně ekonomické jízdě (šestka brblající na volnoběh) něco kolem 16 l/100 km. S GTS jsme se škádlili u nás po okreskách a taky dobře znám člověka, kterej na něm jistej čas dělal údržbu.
CL 500...hodne hezke auticko...ale musim rict ze me zklamalo jak nudna je v nem stovka za 6 vterin...ML od brabussu...taky hezky..ale SUV nemusim...no takze nakonec je nejlepsi auto stejne SLK 230 Kommpresor...
Obilní kombajn ruské výroby zn. Kolos (nemá to být "kolos", ale v překladu z ruštiny "klas") s dvanáctiválcovým dieselem do V o objemu kolem téměř 20 litrů a přeplňováním dvěma turbodmychadly (pro každou řadu 6 válců jedno) původně konstruovaným pro tahač balistických raket. Když tomu člověk šlápl na krk, ozval se děsivý jekot motoru a ta obrovská hnací kola vpředu to prohráblo vždy a za všech okolností. Kvalty se sice "dorážely kladivem", ale ty manévrovací schopnosti s řídícími koly vzadu (stále vlastně couváte)! To však platí pro všechny kombajny: jako kluk jsem jich pár řídil na poli i na silnici, tehdy to ještě nebyl takový problém...
Skoro som zabudol, Skoda 1000 MBX. Dvojdverova embecka. Maximalne super vyzerajuce auto. Ked sme na tom jazdili, ludia na to cumeli jak na hranate vajce. V Humennom v autobazari mali hned dva kusky za nejakych 10tisic dokopy.
A este na Skode 130RS v bojovych farbach, 2x dvojity weber, vyse 100 koni, 20 l/100km. Mozno to v tunajsich koncinach to nieje nejaky velky exot, ale postavte ho v Skotsku niekde na namesti a za chvilu je plne zvedavcov. Skoda, ze sa tu nedaju pridavat aj fotky.
A este na Skode 130RS v bojovych farbach, 2x dvojity weber, vyse 100 koni, 20 l/100km. Mozno to v tunajsich koncinach to nieje nejaky velky exot, ale postavte ho v Skotsku niekde na namesti a za chvilu je plne zvedavcov. Skoda, ze sa tu nedaju pridavat aj fotky.
Málem bych zapomněl. Byl jsem hrdý majitel Velorexe, ale pak jsem ho neměl kam dát, tak se musel prodat😒. To byla kára, elektrickej startér, couvalo to rychlejc než Porsche!!! Otočil se chod motoru a pak jste couvali a normálně řadili. Mělo to teda 8 rychlostí. 4 dopředu a 4 dozadu😄
Jakej, elektrickej startér?!? Správnej Velorex nemá elektrickej startér, ale páku! Kousek ode mě je na tyhle stroje dílna, tak vím, jak to vypadá 😊)))
sice jen na krátkou chvíli cca asi 30 min ale stálo to zato! udělal jsem si osobní rekord 230 km/h. jinak jako spolujezdec jsem se svezl ve Ferrari 355 challenge na okruhu v brně při zakončování sezony.
Koukam, ze uz tu jsou i kombajny, tak se take pochlubim 😒br />
DOK (dozer kolovy) takova obrovska svine co zataci kloubem, ma to skoro 30tun, lzici na 2.5 kubiku / 10 tun, navijak na 18 tun a dieselelektricky pohon. Motor z Tatry 813 - 17600ccm V12 biturbo pohani alternator, v kolech a na lopate jsou elmotory a v kloubu je hydromotor. Kdyz jsem s timhle monstrem vyjel v Budejicich na silnici, nikdo neocekaval na hlavni silnici prednost - kazdy me poustel 😉.
Pak uz jenom takova bezna vozidla jako mostni tank, GKT (obojzivelny nakladak na pasech), T813 4x4 s pontonem a T815 4x4 AV30 - vyprostovak.
DOK (dozer kolovy) takova obrovska svine co zataci kloubem, ma to skoro 30tun, lzici na 2.5 kubiku / 10 tun, navijak na 18 tun a dieselelektricky pohon. Motor z Tatry 813 - 17600ccm V12 biturbo pohani alternator, v kolech a na lopate jsou elmotory a v kloubu je hydromotor. Kdyz jsem s timhle monstrem vyjel v Budejicich na silnici, nikdo neocekaval na hlavni silnici prednost - kazdy me poustel 😉.
Pak uz jenom takova bezna vozidla jako mostni tank, GKT (obojzivelny nakladak na pasech), T813 4x4 s pontonem a T815 4x4 AV30 - vyprostovak.
meda: Škoda, že jsem tě s tím tady v ČB nepotkal 😲)
Jinak já ještě řídil na vojně pásový odpalovač protiletadlových raket GM 568 (Guseníčnaja mašína) s devatenáctilitrovým řadovým šestiválcem a spotřebou tak 170-270 l/100 km. Lítat s tím přes muldy a malé rybníčky v 60 km/h bylo lepším zážitkem než těch 240 km/h v tom Nissanu 😄
Jinak já ještě řídil na vojně pásový odpalovač protiletadlových raket GM 568 (Guseníčnaja mašína) s devatenáctilitrovým řadovým šestiválcem a spotřebou tak 170-270 l/100 km. Lítat s tím přes muldy a malé rybníčky v 60 km/h bylo lepším zážitkem než těch 240 km/h v tom Nissanu 😄
Dřevěná kára dlouhá pro dva za sebou, řídilo se to nohama a bylo to bez brzd! Pneumatikářské firmy měly tenkrát velké problémy se svlékáním v zatáčkách! Bohužel nešlo o hostesky ale pneumatiky!
koukám,že se to pěkně zvrhlo,přidám také jednu perlu.Neřídil, ale ovládal jsem diesellokomotivu zvanou "Sergej",motor z ponorky a spotřeba 700l nafty na 100 km se 3000 tunami na spřáhlu.Už je dávno, ale dodnes si pamatuji jak se ve stanicích třásla okna když Serjoža projížděl kolem.
ještě malý dodatek: celá ta mašina se ovládá kontrolérem a ten u Serjožy byl volant z Moskviče 408 i s tím drátěným troubítkem (bohužel nefunkčním).
... původně jsem sem chtěl napsat Neoplan, ale koukám, že mě tu leckteří trumfli. No, tak se pochlubím aspoň s Ferrari. Pohříchu, mělo jen asi 17 PS - byl to malý traktor...
Ahoj tady se můžete pochlubit čím právě jezdíte nebo jste jezdili nebo co jste vyfotili. Nebo jenom hlasovat o nejlepší foto. Tak se ukažte😄
[odkaz]
[odkaz]
no nemal som tu cest z osobnych aut jazdit nieco extra, ale napr. taku elektricku ano a co mne sa najviac pacilo, aj ked sa to asi uplne nerata - bol origos vojensky simulator (nie za PC 😁) mig29 armady SR. Teda to bola komplet original kabina s ovladanim a obrovske platno a ked mal clovek zakrytu kabinu, tak videl vzdy len platno. S kamosom sme mali stigro a sme sa pol dna mohli vyblbnut - fakt super.
jo to je dobrý, taky bych si to chtěl zkusit. V Praze na letišti je simulátor Boeingu asi za nechci kecat, ale rozhodně za víc jak sto milionů. Tam bych se chtěl dostat.
ace2: nemusíš to ukecávat v Praze. Kamarád dělá v Brně přímo u firmy, co tyto simulátory vyrábí. Teď byl nasraný, že jejich poslední projekt zkrachoval - Grippen. Jinak dělali i L159.
Hmm, ja neviem, co stal ten simulator, ono to robila jedna slov. firma pre nasu armadu, ale asi to bolo drahe. Este to firma nemala oficialne dokoncene, takze sme mali pristup. BOlo to aj tak v hangaroch leteckych opravovni v trencine. Viem, ze medzicasom sa tam xodili pozerat delegacie z arabskych statov, madarska, polska a z USA - ti mali markantny zaujem o ten simualator. Celkovo sme tam stravili dva dni a pokecali s pilotmi armady SR a tak. Sranda, ze nas povazovali za studentov voj. leteckej akdamie v Kosiciach 😁DDD
ja jsem se prepsal, turbo kabriolet nechci. Libi se mi klasicky sportovni kupe, s manualni prevodovkou. nejsem zadnej vatar. Pracuju sice v Nemecku,ale ti holomci si polovinu platu strhnou na jejich soc.stat. Kdybych mel vystarano, nebudu kupovat porsche z bazaru. Uvazoval jsem pred nekolika lety o chrysleru sportaku,ale pak jsem to zavrh-nebyly penize. Ted zas mi prijde pekny porsche-neni moc siroky ani dlouhy ani vysoky, pusobi spis nenapadne.
IngMatousek: No a hele, a nechceš místo místo toho přerostlého a přemotorovaného brouka nějaké pořádné auto za více méně stejné peníze ? Co třeba takhle Chevrolet Corvette ? Má hezčí zvuk, a vypadá od pohledu lépe (i když to je individuální) V německu musí být Corvette velká spousta a i ceny musejí být příjatelnější. Myslím si, že za stejné peníze seženeš mladší Corvette, než Porsche no a i náhradní díly jsou beze sporu levnější a též na Corvette existuje velká spousta výrobců co se zabývá snad vším co na auto může existovat. Od úprav motoru až po design. No hele zkus zapátrat po Corvette. Jo a ještě, Corvette má kapotáž z laminátu, takže nerezne 😊
koukal jsem se na chevrolet corvette, ale ty zacinaji v nemecku tak od 14900 E, (porsche nabizi uz od 7000-ale to budou asi vraky) Ale treba chevrolet camaro Targa mi prijdou levnejsi. Hodne zalezi na kvalite, Rakev na kolech se da koupit levne (par tisic euro), ale za kvalitni vuz je treba primerene zaplatit (asi od tech 14-15 000 vys).
No jo no, ale Camaro či Firebird (až na drobné odchylky od designu identická auta) jsou zajímavá až ve verzi Z28, což jsou modely s 5.7 V8, tedy identický motor jako je v Corvettě. Tedy dalo by se říci, že je to Corvette pro chudé. Samozřejmě jenom o motoru Corvette není. Corvette má jiný deferenciál a samozřejmě podvozek je 100% odlišný no a o brzdách se bavit nebudeme. Na druhou stranu když budeš mít ve velmi dobrém stavu Z28 s dáš do ní tak 10.000€ tak si troufám tvrdit, že budeš mít auto ještě výkonější než Corvette, tedy alespoň na ježdění rovně. Kamarád si tohle pořídilm má 5.7 manual, má jiné komplet výfuky (profesionální za 90 tis Kč) ted si kupoval Nitro a kompresor. Ale je to o práci, pokud chceš "hotové" co nejvíce sportovní auto tak si holt musíš připlatit. No jinak nevím jak je to s tvojím pobytem v DE, ale nebylo by pro tebe výhodnější koupit třeba tu Corvette v ČR ? a mít jí na českých značkách pro pojištění, které bude rozhodně levnější než v DE. Pokud bys chtěl na někoho kontakt kdo opravdu dělá do Corvett tak si zkus najít nějaké telefonní čísla na www.corvette.cz
No nevím, já bych si samozřejmě vybral Corvette, jsou na ní levnější ND, má lepší zvuk a celkově je to kus pořádnýho auta (i když je z plastu) Porsche má takovej divnej zvuk, a cena ND bude asi dost zajímavá. No a když na to příjde tak u Corvette se dá mnohem lépe a bezpečnější zvyšovat výkon, než u vzduchem chlazeného motoru a to ještě relativně malého a poměrně vysokootáčkového.
No a co takhle něco praktičtějšího ? Co třeba Ford Mustang buď jako cabrio (convertible) nebo coupe ? Výhoda je že se dělá od sociálních verzí s V6 motorem až po kompresorem dopované V8 s řekněmě dostatečným výkonem 😄 Auto je to praktičtější, jenom přeci má 4 místa a kufr, co se týče servisu tak pořád je to Ford. No a když si fakt seženeš pěknou verzi tak s výkonem problém mít nebudeš a poslední generace dělající se někdy od cca 96 roku vypadá docela dobře k světu.
No nevím, já bych si samozřejmě vybral Corvette, jsou na ní levnější ND, má lepší zvuk a celkově je to kus pořádnýho auta (i když je z plastu) Porsche má takovej divnej zvuk, a cena ND bude asi dost zajímavá. No a když na to příjde tak u Corvette se dá mnohem lépe a bezpečnější zvyšovat výkon, než u vzduchem chlazeného motoru a to ještě relativně malého a poměrně vysokootáčkového.
No a co takhle něco praktičtějšího ? Co třeba Ford Mustang buď jako cabrio (convertible) nebo coupe ? Výhoda je že se dělá od sociálních verzí s V6 motorem až po kompresorem dopované V8 s řekněmě dostatečným výkonem 😄 Auto je to praktičtější, jenom přeci má 4 místa a kufr, co se týče servisu tak pořád je to Ford. No a když si fakt seženeš pěknou verzi tak s výkonem problém mít nebudeš a poslední generace dělající se někdy od cca 96 roku vypadá docela dobře k světu.
jo to už ses tady někde ptal, když mi své chudé socky co místo práce radši kecaj na internetu a tak Poršáky v garážích nemáme... hele nechceš místo toho Cadillaca ? tam bych ti mohl poradit víc než kdokoliv jiný 😄 Nicméně když ty asi spíš něco na německý dálnice že ?
je mi jasny, ze o moc vyjimecny auto se nejedna, presto, jezdite v tomhle auticku nekdo? zameril jsem se na nej, rad bych si ho poridil z Nemecka.
360 modena F1. přes známího co žije už deset let v německu.Na německý dálnici brzo ráno o víkendu.Během asi 20ti kiláků jsem vyhnal tacho do 290 km/h. Moje volba by byla challenge stradale ale z finančního hlediska se mě to netýká.
no já bych bral modenu radši s manuálem. Ale asi se mi to nepoštěstí,takže mám i jinej sen: Lotus Elise
Můj sen je trochu skromnější. Chtěl bych Subaru Impreza WRX STi. I to WRX by stačilo 😄
heh - no ja mam sny dva - jagura XJ najradsej tak model z 80-tych rokov, alebo potom XK - hmmm.
No a druhy sen - k tomu v hangari taka mensia (staci 4miestna) CESSNA 😁
No a druhy sen - k tomu v hangari taka mensia (staci 4miestna) CESSNA 😁
Když se tady Ace zmínil o Mustangu, tak si stáhněte tohle [odkaz] . Je to nářez
jo ta nenucená akcelerace a jekot kompresoru je fakt řekněmě inspirativní.... pche porsche 😊
ace2: S Jirkou jsem se Camarem vozil na Mimoňských válkách. Zvuk a výkon je prostě kulervoucí 😄 Já kdybych měl 200 tisíc tak si jen nechám udělat novej lak, koupím osmnáctky a dám kůru turbo+tuning za 50 tisíc. Výsledek? BMW 635CSi, obyčejné kupátko z let osmdesátých, výkon 21. století - bez mezichladičů umí sériový motor 490PS/560Nm za současného snížení spotřeby.
Já si teď užívám sportovní jízdy s vozem evropské koncepce. Tvrdě naladěný sportovní podvozek, manuální převodovka, tvrdé ergo sedačky s výrazným bočním vedením. 2,5l čtyřválec, s dobrým zátahem odspoda. Plná výbava, včetně roztáčecí kliky. Prostě se tahdy v tom 1967mým roce rumunům to Aro povedlo. Jenom ty rychlosti se dost blbě hledají, protože jsou pokaždé někde jinde. Nevíte, kde bych sehnal automat????
lenin > juuuu ARO. Mas tu verzi, kde se predni nahon zapina otacenim zamku na naboji? S tim jsem se kdysi vyradil az hanba 😉).
jo, fakt nářez. skoda ze musim pres den chodit do prace a nemuzu premyslet, ktery auto je nejhezci. Me pripada Corvette moc siroka, trochu hur se s ni parkuje ve velkych mestech. Na druhou stranu, velikost neni pro mne rozhodujici, to uz bych si mohl poridit prcka Smarta. Musim uznat, Corvette vypada krasne. Je krasne byt clenem corvette clubu nebo u Cadillacu (tam myslim je Ace2 velmi aktivni), ale ja jsem v praci az do noci, nemam moc casu. Zkusim nekde sehnat Corvette a projet se v ni, uz vidim, jak Ace2 sviti oci....
A proč se nepodíváš po nějakejch japoncích. Teda nějakejch, konkrétně myslím Toyotu Supru 3.0 s turbem, v serii má 330 koní a vypadá parádně. Ceny jsou od 20000 EUR za r.v. 95. Ty starší typy, taky nejsou k zahození, ale jsou to starý plečky. Zase na druhou stranu jsou o dost levnější (do 10000 EUR seženeš určitě). A měl bys docela raritku, protože jich moc u nás nejezdí. Corvett se tu taky moc nevidí, ale už jsem nějaký potkal. A nebo co Nisan Skyline, co já vím tak je v ČR jen jeden. Ale asi by se ti blbě jezdilo, protože se dělají jen s pravostranným řízením a musel bys pro něj do Japonska nebo do Anglie😄 ale kára je to parádní. Taky není špatná Honda S2000
pánové tedˇ bez finančních omezení!
jenom malá skupinka😒br />
Koenig specialis F50 biturbo - cca 1000 ps a maximálka 370 km/h
McLaren F1 - moc hezký a rychlý. taky se nepotkává denně
Ferrari 288 GTO - nejrychlejší auto světa ve svojí době: 306 km/h v roce 1984
Ferrari 456 venice(combi) - nedávno jedno na prodej v anglii
atd,atd....
jenom malá skupinka😒br />
Koenig specialis F50 biturbo - cca 1000 ps a maximálka 370 km/h
McLaren F1 - moc hezký a rychlý. taky se nepotkává denně
Ferrari 288 GTO - nejrychlejší auto světa ve svojí době: 306 km/h v roce 1984
Ferrari 456 venice(combi) - nedávno jedno na prodej v anglii
atd,atd....
No hele ale na Supru bude stát jakákoliv blbost tak cenu za jednoho Golfa ne ? Ke všemu myslím, že 90% Supra (er) bude v automatu, nakonec bylo to auto pro Japonsko a hlavně USA. No já bych samozřejmě neváhal a vytočil si nějakou pěknou Corvette, třeba ZR-1 je velmi povedená, nebo když bys chtěl provětrat peněženku tak novou Z-06. Hmm no budeš si to muset rozvážit sám co si koupit. No hele ale stejně přideš na to, že jezdit Cadillacem 90 po okresních silnicích a dívat se na svět přes obrouvskou kapotu motoru na svět je to nejlepší co si člověk může užít...
Vhledem k tomu, že Supra je Japonec a u nás není běžná, tak za náhradní díly vysolíš asi ranec. Ace2: Neříkej mi, že na Corvettu jsou levný díly 8-/
No jasan Corvette je pořád "jenom" Chevrolet 😄 se podívej třeba www.carparts.com udělej si profil Chevrolet Corvette a nějaký ročník, který uznáš za vhodné a můžeš brouzdat katalogem náhradních dílů..
skyliny v amerike nejaka firma prerabala na pravostranne riadenie, takze urcite sa da zohnat. je to otazka penazi 😄 (bohuzial)
inac supra je super! ale napr aj MR2 turbo, r.v. okolo 1995 su tiez krasne a rychle auta. a u nas raritky
inac supra je super! ale napr aj MR2 turbo, r.v. okolo 1995 su tiez krasne a rychle auta. a u nas raritky
Skyliny dělala i firma Blitz, nejen tuning, ale i levostranné řízení. Ale já jsem žádnýho slušnýho pod milión nikdy neviděl, u nás se prodával jeden s tím levostranným, jinak naprostá sériovka za 2.100.000,- Kč. Supra pod 600 tis. bude vždycky jenom vrak, Porsche to samé. Nedělal bych si žádné iluze. Za dané peníze bych si koupil 540tku se šestikvaltem, E34 M5 nebo hodil do turba šestkové BMW a moc bych neblbnul s autama, u kterýho jenom za rozsypanej diferák dáte dvěstě tisíc a sehnat ho na vrakovišti je utopie.
Caute. Ja som soferoval, teda skor riadil masinu za 40 mil. Je to GM 686, r. v. 84. Rusky specialny pasovy podvozok so zabudovanym dvojitym sklapatelnym radarom. 12000 cm3, 12-valec. Mimochodom, pri presune sme ho zmerali- zrychlenie 0-90 (viac to nejde) 15 s. S vahou okolo 17 ton nie spatne, co? Az na tu spotrebu-udavana 160l!!!, realna okolo 230l.Ty Rusi maju super stroje- ked budem velky, kupim si Volgu😄
max-max: Já jsem šoféroval GM 586 😄
rbaron: Boha, ty si sedel tusim vo vsetkom 😄 No aj tak moja masina bola lepsia, tvoje trapne raketove delo 😄 No, to len tak na okraj. Co robi ta tvoja 635?
max-max: Náhodou jsme si s těma krámama, co z nich stříkala nespálená nafta vzádu, docela užili. Jako jedinej jsem ještě na Pístově u Jihlavy najel na rampu bez navádění frajerskýho kpt. Kabátka a na centimetr přesně. A kluci tam klouzali na břicho a podobně, takže fakt sranda. Užili jsme si v tamnějších terénních muldách a rybníčcích dost srandy. Nejlepší bylo v zimě, když jsem zlomil oba rajčáky a zablokoval pásy, tak do takovýho dolíku asi 7 metrů sklouzla mašina jako sáně. To bylo něco nádhernýho!
635 čeká na poslední úpravy dokladů, nápravu čumáku, nová zadní ložiska, tlumiče KYB, zimní gumy a kdovíco ještě. Je to drahej koníčzek, co mlsá 😄
635 čeká na poslední úpravy dokladů, nápravu čumáku, nová zadní ložiska, tlumiče KYB, zimní gumy a kdovíco ještě. Je to drahej koníčzek, co mlsá 😄
Tak jsem se v sobotu mel moznost za volantem svest v terenu s Toyotou LandCruiserem (ted nevim, jestli 4.2 nebo 4.5litru?), sice jen na redukci, ale do toho terenu v Malesickem lomu to bohate stacilo 😄 A jeste lepsi zazitek bylo svezeni uz pouze jako pasivni pasazer ve dvou Hummerech, sjezdy z 50' svahu a vyjezdy v 45', ikdyz to pry zvlada az 60' 😊
a jééé pán byl v Hummer Centru a taky se svezl za Malešickou spalovnou... jooo to mám taky za sebou. Žrádlo co ? 😊))
ace2: Jasnaaa paaaaaka 😃) Ovsem pobavil nas tam jeden manik se Suzuky Vitarou, ktery si to tam pristavil nad ten hlavni sesup a snad se i chystal sjet. Nastesti ho poradatele meetingu vyzvali, aby sve nerozumne pocinani ukoncil a on, k nasemu zklamani, poslechl 😄
No já si jenom pamatuju, že rozjezd, zeď, nebe, defender, hlína 😄 No prostě tak, že rozjezd před kopcem na plnej plyn o proti velmi prudkému stoupání, chvíli jsem viděl jen hnědou zeď, pak se Hummer pěkně zhoupnul a to jsme viděl jsem modré nebe a letadla, na chvilku se mihnul Defender, který se tam šnečí rychlostí šplhal vzhůru no pak skok, zarytí čukáku do hlíny a jelo se dál. Docela fine zábava 😊
Tak už Sierra neni nejlepší jo jsem rídil (pozor né nejoblíbenější) Lítal jsem s docela pěknym pětkovym BMW
Před třemi dny jsme se vrátili ze Švýcar. Jeli jsme BMW E34 M5 315PS. Měli jsme v DE na dálnici takovou malou honičku s M5 E39, E55AMG a Brabus CLK 500. Mám z toho videa. Fakt zážitek, 260 km/h 😄 Ze Švýcarských hranic až do ČB za 3h 39min. Tohle auto je skvělý. Tahá až do 7000 ot./min. a spotřeba při tom kalupu (min. půlka cesty rychlostmi 220-260 km/h) byla 13,9 l/100 km!
Když jste u těch videí. Kde na netu se dají postahovat nějaký super videa aut v akci? Předem dík
Ultima GTR, Ultima Can-Am, Porsche 911 Turbo(996), BMW M3 (E46), Ferrari Modena, VW Phaeton W12, Audi RS4 (450PS), Audi RS6 MTM (616PS),Audi S4 (B5), Audi S8, Mazda MR2, TVR Tuscan, BMW X5 4,6 IS, no a potom jestě pár závodních aut a to je ta největší zábava...