Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

311 komentářů

Vložte fotku svojí káry nebou nějakou exkluzivitku kterou jste sami vyfotili a zjistěte jak si stojíte v hlasování o nejlepší fotku na [odkaz]
MHD
Už to tady stejně skoro každý ví, ale kdo to neví tak jezdím tímhle: www.volny.cz/brazdic2
hmm Toyota... je mojí povinností zahájit protiútok, ačkoliv jsem původně nechtěl

[odkaz]
Nemystifikuj, nebo tady prásknu, čím jezdíš opravdu.
jo ale jenom do neděle... 😄 pak jde pryč z garáže.
To ace2: To jako proč ???
v pondělí mi konečně Mercedes uráčí po čtvrt roce dodat auto. Takže Omega jde do světa. Cadillaca se to pochopitelně netýká, s tím budu dělat frajera ještě v domově důchodců...
To bylo dlouhé čekání, co? Tak se pochlub cím si budeš vozit *. Když jsem vybral Avensise, tak byl Mercedes C kombajn mezi finalistama, ale vyhrál to u mě Avensis.
E-Klasse 320 CDI sedan. Jo čekání je fakt dost zdrcující, už jsem ho měl mít od pondělí, ale leasingovka vyřizuje pojištění, značky a sherloga. Takže se termín posunul o týden na tohle pondělí ve 08:00 hod 😊
To ace2: Taky dobrý. Tak ať snad ti ho hned nešlohnou. Myslím že se Sherlogem si udělal dobře, al do MB bych si dal raději ještě něco dalšího. Ty se kradou fakt hodně.
No auto parkuje vedle baráku v garáži, je na operativní leasing a sherlog je satelitní, takže i kdybyho někdo zcizil což jak jsem se díval na klíč od zapalování asi tak jednoduchý taky nebude. Je mi to více méně zcela jedno. Jenom bych asi oplakal brejle co jsem nechal v autě 😊
Ace: to me tak napada, proc jsi vlastne nebral misto Meda S-type? Ten by docela tomu urceni odpovidal, ne?

A nebo kdyz mas ten limit 2,8 mega tak Jaga ...
Jo o něm jsem samozřejmě přemýšlel. Jenže S-type byl zrovna před faceliftem... a nikdo netušil jak to dopadne. Ted vím že je to OK a že má S-type nyní prý nejlepší automat co jezdí na světě 😄 Myslím, že by mi v barvě "british racing green" docela slušel 😄 Na druhou stranu má na trh přijít Chrysler 300.... no a to je věc, která má prostě nějakou váhu... zvláště s 5.7 HEMI a cenou od 1.6mega (v základu)
ace2: Vypadá to, že chryslery budou teď asi hodně zajímavý auta, zadokolky s osmiválcovou motorizací prostě nemůžu nemilovat 😄 Jestli zlepší i kvalitu a každej čtyřletej Intrepid nebude ve stavu jako patnáct let stará sedma s nalítaným trojnásobkem, bude to super.
no už 300M jsou na tom hodně dobře a ty auta fungují. Nicméně jsem se díval na podrobný specifikace S-Type... a 4.2 V8 atmosférická - 300hp stojí od 1.8 a 4.2 V8 kompresor 400hp stojí 2.4.... hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm jo příští auto vybrat bude hodně složitý....
Taky přispěju se svou troškou do mlýna, na stránku jsem se snažil protlačit svoji fotku, ale nějak se mi to nezdařilo. Moje dva kousky ze tří stálic jsou k vidění tady v galerii pod jménem zadek524: [odkaz] Oba jsou to V8, pak mám ještě jednoho obyčejnýho 124/300D na lítání a na práci...

Jinak pánové, je opravdu fakt, že objem ani počet válců ničím nenahradíš...😃)
No jinak C-Klasse má děď. Za rok na něm ujel úžasných 9.000 km a😒br />
a) na dovolený, selhání "něčeho" a auto jelo na nouzovej režim, prý údajně selhalo EGR, ale proč kvůli tomu se dostalo auto do nouzáku... mělo najeto asi 2 tis km.


b) závada na ESP, svítila kontrolka ESP, něco vyměněno as 4 tis km


c)nyní, závada na cetrálním zamykání zadních dveří, "čudlík" lítal nahoru a dolů a nechtěl zacvaknout-opraveno.

No může to být smůla, nicméně na to že to má najeto 9 tis km, mi to moc dobrý zase nepřipadne. Mě se Mercedes libil, že byl cenově nejvýhodnější a zárověn nabízel zajímavé technologie a velkou pasivní bezpečnost a ke všemu mám servis 3 min od baráku. Jinak mé srdce když pominu americká auta vana směrem k Jaguaru, prý faceliftovaný S-type je velmi velmi povedený a prý má nejlepší automat co nyní jezdí na silnicích. Nicméně Chrysler připravuje na jaro svůj model 300N no a to je prostě láska na první pohled, k tomu motor 5.7 a myslím, že budu velmi spokojený. Proti 300vce vypadá Mercedes jako levná hračka pro středoškolské studenty.
Sázím, že lenin jezdí Volhou 😄
těsně. Mercury Grand Marquis 5.0 V8
Ve své flotile mám ještě T 603, Warzsawu a teď nově Aro M461. Ta amerika je na denní ježdění - takovej spotřebák.
matuS
ja som pocul, ze medaky sa kradnu velmi malo. ale iba som to pocul, takze... 😄
no ono když si srovnáš zabezpečený u AUDI a Meda, tak se pak člověk nediví že jich je ukradeno víc než jich je prodáno...
Avatar - kostey
kostey
Už je na tý strance... Dáte mi nějakej hlas? (odkaz v prvnim příspěvku)
ale mam len seat cordobu 😊.
Jinak ja se nikom smat nemuzu, protoze mam Forda Granadu '79 2,3 diesel ... Ale aspon mam z vas zatim krome lenina a ace nejvetsi auto 😊)))
Uno Turbo 1,3 @105 Hp . Takova mala raketka 😁
marně čekám, jestli už má někdo, kdo sem občas zavítá PT Cruiser v naftě. Zajímalo by mě, jak se v tom jezdí.
Mám tu zkušenost. Beze sporu je to nejlepší motorizace do PTíčka, protože ty chcíplé benzíny jsou opravdu tragický. Nicméně mě neuchvátil jízní komfort, asi všichni známe klasické vlastnosti TD, dole nic, pak zátah a zase nic. S tím se musí počítat, ale tady mi to přišlo až extrémní, divný chod spojky, který se podle mě nedá vůbec označit za sametový (v automatu se diesel nedělá, žel bohu) auto mi pořád cukala, skákalo a pokus o kultivovaný rozjezd si vyžádal více soustředění než bych byl ochoten poskytnout. Tohle mě negativně ovlivnilo, no jinak je to klasický turbodiesel, takže celkem jede a prd žere. Nicméně po tom co jsem se s tím autem trápil po okresních silnicích jsem usoudil, že je to auto dobrý tak na ustálenou jízdu po dálnici, okresní silnice či městský provoz. Když jsem zkoušel turbodieselového Voyagera poslední generace taky s manuálem, tak tam to bylo jak jiný svět, sametové rozjezdy, dobrý a postupný zátah úplně někde jinde než PTíčko. No jinak v PTíčku je motor z Mercedesu 220 CDI
pardon na dálnice ano, do města a na okrsky ne.
Známý má PT v naftě, nechal to načipovat, nevím, o kolik mu to zvedlo kobyly, ale max. ze 180 na 210 km/h, z Bruntálu do Prahe za 2,5hod (pod dálnici)- 25 min Bruntál-Olomouc, 60 min Olomouc-Brno. 1 hoďka jízda full pull 210 kmh. a spotřeba 12 l/100. Před čipem do 10 l při tomto stylu jízdy. Bomba klasik a stále letec, a ty náklady na koupi - nádhera - dotáhlý bouraný z Belgie, žádný clo atp. nevím, co všechno, koho znal, ale vyšlo ho to na docela velkej pakatel.
musím se s tím někde svézt. ne že bych na to měl, ale je to zase jedno z hezkejch aut s rozumnou pohonnou jednotkou (nebýt tý zbytečný elektroniky), ale každý auto má nějaký mouchy, že jo.
BTW ten "chip" kupodivu nabízí i aut. prodejce Chrysleru. NIcméně je to prý nějaká přídavna krabička, takže bych z toho zase až tak šťastný nebyl. Nevím já bych se nechal Impalu. 280 koní je 280 koní V8 je V8 a auto je to jako kráva. Z Impaly do PTíčka to je jako z New Yorkera do Neonu...
ace: vždyť já neříkám, že bych PT chtěl. Mě jen zajímá, jak to jezdí. PT, nebo cokoliv jinýho s filozofií obyčejnýho auta, do kterýho sednu a někde z něj zas vylezu, mě tak nějak přestalo zajímat z důvodu naprosto omezený a mizivý užitný hodnoty. Já potřebuju jezdit v létě, v zimě, prázdnej i přeloženej na totál, on road i off road, a to všechno - a to je na tom to nejdůležitější - bez toho, aby se mi na autě něco sypalo. K tomu se, bohužel, nic, co je v nabídce za dostupnou cenu nehodí.
Hmm a co takhle Chrysler Pacifiaca. Velký jak kráva, ale při tom auto na denní ježdění, 4x4, variabilní interier.... byl jsem na na něj podívat v Impextě, mají tam totiž Pacifiku na autosalonu hned k odběru.
ace: Hele, musím se podívat, co mě tu nutíš za krám. Ani nevím, jak to vypadá. Taky jsem zapoměl dodat, že prachy neseru, takže by to mělo bejt něco s reálnou cenovkou.
no a TrailBlazera bys jako neutáhl ? Když stojí stejný prachy jako PTíčko ? Tedy alespoň mírně jetý.
ace: Taky nevím jak to vypadá 😊
mají ho v Impextě na autosalonu, nebo alespoň tam byl. Kdbys nebyl línej tak by ses podíval po internetu jak takovej trailblazer vypadá... 😊
to ace2: no jo jenze ten PT Cruiser ho vyjde na pulku. Me se taky libi Pacifika, ale 1,7 mil. je pro mne trosku vic nez bych byl ochoten do auta investovat.
ace: tak jsem se na to díval a nevím, co bych s tím dělal. Připomíná mi to povyrostlý Volvo Crosscountry (jestli se to tak píše), a to je segment, kterej mě nezajímá.
to prof: ted jsem koukal na autoscout.de a maj tam SAAB 9-5 kombi Aero cca 230 PS najeto 77 tis. km za 16 500 EUR, ma to uplne vsechno. Nemit novy auto tak jsem si udelal radost. Je to mazlik a asi se i svezes.
Sravros: V životě jsem nepochopil, co lidi bere na SAABech. V Ústí nad Orlicí jsou taky takový šílenci, co jsou do těch aut zblblý a postavili na to dokonce autosalon, do kterýho nakonec museli vzít ještě nějakou další značku, jinak by ho museli zavřít. Poslední hezkej SAAB byl model 96, kterej se do Čech kdysi dokonce ofic vozil. Ovšem skutečnost, že se do něj montovaly 3válcový 2takty a nebo v tom lepším případě motory V4 od Fordu, nebo když se do první řady modelů 99tek montoval motor z nějakýho pro mě nepochopitelnýho důvodu obráceně tak, že převodovku poháněl dvojitej řetěz, mluví za všechno, stejně jako jejich v tý době nepochopitelnej rozměr pneumatik, tuším že 155 nebo 165 x 15" (podobnej měla kachna Citroen 2 CV a Renault 😄. Tahle automobilka mě připomíná právě Francouze, který taky vynikají v nekonvenčních a velmi prapodivných konstrukcích svých aut. Nerad bych podobnou úvahou popudil někoho z rubriky o SAABech. Kapitolu Volvo a Saab jsem uzavřel někdy v roce 1985, kdy jsem se zbavil kombíka 245ky a byl jsem rád, že byl pryč. Musím zase uznat, že rád vzpomínám na jeho sametovej 4válec, ovšem je nutno si uvědomit, že to bylo za komoušů, kdy jaksi nebylo na silnicích co obdivovat ani zrakem ani sluchem. Nezlob se, ale Saab je pro mě mrtvá značka s nudným výrobním programem, navíc nesmyslně předražená, stejně jako Volvo. Musím uznat, že obě značky mají svůj osobitej výraz, ale do toho se musí člověk zbláznit, aby u něj vydržel. Já jsem se zbláznil do jinýho stylu, takže se ještě jednou omlouvám. Díky za nabídku.
to prof: tak ja uz vazne nevim, tak napis co bys chtel? Docela me to zajima, mas jaksi dost vyhranenej nazor na auta.
STAVROS: Já sám ani nevím. Z novejch nic, jsou to překomplikovaný a choulostivý krámy, který si dělají co chtějí a snaží se za šoféra řídit. Akceptuju ještě ABS, který považuju za přínos pro běžný užívání. Snad zůstanu u svejch starejch krámů, který budu držet, jak jen to půjde nejdýl. Mým posledním je americkej minivan s pohonem všech kol. Jedná se sice o Electronic FWD, ale jsem v klidu, jelikož to spraví vyjmutí pojistky příslušnýho systému a jedno tlačítko s jednoduchou funkcí AWD ZAP-VYP ovládající elektromagnetickou spojku. 😄
no a ten minivan je co?
Aerostar
prof: a jak Ti jazdi Unimog?
to prof: ty mas Unimog? Ja tedko neco schanim na zimu tak do 50 tis. Kč, nevis o necem?
Stavros - 57: Co by to mělo bejt?
to prof: nejakej off road, jenze cenou jsem velmi omezen cca 50 tis. holt moje stara /mlada/ mi do toho nejak moc mluvi. Onehda jsem byl na nejakym off road srazu a byli tam nejaky kluci s e starym vojenskym unimogem a ti co s tim provadeli jsem nechapal. Zadna prekazka nezustala neprekonana. Ostatni tahali z bahna, no super.
to prof: nebo proste neco 4x4, jen tak na blbnuti ale do tech 50 000, diky
STAVROS: Nejlevnější cesta do terénu byla a vždycky bude pres ARO (Ted je nějaký na prodej na Tipcars.cz s plynem v papírech za 40 tis). LandCruiser to není, nicméně to dojede mozná občas i dál, nez on. Je treba ale volit něco novějšího se servem a polepšenou konstrukcí přední osy. (sem tam mi vynecha diakritika)
Stavros: Jo, a jestli to nemusi mit papiry, tak pak je ten sortiment mnohem sirsi. Zalezi na tom, co od toho chces. Pokud jen teren, pak vol co nejjednodussi konstrukce - tuhy napravy, listovy pera a pokud mozno ne moc redukci a uzaverek, bez kterych se dobrej offroad driver dokaze obejit.
to prof: no ja bych potreboval i papiry, moji kamosi tady u nas jezdej takovy ty zavody a e😜edice , jenze maj Land Cruisery LC 80, ted bohuzel mam novejsi auto a na novejsiho Off Roada neni. Jeden Brnak mi nabizel Land Cruisera LJ 70-ku r. v. 89 za cca 70 tis., ale do Brna to mam z Decina trochu daleko. To ARO se mi moc nezda, musel bych pod tim jenom lezet, potrebuju abych si obcas privez i nejakej matros na barak.
Poruchovost ARO, nebo dvacet let staryho japonce je dle mně srovnatelná, rozdíl je jen v ceně ND.
STAVROS: Tak jestli chceš jezdit e😜edice, potom do 50 sehnat něco, co by je přežilo a pod čím by ses nemusel válet není zrovna moc pravděpodobný. Hlavně dej pozor, aby ti některej z těch kámošů nechtěl nadělit nějakou dobitou mrchu, ať už se bude jednat o cokoliv. Možná Samurai, ten je dost odolnej, ale ty díly pak taky nejsou zadrmo. Je tu ale dost šrotů, na kterých se na to dá koupit úplně všechno.
to prof: e😜edice s tim samozrejme jezdit nechci, jenom obcas potrebuju vozit i nejakej material na barak, takze proto ty papiry. Ale asi nejspis pockam a neco dosetrim a koupim neco kolem 150 tis. aspon.
Stavros: Ono ať budeš našetřeno, tak zjistíš, že máš zase málo na to, co sis představoval. 😊
to prof: asi mas recht, tak mi nech toho Unimoga za 50 tis., asi ne vid? Ja mel plan, ze moje mlada/stara/ proda svoje auto a mame v nemcich vyhlidnutou peknou Toyotu 4 Runnera r.v.98, 3,0 TD naj. 60 tis.km, je to vozidlo od UNPROFOR z Bosny. Jenze v nemcich ho neprihlasej, tak by vyslo docela levne - 11 000,- EUR. Co jinak si myslis, jak pujdou vozit auta z EU az do ni vstoupime? Dle myho to Spidla-*** nejak zatrhne. Ale logicky ja si muzu koupit jaky chci auto a kde chci, ne? Libi se mi starej Landcruiser, z roku 82, tak si ho privezu a prihlasim, ne? Co myslis, ty?
Co bys s Unimogem dělal? Ale kdybys o nějakým slušným s touhle cenovkou věděl, tak jich koupím neomezený množství. Auta půjdou vozit, ale ne přihlašovat. V skrytu duše doufám, že převezmeme německý předpisy, kde to možný je.
já chodím pěšky, potkám tak víc lidí se kterejma si můžu vysmahnout brčko a dát řeč. navíc prej neničím přírodu šetřím surovinový zdroje pro příští generace.
dabel: Diky za zeptání, dobře jsem se projel 😄 Zážitek je asi takovej, jako bys jel Pragou V3S z rahy do Bratislavy. Čistej čas cca 10 hodin jízdy. Myslím, že takovouhle štreku jelo to auto naposled. Proti tomu bude teď už jenom "odpočívat".
Kolík80
No ja myslim, ze clovek si muze koupit SAABa, i kdyz do nej neni zblaznenej... Me treba uchvatil velice tichy motor, vyborny sedacky!!!, dobre zpracovani a tocit z jizdy tak o tridu az dve vis (mam 900ku). Navic starsi se cenou rovna Octaviim, ale vybavou byvaji SAABy nekde jinde, tak proc ho nekoupit... 😄) Navic jsou to bezporuchova auta, coz muzu za rok pouzivani potvrdit (tuk, tuk), a ceny nahradich dilu zase nejsou tak hrozny jak si mysli spousta lidi.
Přesně tak,saab už 30 let vyrábí pořád to samý s minimálníma designovejma změnama - navíc za nesmyslný prachy...
to Fagor: ty prachy nejsou nesmyslny, vuz co jsem napsal u nas stoji 1,8 mil. Kč a 3 roky starej v nemecku vyjde na 500 tis. cca 77 tis. km najeto. A pak at si nekdo koupi Octavku.
Stavros: Na druhou stranu třeba servisovat Saaba v ČR (ani jinde) není žádnej med. Saaby mají spoustu kladů ale i záporů.
to KON: jak to myslis? Kolik radove stoji servis? Diky
Stavros: Problém v Česku je v tom, že je tady na Saaby málo servisů a většinou za moc nestojí. A Saaby bohužel musejí jen ke specialistům.

A o tom, co si myslí většina Saabistů o oficiálním importérovi lepší pomlčet. Čímž netvrdím, že servisy na jiný značky jsou nějak lepší, ale aspoň je jich víc😄
Kolík80
Ja platim v servisu hodinu prace technika pod 500.- a spoustu drobnosti mi vyresi zadarmo. Napriklad kdyz jsem ztratil dva srouby z kola, tak za jiny necteli ani korunu, to samy plati treba pro serizeni rucni brzdy... Takze ja si na servis rozhodne stezovat nemuzu.
Kde servisuješ? Nejde jenom o kvalitu ale i o kvantitu. Hodně Saabistů, co znám, třeba jezdí z Prahy kvůli servisu až k Macháčkovi na sever, přestože tady jsou 3 servisy. Pokud máš novou a 100% spolehlivou káru, tak tě to možná moc netrápí, ale když budeš mít něco staršího, tak tě jezdit 200km kvůli každý kravině brzo omrzí.
Kolík80
Servisuju u Plichty, zatim jsem mel pouze jednu vaznejsi zavadu a ta stejne byla zavisla na "kvalitni" praci jineho prazskeho servisu, u ktereho servisoval auto predchozi majitel. Konkretne se jednalo o napinaci kladku plocheho remenu, ktera se rozpadla a remen se mi zadrel mezi remenici a motor. Stalo se to v dobe, kdy melo dojit k druhe vymene techto kladek, dohuzel jak bylo zrejme nedoslo k te prvni. Jinak zatim vse Ok (tuk, tuk)😄)
Lucky: Přesně totéž se mi stalo s tou kladkou minulou zimu v Jeseníkách. Prkotina za pár stovek a půl hodiny práce, jenže nejbližší servis 200 km a odtahovat se mi to kvůli takový kravině tak daleko nechtělo.

Takže nakonec jsem to musel dělat svépomocí venku při mínus 20😒 Švédi jsou machři na ložiska a dávají tam takovej plastovej aušus za 10Kč...
Kolík80
No ja vubec netusim jak se jim podarilo vysapat remen zpoza remenic navic mi zuby z remenu zustali v drazkach v remenicemi. Ja bych se opupinkoval jenom z cisteni tech remenic...
matuS
lucky> ako sa ti podarilo stratit dva sroby z kolesa? 😃 celkom by ma to zaujimalo
Kolík80
To matuS: To nevim mozny jsou dve verianty... Nekomu se libili moje kola a nebo jsem je malo utahl kdyz jsem kontroloval oblozeni...
"A pak at si nekdo koupi Octavku."- Na tohle ti můžu říct jen tolik : když Crown Victorii r.1999 lze se vším všudy pořídit za cca 250 tisíc,tak nepochopím,proč si magůrci kupují bavoráky a mercedesy za 3 melouny...
Proč? Protože je na světě nerovnováha. ***i mají prachy a kupujou zbytečně předražená auta, zatím co géniové jako Ty, kteří ví vše, musí kupovat jen ojetiny, protože na ty nové předražené krámy naštěstí stejně nemají.


Být Tebou, tak si to jdu hodit ;o)
Myslím,že ta bouračka s 3 policisty je dostatečnou ukázkou mentality majitelů MERCEDESŮ,nejlepších aut světa 😒((
matuS
samozrejme, kazda nehoda je predsa vysledok znacky auta!

PS: skorpia nemaju nehody nikdy! ale to bude asi preto, ze su vsetky zhnile v garazach...
matuS:Každá ne,ale u těch bouraček způsobenejch nepřiměřeno urychlostí, nesprávným předjížděním a jiným prasením je to přímá závislost!!!
Tak mě napadá, není někde nějaký návod, jak si podle povahy vybrat značku vozu? Sám k žádné neinklinuji (na rozdíl od některých zdejších géniů) a nerad bych něco způsobil/nezpůsobil v důsledku toho, že nejsem typický majitel 😄))
matuS
neviem o tom, ale zevraj sa da psychologicky profil odhadnut podla farby.
To jo. Rikali v radiu, ze ctvrtina pojistenejch ruzovejch aut naboura. Zdaleka nejvic ze vsech barev. Jsem ochotnej tomu uverit, kdo si dneska vybere ruzovy auto, no ne?
Nejvíc růžovej aut jsem viděl v chrudimi a okolí a to nekecám!!!
prof: Ani RAMcharger k tomu nejni?
Ale Prof zase neví co by.... Kdby si koupil třeba 3 roky strarýho TrailBlazera tak by mu to auto splnilo vše co by chtěl. PTíčko je moc malé, málo výkonné.
Na to, že je PT jak masírka designově, tak prostorově velmi dobré auto, tak mu chybí moderní hliníkový čtyřlitrový osmiválec s dobrým pětistupňovým automatem a trochu i pohon zadních nebo všech kol.
no to si kup tu Paficu... 😄 ze předu je to auto massage maximální, výkon to má, prostor taky a AWD taky 😄 Prof stejně blouzní 😊
rb: Ramcharger, hochu, už není pravda už asi půl roku. Odstěhoval se do Olomouce, kde patrně prodělá nějakou renovační kůru a pak z toho bude libová kára. Jo, a s těma víc, jak 3 kvaltovejma automatama nechci nic mít. Pokud má cokoliv víc, než 4 kvalty s OD, tak je vidět, že už je potřeba dohánět kvaltama, co v motoru chybí 😄
Koupil jsem si dnes motorku, nechci se vytahovat, ale konečně něco co má odpovídající akceleraci. Kdo chce vidět foto ? Fotka z mé poslední dnešní jízdy zde😒br />
[odkaz]
ace: To je fakt pro radost...
😄)))
no vidíš synu, dobře jsi udělal. jsi šikula. o😊)))
Pěkné! Jen by mě zajímalo kdo z nich měl tu radost větší? Nejspíš ten třetí, co se na to jen díval, že?
A pak, že jsou malá auta bezpečná, když je rozstřelí i motorka.
Pravdu díš. Já pořád toužím po něčem menším do města, ale když o tom tak uvažuju...
Kačka: Tak moc neuvažuj a zkus si uvědomit, jak by asi bylo miminku, který by bylo přibandážovaný vzadu v bezpečnostní sedačce. Tatínek by se mezi tím clubil v práci, jaký prima roztomilý a šikovný atíčko, se kterým se dá zaparkovat všude, pořídl pro manželku...
to prof: Myslíš, že by to větší auto ustálo nějak výrazně líp? Já bych na to moc nesázel....
Auto asi ne, ale ti vevnitř určitě.
lepší silná motorka než slabá felicie, to je mý heslo.
tomcat: My s leninem známe dobře auta, který by odjely po svejch 😄.
A nejen to, my s nima i jezdíme!!!
Myslím, že té motorce se stalo míň než tomu autu. O motocyklistovi si už tak nejsem jist😒(( Pokud bezpečně nepřeletěl😒((
matuS
ale aj tak: ak preletel a nic netrafil, stale moze mat polamanu bedernu kost, stehenne kosti a to tiez nieje ziadna malina. dalej vyklbene ramena, polamane prsty na rukach a nohach, klucne kosti... ten tipek nesiel pomaly.
no to asi ne, frajer tam těch 250-> měl určitě.
Hmm, to jo, třeba OT64, tam by se sotva orýsknulo trochu laku 😄
Já si jenom myslim, že takovejhle náraz z boku je svinstvo i u relativně velkejch a bezpečnš se tvářících se aut.
zvláště něčím tak ouzkým....
tomcat: Já jsem viděl jedno bezpečně se tvářící auto, po tom, co to do něj zprava v 80 km/h našil týpek se stovkou. Měl volant na zádech i přesto, že měl pásy a vystříhali ho už jenom do pytle. Spolujezdkyni z bezpečně tvářícího se auta pustili ten den odpoledne domů, auto odjelo po svejch domů a ještě 3 měsíce jezdilo s igelitem zalepeným předním oknem. Dodnes jeho majitel rád vypráví, jak cestou po dálici vyškolil jakýhosi závoďáka a jak mu ten igelit ve 180ti ulít. Tím autem nebylo nic obvzlášť vyjímečnýho : Chevy Caprice Clasic ročník 1988...
jak vlastně dopadnul, on ho neopravoval, ne??
lenin: Ne, dveře stály kolem pade, tak měl lepší si ode mě koupit jinýho za kilo 😊.
To byl ten pancéřovanej, myslím ten od tebe??
lenin: Ne ten jeho, odněkud z Kuvajtu. Toho mýho si koupil a má ho doteď.
Vím, vím. A ten z kuvajtu, ten rozbitej kde je mu konec???
lenin: Rozprodal ho, motor, skříň, kastle, všechno zvlášť.
A pořád jezdá kulaťákem, nebo pořídil něco nového???
Kulaťákem, Cadyho má pod střechou a v Garáži Rollse.
On má rolbu???, To neměl, když jsme tam spolu byli. Co má?? Silver Ghost???
lenin: Jo, myslím že jo. Je to docela zajímavý, ukazoval mi pár detailů a docela jsme se nasmáli. Ty Angláni jsou taky docela dost ujetý. Místama mi připadalo, že mi ukazuje starou kredenc ve který je mechanizmus z pendlovek 😄 Jinak že bych to mít nemusel... Už takhle toho mám až, až 😃
Tak to se k Vám musím vydat. Jinak, jakou má barvu? V Ol. byl modrej a ten zmizel neznámo kam. Měli ho tu týpkové, co z lidí vytahali 60 mega, s tím, že nabízeli 30 - 50 % zhodnocení za rok😃))
což mi připomíná tu dobitkou žlutou Corvette alá Greenwood co má tuším Impexta. Takovej ten asi 3x bouranej bastl, co vaří při každé přiležitostí co má targu i když to targa nikdy nebyla atd... taky to prej měl někdo z 1. Pražský záložny... 😄 tam je snad ani nejzajímavější že to měl znaleckým posudkem ohodnocený asi na 20Mega .)))))) já bych za to nedal asi ani 100 tis... 😊
pardon překlep "dobitou"
lenin: Jakou asi může mít barvu Silver Ghost? 😊
Typnu si - stříbrnou?????
lenin: Nechápu, jak jsi to mohl uhodnout !
Fakt to byl Silver GHOST, tj. předválečnej veterán? A proč by vlastně musel bejt stříbrnej?
KON: Tak tenhle válku nezažil 😄
KON: Vašek nerad jezdí s krámama, co jenom hrkaj, smrděj a nejedou.
Prof: Škoda. Už jsem se lekl, že tady má někdo Silver Ghosta, jednu z největších (a nejdražších) ikon automobilové historie😒 Vyráběly se snad jen do roku 1925.
KON: K tomu, abych z ní byl celej pryč, mě stačí, že vím, že existuje, nemusím všechno vidět na vlastní oči. Člověk je někdy docela zklamanej, když takovej svůj sen uvidí ve skutečnosti. Co tě např. na tomhle autě víc bere? Že je slavný, nebo že je díky tomu drahý?
Prof: Ne, to že je Krásný. Miluju stroje 20. a 30. let a starší, protože tenkrát byly nádherný snad všechny.

Auta, motorky, lokomotivy, letadla, šicí stroje, to je jedno, dřív si lidi prostě vyhráli s každým detailem. A navhovali to Umělci ne "dizajnéři" jako dnes. Platila jednota stylu a funkce, dneska se všechno zakrývá deklama. Podívej se, co uvidíš, když třeba odklopíš kapotu dnešního auta a nějakýho předválečnýho kusu. Není to rozdíl?


Mimochodem toho Ghosta jsem jednoho nebo dva viděl i v chodu a je to prostě zážitek pro všechny smysly. Ty dnešní rolsy oproti tomu vypadají jako kontejner na odpadky😃
KON: Tak tos mě uklidnil. Taky jsem viděl motor z RR u jednoho kouska pod ponkem a hned mi bylo jasný, že tady se jedná o něco jinýho. Ten, o kterým se s leninem bavíme, už ale nemá pod kapotou nic z toho, o čem píšeš 😒(.
to prof: potreboval bych trosku poradit profe, jak uz jsem psal libi ¨se mi Off Roady, uz kvuli obcasnymu zajeti do prirody nebo kvuli matrosi na barak. ted mam Mazdu 6 kombi 100 kW a premyslim, ze ji necham kolegovi v praci a koupim si na jare Land Rover Discovery r. v. 99-2000, 2,5 Td5, je to takovej ten skoro posledni model. Co myslis ty, je to dobrej napad nebo si mam nechat Mazdu a do kolika kilometru by mel mit ten Land najeto? Chci ho koupit v Nemecku. Dik
Stavros: Zkusím se nad tím v klidu zamyslet 😄
diky moc, ja vim, ze ta Mazda je nova, ale me ty Off Roady moc lakaj a ten Discovery je takovej drsnej - ne moc SUV-ckovej. Jenze nevim jak je poruchovej a aby me potom nemrzelo, ze jezdi 150 km/h a potom konec.
Stavros: Discovery je prima věc, krásnej auťák, připomíná mi první RangeRovery, o kterejch jsem kdysi snil. Moc konkrétního ti neřeknu, ale standart u těchto ročníků je už přes 100 tis. km. Kdybych ho kupoval, tak taky jedině v Německu a jak říkám, jen symbolicky zatěžovaný a pečlivě udržovaný. Nejlepší z první ruky, od nějakýho důchodce, kterej ho měl jen aby dojel za dcerou, která bydlí někde na kopci v Bavorsku a najel na něm do 100 tis. U takovýho majitele čím míň, tím líp. Cena jde do 15 tis. EUR, kup pod deset by byl výhra, ale po zkušenostech si nevybírám to nejlevnější, protože to má obvykle svůj důvod. Víc ti, bohužel k tomu říct nemohu, u tak novýho auta ještě není nic, co by se vyloženě sypalo. Taky se v něm nech pořádně povozit. Ale fakt pořádně, nejlepší dlouhou štreku.
to prof: to jo ja sem koukal a i u ofigo daelera se daji koupit s cca 50-60 tis. km. No ale jde mi o to hlavni, zda to vymenit za 1 rok starou Mazdu 6, ktera bude jeste 2 roky v zaruce a je na jezdeni opravdu super,teda aspon dle mych pozadavku. Ale me prose ten Off Road laka moc, no.
Prof: Právě, to o čem se bavíte předpokládám není Silver Ghost, ale nějakej jinej Silver XXXX.
Silver Cloud
Cloud je docela pěkná kára, aspoň vypadá jako Rolls.
tedy, dobrá historka, ovšem, mohu se zeptat, při představě auta co to zprava našije do jiného auta, mi nějak nesedí, co se komu vlastně stalo. Který řidič měl volant v zádech? a měl volant v zádech "zepředu nebo zezadu"?? Každopádně to asi nebyl pěkný pohled, že?😊))
má přítelkyně chtěla školit při předjíždění před měsícem protijedoucí kamion, ovšem na poslední chvíli si to rozmyslela, takže o tom, kdo by měl volant v zádech a z které strany bohužel historku nemám😊))
S Caprice je i story jakpak Caprice na přejezdu vyhodil motorák z kolejí... Caprice fakt není normální auto. To je kus poctivné americké ocele od amerických ocelářů a to celé je ještě postaveno na pravé rámové konstrukci též z americké ocele a co více také od amerických ocelářů... Tohle auto jen tak nic nerozhodí... Otázka pro publikum... jaképak auto používala americká policie... 😄
Jean Paul: Víš, jak je to krájítko na vajíčka, nebo takový to pákový dělátko na hranolky? Tak tohle mu udělal volant skrz hrudník a zastavil se o opěradlo předního sedadla, který se zastavilo o to zadní. Von ten motor vzadu přeci jen něco váží a tak to pak už jen "doklepne".
Proto s tou koupí tak nespěchám. Bezpečnost především. Zatím se nechávám vozit. Taky to není špatný, když se to nemusí živit...
Katka: Zdá se, že víš, co chceš 😊
zdravim, poradte mi, čím vyleštit lak na aute, aby vypadalo co nejlip. nedokazu se orientovat v lestenkach, voscich a dalsich podobnych vecech. Napadlo me vyzkouset nejakou lestenku s teflonem.
Ako vidim rozbehla sa tu debata o 4kolkach. Rozmyslam nad novym autom a akosi mi zrak padol na G od mercedesu. Samozrejme nikde ziadne relevantne testy, iba sama chvala. Az sa mi nechce verit 😄 Ma niekto realne skusenosti? Aku motorizaciu zvolit? Kupovat? Nekupovat? Jazdit sa s tym moc v tazkom terene nebude. Skor mesto (ja viem to je skoda do mesta kupovat) a cez weekendik pes sa ide vyblaznit. Pokial niekto ma vyhrady voci MB ako znacke nech navrhne ekvivalent. 4kolku tohoto razenia som este nemal. Neberiem to ako modny vystrelok. Jednoducho chcem si to skusit.

Ameriku nechcem sem tahat. ML som chvilu jazdil a zda sa mi to strasne draha buda s prihliadnutim na pomer cena/uzitna hodnota. Viem, ze G je asi zbytocne pre mna ale ten dizajn je fajnovy. Urcite by mi stacili kvazi 4kolky ako bmw X5 alebo audi allroad. Lexus RX300, patrol a pajero som vylucil z "osobnych" dovodov. Kazda rada dobra.
Jo Géčko od meda je fine... no já bych volil jen 400 CDI, což je 260 koní, 560Nm, dvě turba a přitom všem příjemná spotřeba. Nicméně holt to nějaký prachy stojí. no jinak netřeba říkat, že jen a pouze v černý barvě.
no za 400cdi si zapytaju o ten skoro milionik viac. Inak 400cdi ide pekne akurat v ML co som mal to zozralo nie menej ako 16 litrov nafty v meste, pocybujem ze G bude setrnejsie. Ked k tomu pripocitam ten turbo lag do 1800 az 2000 otacok. Tak to uz radsej 500ku. 270cdi sa mi zda ako lenochod ale to auto nie je robene na zavodenie s tymto motorom.
ace: mas tam chybu, myslels motor 400 CID ne? 😃
ne, to bych myslel samozřejmě spíš 500 CID my Cadillakáři slovní spojení "500 CID" uctíváme 😊
skd😜 No to by souhlasilo, Ečko žere po městě s tímhle motorem úspěšně 13.3 litru. S tou dírou bych nesouhlasil, když to srovnám se 320CDI tak u 400CDI fungují velmi zvláště otáčky, ať člověk dělá co dělá, motor se ihned i po malém sešlápnutí plynu vyhoupne na 2000 rpm, což přináši efekt zbytečně vytáčeného motoru, zvláště při popojíždění, ale na druhou stranu je auto vždy připraveno zmizet v prachu, ke všemu to má 2 turba...

270CDI je lenochod i v Jeep Grand Cherokee, takže v Géčku bych to nepovažoval za vhodnou motorizaci. 270CDI je dobrý když to člověk bude používat vážně aktivně. Pokud to chce na ježdění tak z toho zestárne, blbě se předjíždí a samotná kulisa věčně vytáčeného pětiválce taky není nejvhodnější.
G je slušný s benzínovým pětilitrem. Je to asi jeden z nejlepších offradů, má dokonce tuším seriově všechny tři uzávěrky. Bohužel ta cena z něj dělá vůz, určený pro úzkou klientelu. Já se byl kdysi na jednohjo dívat, ale dát 160k za totálně shnilý auto z roku 86 mi přišlo jako nesmysl. Jó, mercedes, co byste chtěli.
ad 270cdi: necakam od toho motoru nejake zazraky. Keby som chcel kopnut do vrtule kupim si nejaku placatu mazdu alebo nissan alebo speedster v turbe. Dnes ked si ides nieco rozumne kupit vo vyssej strednej tak minies 2.3 len taky rachot a pri ML alebo G sa dostavam k 1.8 alebo 2.0. Mozno nakoniec skoncim pri niecom uplne inom.
matuS
chod do rx8, alebo STi...to by bola moja volba.
rx8 ma vyhodu, ze je to krasne auto uz v zaklade. S STi mas zasa nedozierne moznosti upgradu...nehovoriac o tom, ze uz v zaklade to ide "jak svina" 😊
sti je fajn ale pre mna nanic auto. Ide to rychlo a to ja od auta nepotrebujem. Nemam kde jazdit rychlo a ani na krizovatkach sa mi uz nechce niekomu natrhavat * 😄 Okrem toho je to skor sportove naradie ako auto. RX8 je pekne ale opat to nie je to "prave pre mna". Mne sa paci krabicoidny dizajn ala defender 110 alebo G. Pokial by som si nebral 4kolku tak sa rozhodujem medzi 530d alebo saabom 95. Vsetko kombi. Povery o nevyhodach zadneho nahodu alebo automatu uspesne uz roky ignorujem. U 95 mi vadi ze je tam 4 valec. Pokial budem kupovat benzin tak 8 valec a ked ten tak iba kvoli zvuku. Nejake extremne vykony ma nezaujimaju. Jednoducho mam atypicke kriteria 😄 Bud velku hranatu kravu alebo elegantnu lodku. 😄
že si nekoupíš luxusní americký sedan, jenom oni umějí udělat ten spravný zvuk V8... a cadillac se za těch sto let naučil dělat luxusní limuzíny velmi zdařile.
poznas obchod v SK kde len tak vpalis a kupis caddyho? A kde im budes skakat po hlave ked nieco nebodaj bude zle? 😉 ja veru nie a ver, ze keby taky bol tak uz lestim penazenku na XLR. A cez zimu prezijem aj s nejakym escalade. 😁
ja viem, ze skacem ako blcha po psovi ale dnes som bol omrknut landcruiser. Kedze u toyoty som absolutne mimo, ma niekto toto vozitko s tym 3litrovym dieselom?
hmm Impexta čirou náhodou u vás zastoupení nemá ? Jestli ne jsou v Ostravě což máš kousek, mají svůj vlastní autosalon na americké auta a vlastně co třeba Denker ten je hned v Brně. Si vybereš a mají i relativně hodně skladovek. No jinak u vás má ofiko zastoupení Hummer a ty mají prodejnu na dálnici mezi Prešovem a Košicema. Taková H2 by ti mohla slušet.
impexta to nerobi ako indivindi dovoz na zakaznika?
ale jo robí, ale součastně si drží i pár aut skladem. Pravda ne vždy to jsou nová auta, ale vesměs to jsou téměř nová auta s nájezdem typicky do 20 tis km. Ale jsou i nové skladovky, to samé je u Denkera v Brně. To jsou asi dvě nejlepší firmy v ČR na dovoz amerik. Jsou to profící žádný dovozci co jezdi pro auta s plaťakem do rajchu..
pojdem tam zajtra mrknut. Inak na tom landcruiseri mi nevonia ten rozvodovy remen u diesela. Inak fajn povozenicko, to ich ESP ani netreba.
ace: denker - profici 😃))))))))))), byls tam nekdy, znas je? 😃)))))))))))) fakt ftip dne.
chlapi o vikendu jsem byl projet toho Land Rovera Discovery a byl jsem docela zklamanej. Vevnitr maly, sezeni jak na koze a i jinak me to uplne nedostalo. Jeste musim hodne popremyslet.
Spina ne nebyl, podle webu a nabídky vypadaj dobře, to že ti někdo od nich nesehlan nějakou hračku nebo že jsi působil tak, že tě tam někdo obložil 😄 jo to je věčný problém.
ace: no kdyz myslis. nevim mozna to driv byla velka firma (meli nejakej fastfood ala mcdonald v amer. stylu), ale ted je to tak jedna stavebni bunka s jednim majitelem a to tezce arogantnim, ale kdyz si ted tak vzpominam tak tam vlastne staveli za tim nejakej barak, takze ted uz tam muze bejt salon, ale i tak se chovaj dost huste a maj vsechno predrazeny, mozna kdybych tam kupoval auto za 2mega tak se chovaj jinak. ale vzhledem k tomu ze to maj na nejhorsi ulici brna - v samotnym centru ciganske ctvrti tak se me tam teda nechce podruhy zastavovat 😄
ace2: Včera jsem tu H2 viděl pořádně, jeden tu po ČB teď jezdí. Můj názor je, že je to pěknej sprc, na Humvee nic nemá 😄
Jo jo H2 je prostě kus auta ať si říká kdo co chce, pro Evropu trochu zamrzí absence dieselu, do velkýho benzínu se moc lidím chtít nebude, ale je to auto bez kompromisu, stačí ho vidět na silnici, taková ultimativní krabice o které nikdo nepochybovat nebude... 😊))
ace2: Právě že je to taková krabice až moc a vypadá jako vřískající nedomrlý kojenec od normálního hummera.
rbaron: Ne to není pravda. Hummer H2 je auto, Hummer H1 je náklaďák se vším co k tomu patří, ke ve všemu terenní schopnosti H2 jsou neodiskutovatelný, stačí se podívat na výbavu podvozku.
ace2: Vždyť jo, jen můj názor. H1 se mi líbil, a to moc. H2 ani trošičku.
tomu vůbec nerozumíš.... 😊
ace: ty se divam ze ses odbornik pres vsechno, dokonce ted i offroady. 😄
a kdepak, ale o Hummer není jméno o kterém by se dalo pochybovat... 😄 Off-roady mě neberou vůbec, když už něco velkýho tak jen luxusní SUVéčka typu Escalade, Navigator atd...
ace2: Dělá to GM a jsou tam komponenty suburbanu apod. Jenom využili značku.
Prosím tě... podívej se na terenní schopnosti H2, jeho off-road vybavení, pohon, pak si dej vedle sebe Suburbana a zkus znova napsat, že GM využil jenom značku.
sledujem, ze ste sa rozohnili. Takze zhrniem, vyber prebehne medzi ML270cdi a LC3.0D4. Na moje jazdenie jedno aj druhe staci. Na Toyote mi chyba, ze nema ESP a TC (tc mi "nahradi" medzinapravy torsen). Inak ma niekto nieco proti MLku?
neotesanej interiér převzaty z minulé generace mercedesů a to se bohužel týká i posledního faceliftu ML... zvláště budíky jsou dost ugly 😒 Jinak 270 jsem jezdil jak v E-klasse kde se chová příkladně a relativně dynamicky, tak i v Jeep Grand Cherokee kde se ovšem chová dost nemotorně a pořád dává najevo jakou si dává práci s rozpohybováním Jeepu. Žel bohu jsem v druhé jmenované rejžoidní konkurenci nejel, takže nemohu porovnat, takže jen mé postřehy z MLka.. Nicméně ML bude mít celkem bez pochyby jízdní vlastnosti osobáku, což se o LC řící nedá. Záleží kde s tím chceš lítat.
najma po cestach. Necesty vyberie moj pes ale tvoria nepodstatnu cast mojich kilometrov. Plus nejake lyzovacky a kravinky cestou na nejaku chatu. Interier je fakt ala W124 ale to mi nevadi. Vyrastol som na W123 300D a chyta ma nostalgia v tom aute. A najma, ml je na sklade v rozumnej vybave. Sice aj LC (ale nie v takej ako chcem) ale nic ine nikto v SR nema skladom. A do jula (volvo), aprila (MB, Toyota (keby som chcel inu vybavu)) sa mi cakat nechce.
matuS
skkd> chod do X5, ta je na cesty ako stvorena. M je po Acku spracovanim najhorsi mercedes.
skd😜 Bez urážky, snad tu mohu říci svůj názor: ML i X5 jsou použitelný jen pro ty lidi, který si je kupujou, tedy manažery s potřebou být "in". Pro praktický použití toho moc nenabízejí.
na druhu stranu otazka znie, co je prakticke? 😉 Je mi jasne, ze ML nie je ziadny offroad. Ked vsak hladas auto do 2.0mSKK bez dane a prelezies tie predajne a vidis dodacie lehoty a ochotu (tu je na spicke v dobrom slova zmysle bmw) tak nemas vela moznosti. A neviem ci ML je dost in. U nas teraz frcia X5 a G.
matuS
ozici v casopisoch pisali, ze Mko sa na X5 nechyta v ziadnom smere.
no jo no, ale ML vypadá jako luxusní SUV střední kategorie a X5 vypadá jako 5xx wagon na velkých kolech po vzoru amerických monster trucků (jak s tím skáčou přes auta) Osobně považuju X5 za to nejhnusnější (s prominutím) co v SUV třídě existuje, interiér si ovšem nezadá s Mercedesem, slovo ugly BMW povýšilo ještě na vyšší úroveň 😄 Osobně bych si nekoupil ani jedno a kdybych musel tak bych volil jenom přeci toho Mercedesa, vypadá jako normální auto a ne zpatlanina a s těma motorizacema o kterých uvažuje jsou jízdní vlastnosti stejně irelevantní.
no v "hnusnosti" (pre mna) si myslim, ze X5 ide bok po boku MLku. A ako si poznamenal, zavodit sa s tym nebude. Normalne auto "do mesta" a so psom cez weekendy. Na radost z jazdy bude nieco ine 😊
na X5 je na figu cena (3m), nemoznost odpoctu dph (alebo nutnost urobit si medzi firmami "autopozicovnu") a najma to, ze najskor tu nejake X5 3.0D bude v aprili keby som objednal.
skd😜 Pro mě offroad by měl především být offroad a ne takový "něco jako", jelikož bys z toho mohl být taky trochu mimo, kolik jsi vyhodil za něco, co vlastně offroad není. (Mimochodem ML s velkou slávou při testu museli vyházet lopatou, když zapadli do kupy sněhu na parkovišti...) Myslím ale, že ty vlastně offroad nepotřebješ. Tak si kup Audi Allroad nebo Volvo Crosscountry, nebo něco v tom smyslu. Je v tom o něco víc místa a umí to to samý, co oba zmiňovaný "něco jako offroady"
prof: jenže na to asi taky neodepíše DPH, když ho neodepíše na "kombinovaného legáče"... ;o) A nebo prostě jde jen o to, vyhodit dva miliony za něco, co vypadá na 300tis., jako MLko ;o))
klidek, nakoniec to bude LC. Seda metla/seda koza/AT.
to nasrot: na Legycy kombi jde v Cechach odepsat DPH, jak je to na Slovaci to nevim.
Dodanie crosscountry az april, XC90 jul, allroad a celkovo audi okrem a8 nie je moja krvna skupina. 😄 A pri odpocte dph je to 2 miestne to audi.
skd😜 když chceš jezdit hlavně po silnici, tak na co off-road?? Jestli chceš občas na hory apod., tak si pořiď Legacy (když už chceš auto jen kvůli "ymidži" a velikosti), které má oproti všem výše stavěným autům (tím myslím jako že jsou vysoká ;o) ) podstatně lepší jízdní vlasnosti (hlavně ale z hlediska pocitu cestujících a řidiče). BTW: LC má jak A-TRC tak VSC, ale jen v kombinaci s automatem.
...jen ještě: to Legacy narozdíl od MB či BMW nemá každý druhý mafián či pasák ;o) ...když tedy jde o ten "ymidž"...
problém je že Legacy stojí mega a vypadá na půl... ML stojí dvě a taky na ty dvě vypadá 😄 stejně tak X5.
a najma na legacy neodpisem dph. Mam na to svoj dovod, preco ju chcem odpisat.
ace: ty vo X5 nemuzes objektivne mluvit, jelikoz ses proti biemdablju vysazenej a alergickej, je pravda ze x5 vypada tak nejak divne a je to nic moc, ale proti MB bude mit vzdycky bmw navrch protoze to aspon jako auto vypada a interier delali a delaji mnohem hezci nez vsechny MB dohromady, no ale stejne porad ani jedno ani druhy neni amerika ze? 😄
to Spina: no jo je super mit ameriku, i me se moc libi, ale nejdriv bych musel na zahrade objevit ropu. A se zarukou taky bude asi problem.
STAVROS: Jsi mimo, ty velký křižníky s pětilitrem jezdí za to samý, co M6 2.3 když chceš mít stejnou dynamiku. Ale na pověry u nás v Čechách pořád věříme, co? :👋
stavros: Pokud vím, tak i sebelepší záruka všech zaručeně značkových a oficiálních prodejců je ti úplně na nic, leda na to, že ti možná dají náhradní auto, když se ti to bezporuchový nový auto rozesere. Jenomže pokud nemají tušení, v čem je problém, tak ti to auto začnou od jistýho okamžiku počítat jako pronajmuté, načež jim ho raději včas zajedeš vrátit a půjčíš si pekáč od příbuznýho. Pak budeš zase neurčitou dobu čekat, až jejich mistři světa amoleta mechanici konečně objeví, čím by to možná mohlo být a uráčí se tě vyzvat, aby sis auto vyzvedl. Po pár dnech ti to sice začne dělat to samý, ale raději to necháš až na další prohlídku, než zas před švagrem vypadat jako blbec, kterej si koupil sice hogo fogo novou káru, ale v podstatě je mobilní jen díky jeho pohnilý škůdce. Prostě opravdu to funguje jak má a je opravdu nejlepší si koupit nový auto 😃
stavros: ja to nemyslel ze hned musi kazdej jezdit amerikou, stejne se prestali delat v r.90 a dnesky auta co se delaj v usa stoji za * stejne jako jinde na svete, takze se zarukou je to jedno.

nechcu tady porovnavat a mb a bmw, jelikoz se jedna o fiat a ten jak vime hnije uz na billboardu, ale stalo se tohle: sef si koupil stilo a hned od zacatku mu mlatilo v zadnim kole, myslel si ze to dela kovova mriz co to tam ma vzadu nainst. a nechal to tak dva mesice, az s tim zajel do servisu a zjistili ze mu malem upadlo kolo, tak to tam mel 14 na oprave, nevim teda presne co mu menili ale malickost to nebyla. takze novy auta jsou stejne jako stary poruchovy akorat ze to mas v zaruce, ale stejne budes mesic stat kdyz se te to posere.
to spina: to jo to je jasny, jenze kdyz je to v zaruce, tak to nemusis platit ze svyho a u novejch aut stoji vse ponekud vice. Napr: nam tenkrat odeslo na jedny naftovy felicii cerpadlo, nekdo do toho natankoval nejakou spatnou naftu, no a chteli v servisu 70 000,- za novy, tak jsme je poslali do haje a auto vratili leasingovce. Skodovka mela zaruku jenom 1 rok. No a kdyz se to stane na relativne drahym aute a neni v zaruce, tak to musi bejt ocistec. Jeste k tomu, jak mi rbaron napsal, ze jsem mimo, ze ty petilitry nechlastaj, tak jenom, ze moji znami maj Toyoty LC HDJ 80 4.2 TD no a na dalku se vejdou do 15/100km a ve meste tech 18-20/100km. Tak, ze by ten benzinak jezdil nejak extreme za min si nemyslim. Ale treba se mylim.
no to sem myslel, spatne sem to asi napsal. novy auto je dobry jedine kvuli zaruce a to jeste jen pro firmu. no to vis petrolejky na to je vsechno drahy, hlavne ze jezdi za min penez 😄. oni ti japonci asi neumi velkoobjemovy motory delat, proto jim to tak zere, no ale od terenaku nemuzes cekat ze to bude zrat malo, je to preci jen velka krabice. kamos jezdi s blazerem k5 5,7 za 18 v prumeru, ja za 13 ale to je jen sedan.
matuS
tak si kup tatru 😄


www.gerek.sk/tatra/
😄
Kolík80
Zpet ne ARAI, ale AIROH... UZ jsem z toho celej popletenej... 😄)