0
Dalsi nakupni taska co si hraje na terenaka, stejne jako mrcha Fusion
Uz som sa na 99% rozhodol, ze kupim Ignisa s Naftovym motorom 1,3 multijet. V plnej vybave (bez klimy) stoji 499 000,-Sk. Som presvedceny, ze je to lepsie ako Fabia a na Octaviu nemam... Ak mate pre mna nejaku inu alternativu, sem s nou...
odhliadnuc od toho, ze chcem nove auto, nie ojazdene, tak peugeot 106 je moc male. ked uz si mam kupit male auto, tak aspon nech ma vyssi podvozok, na nase rozbite cesty.
No, tak zase P 206 je o dost drahsi. Myslim pri zachovani ceny, max malne o 15 000,- Sk drahsie.
nestojim si za nim preto, ze som nim maximalne ocareny, ale preto, ze pri takej vybave je to najlacnejsie auto ake som nasiel.
Chcem kupit Naftovy 1,3 a ten stoji 499 000,-Sk peugeot 206 s naftou 1,4 a asi z 90% vybavou oproti Ignisu stoji 535 000,-Sk.
este aj Fabia stoji viac...
Preto pisem tu, ci niekto nevie o niecom lepsom...
Chcem kupit Naftovy 1,3 a ten stoji 499 000,-Sk peugeot 206 s naftou 1,4 a asi z 90% vybavou oproti Ignisu stoji 535 000,-Sk.
este aj Fabia stoji viac...
Preto pisem tu, ci niekto nevie o niecom lepsom...
Plna vybava u Ignisa😒br />
immobilizer,posilnovac riadenia, central+ dialkove, poplasne, el. spetaky a okna, ABS+EBD, 4x airbag, hlinikove disky, Autoradio s CD+6 repro...
viac info pozri na: [odkaz]
206 vyjde lacnejsie ak zoberies 3 dverak a to ja nechcem, chcem normalne 5 dverak.
Inak ak by som zobral zakladnu verziu Ignisa, tak ta stoji 349 000,-Sk a zaklad P 206 stoji 352 000,-Sk (trojdverak) a 369 000,-Sk (patdverak)
viac info pozri na: [odkaz]
immobilizer,posilnovac riadenia, central+ dialkove, poplasne, el. spetaky a okna, ABS+EBD, 4x airbag, hlinikove disky, Autoradio s CD+6 repro...
viac info pozri na: [odkaz]
206 vyjde lacnejsie ak zoberies 3 dverak a to ja nechcem, chcem normalne 5 dverak.
Inak ak by som zobral zakladnu verziu Ignisa, tak ta stoji 349 000,-Sk a zaklad P 206 stoji 352 000,-Sk (trojdverak) a 369 000,-Sk (patdverak)
viac info pozri na: [odkaz]
zajimvy, tak to uz chtej tu klimosku. Ale vis jak je na tom Suzuky se spolehlivosti??vim, ze Swift byly a jsou drzaky, ale stejne, japonec....
marlin, napisal si to akoby boli japonske auta nespolahlive 😊)
To iste s klimov stoji 545 000,-Sk a to uz je troska cez moje moznosti. Nejak tu klimu ozeliem. A co sa tyka spolahlivosti, toho sa nebojim. Zatial som nepocul nejake staznosti na spolahlivost aut tejto znacky.
Viac do mesta, byvam v Kosiciach, ale chodim aj von. V meste sa zide jeho vyska pre dobry vyhlad a dlzka, kvoli miestu na parkovanie. A vonka v miernom terene sa da pekne vyuzit jeho svetla vyska.
No ked uz ide o to, tak tie Ignisi su made in Hungary a tie multijety vraj robia Poliaci. 😄
vyrabaju aj 4x4 s benzinovym motorom 1,5 ten bez klimy stoji 545 000,-. Mne je 4x4 zbytocne. Ak som sa doteraz dostal vsade, kde som chcel, s mojou zigou, tak aj nadalej mi bude stacit nahon na jednej naprave...
A co Yaris v 1,4 TDi? Máte ho, jak jsem koukal, za 507 a u nás do něj teď dávají zadarmo i klimatizaci, takže u vás by mohli taky (a fakt se hodí). Výbavu má podobnou, snad kromě litých kol. Ovšem nevím, jak je na tom ve srovnání s Ignisem se světlou výškou... Dělají je sice ve Francii, ale už delší dobu, takže bych nějaké zmetky, jako byly v počátcích v Anglii, nečekal.
Yaris je pekne auto. Motor vykonovo skoro to iste. Vybava slabsia: nema bocne airbagi a el. spetaky. To by sa dalo prezit. Ta klimatika je len na akciu a uz vo february (ked planujem kupu)nemusi platit. Ale najvacsi minus vidim v tom, ze je malicke a nizke. Ako som uz napisal nizsie, ked uz male auto, tak aspon vysoke... Ale vdaka za radu. Este stale niesom na 100% rozhodnuty...
Yarise ne, sice je spolehlivej, ale je to auto pro zensky, to uz by se mi lip zamlouval Ignis
Ignisem jsem ještě nejel, ale co jsem viděl a čet, tak se mi docela líbí. Pokud jde o tu vyšší stavbu podvozku, tak to budeš muset asi shánět fakt něco, co se dělá i ve 4x4, jako ten Ignis, protože jinak budou mít všechna auta podvozek přibližně stejně vysoko. Co třeba ještě WagonR+ - ovšem ten je myslím ještě menší než Yaris (i když s tou velikostí je to taky ošemetné - Yaris je třeba uvnitř větší než Fabka).
WagonR+ nie, ani nahodou... je maly a ma hrozne malo miesta. To uz je naozaj len pojazdna nakupna taska. Inak mas pravdu s tym vnutornym miestom. Yaris je vnutri vacsi ako Fabka. Ignis je vnutri vacsi ako Yaris. Nissan Micra ma vonkajsie rozmery vacsie, okrem vysky ako Ignis, ale na vnutorne prehrava. Takze je rozdiel vo vonkajsich a vnutornych rozmeroch.
Jimny sa robi len trojdverovy a len 4x4. Nie toto nepotrebujem. a zakladna cena je 550 000,- Sk. Nie toto tiez nie, ale Jimny je pekne auto...
ano Februar je unor...
neviem, ci bude nejaka akcia, ale dufam, ze ano. ...uvidime.
1,3 benzin so vsetkym okrem klimy stoji 425 000,-
to iste aj s klimou stoji 465 000,-
1,3 nafta so vsetkym okrem klimy stoji 499 000,-
to iste s klimou stoji 545 000,-
toto su ceny oficialne nezahrnujuce zlavy a akcie.
to iste aj s klimou stoji 465 000,-
1,3 nafta so vsetkym okrem klimy stoji 499 000,-
to iste s klimou stoji 545 000,-
toto su ceny oficialne nezahrnujuce zlavy a akcie.
klima u vas vyjde na 35 000,- u nas 40 000,-. takze to priblizne odpoveda kurzu(1,- kc = 1,31,- Sk). a rozdiel v cene benzin nafta u vas neviem.
Ahoj,
dneska jsem se dival na webove stranky suzuki.sk a je tam Ignis s motorem 1.3 ve vybave GS vcetne klimatizace za 465 000 SK.nebo jsou to jine ceny ???Sedel jsem v nim na autosalone v olomouci a byl mi sympaticky.
1,3 GS AB/SAB/ABS/PS/AC/ALU: 465 000,-
[odkaz]
dneska jsem se dival na webove stranky suzuki.sk a je tam Ignis s motorem 1.3 ve vybave GS vcetne klimatizace za 465 000 SK.nebo jsou to jine ceny ???Sedel jsem v nim na autosalone v olomouci a byl mi sympaticky.
1,3 GS AB/SAB/ABS/PS/AC/ALU: 465 000,-
[odkaz]
to su benzinove motory. Na Suzuki.sk este nemaju uvedene ceny naftovych. Naftovy robia len v tej najvyssej vybave a bez klimy stoji 499 000,- s klimou stoji 545 000,-
u nas stoji benzin zaklad 349 000,-
285 000 x 1,31 = 373 350.
takze u nas je lacnejsi... 😄
285 000 x 1,31 = 373 350.
takze u nas je lacnejsi... 😄
zozen vase ceny a uvidime. ja som ich tiez hladal na nete a nic...
Pred 2 mesiacmi som kupoval auto, rozhodoval som sa medzi Fabiou, Polom a Ignisom, az kym som si nevsimol Fiestu.Na Slovensku skoro vobec nejazdi, ludia si ju preto nevsimaju, nevedia o nej (minule ma zastavil policajt, ze som presiel na cervenu a kolega co mu to vravel do vysielacky nevedel co za auto to bolo - ze take modre a vyzera jak focus). Nakoniec som ale teda kupil Fiestu a mozem konstatovat iba 100% spokojnost.Pravdupovediac som v Ignise nesedel, ale podla testov (aj na tomto serveri) som zhodnotil, ze Fiesta by mala byt v interiery 1 z najpriestrannejsich v triede. So spolahlivostou je to u Fiesty tiez celkom ok (ADAC 1. miesto vo svojej triede pri neucasti japonskych aut, podla TUV zhruba rovnaka spolahlivost ako Polo, tj spicka medzi nemeckymi).Neviem ako je to s cenou pri tebou ziadanej vybave, ale kazdopadne odporucam pouvazovat o tomto na nasich cestach nezvycajnom, ale velmi podarenom aute.
Bol som aj vo forde a Fiesta je dost draha za skoro nijaku vybavu. Ale zaujal ma Ford Fusion, je vacsi ako Ignis, ale aj drahsi. No nakoniec predsa len zvitazil IGNIS. Dnes som bol zaplatit zalohu a v Marci ho budem mat doma.
Marlin> no nevadi, raz to bude na nete a potom to porovname...
Marlin> no nevadi, raz to bude na nete a potom to porovname...
Ceny v Sk😒br />
1,3 GC: 349 000,-
1,3 GC ABS: 374 000,-
1,3 GLX: 385 000,-
1,3 GLX AC: 425 000,-
1,3 GLX ABS: 410 000,-
1,3 GLX ABS AC: 450 000,-
1,3 GS ABS: 425 000,-
1,3 GS ABS AC: 465 000,-
1,3 GS AC: 509 000,-
1,5 GS 4x4 AC: 545 000,-
1,5 GS ABS: 469 000,-
1,25 DIESEL ABS: 499 000,-
1,25 DIESEL ABS AC: 539 000,-
1,3 GC: 349 000,-
1,3 GC ABS: 374 000,-
1,3 GLX: 385 000,-
1,3 GLX AC: 425 000,-
1,3 GLX ABS: 410 000,-
1,3 GLX ABS AC: 450 000,-
1,3 GS ABS: 425 000,-
1,3 GS ABS AC: 465 000,-
1,3 GS AC: 509 000,-
1,5 GS 4x4 AC: 545 000,-
1,5 GS ABS: 469 000,-
1,25 DIESEL ABS: 499 000,-
1,25 DIESEL ABS AC: 539 000,-
nevadi, vsak sa nikam neonahlam... preco nemas auto? ja tiez nemam. Stare som daroval a na nove cakam.
Ignis petidver, v zakladu s 1.3 benzinem je za 289 000 czk-.......... petidver s 1.4 benzinem je za 354 900 czk+nejaka ta vybva (radio airbagy atd)... na dieslech se pracuje
Takze uz ho mam doma. Vcera som pon bol... 😄
Dostal som zlavu 10 000. takze ma vyslo na 529 000,-, no to co mi zlavili som hned premrhal na stresny nosic + drziak na bicikel, lekarnicka, lano, trojuholnik, zamok na volant, plnu nadrz a este sa mi zvysilo nieco...
Dostal som zlavu 10 000. takze ma vyslo na 529 000,-, no to co mi zlavili som hned premrhal na stresny nosic + drziak na bicikel, lekarnicka, lano, trojuholnik, zamok na volant, plnu nadrz a este sa mi zvysilo nieco...
takze sis koupil novu hracku. to ti preju.at s nim mas spokojenost a zadne problemy. 😄 😊 😊
diky moc... dufam, ze to bude viac ako hracka... 😄
hlavne nech sluzi, cim dlhsie.
hlavne nech sluzi, cim dlhsie.
jestli to bude drzak jako moje 106-ka, ta k se tes. za poslednich par let se na motor ani nesahlo. Teda krome oleje a filtru. jo, a minuly tyden jsem menil klinovy remem, protoze se mi nelibilo jak za mokra piskal 😲 . Jo, Laguna to je jinaky soustu. auto bylo v oprave, pak se s nim tyden jezdilo a motor se sepypal uplne. Budu rad, kdyz se nebude davat novy motor.
takze jsem konecne splasil ceny >😁
Za petidver chteji 409 900czk, ale kupodivu tam je vse, ale priplaci se jen za metlu, tak nevim..... 8-s
Je to tady zajimavy, chtel jsem dat, novy prispevek, a ne zalozit tema :x
Za petidver chteji 409 900czk, ale kupodivu tam je vse, ale priplaci se jen za metlu, tak nevim..... 8-s
Je to tady zajimavy, chtel jsem dat, novy prispevek, a ne zalozit tema :x
tak tom je v podstate ked prepocitas kurz, to iste ako u nas... kurz je 1,3.
ja mam vybavu GS... bude troska problem s porovnavanim, pretoze v CZ importer tieto vybavy inak oznacuje. No skus si to pozriet tu: [odkaz] mam tam aj klimu stalo ma to 530 000,- Sk dostal som zlavu 9 000,- oproti cene katalogovej.
u nas su vybavy
GC
GLX
GS
ja mam GS a mam tam oproti ceskej vybave GL toto:
spojler, hlinikove disky, predne hmlovky, central+dialkove, el. predne okna a el. spetaky.
GC
GLX
GS
ja mam GS a mam tam oproti ceskej vybave GL toto:
spojler, hlinikove disky, predne hmlovky, central+dialkove, el. predne okna a el. spetaky.
Tak jsem se stal majitelem Suzuki Ignis 1.3GL .
Prvni dojmy jsou dobre, jen se ze mne stava rozpolcena osobnost.
Kdyz jsem uvnitr a jedu, pripadam si jak ve vetsim a vyssim aute, paradni rozhled, mista dost a jede to. >😁
Kdyz ho hledam na parkovisti mezi auty, tak zasnu, v jakem anglicaku to jezdim :roll:
Prvni dojmy jsou dobre, jen se ze mne stava rozpolcena osobnost.
Kdyz jsem uvnitr a jedu, pripadam si jak ve vetsim a vyssim aute, paradni rozhled, mista dost a jede to. >😁
Kdyz ho hledam na parkovisti mezi auty, tak zasnu, v jakem anglicaku to jezdim :roll:
jsou tu lidi co maji IGNIS a uz maji nejake zkusenosti? Mam ho par dni, ale zatim si chrochtam blahem. Jen by mne zajimalo na co si dat pozor ....
Mám Ignise 1,3 GLAC od března 05 (marca), dnes najeto přes 10 tisíc, jezdím po Vysočině ( ...i šotolina a polňačky) a Prahu. Zatím bez větších problémů, v servisu jsem si nechal doseřídít řízení, malinko se nachýlilo do leva. Auto jezdí podle mé nálady 😄 >😒] od 5,9 do 8,5 průměrné spotřeby na nádrž. Chci si nechat namontovat tažné zařízení a dokoupit hliníky s něčím širším, ale asi ne od prodejce kvůli ceně...
Tak to mas stejneho jako ja. Jen ja ho mam treti tyden, najeto pouhych 1500 Km. Zatim se seznamujeme, kombinovana spotreba je kolem 7-8 litry. Snazim se to zajizdet rozumne, ale prijde mi to zatim priserne lenive, nicmene pred tim jsem mel Hondu CRX.
Nad vetsimi koly uz taky premyslim, s temi 14 kami to vypada jako golfovy vozik
Nad vetsimi koly uz taky premyslim, s temi 14 kami to vypada jako golfovy vozik
ydev: dej si bacha na blbce za volantem, známý jej do pátku měl, letos koupeno, odbočoval vlevo, mladík v obci to pálil asi 100 a z boku to do něj našil. Totálka-odepsáno. Téměř nezraněn, seč neměl boční vaky, nějaké menší zhmožděniny, dnes v práci. Takže zkušenost=bezpečnost není nejhorší. Viníkem dle Policie ČR ten mladík. Ale tuto zkušenost jsi asi nemyslel, jenže jinou nemám. Pár měsíců mu to jezdilo denně naprosto bezvadně, no problém.
Mě lenivý nepřipadá, snažím se nejezdit pod 2000 otáček, zavčas řadit. Když potřebuju něco předjet většinou je lepší podřadit o dva stupně, vždyť i dvojka tahne do 90 km/hod >😒] . Přítelkyně má Hondu Jazz 1,2 (57 kW)se sekvenčním zapalováním dvou svíček na válec, sice to táhne dřív od spodu, ale vadne od 4.500 otáček, je to velice pohodové a variabilní auto :-! . Ignis je proti tomu větší dravec, s tím golfovým vozíkem nesouhlasím 8-s . Na spodní část nárazníku jsem si nechal nalepit stříbrnou pásku šíře 50 mm, vypadá to dobře a chytá to ranky od kamínků, prodejce to ocenil jako dobrý nápad 😜 . Pod plato zavazadloveho prostoru se mi vešlo kromě povinné výbavy i dvě židličky, řetězy, kompresor a taška asi s 10 litry skript a nesmyslů do práce >😁 . Teď mi huntuje Agnes přítelkyně neb provedla s Hondou čelní crashtest :roll: Každopádně zveřejním další poznatky o Agnes neb původně jsem si šel koupit fabku v cobmíku, ale rozhodla cena a přístup prodejců :?:
Myslím, že ten zátah přijde s kilometry, bral jsem Agnes v Nymburku a prodejce mi říkal, že se auto cca ve 20.000 kilometrech změní... :shock: a bude jezdit o něco úsporněji >😁 . Nevím jestli počitadlo něco doměří nebo tak. Zatím spokojenost >😁 Co máte za barvu, já tmavou metalízu 😉
My stribrnou metlu. Prisel jsem do autosalonu s tim, ze bych rad odjel autem .... oni se v telefonu preslechli, mysleli ze nesu jen zalohu :0)
Takze jsem mel auto bez cekani v barve, kterou jsem chtel. Jen mne desi vrzani interieru ... takove slabe ....
A strasne rad jezdim .... nejradeji bych ted jezdil i na zachod 😊
Ted hledam nejake servisni manualy ... zajimalo by mne, jak to uvnitr vypada..... svoji Hondu CRX jsem si stavel ze dvou aut.
Takze jsem mel auto bez cekani v barve, kterou jsem chtel. Jen mne desi vrzani interieru ... takove slabe ....
A strasne rad jezdim .... nejradeji bych ted jezdil i na zachod 😊
Ted hledam nejake servisni manualy ... zajimalo by mne, jak to uvnitr vypada..... svoji Hondu CRX jsem si stavel ze dvou aut.
Upřesňuji, modrou tmavou metalízu. Mám ještě dotaz pro majitele Ignis a Swift, kolik vám ukazuje počítač spotřebu při brždění motorem, tedy při nesešlápnutém plynovém pedálu? :shock: Předváděcí Ignis ukazoval 0.0, můj 4,1. Dík 😊
Jasně, mne to ukazuje také 4.1 litrů. Ten palubní počítač je pěkně na..... je k ničemu a Suzuki ČR by měla pořádat pro řidiče odvykací kurzy zdarma, aby na tu blbost nejapnou vůbec nekoukali.
Možná by to šlo upgradovat na průměrnou nebo aspoň doladit. Každopádně to navrhnu při garančce >😁 Co má Swift, taky aktuální spotřebu?
No ja bych tim palubakem neztracel cas >😁 je to zbytecna funkce.
Ja premyslim, kdy vymenim olej po zabehnuti motoru. Nejspis po 3000km, kdy se motor jakz takz usadi. Protoze jezdit 10000km s olejem plnym castic od pocatecniho zabihani se mi nechce.
Dneska jsem vzal Ignise do lehkeho terenu a doslo mi, ze jsem vazne mel vzit 1.5 4x4 .
Ja premyslim, kdy vymenim olej po zabehnuti motoru. Nejspis po 3000km, kdy se motor jakz takz usadi. Protoze jezdit 10000km s olejem plnym castic od pocatecniho zabihani se mi nechce.
Dneska jsem vzal Ignise do lehkeho terenu a doslo mi, ze jsem vazne mel vzit 1.5 4x4 .
Jakou más vlastne spotrebu u Ignise? Já mám najeto teprve 1700km a spotreba je kolem 7l, spise trosku vic
Spotřeba se pohybuje při jízdě podle předpisů a pohodové >😁 jízdě 5,6 - 6,2. Ostřejší >😒] jízda třeba po dálnici 8,8 litru, měřeno na plnou nádrž, dva lidi v autě a něco málo věcí v kufru. zatím pokojenost. dokonce jsem se vezl na houby a jahody po lesní cestě, o nic jsem nechytl a neprohrábl. pohodička. 😁
no neviem kolko ukazoval predvadzaci Swift, ale ten moj pri ceste z predajne domov ukazoval "bez plynu" z kopca 2.0 l , 8-s bez ohladu na zaradeny prev. stupen... s tym som sa stretol po prvy krat - vsetky sluzobne vozy vo firme (fabie, oktavie, astry, vectry, 407-ka, 607-ka, zafira atd. ...) ukazuju 0,0l :-! tak neviem kde je chyba...
Palubni pocitac od Suzuki je opravdu na .....
Dnes jsem sjizdel jednu horskou silnici smerem dolu a pri vyrazene rychlosti ukazoval do 12-7 litru, v zavislosti na zatackach a naklonu.
To znamena, ze prutokove cidlo je spatne reseno a informace jsou vsechno jen ne upotrebitelne.
Dnes jsem sjizdel jednu horskou silnici smerem dolu a pri vyrazene rychlosti ukazoval do 12-7 litru, v zavislosti na zatackach a naklonu.
To znamena, ze prutokove cidlo je spatne reseno a informace jsou vsechno jen ne upotrebitelne.
Mam noveho Swifta 1.3. Ten palubni pocitac ukazuje okamzitou spotrebu. Pri vyrazene rychlosti ukazuje aktualni spotrebu 2.0l, to mi pripada realnejsi nez 0.0l ve Fabii a spol. Jinak spotrebu mam po prvnich 1.500km necelych 7l/100km, ale jezdim celkem swizne, po dalnici a nejvic ve meste a se zapnutou klimou. V Ignisu je stejny motor, kolik zere vam?
:roll: sorry, ale mi sa bavime o jazde z kopca so "zaradenou" rychlostou a "bez plynu" - to je naozaj spotreba 0.0l
- no ale ked "vyradis" rychlost, tak ides v podstate na "volnobeh" ci "neutral" a to mas spotrebu naozaj okolo 0,6 az 1,5l podla auta - bez ohladu na to ci stojis alebo ides z kopca :-! .
- no ale ked "vyradis" rychlost, tak ides v podstate na "volnobeh" ci "neutral" a to mas spotrebu naozaj okolo 0,6 az 1,5l podla auta - bez ohladu na to ci stojis alebo ides z kopca :-! .
Pridám svoju skúsenosť. Mám Ignis 1.3 4x4 a keď vyradím rýchlosť alebo aj keď idem so zaradenou rýchlosťou a pusteným plynom, stále ukazuje spotrebu 4.1 l/100km. U predajcu som dostal informáciu, že spotrebu meria podľa nejakého podtlaku (nezapamätal som si kde) a ten systém vraj nevie merať nižšiu spotrebu.
Neviem nakoľko je to dôveryhodná informácia, u predajcu som sa nestretol s veľkou fundovanosťou. Pri preberaní auta som sa pýtal na kontrolku autíčka so zámkom a nevedel mi predajca odpovedať (podľa príručky je to kontrolka imobilizéra).
Trápi ma však spotreba, stále mám okolo 8.5l/100km a po meste okolo 9.5l/100km a pritom sa snažím jazdiť pokojne a bez klímy. Je to síce štvorkolka, ale aj tak to nezodpovedá popisom (jazda mimo mesto 1/3 diaľnica, ostatné cesty 1. triedy - pri rovnakom štýle jazdy an Felícii som mal pod 7 l/100km). Na otázky v servise sa ma vždy opýtajú koľko mám najazdené a potom príde niečo ako "noooo, po prvej servisnej prehliadke sa to zlepší". Chýba mi racionálna odpoveď založená na faktoch.
Po vyše 3000 najazdených kilometroch si sále hovorím: "zlatá Felícia" a tajne dúfam, že sa to zmení.... 😒
Miloš
Neviem nakoľko je to dôveryhodná informácia, u predajcu som sa nestretol s veľkou fundovanosťou. Pri preberaní auta som sa pýtal na kontrolku autíčka so zámkom a nevedel mi predajca odpovedať (podľa príručky je to kontrolka imobilizéra).
Trápi ma však spotreba, stále mám okolo 8.5l/100km a po meste okolo 9.5l/100km a pritom sa snažím jazdiť pokojne a bez klímy. Je to síce štvorkolka, ale aj tak to nezodpovedá popisom (jazda mimo mesto 1/3 diaľnica, ostatné cesty 1. triedy - pri rovnakom štýle jazdy an Felícii som mal pod 7 l/100km). Na otázky v servise sa ma vždy opýtajú koľko mám najazdené a potom príde niečo ako "noooo, po prvej servisnej prehliadke sa to zlepší". Chýba mi racionálna odpoveď založená na faktoch.
Po vyše 3000 najazdených kilometroch si sále hovorím: "zlatá Felícia" a tajne dúfam, že sa to zmení.... 😒
Miloš
Jelikož něco podobného sháním (agila, wagon+, ingis ...) byl jsem se na tyto dvě autíčka od suzuki podívat a sjet si. Zrovna tam měli wagon. Na tu hmotnost auta mi ten výkon motoru papírově připadal až naddimenzovaný, v realitě to už tak nevypadalo a ač jsme jeli ve dvou, nějaká zázračná akcelerace se nekonala. Dost mě zarazila jak ta papírová, tak skutečná spotřeba té 1,3.
Pokud se tyto auta - teď mám na mysli wagon nebo agilu - převážně používají pro městskou jízdu a krátké pojížďky - není lepší volba te 1,0 3 válec, co tam dává Opel? Do předchozích verzí dával Suzuki taky i menší obsahy. Asi ideální z hlediska spotřeby a kroutícího momentu by byl 1,3 DDiS, ale ten se u nás ve wagonu neprodává a i Ignisu je to už moc peněz (i když teď jsem někde narazil na slevu 65 tKč na tento motor)
Japonci vždycky uměli pěkné motory, ten 3-válec co býval ve Swiftu mi přišel jako ideální pro městské vozítko. 259 tisk za wagon s klimatizací a veškerou výbavou co tam lze mít mi to přijde jako rozumná cena. Bohužel ta spotřeba mne trochu odrazuje, s tou samou spotřebou jezdím s daleko těžším a pochopitelně větším kombíkem, takže zatím s volbou pro městské vozítko váhám.
Pokud se tyto auta - teď mám na mysli wagon nebo agilu - převážně používají pro městskou jízdu a krátké pojížďky - není lepší volba te 1,0 3 válec, co tam dává Opel? Do předchozích verzí dával Suzuki taky i menší obsahy. Asi ideální z hlediska spotřeby a kroutícího momentu by byl 1,3 DDiS, ale ten se u nás ve wagonu neprodává a i Ignisu je to už moc peněz (i když teď jsem někde narazil na slevu 65 tKč na tento motor)
Japonci vždycky uměli pěkné motory, ten 3-válec co býval ve Swiftu mi přišel jako ideální pro městské vozítko. 259 tisk za wagon s klimatizací a veškerou výbavou co tam lze mít mi to přijde jako rozumná cena. Bohužel ta spotřeba mne trochu odrazuje, s tou samou spotřebou jezdím s daleko těžším a pochopitelně větším kombíkem, takže zatím s volbou pro městské vozítko váhám.
Suzuki Ignis 1,3GA (socka line), po 25000 spotřeba 7,4 - 8 když mu dávám co snese (ovšem na delších trasách), kdzž jezdím v klidu tak lehce přes 6l/100. S autíčkem vzhledem k ceně a koncepci maximální spokojenost až na trakci. Měl jsem přišetřit na 4x4 jak zaprší tak hrabe a jezdí po silnici jako sáňky, ale možná že to dělají pneu mě se nezdají od začátku co "krabičku" máme. Je ale pravda, že spotřeba se začala trochu umravňovat až kolem 15000km, do té doby to žralo i pře 9l.
Jen tak pro zajímavost, když řadím za studena z dvojky na trojku tak je někdy cítit takové kovové křupnutí (asi nestíhá synchron) děje se Vám to někomu taky?
Suzuki IGNIS 1,3GA
Suzuki IGNIS 1,3GA
S tím řazením to bude asi individuelní, chce to jen nespěchat. Mě šlape Ágnes jako hodinky >😁 , mám 15 tisíc a chystám se servis. Kolik a kde vás stála prohlídka?
Mě stála první prohlídka 2942 Kč u Auto BUPI Loket, sice to mám trochu z ruky, ale jako jedni z mála dělají i v sobotu (jindy není čas)
K tomu řazení, je fakt že v poslední době se to hodně zlepšilo, zřejmě se to usadí až kolem 30000.
Je ale fakt, že když si manželka přivezla novou služební corollu tak jsem si myslel že si snad dělají srandu, zarezlá šaltpáka u felicie hadr a po 100000 to řadí jedním prstem a nikde žádná vůle. Možná, že si japončíci déle sedají, snad to vydrží o to déle.
Ignisman
K tomu řazení, je fakt že v poslední době se to hodně zlepšilo, zřejmě se to usadí až kolem 30000.
Je ale fakt, že když si manželka přivezla novou služební corollu tak jsem si myslel že si snad dělají srandu, zarezlá šaltpáka u felicie hadr a po 100000 to řadí jedním prstem a nikde žádná vůle. Možná, že si japončíci déle sedají, snad to vydrží o to déle.
Ignisman
Mohl jsi byt u prohlidky? Videl jsi jim na ruce? Ta prace v sobotu je dobra, take jindy nemam cas. Ale zatim mam jen 4000 Km, jezdim vicemene jen po Praze
Mohl, ale řekl jsem si, že je vyzkouším takže jsem tam nešel a jen jsem přijel domů tak auto na zvedák zkontrolovat jestli bylo sahnuto na vypouštěcí šroub oleje a jestli je tam jinej filtr atd. zdá se, že dělají to co mají. Na druhou stranu jako autolektrikáři mě moc nepřesvědčili (zapojení zásuvky na kouli zrcadlově obrácené) i když v tom jsou trochu nevině. Jednak jsem jim poskakoval za zády a ťukal na hodinky a jednak z toho imbecilního návodu co u toho byl se nedá poznat z které strany je to kreslené a navíc to prý byla první koule na ignise takže to beru, i když nerad (několikrát jsem to sám dělal na jiných autech a ne vždy to bylo napoprvé).
Počítám, že během měsíce pojedu na prohlídku po 30000 tak poreferuju asi se budou měnit destičky tak jsem zvedav na cenu.
Ještě jedna informace, vřele nedoporučuji igníska bourat. Loni jsem si ho hned za nova vlastní blbostí nakřapnul a rána, která by na feldě vyšla tak na 15-20000 (v servisu) stála cca 40000, sice jsem platil jen spoluúčast, ale i tak jsem skřípal zubama.
Počítám, že během měsíce pojedu na prohlídku po 30000 tak poreferuju asi se budou měnit destičky tak jsem zvedav na cenu.
Ještě jedna informace, vřele nedoporučuji igníska bourat. Loni jsem si ho hned za nova vlastní blbostí nakřapnul a rána, která by na feldě vyšla tak na 15-20000 (v servisu) stála cca 40000, sice jsem platil jen spoluúčast, ale i tak jsem skřípal zubama.
Doplnění😒br />
Podíval jsem se do faktury a
4l oleje 1573 bez daně (no dejme tomu, že to by šlo TDičkaři by mohli závidět)
filtr 523 bez daně ( z Elitu by stál cca 200-300, nemám tu ceník)
takže přiměřená drahota
Ignisman
Podíval jsem se do faktury a
4l oleje 1573 bez daně (no dejme tomu, že to by šlo TDičkaři by mohli závidět)
filtr 523 bez daně ( z Elitu by stál cca 200-300, nemám tu ceník)
takže přiměřená drahota
Ignisman
To snad skousnou vsude akorat znamy zazil tahanice se zadrenym motorem v zaruce (nejmenovana evropska znacka) a to ze si nosil svuj olej a filtry bylo predmetem velmi zajimave a koplikovane diskuze na téma zda byly dodrzeny zarucni podminky nebo ne (kvalita jim dodaneho materialu a tak, samozrejme kazda vymluva dobra, že ). Nakonec to sice vyhral ale za tu legraci mi tech par stovek snad ani nestoji, navic v dobe kdy bude koncit zaruka tak bude mit Ignis neco pres 100000 takze nejaka sance na problemy v zarucni dobe je.
K te lichve: Videl jsi nekdy fakturu z garancky na otavku 1,9TDi to jsou cifry. neni nad benzin z japonska/madarska.
Neni tu nekdo kdo ma ignise v nafte? Docela by me zajimalo jestli je to taky tak vyhodne jako ostatni "ekonomicke" naftaky.
K te lichve: Videl jsi nekdy fakturu z garancky na otavku 1,9TDi to jsou cifry. neni nad benzin z japonska/madarska.
Neni tu nekdo kdo ma ignise v nafte? Docela by me zajimalo jestli je to taky tak vyhodne jako ostatni "ekonomicke" naftaky.
Tipuji, že spotřeba byla 8-9, spíš 9. Swift při fofru bere přes 7, takže takový odhad. 😉
😄 jojo, dve mereni, z obou mereni vyslo 8.4l/100km
Prece jenom celni prurez je tlustsi.
Prece jenom celni prurez je tlustsi.
To se dá.
Dotaz: jak je to uvnitř hlučné? Aerodynamický, valivý hluk. Motor bude asi utlumen.
S tichostí nebo hlučností do 3000 otáček to je u Ágnes pohoda, od 120 bude aero dynamický hluk růst asi u každýho neplacatýho auta. V úterý jsem měl prohlídku v 15000 km za cenu 2300 včetně materiálu a DPH. Zatím pěju jen chválu >😁 , spotřeba drží na 6 litrech při jízdě dle předpisů. Jen mi teď v teple popiskujou gumy při rozjezdech a brždění >😒]
Velmi prijemna cena, muzu vedet kde?
Co se tyce hlucnosti tak do 3000 je to jen sepot kvetin, ale zase zvuk od 4000 nahoru je radost poslouchat (subjektivni dojem). Aerodynamicky hluk pokud si pustim radio snad ani neni slyset jen antena obcas (pres 160) hraje jako foukaci haronika 😄
Ignisman
Co se tyce hlucnosti tak do 3000 je to jen sepot kvetin, ale zase zvuk od 4000 nahoru je radost poslouchat (subjektivni dojem). Aerodynamicky hluk pokud si pustim radio snad ani neni slyset jen antena obcas (pres 160) hraje jako foukaci haronika 😄
Ignisman
Tak co, tady snad nejezdí nikdo s Agnes na sněhu :roll: , já jsem si včera užíval první pořádné brodění >😒] ve sněhové stopě cca 20 cm. Tam kde jiní používali lopaty nebo otáčeli >😒] pořád pohodová dvojka. Před třemi týdny jsem obul Semperit winter grip 14 - 165/70 a zatím pořád pěji chválu >😁 . V současnosti uvažuju o zakoupení střešního boxu na lyže a spol., nejradši bych žlutý nebo tmavě modrý - poradí někdo? Malilinko vylezla spotřeba na běžné ježdění 6,5 l >😁 , při blbnutí nebo dálnici o litr více >😒] . Jinak pohoda a co vy?
Kominicku, nestvi mne spotrebou, ja ji mam permanentne kolem 7-8. Jezdim pul mesto a pul dalnice. Je to rozezrane auto a vrze.... proc ja mam takovou smulu. Jinak bych byl spokojeny.
Snih ... no na letnich jsem hodil smyk pres rucku a zastavil 5cm od zelezneho sloupu >😁 Uz je prezuto.
Snih ... no na letnich jsem hodil smyk pres rucku a zastavil 5cm od zelezneho sloupu >😁 Uz je prezuto.
Ta spotřeba 6,5 je hodně optimistická. Mám Swifta,jezdí se dost svižně a je to 6,5 -7 a jak začala zima, tak 8 litrů normálně. Protože je to stejný motor, plocha Ignise (a Cx) vyšší, technicky není možné, aby to jezdilo za méně. Známý jej má a běžně 7-9 litrů a jezdí žádné vysoké tempo(a nejezdí trvale na jedničku). Zase to nepřeceňujme, ty naše Suzuki. Když to má z malého objemu výkon,musí to brát. To je mechanika a fyzika s chemií. Ať nejsme směšní. 😉
Já bych to až zas tak netvrdil >😒] , dnes jsem dotankovával 37,8 litru >😁 na trasu 580 km. Konkrétně Hlinsko - Jihlava - Hlinsko - Žďár n.S. - Hlinsko - Nymburk - Mladá Boleslav - Nymburk - Jičín - Hlinsko s polovičním zatížením. Jízda pohodová >😁 dle předpisů, snad o 10 km víc, jsem pohodový řidič 8-s . Zatím si trvám, jinak aerodynamický odpor nad 110 je slyšet, ale tady na Vysočině dálnice jaksi nefungují, tak to neřeším >😒] . Příští víkend jedu do Rakouska, tak zvažuji Ignis nebo Jazz, jestli mi ho přítelkyně půjčí...
Ta spotřeba bude zaviset na motoru, lehké noze a trošku věřím kvalitnímu benzínu, občas natankuju Shell.
Ta spotřeba bude zaviset na motoru, lehké noze a trošku věřím kvalitnímu benzínu, občas natankuju Shell.
Máš pravdu,hochu,sú tie naše Inisy dost fajnové,na tú spotrebu,čo majú by sa žiadalo viac výkonu akeby som bol prv ako som ho kúpil vedel,čo za geniálne radenie to má,tak by som dal od toho ruky preč!Mám na mysli to geniálne radenie bowdenovými lankami,som zvedavý,čo to bude robiť tak za 5 rokov?!!Hlavne keď teraz po 2 rokoch mávam problémy zaradiť hlavne spiatočku??!!!!
Ale jistě,v mezním případě je možno palivo v autě i vyrábět...ale vážně:Když jsem měl O1 TDI, týden v létě s trvale zaplou klimou a světly,velice pozvolná akcelerace,téměř nepředjížděl a mezi obcemi důsledně 90, tak to jezdilo za 4,5 nafty. Nicméně týden, jinak jsem jezdil drobet za limity,průměry na dálnici dost vysoké a 130 byla spíše doporučená,takže 160... a na 100 tis byla spotřeba podle knihy jízd 5,8. V zimě to bralo 6,4.
Nekoupil jsem Swifta,abych dělal EKO jízdy.To jsem mohl vzít nejlevnější Fabii HTP.
Nekoupil jsem Swifta,abych dělal EKO jízdy.To jsem mohl vzít nejlevnější Fabii HTP.
Tak jsem vcera jel Praha/Brn👋Praha. Natankoval Shell V Power a spotreba byla 7,7l/100km. Po dalnici jsem jel mezi 100-140, podle pocasi a odvahy :shock: protoze to vcera fakt stalo za :?: skoda ze neexistuje smajlik i pro to slovo.
Jinak se chci zeptat, v kolika se meni olej u Suzuki 1.3VVT benzin.
V knizce je 10000 a servisak z autor. servisu tvrdi az pri 15000 s prohlidkou.
Jinak se chci zeptat, v kolika se meni olej u Suzuki 1.3VVT benzin.
V knizce je 10000 a servisak z autor. servisu tvrdi az pri 15000 s prohlidkou.
Ahoj všichni, dnes jsem minul na tachometru 25000 km hodnotu. Ágnes pořád šlape a vesměs dělá radost, jen den před štědrým dnem při jízdě pro stromek poprvé zklamala, ale ne svou vinou. Zapadl jsem až po dveře >😒] , ale lopata to spravila. Díky sněhu a popojíždění mi spotřeba balancuje na 7,5 litru 😲. Jak jste na tom vy? Taky jsem se setkal s majiteli Ágnes, kteří v 90 km napálili vypadlou rezervu, bohužel jim autíčko už po opravě nešlape jakby mělo 😒 . Jinak všem přeju aby si i příští rok užili ve zdraví a pohodě 😊
Ahoj ignisáci. Chtěl bych se zeptat na naklánění tohoto autíčka a taky citlivost na boční vítr při jízdě po dálnici (jezdím tak kolem 130-140). Jestli můžete srovnat třeba s nějakým podobným menším autem. Mám teď Corsu, která ač je malá, tak tyto problémy moc nemá (je kulatá 😄 )a Ignisek se mi líbí co do využití, jízdních vlastností a celkem přijatelné dynamiky. Pro mě to bude skok z 1litrového motoru, takže přesně co by mi mohlo vyhovovat. Swift se mi líbí trošku víc, ale ten kufr 😢 Taky se chci zeptat, jestli už jste někdo zkoušeli dávat dovnitř například 2 jízdní kola (samozřejmě s odmontovanými předními) nebo běžný dětský kočárek, vlezou-li se vůbec dovnitř se sklopenou širší sedačkou nebo když se vyndá úplně. Potom taky třeba ty horší zkušenosti, téměř žádné auto není 100% bez chyb, všude se něco najde. Moc díky za odpovědi a mnoho šťastných kilometrů 😁
2 mmsmms: Hmm, co mas proti kufru Swiftu 😉 si tam skus nieco naozaj nalozit... papierovo je 213l naozaj des... malo :roll: , ale po sklopeni operadiel a sedakov(mimochodom ide to genialne jednoducho a prakticky "bez pouzitia sily") som tam napratal aj umyvacku riadu :shock: ...ved v najuzsom mieste medzi kolesami to ma sirku kufra vyse 100cm, akurat ma strasne neprakticky vysoko nakladaciu hranu kufra koli masivnemu narazniku (od dna kufra je to takmer 20cm), takze napr. prepravky s pivom sa mi tam nakladaju dost nepohodlne :roll:
...ale zas je fakt, ze kocik alebo bicykle som este neskusal... :?
...ale zas je fakt, ze kocik alebo bicykle som este neskusal... :?
Tady to nějak tuhne, asi jako teploty venku >😒] . Dnes jsem měl možnost vyzkoušet startování Ágnes při -26, přes malounkou prodlevu naskočila >😒] a zvuk prvních 10 vteřin naznačoval, že mráz motoru moc nesvědčí. Potom jsem vyzkoušel roztahování jednoho favorita a naftovýho Forda, obé dopadlo dobře. Oceňuji umístění oka pro tažení. Při běžné obhlídce jsem zjistil ztrátu dvou pastových cvočků, prý padají i u Swiftíků 😢 Spotřeba i přes zimu pořád lehce pod 7 litrů, ale jen u Shellu V- poweru. Takže šup, další postřehy, nebo si Ignise hýčkáte jen v garážích? 😜
Ak by mal niekto problém dostat do Ignisa dozadu bicykel,poradím!Moj syn jazdí 4 roky cyklotrial,to je taký bike,čo nemá ani sedanku,také sa do Ignisa vojdú aj dva,možem vrele doporučiť!Ale nie,teraz už vážne,asi by to bol velký problém dostat tam bicykel i s odmontovaným predným kolesom,ale načo máme hore lyžiny???Trochu to síce potom pri jazde hučí,ale dá sa to vydržať,keď už chceme relaxovať niekde na horách na bicykli!Takže vela zdaru ! A ináč videli ste už novú Vitaru?Už som v nej sedel a nebyť tej ceny a zrejme aj spotreby/2liter??/,tak si na ňu začnem už teraz šetriť!Ale je to kára,to sa musí nechať!!!
Moje zkušenosti s variabilitou Ágnes jsou celkem dobré 😄 . Standartně vozíme vzadu dvě feny hovawarta, stačí jen posunout o polohu zadní opěradlo. Kolo uvnitř jsem zkoušel jen jedno, dvě by neměl být problém, ale to neřeším, protože mám nosič na střechu. Měl jsem však problém >😒] s příčníky, koupil jsem HAKRY za 1500,- a vyšli jen taktak, musím je mít nasazeny obráceně, zámkem dovnitř :roll: . Citlivost na vítr je podle mne v normě, možná o malinko vyšší než u předchozí Felicie Combi. Jinak spokojenost >😁 při jízdě na ledovce i na sněhu, kterého je letos na Vysočině požehnaně.
Cavte vsetci,čo mate Ignisa!V marci ho budem mat už 2 roky,zatial som vcelku spokojný,až na tú spotrebu v zime!!!Mám tam Castrol TXT,v decembri som mal menený pravý predný tlmič,asi výrobná vada,lebo mi ho vymenili zadara,len som si zodral gumu,ale aj tú mi dali novú.A ešte s jednou vecou nie som spokojný!Pri jazde i na vcelku rovných cestách mi neskutočne všetko stŕpa a vrždí vzadu,myslím,že to bude to plato,čo kryje kufor,som z toho nervozny,ten podvozok mohol byt trocha makší,no ale čo už,že?Keby sme sa náhodou stretli na cestách,tak sedím v modrom GS,budem rád,keď mi niekto odpíše a podelí sa o svoje dojmy so mnou na tému IGNIS.Zatial čau,idem pozriet,ako mi krásne zapadá moj džíp vonku snehom!Tak zatial.....!
Mám IGNISE od jara loňského jara a najel jsem s ním cca 5000 km a i když je určitě předčasné nějak auto hodnotit,musím konstatovat,že zatím mám jen ty nejlepší zkušenosti.Autíčko dostává díky tomu že bydlím na horách a letošní zima má tady u nás opravdu grády,pořádně zabrat.Zatím žádné závady jen my v mrazech jaksi zamrzá radio(začíná hrát tak po 2 min.jízdy) a ze začátku mě trápilo klepání a vrzání ze zadní části vozu.Po 14 denním úporném hledání jsem zjistil že tyto zvuky mají na svědomí páté dveře,.stačilo vyšroubovat trochu gumové špunty na dveřích a bylo po klepání.Jelikož mám auto celou zimu venku a u nás jsou už dva měsíce mrazy 10-20°C, docela mně příjemně překvapilo perfektní ranní startování (na ťuk). Musím konstatovat, že IGNI mě zatím v ničem nezklamal, i když je třeba říci že jsem ho vybíral na míru, přímo pro své podmínky a s výhodami a zápory vozu vycházejícími z koncepce vozu jsem počítal dopředu.Jako každému autu tak i IGNISU lze vytknout nedostatky.Třeba je to nevhodné umístění osvětlení kufru,nemožnost kontrolovat hladinu kapaliny v nádobce ostřikovače,nemožnost vyjmutí zadních sedadel či takovou maličkost jako je obrácené uložení reservy.Ještě pár slov ke zde tolik diskutované spotřebě.
Jisté je že spotřeba je určitě vyšší než by pro mě bylo optimální ale protože používám v zaměstnání FABII 1,4 a ta je zhruba výkonově srovnatelná s IGNISEM (a to musím zahmouřit obě oči) a u ní průměrná spotřeba osciluje kolem 7.5 l je moje spotřeba u IGNISU (taktéž 7.5ll)zcela srovnatelná.
Autíčko je solidně udělané i když po pravdě řečeno že je montované v Maďarsku a ne v Japonsku na některých detailech znát je.
Jisté je že spotřeba je určitě vyšší než by pro mě bylo optimální ale protože používám v zaměstnání FABII 1,4 a ta je zhruba výkonově srovnatelná s IGNISEM (a to musím zahmouřit obě oči) a u ní průměrná spotřeba osciluje kolem 7.5 l je moje spotřeba u IGNISU (taktéž 7.5ll)zcela srovnatelná.
Autíčko je solidně udělané i když po pravdě řečeno že je montované v Maďarsku a ne v Japonsku na některých detailech znát je.
Tak jsem mel Ignise pujceneho na cely vikend, trosku jsem projel dalnice i nase okresky na Kladensku a dojmy me malinko zklamaly. Neni to spatne auticko, posez hezky vyse, zatah i ta 1,3 ma, ale pripada mi to takovy maly kostitras (snad Vas Ignisaky neurazim >😁 ) Mel jsem jen predokolku, nad kterou jsem uvazoval koupit ve Speedu. Kufr jsem mel nalozeny taky a diky tem pevnym sedackam to neni, co jsem si predstavoval. Samozrejme 4x4 na hory ci na chatu nema chybu, ale na normalni cesty a hlavne na delsi trasy prevazne po dalnici se budu tesit na mou prvni volbu, Swifta. Kdyby ta 4 kolka byla za min, jeste by me asi presvedcila, takhle u mne vitezi radost a pozitek z jizdy a mozna i ekonomika provozu ( predci jen Swistik je nizsi a ma mensi odpor vzduchu) i kdyz o te mam sve pochybnosti, protoze jezdim, abych se nekam dostal relativne vcas a neplouzil se >😁 Mnoho stastnych kilometru vsem a diky za cenne postrehy 😉
no pokial viem, tak Swift ma byt (neviem ako skoro) tiez v prevedeni 4x4 😉 ... teraz v zime by sa to hodilo - vyhrabat sa z neodhrnutej bocnej cesty na hlavnu iba s jednou hnanou napravou je niekedy dost ohubu, hlavne ak je na hlavnej husta premavka... :roll:
Ahoj,
mam prosbu na vsechny co jiz byli na servisni prohlidce. Muzete mi dat typ na solidni servis v okoli Prahy, strednich Cech a rict jakou cenu si zhruba reknou? Je to prvni garancka po 15000
No a dojmy? Mel jsem si koupit 4x4 , protoze na zimnich barumkach v horach se snehem je to hnus. Delaji to nejspis ty mizerne gumy, barum uz ani na trakar.
Na uzitkovost nemohu nadavat, na tak male auticko dost prostoru, pes ma cely zadek.
Startovani v zime pohoda az na jednu divnou vec, kdy se motor po startu horko tezko rozbehl na pomale otacky a zacala smrdet guma. V zapeti se ozvala rana, zajeceni nejake kladky, motor vyletel do otacek a pak uz vse bylo ok. Mam dojem, ze byl problem s nahonem kompresoru klimatizace, protoze voda v chladici zamrzla nebyla.
Co se tyka madarskeho puvodu, je znat na klepani, vrzani, tukani ... moje Honda CRX po 20 letech zivota je snad mene rachtava.
Ale IGNIS byl dobra volba za rozumne penize. HOWGH
ps. nejaky mini srazek IGNISU na jare?
mam prosbu na vsechny co jiz byli na servisni prohlidce. Muzete mi dat typ na solidni servis v okoli Prahy, strednich Cech a rict jakou cenu si zhruba reknou? Je to prvni garancka po 15000
No a dojmy? Mel jsem si koupit 4x4 , protoze na zimnich barumkach v horach se snehem je to hnus. Delaji to nejspis ty mizerne gumy, barum uz ani na trakar.
Na uzitkovost nemohu nadavat, na tak male auticko dost prostoru, pes ma cely zadek.
Startovani v zime pohoda az na jednu divnou vec, kdy se motor po startu horko tezko rozbehl na pomale otacky a zacala smrdet guma. V zapeti se ozvala rana, zajeceni nejake kladky, motor vyletel do otacek a pak uz vse bylo ok. Mam dojem, ze byl problem s nahonem kompresoru klimatizace, protoze voda v chladici zamrzla nebyla.
Co se tyka madarskeho puvodu, je znat na klepani, vrzani, tukani ... moje Honda CRX po 20 letech zivota je snad mene rachtava.
Ale IGNIS byl dobra volba za rozumne penize. HOWGH
ps. nejaky mini srazek IGNISU na jare?
Tak jsem byl na druhé garančce, opět pohoda. Délka prohlídky 2 hod a cena i dolitím náplní 2.418,- Kč. Jen mne nas... jeden asi lyžník, který mě na parkovišti škrábnul lak na dveřích (vedle auta byl otisk lyže) >😒] Budu to muset dát zaretušovat >😒]
Dik za tip. Byl jsem vcera v Nymburce na garancce a parada. Jenom mne vecer nastvalo zjisteni, ze se o mne nekdo zezadu pri parkovani oprel a promackl naraznik ... nekde na ulici, mozna vcera, mozna pred par dny.
Jinak IGNISEK po vymene oleje ztichnul, a mozna mene zere.... ale spojuji to i s dofouknutim pneu :shock: nejak jsem jezdil na podhustenych.
Jinak IGNISEK po vymene oleje ztichnul, a mozna mene zere.... ale spojuji to i s dofouknutim pneu :shock: nejak jsem jezdil na podhustenych.
Autoprodej Nymburk, první garančka 2100,-kč. Cca 2 hodiny práce za skleněnou stěnou. Během měsíce tam jedu na druhou garančku 😄
Ahoj, uvazuju o Ignisu 1.3, a druha moznost Fabia Combi 1.2 ... nejsem nejaky odbornik, muzete mi prosim nekdo shrnout klady/zapory Ignisu vs. Fabie ? idealne nekdo kdo ma najeto neco v obou autech. Byl bych moc vdecny. Diky. JoeT
Ja bych doporucil Ignise - ma vykonny motor, je spolehlivy, za ty penize je to velmi dobra volba, ma hezky design a skvelou vybavu. Fabia ma zase o trochu lepsi podvozek, vetsi kufr, ale ten design je fuj. Kdyz jsem kupoval Suzuki Swift srovnal jsem si ho se stejne vybavenou Fabii s podobne vykonnym motorem a vysla o cca. 40 tis. Kc draz. Najezdil jsem s Fabii asi 30 tis. km, byl jsem spokojen, ale je to draha, nevyrazna tuctovka, kterou ma kazdy.
Fabia Combi a Ignis jsou obě dobrá auta ale jsou to prostě auta jiné krevní skupiny a také každé určené pro jiný okruh zákazníků.
Výkonově a vybaveností jsou porovnatelné verze Fabia Ambintente 1,4-55 Kw a Ignis 1.3 GL
Fabia Combi má proti Ignisu plus:
daleko větší zavazadlový prostor,pohodlnější podvozek,lepší jízdní vlasnosti hlavně při bočním větru.
Ignis je oproti Fabii Combi😒br />
výkonější,má lepší dynamiku,pohodlnější nastupování z vozu,ve stejné výbavě je levnější o cca 60 tisíc,má vysoký podvozek a možnost pohybu v horším terénu ,je menší a obratnější v městském provozu.
Rovnocené jsou spotřeba a výbava,odhlučnění..
Tyto vlastnosti vozů je předurčují Fabii Combi jako spíše rodinný vůz na delší cesty, dobré silnice a pro poklidnější styl jízdy.Suzuki Ignis zase spíše pro manželský pár do města a na vesnici pro každodení ježdění po horších cestách včetně temperamentnějšího stylu jízdy.
Já vlastním Ignise cca 1 rok a jsem velmi spokojen a v zaměstnání mám služební Fabii Combi 1,4 více než 3 roky a nemám také k ní žádné větší výhrady.Ale svezení v Ignisu to je prostě něco jiného.
Výkonově a vybaveností jsou porovnatelné verze Fabia Ambintente 1,4-55 Kw a Ignis 1.3 GL
Fabia Combi má proti Ignisu plus:
daleko větší zavazadlový prostor,pohodlnější podvozek,lepší jízdní vlasnosti hlavně při bočním větru.
Ignis je oproti Fabii Combi😒br />
výkonější,má lepší dynamiku,pohodlnější nastupování z vozu,ve stejné výbavě je levnější o cca 60 tisíc,má vysoký podvozek a možnost pohybu v horším terénu ,je menší a obratnější v městském provozu.
Rovnocené jsou spotřeba a výbava,odhlučnění..
Tyto vlastnosti vozů je předurčují Fabii Combi jako spíše rodinný vůz na delší cesty, dobré silnice a pro poklidnější styl jízdy.Suzuki Ignis zase spíše pro manželský pár do města a na vesnici pro každodení ježdění po horších cestách včetně temperamentnějšího stylu jízdy.
Já vlastním Ignise cca 1 rok a jsem velmi spokojen a v zaměstnání mám služební Fabii Combi 1,4 více než 3 roky a nemám také k ní žádné větší výhrady.Ale svezení v Ignisu to je prostě něco jiného.
Prosím poraďte mi😒br />
Keď sa mi pri spiatočke zapne zadný náhon (napr. keď cúvam v snehu), dostáva sa mi do kabíny štiplavý kyslý zápach. Volal som do servisu, ale tvrdili mi, že je to od spojky a je to normálne. Vraj je mäkšia ako u iných áut a "vypaľuje" sa. Toto mi tvrdili aj pri ročnej kontrole. Mne sa to nezdá a tak by sopm sa chcel spýtať, či niekto s tým nemá podobné skúsenosti.
Pri ajzde dopredu som nič nezacítil, možno sa to len nedostáva do kabíny. Ten smrad je dosť nepríjemný.
Tiež závidím tým, ktorí si Ignis pochvaľujú. dlhodobo mám spotrebu okolo 8 litrov (mám síce stvorkolku), aj keď sa snažím jazdiť úsporne. Felíciu som nešetril, ale dlhodobo som bol okolo 7 litrov. V nižších obrátkach sa mi zdá Ignis lenivý. Felícia nemala problém zrýchliť na 5 stupni z 110 na 130, pri Ignise tuším je lepšie podradiť na 4. stupeň. Menší kopček na diaľnici a už musím dať 4. stupeň.
Možno je to problém iba môjho auta, ale ja nie som moc nadšený. Tada okrem pohodlného vysokého sedenia a dobrého manévrovania v meste....
Milos
Keď sa mi pri spiatočke zapne zadný náhon (napr. keď cúvam v snehu), dostáva sa mi do kabíny štiplavý kyslý zápach. Volal som do servisu, ale tvrdili mi, že je to od spojky a je to normálne. Vraj je mäkšia ako u iných áut a "vypaľuje" sa. Toto mi tvrdili aj pri ročnej kontrole. Mne sa to nezdá a tak by sopm sa chcel spýtať, či niekto s tým nemá podobné skúsenosti.
Pri ajzde dopredu som nič nezacítil, možno sa to len nedostáva do kabíny. Ten smrad je dosť nepríjemný.
Tiež závidím tým, ktorí si Ignis pochvaľujú. dlhodobo mám spotrebu okolo 8 litrov (mám síce stvorkolku), aj keď sa snažím jazdiť úsporne. Felíciu som nešetril, ale dlhodobo som bol okolo 7 litrov. V nižších obrátkach sa mi zdá Ignis lenivý. Felícia nemala problém zrýchliť na 5 stupni z 110 na 130, pri Ignise tuším je lepšie podradiť na 4. stupeň. Menší kopček na diaľnici a už musím dať 4. stupeň.
Možno je to problém iba môjho auta, ale ja nie som moc nadšený. Tada okrem pohodlného vysokého sedenia a dobrého manévrovania v meste....
Milos
tak s palenim spojky ti neporadim, ale to ze je slabe zrychlovanie na 5-ke to je normalne :idea: predpokladam, ze tam je take iste sprevodovanie ako u mna na Swifte, takze len pre zaujmavost 4.-ka na Swifte ma takmer identicke sprevodovnie ako napr. 5-ka na otcovej Fabii 1,2 47kW ci len o tosku vyssie ako 5-ka na sluzobnej 1,4-ke, alebo porovnatelne ako 5-ka na oktavii 1,6 :-! no a 5-ka na Swifte ma podobny prevod ako 6-ka na inych autach so 6-stupnovou prevodovkou.
Skratka 5-ka na Swifte je len "rychlobeh" a na akceleraciu treba motor tocit - teda podradit do 4-ky ci lepsie do 3-ky. Je to japonsky motor, tak sa naboj otacok.
Treba si uvedomit, ze max. krutiaci moment ma az pri 4200ot a max. vykon tusim pri 5800ot :!: len pre porovnanie pri 130-ke toci Swift na 5-ke iba cca 3500ot (Fabia napr uz cca 4200ot)a je nutne podradit do 4-ky , aby si sa dostal nad 4000ot, kde ma motor potrebny zatah...
pre porovnanie z najcastejsi predbiehaci manever 😒br />
80-120km/h ide Swift na 4-ke az za 15,2s (co je tusim horsie ako o 20koni slabsia Fabia), ALE na 3-ke to zvlada Swift uz za 7,2s :!:
... z tohoto je vidiet, ze ma uplne ine sprevodovanie, nez vseobecne byva zvykom a teda treba tomu prisposobit aj styl jazdy a radenie, aby si dostal z inak skvelej 1,3-ky tych krasnych 68kW 😉 ja si bezne podradzujem z 5-ky do 3-ky a naopak, ten krasny zatah a zvuk vytoceneho japonskeho motora za to stoji ... a je to aj bezpecnejsie - dokoncit predbiehanie co najskor...
Skratka 5-ka na Swifte je len "rychlobeh" a na akceleraciu treba motor tocit - teda podradit do 4-ky ci lepsie do 3-ky. Je to japonsky motor, tak sa naboj otacok.
Treba si uvedomit, ze max. krutiaci moment ma az pri 4200ot a max. vykon tusim pri 5800ot :!: len pre porovnanie pri 130-ke toci Swift na 5-ke iba cca 3500ot (Fabia napr uz cca 4200ot)a je nutne podradit do 4-ky , aby si sa dostal nad 4000ot, kde ma motor potrebny zatah...
pre porovnanie z najcastejsi predbiehaci manever 😒br />
80-120km/h ide Swift na 4-ke az za 15,2s (co je tusim horsie ako o 20koni slabsia Fabia), ALE na 3-ke to zvlada Swift uz za 7,2s :!:
... z tohoto je vidiet, ze ma uplne ine sprevodovanie, nez vseobecne byva zvykom a teda treba tomu prisposobit aj styl jazdy a radenie, aby si dostal z inak skvelej 1,3-ky tych krasnych 68kW 😉 ja si bezne podradzujem z 5-ky do 3-ky a naopak, ten krasny zatah a zvuk vytoceneho japonskeho motora za to stoji ... a je to aj bezpecnejsie - dokoncit predbiehanie co najskor...
Áno, sprevodovanie je iné. Keď potrebujem zrýchliť, nie je problém na 2-ke do 70-80, a na 3-ke na 130. Motor ožíva pri 4500 otáčkach. :-!
Ak by ste niekto mali skúsenosti so "smradom" zo spojky (tak tvrdí servis), budem veľmi vďačný. Asi zájdem aj do iného servisu, kde sa skúsim o tom poradiť. Nerád by som bol, keby to bol problém a skončila by mi záruka.
Prosím, kto máte 4x4, skúste na spiatočke, aby sa zapojil zadný náhon (napr. na štrkovej ceste), či pri zapnutej ventilácii za do kabíny dostane štiplavý až kyslastý zápach. V servise ma moc tým ich vysvetlením neuspokojili. 😢
Vďaka.
MS
Ak by ste niekto mali skúsenosti so "smradom" zo spojky (tak tvrdí servis), budem veľmi vďačný. Asi zájdem aj do iného servisu, kde sa skúsim o tom poradiť. Nerád by som bol, keby to bol problém a skončila by mi záruka.
Prosím, kto máte 4x4, skúste na spiatočke, aby sa zapojil zadný náhon (napr. na štrkovej ceste), či pri zapnutej ventilácii za do kabíny dostane štiplavý až kyslastý zápach. V servise ma moc tým ich vysvetlením neuspokojili. 😢
Vďaka.
MS
Spálenina se do vozu dostane ventilací při týrání na zpátečku, mám sice předokolku, ale v zimě při vyjíždění zpátečkou do kopce mě taky malinko zasmradila. Jinak stále pěji chválu, najeto 43.000, pár oděrek, je to prostě oheň na našich sakra děravých silnicích.... >😒]