Viděl jsem odtud opravovanýho Lexuse: lakovna - takovou prasečinu jsem ještě v životě neviděl. Po přestříkání poškozených dveří viditelné bublinky na laku. Elektrikáři - při demontáži autorádia (asi montáž hands free) viditelně poškozená kůže kolem. Jinak všude na utě nevkusné nálepky C&K (blatníky, zadní okno, strašné podložky pod registrační značkou). Rozhodně bych si tam nenechal nic dělat.
S tim lakem je to pravda, vim to z vlastni zkusenosti. Bubliny a ryha v novem laku, s klidem mi auto predali, i kdyz ta ryha mela asi 10 cm a lak mel nekolik bublin. Nemaji vlastni lakovnu, takze musel prijet manik z lakovny a podivat se, co provedl >😁 Vubec mne nezajimalo, kdo to lakoval, zadaval jsem to do C&K, ne nejake lakovne. Tech spatnych zkusenosti je vic, jeste, ze je Toyota spolehliva, takze tam nemusim moc casto. Je v Brne nejaky dobry servis Toyoty?
Již rok mám problém.Mám Corollu r.v. 2003 3D,1.6/110k.Rozsvítila se mi kontrolka motoru.Jel jsem do servisu a tam chybovou hlášku vymazali.Prý to byla nízká teplota chladící kapaliny.Od té doby auto občas pocukává a ztrácí se mu výkon.Když jsme je upozorňovali na tento problém tak se nám pomalu vysmívali do ksichtu.Teprve až jsme tento problém začali řešit přez dovozce tak s tím začli něco dělat.První týden- auto prohlídli a řekli že je vše (s CK jste)ok.Auto nám vrátili.Cukalo to pořád.Druhý týden-za tento týden nám auto akorát umyli,jak zvenku tak zevnitř ale nic jinýho.Když jsem se před týdnem nemohl rychle rozjet a to samý na dvojku,byl jsem hustej jak na servis tak na prodej a nějak jsem se jich dotkl(asi citově) tak to zase začli řešit.Závadu našli a teď čekám na náhradní díl.Už jste někdy viděli porouchanou Corollu?
Na to, že se chlubí oceněním nejlepší servis v ČR teda moc kvalitní nejsou :?
To aby člověk ještě dálkově studoval střední školu obor automechanik 😞
To aby člověk ještě dálkově studoval střední školu obor automechanik 😞
Mozna je to tim, cim vice penez utratite za auto. Tim vice ohleduplnosti vuci vam. Jeans bundu zmente na sako a uvidite rozdil. Nejenom v servisu. :?
Sakem a útratou to nebude.
Já tam občas jezdím (naposledy loni v létě) se svou 13 let starou Corollou oblečen v kraťasích a tričku a vždy jsem byl s přístupem spokojen. Loni mi začali pískat brzdy a já v domnění, že je to ten "upozorňovací" plíšek, jsem tam zavolal a objednal se na výměnu destiček. Když jsem tam přijel, tak jsem jim dal auto a zašel si do Carrefouru a pak když jsem si pro auto přišel, tak mi řekli, že destičky jsou na 80% stavu a že to pískání bylo jen nečistotami, takže mi destičky zbytečně neměnili, ale jen je vyčistili, čímž mi ušetřili peníze. Přístup měli vždy bezproblémový. Je pravda, že žádný větší problém jsem z autem zatím neměl, takže možná proto mám jen dobré zkušenosti. Jednou mi dokonce věnovali i přívěšek Toyota. Asi vypadám jako moc velká socka, tak se nade mnou možná slitovali >😁
Já tam občas jezdím (naposledy loni v létě) se svou 13 let starou Corollou oblečen v kraťasích a tričku a vždy jsem byl s přístupem spokojen. Loni mi začali pískat brzdy a já v domnění, že je to ten "upozorňovací" plíšek, jsem tam zavolal a objednal se na výměnu destiček. Když jsem tam přijel, tak jsem jim dal auto a zašel si do Carrefouru a pak když jsem si pro auto přišel, tak mi řekli, že destičky jsou na 80% stavu a že to pískání bylo jen nečistotami, takže mi destičky zbytečně neměnili, ale jen je vyčistili, čímž mi ušetřili peníze. Přístup měli vždy bezproblémový. Je pravda, že žádný větší problém jsem z autem zatím neměl, takže možná proto mám jen dobré zkušenosti. Jednou mi dokonce věnovali i přívěšek Toyota. Asi vypadám jako moc velká socka, tak se nade mnou možná slitovali >😁
to tuzezlypes: ...vždyť je to jenom auto >😁 Kdyby byla pravda vše, co se říká v reklamách, tak se o servisu Toyoty nebudem vůbec bavit, to by existovaly pouze prodejci Toyoty (dolejt si kapalinu a olej umí každej 😄 ) 😄
A tak je jasné, že každé auto se může pokazit, protože ho holt vyrábějí "jenom lidi". A každý je omylný. Na druhou stranu, je to model, který se dělá hodně dlouho a tak by měl být vychytaný. I to je důvod, proč sem se rozhodla pro T.C. Ale statisticky vzato, měla by ta pravděpodobnost být notně nižší než kde jinde. Tedy tomuto aspoň věřím.
Měli by být v pohodě když tam přijedu v teplákách nebo v saku.Ale řešit problémy asi nebude jejich hobby :shock:
Známý si koupil Landcruiser v naftě a jak neskutečné problémy s motorem mi líčil, to sem fakt nechápala. Prodejce to sváděl na to, že natankdoval někde špatnou naftu, ale asi ta závada byla generálnější, než jen nafta... x-krát to bylo na opravě, chvíli dostal coby náhradní vůz i Yaris 8-s ale tak už to má snad vyřešené. Sranda byla, že právě přes zimu - bydlí na kopci - měl ty samé problémy, jako předtím 😉
Saab: S tím přívěškem,to je fakt dobré. Srandisti se hned poznají.To mne zaujalo. Zcela vážně: musím přehodnotit přístup servisu Renault, kde už jednak pro jistotu nejezdím a protože si Laguna žádá akorát trochu nafty,tak mi to vychází nastejno, ale 2 roky mne štvalo, že nemám Avensise. Po dnešku mne to mrzí míň, seč je stále krásný a "stál by za hřích". U Rencla dávají zase pí***, že mají jakési auto ve F1.Sice moc nevidím souvislost,ale je vidět, že asi nejlepší je, trefit dobré auto a vyhnout se značkovému servisu. Šetří se peníze a nervy. Mně opravte,jestli se mýlím 😉
IT: Já bych nad Toyotou hůl nelámal.
Jestli majitel onoho LC skutečně natankoval špatnou naftu, tak se toho mohlo zmrvit celkem dost. A jestli třeba kombinoval levnou naftu s bionaftou tak toho mohlo být na odpis mnohem víc. Každý výrobce dokáže vyrobit zmetek, otázka je jak se k tomu výrobce, dovozce, prodejce a servisy postaví.
Po tom co tady ptezentoval Tom69, tak bych se Renaultu vyhnul velkým obloukem.
Mimochodem, když jsme nebyli spokojeni s přístupem prodejce Škody natolik, že jsme si v roce 93 stěžovali v Ml. Boleslavi, tak to Škoda ze stolu nesmetla, ale zřejmě zapráskala bičem, protože prodejce srazil podpatky a začal hezky kmitat 😄
Jestli majitel onoho LC skutečně natankoval špatnou naftu, tak se toho mohlo zmrvit celkem dost. A jestli třeba kombinoval levnou naftu s bionaftou tak toho mohlo být na odpis mnohem víc. Každý výrobce dokáže vyrobit zmetek, otázka je jak se k tomu výrobce, dovozce, prodejce a servisy postaví.
Po tom co tady ptezentoval Tom69, tak bych se Renaultu vyhnul velkým obloukem.
Mimochodem, když jsme nebyli spokojeni s přístupem prodejce Škody natolik, že jsme si v roce 93 stěžovali v Ml. Boleslavi, tak to Škoda ze stolu nesmetla, ale zřejmě zapráskala bičem, protože prodejce srazil podpatky a začal hezky kmitat 😄
Lidi kvalitu nafty stále neskutečně podceňují. Naše firma zajišťuje pro Toyotu (Lexus) řešení záruk vstřikování, my máme rozkazem z Japonska měnit vše a pouze pro Japonce sbírat data, mohu zde ale prohlásit že u Toyoty (Lexusu) neexistují problémy jiného druhu než způsobené naftou. Lidi, co si koupí Toyoty mohou být 100 tkm a 36 měsíců zcela v klidu ale potom si musí začít dávat bacha. Nejlepší s tím začít okamžitě.
Tvůj známý skutečně nabral špatnou naftu, ať už vědomky nebo ne. Zdravím.
Tvůj známý skutečně nabral špatnou naftu, ať už vědomky nebo ne. Zdravím.
Co ti tam provedli ?