Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
29. 9. 2004 19:17
neregistrovaný "Yenkee"
29. 9. 2004 22:29
neregistrovaný "GeorgRolf1"
30. 9. 2004 10:26
neregistrovaný "magic1"
30. 9. 2004 15:38
neregistrovaný "555"
30. 9. 2004 16:44
neregistrovaný "Rabukate1"
30. 9. 2004 00:21
neregistrovaný "Rabukate1"
30. 9. 2004 08:01
neregistrovaný "Miro11"
30. 9. 2004 15:48
neregistrovaný "hrubago"
30. 9. 2004 19:37
neregistrovaný "Yenkee"
30. 9. 2004 20:03
neregistrovaný "hrubago"
1. 10. 2004 17:53
neregistrovaný "Yenkee"
1. 10. 2004 17:30
neregistrovaný "luf"
1. 10. 2004 18:23
neregistrovaný "Yenkee"
2. 10. 2004 09:02
neregistrovaný "Rabukate1"
2. 10. 2004 14:24
2. 10. 2004 19:30
neregistrovaný "Yenkee"
3. 10. 2004 09:14
neregistrovaný "Yenkee"
4. 10. 2004 22:49
neregistrovaný "555"
5. 10. 2004 10:49
neregistrovaný "luf"
5. 10. 2004 13:27
neregistrovaný "hrubago"
5. 10. 2004 22:11
neregistrovaný "Yenkee"
6. 10. 2004 10:10
neregistrovaný "hrubago"
6. 10. 2004 16:03
neregistrovaný "555"
6. 10. 2004 16:05
neregistrovaný "555"
6. 10. 2004 19:53
neregistrovaný "Yenkee"
7. 10. 2004 16:15
neregistrovaný "hrubago"
7. 10. 2004 16:28
8. 10. 2004 17:24
neregistrovaný "555"
8. 10. 2004 21:17
neregistrovaný "Yenkee"
9. 10. 2004 19:22
neregistrovaný "555"
8. 10. 2004 21:23
neregistrovaný "Yenkee"
14. 10. 2004 18:49
neregistrovaný "Yenkee"
14. 10. 2004 22:28
neregistrovaný "555"
22. 10. 2004 20:17
neregistrovaný "Yenkee"
25. 10. 2004 12:32
neregistrovaný "555"
26. 10. 2004 17:07
neregistrovaný "Yenkee"
26. 10. 2004 18:03
28. 10. 2004 21:24
neregistrovaný "wawrik"
29. 10. 2004 08:41
neregistrovaný "555"
30. 10. 2004 12:02
neregistrovaný "hrubago"
31. 10. 2004 09:15
31. 10. 2004 19:06
neregistrovaný "555"
31. 10. 2004 20:17
1. 11. 2004 09:39
neregistrovaný "555"
1. 11. 2004 09:55
neregistrovaný "wawrik"
1. 11. 2004 21:35
neregistrovaný "Yenkee"
2. 11. 2004 10:13
neregistrovaný "hrubago"
2. 11. 2004 10:15
neregistrovaný "hrubago"
2. 11. 2004 19:41
neregistrovaný "555"
3. 11. 2004 08:07
neregistrovaný "wawrik"
3. 11. 2004 11:08
neregistrovaný "555"
3. 11. 2004 12:03
neregistrovaný "wawrik"
3. 11. 2004 16:55
3. 11. 2004 19:12
neregistrovaný "555"
neregistrovaný "Yenkee"
29. 9. 2004 19:17
STI (2003) vs Evo 8
Co si myslite: Je lebsie STi (2003) alebo Evo 8. Chcem hlavne pocut preco! Ja mam tiez na to nejaky nazor, ale najprv chcem pocut vase nazory! Dik.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GeorgRolf1"
29. 9. 2004 22:29
Re: STI (2003) vs Evo 8
Kolik lidí myslíš, že mělo možnost projet si obě auta, aby sem nepsali jen názory vyčtené z katalogu? ;-)
neregistrovaný "magic1"
30. 9. 2004 10:26
Re: STI (2003) vs Evo 8
To takhle napsat přeci nejde - co je lepší....Lepší v čem a na co? Já osobně bych dal přednost myšákovi, ale znám zase min. jednoho člověka, který by volil STi. Takhle ti přece poradit nikdo nemůže. Jenom reklamožrouti. Lancer je klidnější, lehce přetáčivý, hlučnější a zdá se mi efektivnější. Impreza je měkčí, má lepší a pohodlnější interiér a je trochu nedotáčivá. Poslední verze by měly už být ve spolehlivosti srovnatelné, takže si vyber dle vlastního vkusu, možností a peněženky.
neregistrovaný "555"
30. 9. 2004 15:38
Re: STI (2003) vs Evo 8
STI2003 nema DCCD pre EU verziu, 2004 uz tuto moznost aj s Suretrac na predku ma, 2005 je tak uz z fabriky...

Cize E7 vs 2003 = E7

E8 vs 2004+ DCCD = 2004
neregistrovaný "Rabukate1"
30. 9. 2004 16:44
Re: STI (2003) vs Evo 8
to je otazka orientace... to je jako se ptat nem*** jestli je lepsi pazout nebo citron...

ja mam proste srdce pro evolusna, protoze je to muj tunersky sen...
neregistrovaný "Rabukate1"
30. 9. 2004 00:21
Bez nadpisu
me se libi vice evo... >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Miro11"
30. 9. 2004 08:01
Re: Re:
ja som za Evo, ale nemal som tu cest sa v tom previezt. Len som ho videl, ocumoval a slintal. No a STI som este nevidel ;-)
neregistrovaný "hrubago"
30. 9. 2004 15:48
Bez nadpisu
Pokus MY04 a MY05 tak STi, pokud STi7 proti EVO7 tak EVO.

Zvlaste MY05 od Subaru je nadhera, vsechno prepracovane (drivetrain - hlavne central DCCD, rizeni, podvozek, geometrie). A navic je to i podstatne hezci auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yenkee"
30. 9. 2004 19:37
STi (2003) vs Evo 8
Ja to vidim takto. Je fakt ze Impreza 04 s DCCD je bomba, lebo to bola jedna z veci co sa mi hrozne na Eve lubila! Ja osobne nemam jazdecke skusenosti ani z jednym, ale chystam sa! Obe auta uz som videl a STi posoby agesivnejsie! Na STi by si hned dal ze WRC kdesto Evo na mna tak neposoby. Nehovorim ze Evo nieje agresivne ale STi je o triedu inde. Ten interier v tom Subaru je fakt lebsi, hlavne vzhadovo (volant v STi-cku nema chybu)! A teraz k jazdnym vlastnosiam. Evo a STi su dve odlisne auta! Su kazde na iny typ ciest. Evo je na siroke otvorene cesty, kde je rychlejsie ako STi a tam ho teda porazi. Kdesto Subaru je na uzke vlnite (nie ako klukate) cest, kde sa meni na raketu a Evo nestiha. Tak preto je STi trochu meksie a Evo je rychlejsie na trati (kto by s takim autom chodil na trat ?!). Subaru je skutocne nedotacave ale Evo nieje zevraj pretacave, je len lahko nedotacave! A Evo ma este taku srandu, kde sa o tom ani nepise a v autosalone u Mitsu mi to nevedeli povedat. Je to nejaky diff. , ktori ti meni silu z prava do lava a na opak! Nevie niekdo o tom viac (nieco podobne ma aj Focus RS)? Dik P.S: Ani jedno auto sa v dohladnej dobe nechystam kupovat, ale tento thread som zalozil preto, lebo z auta som uz dlhsie mimo [skoro 2 roky(od kedy ju predstavili!)] a na slovensku aj v cechach je takych ludi mnoho. P.Ss: Sti ma podstatne lebsi zvuk nielen na vonok, ale aj v kabine!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hrubago"
30. 9. 2004 20:03
Bez nadpisu
Tak predne. Dnes uz EVO na okruhu STi neporazi. Viz nekolik testu Best motoring.

Na horsich cestach je to 50/50. Subaru ma vyvazenejsi auto (nizko teziste, rozlozeni hmotnosti atd.) Proto asi je na sotoline nedostizne. EVO je hrozne poslouchave :_) diky strmemu rizeni atd. U nas je bohuzel v rally domena mysaku ale uz se to zacina vyrovnavat. Driv nebylo mozne ziskat od subaru STi pac se do evropy nedovazelo a bylo jenom RHD
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yenkee"
1. 10. 2004 17:53
Re: Re:
Pozri Top gear a mas to cierne na bielom ([odkaz] A preco potom myslis, ze je Impa maksia, tak nemoze byt taka rychla ako Evo na rovnej ceste.
neregistrovaný "luf"
1. 10. 2004 17:30
Bez nadpisu
Sudiac podla pravopisu a prejavu si myslim, ze dotycny zakladatel tohoto threadu je prvakom na ucilisti pri strojno-traktorovej stanici kdesi v Hornej-dolnej a sniva o tom, ze raz sa mu taketo auto dostane do ruk. Doteraz ho IMHO videl iba niekde na obrazku, alebo si ho nalepil jeho starsi bracho na dvere na latrine... >:D >:D >:D

Ale je to pekny thread a clovek si aspon trosku moze zasnivat. Bohuzial v ani jednom aute sa ja osobne nikdy nezveziem (a mat tie prachy, tak uz garazujem Outbacka 3.0H6 ;-) )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yenkee"
1. 10. 2004 18:23
Luf
Luf ty blbecek, naco je sekretarka? Zatoze neviem pravopis tak musim byt na ucilisti? Ked sa clovek rozumie v odbore tak... Zamysli sa nad sebou! A ked citam o tvojom silnom zazitku [,,Zazili ste uz niekto brzdenie pri 130 s brzdovym asistentom? Vcera vecer sa mi to stalo a poviem vam, ze je to silny zazitok. Pri 130 mi do mojho pruhu na dialnici skocil nakladak.(Urcite tam bolo tolko aut, ze to bolo uplne necakane >:D , hlavne na nasich dialnicach!)], tak od ujebavania padam zo stolicky. >:D >:D >:D Silny zazitok je ked przdis s Alfou 147 GTA zo 150 na okrskach s medzi plynom a pocujes ten fantasticky motor!!! To je zazitok, nie to vyssie! >:D A vydno ze si z BA!!! Iba tam su taky "inteligenti" ako ty. >:D Cest tym ktori, tam nepatria a dalej s tebou uz nemienim viest diskusiu. LOL(nube)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Rabukate1"
2. 10. 2004 09:02
Re: Luf
serte na to a neurazejte se navzajem...

diky

ps: kdo to ma pak cist, jste oba skurvily pekny thread
2. 10. 2004 14:24
Re: Luf
mohol by tu niekto byt moderatorom a vymazat to
neregistrovaný "Yenkee"
2. 10. 2004 19:30
STI (2003) vs Evo 8
Prave som asi 100-ty krat precital clanok v Autocare (29/04) o tom STi-cku ktore sa bude predavat v 11 mesiaci (aj kolegovia od ciech tomu budu rozumiet ;-) ) a pisu, ze ma rozsirene zadne blatniky s novim designom zlatych kol (diskov), a o 15 mm sirsi rozchod. Razvor sa zvacsil o 10 mm a podvozok, bol zakapotovany (asi vsetci vieme preco). Motor aj brzdy ostali. A este vela, vela, vela veci! Ale jedna vec ma ale zarazila. A to ze zmizlo typicke bublanie Subaru a rev (ako WRC) budeme pocut iba tak pri 7500 ot. Evo nikdy nemalo na zvuk STi-cka a toto mu zoberu :shock: :shock: ?! Sila :x ! A este som predsa cosi hlavne zabudol a to na DCCD, s ktorym dokazete dat 65% na zadok. Cakal som viac. A prislo este na zmakcenie tlmicov! A prisli sme o ten naj. volant. Je sice este stale trojrammeny, ale vyzera (na obrazku) vacsi. Spolu so zmenami na stredovom paneli (ku lebsiemu) to je asi vsetko. Urcite si treba tento clanok precitat (aspon na pumpe), lebo aj ked je kratky, stoji za to!!!
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2004 23:24
Re: STI (2003) vs Evo 8
je to kvoli limitom hlucnosti. V AUD som videl v casaku clanok o S3. Orig. koncovy tlmic vyzeral ako bludisko. Ked to bludisko vybrali a dali hrubsiu trubku od zvodov, to auto malo o 50koni viac!

Kamarat mal '00 wrx a tiez dal daku hrubu ruru + vybral katy + otvorena koncovka, bolo ho pocut na kilometer daleko ked tomu dal plny...
neregistrovaný "Yenkee"
3. 10. 2004 09:14
Re:Re: STI (2003) vs Evo 8
A tak to ma byt. Aj STi 03 je pocut vsade, ked das tomu trochu vitaminov. Ale urcite ma (STi 03) tlmic a katalizator, takze ked das tieto veci odtial prec (ked najdes niekoho kto ti to vyf. potrubje urobi) to si neviem predstavit?! Ale urcite to podla mna nemali menit!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "555"
4. 10. 2004 22:49
Re: Re:Re: STI (2003) vs Evo 8
Na vyfuky tu mame asi najvacsich odbornikov na svete :)))) Urcite ti vyladia uz po zaslani fotky ;)

STi ma 3katy, prvy vo zvodoch a dva dalej. Bublanie zatial zmizlo len pri JPN verzii, ma twin scroll turbo, preto.

Matus, ten kamos je Zwingi?

Neviem, ako moc je pocut a co, moje v noci asi na 2km a mam tam este jeden kat, hold anglani to s vyfukmi vedia a naj je, ze ma homologizaciu aj od Subaru :)
4. 10. 2004 23:24
Re: Re:Re: STI (2003) vs Evo 8
555> nie, vola sa Adam a je to rodeny Sydneycan :)
neregistrovaný "luf"
5. 10. 2004 10:49
yenkee
Tvojou odpovedou si si fakt polepsil. Pravdepodobnost, ze som sa na prvy krat nemylil sa podstatne zvysila. Vdaka ;-)

BTW brzdenie s BA, ked ti do nakladaku pred tebou zostava par metrov je o niecom inom, ako brzdit len preto, aby si brzdil. Ale ked zacnes zarabat prachy a bude od teba zavislych par ludi, tak na toto zmenis nazor...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hrubago"
5. 10. 2004 13:27
Bez nadpisu
Impreza WRC a jeji zvuk nema nic spolecneho se zvukem seriove verze. Maji ladene svody ktere urcitou rozhadanost danou seriovyma svodama zahladi. Mam tam stejne svody a zvuk je pryc. Ale zase ten novej je taky dost dobrej. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yenkee"
5. 10. 2004 22:11
Luf-thansa
No nevedel som sa dockat tvojej odpovede a samozrejme ma prekvapila >:D (tak ako kazdy tvoj prispevkok). Aby som ti aspon opovedal. Odomna zavisi moja sekretarka (a samozrejme ze vies naco ju vo firme mam). A po druhe, aj ja musim brzdit, ved predomnou konci cesta >:D >:D >:D !!! A teraz k serioznej veci. To 555- Co si myslel:Urcite ti vyladia uz po zaslani fotky??? :shock: . A co presne znamenaju tie katy? Nechcem aby som si to zle vysvetlil! To hrubago- A ten rev som uviedol ako prirovnanie! A mas rovnake zvody ako WRC?P.s. [odkaz] tunaka pisu skoro to iste.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hrubago"
6. 10. 2004 10:10
Re: Luf-thansa
No tak rovnake svody nemam :-) Ostatne s wrc asi nic rovnakeho. A otazka jak to poznat. Rozebrane wrc na porovnani nemam.
neregistrovaný "555"
6. 10. 2004 16:03
Bez nadpisu
CR a SR su zahltene radobyreplikami koncovych vyfukov ako Mugen, Apexi a pod. Su z lacnej nereze, nie tej, co vydrzi dlhodobe zatazenie vysokou teplotou, ale dobre sa lestia a je to stale lepsie ako plech. Dnes si za 7-12 000Sk kupis koncak, co huci ako lietadlo a vyzera dobre a predajcovia ti budu hucat do ucha este viac, ze naco original, ked toto je presna replika. Kamos sa takto ulakomil a ta auto mu dodnes nejde ako ma, len si moze vybrat silencer a revat, ako voz skupiny C. Hold Accord R sa doma uz tazko ladi :)))

U turbomotorv sa vseobecne rozsiruje nazor, ze akykolvek tlmic je blbost a tak si z toho celeho robim srandu.

Katy su v starej verzii:

GT ma dva jeden velky za turbom a stredny hot, ktory vypomaha.

STi ma jeden, v JPN hot nie je, je tam cosi ako resonator.

V novych su 3. Malicky, ale blokujuci v zvodoch, trubke hore k turbu a tie co su aj v GT.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "555"
6. 10. 2004 16:05
Re: Re:
K tomu WRC, ono to ma uplne ine zvody, ako ma Hrubago. Je to dane uz len tym, ze motor je o dobrych 10cisel nizsie a turbom, co pouzivaju. Okrem toho Prodrive hovoria, ze nie su idelane, ale prinos z nizsieho taziska je vacsi, ako tych par ps, co stracaju nie idealnym tvarom, koli priestoru, co je k dispozicii.
neregistrovaný "Yenkee"
6. 10. 2004 19:53
Re:
Ale vo WRC musis mat max. 300 ps! A myslim si, ze nech stracaju hoci kde, tak aj tak s toho motoru to vytlacia!!! Ale ak stracaju vo zvodoch (co asi) tak potom nic. A kupovat treba vzdy iba orginal, lebo na napodobenine (aby bola lacnejsia) museli niekde usetrit (skoro vzdy na materiale, lebo robota stoji vzdy rovnako (made in china)), takze to urcite nevydrzi tolko. Urcite by to bola zaujmava "podivana" zospodu WRC-cka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hrubago"
7. 10. 2004 16:15
Bez nadpisu
Jak dam zpet hlasovani? Omylem jsem dal hlas EVU :-)
Rozbalit vlákno
1
7. 10. 2004 16:28
Re: Re:
si dal hlas tomu comu si chcel dat podvedome :)
neregistrovaný "555"
8. 10. 2004 17:24
Bez nadpisu
WRC nie je o max ps. Ich motor bez restriktoru ma do 600PS, ale s nim chyta astmu pri cca 6000rpm a dalej netaha. Dolezity je moment, odkial ma 300PS a priebeh tocaku.

Na WRC je to zvlastny pohlad, predovsetkym, ak mas taky seriovy zaklad a zisitis, ze sa ani nepodoba :), ine napravy, prevodovka, uchyty....vlastne je to len taky tvar kasne a blok motora.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yenkee"
8. 10. 2004 21:17
Prevodovka
Ozaj k tej prevodovke. Je pravda ze prevodovka je trhava? Ved ked je zla mozes si kupit rally prevodovku! Su aj manualne, ale neviem ci aj do Subaru. Ty mas ake skusenosti(vy)?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "555"
9. 10. 2004 19:22
Re: Prevodovka
Co je to trhava? Seria na GT bola vyvinuta z 2,0GL a je uz pri tych 300Nm na hranici unosnosti. Napriek tomu sa s nou da jazdit roky. Nici ju jazda bokom a sprinty z krizovatky. V r 1999 sa trochu spevnilo ulozenie a to sa pouziva dodnes. STi boli kratsie a mali inu povrchovu upravu a 400Nm zladaju celkom fajn. Nove WRX STi su uplne nove a prvy rocnik mal problem s 3 a 5.

Zavodne pripadaju do uvahy len Nkove A8 sa uz davno nerobi a WRC je nepouzitelna a hlavne nezaplatitelna. Nko bez synchro typ Hewland a s dobrym prednym difakom ti sfleku ponuknu za 190 000, ale da sa aj o cosi lacnejsie. Cize je to na zvazenie, ci to vyuzijes. Pomerne huci :)
neregistrovaný "Yenkee"
8. 10. 2004 21:23
Prevodovka
Teraz ma napadlo, ze Styllex Tuning rally team (SVK rally) kupili jazdene STi, tak ked im napises mail, tak ti povedia (aspon podla mna) co a ako. Skus: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yenkee"
14. 10. 2004 18:49
Trhava
Ja si myslim, ze ked ides sprint (a nepozeras sa ze prevodovka trpi tym ze spojka ide hned hore) tak ten prevod s celym autom trhne. Vies ako to myslim? A k tomu diff, je to hlavne ci si to mozes dovolit a az potom ci to vyuzies, ale naco by si mal skoro dokonalu techniku ked ju nevyuzies, vsak?! A ten hluk to nevadi! P.s. Skor som sa k tomu nedostal!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "555"
14. 10. 2004 22:28
Re: Trhava
Ja si hlavne myslim, ze kto stavia Imprezu na sprint je bud velmi prachaty, alebo nerozumny. Na sprinty sa robia USA hovada a nie voz, ktoreho podstatou je menit smer za co najvyssej rychlosti.

Taky dogbox si asi nezazil, ze? Jazda v spicke je na hranici nemoznosti. Taky voz uz nie je na normalne jazdenie. To by chcelo mat par hektarov pola a potom by upravy nadobudli novy rozmer :)
neregistrovaný "Yenkee"
22. 10. 2004 20:17
Re:
Ja nehovorim, ze Imprezu chcem na sprinty. A s tymi hovadami z USA mas svatu pravdu! Mam jedno video, kde to chalan drzi na plny plyn so zabrzdenim predkom!!! Ked som to videl, tak som sa skoro rozplakal!!! Presne som nepochopil, ako myslis ten posledny odstavec. Skus mi to trochu vysvetlit! Dik
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "555"
25. 10. 2004 12:32
Re: Re:
Riadny dogbox je sukolie s protibeznymi zubami a nema synronizaciu. Preto to hrozne huci a radi sa nie, ako s beznym vozom, ale treba to trenovat. Spojka k tomu je on/off, bez preklzu. Vysledok je jazda v kolone, ako ked nevies jazdit: rozbeh s priskokom a radenim cez zuby, alebo s "zbytocne" vysokymi otackami a zase cez zuby :)))

Ale na volnej plohe nemusis stracat cas so spojkou a prenese obrovsky tocivy moment.
neregistrovaný "Yenkee"
26. 10. 2004 17:07
Re:
Jasne ze som o tom pocul, len som nevedel ako sa to vola. Inak kolko je specifikaci (oficialnych) STi (od roku 2003)? Ja som pocul, aj ze su tri, ale vela tvrdi, ze len teraz prisla druha pre rok 05! Tak ako to je? Su urcite dve, ale ci tri to neviem. Ale zase viem ze bolo viac typov prednych svetiel. WR1-Oranzove smerovky,Type 25-strieborne a Spec C oranzove ziarovky. Tak ako?
Rozbalit vlákno
1
26. 10. 2004 18:03
Re: Re:
v japonsku je kopec extra verzii
neregistrovaný "wawrik"
28. 10. 2004 21:24
Evi VIII
Trochu som sa pytal na Evo VIII a som asi nejako mimo. Chlapik, co jazdi predvadzacku Evo VIII v Auto Dami hovoril, ze technicky je to to iste, co VII. Takze aktivny centralny difak+samosvory. Akurat je mierne znizeny vykon, aby na to mohli predlzit zaruku (?!). A najkrajsia je cena, nieco cez 1,6M. Je nejaka nova specifikacia Eva? To sa asi Jezisko na nas zacina usmievat a do Vianoc to bude za cenu Octavie s nalepkami... :-) No, ako je to teda v skutocnosti?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "555"
29. 10. 2004 08:41
Re: Evi VIII
Osma ma rychlejsie reagujuci aktivak, tie dalsie veci si nie som isty.
neregistrovaný "hrubago"
30. 10. 2004 12:02
Bez nadpisu
Osma ma mnoho vylepseni ale to nejpodstatnejsi je opravdu reakce mezinapravaku a sestirychlostni prevodovka.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "555"
31. 10. 2004 19:06
Bez nadpisu
Skvele, ze lavostranna verzia sa klasicky nekona... ved zvysok sveta nevie jazdit >:D

Neviem, ci ste si vsimli tie smerovacie plutvycky na streche, toto auto ma skutocne velke problemy s kasnou a obtekanim vzduchu. Pri WRC to zaslo az k uchylnosti a teraz aj na cestu urobili krajac chodcov.

Asi by sa Mitsu a Rallyart mali zamysliet, ci Cedia je to prave orechove a co urobit, aby civilne verzie aut neboli o triedu lepsie, ako WRC.

Na druhej strane ak ten cenovy pokles bude pokracovat, jedneho pekneho dna budem mat auto s 3 aktivnymi difakmi pod mega, co mi naozaj nevadi.
Rozbalit vlákno
1
31. 10. 2004 20:17
Re: Re:
co je to Cedia?

ad plutvicky - podla mna je to tam iba kvoli tej max rychlosti, keby to malo kratku prevodovku do nejakych 240, tak to tam neni treba
neregistrovaný "555"
1. 11. 2004 09:39
Bez nadpisu
Chalani, co maju kratke skrine viac, ako 200 nejdu, v rally to nepotrebujes, to nie je dragstreova disciplina. Tie kridla na vozoch zacinaju dost skoro, stare Imrezacke fungovalo uz okolo 140kmh a tu si ho jeden "pretekar" dal dole, lebo v meste mal o liter vyssiu spotrebu :-) Pritom mal slabu laminatovu repliku, ktora padala na jednu stranu.

Tie nove maju aj priecky, aby sa pritlak nestratil, ked auto zacne ,rotovat v riadenom smyku. Dost velka veda.

Stare GT post MY99 kridlo vyzera zaujimavo za silneho dazda. Vtedy vidis, ako pracuje, horna odtrhova hrana nie je zatazena, ako by kazdy cakal, ale vacsina prudenia je tlacena medzi dieru kufor-kridlo, takze to nie je az tak o pritlaku, ale aj o stabilizacii smeru.

WRC wing zase pri 160-200kmh ma mat pritlak okolo 140kg, co je slusna zataz na seriove tlmice, kufor, zamok atd.. Potom sa nedivim, ze repliky bez vnutornej vystuze na dialnici praskaju.

Co som vlastne chcel povedat? ;) Aha, ze v Rallyart sa museli dobre plasknut po vrecku, ked objednali tunel a takto precizne ladili obtoky, tak skoro nova kasna asi nebude, vyladia toto. Len nechapem, ako ten polic vajicok na oblozene chlebiky dostali legalne na cestu. Vseobecne je nemozne homologizovat ostru hranu na aute, prave koli chodcom. Tu asi argumentovali, ze ked preleti az na koniec strechy, uz je to jedno

>:D >:D >:D .

Cedia je ten hnusny crep, ktory sa predava v japonsku a jeho kasnu vybrali pre EVO. Kde je stary zlaty Lancer, nech uz sa volal akokolvek charizmaticky ;-) , stale sa nan dalo kukat, aj pri beznej verzii a v EVO bol uplne neskutocny.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wawrik"
1. 11. 2004 09:55
Re: Re:
2 555: ako moze aerodynamicky prvok zvysit spotrebu v meste o liter? Snad nelietal 100+ v kuse, to predsa fyzicky nejde? A pri mensich rychlostiach ten vplyv aerodynamickeho odporu predsa liter neurobi... Aku mal spotrebu po tom, co dal kridlo dole?

Mimochodom, co sa vam nepaci na novych Evo? Ja sa musim priznat, ze sa mi to auto vyslovene paci, uz od VII. Impreza je taky bublinkaty korejec, od WRX sa najma na masky neda pozerat, z Eva vyslovene sala skryta brutalita.
neregistrovaný "Yenkee"
1. 11. 2004 21:35
Bez nadpisu
No konecne sa to tu trochu rozbehlo!!! K tej plutve na krajanie(salamy). Podla mna to nemoze mat sebe vacsi, ci mensi ucinok, lebo je to hrozne nizke! To nie ako kridlo Prodrivu na Impe WRC. K tej spotrebe, to je teda tak akurat tych 1l, ved skus v 60 kph vystrcit ruku von z okna a simuluj kridlo! Ruka ti pojde dole, ako namydleny blesk >:D Kukajte: [odkaz] Je to urobene co najoblejsie. Aj tak kde su casy ked 6 mala nastavitelne kridlo! A este k tej kasni, ta sa da zniest, ale co ta pristrojovka?! Subaru tiez nic moc, ale na 05 sa snazili. P.s. Prosim napiste, ktore verzie STi (oficialne) modelu (vlastne faceliftu) 2003 boli predstavene.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "hrubago"
2. 11. 2004 10:13
Re: Re:
Moje E5 ma take stavitelne kridlo :-)
neregistrovaný "hrubago"
2. 11. 2004 10:15
Re: Re:
Ostatne kdyz mam jak evo tak sti (obe ve stare verzi). Kazdy to auto je necim zajimavy. Pokud je na vyber mezi verzi R nabo RA na strane Imprezy a EVEM tam beru Sti. Pokud std. STi a EVO tak beru EVO.
neregistrovaný "555"
2. 11. 2004 19:41
Bez nadpisu
Stiahnute okno 3%

Spatne zrkadla podla tvaru a velkosti az do 7% +spotreba a teraz das na koniec auta plochu ako hrom, ktora zacne vytvarat paku na zadnu napravu, ako si ani nevies predstavit a spotreba utesene nabehne.

Kamos studoval letectvo a ked mi zacal hovorit o aerodynamike, oci sa mi 5x pretocili. Kridlo, ktore nebolo testovane v tunely by som na auto, ktore jazdi viac, ako 130 nedal.

Ked som robil kryt pod spodnu rozperu, ktora je medzi prednym a zadnym uchytenim spodnych ramien, isla tam doska cca 40x30 cm a prvy test mi pri 170kmh spravil take trasenie volantu, ze som to hned isiel zmensit. A to je na spodku, kde tolko vzduchu neprudi.

Tie putvycky su podla mna len smerovacie, dostanu tak o par % vzduchu viac ku kridlu, nejaku stabilizacnu, ci pritlacnu funkciu nemoznu mat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wawrik"
3. 11. 2004 08:07
Bez nadpisu
Ked sme na skole (priemyselny dizajn) ratali nejake veci okolo aerodynamiky auta, vzdy vyslo, ze relevantne veci sa zacinaju diat az okolo 60-80 kmh. Dovtedy sa vsetky rozdiely objavovali radovo v percentach. Takze ked mu to znizilo _V_MESTE_ spotrebu o liter, tak bud lieta v kuse cez 100, aby bol ten zvyseny odpor citit, alebo ma priserne velku default spotrebu :-) Ale nebudeme sa hadat, mozno tam boli aj ine faktory, s ktorymi to suviselo, mozno to bolo nejake zvrzane kridlo... Jo, v meste ti spatne zrkadielka 7 % neurobia, nech jazdis akokolvek :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "555"
3. 11. 2004 11:08
Re: Re:
Cize bud ty si ten sviniar, co brzdi celu Bratislavu, alebo si nepriznas, ze tu sa pod 80 skoro nejazdi ;)

Zvrzane bolo, padalo na jednu stranu a bolo dute, pochybujem, ze pri 140 este drzalo tvar, ako malo v pokoji.
neregistrovaný "wawrik"
3. 11. 2004 12:03
Re: Re:
To sadlo, ja jazdim po BA na bajku :-)

Jasne, ze sa jazdi cez 80, ale zober to pomerne: ked sa rozbiehas z krizovatky, spomalujes, cakas atd, aerodynamicky odpor ti nehra ziadnu ulohu. To zacne az pri tych 60-80 kmh. V tejto rychlosti travis kolko casu? Percento? Desat? Stale to nie je na liter... Dajmetomu, ze jazdis trasu po obchvate, tam by take rychlosti boli v poriadku, len to uz uplne nie je mesto...

Ale OK, mna proste len zarazilo to cislo v suvislosti s jazdou po meste. Zjavne tuto zapeklitu hadanku nevyriesime :-) a v podstate to je celkom jedno. Hlavne, ze nam ceny relevantnych aut utesene klesaju :-). Za rok nebudes vediet, ktore EVO na parkovisku je to tvoje ;-)
3. 11. 2004 16:55
Re: Re:
no, podla mna normalne jazdil, dal tam to kridlo, zacal si mysliet ze ma formulu a tak tomu daval na kazdej krizovatke, spotreba mu vzrastla, zvalil to na kridlo, dal kridlo dole a jazdi zasa normalne ;-)
neregistrovaný "555"
3. 11. 2004 19:12
Bez nadpisu
Pravda je, ze jazdil dost aj pomimo, aj dialnice, preto suhlasim s Wawrikom. Tieto JPN boxery najvias skodia nadrzi, ked sa rozbieha. V meste s lahkou nohou mam 12. Pri 90 mam 12 aj mimo dediny, ale ked idem konstatne okolo 140-160, mam pod 11 :-) S WRX sa to neda porovnavat, to je usporne ako Honda oproti GT98, kridlo nekridlo.
Rozbalit vlákno
0