Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
8. 10. 2004 21:38
neregistrovaný "Yenkee"
10. 10. 2004 09:43
neregistrovaný "Rob2"
14. 10. 2004 18:55
neregistrovaný "Yenkee"
18. 10. 2004 20:26
neregistrovaný "Rob2"
22. 10. 2004 20:25
neregistrovaný "Yenkee"
23. 1. 2005 23:08
neregistrovaný "JM"
28. 1. 2005 23:18
neregistrovaný "DZAMBO"
neregistrovaný "Yenkee"
8. 10. 2004 21:38
Carbon & Laminat
Ma tu niekto skusensosti s carbonovimi alebo laminatovimi palubovkami? Samozrejme robene doma na kolene >:D !!! Bo chalan na Focuse (interier = totaly otras!!) bol za mnou ci mu s tym nepomozem :shock: ! Ja som zopar krat robil na laminatovani surfu a ked sme mali na predok pouzit carbon, tak sme s tym zabili skoro cely den! Je to material ktory sa hrozne tazko formuje. Je to velmi smiesne, ale ked sa na tym zamyslis tak riadna moto-vyzva ;-) !!! Ak by ste mali nejake linky tak dajte vediet, vopred dik za vsetky rady!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Rob2"
10. 10. 2004 09:43
Re: Carbon & Laminat
Jako modelář mám pár zkušeností s laminováním, ale na palubní desku bych ani skelný laminát, ani uhlíkový kompozit NIKDY!!!! nepoužil. Při havárii (lhostejno kým způsobené) se tyto materiály štípou a hrany jsou nesmírně ostré, takže možnost přežití v kabině takto "upraveného" auta se VELMI RAPIDNĚ snižuje! A nepomůže ani polepení koženkou či jiné polstrování. Hrany těchto materiálů (zejména uhlík. kompozit) si lehce poradí s proříznutím. Jinak co se týká laminování: Vyrobit kopyto (co nejlepší povrch - vše je vidět!), na něm zhotovit negativní formu a do té laminovat kus. O nutnosti separace je snad zbytečné psát. Při laminování přímo na kopyto se mění mírně velikost a navíc se z broušení a tmelení zblázníš. Ale znovu odrazuji od laminátu v kabině!!!
neregistrovaný "Yenkee"
14. 10. 2004 18:55
Re: Carbon & Laminat
Mna to aj napadlo, ze ked to opries tak co potom! On sa rozpraval z jednym chlapikom a povedal, ze by sa do takej hluposti nepustil!!! :shock: :shock: A tak mi prosim ta povedz z coho by sme to mohli urobit? Ozaj, nevies nahodou, z coho su pristrojovky vo WRC? Podla mna je to nejaky tvrdeni molitan. Dik
neregistrovaný "Rob2"
18. 10. 2004 20:26
Re: Carbon & Laminat
Tak touto problematikou jsem se nikdy nezabýval, protože za tuning nepovažuji nalepení "bradavic" na kapotu, plastových nesmyslů na blatníky, nárazníky, obutí široké jako na náklaďáku,... Tuning je pro mne v první řadě úprava motoru a podvozkových skupin, aby auto jelo a chovalo se způsobně. A nejraději mám "civilní" auta. Třeba Sierra Cosworth - civilní vzhled, 4x4, 220HP, 0-100km/h za necelých 7 sec., max. 240km/h. Co se používá na domácí výrobu palubní desky, aby byla bezpečná, to nevím. Rozhodně bych se ale vyhnul pokusům. Život je přednější, než kus plastu.
neregistrovaný "Yenkee"
22. 10. 2004 20:25
Re: Carbon & Laminat
Ja som tiez odporca brutalneho vizualneho tuningu (aj tak ti to skor, ci neskor niekto tukne) skor dat peniazky do motoru a hlavne podvozku! Ale predsa, ked mrknes sa na ten otras co je vo Focuse, tak hruza! P.s. Neviete niekto, z coho su pristrojovky vo WRC? Ono to vyzera byt nejaky tvrdeny molitan, ale na com to je polozene??? :shock:
neregistrovaný "JM"
23. 1. 2005 23:08
Re: Carbon & Laminat
Není to žádný tvzený molitan! Je to klasická uhlíková skořepina, která je povrchově upravena Flockováním nebo semišováním chcete-li. Na normální přístrojovku se ten potah dá pořídit za cca 4000Kč na www.martinek-auto.cz
neregistrovaný "DZAMBO"
28. 1. 2005 23:18
Re: Carbon & Laminat
to mas pravdu, delal jsem si kridlo na CRX a obcas jsem nedaval pozor a propichl si prst o ztvrdle vlakno