2 clenove naseho nexiaclubu se svezli v novem Lacetti. Pokud vas zajima, jake meli dojmy z tohoto noveho Chevroletu, tak se podivejte k nam na www.nexiaclub.com, kde najdete velmi povedeny clanek vcetne fotografii a popsanych vyhod a nevyhod tohoto modelu !!!
To Country: Nevím přesně co si myslel tou slušnou pověstí, poněvadž servisáci co dělají v místním Srba Servisu nechápou, jak se ty Daewa serou. Oply jsou proti tomu prý superspolehlivá auta. Základní věci prý odcházej už po 30tis.km. Srba Servis si od prodejů Daewa sliboval posílení prodeje a teď raději Daewoo odsunul do Modřan a v Řeporyjích začal prodávat Alfu Romeo. Nevím jak mu tady půjde Alfa, ale určitě líp než Daewoo (Chevrolet) >:D Jinak ale musím uznat, že Laceti je první Daewoo, které po designové stránce docela ujde.
Brázdič: Pověst ? Soudím dle mého souseda, který už má 4 Daewoo v řadě za sebou: Racer, Espero, Lanos pro manželku, Leganza. A tvrdí, že je naprosto spokojen. Já už jsem byl skoro nalomený, že ušetřím a koupím taky Daewoo, ale když jsem na jaře 2001 vybíral, co koupit, tak Nubira neměla 4 airbagy a Leganza se nedělala jako kombi. A crashtesty pro Nubiru neexistovaly a Leganza byla nejhorší ve své třídě. Tak jsem od Daewoo rychle vycouval, a koupil jsem Mazdu. Ale řekl bych, že pro nenáročného českého řidiče to nemusí být DaewoChev špatná volba.
To Country: Pokud najede 10tis. km ročně, tak určitě ne :-) Mimochodem, mám jednoho kamaráda ze Sokolova, který má Daewoo (teĎ si sakra nemohu vzpomenout, jak té hajtře říkali, ale vypadalo to jako novější kadet) a strašně si na něj dbá a neustále ho leští. Když mě v tom ale vezl, tak jsem v první zatáčce myslel že jsme mrtví. Otočil volantem doprava ve velmi nízké rychlostí a autu se vůbec nechtělo za volantem. Skoro bych řekl, že se mu už v tak nízké rychlosti rolovaly pneumatiky :-( To že má Daewoo slabé jízdní vlastnosti, to je známé, ale u tohoto modelu v jeho cca 6ti-letém stáří to byly spíš velmi nebezpečné jízdní vlastnosti. Osobně si nepamatuji, že bych za posledních 10 let seděl v autě, které by se na silnici chovalo hůř a to jsem jel i Trabošem (tedy jako spolujezdec).
To asi myslis Nexii, to je novejsi kadett. Myslim, ze to je auto srovnatelne napr. s felicii, oproti ktere ma vetsi vykon, vetsi kufr, misto pro cestujici atd...
Kdybys v tom aute opravdu jel, tak bys nepsal takovy kraviny :idea:
To milosh: Ano, máš pravdu. Myslím skutečně Daewoo Nexia. Ujišťuji tě, že jsem v něm skutečně jel a že to byla podvozkově skutečně největší hrůza, v jaké jsem se kdy vezl. Sorry že urážím tvé ego.
Nevím jestli změna z Daewoo na Chevrolet něčemu pomůže. Měl jsem tu čest řídit v USA Chevrolet Cavalier LS(rok výroby 2003, najeto cca 15 000 km), najel jsem asi 3000 km a moje pocity byly veskrze příšerné. A to jsem zvyklý ponejvíce na seriovou Felicii 1.3 (r.v. 1996) bez posilovače a bez stabilizátorů přední a zadní nápravy !!
Možná jsem měl smůlu na nepovedený model, ale Chevrolet u mě skončil.
Chevroletu mohu pochválit jen pohodlná sedadla, funkční tempomat a výborný návod k použití.
Hodnocení jako ve škole:
Jízdní vlastnosti : 4 (Na silnici neskutečně plave)
Ergonomie: 4 (Nějaký inženýr by zasloužil pár facek)
Spotřeba: 2 (Vyhovující, obzvlášť při amerických cenách za benzín)
Brzdy: 3 (Zkroucené přední kotouče, nástup brzd není nic moc)
Výkon motoru: 3 (95 kW, objem 2,2 litru)
Vůz byl z půjčovny Herz.
Tento geniální výtvor amerických inženýrů má tu kouzelnou vlastnost, že při překročení cca 4200 ot/min se auto stává ještě více nestabilní, než je normálně. Podřadit před zatáčkou znamená, že v zatáčce může být celkem veselo. Na rovném úseku při rychlosti cca 130 km/h (80 mph) byl můj pocit ze stability stejný jako v seriové Felicii na Matadorech MP12 při překročení 160 km/h.
Nikdy jsem s ním (Lacetti) nejel, a doufám, že ani nepojedu. Je to něco jako BMW 601 (analogie Trabant 601). Chevrolet je pro mne symbolikou USA, a to Lacetti není a nebude. Měl jsem Lincoln Town Car, a od té doby jsou pro mne všechna auta "trakař". Howgh!