Např. když během jízdy do kopce přidáš plyn, otáčkoměr ukáže vyšší otáčky, ale auto jede stejně rychle. S tím, že otáčky pak postupně klesnou a auto pomalu zrychlí. Neplatí na sněhu, ledu, blátě a u vozidel s automatickou převodovkou. Mezi další indikátory patří, že spojka zabírá až úplně v horní úvrati pedálu. Jako indikátor se používá také test, kdy zatáhneš ruční brzdu, vytočíš motor na otáčky nejvyššího momentu a pustíš spojku. Motor by měl zhasnout. Pokud nezhasne a auto se rozjede, máš špatně seřízenou ruční brzdu. Pokud auto zůstane stát, ale motor se stále točí, i když pomnaleji, tak ti prokluzuje spojka.
alebo poriadne stupis na plyn na rovnej ceste, povedzme pri 50-60 na 3 alebo 4, otacky vybehnu ale auto ide rovnako. ja som mal ten problem na primere gt (trochu moc som santil) ... otacky klesali ako spojka zaberala a ja som pritom zrychloval ... vyzeralo to dost komicky
mimochodom, vies ako funguje spojka? to by tiez vysvetlilo mnohe o tom ako zistis ze je zla.
Nemam nove,ale bazarove 1999,od cervna.Jen mi pripada,ze by to na 1,3 motor mohlo jezdit sviznejs.Pockam asi na servisni prohlidku v kvetnu,nejak to nepoznam.