Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
3. 2. 2005 14:48
neregistrovaný "Boora"
4. 2. 2005 11:19
neregistrovaný "Kuba2k1"
5. 2. 2005 00:45
neregistrovaný "Boora"
12. 2. 2005 13:10
neregistrovaný "KKB"
14. 2. 2005 16:54
neregistrovaný "Shakal"
15. 2. 2005 16:08
neregistrovaný "blažin"
15. 2. 2005 12:08
neregistrovaný "Pavel_KR5"
22. 2. 2005 16:19
neregistrovaný "Shakal"
22. 2. 2005 21:25
15. 2. 2005 18:20
neregistrovaný "petrs1"
16. 2. 2005 08:27
neregistrovaný "blažin"
17. 2. 2005 13:53
neregistrovaný "DIM1"
26. 2. 2005 15:06
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 16:07
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 16:29
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 20:32
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 20:59
neregistrovaný "blažin"
17. 2. 2005 13:54
neregistrovaný "DIM1"
17. 2. 2005 22:59
neregistrovaný "KKB"
18. 2. 2005 10:40
neregistrovaný "DIM1"
20. 2. 2005 23:16
neregistrovaný "KKB"
21. 2. 2005 14:19
neregistrovaný "DIM1"
21. 2. 2005 07:52
neregistrovaný "Davidoff"
23. 2. 2005 11:56
neregistrovaný "Shakal"
23. 2. 2005 13:32
neregistrovaný "blažin"
23. 2. 2005 16:22
23. 2. 2005 17:59
neregistrovaný "KKB"
23. 2. 2005 18:42
neregistrovaný "blažin"
25. 2. 2005 12:57
neregistrovaný "Pavel_KR5"
25. 2. 2005 14:06
neregistrovaný "blažin"
25. 2. 2005 16:25
neregistrovaný "Shakal"
25. 2. 2005 19:49
neregistrovaný "Petr T."
25. 2. 2005 19:58
neregistrovaný "blažin"
25. 2. 2005 21:22
neregistrovaný "KKB"
26. 2. 2005 09:18
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 13:18
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 14:57
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 20:25
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 21:14
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 21:39
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 22:13
neregistrovaný "Petr T."
27. 2. 2005 08:00
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 22:04
neregistrovaný "Petr T."
27. 2. 2005 08:56
neregistrovaný "Petr T."
27. 2. 2005 10:09
neregistrovaný "blažin"
27. 2. 2005 12:52
neregistrovaný "Petr T."
27. 2. 2005 13:14
neregistrovaný "blažin"
27. 2. 2005 23:02
neregistrovaný "KKB"
28. 2. 2005 11:52
neregistrovaný "genie1"
28. 2. 2005 13:15
neregistrovaný "blažin"
28. 2. 2005 20:20
neregistrovaný "Petr T."
28. 2. 2005 23:17
neregistrovaný "KKB"
1. 3. 2005 07:25
neregistrovaný "Petr T."
1. 3. 2005 08:58
neregistrovaný "blažin"
1. 3. 2005 10:06
neregistrovaný "driverr"
1. 3. 2005 19:20
neregistrovaný "Petr T."
1. 3. 2005 16:24
neregistrovaný "KKB"
1. 3. 2005 17:04
neregistrovaný "Mitsi"
1. 3. 2005 19:24
neregistrovaný "Petr T."
1. 3. 2005 19:39
neregistrovaný "blažin"
1. 3. 2005 19:09
neregistrovaný "Petr T."
1. 3. 2005 19:21
neregistrovaný "blažin"
2. 3. 2005 16:07
neregistrovaný "genie1"
2. 3. 2005 21:09
neregistrovaný "jarda.suchy"
3. 3. 2005 08:49
neregistrovaný "blažin"
3. 3. 2005 11:02
neregistrovaný "TopGun"
3. 3. 2005 13:37
neregistrovaný "blažin"
15. 6. 2005 13:35
neregistrovaný "Davidoff"
3. 3. 2005 17:09
neregistrovaný "DIM1"
3. 3. 2005 19:30
neregistrovaný "KKB"
15. 6. 2005 22:39
neregistrovaný "Laďa11"
16. 6. 2005 07:27
neregistrovaný "Petr T."
16. 6. 2005 09:27
neregistrovaný "Laďa11"
16. 6. 2005 23:02
neregistrovaný "Petr T."
16. 6. 2005 23:24
neregistrovaný "Laďa11"
25. 6. 2005 16:58
neregistrovaný "Laďa11"
17. 6. 2005 07:21
neregistrovaný "Petr T."
26. 6. 2005 11:12
neregistrovaný "m.leky1"
26. 6. 2005 18:00
neregistrovaný "Laďa11"
29. 6. 2005 20:11
neregistrovaný "m.leky1"
7. 8. 2005 11:40
neregistrovaný "Jenyk1"
7. 8. 2005 17:44
neregistrovaný "petrs1"
8. 8. 2005 21:56
neregistrovaný "Jenyk1"
10. 8. 2005 10:01
neregistrovaný "petrs1"
13. 8. 2005 09:42
neregistrovaný "jarda.suchy"
19. 8. 2005 21:10
neregistrovaný "KKB"
28. 9. 2005 08:56
neregistrovaný "tlustoch"
8. 10. 2005 19:23
neregistrovaný "Sator"
11. 10. 2005 16:57
neregistrovaný "fordik"
12. 10. 2005 14:06
neregistrovaný "driverr"
neregistrovaný "Boora"
3. 2. 2005 14:48
Ford Mondeo 2.0TDCI + 2.0TDDI zkusenosti
Jake mate zkusenosti?

Mam nabidku na Mondeo Combi 2.0 TDCI nebo na Mondeo Combi 2.0TDDI. Jaky si mam vybrat. Rok vyroby 2002.

Slysel jsem ze tyto vozy maji problemy s motory. Co je na tom pravdy?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kuba2k1"
4. 2. 2005 11:19
Bez nadpisu
TDCi je urcite lepsi. Prece jenom je to uz common rail. Problemy muzou byt akorat z nekvalitni nafty. Je to hodne citlive na kvalitu, takze to chce jenom dobre znackove pumpy a neriskovat nekde v JZD na dvore.

Pokud muzu doporucit, zkus sehnat 2.0 TDCi s 6° prevodovkou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Boora"
5. 2. 2005 00:45
Re: Re:
Dobre, dekuju za odpoved.
neregistrovaný "KKB"
12. 2. 2005 13:10
Bez nadpisu
ZÁVADY NA TDCi 2.0:VÝMĚNA KOMPLETNÍHO VTŘIKOVÁNÍ (SIEMENS)-PO VÝMĚNĚ TO PROSAKOVALO OKOLO VSTŘÍKŮ-DALŠÍ OPRAVA,BRZDOVÝ VÁLEC-VÝMĚNA,ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA-VÝMĚNA,2xSPADLÁ HADICE TURBA-ODTAH DO SERVISU,ROZPADLÝ SILENBLOK-VÝMĚNA,MOTOREK SEDÁKU-VÝMĚNA,TEKOUCÍ NÁDRŽ,LANOVODY A PŘEVOD RUČNÍ BRZDY-VÝMĚNA,PŘEHRÁVÁNÍ SW xKRÁT.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shakal"
14. 2. 2005 16:54
Bez nadpisu
Mám Mondeo Kombi od 11/03, TDCi, 115k, model už ale 2004. Zatím jediná závada, odešlo nějaký čidlo na vačce a zůstal jsem stát. Najeto teď 48000km, tankuju jen Shell a Aral, v servisu mě upozornili, že je motor citlivý na kvalitu nafty a nemá cenu kuli desetníku pokoušet problémy. Závěr: Maximální spokojenost ! >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blažin"
15. 2. 2005 16:08
Re: Re:Diesel Aral Ultimate,Schell V-power Diesel
Tankuji do sveho C-maxe Ultimate od Aralu nebo v-power diesel od Schellu a je to hodne znat(mam motor 1,6TDCI).Bohuzel u nas tyto produkty nejsou(a nebudou)na trhu.Ale i tak je nafta od Aralu(ten bude bohuzel koncit v CR) a Schellu nejlepsi!!!!U tdcicek nesetrit a davat kvalitu,ten motor vam to vrati(spotrebou atd.)Cus
neregistrovaný "Pavel_KR5"
15. 2. 2005 12:08
Bez nadpisu
to Patrikos: Jak to "zustalo stat"? Chciplo to za jizdy nebo to neslo nastartovat nebo ...?

to Rafi007: Kolik mas najeto?

dik
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Shakal"
22. 2. 2005 16:19
Re: Re:
chciplo to za jizdy a neslo tak 5 minut nastartovat. pak se to rozjelo, ujel jsem cca 10km a zase to chciplo. Takhle jsem to zopakoval 3x než už nešlo dělat nic jinýho než to odtáhnout do servisu.
22. 2. 2005 21:25
Re: Re:
to ze si s tym autom spokojny je asi vtip, ze?
neregistrovaný "petrs1"
15. 2. 2005 18:20
co je to V-power Diesel?
on to shell nekde nabizi?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blažin"
16. 2. 2005 08:27
Re: co je to V-power Diesel?
V Nemecku je tato nafta bezne,jsou to nove produkty od roku 2004.Ta nafta ma vysoke cetanove cislo,barvu jako voda-je cira,vubec nepeni.Je to neco ,jako mezi benziny ten V-power.Aral ji oznacuje Ultimate Schell ji ma jako V-power diesel.Oproti klas.nafte je v SRN o 10centu(3kc)drazsi,a prave proto nebude u nas v prodeji(psal jsem dotaz na obe spolecnosti,navic Aral v CR konci).Fakt to jede super a motor je jeste tissi.Cus
neregistrovaný "DIM1"
17. 2. 2005 13:53
Citlivost na naftu !
Mě argument citlivosti na naftu ale nestačí. Motor by měl být schopen jezdit na to, co u pumpy dostane. Podle mě je to jen "neprůstřelná" výmluva . Mě u TDCI docela vadí hluk, nepravidelnost chodu......v zimě se to nemůže pořádně zahřát .Na druhou stranu jízdní vlastnosti skvělé.......
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 15:06
Re: Citlivost na naftu !
Problemy s naftou: Kdyz nafta bude podle normy, tak problem neni. Ale!!!! Co cerpacka to jina nafta - s naftou se musi zachazet jak s pivem. Prede 2 dny jsem videl Carnival 2,9 CRDI, najela 60km po natankovani - a vstrikovaci system za cca 70000 Kc totalne v haji. Videl jsem vzorek nafty z filtru a videl jsem do nadrze (to u Kii jde! je tam dekl mezi zadnimi sedackami a vidis do nadrze). 1/10 vzorku i paliva v nadrzi CISTA VODA. Na to se fakt neda jezdit, to nezchrousta proste VUBEC ZADNE AUTO!!!!
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 16:07
Re: Citlivost na naftu !
to Petr T:Ja mam C-MAXE 1,6TDCI, jak rikas je to motor ve spolupraci s PSA.Ale auto mam Made in Germany/Saarllouis.Vstrikovani Delphy.Jsem spokojen lepsi auto a motor jsem nemel(zatim 6ojetych a toto je 3nove).Jezdim mezi 5,6-6,7l(leto/zima a hlavne styl).Momentalne bydlim v Bruselu, takze jezdim hlavne dalnice SRN/Belgie.Cus
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 16:29
Re: Citlivost na naftu !
to PetrT:Muzes mi rict, u jaky pumpy tankoval tu Kiu?Nerad bych zazil neco podobneho(tankuji jedineSchell nebo Aral) zatim o.k.Cus
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 20:32
Re: Citlivost na naftu !
To teda zjistim (jestli to nebude "JZD"). Protoze jsem od fochu, tak uvazuji o tom, ze zacneme vytvaret "cernou" listinu spatnych pump, protoze kazi vybornou reputaci VSECH dieselovych aut. Dam vedet. Pokud jezdis k Shellu, nemas se ceho bat. POKUD JSTE PRED TIM MELI BENZINOVA AUTA, DEJET SI VSICHNI POZOR, ABYSTE SI TAM NEDALI ZE ZVYKU BENZIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… (Meli jsme 3 pripady za posledni 3 tydny). Kdyby jste meli mit jakykoli problem se vstrikovanim, rad pomohu. Zastupujeme 3 vyrobce vstrikovani - Delphi/Siemens/Denso. Zdravim.
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 20:59
Re: Citlivost na naftu !
to PetrT:Myslel jsem, ze mam Delphi.Kolega ma 307SW se stejnym motorem a mel nejaky problem a rikal, ze se v servisu bavili o tom, ze je tam Delphi.Tak jsem myslel, ze kdyz jsou identicke tak to musi byt stejne.Jak vidim, tak asi ne.Diky
neregistrovaný "DIM1"
17. 2. 2005 13:54
Bez nadpisu
Stačí ?? A nebo to chcete ještě jednou ? :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KKB"
17. 2. 2005 22:59
nafta
Pří použítí adit. nafty Aral, Shell..je při akceleraci znát cukání.Nyní beru Agip a akcelerace OK bez cukání.

Další úlet Fordu je zvýšený volnoběh, v zimě Vás to může na sněhu potahat.Dále u stěračů po ostříknutí oken po určité době stěrač ještě jednou přejede a rozmázne špínu po okně.To by měli mit možnost u Fordu na přání zákazníka vypnout.

Najeto mám 90tkm
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "DIM1"
18. 2. 2005 10:40
Re: nafta
Cuká mi to někdy když to ještě není úplně zahřáté. a to je teď v zimě skoro pořád. Ten stěrač je poněkud zvláštní, ale to už jsem si zvykl. Kdyby se odstranil aerodynamický sykot ve větších rychlostech, přidali by kontrolky mlhovek na palubku a vyřešili by mlžení předních oken přesně v rožku před zrcátky, tak už by to šlo :-) Neprodávají se na zimu nějaké dečky před chladič ?? :-)
neregistrovaný "KKB"
20. 2. 2005 23:16
Re: nafta
Po výměně řídící jednotky u TDCi 6/2002 klesla spotřeba o cca 1-2 l..
neregistrovaný "DIM1"
21. 2. 2005 14:19
Re: nafta
Jaké řídící jednotky ?? jak se to jmenuje v originále ?? Okolo okýnek to prostě sviští........:-)
neregistrovaný "Davidoff"
21. 2. 2005 07:52
Re: nafta
Tak koukám, že nejsem jediný, kdo si toho všiml. Když jsem jel s předváděčkou 2,2TDCi tak při rychlostech nad 100km/h to docela nepříjemě fičelo okolo předních okýnek.
neregistrovaný "Shakal"
23. 2. 2005 11:56
RE:RE:RE:
to matuS: Ano jsem spokojeny, nemam duvod nebyt, jedna zavada, ktera se vyskytla nemuze prevazit nad 48 tisici km ujetych bez problemu ve velkem komfortnim aute. Auto stalo bez dph 538tic Kč, vybava trend (automaticka klima,abs,6st.prev.,vse v elektrice,4xairbag...atd). Navic jezdim se spotrebou kolem 6,8l/100km. Soudim prece podle toho jak mi auto vyhovuje a me proste vyhovuje.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "blažin"
23. 2. 2005 13:32
Re: RE:RE:RE:
to patrikos:Plnej souhlas s tebou, mel jsem taky jeden problem(mam c-maxe 1,6TDCI a pri prudkem seslapnuti plynu se mi objevilo"engine system fault", kdyz jsem to vypnul a znova nastartoval tak bylo zase vse o.k.), ale jinak jsem s tim autem spokojen.Najeto 20000km a nic nevrze,dobra spotreba,komfort atd.Takze jeden problem mi nemuze zkazit celkovej nazor.Ted jedu na vymenu oleje, tak jsem zvedavej na co prijdou, cim to mohlo byt, ze sel motor do nouzoveho rezimu(max.3000rpm) :?: Cus Blazin
23. 2. 2005 16:22
Re: RE:RE:RE:
pohoda, je to tvoj nazor.

mna keby nechalo auto za vyse polmiliona na ceste, a to iba s najazdenymi 50tisicami, bol by som pekne nasrany.
neregistrovaný "KKB"
23. 2. 2005 17:59
Kvalita je kvalita.
Mně se rozpadl silenblok motoru po týdnu na novém autě GHIA TDCi a najetých 2000km.To mně tak nevytočilo jak to, že asist. služba Fordu 7 dní 24 hodin v týdnu mně řekla, že v sobotu to nemá kdo spravit že s tím mám dojet 100km domů a doma si zajít do servisu a pak jsem víc jak týden čekal na náhr. díl.To jsem ještě netušíl, že je to vlastně expresní termín.Na motorek sedáku jsem čekal přes 2 měsíce.Po třetí závadě, kdy jsem se vezl s odtahovkou jsem byl tak nasraný,že Ford přistoupil na 3-letou záruku.K dnešnímu dni je na autě za cca 150-180.000 KČ oprav.Kvalitu tohoto auta zjistíte na cenách ojetin z roku 2001-2002.

Na druhou stranu mám průběžně repasované auto.Ještě štěstí že mně servis Ford vychází vstříc.Bylo bz potřeba, aby Ford dodával k Mondeu ještě nějaké auto pro ježdění po dobu oprav.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "blažin"
23. 2. 2005 18:42
Re: Kvalita je kvalita.
to RAFI007:Ja myslim ze idealni auto neexistuje.Tolik proklamovani japonci, no a ja mam kolegu, ten ma Mazdu 6 no a moc spokojen zrovna neni(uz byl vicekrat v servisu).Jak jsme se schodli, ani tak nezalezi na znacce ale na danem kusu.Nekdo ma stesti a vse klape a druhy ma stejne auto a ma obcas problemy.K te assistenci Fordu v CR, nevim nemam zkusenost, ale ted bydlim uz rok v Belgii a assistence se vola i na pichlou pneu!!!Vzdy ochotni i o vikendu a samozrejmost je nahradni auto(tolik zkusenosti kolegu co tu ziji mnohem dele a maji take Fordy).Muzes mi prosim zdelit s jakym Ford servisem v CR jsi spokojen a naopak?V CR jsem dost casto a clovek nikdy nevi....
neregistrovaný "Pavel_KR5"
25. 2. 2005 12:57
Re: Kvalita je kvalita.
to Petr: Jaký závadu toho kolugu u Mazdy 6 trápily? Jáky motor v tom ma? Dík.
neregistrovaný "blažin"
25. 2. 2005 14:06
Bez nadpisu
to PavelKR5:V te M6 ma motor 2,0MZ-CD.Mel tri problemy.Silne vrzani(zvoneni) z pod palubky,takze vse rozebrali neco mu s tim provedli, ale rika , ze uz to neni ono,nez mu to zacalo delat.Pak zustal jednou stat,zniceho nic mu to chciplo a uz to nenatocil.Nasledoval odtah, postourali se(udajne resetovali SW) a zase jezdil.Ale asi za mesic na dalnici pri akceleraci mu to spadlo do tzv."nouzoveho rezimu" (motor tocil max.3000rpm).Takze znovu odtah a tentokrat nasedovala vymena ridici jednotky.Zatim dobry,ale na to, ze to ma 5mesicu tak byl rozcarovanej.Auto kupoval na zaklade testu Auto Bildu, kde konkretne s M6 2,0MZ-CD najezdili 100 000km a byli max.spokojeni!!!!Nemeli zadnej problem, a to se na ni stridalo vice ridicu!!!!Ale, jak rikam zalezi na danem kuse.Cus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shakal"
25. 2. 2005 16:25
RE:RE:RE:RE:
to matuS: No nadsenej jsem nebyl, ale kdyz se to stane jen jednou...... :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
25. 2. 2005 19:49
2,0 TDCI (Siemens)
To mluvíš o C-maxu nebo Mondeu?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blažin"
25. 2. 2005 19:58
Re: 2,0 TDCI (Siemens)
to PetrT:On mluvi o Mondeu!!!Nevim o nikom, co ma s C-maxem takove problemy.
neregistrovaný "KKB"
25. 2. 2005 21:22
Bez nadpisu
Nouzvý režim nebo spadnutí hadice od turba je bomba.Přidáváte při předjíždění a naráz vám to začne ubírat.Na dálnicí to ještě jde, ale při předjíždění na běžné silnici to může být při předjíždění smrtící zážitek, kdy už odtahovku budete potřebovat tak nanejvíš na vrak , pokud to vůbec přežijete.Ten nouzový režim se resetuje vypnutím a zapnutím zapalování.Hláška pro počítač zůstává.Hadice od turba je pro odtah.2002 to byl častější problém, jak najdete na německých forech.Prostě výrobci na nových vozech zkoušejí technologie v reálu.Jěště dobrý kameňák-na r.v. 2002 se sloupat během roku plastový potah na madlech dveří zevnitř.Prý to bylo bežné a po záruce to výrobce neřešil - ostuda - neostuda.V této cenové kategorii divný přistup.

Pro Blahu - servis v ZL
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 09:18
Bez nadpisu
To Petr Blaha: On tedy o Mondeu nemluví! Buď kecá a nebo mluví o Cmaxu. Vstřikovače SIEMENS jsou v Cmaxu 2,0l 100kW/320Nm. V Mondeu je motor 2,0l 97kW/330-350 Nm a vstřikovače DELPHI. Buď si to všechno vymyslel a nebo mluví o Cmaxu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 13:18
Re: Re:
to PetrT:Tak si tech par KW pridal, ale pokud vim tak mluvil o Mondeu.Mas pravdu, tech 100kw ma jen C-max.Co mas ty za karu?Cus Petr
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 14:57
Bez nadpisu
To Petr Blaha: Nepridal, mam Mondeo 2,0 TDCI 97kW/130BHP(brake horse power)/330 Nm (turboboost 350Nm) 4/2003 6kv. Jsem totalně spokojeny. 90000 km - tankuji Shell a nebo si pridavam vlastni aditivum od US firmy Stanadyne. Jediny garancni problem - povrzavani sedacky (mam 110 kg) se vyresilo promazanim. Letni spotreba 6,0l, zimni 6,6l. provoz Praha-dalnice-dlouhe cesty (Francie, Benelux, Spanelsko, UK, Italie). Mam kombika, v Madarsku jsem dosahoval 5,2 l. Muj vuz byl vyroben v Nemecku, jsem asi radsi nez kdyz v Belgii, Belgicani jsou divni. Motor v Mondeu je puvodni Ford "Puma Duratorq" ciste od Fordu se vstrikovanim Delphi. 2,0l motor v C-Maxu je motor PSA/Ford 100kW/136BHP/320-340Nm se vstrikovanim Siemens - uplne jiny motor. Jinak muj motor ani nevybruje ani nic dalsiho, tocit ho na 4 je opravdu radost, primerny dojezd 900-950 km. Zdravim (a coTy mas za vuz?)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 20:25
Bez nadpisu
Ahoj, jestli mas 1,6 TDCI, tak mas vstrikovani Bosch. Nevim o tom, ze by tam bylo Delphi. Ale C-Max a Focus 2 jsou fajn auta. Musim konstatovat, ze Mondeo v kombi ma taky skvely podvozek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 21:14
Bez nadpisu
Co ja vim, ani v 307 neni Delphi.

1,4 TDCI / 1,4 HDI - Siemens/Bosch

1,4 HDI 16V - Delphi - používáno v Citroenu a Suzuki

1,6 TDCI / 1,6 HDI - Bosch

1,8 TDCI - Delphi - motory Lynx Ford (Focus 1/ Focus 2)

2,0 TDCI / 2,0 HDI - Siemens (motory PSA/FORD)

2,0 TDCI - Delphi - motory Puma Duratorq Ford

2,2 TDCI - Delphi - motory Puma Duratorq Ford

2,4 TDCI - Delphi - (motory Ford/PSA) - Transit

2,7 TDCI / 2,7 HDI - Siemens (zatím 607/Discovery/Range Rover Sport/Jaguar S-type)

Další ještě větší motory Ford budou následovat, hlavně pro Volvo a Land Rover. Mluví se o 4,5 lirových motorech. Úplně nová generace motorů Duratorq 2,2/2,4 s japonským systémem Denso přijde na podzim a bude se montovat i do PSA.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "blažin"
26. 2. 2005 21:39
Re: Re:
to PetrT:Tak jsme mimo oba, nebo mechanik zvedne kapotu "zamachruje" a rekne Delphi, mi laici to zbastime a on je namachrovanej, pritom vi ho..o!No jak vidim, tak pan je od fochu.Muzes mi prosim te rict kterej system je asi nejspolehlivejsi(nejlepsi).Na ten Siemens, jsem slysel kritiku vicekrat.Diky
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 22:13
Re: 307
To Petr Blaha: Ale s tou 307 mne tp prekvapuje, ve vozech Peugeot do teto chvile nejezdil zadny system Delphi, tak jak na to ten zatracenej chlap prisel? Ja pouze vim, ze puvodne na 1,6 TDCI/HDI melo byt Delphi, ale potom jim to nejak vyfouk Bosch. A na 2,0 TDCI/HDI 100kW bude Delphi od podzimu (Euro 4, zatimco Siemens je Euro3, s DPF filtrem take Euro 4).
neregistrovaný "blažin"
27. 2. 2005 08:00
Re: 307
to PetrT:Jak na to prisel fakt nevim,schvalne kolegovi reknu az pojede na garancku tak at se zepta.Prosim te mam dva dotazy:Me se stalo, ze mi pri prudkem pridani plynu(predjizdeni) na jednou jako cvaklo a na palubce se rozsvitilo"engine system fault" motor sel na max.3000rpm.Volal jsem na assistenci a tam mi rekli"vypnete motor,nastartujte a pokud nic nesviti je vse o.k."To sice bylo, ale stalo se mi to pak jeste 3x(behem pul roku).Ted jedu poprve na servis, tak bych chtel mit nejake informace, aby to oni nebagatelizovali(doufam,ze neco v pameti najdou).

Da se na tom vstrikovani nekde vycist Made in ....?Docela by me to zajimalo,co tam mam.Dekuji
neregistrovaný "Petr T."
26. 2. 2005 22:04
Bez nadpisu
Siemens má s dieselem nejmenší zkušenosti, ale je to čistokrevný Němec. Delphi je Francouz, Bosch je Čech/Němec, Denso je Japonec a Maďar. Japonec je jasně nejlepší, po něm Maďar, po něm Němec, po něm Francouz a nakonec Čech. Díky českému commonrailu má teď Bosch prekérní problémy s Mercedesem. Ale buď v klidu, nic není tak horké jak to vypadá, možná máš Bosche z Německa. Pokud to počítáme na procenta, v garanční době bude mít problémy 0,5% vozů s japonským systémem a 0,5-1,0% vozů s ostatními systémy. Ford se rozhodl většinu budoucích motorů osazovat Densem a Siemensem, Bosche nemá rád, trpí ho tam kvůli PSA. Kvůli Fordu postavili Japoci v Evropě továrnu (Madarsko) a vývojářské centrum (Něměcko). Zdravím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
27. 2. 2005 08:56
Prudké zrychlení
Jo vím očem mluvíš, stalo se mi to jednou, princip overboostu je stejný u všech motorů TDCI vyjma 1,4 a slabého 1,6 (ty máš silný 1,6). Já podezřívám funkci overboost - stalo se mi to před týdnem v jednom momentu, když jsem na to prudce šlápnul. Tam se nějak spíná turbo ke krátkodobému zvýšení plnícího tlaku, a pokud tam něco v tu chvíli nestíhá... Po restartu zase OK. Až budeš mět jet zase na pravidelnou prohlídku, nejeď do svého servisu pokud je to možné, ale do servisu HALE, Praha 7, Dělnická 15. Ti mají od nás úplné a nejmodernější zařízení na diagnostiku CommonRailu a jsou zároveň oficiálním Ford servisem, což je optimální kombinace. Když by to nešlo, nech si udělat výpis z diagnostiky a já se Ti pokusím interpretovat data. Obvykle dnes také u Fordu postupně vylepšují palivovou mapu řídící jednotky, přeptej se jich, jestli nemají novou verzi a nech si přehrát svá původní data. Zdravím.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blažin"
27. 2. 2005 10:09
Re: Prudké zrychlení
to PetrT:Moc ti dekuji.Je to presne tak jak to popisujes a jses prvni kdo mi odepsal, ze uz to taky mel(tech motoru tu asi moc nejezdi nebo tomu nikdo nezkusil dat podlahu).Na dalnici to nevadi, ale pri predjizdeni na klasicke okrsce to nebylo zrovna prijemne.Kdyz tam ta funkce je"podlaha" tak by mela fungovat a ne si zahaprovat kdy se ji umane.Pak je celej overboost na pendrek,kdyz se na nej nemohu spolehnout.Za ten tip na servis diky,jsem sice Litvinova, ale do te Prahy pojedu(nejblizsi mam Homolku v Usti 50km,tak to uz ta Praha neni takovej rozdil).Ahoj Petr
neregistrovaný "Petr T."
27. 2. 2005 12:52
Bez nadpisu
Rádo se stalo. pozoruj podmínky, za kterých se Ti to děje (studený/teplý motor, jaro/zima, při přeřazení z 1 na 2 nebo ze 4 na 5) apod. zdraví, Petr.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blažin"
27. 2. 2005 13:14
Re: Re:
to PetrT:Myslim, ze to vychytane mam.Motor je vzdycky teply a deje se tak kdyz zaradim z 5 na 4 a dam plnej nebo jedu na 5 motor ma dobre otacky(takze nemusim podrazovat) dam plnej a cvak a je to(ale rikam,ne pokazde,zatim 4x).Na jare jsem auto nemel, mam ho od srpna 2004, ale je fakt, ze poprve se to stalo zacatkem rijna.No uvidim,jestli na neco prijdou.Jeste jednou diky.Petr
neregistrovaný "KKB"
27. 2. 2005 23:02
Bez nadpisu
Snížení otáček se mně stalo 3xpři jízdě na dálníci do kopce na plný plyn.Tlumená rána-otáčky dolů-blikala kontrolka žhavení , která indikuje závadu.Na počítač v servisu vždy indik. chyba ve vstřikování.Následná výměna všech vstřků v záruce za cca 20-30.000.Už ani nevím.Pak tam střal z těch vyměněných dílů olej, protože cosi nepasovalo.Údajně toto byl problém vstřiků dodávaných 2002 - asi Delphi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "genie1"
28. 2. 2005 11:52
Otacky
To, ze se rozblika kontrolka zhaveni se stavalo u docela velkeho mnozstvi motoru. Zajimave je, ze v nemecku to byla asi desetina pripadu co v CR a v CR zase desetina toho co v Polsku. Je to pry velice citlive na kvalitu nafty. Opravdu je problem se vstrikovaci, v zaruce se to resilo podle TSI vymenou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blažin"
28. 2. 2005 13:15
Re: Otacky
to genie:Co myslis tim TSI?T y jsi delal u Ford dealera?Dik
neregistrovaný "Petr T."
28. 2. 2005 20:20
Bez nadpisu
To RAFI007: To není problém vstřikovačů Delphi. Ford mezitím upravil hlavu motoru a vstřikovače musely být štíhlejší. Pokud namontuješ takovéto štíhlejší vstřikovače do motoru před upgradem hlavy, musíš dát speciální těsnící kroužek. Když jsi blbej mechanik u dealera Ford (ostatní "autorizované" servisy nejsou v tomto ohledu lepší) bude ti to tam téct, jasný. Zdravím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KKB"
28. 2. 2005 23:17
Bez nadpisu
Já jsem jen (blbej) zákazník ,co je už je za ty roky zvyklý, že na něm automobilky experimentují.Že je to všeobecný problém s většínou závad jemně jasné.Dělám v elektronice a chápu, že prodejcí už jsou ve své podstatě mimo mísu co se týče elektorniky a většiny technologických částí aut. Když to už nezvládají výrobci, co teprve mohou dělát opraváři-výměny technologických bloků dle počítače a já mám tu smůlu, že v měsíci výroby mého auta byly technologické změny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
1. 3. 2005 07:25
Bez nadpisu
To RAFI007: že jsem z oboru, tak zrovna v tomhle nejsem mimo mísu. Jinak jsem na tom ale úplně stejně jako (blbej) zákazník. Můj servis co do něj jezdím je ale lepší právě proto, že nemá autorizaci pouze od Fordu, ale je i členem autorizovaných sítí výrobců naftového vstřikování Siemens, Delphi a Denso. Mne pouze udivuje, jak snadno lidi od Fordu (a dalších dealerů) zapomínaj na všechny ty oběžníky, co jim chodí. A v tom to je!!! Hodně problémů - hodně oběžníků - furt se školí a nakonec všechno stejně zapomenou...Protože děláme také servis pro Toyotu, mám srovnání - ti se tam tlučou čepicema z nudy a spravujou auta po bouračkách - a to tam ještě mají 3 letou záruku. Až přijde v létě Toyota se 130kW/400 Nm naftovým Avensisem, budu mít vážné obavy o všechny ty Passaty, Mondea (sám ho mám) a další "manažerské" vozy...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blažin"
1. 3. 2005 08:58
Re: Re:
to PetrT:Ty jezdis do toho servisu Hale P-7?Chystam se tam, tak doufam, ze kdyz uz maji spickove vybaveni tak s nim umi delat.
neregistrovaný "driverr"
1. 3. 2005 10:06
ostatní problémy
Čau "závodníci". Já mám Mondeo 2.0TDCi 96kw 2002. Co se týče motoru,sem měl problém dvakrát ...nepravidelné otáčky na volnoběh. V servisu prej přehráli SW a chvíli to bylo dobrý a asi po 2 měsícich to zace začlo. Pak sem začal tankovat jen značkovou naftu (Shell,Aral,...) a problém je vyřešenej. Pak taky problém s ohříváním motoru. Teď v zimě zvlášť. Někdy trvá třeba i 15 km než se ručička teploměru dostane doprostřed a když pak jedu zkopce, teplota zase začne klesat. ještě v záruce sem to reklamoval a v servisu nejdřív říkali že to je normální a pak tam teda vyměnili nějaký čidlo. Jenže to stejně nepomohlo. Nevim na co to tam teda je, když to pořádně nefunguje. Asi největší problém je s klimatizací (s topením). Někdy si prostě z ničeho nic začne topit, nebo chladit. Třeba 100km v kuse jedu a funguje perfektně a najednou topí...nepomůže nic...jen to vypnout. V servisu nahráli novej SW, vyčistili nějaký čidla a stejně to blbne...u auta za ty peníze docela blbý. O tom, že po 2 letech přestali fungovat vzpěry přední kapoty, radši ani nemluvim. Chápu, že ty auta nemůžou bejt dokonalý, ale kdyby nebylo pitomýho servisu a přístupu k zákazníkovi, byl bych s Mondeem hodně spokojenej, ale takhle si to u Fordu hodně kazej.
Rozbalit vlákno
2
1. 3. 2005 10:18
Re: ostatní problémy
ja ked idem z kopca tiez mi zacne chladnut motor. a to mam benzinak
neregistrovaný "Petr T."
1. 3. 2005 19:20
Re: ostatní problémy
To Driverr: S klimatizací Ti nepomůžu ale to zahřívání v zimě je normální. Dieselové motory mají vyskou účinnost (a malou spotřebu) tudíž mají malé odpadní teplo. To nestačí na rychlé vyhřátí kabiny. Třeba by Tě mohlo "zahřát" vědomí, že máš nízkou spotřebu. A co sedačku, nemáš vyhřívanou?
neregistrovaný "KKB"
1. 3. 2005 16:24
Bez nadpisu
Pro Petr T.Příspěvek byl myšlen všeobecně s tím, že se mnohdy v servisech stávají pouhými vyměnovateli dílů, bez toho, aby věděli proč to dělají.Navíc už si s tím neví rady ani experti od Fordu. Při problémech se většinou začnou měnit tech. celky a experimentuje se.Chyba EDB byla u mne řešena výměnou brzd. válce, přehráváním SW, byla navržena výměna relátek, ale to nepomohlo na souběžně spravovaném autě,Nakonec pomohla po víc jak roce experimentování výměna říd. jednotky - asi nestíhala s EDB a tempomatem.Závada se projevovala tak, že náhodně při brzdění vypadlo EDB+ABS a naskočilo to třeba po pár hodinách jízdy.Na zasněžené dálnici je to pak úžasný zážitek.

Ve své podstatě to mebyla náhodná chyba 1 auta, ale více aut a výrobce to řešil experimentováním.

K těm oběžníkům.Ve své podstatě pokud je dokumentace, auto má nějaké svoje číslo a podle toho by se měl dodat díl.Takto by se to dalo očekávat u neznačkového servisu bez přístupu k dokumentaci, ale orig. servis by měl vycházet z čísel a né oběžníků.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mitsi"
1. 3. 2005 17:04
Re: Re:
Opak je pravdou! Bez "chytrého oběžníku" se často ani autorizovaný servis se šikovnými a kvalifikovanými mechaniky neobejde (kolik ale takových je...?).

PS: Proč opakovat chyby druhých, když to někdo předtím dokázal úspěšně vyřešit!
neregistrovaný "Petr T."
1. 3. 2005 19:24
Re: Re:
To RAFI007: Oběžníky se bohužel řeší krizové problémy, vím o tom své. Např. Toyota nepustí nic, co by neměla dobře zmáknuté. Slyšeli jste někdy o přehrávání SW u Toyoty? Jinak s tím experimentováním máš 100% pravdu, nevztahujme to ale pouze na Forda.
neregistrovaný "blažin"
1. 3. 2005 19:39
Re: Re:
to RAFI007:Presne tak, pred C-maxem, jsem mel novou Hondu Civic 5D, asi po 20000km mi pri zataceni na miste neco preskakovalo nad tlumicem.V zaruce jsem to reklamoval a mel jsem moznost nahlednout do databaze Hondy(sbirali veskere hlaseni zavad na tomto modelu).Muj problem tam nenasli, tak se zacalo experimentovat(nejdriv pruziny,pak dorazy a nakonec to bylo lozisko nad tlumicem), takze jsem poslouzil jako pokusnej kralik a oni muj problem poslali do fabriky aby dalsi vozy ten problem jiz nemeli.Jak rika kamos,je lepsi koupit model tak 3 roky po predstaveni trhu.Za tu dobu tomu vychytaj mouchy a je mene starosti.Takze neexperimentuje jenom Ford.......
neregistrovaný "Petr T."
1. 3. 2005 19:09
Servis
To Petr Blaha: Auto jsem koupil v Brně, ale bydlím v Praze. Servis HALE nevypadá kdovíjak honosně, ale oni umí. Obrať se na Jaroslava Širce, vedoucího servisu. Zdravím.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blažin"
1. 3. 2005 19:21
Re: Servis
to PetrT:Diky, verim, ze budu spokojen.Pak dam vedet.Zdarec
neregistrovaný "genie1"
2. 3. 2005 16:07
Bez nadpisu
Pro: petr Blaha - ano, neco malo s nima mam spolecneho. Ostrava.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jarda.suchy"
2. 3. 2005 21:09
Ford Mondeo 2.2 TDCi
A jak je na tom tento motor (2.2 TDCi) - jsou s nim uz nejake zkusenosti at pozitivni nebo negativni? Uvazujeme o jeho koupi.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "blažin"
3. 3. 2005 08:49
Re: Ford Mondeo 2.2 TDCi
to jarda.suchy:Nevim, zda ho nakdo ma jiz v CR, ale dle Belgickych motoristickych casopisu(testy)je to spicka!Hlavne pochvalovali vykon/spotreba.Cus
neregistrovaný "TopGun"
3. 3. 2005 11:02
Re: Ford Mondeo 2.2 TDCi
Nechcem tu kritizovat ani belgicke casopisy (lisia sa vobec od nasich?) ani ten motor, ale spotreba je nic moc a moment ma spicaty priebeh, takze ten vykon vyuzijes len v uzkom spektre otacok. Ved preto to ma 6-stupnovu prevodovku..
neregistrovaný "blažin"
3. 3. 2005 13:37
Re: Ford Mondeo 2.2 TDCi
to TopGun:No vis, oni jsou Belgicani naftovej narod(dle statistiky je zde 84% z prodanych vozu, prave naftaku).Takze oni vychvaluji vse co je citit naftou.Osobne s tim motorem nemam zkusenost, nejel jsem s nim.Jen prodavam, jak jsem koupil. ;-)
neregistrovaný "Davidoff"
15. 6. 2005 13:35
Re: Ford Mondeo 2.2 TDCi
je to dobrý auto (osobní zkušenost)
neregistrovaný "DIM1"
3. 3. 2005 17:09
Vtřiky
A když to teče po té výměně , tak kde nebo jak to poznám ?? mám to vyměněno pár týdnů - teda zatím dva - 2. a 3. S tím chladnutím je to naprosto běžné, teď v zimě to je vůbec problém rozehřát a když se jede zvolna, tak to zase klesá ...... ale topit to přesto topí a to docela rychle. Kolísání otáček je v zimě ztaky pravidlem. Myslím si, že jakmile se auto trochu zahřeje, začne se pohybovat na hranici běžné provozní teploty a nedostatečné provozní teploty a že se tam přepínají nějaké režimy pro ten studenější a zahřátější motor a nemůžou se domluvit. Někdy jede auto na trojku třeba 70km/h několik dlouhých sekund samo........ A to jsem ještě z ložiska seškrábnul gumový kroužek i s se segmenty pro ABS, výměnou celé ložisko, údajně předpokládaná životnost 50 - 70 tis. km. Je to normální ??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KKB"
3. 3. 2005 19:30
vstřiky
Zdělejte plastový kryt motoru a pokud to teče, tak to poznáte hned.

Ford TDCi má ještě jednu zvláštnost a to zrychlený volnoběh.Otáčky motoru jsou na volnoběhu při jízdě cca 1000 a jsou schopné vás na tu 3 pěkně potahat, když podřadíte např. při vjíždění do křižovatky - auto místo aby bez plynu zpomalovalo ,začne naráz zrychlovat.Na 900 ot. padá teprve pokud použijete při zpomalování brzdu.Reklamoval jsem totiž těch 1000 otáček - v zimě je to nepříjemné - a servis zjistil, že je to SW otázka - další nesmyslná specialita Mondea.

A co říkáte na spojku - kopanec a nastavení brzdového pedálu.Při max. brzdění se pedál propadá až na podlahu.Asi je to dáno brzd. asistentem.Nástup je taky víc jak vlažný.To jsem ale zjistil i u druhého auta.Pokud člověk používá i druhé auto od jiné značky, tak po přesednutí do Mondea má nepřijemný pocit z brzd.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Laďa11"
15. 6. 2005 22:39
Ford Mondeo TDCi nebo TDDi
Čau chlapi,

tak co je lepší Ford Mondeo TDCi nebo TDDi.?Co člověk to jiný názor.

Konkrétně mám nabídku na Ford Mondeo 2,0TDCi/96kW,r.v.12/2001 GHIA,podle servisky najeto cca 75.000 km.Slyšel jsem že se Fordu ty první TDCi moc nepovedli.Potřeboval bych poradit .Díky za Vaše info.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
16. 6. 2005 07:27
12/2001
Jsi si jistý tím datem Laďo? To by musel být skutečně jeden z prvních TDCI...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Laďa11"
16. 6. 2005 09:27
TDCi
Na sto procent jsem si jistý,servisku jsem viděl osobně,v inzerátu uváděl prodejce že je to r.v. 2002,ale při prohlídce servisky jsem zjistil,že je vyrobeno 12/2001.Zapomněl jsem říct ,že je to dovoz D,auto vypadá slušně,měl jsem možnost hodit to na zvedák,cena cca 340 000,-.

Původně jsem chtěl koupit Mondeo TDDi kolem roku výroby 2002.Pak zas někdo tvrdil že TDCi je nesrovnatelně lepší.Pak zas jeden kámoš co dělá prodejce Peugeotů tvrdil že právě ty první TDCi by mě nedoporučoval,že to neměl Ford až tak vychytaný,takže když Mondeo r.v.2001-2002 tak jedině TDDi.Takže teď jsem z toho jelen.To je právě to řešení když člověk kupuje ojetinu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
16. 6. 2005 23:02
75 tis. km.
Laďo, po 75000 by mělo být v každém případě vše vychytané. Na mém autě byly mouchy do 40000, potom nic. Zdravím (poradím kam zajet na rychlou prohlídku)...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Laďa11"
16. 6. 2005 23:24
Re: 75 tis. km.
Dík za odpověd,pokud mužeš pošli kontakt na rychlou prohlídku.

Vidím že jsi nejvěrnější čtenář tohoto fora a máš dosti přehled.Tak až půjdu to auto koupit tak Tě najmu jako poradce. :P
24. 6. 2005 23:02
Re: 75 tis. km.
Čauec, koupil jsem před 14 dny Mondeo Combi Ghia, 2002, servisní knížka, 49000 km, 2.0 TDDi 85 kW. Co jsem se ptal, tak je v tomto ročníku podstatně lepší sáhnout po TDDi, protože u TDCi odcházely velice rády vstřikovací rampy - a to je investice pěkných pár desítek tisíc.

TDDi je sice hlučnější, ale jinak velice fajn motor.

Měl jsem před tím Focuse 1.8 TDCi 85 kW a kdybych si měl vybírat, tak sáhnu po tom 2.0 TDDi. Má jedinou nevýhodu - hluk. Jinak je po všech stránkách lepší. Když jsme dávali závody s dalším Focusem 1.8. TDCi 85 kW, tak jsem i s tou příšernou bednou za zády (combi), vyhrál.

Pokud chceš podrobnosti, napiš.
neregistrovaný "Laďa11"
25. 6. 2005 16:58
Re: TDCi nebo TDDi
čus PitBulle, tak jsi mi to rozhodování pěkně zkomplikoval, :roll:

už jsem se rozhodl pro TDCi ale zase jsi mě nahlodal,protože o odcházejících vstřikovacích rámpách po 80 000 km jsem už taky slyšel.

Co se týká Focuse to byla moje první volba,ale po zjištění ceny ojetiny

jsem se rozhodl že radši něco přidám a půjdu do Mondea.To už je ale pořádná kráva(combi) auto,ale z praktického hlediska super.

Takže teď zas budu koukat po TDDi, aut je hodně , takže to nechci uspěchat.Jak jseš na tom s spotřebou a jaký je Tvůj celkový dojem z auta.

Pokud mi můžeš napsat víc informací, budu jenom rád.

Zatím ciao

........................................… />
Honda Shadow 1 100C2
neregistrovaný "Petr T."
17. 6. 2005 07:21
Prohlídka
Nejvěrnější zdaleka ne, tady je mnohem víc šílenců...

Domluv se s Ing. Šircem, spol. HALE, Dělnická 15, Praha 7, www.hale.cz .

Také můžeš na příjem zakázek marecek@hale.cz nebo osoba zodpovědná za diesel polak@hale.cz .

Další servisy: www.delphi-diesel.cz , všechny jsou vybaveny potřebnou technikou.

Já budu teď chvilku mimo.

Zdravím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m.leky1"
26. 6. 2005 11:12
honda
Ty mas Hondu shadow 1100 c2?Z jakeho roku?Ja ji mam taky 2002 r.v. a mondeo kombi tdci :-) .
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Laďa11"
26. 6. 2005 18:00
Re: honda
to m.leky: Mam Shadowku r.v. 19996 C2 - americká verze,krásná motorka i když už trochu stařena,ale spolehlivá.Holt mladické divočení

na Kawasaki ZX9R Ninja jsem přenechal mladším a přesunul se do kategorie usedlejších.Teď jsem měsíc mimo hru,protože mám zlomenou nohu,ale až to sundám to bude nádhera.Poslední dobou koukám po Yamaha Drag Star 1 300 nebo Honda VTX 1 800 i když ceny jsou pořád dosti vysoko.Co na to říkáš Ty? Není to nádhera když je krásné počasí a vyrazíš na motorce někam dál. :-! To je stokrát lepší než sednout do vyhřáte plechovky a stresovat se v koloně :x ale na druhou stranu rodinu na motorce neodvezeš.

Zatím ciao

........................................… />
Honda Shadow C2 1 100
neregistrovaný "m.leky1"
29. 6. 2005 20:11
honda
Plně s tebou souhlasím.Bral bych VTX 1800 je to nadhera.Moje ,,malicka" mi vsak bude muset jeste dlouho stacit,jeste jsem ji ani nesplatil a myslim ze rodinne finance pujdou jinym smerem nez do motorky,i kdyz kdo vi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jenyk1"
7. 8. 2005 11:40
TDCi a automat?
Nemáte někdo zkušenosti s Mondeem TDCi a automatem? Uvažuju u autu z roku 2003 a zajímá mne hlavně spolehlivost a spotřeba, případně další vlastní zkušenosti. Díky za informace.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrs1"
7. 8. 2005 17:44
Re: TDCi a automat?
mam velke dokonce mam i jedno na prodej.

Spotreba je u me 6,0-6,7. Nemel jsem s nim zadny problem

napis, prosim, na petr@inmail.cz
neregistrovaný "Jenyk1"
8. 8. 2005 21:56
TDCi a automat
Díky, 55 000 najeto je moc, chci něco do 30 000.

Podělíš se o zkušenosti? Tu spotřebu jsi měl ve městě nebo mimo město? Jak jde dohormady diesel a automat, jak je rychlý kickdown? Používáš ruční řazení? Co spolehlivost?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrs1"
10. 8. 2005 10:01
Re: TDCi a automat
Myslim ze bude problem ho sehnat s 30..

6.0-6,7 je dlouhodoby prumer, s tim co prodavam nejsou zadne problemy, je to nebourane, garazovane, nekuracke auto, ma to plnou vybavu i ESP predjizdeni je uplna pohoda. pouzivam jen automat
neregistrovaný "jarda.suchy"
13. 8. 2005 09:42
Mondeo 2.2 TDCi - jaky olej?
Uz je doma. :-)) Mam jen prosbu na odborniky. V servisu jsem se informoval na olej, ktery se pouziva konkretne do tohoto motoru 2.2TDCi.

Technik me asi spis nechtel odpovedet, proste rekl original od Fordu 5W30. Vic jsem z neho nedostal. Na webu jsem nasel ze snad do motoru 2.0TDCi se dava Ford Motorcraft Formula E 5W30? Jak je to, ale s 2.2TDCi? Je mozne pouzit olej od ELF Evolution SXR 5W30 ? Nebo jiny? diky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KKB"
19. 8. 2005 21:10
Bez nadpisu
Tak tam nech dolívat olej v servisu.Já mám najeto pře 100 tkm a zatím jsem mezi prohlídkama nemusel dolévat a to ho nešetřím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tlustoch"
28. 9. 2005 08:56
Bez nadpisu
jak je to u mondea TDCi s tím zrychleným volnoběhem za jízdy?-je možné to odstranit úpravou SW-RAFI to tu uváděl.

Nechápu proč to udělkali-kvůli snazšímu řazení?-no to je blbina.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sator"
8. 10. 2005 19:23
Prima
Nový videoweb s testy auťáků na [odkaz] Dnes Masserati Quatroporte, H2 a Honda Civic osmé generace - testováno první auto dodané do střední Evropy! Stream v nejlepší kvalitě na českém internetu! Fotky, diskuze.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fordik"
11. 10. 2005 16:57
Bez nadpisu
jasně každý olej splňující normu 5w30 je vhodný
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "driverr"
12. 10. 2005 14:06
Re: Re:
Me kamos rikal ze tam nalil VAT 5W-40 ... to by vadit nemelo, ne?

Jestli jo, tak proc?