Novinky
Ricardo
0
V nafukování Clia pomáhal designérský tým Hyundai Tucson? >😁 >😁 >😒]
da_b0mb
0
Ten bocni profil je do oci bijici no...Ale jinak super fotky :yes:
GTI
0
>😁 >😁 >😁 Fór kvartálu :yes:
jirka1203
0
:yes: pekne vystihnute >😁
trošku soudný, udělal by to samé co PSA a mohl mít alepsoň slušné, i když nijak vynikající či originální SUV. Mohl se dát do party s Hyundaiem a mohl mít reaultí derivát druhé generace Santa Fé, což je docela povedený kus, i když taky ne zázrak. Místo toho má napodobeninu Tusconu dneska prakticky staré generace....nakonec délka zrodu celého projektu, předvádění studie několik let je rozhodně ukázkou tápání a značné nejistoty. Lepší neý tohle by bylo....snad nic. Snad lze Renaultu přát, aby alepsoň technika a kvalita byly ok.
Tak konečně taky mohu napsat něco o autech. Dokonalý dělo, Fantastická silueta, velmi stylové boky a nejvíc mě běre zadek. Ten ostatně nejen u aut. Ale u tohtoto exempláře cením zejména harmonii horizintálně protáhlých blinkrů... s estetikou jakoby mimo Evropu. Přitom to dokonale zapadá do celé kompozice karoserie. A pak vnitřek. Velmi elegantní, ergonomicky bez poskvrny (to je ostatně známé každému), co však oceňuji v kokpitu nejvíce, jsou sedadla. To je fakt přesah do prémie. No, jen mrkni na článek... hergot, já to zvoral. Já myslel, že píšu pod Passata CC :😉 No, když už jsem se s tím hodinu mořil, tak už to odešlu.
Krásné snímky. Jo, vím, není to Kanada. No, taky to nejel Range Rover... 😉 Ale co je nutno ocenit, je informační hodnota článku - RENAULT dojel do cíle. Tohle osobně považuji za informaci, která by tu jen tak zapadnout neměla. Tak BRAVO KOLOS :yes:
Přesně renault do cíle dojel.U VW by se k takovému přejezdu ani neodhodlali,pouze po Evropě,jen tady mají rozsáhlou servisní síť. 😉
Jako fór dobrý, praxe je poněkud jiná. Mrkni jen pro orientaci, kdo prodá nejvíce aut například v Číně. Opravdu bys tu chtěl rozehrát flame o tom, že Renault patří k těm ze spolehlivých? Je tu jeden kolega, který zde dokonce zakládal nějakou grupu na obranu nešťastných majitelů... 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Samozřejmě, že tu nepíšeme o tom, jaké starosti má soused s meganem. Ta aktivita tu byla velmi frekventovaná, nejednalo se o ojedinělej problém. Pokud to sleduješ, tak například problémy s lagunou II, to byl velkej vořech. Jinak souhlasím, že není špatných značek. Přesto jsou premianti z hlediska spolehlivosti (TTT například) a pak ti, co jsou v tomhle na posledních místech.
Také tu nepíši, že nový soused, který za 4 roky odešel z černé O1-TDI na černého TDI Passata,toho si někdo do půl roku vypůjčil a už nevrátil,tak šel do černé A6 a za rok,co ji vlastnil,se tam neměnila jen snad karoserie-auta se rychle zbavil,dokonce nový majitel to kupoval v záruce...Audi mu nesmí do domu.Přes rok má SUV Infiniti,najeto 50 tkm a byl už v servise,to ano,má to předepsané serv.intervaly,že....Jeho žena vyměnila naopak Getze za Corsu...Většina aut všem výrobcům jezdí naprosto v pohodě.Stačí si vzít jednotlivé součásti a podívat,kde jsou vyrobeny,asi by se mnozí teoretici divili... 😲
Na rovinu Renaulta jsem nikdy nevlastnil,tak nemůžu říct že je nespolehlivý.Pár známých ho má a nevšiml jsem si častých návštěv v servisu.Prodej závisí moc na marketingu(umění prodat se opravdu cení).Prodej především ve velkoměstech,kde ty servisy jsou nic nedokazuje,na čínském venkově motorizace zas taková není.Po celém světě v oblastech kde jsou náročné podmínky(a malá dostupnost servisů)a kde jsou třeba vytrvalá auta prodávají nejvíce japonci,to nezapřeš.Proč nevezmeš srovnání s nejvyspělejším trhem(USA)?Neboť i vedení koncernu uznává zatím americký trh jako nenáročnější.
Nejde přece o tvé známé. Jde o obecně známý jev, například problémy s lagunou II, známý je také Fiat, který se vždy dušuje, že s novým modelem přichází malý zázrak spolehlivosti a zpracování apod., a jde i o tabulky spolehlivosti v nichž jsou japonci (TTT zejména) na čelních místech. Jiní jsou v tomhle na chvostu. Jistě víš kdo.
Pokud bys chtěl spolehlivost auta testovat osobně, pak tohle ověříš, pokud jezdíš hodně. Najet s autem za rok deset tisíc... no, to se ti zdá, že máš káru k neutahání. Pokud obšem najedeš 50 a více tisíc... tehdy už je znát na co auto má a no co ne.
Z hlediska kvalit vozu je například velmi výmluvné, že v Jižní Africe se stále vyrábí Golf I. To je vyznamenání (i) spolehlivosti.
Pokud bys chtěl spolehlivost auta testovat osobně, pak tohle ověříš, pokud jezdíš hodně. Najet s autem za rok deset tisíc... no, to se ti zdá, že máš káru k neutahání. Pokud obšem najedeš 50 a více tisíc... tehdy už je znát na co auto má a no co ne.
Z hlediska kvalit vozu je například velmi výmluvné, že v Jižní Africe se stále vyrábí Golf I. To je vyznamenání (i) spolehlivosti.
Předně, reaguji jen na tvůj poslední odstavec. S ostatním souhlasím.
Výroba Golfu v Jižní Africe nemá zas tolik společného se spolehlivostí, jako s výrobními náklady a historií. Ostatně je již notně modifikován (palubka z Fabie apod.)
Stejně bychom mohli argumentovat výrobou přejmenované Xantie v arabských zemích. Vozech založených na Citroënu ZX v Číně.
Stále se ještě v Nigérii dobře prodává "téměř nezměněný" Peugeot 504 (v Evropě začátek výroby 196😄.
A asi králem je indický Hindustan Ambasaddor, který stále vyrábí lehce pozměněného Morrise Oxford (1954).
Výroba Golfu v Jižní Africe nemá zas tolik společného se spolehlivostí, jako s výrobními náklady a historií. Ostatně je již notně modifikován (palubka z Fabie apod.)
Stejně bychom mohli argumentovat výrobou přejmenované Xantie v arabských zemích. Vozech založených na Citroënu ZX v Číně.
Stále se ještě v Nigérii dobře prodává "téměř nezměněný" Peugeot 504 (v Evropě začátek výroby 196😄.
A asi králem je indický Hindustan Ambasaddor, který stále vyrábí lehce pozměněného Morrise Oxford (1954).
V Nigérii jsem dlouho nebyl 😄 ale ta 504, ta by za to stála... Ten Ambassador ostatně též. Já toho G1 zmínil hlavně proto, abychom si uvědomili, že jsou auta o nichž za pět let ani nevíme jak vypadala a vedle nich jsou auta jako G1... nepochybně geniálně udělaná, nepochybně spolehlivá, která tu jsou stále s námi. Proto jsem tam dal to "i" do závorky.
504 (jestli je to teda to co si myslím) je velice populární i v Egyptě (no, vlastně já tam byl v 2001), hlavně u taxikářů. A právě jsem si říkal, odkuď kurňa ty auta berou, když se to v už 20 let nevyrábí...A oni to kluci ušatí kupujou v Nigérii >😁
No jo jenže Golf I je na dnešní dobu jednoduché auto(určitě bylo tenkrát výborné o tom nepochybuji).Začni vyrábět dnes znovu Š120 a budou skvělá.Když píšeš o Fiatech dva moji sousedé mají Punta(7a10let),každý den je s tím vidím na vlastní oči jet do práce,tak mi řekni kdy jsou s tím v servisech.Dnes nejde ani tak o značku,ale o štěstí na daný kus.Ve fabrice vyrábíme díly pro značky celé Evropy,bez rozdílu kvality.Z hlediska bezpečnosti dost důležité díly.Tak kde potom hledat rozdíl.I posuzování podle jednoho auta z ticíců,které vlastnim nemusí být přesné.Vyjímečně se závada vyskytne i u Porsche a co když budu mít zrovna já tu smůlu?Budu říkat že celá automobilka je k ničemu?Když dalších 1000lidí nebude to moci porovnat?Statistiky mají určitou hodnotu,ale dnes jsou rozdíly minimální.
zbytečné se rozčilovat. Argumentace GTI-ho je často, řekněme zvláštní. Má prostě rád koncern, to je pevný bod jeho vesmíru, a z té perspektivy se dívá na ostatní značky...
Nic to ale nemění na faktu, že ten nový Koleos se mi nelíbí. Ale furt lepší mít jednoho šeredu ve flotile, než zhovadit i poslední hezkou káru ve flotile (nebo snad doufáte, že O2 nedostane čumák alá Fábie a Superb?)
Nic to ale nemění na faktu, že ten nový Koleos se mi nelíbí. Ale furt lepší mít jednoho šeredu ve flotile, než zhovadit i poslední hezkou káru ve flotile (nebo snad doufáte, že O2 nedostane čumák alá Fábie a Superb?)
Renault sa snaží. Chce byť iný ako ostatní, pritom v triede, kde doteraz nemá zastúpenie, nechcel príliš riskovať, tak vsadil na konvenčnejšie riešenia. Nutné dodať, že to nie šťastná voľba. Vizuálne som sa s Koleosom zoznámil na autosalóne v Bratislave, priznávam, sklamal som sa. Jeden z mála Renaultov, čo mi vôbec nepadol do oka. Či ide o exteriér alebo interiér, tvary, alebo použité materiály. Vizuálne a pocitovo všetko pod úroveň mojich očakávaní. Ak nepresvedčí výraznými schopnosťami v jazde, spoľahlivosťou alebo cenou, nevidím to na úspech. ;-\
SUV-čka idú na dračku, aj keď tento koleos nie je práve tlak na oko svojich zákazníkov si nájde a pochybujem že bude renault kvôli nemu stratový
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Americko-korejská spisovatelka nezapře své stylové jméno! Odvaha posádky se ovšem zapřít nedá.
No, musim rici, na fotkach to neni zadna slava. Na prvni pohled to bude ale pracant. S 2,0dci clovek chybu neudela. Doufejme, ze ho technika podrzi.
Pozici v konkurenci bude mit tezkou. Hodnotit se zatim da jen design. Kdyz pominu zdarilou konkurenci, je Koleos oproti nahrbenemu Tiguanovi jako kraska a zvire.
Pozici v konkurenci bude mit tezkou. Hodnotit se zatim da jen design. Kdyz pominu zdarilou konkurenci, je Koleos oproti nahrbenemu Tiguanovi jako kraska a zvire.
tak a teď tě GTI rozcupuje! Měls to zapotřebí? >😁
Měl. Pokud chce na sebe mladý chlapec upozornit, například mladou dívku, tak je schopen vyměnit i designový kryt na mobilním telefonu.
Já myslím, že ho rozcupuje TIGI... ale ono ani tak nejde o TIGIho... koleos asi těžko překročí hranice francie... a tedy tam zažije těžkou válcovačku od svých "soudruhů", abych byl aktuálně rýpavý... 😄
Peugeot i citroen zvolili myslím tu z nadějnějších variant.
Peugeot i citroen zvolili myslím tu z nadějnějších variant.
ale dá se Koleos srovnávat s Peugeotem/Citroenem, nejsou oni tak trochu větší?
Myslím že se srovnávat dá. Jsou to střední esuvečka. P/C budou asi rozměrově na vrcholu segmentu a Koleos se bude blížit více KUZE či TIGImu.
jak myslíš, nechce se mi to hledat na internetu - stejně nejsem cílová skupina takže mi je to putna - jen ten Renault na fotkách vypadá celkem malý, já bych ho dal třeba k Tusconu, Outlander nám stojí před barákem (ne, není můj 😒 ), a to je celkem velká kára
Mne pripadal Koleos menší, ako Tiguan, hoci je to iba dojem. Ale pocit z auta, dizajn, materiály alebo farby, aj keď Tiguan nie je práve môj ideál, Koleos je za ním rozdielom triedy. A to je rozdiel, ktorý sa nedá dobehnúť faceliftom, aj keby ho robili každý rok. To chce od začiatku iný prístup. Piznám sa, od renaultu by som takýto výsledok nečakal. Tentoraz ma naozaj sklamal.
Vsak to byla jen hozena kost. Placal se chytil jeho ritni horolezec taky. >😁
Kdyz s humorem, tak ja taky.
Kdyz s humorem, tak ja taky.
To už tu je jako v politice - přeběhlíci vs. konstruktivní poslanci. Jinými slovy jak tě pozoruju tak GTI má anální alpinisty, a ty máš konstruktivní diskutéry. No, co na to říct..
Podle toho jak to sledujes. Slo stejne jen o hru. :-! Vidis vsechno prilis politicky. Me osobne ceska politika uz otravila. Nezajima me.
Prdlajs, začínáš se chovat jako zhrzená panička. Donedávna jsem tě považoval za dobrého diskutéra. Poslední dobou jsi jako Daniel. Doufám, že se brzy vrátíš do formy
Jde pouze o lehkou obranu. Cokoliv napisu, placal se mne ihned snazi jakkoliv ponizit. Pro jeho ritolezce jde o uspech. Osobne ho beru jen za obtizny hmyz, proto jsem na nej do vcera nereagoval. Ted jde jen o lehke ohaneni se rukou.
Chce to trocha nadhľadu a neskákať pri každom rýpnutí. GTI Ťa chladnokrvne hecuje, a Ty sa necháš. Už to nie je zábavné, lebo je to o ničom. Myslím, že T613 to vystihol. Určite si si všimol, že už málokedy reagujem na Tvoje príspevky aj do Tvojho blogu. Dôvod je, myslím si, jasný. Takže prosím, neživ tu svoju ješitnosť a buď zase starým dobrým mariankom. 😉
Pokud pujde jen o hecovani, nebude mit to nijak vadit. Budu ho jen hecovat zpatky. Ani me tohle nebavi. Zatim mu budu vracet stejnou merou. Pritvrdit se da vzdy.
Mnohokrat jsem ho slusne zadal, aby na me nereagoval. Sam jsem mu sel pul roku prikladem, ignoroval jsem ho kompletne. Zde vsak GTI priostril a tomu se ja minim branit.
Mnohokrat jsem ho slusne zadal, aby na me nereagoval. Sam jsem mu sel pul roku prikladem, ignoroval jsem ho kompletne. Zde vsak GTI priostril a tomu se ja minim branit.
Tohle mi rozhodně nepřijde jako obrana, ale jako trapnost. Nezlob se na mne, ale předvádíš tady výkony hodné Daniela. Pokud se ti nelíbí jeho chování, tak ho dej na hate-list, jinak si budu myslet, že tě to baví. :no:
Tak Tigi-pigi je hezkej zepředu, VW konečně v této části našlo působivý styl. Kuga jsem viděl dneska, to je zase záď téměř par excellence. Chce to ještě pár let, Evropa - kromě LR - do tohoto segmentu nakukuje s destiletým spoždění, takže výsledek těžko může být a taky skoro nikde není 100%ní. Zatím jednoznačně vyniká Nissan se svým Qashqaiem a podle fotek Volvo XC60.
Tak předně obdivuji všechny z vás pánové, kteří dopředu víte, jaká je kvalita auta, které ještě nevyjelo. Ať po stránce designové,zpracováním čí jízdními vlastnostmi.
Co mne však nejvíc imponujue, je znalost o budoucnosti toho, či jiného auta. Mám na mysli jeho komerční úspěch nebo neúspěch.
Další věc která stojí za zamyšlení je posuzování aut podle koncernu, nikoliv podle jeho vzniku, určení, užitkovosti,hodnoty, ať už s přidanou nebo bez.
A tak tady většinou pozorujeme několik táborů jdoucích proti sobě, hájících si stůj co stůj své koncernocé barvy, aníž by, a to chci především podotknout, zřejmě většina z vás znala veškeré sovislostí a objektivně pozuzovla podle znalostí a praktických zkušeností.
Já myslím, že to lze chápat, pak ale na druhou stranu nejdou pochopit kritické až extremistiké soudy od stejnýh lidí.
A pár takových extremistů válcuje, rádoby svoji vtipnou, leč veskze lehce prokouknutelnou demagogií nemalou část přispěvovatelů.
Uhlazeným jazykem, který působí znalecky ( jen pro laika)používající ve svých větách slova jako vizulizace, harmonie, estetika, podsouvá nenápadně polopravdy, sem a tam, jak se to hodí lehké nepravdy a dokonce i lži. Když dochází argumenty, plive jed a útočí zásadně ze zadních pozic. Za to se dává červená.
Nejvíce přeci záleží na formě.
Má vůbec někdo patent na určování co je pěkné a co ošklivé?
Co je kvalitní a co nekvalitní atd?
Když přijde Renault s něčím designově jiným, je odsuzován za e😜erimentátorství, které je předem určené k záhubě.
Když vyjede s něčím, co nevypadá příliš futuristicky, je opět terčem kriiky.
Proč se u jednoho výrobce toleruje konzervativní kabátek a u druhého je zdrojem posměchu?
Krom toho je Renault, aspoň jak tady čítám, zárukou nekvality. Tedy podle místních borců. Kolik těch křápů kdo kdy vlastně řídil, vlastnil a jak dlouho?
Pakliže je to vše pravda, musí bý vedení fy Renault nejúspěšnější v marketingu.
Jak jinak si vysvětlit nárůsty prodejů v celém světě, včetně strmě stoupajícího alinačního partnera Nissan?
Jak jinak si vysvětlit, že Renault jako jediný nejde do červených čísel v EU oproti celé jeho konkurenci, krom snad značky Fiat?
Jak dokáže být s trvalým růstem snad 5 největší automobilkou světa?
Děkuji za odpoveď.
Koleos je,aspoň co já vím z dostupných materálů jediné SUV, které
disponuje natolik komfortním a pohodlným svezením, že řidič nabyde dojmu plavby jako ve střední, ale přesto si hravě poradí s terénem. Zřejmě to bude jeho přednost před konkurencí.
No uvidíme.
Budeme vůbec tomuto autu neco přát? 😄
Co mne však nejvíc imponujue, je znalost o budoucnosti toho, či jiného auta. Mám na mysli jeho komerční úspěch nebo neúspěch.
Další věc která stojí za zamyšlení je posuzování aut podle koncernu, nikoliv podle jeho vzniku, určení, užitkovosti,hodnoty, ať už s přidanou nebo bez.
A tak tady většinou pozorujeme několik táborů jdoucích proti sobě, hájících si stůj co stůj své koncernocé barvy, aníž by, a to chci především podotknout, zřejmě většina z vás znala veškeré sovislostí a objektivně pozuzovla podle znalostí a praktických zkušeností.
Já myslím, že to lze chápat, pak ale na druhou stranu nejdou pochopit kritické až extremistiké soudy od stejnýh lidí.
A pár takových extremistů válcuje, rádoby svoji vtipnou, leč veskze lehce prokouknutelnou demagogií nemalou část přispěvovatelů.
Uhlazeným jazykem, který působí znalecky ( jen pro laika)používající ve svých větách slova jako vizulizace, harmonie, estetika, podsouvá nenápadně polopravdy, sem a tam, jak se to hodí lehké nepravdy a dokonce i lži. Když dochází argumenty, plive jed a útočí zásadně ze zadních pozic. Za to se dává červená.
Nejvíce přeci záleží na formě.
Má vůbec někdo patent na určování co je pěkné a co ošklivé?
Co je kvalitní a co nekvalitní atd?
Když přijde Renault s něčím designově jiným, je odsuzován za e😜erimentátorství, které je předem určené k záhubě.
Když vyjede s něčím, co nevypadá příliš futuristicky, je opět terčem kriiky.
Proč se u jednoho výrobce toleruje konzervativní kabátek a u druhého je zdrojem posměchu?
Krom toho je Renault, aspoň jak tady čítám, zárukou nekvality. Tedy podle místních borců. Kolik těch křápů kdo kdy vlastně řídil, vlastnil a jak dlouho?
Pakliže je to vše pravda, musí bý vedení fy Renault nejúspěšnější v marketingu.
Jak jinak si vysvětlit nárůsty prodejů v celém světě, včetně strmě stoupajícího alinačního partnera Nissan?
Jak jinak si vysvětlit, že Renault jako jediný nejde do červených čísel v EU oproti celé jeho konkurenci, krom snad značky Fiat?
Jak dokáže být s trvalým růstem snad 5 největší automobilkou světa?
Děkuji za odpoveď.
Koleos je,aspoň co já vím z dostupných materálů jediné SUV, které
disponuje natolik komfortním a pohodlným svezením, že řidič nabyde dojmu plavby jako ve střední, ale přesto si hravě poradí s terénem. Zřejmě to bude jeho přednost před konkurencí.
No uvidíme.
Budeme vůbec tomuto autu neco přát? 😄
Já mu přeju jen to nejlepší! Bez použití odborných výrazů a uhlazených vět je můj názor takový, že si to někde na mezi za stodolou rozdala Dacia se Sang yongem a narodill se tenhle "skvost". Tak trochu s downovým syndromem...
Tyhle dokonale odtušené pravdy Satis těžko vydejchá. Vždyť přidušen pláčem, lape než po stínech.
On holt nekdo celou šíři segmentu zvládne a někdo ne.
Někdo je soudný a vyřeší to spoluprací jako PSA, někdo se do podobného zaplňování mezer v portfoliu nepustí, protože má dost rozumu, aby to nedělal za každou cenu no a někdo ten rozum prostě nemá. A to je v tomto případě Renault, který se asi příliš nechal okouzlit sám sebou a svým dost unikátním postavením globální automobilky, mající značku v USA (Infiniti), v Japonsku (Nissan), v Koreji (Samsung) a dokonce i ve východní Evropě (Dacia).
Z tohoto důvodu, ale i několka dalších bych nechtěl tuhle firmu porovnávat s comedií dell´arte z Apeninského ostrova - Renault vytvořil občas skutečně něco trvalého (třeba třídu Scénic) nebo dost unikátní TwingoI (dvojka je bohužel už jenom zcela běžné miniauto, byť podle testů mnohem lepší než tak horoucně oslavoavná špagetí 500) a třeba i to, že C.Ghosn chlapsky přiznal problémy s kvalitou, aniž by blábolil jak do roka bude kvalita "německá", nicméně trocha soudnosti by tady skutečně neškodila. A to především u Renaulta, fanatismus a demagogie V. Satise je pro tuhle franc. automobilku neškodná a pro nás zábavná a taky....poučná.
Jinak mně ale dostala ta poznámka V. Satise o tom, že jako jediný (společně s Fiatem) nejde v EÚ do červených čísel. Co to asi znamenalo? Ono se hodnotí v účetnictví výrobců aut EÚ a zbytek zvlášť? A Renault je nat om tak dobře? V roce 2007 zaznamenal (v EÚ) pokles - 8,3😖.
Někdo je soudný a vyřeší to spoluprací jako PSA, někdo se do podobného zaplňování mezer v portfoliu nepustí, protože má dost rozumu, aby to nedělal za každou cenu no a někdo ten rozum prostě nemá. A to je v tomto případě Renault, který se asi příliš nechal okouzlit sám sebou a svým dost unikátním postavením globální automobilky, mající značku v USA (Infiniti), v Japonsku (Nissan), v Koreji (Samsung) a dokonce i ve východní Evropě (Dacia).
Z tohoto důvodu, ale i několka dalších bych nechtěl tuhle firmu porovnávat s comedií dell´arte z Apeninského ostrova - Renault vytvořil občas skutečně něco trvalého (třeba třídu Scénic) nebo dost unikátní TwingoI (dvojka je bohužel už jenom zcela běžné miniauto, byť podle testů mnohem lepší než tak horoucně oslavoavná špagetí 500) a třeba i to, že C.Ghosn chlapsky přiznal problémy s kvalitou, aniž by blábolil jak do roka bude kvalita "německá", nicméně trocha soudnosti by tady skutečně neškodila. A to především u Renaulta, fanatismus a demagogie V. Satise je pro tuhle franc. automobilku neškodná a pro nás zábavná a taky....poučná.
Jinak mně ale dostala ta poznámka V. Satise o tom, že jako jediný (společně s Fiatem) nejde v EÚ do červených čísel. Co to asi znamenalo? Ono se hodnotí v účetnictví výrobců aut EÚ a zbytek zvlášť? A Renault je nat om tak dobře? V roce 2007 zaznamenal (v EÚ) pokles - 8,3😖.
Nechcem sa veľmi púšťať do polemiky, možno Koleos nevyzerá ako modelka, ale to je práve typ auta, ktorý mne vyhovuje, nenápadné, kvalitné, spoĺahlivé auto. Napokon, je ešte skoro odsudzovať, až predajné čísla ukážu, kto má pravdu, veď už bolo mnoho predajných trhákov, a ako skončili. Citroen C6, Nissan Primera, Renault Vel Satis, VW Phaeton, Fiat Idea, Nissan Tiida, atď...
Satisi já s tebou víceméně souhlasím. I když se mi Koleos jako snad jediný současný Renault nelíbí, přesto si myslím, že své kvality mít bude. Celkem fajn je interiér.
Co se týče jízdních a praktických vlastností - buďme úpřimní, kolik lidí podle toho vybíra auto? Nebo spíš kolik lidí je to schopno rozeznat? Vždyť pro většinu z nás, co najedeme tak cca 15tis ročně, je maximum rozeznatelnosti u podvozku jestli je měkčí nebo tvrdší.
Tady prostě vládne marketing a reklama. Ty zákazníka přesvědčí, že i Fabie 1.4TDI v kombajnu je pravý sportovní vůz (ta mě napadla jako první, nic ve zlém, v současnosti je stejně každý vůz sportovní...)
Co se týče jízdních a praktických vlastností - buďme úpřimní, kolik lidí podle toho vybíra auto? Nebo spíš kolik lidí je to schopno rozeznat? Vždyť pro většinu z nás, co najedeme tak cca 15tis ročně, je maximum rozeznatelnosti u podvozku jestli je měkčí nebo tvrdší.
Tady prostě vládne marketing a reklama. Ty zákazníka přesvědčí, že i Fabie 1.4TDI v kombajnu je pravý sportovní vůz (ta mě napadla jako první, nic ve zlém, v současnosti je stejně každý vůz sportovní...)
to je všeko o ľudoch....ja napriklad škodovke držím palce a Fabia II sa mi páči ,ale iba v kombíku.1.4TDi by som si však v žiadnom pripade nekupoval je to hrozny motor.Naopak 1.2 Htp 51kW beriem ako podarený.
no jo, on ten marketing je vychcaný, dá se říci že populistický 😄 , prostě udělají průzkum a to co si lidé žádají nejvíc, to extrémně zdůrazní...třeba tu sportovní stránku. i když nevím, kde se to sportovno na těch přeplněných silnicích má projevit....
já nechci sportovní vůz! Já chci pohodlný vůz. Ale je nás asi čím dál míň...
já nechci sportovní vůz! Já chci pohodlný vůz. Ale je nás asi čím dál míň...
hold dnes je doba ked už aj pod test dodávky autor napíše ,že znesie aj športovejšiu jazdu.Slovo športovosť nadobudlo v posledných rokoch nový význam a doslova športových aut pre obyčajného smrtelníka je málo.100 koňové malé auto či 130koňová nižšia stredná trieda sa už sklonuje so slovo šport.Ja som realista a malých športových aut je málo.renault clio RS so svojímy 200atmosferickými koníkmi a funkčným dufúzorom pre mna stelesnuje slovo šport v malých autách.zbytok na pár výnimiek su len premotorizované malé hatchbacky.
Nebolo by lepšie jednoducho napísať ,že Koleos sa vôbec nevydaril?myslim ,že to nezachráni ani vynikajúci DCi diesel...prečo zbytočne kopať okolo seba ,však ty sam musiš vedieť,že Koleos nieje hodný nosiť znak Renaultu.Clio krasne auto ,Laguna 3nesporne kvalitne auto aj ked designom kontroverzné koniec koncou aj Twingo a Kangoo II su kvalitne auta a teraz toto...nasilu sa tlačiť niekam sa niekedy nevyplati...
Lancere nejseš tady žádný nováček, takže určitě víš, že VelSatis je stejná sorta jako GTI. Oba mají prostě svojí oblíbenou značku, na kterou nedají dopustit. Ano, uznávám, někdy je to otravné, ale oni mají z toho takovou radost 😉 prostě "nech brouka žít"
sloboda názorov existuje tak ich necham žiť😊 ale je to prinajmenšom smiešne aj GTI vie priznať ked sa VW niečo nepodari a tu sa tiež objavili fanušikovia Renaultu ,ktory bez hanby priznali,že Koleos nieje ich šalkou kávy.
tak je tady ještě druhá možnost - že se VelSatisovi ten Koleos skutečně líbí, že to "myslí úpřimně" 😄
mně to připomíná boje ohledně nové Fabky, tam se to taky 90% lidí nelíbí, ale vždy se někdo najde komu ano. tisíc lidí/tisíc chutí
tož ale teď už skutečně jdu na to pivo, naskočím do svého rudého ďábla a frčím (tramvaj) >😁
mně to připomíná boje ohledně nové Fabky, tam se to taky 90% lidí nelíbí, ale vždy se někdo najde komu ano. tisíc lidí/tisíc chutí
tož ale teď už skutečně jdu na to pivo, naskočím do svého rudého ďábla a frčím (tramvaj) >😁
Koleos není konzervativní. Koleos vypadá divně! Stačí se podívat na Citroen C-Crosser jak se dá z cizího auta udělat vlastní.
Jsem velký fanda Renaultu, prošel jsem přes Twingo a Clio až k Meganu. Se všema jsem byl spokojen. Nyní hledám nástupce Megana trochu se bojím , že Renault už to nebude. Renault dal v designu zpátečku a plete se někam, kde to neumí. Koleos, nové Clio a jestli ty obr. co jsou na netu novýho Megane III. jsou pravdivé, pro mě už nejsou Renault jakého jsem měl rád. Tak sned Roomster až tam dají CR. Ještě jednou škoda toho Koleosu, jasně promarněná šance.
Možná bude technologickou špičkou. Možná bude nejneporuchovější mezi SUV, možná bude mít ty nejlepší jízdní vlastnosti. Ale určitě je to vzhledově nejdivnější SUV na trhu.
Možná by jsi měl vstát od televize a něco zažít...třeba se půjdeš projít a zjistíš, že umíš mluvit se zvířaty... možná začneš dělat psychoterapii pro psy a možná tě najme holywoodská hvězda... možná obletíš Kalifornii a pak pojedeš zachraňovat verlyby... Bonaqua, možná ti ulehčí cestu!
Tentokrát s Tebou nemôžem celkom súhlasiť. Koleos som si okukal poriadne, posedel som si v ňom, odskúšal sedačky, ovládanie, mrkol pod kapotu, do kufra atď. A nemôžem povedať, že na mňa urobil dobrý dojem. Môžem predpokladať, že bude mať komerčný úspech? Z tohto pohľadu asi ťažko. A vieš, že Renaulty sa mi celkovo páčia, dokonca mám jedného pred domom.
Ale z Koleosu mám pocit, že je to krok vedľa.
Ale z Koleosu mám pocit, že je to krok vedľa.
Súhlasím tiež máme Renaulta a je to dobré auto,ale Koleos na mna nepôsobí dobre ničím.Myslím,že toto je pre Renault krok vedľa do tejto kategórie sa radšej nemali púšťať.
Spoluprace s korejskym Samsungem je pro firmu rendlik a syn svetelkem na konci tunelu. V EU rendlik sice dela fanouskum VW stale vetsi radost (svymi negativnimi vysledky - napr. mezirocni pokles prodeju o vice, jak 8😖, ale koleps takove stare evropske automobilky by byl jiste skodou pro cely automobilovy svet. Je proto treba firmu rendlik a syn pochvalit za jeji upornou snahu najit reseni svizelne situace. Zkousi to, kde se da. Bohuzel vetsinou jde spise o prokopavani slepych ulicek (neakceptovatelne designove vystrelky, nespolehlive elektronicke ficurky), ale v tomto pripade je za tim Koleosem zapotrebi videt seriozni snahu resit komercni problemy firmy pomoci presunu vyroby do jinych zemi s lacinejsi pracovni silou. Ve svete draheho paliva totiz jiz nebudou osobni vozy najizdet rocne 60 a vice tisic km a tedy povestna nespolehlivost vyrobku firmy rendlik (ve srovnani s nemeckymi a japonskymi vozy) jiz nebude hrat takovou roli. (To ostatne osvedcuji i zdejsi diskutujici, kteri se vyse priznavaji, ze spokojene jezdi rendlikem, ale rocne nenajezdi vice, jak 15 tis.km.) Tim, co bude pro nejblizsi obdobi urcujici, tedy bude spise cena vozu a co nejnizsi spotreba. A to je vysledkem konstrukce a ceny pracovni sily. Dockame se tak mozna jiz brzy toho, ze i Laguna bude vyrabena nekde na Madagaskaru, Clio v Rumunsku, Megane v Argentine, Twingo v Maroku, no a ten zbytek v Koreji, Cine, Rusku a treba i v Malajsii. Usetri se na platech pracovniku, stoupne (oproti francouzske produkci) kvalita a o stavkach se bude v koncernu rendlik a syn hovorit jiz jen jako o historii, kdy se jeste ta auta vyrabela ve Francii.
No a ve svetle toho vseho je zapotrebi videt tenhle pokus o vyrobu korejskeho auta se znakem damskeho prirozeni. Design je pro tuhle chvili vedlejsi, nejzajimavejsi bude kvalita versus naklady vyroby (ty samozrejme spotrebitel nezna, ale strycove u rendliku ano). Povazujte to proto za dalsi e😜eriment vyrobce jak najit fungujici ekonomicky model. Pokud se podari, prodeje tehle (uz jen radoby francouzskych) vozu budou moci zase pomalu zacit stoupat. Ja ovsem (protoze tech min 50 tis km rocne opravdu najezdim) radeji zustanu bud u nemecke, ci japonske produkce.
No a ve svetle toho vseho je zapotrebi videt tenhle pokus o vyrobu korejskeho auta se znakem damskeho prirozeni. Design je pro tuhle chvili vedlejsi, nejzajimavejsi bude kvalita versus naklady vyroby (ty samozrejme spotrebitel nezna, ale strycove u rendliku ano). Povazujte to proto za dalsi e😜eriment vyrobce jak najit fungujici ekonomicky model. Pokud se podari, prodeje tehle (uz jen radoby francouzskych) vozu budou moci zase pomalu zacit stoupat. Ja ovsem (protoze tech min 50 tis km rocne opravdu najezdim) radeji zustanu bud u nemecke, ci japonske produkce.
Myslím si, že nejsem demagog jako někteří zdejší přispěvatelé, takže nepreferuju žádný koncern... Koleos jsem zatím viděl jen na fotkách. Netrpělivě jsem čekal s čím přijde Renault do této třídy. Podle některých fotek studií jsem byl dost natěšen.Koleos nevypadá špatně, ale nadšenej z něj nejsem. Teda co oceňuju je vnitřek, který například u Tiguana (kterého tu někteří fanatici opěvují) je velmi podprůměrný, dá se říct téměř papundeklový a snese tak možná srovnání s rumunským hitem Loganem, je u Koleosu podle fotek povedený designově a co se týká zpracování tak to myslím je dnes již standard. O podvozku nepochybuju, čistě teoreticky se dá usuzovat, že bude špička ve třídě, protože základ má z Nissanu X-trail. Ať chceme, nebo nechceme, tak asijati uměji dělat kvalitní auta, takže jestli bude výroba probíhat v Samsung Motors, tak asi i ta kvalita bude slušna. Motory Renault umí, takž uvidíme jaká bude cena. Jsem zvědav jak si povede proti nejlepšímu autu třídy, což je asi alianční bratříček Qashqai. Kuga bude asi fajn, ještě jsem ji neviděl. Tiguan taky žádnej krasavec, ale marketing podvědémí o lidových vozech VW v Česku udělá své a bude určitě nejprodávanější - takže někteří budou moci zase onanovat. Rendlík bude spíš konkurent pro Hnůjdaj.Btw: Gambrinus je bohužel taky nejprodávanější pivo a je drahý, ale jinak je to patok...
Každopádně doufám, že se móda časem vrátí zase do klasických tvarů a tyhle kříženečci nebudou tak populární...Nejhorší to je hlavně u velkých "gazíků", třeba Q7 a podobný mastodonti, dyť klasická limuzína je prostě pořád jina klasa ! Ale vysvětli to azbukovým kovbojům...
Každopádně doufám, že se móda časem vrátí zase do klasických tvarů a tyhle kříženečci nebudou tak populární...Nejhorší to je hlavně u velkých "gazíků", třeba Q7 a podobný mastodonti, dyť klasická limuzína je prostě pořád jina klasa ! Ale vysvětli to azbukovým kovbojům...
demagog sa ozval...Tiguan ma kvalitný interier mal som možnosť vyskúšať ostatne to sa dalo aj čakať.Exterierovo nieje extravagantny,ale je aspoň pohľadný na tiguan sa môžem dívať kolko chcem a nepríde mi zle.Koleos je všeobecne zvláštny,áno môže mať najlepši podvozok v triede,najlepšie motory,ale ked nezaujme nikoho designom nikto ho nekúpi.Mňa sklamal neskutočnou podobou s Cliom Grandteur.
....no, dovolil bych si jenom opravit začátek tvého příspěvku (cituji a uvádím na pravou míru)😒br />
Myslím si, že JSEM STEJNÝ demagog jako někteří zdejší přispěvatelé, žádný koncern SICE NEPREFERUJI...(ale ten volkswagen mně opravdu ale opravdu s..e)
což se dále projeví (opět cituji, ale bez úprav)😒br />
Teda co oceňuju je vnitřek, který například u Tiguana (kterého tu někteří fanatici opěvují) je velmi podprůměrný, dá se říct téměř papundeklový a snese tak možná srovnání s rumunským hitem Loganem, je u Koleosu podle fotek povedený designově a co se týká zpracování tak to myslím je dnes již standard - PÁN JE ZNALEC, chtělo by se říct.
a dále pak (dále cituji)😒br />
Tiguan taky žádnej krasavec, ale marketing podvědémí o lidových vozech VW v Česku udělá své a bude určitě nejprodávanější - takže někteří budou moci zase onanovat. Rendlík (pán měl na mysli asi Renault, ale zoufale se snaží dát tímhle najevo to, že není demagog...) bude spíš konkurent pro Hnůjdaj(zajímavé je, že i tahle korejská automobilka už dneska vyvolává komplexy méněcennosti, tak je potřeba alespoň hanlivě zkomolit její jméno - vtipné to bohužel není ani trochu, takže se zase nezasmějeme).
Btw: Gambrinus je bohužel taky nejprodávanější pivo a je drahý, ale jinak je to patok...(pivu tedy já opravdu nerozumím, ale i tady je asi pán znalec, takže je-li Gambrinus jako Tiguan, tak to nebude špatné pivo....).
No a hodnotit auto podle pár fotek je asi stejné, jako lízat zmrzlinu přes igelitový pytlík, což je tady ovšem u některých jedinců dost rozšířená vlastnost.
:no: :no:
Myslím si, že JSEM STEJNÝ demagog jako někteří zdejší přispěvatelé, žádný koncern SICE NEPREFERUJI...(ale ten volkswagen mně opravdu ale opravdu s..e)
což se dále projeví (opět cituji, ale bez úprav)😒br />
Teda co oceňuju je vnitřek, který například u Tiguana (kterého tu někteří fanatici opěvují) je velmi podprůměrný, dá se říct téměř papundeklový a snese tak možná srovnání s rumunským hitem Loganem, je u Koleosu podle fotek povedený designově a co se týká zpracování tak to myslím je dnes již standard - PÁN JE ZNALEC, chtělo by se říct.
a dále pak (dále cituji)😒br />
Tiguan taky žádnej krasavec, ale marketing podvědémí o lidových vozech VW v Česku udělá své a bude určitě nejprodávanější - takže někteří budou moci zase onanovat. Rendlík (pán měl na mysli asi Renault, ale zoufale se snaží dát tímhle najevo to, že není demagog...) bude spíš konkurent pro Hnůjdaj(zajímavé je, že i tahle korejská automobilka už dneska vyvolává komplexy méněcennosti, tak je potřeba alespoň hanlivě zkomolit její jméno - vtipné to bohužel není ani trochu, takže se zase nezasmějeme).
Btw: Gambrinus je bohužel taky nejprodávanější pivo a je drahý, ale jinak je to patok...(pivu tedy já opravdu nerozumím, ale i tady je asi pán znalec, takže je-li Gambrinus jako Tiguan, tak to nebude špatné pivo....).
No a hodnotit auto podle pár fotek je asi stejné, jako lízat zmrzlinu přes igelitový pytlík, což je tady ovšem u některých jedinců dost rozšířená vlastnost.
:no: :no: