Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
14. 4. 2005 23:27
neregistrovaný "jika"
16. 4. 2005 13:21
16. 4. 2005 18:29
neregistrovaný "jarod"
16. 4. 2005 20:07
17. 4. 2005 11:30
17. 4. 2005 14:06
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 18:10
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 13:55
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 17:44
neregistrovaný "jarod"
17. 4. 2005 18:07
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 19:09
neregistrovaný "jarod"
17. 4. 2005 22:18
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 22:16
neregistrovaný "jika"
18. 4. 2005 20:03
neregistrovaný "romanca"
19. 4. 2005 00:07
neregistrovaný "zoom1"
19. 4. 2005 09:42
neregistrovaný "xpalo1"
19. 4. 2005 15:30
neregistrovaný "jika"
19. 4. 2005 21:38
neregistrovaný "romanca"
19. 4. 2005 21:38
neregistrovaný "romanca"
19. 4. 2005 23:26
neregistrovaný "zoom1"
20. 4. 2005 09:28
neregistrovaný "Mitsi"
20. 4. 2005 13:05
neregistrovaný "gergi"
20. 4. 2005 19:51
neregistrovaný "TopGun"
21. 4. 2005 08:03
neregistrovaný "Mitsi"
21. 4. 2005 08:43
neregistrovaný "TopGun"
21. 4. 2005 08:50
neregistrovaný "Mitsi"
21. 4. 2005 09:52
neregistrovaný "bluedream"
21. 4. 2005 10:40
neregistrovaný "gergi"
21. 4. 2005 10:52
neregistrovaný "Dar"
21. 4. 2005 12:04
neregistrovaný "TopGun"
21. 4. 2005 22:33
neregistrovaný "romanca"
24. 5. 2005 18:10
neregistrovaný "romanca"
6. 6. 2005 09:03
neregistrovaný "kriza"
neregistrovaný "jika"
14. 4. 2005 23:27
Honda FRV
Rád bych diskutoval o novém FRvéčku .. Máte někdo zkušenosti s tímhle autem ?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - petrumr
16. 4. 2005 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "jarod"
16. 4. 2005 18:29
Re: Honda FRV
Sef to ma aspon si myslim ze to je FRV.Je to 2.0l benzin.Naposledy ma tym viezol asi 400km.Ten motor je na benzin dost hlucny si myslim a ma do dost ubohu palubovku vyzera ako v nejakom lacnom korejcovi, sedacky su v kozi tie su pohodlne.Co ma sklamalo je spotreba na dialnici rychlost 150km/h natankovane 60l prejdene menej ako 400km.Ma ho 3 roky najazdene 40000km.Teraz je na predaj za 13000 euro.Ked to auto kupoval dal za neho 28000 euro.15000euro strata za 3 roky,a to uz ho predava asi 2 mesiace a nikto sa neozyva.To auto sa mi nepaci vzhladovo ani technicky.
Avatar - petrumr
16. 4. 2005 20:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 4. 2005 11:30
Re: Honda FRV
to bude asi HRV alebo CRV.
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 14:06
Re: Multipla vs. FRV
Díky za názor. Taky sem na FIAT koukal, ale spíš se rozhoduji mezi FRV od Hondy a Fordem Cmaxem ... Fiat je podle mě:

- drahý ve výbavě (FRV má skoro všechno potřebné v základu)

- ve spolehlivosti (znám 5 lidí co měli FIATA a z nich jsou 3 lidi nespokojeni naopak o Hondě mám jen dobré reference od 3 lidí ...)
Avatar - petrumr
17. 4. 2005 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 18:10
Re: Multipla vs. FRV
Díky ... Vy osobně máte s fiatem zkušenost ?
Avatar - petrumr
17. 4. 2005 18:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 13:55
HRV / FRV / CRV
Jsem přesvědčen, že Váš séf má trochu jiné auto a to Hondu CRV. Mám stejné informace o Honde CRV jako jste psal vy, což je ovšem 5-ti dvéřový off-road

[odkaz]

já přemýšlím o koupi vana s motorem 1.7 ...

[odkaz]

Tohle auto se začalo prodávat nedávno, v čechách dokonce až na začátku tohoto roku ... Proto třeba ani na auto.cz není žádný redakční test :-)) abych byl chytřejší :-))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jarod"
17. 4. 2005 17:44
Bez nadpisu
Mas pravdu to bude asi CRV.Akurat mam v ruke casopis L`automobile a akurat tu su testy Mpv nechcem ta odradit ale je tu aj FORD C -MAX.Velmi caste poruchy su: Vela modelov ma pazvuky v predu chybne pozvarana karoseria,skripanie vsetkich dveri aj kufru.Vonkajsie ochranne listy na dverach nie su uchytene solidne.Nepravidelne medzery na palubovke,problemy s elektronikou.Dizle straca silu v nizkich otackach Zle naprogramovana elektronicka rucna brzda a kontrolka paliva ,preprogramovat.Mechanika:problemi s nejakym ventilom EGR,poruchy otvarania a zatvarania zadneho kufru vymena potrebna viacerich suciastok.Zadne disky skripu a sa prehrievaju a na koniec celkova kvalita nie je prikladna.Z dvanastich aut skoncil na poslednom mieste.Je tu aj test HondaCR-V2.2CTDiEX a Nissan X-Trail2.2dCi Elegance a Honda je lepsia vo vsekych smeroch v riadeni automobilu vo vnutornom priestore aj po financnej stranke.Ja by som bral skor Hondu ako Forda.Prijemnu nedelu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 18:07
Re: Bez nadpisu
To co píšete o C-MAXu jsem taky našel, takže se hodně přikláním k Hondě FRV. Jenže testů FRVčka :-) jsem moc nenašel (v mnou pochopitelných jazycích AJ a ČJ) takže se snažím dopátrat informací .... 600 t. Kč za to stojí ... Kdyby jste narazil na nějakej podrobnej test FRV budu rád . Taky příjemnou neděli !
neregistrovaný "jarod"
17. 4. 2005 19:09
Bez nadpisu
Ja nemam skusenosti s fiatom.Viem jedno,moj ujo mal odjakziva Fiat Zacalo to Tipom ,Potom mal Bravu tu vymenil za Stilo a hovori ze na Fiaty neda dopustit.Ako ho poznam tak to vymeni za novu Cromu.Ozaj ak si ju videl o nej si nerozmyslal alebo mas radsej vyssie auta ako ja ,zvyk z roboty.Tiez rozmyslam o vymene auta, bude to MPV, ale ake to este neviem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 22:18
Re: Bez nadpisu
... až se rozhodnete ... Třeba už budu mít taky nový MPV a budu umět poradit .
neregistrovaný "jika"
17. 4. 2005 22:16
Díky ...
.. na Moravu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "romanca"
18. 4. 2005 20:03
ja ju mam
ja mam asi mesiac hondu fr-v, verziu s motorom 2.0. svoje prve skusenosti som popisal v diskusii na www.hondaclub.cz. pridal sa tam aj nejaky dalsi manik, co si kupil verziu 1.7. zajtra ti napisem viac ale teraz som za pocitacom z francuzkou klavesnicou a to je nad moje sily:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zoom1"
19. 4. 2005 00:07
Re: ja ju mam
Mam predchudce - Stream 2.0, a musim rict ze jsem rad ze jsem sel do Hondy a ne do Zafiry. FRV bohuzel pro me chybi jedno misto. Zatim leju benzin a jezdim. Zda se, ze FRV ma o neco lehci prevody.

Hondu urcite ano. Moje osobni zkusenost je s Nissanem (Micra, Almera, Primera), Skodou (octavia 1.8T), Opel Vectra.
neregistrovaný "xpalo1"
19. 4. 2005 09:42
Bez nadpisu
jednoznacne honda je daaaaleko pre fiatom... ci technologia, ci design, spolahlivost, vybava.... podla mna je nezmyselne ich porovnavat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jika"
19. 4. 2005 15:30
.. Díky ..
Budu rad, pokud mi napisete vice.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
19. 4. 2005 21:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "romanca"
19. 4. 2005 21:38
honda fr-v opat
tak tu je moj prispevok ktorym som popisal prve pocity po asi 800 km

tak sa hlasim do klubu. mam za sebou prvych 800 km na novej honde fr-v tento krat vo verzii 2.0. je to moja prva honda, doteraz som mal tu cest opel vectra 2.0, nissan almera 1.5, mazda premacy 1.8, renault scenic grande 1.8. zhrnul by som to asi takto

plusy

plynuly tah motora, auto sa krasne a plynule rozbieha, ked porovnam s tym reanultom scenic tak je to uplna krasa

variabilny interier je pre nasu trojclennu rodinu plus pes skoro to co sme chceli az na jedno minus popisane nizsie

celkovo nizka hlucnost, ani areodynamicka nam pri 140 moc nevadila

pekny a dobre spraveny interier

minusy

ked posuniem predne stredne sedadlo uplne dozadu neda sa zadne stredne sedadlo sklopit, teda reci o trojmiestnej dodavke neplatia

kvoli psovi sme si dali namontovat orginalnu mrezu dozadu. na to ze stala 15000 Sk, je uplne na figu, je to nejaka divna kostrukcia, strasne zavadzia a hrkoce, lebo nie je jeden kus ale tri take divne kusy, blbo sa to rozmontova a zase sklada

na moj vkus velka spotreba, pre dvojliter som sa rozhodol, lebo som mal pocit z testovaj jazdy, ze ta 1,7 je na take velke auto prilis slaba a tak som sa bal vacsej spotreby, pri rychlejsej jazde na dialnici. ocakaval som, ze sestupnova prevodovka a dvojliter umoznia na dialnici pri stabilnej rychlosti 140 spotrebu okolo 7 litrov, co je ale uplne mimo reality. mozno to sposobila aj novost auta, ved je vlastne v zabehu. zdalo sa mi, ze po odjazdeni 500 km sa spotreba upravila ale stale je to viac ako som dufal (dnes zilina bratislava, 80 percent dialnica a 140ka na tachometri, spotreba podla palubaku 8,1l)

podla mna blbo spravodovana prevodovka. este som nemal auto zo siestimi rychlostami, takze som mal mozno nespravne ocakavania ale cakal som, ze 6 stupen sa bude pouzivat ako "udrziavaci" na dialnici pri 120kmh a vyssie. realita je vsak taka, ze vyrobca radi prehadzovat na 6ku pri 90 kmh. viete si predstavit aka ja to prehadzovacka pri nasich cestach, ked sa jazdi od 60 do 110 podla moznosti. samozrejme, nie je problem ist na 4ke aj 130 ale ta spotreba potom je strasna.

mozno mi teraz budete oponovat, ze ked tu pisem o spotrebe tak som si mal kupit nejakeho renaulta, ze honda a motor ivtec je o niecom uplne inom ale pisem to tak ako to vidim. dost sme vahali medzi fr-v a toyotou corolou verso a tusim ze po stranke hospodarnosti to mozno nebolo najlepsie rozhodnutie. alebo sme mozno mali vybrat ten diesel 2,2 ale ten sme zamietli, lebo by bol este drahsi a auto by bolo az v lete a my sme ho potrebovali uz teraz, aj tak sme nan cakali 3 mesiace. takze tolko. rad si vypocujem dake mudre nazory na ten motor ivtec 2.0 z inych aut. mozno sa ta spotreba upravi po dalsich kilometroch, uvidime.

dnes by som to doplnil asi nasledovne

minusy

cierny potah je dost na figu, spini sa. rovnako ta velka plastova lista sa lahko obchyta. mne to ani nevadi ale zene hej :)

plusy

to auto ide ako drak. je to jednoducho o pocite plynulej jazdy od zaradenia jednotky a pustenia spojky. motor ide za plynom a ten pocit je nadherny

celkovo som rad, ze sme si ju kupili.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "romanca"
19. 4. 2005 21:38
honda fr-v opat
tak tu je moj prispevok ktorym som popisal prve pocity po asi 800 km

mam za sebou prvych 800 km na novej honde fr-v tento krat vo verzii 2.0. je to moja prva honda, doteraz som mal tu cest opel vectra 2.0, nissan almera 1.5, mazda premacy 1.8, renault scenic grande 1.8. zhrnul by som to asi takto

plusy

plynuly tah motora, auto sa krasne a plynule rozbieha, ked porovnam s tym reanultom scenic tak je to uplna krasa

variabilny interier je pre nasu trojclennu rodinu plus pes skoro to co sme chceli az na jedno minus popisane nizsie

celkovo nizka hlucnost, ani areodynamicka nam pri 140 moc nevadila

pekny a dobre spraveny interier

minusy

ked posuniem predne stredne sedadlo uplne dozadu neda sa zadne stredne sedadlo sklopit, teda reci o trojmiestnej dodavke neplatia

kvoli psovi sme si dali namontovat orginalnu mrezu dozadu. na to ze stala 15000 Sk, je uplne na figu, je to nejaka divna kostrukcia, strasne zavadzia a hrkoce, lebo nie je jeden kus ale tri take divne kusy, blbo sa to rozmontova a zase sklada

na moj vkus velka spotreba, pre dvojliter som sa rozhodol, lebo som mal pocit z testovaj jazdy, ze ta 1,7 je na take velke auto prilis slaba a tak som sa bal vacsej spotreby, pri rychlejsej jazde na dialnici. ocakaval som, ze sestupnova prevodovka a dvojliter umoznia na dialnici pri stabilnej rychlosti 140 spotrebu okolo 7 litrov, co je ale uplne mimo reality. mozno to sposobila aj novost auta, ved je vlastne v zabehu. zdalo sa mi, ze po odjazdeni 500 km sa spotreba upravila ale stale je to viac ako som dufal (dnes zilina bratislava, 80 percent dialnica a 140ka na tachometri, spotreba podla palubaku 8,1l)

podla mna blbo spravodovana prevodovka. este som nemal auto zo siestimi rychlostami, takze som mal mozno nespravne ocakavania ale cakal som, ze 6 stupen sa bude pouzivat ako "udrziavaci" na dialnici pri 120kmh a vyssie. realita je vsak taka, ze vyrobca radi prehadzovat na 6ku pri 90 kmh. viete si predstavit aka ja to prehadzovacka pri nasich cestach, ked sa jazdi od 60 do 110 podla moznosti. samozrejme, nie je problem ist na 4ke aj 130 ale ta spotreba potom je strasna.

mozno mi teraz budete oponovat, ze ked tu pisem o spotrebe tak som si mal kupit nejakeho renaulta, ze honda a motor ivtec je o niecom uplne inom ale pisem to tak ako to vidim. dost sme vahali medzi fr-v a toyotou corolou verso a tusim ze po stranke hospodarnosti to mozno nebolo najlepsie rozhodnutie. alebo sme mozno mali vybrat ten diesel 2,2 ale ten sme zamietli, lebo by bol este drahsi a auto by bolo az v lete a my sme ho potrebovali uz teraz, aj tak sme nan cakali 3 mesiace. takze tolko. rad si vypocujem dake mudre nazory na ten motor ivtec 2.0 z inych aut. mozno sa ta spotreba upravi po dalsich kilometroch, uvidime.

dnes by som to doplnil asi nasledovne

minusy

cierny potah je dost na figu, spini sa. rovnako ta velka plastova lista sa lahko obchyta. mne to ani nevadi ale zene hej :)

plusy

to auto ide ako drak. je to jednoducho o pocite plynulej jazdy od zaradenia jednotky a pustenia spojky. motor ide za plynom a ten pocit je nadherny

koncept nasej trojclennej rodiny je plne funkny, dcere sa na prednom sedadle paci a manzelka je rada, ze nesedi vzadeu

celkovo som rad, ze sme si ju kupili.

co sa tyka cmax tak si pozri diskusiu tu na auto.cz [odkaz] to hovori o mnohom...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - petrumr
19. 4. 2005 22:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "zoom1"
19. 4. 2005 23:26
Re: honda fr-v opat
Myslim ze s tak malo zajetym autem je spotreba 8l velmi dobra. Na Streamu mam se stejnym motorem 15.000. Mirny poklas se da asi ocekavat, ale ten motor je zjevne udelan dost precizne. Po Praze jezdim za 10, normalni mix na delsich trasach je pod 9, ale mam trosku tezsi nohu. Na Honde je pekne, ze i pri razantni jizde spotreba neuleti. Na Octavii 1.8T jsem schopen jezdit za 7 i za 13, u Hondy je to mezi 8.8 a 10.3.
neregistrovaný "Mitsi"
20. 4. 2005 09:28
Re: honda fr-v opat
Honda Civic Stream se vyráběla pouze v Japonsku. Když stál Stream v showroomu hned vedle Civica 5D z UK, při bližší obhlídce byly rozdíly v dílenském zpracování naprostro zřetelné - i laik to poznal, pokud měl možnost přímého porovnání obou vozů.

Ad spotřeba japonských motorů: Je téměř vždy vyšší (tedy při "normálním způsobu používání", tj. točit, točit a zase jen točit - ne že by to bylo zapotřebí, ale ty motory si o to vyloženě říkají a rozhodně jim to neškodí), než u stejných kubatur evropských vozů. Jenže to je právě ona daň za to, jak to jede, jeký má motor charekter, jaká je odezva na plyn atd. atd. V praxi pak japonská 1.6 hravě "prohání" evroský dvoulitr, který prostě ani náhodou nemá na japonský dvoulitr, i kdyby měl nakrásně shodné deklarované parametry. Jak je to možné, to opravdu nevím...

Ad zpřevodování u Hondy: I v případě šestikvaltu Honda zásadně "seká kvalty těsně vedle sebe", a to navíc dost "dopomala", takže žádný dálniční rychloběh se rozhodně nekoná. Opačným protipólem byly donedávna vozy Mitsubishi, které pro změnu používaly extrémně dlouhé zpřevodování.
neregistrovaný "gergi"
20. 4. 2005 13:05
Re: honda fr-v opat
Mitsi: ja mam Civic 5D 1.6 automat a ten ma naopak extremne dlouhe prevody (je to 4 kvalt), na 3 se da jet temer maximalka a 4 je vylozene rychlobezka, takze bych uplne nezobecnoval. Musim rict, ze mi dlouhe prevody vyhovuji. Hlavne spotreba na dalnici pri 140/150 je velmi prijemna

(pod 7.5), je to tim, ze pri 160 to toci teprve 4000 ot/min.

Jinak auto jsem nekupoval uplne nove (najeto 13 tisic) a zacinal jsem na prumerne spotrebe 8.6 nez jsem se s tim szil, ted mam dlouhodoby prumer 7.8, nijak to ovsem nesetrim. Na dlouhych trasach - dovolena - prumer 7.2.

Co se tyce prevodovky - automat od Hondy je zatim to nejlepsi, co jsem mel moznost delsi dobu ridit, umoznuje jezdit na pohodu i sportovne. Do manualu bych se nijak nehrnul a uz vubec ne 6-kvalt, to mi prijde jako masochismus.
neregistrovaný "TopGun"
20. 4. 2005 19:51
Re: honda fr-v opat
K spotrebe, o ktorej pisal Mitsi, pridam, ze ak Hondy tocis na najvyssom rychlostnom stupni co najnizsie, takze motor prave zvlada udrziavat rychlost, dostanes spotrebu aj o 30% nizsiu, ako je papierova. Uplne bezne sa da po meste chodit 65kmh pri necelych 1800 otackach za 4 litre/100km.
neregistrovaný "Mitsi"
21. 4. 2005 08:03
Re: honda fr-v opat
TopGun: Že "se to dá", ještě neznamená, že to motoru a celému hnacímu agregátu prospívá. Mitsubishi by tě za takovéto zacházení nakopalo do prd... a Hondě (která si to líbit nechá) bych neměl to strdce něco takového provádět!
neregistrovaný "TopGun"
21. 4. 2005 08:43
Re: honda fr-v opat
Mitsi: :-) Svata pravda. Podtacat Hondu je hriech. Napisal som to pre odporcov Hondy, ktori by tvoje sova o vyssej spotrebe mohli chapat ako silny argument proti Hondam. A dufal som, ze ani nevedia, co to je podtacanie (vecsinou aj tak jazdia v TDI).
neregistrovaný "Mitsi"
21. 4. 2005 08:50
Re: honda fr-v opat
Docela mne baví řešit otázku tzv. "vysoké spotřeby japonských aut" s někým, kdo v životě nepoznal, jakou lahodnou hudbu produkuje (japonský) motor vytočený na 7 tis. ot./min. ve 160 km/h na zařazené trojce, když ten někdo je v dané rychlosti odkázán na pětku a už dávno je za hranicí toho, co je schopen agregát jeho vozu dlouhodobě trávit...

PS: To samozřejmě není namířeno proti TopGunovi! S ním si, jak je vidět, dobře rozumíme.
neregistrovaný "bluedream"
21. 4. 2005 09:52
Re: honda fr-v opat
mitsi: uvazoval som o Civicu 3D sport s 1.6 motorom, mrzi ma, ze som sa v nom nezviezol, lebo som bol na ten motor fakt zvedavy, na tu muziku vo vyssich otackach :-) musim to nejak vymysliet a zahrat sa na potencionalneho kupujuceho a dat si jazdu :)
neregistrovaný "gergi"
21. 4. 2005 10:40
Re: honda fr-v opat
bluedream: Civiv 3D 1.6 Sport je SOHC VTEC II (tusim ze jet to tzv. 3-fazovy VTEC), nevim jak verze Sport, ale verze 5D, kterou mam ja, mam omezovac na 6500 ot/min, zato tenhle motor slusne tahne od spodu. Takze bacha, neni to uplne klasicky VTEC, ktery muzes tocit na 7000.
20. 4. 2005 21:17
Re: honda fr-v opat
romanca, to auto dost zle zabiehas, konstantna rychlost a dialnica, presne pred tym varuje pri zabiehani kazdy manual.
neregistrovaný "Dar"
21. 4. 2005 10:52
honda
Len skoda ze prestali davat do svojich aut VTi motory, 160 konova 1,6 a 170 konova 1,8 v civicu boli uzasne
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "TopGun"
21. 4. 2005 12:04
Re: honda
Nie si sam, kto vycita dnesnym Hondam nizke (oproti minulosti, nie oproti konkurencii) vykony. Dnesne Hondy maju vyssiu hmotnost koli bezpecnosti, takze motory nemozu tocit tak vysoko ako pred 5-10 rokmi..

Ale mnohi este stale dufame, ze 185koni z 1.6 a 240 koni z dvojlitra (samozrejme bez turba) sa este zopakuje..
neregistrovaný "romanca"
21. 4. 2005 22:33
pocit z motora
ja vam chlapci davam plne za pravdu. je to skratka super ist v tej honde. uz sa tesim na zajtra, idem konecne na dlhsiu cestu. co sa tyka toho zabehavania, tak hadam to nerobim az tak zle ta dlhsia cesta po dialnici bola len jeden extrem. zvacsa na to majzdime len tak "okolo domu" na kratke vylety a tak, minuly vikend sme boli v rakusku, tunak kusok od bratislavy je taky dunajsky narodny park a to je taka roznoroda trasa. hadam to dobre dopadne. uz som prestal na tu spotrebu pozerat, hlavne ze to tak dobre toci...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "romanca"
24. 5. 2005 18:10
vytahujem z archivu - co hovorite na test
tak tu skusim vytiahnut nasu diskusiu z archivu. co poviete na test, ktory prave vydali?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kriza"
6. 6. 2005 09:03
vytahujem z archivu - co hovorite na test
Test vesmes pozitivni, coz me tesi. Z tech 3 minusu mi prijde nejpalcivejsi ta spotreba. nekde jsem ale cetl, ze 1.7 verze je na tom oproti 2.0 vyrazne lepe. Muzete nekdo napsat sve zkusennosti ?

K tem ostatnim minusum - dojezdovou rezervu pouzije clovek jednou za zivot a sedacky jsou dan za 3 predni sedadla.
Rozbalit vlákno
0