Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

6 komentářů

Avatar - mysak2
mysak2
Já osobně bych to spíš viděl na tu váhu vzduchu. Váha vzduchu je umístěna v sání. běžný domácá kutil si jí vymění sám. Nevím přesnou cenu ale mám za to že nová stojí cca 3000,-. Každopádně ale než budeš cokoli měnit nebo kupovat si dojeď na dignostiku do servisu. Diagnostika(vyčtení paměti závad) vyjde cca na 200,-. Pokud je to váha tak ta se na 100% v paměti závad ukáže. POkud jde o turbo ve 300.000 už má svoje nejlepší léta asi za sebou.Každopádně si myslím že turbu víc škodí extrémě rychlá jízda, nebo takový styl, kdy se jede dálniční rychlostí i několik hodin pak se přijede na benzinku a motor se okamžitě chcípne. To turbo se musí dochladit tzn že motor se nechá několik minut běžet ve volnoběžných otáčkách a teprve pak se chcípne. Turbo je velice namáhaná část má velice vysoké otáčky 200 - 300 tisíc za minutu. Nadruhou stranu turbo se spíná až někde okolo 2.000ot/min a pokud se jezdí stylem kdy se motor moc nevytáčíturbo se nesepne a může se stát že zarezne podtlakový mechanismus spínání turba. Nejsem si ale jisý zda Passat má turbo spínané podtlakem nebo elektronicky.
tim duchodcovskym jezdenim jsem myslel spis to, ze to nikam nehonim pred vesnici uz poustim pedal, abych nemusel prudce dobrzdovat, ale zase nijak nebrzdim provoz, pokud za sebou nekoho mam. Myslis, ze pomala jizda autu tolik nesvedci?
milan3
Hm pokud je to jak rikas tak si priprav penize na novy turbo a nebo prinejmensim na repasi. S nejvetsi pravdepodobnosti se ti zadrel tlakkovy ventil ktery je soucasti turba. Pokud vezmes auto na examiner a nic to neukaze tak je to jasny! 😒 To je ta dedkovska jizda, kolega mechanik tomu rika duchodcovsky syndrom! 😉
dekuju za tip. Co tim presne myslis: "vaha vzduchu"? Myslis, ze bych to mohl vyresit nejak svepomoci, nebo budu muset do servisu? Jinak ten motor TDI je fakt spickovej, pred touto poruchou jsem pri dedkovske jizde zajel 60-ti kilometrovou štreku z koleje domu a naopak bezne pod 4L na 100 (aspon podle palubniho pocitace). Ted zere vic, ale je to tim, ze mam pedal porad na podlaze, aby auto jelo jako predtim s polovicnim sešlápnutím.
Avatar - wikinko
wikinko
vaha vzduchu.
ty jazdis 10 rocnym dieslovym passatom? co si komu urobil ze ta panboh tak tresta?
Ahoj chlapy, mam problem a tady mi treba nekdo z rady starsich dokaze poradit. Jezdim s VW Passatem r.v. 1999, motor je TDI s cervenym I na konci. Posledni pulrok me motor nejak zlobi, kdyz jedu do normalniho kopce s tachakem olizujícím tak 80 a seslapnu na 4-ku pedal do podlahy, tak auto nezrychluje, jede porad tak nejak stejne, kdyz tam pak seknu petku, tak rychlost jde dolu, misto aby auto vypalilo. Driv jsem do stejnyho kopce mohl jet klidne i 60 a na tu petku auto zabiralo a zrychlovalo, ted nic. Nekdy auto do kopce jakoby skube, jako kdyby chtelo pridat, pak zas ne, pak zas jo, je to citit, jak motor zabira, vynechava, zabira, vynechava... Pri predjizdeni to samy, jedu treba 50, dam tam za tri, abych to rozjel a auto zase jen pomalu zrychluje, sice zrychli, ale trva to tak dvakrat dyl nez normalne. Z kopce pak zrychluje docela slusne. Nemel jste nekdo s timhle motorem podobny problem? Najezdino mam 300.000 km, ale jinak motor beha jako hodinky, asi pred 3-mi lety byl u motoru podobny problem, to jsme menili nejakej turbo-čip, kterej byl uplne novej, takze by zlobit nemel.. Muze to bejt mozna neco v elektronice.. treba se tu s tim uz nekdo setkal a poradi mi lip jak mechanici.