Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda Auto vyrobila dvoumiliontou Fabii (přehled dodávek zákazníkům 1999-2007)
46 komentářů
Ricardo
Jo kombík 1,4 to je ideální Fabia Sport >😁 >😁 >😁 já vím, dělají to i další značky, nabízet Fabia kombi ve verzi Chalupář nebo akční model Opel Corsa Nákupčí prostě není in... 8-s
BeranK
Samozřejmně, že to nebylo každé třetí auto, ale byly vidět častěji než ve stejnou dobu u nás (cca 8 měsíců zpět) - ve stitistice měsíčních prodejů mně kolega čtoucí D-verzi AMS upozornil, že se jich tam prodá měsíčně kolem tří tisíc. Nicméně myslím, že s černými nárazníky se ani Roomster ani FII nedělá....Ale skutečně to není zase uato, jehož výskyt by člověk sledoval.
GTI sa zase ozere, vsak ma dovod😒br />
jeho milovana a neustale (na fore auto.cz) ospevovana Fóbia oslavuje!
BRAVOOO GTI! Sedlas Fóbiu kazdy den, jazdis v nej a tesis sa z nej, tak si otvor doma lahvinku sumiveho - a oslav to!! >😒] >😒]
BRAVOOO GTI! Sedlas Fóbiu kazdy den, jazdis v nej a tesis sa z nej, tak si otvor doma lahvinku sumiveho - a oslav to!! >😒] >😒]
ty jsi clovek s nakym osobnim problemem ...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mírni se v těch volech, tohle není tvůj oblíbenej pajzl, zde se k sobě chováme slušně. Hele, myslím, že mě přeceňuješ. Já jel ve Fabii jen jednou, a to když jsem připravoval článek na blog: [odkaz]
P.S. Ty dva milióny, souhlas, to na oslavu je. Škodovácí mohou slavit oprávněně. Co slavíváš ty?
P.S. Ty dva milióny, souhlas, to na oslavu je. Škodovácí mohou slavit oprávněně. Co slavíváš ty?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
a s litrovým štvorvalcom pod kapotou na 13-palcových diskoch,mmm to bola teda síla >😒]
v tej dobe si sa vozil na zadnom sedadle fotrovej 120-ky, preto ti Fóbia pripadala ako Maybach >😁 >😁 >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ako niekto moze napisat na Fóbiu, ze je to najlepsie auto????????????????????????????????????…
Protože to je o životních prioritách. Takovej důchodce ti prostě bude tvrdit, že Fabia HTP pro něj je to nejlepší auto a bude mít pravdu. Pojistka minimální, k doktorovi nebo na chatu ho odveze se s potřebou pod 5 litrů, v servise nechá za prohlídku pár stovek. Takže pro něj bude Fabia mnohem lepší než třeba S-kovej Mercedes, páč ten by z důchodu určitě neuživil.
PS: Buď si mladý a ještě hloupý, nebo jen to druhé. A taky nesnáším lidi, kteří komolí jména. Je to jen výrazem jejich duševní zaostalosti.
PS: Buď si mladý a ještě hloupý, nebo jen to druhé. A taky nesnáším lidi, kteří komolí jména. Je to jen výrazem jejich duševní zaostalosti.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale ano, mas uplnu pravdu. Ja som len reagoval na primitivny prispevok od primitivneho Daniela designa (507), ktory je bud pako bez auta, alebo jazdi na starej tunovanej Felde a sniva svoj automobilovy sen. Nedavno tu zhadzoval LEXUS a rozplyval sa nad BMW a teraz uz asi nie BMW ale Fabia 8-s
Ano, Fabia ma svojich zakaznikov a taktiez je to slusne auticko pre urcitu skupinu ludi. Ja tych ludi nezatracujem. Ja jazdim v inych autach, no keby som mal mensi prijem, mozno by som jazdil vo Fabii. Neviem 😉
Ovsem 507 napisal😒br /> "Toto je ona. Keď sa Fabia predstavila, bola najlepším autom. Jednoznačne. Interiér vyššej triedy, priestor, ktorý ešte dlho prekonával iných a dizajn, ktorý je aj dnes taký pekný. Jednoznačne. Najväčšia kúpa"
"najlepsie auto" - to urcite nie je!
"interier vyssej triedy" - napriklad????
"priestor, ktory prekonal inych" - koho???
"design" - ??? Nie je spatny, no su desiatky krajsich aut.
"najvacsia kupa" - to je co????
8-s
Ano, Fabia ma svojich zakaznikov a taktiez je to slusne auticko pre urcitu skupinu ludi. Ja tych ludi nezatracujem. Ja jazdim v inych autach, no keby som mal mensi prijem, mozno by som jazdil vo Fabii. Neviem 😉
Ovsem 507 napisal😒br /> "Toto je ona. Keď sa Fabia predstavila, bola najlepším autom. Jednoznačne. Interiér vyššej triedy, priestor, ktorý ešte dlho prekonával iných a dizajn, ktorý je aj dnes taký pekný. Jednoznačne. Najväčšia kúpa"
"najlepsie auto" - to urcite nie je!
"interier vyssej triedy" - napriklad????
"priestor, ktory prekonal inych" - koho???
"design" - ??? Nie je spatny, no su desiatky krajsich aut.
"najvacsia kupa" - to je co????
8-s
hošku jen tak na okraj: zatím jsem nejprimitivnější příspěvky zaregistroval od tebe. jestli jsi takovej tykváč i na silnici tak potěš pánbu (a bojím se že jo...). zkus pro začázek omezit počet otazníků za každou svojí otázkou, časem přejdem k dalším stupňům sebeovládání.....
Míří tam ze zcela racionálních důvodů, protože konkurence nabízí víc...
Víc všeho, od stěžejního designu po motorizace a výbavu...
GP 1.4 Dynamic 320,000,-
Fabia 1.4 Ambient 324,000,- + hlav.air 7,000,- + dálk.centr. 4,000,- + klima 20,000,- + radio 8,000,- atd. GP tohle a další věci obsahuje v základu.
GP 1.3 MJTD 66 Sport 413,000,-
F. 1.4 TDI 59 Sport 432,000,-
GP navíc autom. klima, 17" kola atd.
GP 1,3 MJTD 55 Dynamic 349,000,-
Fabia 1.4 TDI 51 Ambiente 374,000,- + výbava výše cca 40,000,-
Máš to černé na bílém.
Tak co? >😁
za 5dv se u fiatu připlácí 15tis. a např. za červenou barvu se připlácí krásných 10tis. (u Fabie máš aspoň tu červenou bez příplatku).
Jedná se samozřejmě o ceny 5dv. modelů, v ceníku jsou uvedeny bez slev, když si ten který model ťukneš, dostaneš ceny, které vidíš nahoře.
Tak a teď můžeš jít zas objevovat..., ale měl bys objevit hlavně sám sebe, einsteine..
Propočti premianty, třeba POLO - Fabia, nebo Corsa - Fabia.
Takže tvůj přehled je :no:
Jinak na škodovce obecně je čím dál tím víc vidět, že český (se slovenským trhem dohromady) pro ni rozhodně není stěžejní a její koncepce, portfolio, design, marketing, ceny se budou řídir stěžejními trhy (Německo, Čína, Indie...) ona ale jiná cesta vpřed nevede - lokální výrobci to mají dneska tak jako tak spočítané, PSA s hlavním těžištěm výroby a prodeje v Evropě (přes čilé aktivity například v Číně) je ona výjimka potvrzující pravidlo.
Fabia II u nás vyvolala rozpaky, ale například v Německu se líbí, Holanďané z ní byli nadšeni. Totéž Roomster, který je vidět v Německu častěji než u nás. Je to ovšem dáno taky tím, že u nás každý z diskutérů zná základní verzi s motorem 1,2 HTP, 13 palcovýmmi koly, plastovými kryty kol a v bílé či modré základní barvě. Takové provedení ale třeba v Německu prakticky člověk nevidí. A v Lucembursku jsem nepotkal na silnicích třeba jedinou Alfu Romeo 159, ale za to asi deset Octávií II - většinu ovšem v provedení RS. Holt nejbohatší země (či spíše zemička v Evropě).