Novinky
Pierro
0
Příjemná maláprémiovka tahle audina. Kvalitní, drahá, s prima motory, ale na můj vkus poněkud nenápadná. Tady se hošani z ingolstadtu moc neodvázali. A malý dotaz k tomu faceliftu - dají se tak minimální úpravy vůbec nazývat liftem?? Mě to auto přijde stejné jako dřív. Maličko jiná světla a jiná zrcátka... 😐 Jinak se mi A3 ve třídvéři vždycky docela líbila, takže minimální změny jen vítám. Apropos přátelé máte někdo tušení, kdy přijde na trh RS6 v sedanu??
0
Dle agentury JPP snad na podzim 😉
Zpočátku se mi átrojka zdála vizuálně těžší na předek. Dnes ovšem vnímám tohle auto jako jedinečnou přednost, kompaktní skvost. A za ideální dvojku považuji v této třídě (pokud jde o prémiovky) BMW 1 a AUDI A3. BMW je větší drzek, asi zábavnější, ostřejší v jízdě, no, a audi zase oslňuje harmonií všecho - vizáže, jízdy.
Aktuální lifting posouvá tohle auto do dravějších vod, vnitřek je fantastickej a nabídka motorů a pohonů uspokojí opravdu každého.
Možná to ovšem nechce rodinu... tohle auto je ideál pro singlistu, co občas sveze holku krásnou jako je tohle auto. Pokaždé jinou, to se rozumí, neboť auto zůstává...
Nakonec, i ta mladá rodina... Pět dveří, dětské sedačky dozadu, no, a ty holt po těch holkách budeš za jízdy už jenom nenápadně koukat. Co se divíš... přesně takhle to jednou budeš mít. Kéž by, co?
BRAVO AUDI :yes:
Aktuální lifting posouvá tohle auto do dravějších vod, vnitřek je fantastickej a nabídka motorů a pohonů uspokojí opravdu každého.
Možná to ovšem nechce rodinu... tohle auto je ideál pro singlistu, co občas sveze holku krásnou jako je tohle auto. Pokaždé jinou, to se rozumí, neboť auto zůstává...
Nakonec, i ta mladá rodina... Pět dveří, dětské sedačky dozadu, no, a ty holt po těch holkách budeš za jízdy už jenom nenápadně koukat. Co se divíš... přesně takhle to jednou budeš mít. Kéž by, co?
BRAVO AUDI :yes:
Uz si mi tu chybel.... Je neco co by si od VW nepochvalil?
8-s
8-s
Zdar doktore, pro rodinu bych viděl sportback, pro mladýho bejka třídvéř a pro balení holek kabrio... 😉 jinak jak říkám sice malinko nenápadná, ale jinak velmi, velmi solidní... Trochu mně překvapuje absence většího počtu přeplňovaných čtrnáctistovek...
No jitěééééééééé!!! Taky si myslím,že je nejkrásnější kompakt.BRAVO. :yes: Marně si lámu hlavu,který je krásnější.Není.Nemůže být!Třeba ten dokonalý tvar záslepky v pravé části předního nárazníku vedle místa pro reg.značku,ta germánská pečlivost slícování,myslet na každý,sebemenší detail,i na takovou drobnost, kdyby BRAVO táhlo AUDI.Čistě hypoteticky,jasně,ale co kdyby,že? :-!
Nedávno tu jakýsi odborník tvrdil, že Audi a3 je nejhezčí v tomto segmentu, snad už mu teď došlo, že to byl vtip. Po designové stránce je to totiž jen kvadrát bez jakýchkoliv dynamických linií s emočním nadechem, shrnuto prostě jen jako Golf, tj. chlad, nikoho neurazí, ovšem ani nenadchne.
Takže můžeme říci jedině Bravo. :yes:
Takže můžeme říci jedině Bravo. :yes:
Nač hned ta ironie?? já myslím že těch 200000 spokojených zákazníků hovoří za vše. Ano tohle auto není žádný úlet, ale tím být ani nechce. Je to prostě méně nápadná a neméně kvalitní alternativa k výraznému (dle mého názoru kontroverznímu) BMW 1-reihe. A už rozhodně bych netvrdil že tohle auto NIKOHO nenadchne.... Jak jsem psal už včera, co se nelíbí tobě, naopak se může líbit jinému, tak už to mezi lidmi chodí. A srovnávat designově tohle auto s Golfem?? Nepij hnedle po ránu, to snad nemyslíš vážně... 😉
Tak na nové modely od Audi jsem se vždycky těšil, ale teď je není třeba moc sledovat. Předek u všech stejný, vnitřek předpokladatelný, nápady se potírájí kvůli unifikaci designu. Není na co se těšit. Ano, nová A5 je nádherná, ale Q5? Co na ní lze obdivovat. Z boku je to Tuareg, předek člověk zná už xlet a nový design nepřináší kromě nových světel nic. OK, BMW si také drží své ledvinky, ale auta jsou vždy jiná, design se někam vyvíjí, Audi ale nepřekvapuje a začíná nudit. A to jsem jejich fanda.
:yes: nemam co bych dodal. Snad jen, že diodové řasy to nespravily
ale mna te diody nahodou prekvapili. Som cakal, ze budu uplne rovnake, ako A4 a A5 (ci R😄, co by bolo fakt asi moc. Takto sa aspon trochu odlisuju tie predky, co som povodne necakal 😄
Ještě doladit to Lambo s kusem plechu zpředu a máme dokonalou harmonii všeho, všech a všude.
Oko je fantastickou, nepřekonatelnou koncernovou nadharmonií tak
šokované, ženemá šanci rozeznat nic.
Je to Tiguan, nebo A3, nebo snad jiný nadčasově designový krasavec?
To se vám vážení přátelé, při vší úctě u Vel Satisu stát nemůže.
Za chvíli bude u nejmenovaného koncernu faceliftem i přemalování očních stínu skladnice v seckci náhradních dílů. Fakt bomba. >😁
Oko je fantastickou, nepřekonatelnou koncernovou nadharmonií tak
šokované, ženemá šanci rozeznat nic.
Je to Tiguan, nebo A3, nebo snad jiný nadčasově designový krasavec?
To se vám vážení přátelé, při vší úctě u Vel Satisu stát nemůže.
Za chvíli bude u nejmenovaného koncernu faceliftem i přemalování očních stínu skladnice v seckci náhradních dílů. Fakt bomba. >😁
niet sa čo čudovať, unifikácia dizajnu a la audi ako sme to už neraz videli..príde jeden model (v tomto prípade A4) a postupom času tie isté dizajnové prvky naplácajú na všetky ostatné modely :no:
ale oni to teda zacinaju dotahovat do uplnej, ale uplnej "dokonalosti" 😒 . Sice taky 3er, 5er a 7er vyzeraju na moj vkus tiez prilis podobne, aspon z trochu vacsej dialky. Ale ak sa pozrie clovek presne na ich predky, tak su si podobne, nie vsak totozne. Ako som pisal v inom prispevku, budeme radi, ze tie diody v svetlometoch treraz su vedene nad klasickymi ziarovkami a nie pod. Takze fajn, aspon jeka "zmena" >😒]
kvalitní, bezpečné, reprezentativní, pohodlné, drží hodnotu, budí respekt
...
drahé, konzervativní, vyvolává předsudky, řidičsky málo atraktivní, "holčičí" image, zájem zlodějů
...
drahé, konzervativní, vyvolává předsudky, řidičsky málo atraktivní, "holčičí" image, zájem zlodějů
Člověk kouká na átrojku a řekne si - pokusím se najít alespoň jednu designovou chybu, chybičku. Nic, ať koukáš zleva zprava, zepředu zezadu, hledíš jen na školu mistrů. Neexistuje nedotažená linie, neexistuje mrtvá zóna. Celé auto je jakoby připravené k okamžitému skoku... s drápy zatnutými do rozpáleného asfaltu. Přitom současně vyzařuje silné vlny jistoty, jisté nadstavby. Ano, tohle auto nehraje na povrchní notu. Očekává náležitě vyspělého pozorovatele. A nijak moc na sebe nechce strhávat pozornost. Je nenápadně elegantní, se sportovním šmrncem, a z tvým směrem vyslané fleše z hlavních světel vyvolává přitažlivost dokonale vybroušených klenotů. No však to znáš sám. Nikdo ti nikdy pořádně nedokáže vysvětlit, proč v blízkosti diamantu velkého jako pecka od broskve tišíš svůj hlas... jo, je to projev dávných instinktů, instinktů, které můžeš prožít právě v blízkosti AUDI A3, v blízkosti magické AUDI A3.
Ovšem pokud miluješ kolotoče, prvoplánové ohňové obruče, jimiž proskakují divoké šelmy s opilovanými řezáky, zkrášlené na šíjích barevnými flitry, pak musíš jinam, cirkus u AUDI nikdy nenajdeš. Neboť než klaunem ve vlastních snech, neboť než snílkem co zadrží dech, hledáváš slunce tam, kde je ti navždy zapovězeno. Tobě, slepci vesmíru...
A pak... uvnitř. Jo uvnitř je AUDI A3 jasným vítězem prémiového klání. Ani C30, ani "1"... zůstává jen fantastický audi kokpit a někde v dálce ti ostatní.
Můžeme tedy shrnout - nedostižný, absolutní vnitřek, karoserie z rodu šlechty silnic, motory... no, to je sám zenit. Co zbývá? Jen sestavit si model, takže😒br />
2.0 TFSI (200 koní které neutaháš) na manuálu (umíš vůbec řadit?) třídveř v decentní stříbrn👋antracitové barvě (odpálí do světa nádherně přední mříž a rubíny zadních světel.) Samo, že na kůži a s dobrou muzikou. Hele, a zablikej pak těma zadníma, až se poženeš kolem těch všech vystresovanejch sucharů, co hledají emoce v plastikovém kelímku od jogurtu... budeš kompaktní prémiovou klasou, budeš kompaktním prémiovým králem. Neboj, oni to ví, ale co jim jiného než zoufalý úšklebek zbývá. Vždyť... vědět a chtít není to samé jako umět a moci...
Ovšem pokud miluješ kolotoče, prvoplánové ohňové obruče, jimiž proskakují divoké šelmy s opilovanými řezáky, zkrášlené na šíjích barevnými flitry, pak musíš jinam, cirkus u AUDI nikdy nenajdeš. Neboť než klaunem ve vlastních snech, neboť než snílkem co zadrží dech, hledáváš slunce tam, kde je ti navždy zapovězeno. Tobě, slepci vesmíru...
A pak... uvnitř. Jo uvnitř je AUDI A3 jasným vítězem prémiového klání. Ani C30, ani "1"... zůstává jen fantastický audi kokpit a někde v dálce ti ostatní.
Můžeme tedy shrnout - nedostižný, absolutní vnitřek, karoserie z rodu šlechty silnic, motory... no, to je sám zenit. Co zbývá? Jen sestavit si model, takže😒br />
2.0 TFSI (200 koní které neutaháš) na manuálu (umíš vůbec řadit?) třídveř v decentní stříbrn👋antracitové barvě (odpálí do světa nádherně přední mříž a rubíny zadních světel.) Samo, že na kůži a s dobrou muzikou. Hele, a zablikej pak těma zadníma, až se poženeš kolem těch všech vystresovanejch sucharů, co hledají emoce v plastikovém kelímku od jogurtu... budeš kompaktní prémiovou klasou, budeš kompaktním prémiovým králem. Neboj, oni to ví, ale co jim jiného než zoufalý úšklebek zbývá. Vždyť... vědět a chtít není to samé jako umět a moci...
"Šelma připravená ke skoku" ... tak teď si mě dostal. Tenhle slovní obrat, když si přečtu v nějakym autočasáku, tak omdlívám a vykonávám potřebu. >😁
GTI to asi zřejmě pátří k jinému článku,ale zmýlit se je lidské.
Je třeba uznat že to zní přesvědčivě, je to čtivé, až skoro strhující.
Otázka zní, zda je to pravda. Sám tu designovou dokonalost odhalit nedokáži. Nelze mi než věřit že máš přehled.
Někdo se schopnostmi tvého literárního stylu by však mohl stejně čtivě a přesvědčivě psát třeba o designu Brery, C6ky, XKčka či lecčeho designem skutečně světově proslulého a věřil bych mu přinejmenším stejně.
Mezi světově uznávanou designérskou elitu není A3ka řazena ať píšeš cokoli plamenného. Tím tvé přesvědčení nikterak nenapadám.
Sám sebe nestavím do role soudce designu A3, nejsem z oboru. Přesto musím říct, že ačkoli auta hrají v mém životě podstatnou roli, A3 mne neomračuje. Neznamená to na druhé straně ani to, že bych měl zásadní výhrady.
K literárnímu stylu ti nelze než blahopřát.
Otázka zní, zda je to pravda. Sám tu designovou dokonalost odhalit nedokáži. Nelze mi než věřit že máš přehled.
Někdo se schopnostmi tvého literárního stylu by však mohl stejně čtivě a přesvědčivě psát třeba o designu Brery, C6ky, XKčka či lecčeho designem skutečně světově proslulého a věřil bych mu přinejmenším stejně.
Mezi světově uznávanou designérskou elitu není A3ka řazena ať píšeš cokoli plamenného. Tím tvé přesvědčení nikterak nenapadám.
Sám sebe nestavím do role soudce designu A3, nejsem z oboru. Přesto musím říct, že ačkoli auta hrají v mém životě podstatnou roli, A3 mne neomračuje. Neznamená to na druhé straně ani to, že bych měl zásadní výhrady.
K literárnímu stylu ti nelze než blahopřát.
Děkuju. To auto není o omračování... proto píši o té nadstavbě... je to v rámci své třídy klasa číslo jedna. Takzvaná trvalka. O omračování jsou ty proskoky hoříčí obručí o které též píši. V tom je ten rozdíl. S A3 můžeš přijet kamkoli a všude to sedne -na golf, na operu, na rande. To auto utváří dobu. Pak jsou auta s nimiž ta doba dokonale mlátí... Je to jako s lidma...
Oni u AUDI dokonale odhadli, co to chce... vybalancovali tu eleganci se sportovním pojetím.
Brera? No dovol, GT3? 😄 Jsou auta o kterých se to píše samo a jsou auta u nichž bych to ze sebe nevystřík´ ani kdybych byl na skřipci 😉
Oni u AUDI dokonale odhadli, co to chce... vybalancovali tu eleganci se sportovním pojetím.
Brera? No dovol, GT3? 😄 Jsou auta o kterých se to píše samo a jsou auta u nichž bych to ze sebe nevystřík´ ani kdybych byl na skřipci 😉
Protřel jsem ještě jednou svá unavené očka-jestli nesním,a ejhle,zrak neklame...PR "Náskoku díky technice" v akci 😉 ,mno,řeč(pokud se nemýlím)je o A3,né o Aston Martinu,Morganu,nebo novém Lotusu Esprit.Neznat toto auto osobně,snad by se i člověk zasnil,ale zpátky na zem,milý GTI,že to byl takový pokus o slovní forčeking >😁 PS:Alois H. by podobně precizně zpracovanou PR nutně potřeboval...
Tahle Audina je jako každá jiná Audina. Je hezká, uhlazená takřka dokonalá. Ale právě ta dokonalá uhlazenost tvarů je to co brání mému oku "nesklouznout" z něj zase pryč a zapamatovat si z něj jediný detail. Není jako démant, ale jako říční oblázek, jenž má díky vodě dokonalý tvar, ale chybí mu jiskra. Když vezmeš démant je z každého úhlu jiný, pod žádným světlem není stejný. A to je na něm krásné. Proto těmi démanty pro mne i nadále zůstane Volvo C30 a BMW "1". :yes:
C 30 má lehkej problém s příliš vystouplými zadními světly. Pak je tam absence pětidvířka, takže v tom významně ztrácí. Proti BMW1 nemám nic, až na velmi stísněný prostor uvnitř. Jinak je to ideální prémiová kompaktní dvojka. Jeden elegán, druhej drzek. Dá se mezi nimi dobře vybrat.
Právě ty světla jsou pověstnou pihou Cindy Crawford. Pihou jenž tě nutí zkoumat křivky znovu a znovu. A dráždí tvou mysl 😉
Myslíš světla BMW1? Jistě, to auto je drzek drzků... buďme rádi, že je tu někdo, AUDI, kdo dokáže postavit úplně něco jiného a nerezignuje tím, že holt udělá okoplého Golfa, resp. okoplou jedničku.
Jo, tys asi myslel zadní světla C30... špatně, Tatro, tohle VOLVO (já jsem poslední, který by Volvo samoúčelně kritizoval...) tak úplně nezvládlo. Světla jsou příliš dokulata, moc vybočují z karoserie. Vždy, když tu třicítku předjíždím a měním tak úhly pohledů, si říkám - ajajaj... tohle přepískli...
Jo, tys asi myslel zadní světla C30... špatně, Tatro, tohle VOLVO (já jsem poslední, který by Volvo samoúčelně kritizoval...) tak úplně nezvládlo. Světla jsou příliš dokulata, moc vybočují z karoserie. Vždy, když tu třicítku předjíždím a měním tak úhly pohledů, si říkám - ajajaj... tohle přepískli...
Jak jsem psal výše, ty světla jsou onou pihou Cindy Crawford. To co kazí dokonalost, aby ji svou přítomností dokonale podtrhly. 😉
No ja myslim že největšim kašparem jsi ty a ani bych se nedivil kdyby někteři ze zde diskutujicich po tvych fanatickych projevech už nikdy nepodival při koupě auta do salonu ww groupe.
Koukej se tu chovat slušně, miromene, tohle není tvůj oblíbený pajzl u vás na vsi. A jestli tu chceš rozdávat kašpary, sundej si napřed rolničky z hlavy.
Nauč se napřed něco vědět o autech, strhej plakáty ze zdi a vyraž do života. Já vím, zatím tě samotného mimo mlékárnu maminka nikam jinam nepustí. Alespoň mě tedy poctivě čti jako dosud, až pak jednou vejdeš do prodejny VW, nebudou tě z té krásy muset křísit, neb budeš vědět do čeho jdeš.
Nauč se napřed něco vědět o autech, strhej plakáty ze zdi a vyraž do života. Já vím, zatím tě samotného mimo mlékárnu maminka nikam jinam nepustí. Alespoň mě tedy poctivě čti jako dosud, až pak jednou vejdeš do prodejny VW, nebudou tě z té krásy muset křísit, neb budeš vědět do čeho jdeš.
To jsem rad že jsem tě kapanek rozbouřil před ulehnutim do načechrane peřinky s emblemy ww 5 nebo vlastně 6 kruhy ten jeden je patrně nažloutly okřidlenymi šipy a jinymi pruměrnymi až podpruměrnymi symboly automobilismu
Špatně si vysvětluješ má slova. Se mnou diskutér tvého formátu hnout může těžko. Já jsem tě než pokáral za tvou neomalenost.
P.S. spím v garáži na zemi. Co je nade mnou, to bys miromene neuhádl ani za deset let... Tak dobrou, a pozor ať tě ve snech nepřejede tvé Ferrari.
P.S. spím v garáži na zemi. Co je nade mnou, to bys miromene neuhádl ani za deset let... Tak dobrou, a pozor ať tě ve snech nepřejede tvé Ferrari.
A3 diamantem neni, na to ji chybi vice rafinovanosti, ktera se u Audi u beznych modelu nenosi. Mohu vsak s ledovym klidem napsat, ze je to prijemne, komfortni auto na kazdy den s interierem ve kterem je radost travit cestovani. Nic vic, nic min. 😄
Tohle tu málokdo ocení, neb tohle holt z plakátu na zdi hoši nevyčtou... 😄 :yes:
To jsou veci, ktere jsou v realnem svete nejdulezitejsi, alespon pro ty, co nemaji svuj vuz cekajici na vikendove protazeni na okreskach. Navic Audi ma oproti BMW jednu vyhodu...nebudi tolik zavisti a to je leckdy k nezaplaceni (stejne jako miliony extras, ktere jsou u konkurence v zakladu) 😉 . Naproti tomu malokdo chce z kapsy vytahnout "trictvrte mile" za v zasade zakladni rozumnou motorizaci a doufat, ze prodejce bude po 2hodinovem jednani natolik znaven, ze prida alespon autoklimu. 😄 Zvlast, kdyz se jedna o zakladni model.
Jistě, vedle toho tu málokdo ví, jak stísněný je prostor v BMW1. Myslím, žes dokonale popsal to, čím A3 boduje - jednak samozřejmě svou prémiovostí všeho (technika a vizualita), jednak tou porcí přívětivosti v užívání. Podle mého je ovšem i vnější vizualita fantastická až (v pozitivním smyslu) uhrančivá. Já A3 vnímám velmi silně. Přitom jak jde čas, stále působí, nestárne, a takhle to s ní vydrží ještě dlouho.
jiste, BMW 1 je auto pro mlady par, ci singles. Zadni sedadla jsou pro dospeleho temer nepouzitelna, katastrofou je pak montaz drateneho nesvaru snizujiciho cenu o DPH. Jinak velmi prijemne. Osobne bych dokonce doporucoval vynechani jinak famozniho sestivalce a zustat u benzinoveho dvoulitru. Dava vozu samozrejmou lehkost prujezdu zatackou a zaroven i slusnou dynamiku, takovou tu tradicni, upracovanejsi...oproti jinak vytecnym turbobenzinum. 😉 A3 nastesti dostalo single frame, kterym je uhrancivost pri pohledu definovana a celni lampy u predfaceliftoveho modelu se skrytymi konecky oblouku lamp agresivnejsi kukuc dotvareji. Jinak pro me je tvarove vyvazenejsi Sportback, 3d verze je prilis "golfoidni".
tiez si myslim... je to take primerne auto, co sa tvari ako premia. ked si predstavim, ake auta robilo AUDI pred 20-imi rokmi, tak sa mi chce z toho plakat. nemozem povedat, ze su skarede, ale uz mam veeeelky problem rozoznat rozdiel medzi a4,a6, a a8. a to je smutne. a k tomu sa teraz pridava aj tato a3, ktora neviem ako to spravne napisat... no je to nuda, nuda a este raz nuda.
Tedy, GTI, mohl by ses živit jako brusič diamantů. Oni také vidí, co by mohlo vzniknout ze surového, neobroušeného kamene.
Podle mého názoru, přirovnáni diamant, na A3ku sedí. Je to slušný základ, ale k tomu, aby se stala briliantem, ještě nějakou tu fasetu vybrousit potřebuje.
Podle mého názoru, přirovnáni diamant, na A3ku sedí. Je to slušný základ, ale k tomu, aby se stala briliantem, ještě nějakou tu fasetu vybrousit potřebuje.
Napsal jsi to hezky... ten výbrus je ovšem, muro, fakt dokonalej... uspokojí nezajetou holku i (v ostré verzi) velmi nadrženého tvrďáka. Co cenit nejvíc? - absolutní designovou vyzrálost, prostě to, o čem píši nahoře, to auto nemá jedinou chybičku, je vskutku dotažené k dokonalosti. Neokoukatelné, elegantní, se sportovním podtónem. Uděláš z ní elegána pro kočku a dravce pro ostrého hocha. Všechno bude A3 slušet.
No jo... jenže si představím situaci, kdy jedu na kole. To se stává, obvykle do hospody. A je to jak asi jako s ženami, když už jsi to nakousl, jen naopak. O BMW 1 bych si to kolo nedovolil opřít, ale o tuhle A3 ano, ono by mne to ani nezaujalo to auto... nemá čím... tím, že tak dokonalé? Z některých vozů modlů neudáláš a Audi A3 mezi ně patří...
V tom se, jak vidim, neshodneme.
A3 jistou davku elegance nepochybne ma. Problem je v tom, ze je okoukana, kdyz to trochu prezenu, jeste pred tim, nez se dostane do vyroby.
Panove a damy v Audi by se meli zamyslet nad az prilis dokonalou unifikaci vzhledu jejich modelu.
PS: v praci nemam po ruce pocitac s cestinou
A3 jistou davku elegance nepochybne ma. Problem je v tom, ze je okoukana, kdyz to trochu prezenu, jeste pred tim, nez se dostane do vyroby.
Panove a damy v Audi by se meli zamyslet nad az prilis dokonalou unifikaci vzhledu jejich modelu.
PS: v praci nemam po ruce pocitac s cestinou
Myslím, že právě ta stále se zvětšující chrom. maska u audi míří přesně doprostřed hořícího kruhu v přeplněném šapito kdesi uprostřed tvého hollywoodského mozku.
Zapomínáš na pozitivní příklady... na ty odvahu nemáš, viď, pogo.
Interier je moc pěknej,exterier je nudnej takže celkově průměr tak že bych u toho tak neuchcával jako GTI a nazval to jako slušný auto nic víc.
Napsat o hvězdném nebi jako o slušném autě 😄 mílo, sakra, v tomto segmentu na světě mimo BMW 1 nic jiného není, uvědomuješ si to vůbec? jaký průměr? Ty neznáš motory? Ty nevíš, že třeba ten dvoulitr byl tříkrát za sebou vyhlášen světovým motorem své třídy? Dávej tomu posuzování náležitý akcent. jestliže je dle tebe A3 průměr, co bys pak napsal o jiném kompaktu, třeba cee´du? To bys asi musel zadrousit do hodně slangového výraziva ne?
Tedy - A3 je špičkový produkt, světová extratřída, vrchol toho co kompaktní třída nabízí. to, že se ti nelíbí jeho vizualita, to je jen tvůj problém. Jiní ten problém nemají, jiní v těch autech jezdí.
Tedy - A3 je špičkový produkt, světová extratřída, vrchol toho co kompaktní třída nabízí. to, že se ti nelíbí jeho vizualita, to je jen tvůj problém. Jiní ten problém nemají, jiní v těch autech jezdí.
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Ještě jeden paleček,a je to dokonalý... >😁
kdyby přidal ještě jeden palec, tak by mě přesvědčil, že ta A3 je démantem své třídy 😄
No,a dva by znamenali "úprk" k dealerovi >😁
nestraš :-! 😉
Tatro, dneska jsem viděl krásnej Tatraplán, ale byl v takový zalený, jako žába. Moc to k tomu nesedlo. Gottwald by do toho asi nevlez...
Joo Tatraplán! Nejkrásnější to český vůz! :yes:
Kléma by sice do zelenkavého Tatraplánu nesedl, ale on si taky vozil * v Škodě VOS [odkaz]
Kléma by sice do zelenkavého Tatraplánu nesedl, ale on si taky vozil * v Škodě VOS [odkaz]
Jak čerstvej hrášek, nevěděl jsem, kam tu barvu přirovnat. Celej byl, jakoby připravenej ke skoku!
Každý král měl svého šaška, a my všichni zase Vaška.
Tento server má také svého krále, tedy šaška.
No rozhodně tato A3 NIKDY nemůže být králem. Spíše tím druhým že.
;-\
Tento server má také svého krále, tedy šaška.
No rozhodně tato A3 NIKDY nemůže být králem. Spíše tím druhým že.
;-\
tak dajmetomu,že seberovný aj ked je pravda ,že báwo má zadný náhon a zaujímavejšie motory
Tebe by taky nebylo od věci nominovat na bláboly roku. Jestliže tu dokážeš napsat, že A3 je spíš šašek třídy... co si má pak člověk o tobě pomyslet, Satisi. Uvažuj trochu, než se pokusíš napsat něco originálního. Spíš než originální, by na tvůj příspěvek sedlo - trapný. A to zoufale.
A3 ti emusí harmonizovat, můžeš ji,jako jiní mladí (hodně mladí) kolegové zde považovat za málo rajcovní. Jo, tomu rozumím, časem hoši přijdou na to, že cingrlátka postrádají obsah... Ovšem pohanět tu techniku světové úrovně, kokpit na který dnes v tomto segmentu nemá nikdo, a minimálně nekontroverzní, avšak stylovou vizualitu způsobem, který jsi tu předvedl... to opravdu zavání šaškovstvím. Tvým šaškovstvím.
P.S. Řadím tvou úvahu o tom, že A3 je šašek třídy mezi "al-dementní" bláboly roku do Zlatého ventilku.
A3 ti emusí harmonizovat, můžeš ji,jako jiní mladí (hodně mladí) kolegové zde považovat za málo rajcovní. Jo, tomu rozumím, časem hoši přijdou na to, že cingrlátka postrádají obsah... Ovšem pohanět tu techniku světové úrovně, kokpit na který dnes v tomto segmentu nemá nikdo, a minimálně nekontroverzní, avšak stylovou vizualitu způsobem, který jsi tu předvedl... to opravdu zavání šaškovstvím. Tvým šaškovstvím.
P.S. Řadím tvou úvahu o tom, že A3 je šašek třídy mezi "al-dementní" bláboly roku do Zlatého ventilku.
Nemohu se zbavit dojmu, že jednou někdo řekl, že nejlepší interiér má Audi a od té doby to papouškují téměř všichni. Je to opravdu názor všech zde zůčastněných nebo žijete s tím, že to "někdo" určil. Nemohu si pomoci ale interiér všech modelů Volvo na mě působí mnohem uklidňujícím dojmem a vytváří pohodu k jízdě. Ať si sedneš do kteréhokoli modelu cítíš se hned jako doma. Audi má rozhodně kvalitní interiér ale nejlepší ze všech? V mých očích rozhodně ne. Pojmy z "pera odborníků" jako nejlepší, nejdokonalejší,nejkvalitnější mi vždycky nahánějí hrůzu, trochu to zavání diktátem. Kdo je ten spravedlivý a nestranný? Jseš to ty nebo já?
Píšeme zde o prémiových kompaktech. V nich (k tvému pláči) C30 se***vat vnitřkem átrojce nedokáže. Pravdu máš v tom, že VOLVO ve větších modelech, tedy V70, S80 nasadilo laťku hodně vysoko a se***vat mu dnes dokáže jen AUDI. Volvo je pro člověka s obecným vkusem, má špičkové materiály, fantastickou estetiku. I když asi nejpůsobivější byla přístrojovka minulého V70, a stále vyráběného S60. VOLVO také trumfuje volbou barev nteriéru. AUDI je naproti tomu více sportovní, více emoční.
Zpět ke kompaktům - Na C30 je uvnitř znát, že je to "sirotek" - ne zrovna volvovsky působí vnitřní výplně opravdu dlouhých vstupních dveří. Donedávna bylo zadní plato jen za příplatek... tuším 5tisíc, takže jsi ukazoval okolí nákup... Sedadla jsou vynikající, to je u Volva standard... no, ale vnitřek A3 je víc harmonizující s tímto segmentem, je to "techno-mazel"... Technicistní, ergonomií absolutní kokpit do sportovního vyznění.
Jak to shrnout - Volvo uvnitř potěší, AUDI uhrane. Sedneš do VOLVA a první co tě napadne - krásné, krásné. U AUDI - dokonalé, dokonalé. Snad mě chápeš...
Zpět ke kompaktům - Na C30 je uvnitř znát, že je to "sirotek" - ne zrovna volvovsky působí vnitřní výplně opravdu dlouhých vstupních dveří. Donedávna bylo zadní plato jen za příplatek... tuším 5tisíc, takže jsi ukazoval okolí nákup... Sedadla jsou vynikající, to je u Volva standard... no, ale vnitřek A3 je víc harmonizující s tímto segmentem, je to "techno-mazel"... Technicistní, ergonomií absolutní kokpit do sportovního vyznění.
Jak to shrnout - Volvo uvnitř potěší, AUDI uhrane. Sedneš do VOLVA a první co tě napadne - krásné, krásné. U AUDI - dokonalé, dokonalé. Snad mě chápeš...
K tvým příspěvkům GTI nemám chutě se mocli vyjadřovat, nicméně jednu reakci si dovolím.
1) Smiř se s tím, že tvůj názor NENÍ a NIKDY NEBUDE světonázorem. Ani samozřejmě o autech že.
2) Chápu, že máš jen omezené vidění světa, to skoro každý z nás, v tvém případě názory o autech extremně vybočují.
Historije jasně ukazuje, že žádný extremismus NENÍ zdravý.
3) Tvá reakce je naprosto mylná, neadekvátní. Proč to nevím, ale neřeším to. Je to tvůj problém. Buťto neumíš číst, anebo jednoduše si nepochopil smysl. Nevadí,učíme se ceý život. Tedy jak kdo.
4) Závěrem. Kašlu na tvoje rádoby chytrolinky jako zlatý ventilek a pod. Tvé výmysly mě nezajímají. Mně prosím neřaď do svého stádečka.
Já jsem naprosto svobodomyslný, nezávislý člověk, který má legitimní právo na svůj vlastní názor, vlastní úsudek.
Takže ať napíšu cokoliv, jseš-li rozumný člověk, měl bys vědět, že respektovat jej je tvá základní slušnost.
V opačném případě si jistě sám domyslíš cosi o hulváctví a tak podobně že.
Ono stále platí, že trefená husa se vždycky ozve.
Přeji ti krásný den, plný úžasných chvilek, které ti jistě přinese tvůj oblýbený koncern. 😄
1) Smiř se s tím, že tvůj názor NENÍ a NIKDY NEBUDE světonázorem. Ani samozřejmě o autech že.
2) Chápu, že máš jen omezené vidění světa, to skoro každý z nás, v tvém případě názory o autech extremně vybočují.
Historije jasně ukazuje, že žádný extremismus NENÍ zdravý.
3) Tvá reakce je naprosto mylná, neadekvátní. Proč to nevím, ale neřeším to. Je to tvůj problém. Buťto neumíš číst, anebo jednoduše si nepochopil smysl. Nevadí,učíme se ceý život. Tedy jak kdo.
4) Závěrem. Kašlu na tvoje rádoby chytrolinky jako zlatý ventilek a pod. Tvé výmysly mě nezajímají. Mně prosím neřaď do svého stádečka.
Já jsem naprosto svobodomyslný, nezávislý člověk, který má legitimní právo na svůj vlastní názor, vlastní úsudek.
Takže ať napíšu cokoliv, jseš-li rozumný člověk, měl bys vědět, že respektovat jej je tvá základní slušnost.
V opačném případě si jistě sám domyslíš cosi o hulváctví a tak podobně že.
Ono stále platí, že trefená husa se vždycky ozve.
Přeji ti krásný den, plný úžasných chvilek, které ti jistě přinese tvůj oblýbený koncern. 😄
Nejsi ani svobodmyslný, ani názorově přínosný. Tvůj názor, že AUDI A3 je šašek své třídy dokonale vykresluje tvůj obzor vědomí. Nevíš o těch autech nic, jen se snažíš tupě kritizovat. Tedy, nemám u tebe co respektovat, považuji tvé postoje za směšné... schopné bodovat leda tak ve Zlatém ventilku. No, už jsem tě tam zapsal, osobně považuji tvou větu za takřka nepřekonatelnou v kategorii blábol roku. I když možná, že si s Wolffíkem můžete podat ruku, ten zase nedávno tvrdil že Alfa 147 strčí do kufru Caymana... 8-s >😁 :no😒br />
Jinak, nebuď k sobě s tou husou zase tak kritický. Já bych to spíše viděl na hurvínka... to myslím sedí lépe. Přeci jenom, jednou snad bys měl být chlap ne?
Jen bych tě na závěr upřesnil, nemám žádný oblíbený koncern, jen píši o autech, na rozdíl od tebe ovšem nikoliv popisy plakátových snů...
Jinak, nebuď k sobě s tou husou zase tak kritický. Já bych to spíše viděl na hurvínka... to myslím sedí lépe. Přeci jenom, jednou snad bys měl být chlap ne?
Jen bych tě na závěr upřesnil, nemám žádný oblíbený koncern, jen píši o autech, na rozdíl od tebe ovšem nikoliv popisy plakátových snů...
Doktore, proč zas tak ironicky a jedovatě?? Já tě chlape v jenom obdivuju a vlastně i nechápu. Proč ty se tak rád hádáš s lidma o kterých obratem tvrdíš, že nejsou svobodomyslní?? Čoveče nech jim postor a zkus je ignorovat. Totéž doporučuji i tvým kritikům, kteří se tu navazují do tebe. To vám to hoši stojí za to?? Copak je zapotřebí, aby se tu skoro každá debata o nějakém novém autě časem zvrhla ve virtuální válku GTI versus část ostatních?? ;-\
Tohle je dobrá připomínka. Měl bys jí ale adresovat hurvínkovi. Já tu píši celou dobu o A3... a přiznám se, že tak trochu očekávám na diskuzi smysluplné příspěvky, tedy alespoň v rámci našich mozkových schopností. Ale pokud se tu má koncentrovat názorová plastforma, že A3 je šašek své třídy... no takovéhle bláboly roku je lepší mi psát přímo na blog a já to tam jen seřadím.
To je šílené ne, když tu člověk s registrovaným nickem může napsat absolutní blábol a ještě si na něm stavět chrám směšnosti...
Já bych byl proto, vymáchat mu v tom nos. Rozumíš, rozehrát dikuzi, o jeho větě. Ať se propadně hanbou. Já vím... dnes se na hanbu nehraje, dnes se tyhle intelektuální nesmělci domnívají, že monitor snese všechno.
Jinak, Pierro prosím, oslovuj mě tu nickem, 😉 :yes:
To je šílené ne, když tu člověk s registrovaným nickem může napsat absolutní blábol a ještě si na něm stavět chrám směšnosti...
Já bych byl proto, vymáchat mu v tom nos. Rozumíš, rozehrát dikuzi, o jeho větě. Ať se propadně hanbou. Já vím... dnes se na hanbu nehraje, dnes se tyhle intelektuální nesmělci domnívají, že monitor snese všechno.
Jinak, Pierro prosím, oslovuj mě tu nickem, 😉 :yes:
Víš brachu, u mne je to tak, že na nesmyluplné připomínky nereaguji hned útokem a označoáním kohokoliv za hurvínka, potažmo nesobodomyslného a bez přínosných názorů. Je pro tebe se nad tavé lidi a názory se povznést?? Pokud tu někdo tvrdí, že A3 je šaškem své třídy o něčem to tvrdí. Ale neznamená to že já označím VelSatis za trašáka vé třídy, i když se mi tohle auto absolutně nelíbí a evokuje ve mně představu rakve. Uvěom si že tenhle server je tu pro všechny, tedy i pro hurínky s registrovaným nickem. I oni mají stejné právo na svůj názor jako ty a pokud píší jen bláboly, dělají si tím špatnou reklamu jen a jen sobě. Vymáchat ho v tom můžeš, ale nemyslím že se propadne hanbou. Spíš se jen oba propadnete do naprosto nesmyslného hádání. Tedy dobrá rada - nechej těm, jak říkáš snílkům jejich sny a pojˇsi raději normálně pokecat o A3. A stran oslovení - jasně brácho, odteď GTI... 😉
Mistrova páteční umělecká úvaha. Zapaluju si doutník a múzy krouží kol mé hlavy, inspirace přichází.
AUDI to je sochařské dílo - dokonalý tvar obelisku - černý obelisk - modrý obelisk -červený obelisk ... sakra je těch obelisků už nějak moc a furt stejné
BMW jó to je plátno hodné mistra - těch křivek a smyslných tvarů. Zatraceně nějak se v tom ztrácím - je to Tizian nebo Picasso nebo snad Pinkas???
M-B slyším božskou symfonii - harmonie tónů - jen pro vyvolené, zatraceně vždyt mám hudební hluch!
A nakonec VW poesie - Schillerova Óda na radost - to je oslava - Ježíš dyk jí vůbec nerozumím, ono je to snad německy?!
Krucinál čím jsem se to zhulil - no jó GermanTabakIndustry! Kde mám svůj oblíbený kubánský Partagas? :-!
AUDI to je sochařské dílo - dokonalý tvar obelisku - černý obelisk - modrý obelisk -červený obelisk ... sakra je těch obelisků už nějak moc a furt stejné
BMW jó to je plátno hodné mistra - těch křivek a smyslných tvarů. Zatraceně nějak se v tom ztrácím - je to Tizian nebo Picasso nebo snad Pinkas???
M-B slyším božskou symfonii - harmonie tónů - jen pro vyvolené, zatraceně vždyt mám hudební hluch!
A nakonec VW poesie - Schillerova Óda na radost - to je oslava - Ježíš dyk jí vůbec nerozumím, ono je to snad německy?!
Krucinál čím jsem se to zhulil - no jó GermanTabakIndustry! Kde mám svůj oblíbený kubánský Partagas? :-!
Plakal jste na konci Titaniku?
Z mýho pohledu má Audi jednu výhodu. Všechny modely mě připadaj stejný, jen si vybereš model podle velikosti svojí * a nemáš důvod udělat chybu. Co víc si přát? Snad jen to, aby ten zadek byl pokud možno co nejmenší...
A nizsi stredni bude opet zajimavejsi 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Vse (krome Lamba) od VW je nuda a zase nic nez jen nuda. Az prijdou s necim takovym, abych se za tim otocil pokazde tak snad zmenim nazor (mozna az zase budou vyrabet motorky >😒] ).
Auta, Raymane nejsou od toho, aby ses za nimi otáčel, ale abys v nich... jezdil. K neuvěření co? 😄 Jinak souhlas - Lambo je Lambo je Lambo...
P.S. a co mimo Lamba (to víš doufám, že to není kompaktní třída) není nuda, tedy v nižší střední. Vypiš se prosím, ať vím, za čím otáčíš kompaktně krček, když ne za A3 a BMW1..
P.S. a co mimo Lamba (to víš doufám, že to není kompaktní třída) není nuda, tedy v nižší střední. Vypiš se prosím, ať vím, za čím otáčíš kompaktně krček, když ne za A3 a BMW1..
Vim ze otazka byla na Raymana ale neda mi to abych neodpovedel- ja se tady v nizsi tride otacim a vozim v C30 :yes:
Vadere ty máš třicítku??
JJ soukrome jezdim v C30 2,0 proc?
Dobrá volba.... 😉 Dobrý vkus 😉 nafta nebo benzín??
Benzin- naftak mi staci sluzebni ;-\
Nádherná designovka ta tvoje C30. Extravagantní, přitom elegantní s nesmírně zajímavým interiérem. Vadily by mě snad jen čtyři sedačky a malý kufr. I když chápu že v tom autě se vzadu moc jezdit nebude a stěhovákem taky není... 😉 A v jaký barvě??
Pritelkyne je na cernou takze jsem musel udelat kompromis 😉 . Jsme jenom dva a tak nam to staci- tedy doufam na dovolenou jsem s tim jeste nejel :-!
černá s černobílým interierem v kůži, hliníkové doplňky a pěkné 18" k tomu... uměl bych si jí představit ve své garáži... 😉 teda tu C30 😉
Tak te zklamu interier mam cerny T-Tech a disky 17 ( o ty byl doma kupodivu doma nejvetsi boj). Zato mam tu sportovni sadu (sedou ) a zadni spoiler :-! . Ale hlinik tam je 😉
brals novicku anebo jsi podobně jako já bazarnický kovboj??? 😉
Ja jsem zvlastni kategorie- predvadeci kovboj >😒]
No uplně vlastně taky nejsem ten bazarnickej kovboj. já si toho svého oře dotáh od amíga ze zahraničí.... 😉
Ja jsem ji taky dotahl z Nemecka- ted pred mesicem- natoceno 4 500 vyrobena v lednu- v plne palbe- nema jen kuzi- jinak vse vcetne el. stresniho okna, sportpaketu a navi za 750
Docela dobrej kauf. Sice byh za tyhle peníze asi olil něco mimo prémii a většího, ale pokud to byla srdeční záležitost Vás obou a z auta máte radot, pak je vše o.k.. Ostatně koupit ho v praze u zajíce nové, tak tě stojí možná kolem milionu... 😄
Jak jsem psal vyse vetsiho zatim nic nepotrebujem. No hlavne to byla ma srdecni zalezitost- mlada ma Hondu Jazz- ale v lete jak skonci leasing pujde z domu.
Tak to u nás je tomu jinak. Měli jsme sice také dvě auta, ale nějak to moc nemělo smysl živit je. Fabka mojí přítelkyně teda vyrazila do světa a zůstala nám naftová kamínka se čtyřmy kroužky na grilu. O výměně budu uvažovat asi až na příští rok, přece jen už audinku sedlám šest let, tak ať se za ní ještě něco dostane. Jen doufám, že neskončí v pazourech mladýho tuzingoýho bejka, kterej jí nasadí mračítka, vytáhne blatníky, nastrojí křídlo a obuje chromovaný hlíny... 😐
Ona s Jazzem jezdi denne celkem asi 20 km do prace a zpet a obcas se stavi cestou v Tescu. Ja pres tyden jezdim sluzebnim a C30 mame na vikend a na soukrome jizdy- takze to celkem zivit jde- a prece ji nesverim C30. Do ceho chces jit?
Těžká otázka do čeho jít. Ve své A4 jsem si zvyknul na určitý komfort, pohodlí, ze kterého nehodlám slevovat. Napadlo mě třeba Volvo S60 anebo zase čtyřka Audi, příp. Mercedes C. Uidíme co se naskytne. Klidně bych vzal třeba i minulou generaci Mondea anebo Mazdy 6 či Accordu, pokud bych trefil pěkný a málo jetý vůz...
S60 je skvele auto- byt tebou tak zvazim i X-Type, S-Type nebo 9-3 ty se vetsinou prodavaji za hodne slusne penize v hodne dobrem stavu- tedy ne v CR na to je zdejsi trh moc maly bohuzel ;-\
Saab by rozhodně stál za úvahu, tahle zvláštní a u nás poměrně exotická auta se mi vždy líbila. S-type je sice klasika, ale přece jen si na tohle auto připadám tak nějak mladý. Nvím proč, ale v Jaguáru bych si spíš než sebe představil svého tátu. Ale uvidím z čeho se bude dát vybírat. Je škoda, že bangleho výtvory nejsou mým šálkem čaje. Jinak bych přemýšlel i třeba o 320d.
No jo, ale tos tedy sklouznul do toho nejhoršího kýče diskuze - chvála vlastního auta. Tys vlastně předpojatý... 😄 Abys mi dobře rozumněl, já nejsem kritik C30 (vyjma jeho spodních částí zadních lapmp.) Jenže, když tu píšeme o A3, logicky se snažíme objektivizovat "vztahy" panující mezi kompaktní prémií. A tedy logicky z toho vypadne, že uvnitř je A3 fantastická (každé AUDI). Někde nahoře vypisuji svůj názor na vnitřky volv, ano, také mi harmonizují, vím přesně v čem bodují a čím mě zaujmou... vedle toho umím ocenit i dokonalost ostatních. a A3 dokonalá tedy je.
Basnik tim chtel rict ze on se nejvic otaci za C30 a proto si ji poridil . Ja netvrdil ze A3 neni dobra kara stejne jako BMW1 ale nevyhovuji mi nebo spis ze se mi tolik nelibi.
Jo, to umím pochopit.
Audi A3 by som prirovnal k pánovi na dôchodku, ktorý má veľmi slušné chovanie, dosť peňazí na užívanie si, vie sa vždy perfektne obliecť, ale je to predsa len starší pán, svoje najlepšie roky už má za sebou a málokoho už dokáže ohúriť, alebo zaujať. Naopak BMW 1 by som skôr prirovnal k 30tnikovi, ktorý má život dobre rozbehnutý, nemá hlboko do vrecka, má čo ponúknuť a čím zaujať. Teraz záleží len na tom, komu je čo sympatickejšie a bližšie. 😉
Stále sa oplatí obzrieť za "obyčajným" Civicom, pretože na ňom je stále na čo pozerať. Zaujme aj Fiat Bravo, hoci jeho proporcie sú príťažlivejšie na fotkách ako v reáli. Z dvojice A3 a BMW1 stojí za otočenie jednoznačne bavorák.
Audina je pekná, uhladená, ale človek má pocit, že je to stále to isté...
Audina je pekná, uhladená, ale človek má pocit, že je to stále to isté...
Za civikem se otáčím také... kroutím hlavou zleva doprava 😄
Prečo? Keby boli všetci jak Audi, nebolo by sa za čím otáčať vôbec.... >😁
Mas pravdu, ale abych si takove auto poridil musim se minimalne za nim ohlednout. Pro me je momentalne nejhezci auto nova Mazda 6, a proto si ji take kupuju. Ale co se tyka dalsich BMW1, Volvo C30 (jinak interier V70 - nejhezci co jsem zatim videl a AUDI proti tomu vypada jak chudy pribuzny), Honda CTR, Fiat Bravo, muj kun Lexus IS a dalsi. Samozrejme pak vyssi tridy Lexus LS, Aston Martin (vse), Jaguar XF, Maseratti atd. a pak supersporty.
Ale urcite nic od VW, jejich pokusy o unifikaci presahly rozumnou mez a z modelu cisi nuda, nuda, sed, sed.
Ale urcite nic od VW, jejich pokusy o unifikaci presahly rozumnou mez a z modelu cisi nuda, nuda, sed, sed.
vadere, Saab 9-3 v cabriu je krásnej auťák, o tom žádná. Uměl bych si ho představit jako druhé auto. Jinak je vzhledem k plátěné střeše sezonní záležitostí. Přece jen ijeme v čechách a v zimě je tu zima. Nemluvě o závisti okolí atd, atd. Jaguar X-type nevypadá zle, je to takovej skoroklasik. Jenže doba vzniku je na tomhle autě vidět u detailů až moc. Navíc minimální servisní síť, špatné zkušenosti majitelů Jaguarů se značkovými servisy Jagu v čechách atd., drahé náhradní díly a nevalná prodejní hodnota ojetiny - takže x-type ač se mi líbí, tak asi ne. Automat nechci a nafta mi svou pružností i nižší spotřebou vyhovuje. Ale netrvám na ní za každou cenu.
Kazdopadne mas ted pred sebou krasne dilema co ti skoro zavidim- i kdyz jak vis bych mel jine priority. Na obranu servisu Jaguaru musim rict ze ja zase slycham spatne zkusenosti se servisy BMW a Audi ( konkretne ja jeden servis Audi v Pruhonicich jsem to slysel od tolika lidi ze tomu proste musim verit). Ja bych sel bud do 9-3 nebo S60 :-!
No do průhonic servisovat nejezdím. Ale vím o jakou jde firmu, tak si na ně dám pozor. U toho jagu to skutečně není z mé hlavy, i tady na vebu jsou jejich majitelé, kteří raději jezdí z prahy do brna anebo také do německa či rakouska... Jak u BMW nevím, nikdo z mých přátel či blízkých modrobílou vrtulku nevlastní. Se saabem je opět trochu problém se servisem náhr. díly atd. Takže mezi prémiovkami bych volil buď Volvo anebo Audi. No uvidíme, zatím to má čas. Jen jsem zvědav, zdali moje polovička náhodou nebude chtít zas něco menšího pro sebe....
Takove veci musit zatrhnout hned ze zacatku- maximalne muze premyslet o barve a pneumatikach- jinak jsi u mne mrtvy Homolka 😄 . Se servisem Saabu bych problem nevidel to ze je jen v Praze a Brne oficialni nic neznamena- Nedavno jsem byl v Usti nad Orlici a tam maji neautorizovaneho prodejce Saabu a taky dela servis ( BTW: To Usti je mesto s nejvestim poctem Saabu co jsem videl) a rekl bych ze takhle to bude v temer kazdem aspon krajskem meste.
Na druhou stranu proč zatrhávat?? Ať si holka koupí co se jí líbí a já si také koupím. Holt budou zase auta dvě. Pro ní nějaká milá nákupní taška a pro mne něco normálního. Zatím je o malém autě poměrně ticho, tak jen to nezakřiknout. Ostatně neznačkovými servisy rozhodně nopovrhuju, pokud se nejedná o vyloženého stodoláře, může být mnohdy lepší než ten značkový. Apropos když už jsme u těch saabů, jak se ti zamlouvá 9-5 s těma "brejlema" kolem světel??
Jo tak ja myslel ze by jste si koupili co se libi ji 😄 . Obpoved je otauku ohledne faceliftovane 9-5 je kratka- nelibi se mi. Za to faceliftovana 9-3 to je krasa :yes:
bejt to naní tak už drandim v Mini, Smartu, Fiatu 500 anebo Lancii Ypsilon... 😄 K těm Saabům - souhlas 9-3 ač ne nová, po faceliftu vypadá skvostně. Zato 9-5 která se mi vždycky líbila dokázali zprasit takovým způsobem, že designera bych za to poslal na zkušenou do některé z čínských fabrik. :-! Je to škoda, v těch okulárech je to dost hrůza. Ostatně kdy vyjede nová 9-5?? Bylo by už sakra na čase!
Mlada ted se nedavno zminila o Ypsilonu ale to je ciste jeji vec :-! . Ja jsem i faceliftovanou 9-3 zkousel a udelala na mne vyjimecny dojem ( i kdyz bylka v dieselu)- kdyby jsme nemeli ve firme tak z.......u politiku ohledne aut mozna bych do ni sel po soucasnem sluzebaku. Vyborne jizdni vlastnosti kultivovany motor ( aspon proti soucasnemu 2,0 TDi), dobra cena a skvely interier
čoveče to bych u nás ve firmě muse ředitelovat, abych si mohl říct o auto typu Saab 9-3.. 😄 Jinak ta mrňavá Lancia se ženskejm všeobecně líbí. Zatím se skoro všem se kterejma jsme se o tomhle autíčku bavili líbila. 9-3 jsem řídil minulou generaci. Jednalo s o verzi Viggen a jestli máš rád Saaby tak ti ani nemusím vysvětlovat o jaký zážitek šlo... 😉
Reknu ti to jinak- cena 9-3 co jsem ridil byla srovnatelna s cenikovou cenou sluzebniho Passata. Viggen hodne ostra verze co rvala asfalt :yes: . Vubec netusim proc edici Viggen prestali delat i kdyt ta nova edice Turbo-X nemusi byt taky zla 😉 . Nedavno jsem zkousel S60 R a zajimave svezeni- divny podvozek ale doslova brutalni motor >😒]
Toho Viggena je určitě škoda. Ono to nebylo jen o motoru ale i o velice pěkných sportovních doplňcích. To ti dnešní Turbo-X nenabídne. Jinak to auto ač slabší bylo charakterově Volvu S60 R celkem podobné. Podvozek tak trochu nestíhal motoru. Ale svezeníčko i tak parádní. Celkem často na něj vzpomínám. Passat jak tu skoro všichni víme je předražený mainstreem, kde cena trochu nekoresponduje s nabízenou užitnou hodnotou. A přece je nejprodávanější... zvláštní, já bych ho doslova nechtěl. Apropos kde makáš?? V praze??
Brno je zlata lod 😉 Ale obcas do prahy zaskocim znas to po Route 666 je to kousek a tak 😉 . Passat je Passat neurazi nenadchne- takze z pohledu firem idealni sluzebak. Muzu rict ze ac ho parkuji rok na ulici doted mi ho nikdo ani jeste neojel korunou- C30 by uz asi ani nemela zrcatka. Navic ona cenikova cena u Passatu je jina nez nakupni aspon v pripade fleetu- pokud mam info tak my Passaty nakupujem za 700 a maji cenikovou nekde okolo 900.
BTW: Jaky mas mail neco ti poslu
BTW: Jaky mas mail neco ti poslu
Ono fleetové ceny vypadají jinak u všech značek, než ty normální ceníkové, to já vím. Ale o předraženosti passata jsem přesvědčen. To že se mi nelíbí rozhodně neznamená, že bych ho tu chtěl pomlouvat. To ne. Je to solidní kvalitně postavené auto s některými, dnes již trochu zastaralejšími motory a bohužel ne moc povedeným designem. Ale máš pravdu - v šedé metle služebáček jako víno. 😉
Ja mam ve stribrne hec :no😒br />
jaky mas ten mail?
no já mám služebák bílej.... ;-\ ale čtyřka je tmavě modrá metla. mejl mám: pierro@email.cz
covece nenapadlo te nekdy ze "100 lidi 100 chuti" a u designu to plati na 100% , pises o A3 jako o designerskem sqostu a ze jinak to ani bejt nemuze, ale ne vesm se tenhle designerskej sqost libi 😄 tak jako se nekomu libi treba C4, Megan, Focus, Astra, tak tobe se libi A3, ale to neznamena ze je to designerskej sqost, tim je jen pro tebe a pro ty co se jim A3 libi ze segmentu nejvic 😉 , opravdu me zacina pripadat ze vidis skrze ruzove brejlicky vsechno ruzove a jina varianta proste podle tebe neexistuje, takovi lide sou oznacovani za fanatiky
Co je všem po GTI. Je to extremista do koncernu a předělat to nejde - zkus předělat Bin Ládina na křesťana. Pro něj má i Fabka dokonalé proporce a 1,4 TDI je nejlepší motor na světě ve své třídě. Tím nikoho neuráží. Jeho příspěvky poznáš i bez nicku a poznávacích slov podle vlastního slohu a proto tady je za nejvíce charismatickou osobu. Škoda jen někdy toho urážení ostatních a nacionalismu.
Nikoho jsem tu nikdy neurazil A pokud ano, šlo o primitiva, takže tě to nemusí mrzet. Odděluj prosím nacionalismus od patriotismu. Mezi těmito výrazy panuje přímo fatální rozdíl. A ještě bych tě upravil. Fabia nemá dokonalé proporce podle mne, Fabia má aktuální i nadčasové proporce obecně. Co si o Fabii myslím já, to jsem tu zatím nenapsal...
Jinak díky za (byť svéráznou) obranu...
Jinak díky za (byť svéráznou) obranu...
Růžové brýle, Samanare, to je slogan, jehož význam používáš ve spojitosti s fanatismem nepřesně. Fanatici mívají místo brýlí temno... růžové brýle "nosí ti" kteří si věci tzv. malují, tedy nevidí je reálně, ovšem nikoliv fanaticky.
Koneckonců nezaměňuj si i další pojmy. Co se tu komu líbí nebo nelíbí, to tu nikoho nezajímá a už vůbec to nemá nic společného s tím, zda a který design auta je skvostný. Zde hovoříme než o designu, Tebou užívaná hodnotová kategorie Líbí/nelíbí je kategorií z mateřské školky. Ale pokud tedy mermomocí zde chceš vypisovat, co se ti líbí případně nelíbí, pak tím jen veřejně sděluješ svůj vkus případně nevkus. O designu aut však tohle nevypovídá vůbec.
Koneckonců nezaměňuj si i další pojmy. Co se tu komu líbí nebo nelíbí, to tu nikoho nezajímá a už vůbec to nemá nic společného s tím, zda a který design auta je skvostný. Zde hovoříme než o designu, Tebou užívaná hodnotová kategorie Líbí/nelíbí je kategorií z mateřské školky. Ale pokud tedy mermomocí zde chceš vypisovat, co se ti líbí případně nelíbí, pak tím jen veřejně sděluješ svůj vkus případně nevkus. O designu aut však tohle nevypovídá vůbec.
Leč mi jenž nemáme školy designu, či školy umělecké, nemůžeme hodnotit nic víc než to líbí/nelíbí. Návštěva Národního technického muzea a Národní galerie z nás znalce designu neučiní a můžeme pouze světu sdělit - líbí/nelíbí.
Tedy můžeme jej hodnotit a cítíme se býti znalci, ale diskutéry z legendární Katovny nikdy nebudeme 😉
Tedy můžeme jej hodnotit a cítíme se býti znalci, ale diskutéry z legendární Katovny nikdy nebudeme 😉
Tatro, s těma školama opatrně. Za Á, názory nás, kteří ty školy máme, tu stejně nejsou brány o nic významěji, než ty ostatní - už jen proto, že jsme na internetu a tady může o svým vzdělání a věku každej tvrdit, co chce. Za Bé, školou estetiky je jen a pouze život a rozhled, jež v něm jsi ochoten obsáhnout. Zrovna včera jsem byl v kině na úžasným filmu. Ty znuděný tváře, šustící pytlíky od čipsů a všudychroupající popkorn mě jen ujistil, že tahle ochota je bohužel v našich končinách bolestně poznamenaná čtyřiceti rokama teroru, kdy nám byly vštěpovány poněkud jiný hodnoty estetiky. Vejdi někdy do galerie, rozhlídni se, kolik mladých lidí jí dává přednost před civěním na bednu. Pak si zajeď do Paříže a porovnej to v Louvru nebo v Orsay. Tam chodí na renesanční mistry koukat děti z mateřský školky a kreslej si s "tetou" obrázky. U nás? U nás jim v MŠ pustěj Tele Tubbies a jsou šťastný, že od nich maj na hodinku klid. V tomhle budu GTIho bránit ze všech sil, protože jeho přístup je správnej. Mám ze svýho oboru s hodnocením "líbí/nelíbí" bohatý zkušenosti. Ovšem těch, kteří jsou ochotní připustit, že každý jsme odborník na něco jinýho, těch je žalostně málo. Totiž u nás rozumí designu každá sekretářka 😉
Ať chceme nebo ne je to stále o líbí/nelíbí. Ti staří mistři jsou taky "probraní" v průběhu let podle líbí/nelíbí. Určitě si někdo neřekl: "nelíbí se mi to, nechápu to, ale nechám to pro další generace". Hodnocení designu stylem: "To je kvalitní design. Kdo to řekl? No přeci já!" Neberu v potaz, pak je pro mne hodnověrnější "mrzké" líbí/nelíbí.
Dobrý design, resp.kultura jako celek má dráždit šedé buňky mozkové (díky za ty slova Agatho Christie), a zde například oceňuji design BMW (i když nejsem jeho přívržencem), který mě nutí stále přemýšlet zda je to tak správně, či ne. Takže pokud pro mne osobně znamená kvalitní kultura/design nápor na myšlení, tak současný design Audi je pro mne líbivý, podbízivý, ale nikoliv kvalitní. Neb ta uhlazenost, dokonalost chcete-li, můj mozek uspává.
Dobrý design, resp.kultura jako celek má dráždit šedé buňky mozkové (díky za ty slova Agatho Christie), a zde například oceňuji design BMW (i když nejsem jeho přívržencem), který mě nutí stále přemýšlet zda je to tak správně, či ne. Takže pokud pro mne osobně znamená kvalitní kultura/design nápor na myšlení, tak současný design Audi je pro mne líbivý, podbízivý, ale nikoliv kvalitní. Neb ta uhlazenost, dokonalost chcete-li, můj mozek uspává.
bohuzel ale GTI se prezentuje ze on jediny je ten kdo designu rozumi a vsichni ostatni sou vlastne us jen nejaky laici, cos je samozdrejme blbost, vsichni sou laici, i ti co design delaj a maj v nem vysledky, me design zivi a rozhodne osobe nebudu rikat ze mu rozumim ve vsech jeho aspektech a ze vim jakej je ten nadcasovej nebo jakej je us davno OUT, proste mam nejakej stil a ten je pro me tim co se me "libi" a povazuju ho za nadcasovej, ale netvrdim ze je nejlepsi jako mistr GTI 😄 , proste tvrdit ze je nejake auto diamantem je jen predstava dane hlavy, pro nekoho je diamantem pro jineho neni 😉, pronekoho to muze bejt nadcasovej design, pro jineho to us je stredovek a davno prezitej design kterej us pri navrhovani davno vymenil za ten pro nej "nadcasovej"
treba me se A3 libi ale urcite bych oni nerek ze je diamantem designu v teto tride, zaprve z teto tridy znam jen to co se keme dostane bud v realu nebo na fotkach, to ale neznamena ze sem videl vse, kuprikladu v Japonsku nebo Australii sou pro tento a dalsi segmenty auta, ktera vetsina z nas nikdy ani neuvidi na vlastni oci, a jak znamo fotky skreslujou a co se nelibi na fotkach se v realu muze libit, beztak mistr GTI tuhle A3 videl jen na tech fotkach
treba me se A3 libi ale urcite bych oni nerek ze je diamantem designu v teto tride, zaprve z teto tridy znam jen to co se keme dostane bud v realu nebo na fotkach, to ale neznamena ze sem videl vse, kuprikladu v Japonsku nebo Australii sou pro tento a dalsi segmenty auta, ktera vetsina z nas nikdy ani neuvidi na vlastni oci, a jak znamo fotky skreslujou a co se nelibi na fotkach se v realu muze libit, beztak mistr GTI tuhle A3 videl jen na tech fotkach
Budu Tě muset opravit (doufám, že to takto nenapsala i Agata, to bych byl zklamaný její neznalostí). Nejde o šedé buňky, nýbrž o buňky šedé kůry mozkové. Ačkoliv je v mozku několik druhů buněk (ani jedny nejsou šedé a dle barev se nečlení) a jen šedá kůra se skládá z deseti vrstev, tak věc se má jinak... Bílá část mozku jsou výběžky buněk, které jsou uloženy v oné šedé kůře mozkové, která se skládá z těl neuronů. Jde sice o server o autech, ale osvětu lze zavádět všude 😉
Je tedy s podivem, že ačkoliv tvary aut dělají designeři, čili lidé v tomto vzdělaní, tak přesto dle Tebe to musí být nevzdělanci... Pokud by byli vzdělaní, tak by podle znalce designu GTI musely všechny vozy vypadat jako A3. Proč tedy nejsou všechny vozy stejné?
Odpověď je jednoduchá. Stejně jako ostatní, tak i ty hodnotíš pomocí líbí/nelíbí. Rozdíl je však v tom, že ty svůj názor považuješ za odborný a jediný správný. Odborník na design by toto však nevyslovil, proto jim také nejsi... 😉
Jinak řečeno: Desing není matematika, kde dva matematici by měli dojít k stejnému výsledku příkladu. Design není anatomie, kdy dva anatomové se shodnou na tom, co je ananatomické a co je již varieta či patalogický stav. Design je něco jiného, protože když se dva designéři postaví nad jedno dílo, tak jednomu se "líbí" a druhému se "nelíbí". Nebo umí snad někdo měřit design?
Odpověď je jednoduchá. Stejně jako ostatní, tak i ty hodnotíš pomocí líbí/nelíbí. Rozdíl je však v tom, že ty svůj názor považuješ za odborný a jediný správný. Odborník na design by toto však nevyslovil, proto jim také nejsi... 😉
Jinak řečeno: Desing není matematika, kde dva matematici by měli dojít k stejnému výsledku příkladu. Design není anatomie, kdy dva anatomové se shodnou na tom, co je ananatomické a co je již varieta či patalogický stav. Design je něco jiného, protože když se dva designéři postaví nad jedno dílo, tak jednomu se "líbí" a druhému se "nelíbí". Nebo umí snad někdo měřit design?