Technika
Zaujímavé síce, ale ten praktický dopad...za volant budú sadať stále väčšie a väčšie nemehlá a namiesto vlastných schopností sa budú spoliehať na techniku. Inak by ma zaujímalo, kto bude niesť zodpovednosť za škodu, spôsobenú zlyhaním elektroniky... 😄
já bych v tom vyděl hlavně usporu místa, když nebudeš potřebovat místo pro vystoupení a nastoupení tak asi na každý 4 místa bys tak mohl dostat 5 aut (odhadem), ale celkově ta technika spěje k tomu, že můžeš být nemehlo největší a budeš moct řídit, protže auto to vlastně odřídí za tebe.
Když vezmu v potaz věci co už jsou zavedeny v praxy (a nepočítám ty co se testují)😒br /> adaptivní tempomat+automat=nemusíš používat plyn a u některých verzí už ani brzdu až do uplného zastavení
navigace GPS propojená mezi auty aby se vědělo o kolonác a bouračkách, a základní věc vlastně nebloudění a znalost profilu trati+tenhle parkovací systém se jistě dá "lehce" doupravit aby uměl i předjíždět, odbočovat atd... kde vlastně toho řidiče potřebuješ, když si tu jízdu prostě nepotřebuješ užít, lae za jízdy třeba pracovat.
Když vezmu v potaz věci co už jsou zavedeny v praxy (a nepočítám ty co se testují)😒br /> adaptivní tempomat+automat=nemusíš používat plyn a u některých verzí už ani brzdu až do uplného zastavení
navigace GPS propojená mezi auty aby se vědělo o kolonác a bouračkách, a základní věc vlastně nebloudění a znalost profilu trati+tenhle parkovací systém se jistě dá "lehce" doupravit aby uměl i předjíždět, odbočovat atd... kde vlastně toho řidiče potřebuješ, když si tu jízdu prostě nepotřebuješ užít, lae za jízdy třeba pracovat.
Když náklaďák bude nakřivo tak to až tolik nebude vadit, páč k tomuhle jsou potřeba parkovací senzory vpředu, vzadu i po stranách.