Novinky
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
..jak zaznělo v Pupendu.. Tuze, tuze podařené auto. Snad jen to "dřevo" v interiéru.. Mě se to prostě nelíbí. Jinak :yes:
Design je ošemetná věc.. Krása totiž vždycky spočívá v očích pozorovatelových a navrhnout obecně líbivý tvar, příliš nee😜erimentovat s něčím, co funguje - to je oč tu běží.. Invence, esprit a lehkost myšlenky jsou víly, co chcíply s nožem v zádech. Byznys si nad tím v koupelně myje ruce a z kohoutku tečou Eura.. Ten tvar je tak předvídatelný a.... nudný! Stále se opakující refrém s lehce výstředním motivem asijských koncových světel. Bude se prodávat jako na drátkách a bude "in", ale Děd Vševěd ztratil práci a v podkroví smutně váže uzel na mašli. Už se ho nikdo nebude ptát, jak bude příští Audi vypadat, protože to každý ví -úplně stejně.. :no:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A) Kdo rozhodl, že Audi je nejkrásnější?
B) Kdo rozhodl, že Audi je nejlepší?
B) Kdo rozhodl, že Audi je nejlepší?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neurážej, pokud to nesvedeš, poputuješ velmi rychle do ignorovaných uživatelů s čestným místem No.1
Světové auto roku pro A6 před třemi roky neznamemá, že je Audi nejkrásnější. Lokální německá anketa "Zlatý volant" neznamená objektivní hodnocení "= nejlepší"
Takže ještě jednou😒br /> A) Kdo rozhodl, že Audi je nejkrásnější?
B) Kdo rozhodl, že Audi je nejlepší?
Světové auto roku pro A6 před třemi roky neznamemá, že je Audi nejkrásnější. Lokální německá anketa "Zlatý volant" neznamená objektivní hodnocení "= nejlepší"
Takže ještě jednou😒br /> A) Kdo rozhodl, že Audi je nejkrásnější?
B) Kdo rozhodl, že Audi je nejlepší?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Máš zvláštní logiku - výhra v jednom ročníku nějaké ankety zaručuje nějakému vozu doživotní titul nejlepší auto světa? Možná tak v tvém soukromém.
Anketa potvrdila výherce v roce 2005. Titul ale není definován jako "nejlepší" auto roku, ale "jen" jako auto roku, a má to své důvody. Jsme v roce 2008, diskutujeme pod článkem o Q5 - možná jsem se dost přesně nevyjádřil, ale rád bych znal odpovědi na otázky, které jsi mi zatím nezodpověděl😒br />
A) Kdo rozhodl, že Audi je nejkrásnější?
B) Kdo rozhodl, že Audi je nejlepší?
A) Kdo rozhodl, že Audi je nejkrásnější?
B) Kdo rozhodl, že Audi je nejlepší?
Ano z Audi se stal konfekcni vuz sve tridy. Nicim neprekvapi. Strategie je znama z Volkswagenu. Stejna pisnicka se hraje tak dlouho, dokud se prodava. Invence je malo.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano 😉 Technika je samozřejmě na vysoké úrovni.. Ale za tu cenu a v prémiovém segmentu nelze jinak.
>😁 :yes: když vidím Q5 tak myslím že vím jak bude vypadat příští A3 Sportback >😒]
presne tak.. Sice samotnemu dizajnu sa neda vela vytykat... Preco ale musi Q5 vyzerat ako uplna zmensenina Q7??? S pramaaaalo novymi prvkami... Preco aj A4 a A5 si musia byt tak strasne podobne (opat az zbtyocne). A4 kludne mohla z boku vyzerat zaujimavjesie, ked ze su tam dve dvere a k zadnym dveram sa ten zadok nehodi. A5 je super, A4 mohla by tiez, takto to vytvara pocit nudy. Je nieco za mnou? Je to A4, ci A5? A presne to iste - nie co je na ceste rovno predo mnou, zase mam problemy to rozoznat....
Ludom to ale vo vacsine asi nevadi a auta sa urcite budu predavat dobre...
Ludom to ale vo vacsine asi nevadi a auta sa urcite budu predavat dobre...
No podobnost A4 a A5 chápu (i když se mě tato evoluce stylu Audi moc nezamlouvá). Ale udělat Q5 jako průnik A4, Q7 a zadku podle A3 Cabrio není moc invenční... pokud A3 Sportback nebude jenom přebroušením Q5 na nižší a mírně kratší auto tak to bude pro mě šok >😁
ja by som ale pripustil podobnost A4 a A5. Nieco na sposob E90 a E92 (aj ked zas pravda je, ze E90 dizajnersky podarena moc nie je, som zvedavy, ako byde vyzerat po facelifte...). A4 a A5 su ale zbytocne podobne, teda zbytocne rovnake, navyse ten zadok A4 pri sikmom pohlade zo "zado-boku" fakt nepirstane.
S tym novym A3 Sportback ale suhlasim...
S tym novym A3 Sportback ale suhlasim...
Audi je jedna velká, snadno předvídatelná, nikoho neurážející šeď. Ale skvěle marketingově podaná, to se musí nechat. 8-s
Zdravim,jak se tak divam tak z nemeckych SUV jste jeste zapomneli Porsche Cayenne.Ale jinak pekny clanek.
Audi Q5. 3.0 TDI, Slušná výbava, devatenáctky, modrá metalíza jak na fotkách, světlý kožený interiér. Cena cca 1,5 mil. Perfektní. Kdo si tě ale koupí? No nemá cenu dávat na výběr, možnosti jsou omezené. Ano, bude to buď podnikatel, ten úspěšný co chodí v obleku a je "very busy". Nebo to bude vysoce postavený manažer, zaměstnanec velké korporace. Využití v obou případech podobné. Že by si tě koupil někdo na soukromé ježdění bude zcela výjimečný případ.
Takže tak, prvních několik let budeš jezdit opravdu hodně, ale budeš mít pravidelný značkový servis a celkově o tebe bude dobře staráno. Náklady na provoz nebudou nízké, ale podnikateli budeš vydělávat a pro velkou firmu/banku to bude "v rámci rozpočtu".
Pět let uteče, najezdíš 200tisíc, tvoje cena padne pod půl milionu a budeš měnit majitele. Kdo to ale bude? No stále ještě dost nadprůměrně vydělávající jedinec. Tvůj značkový servis bude stále dražší, provoz taky nijak levný (nafta už bude přes 40). No nejspíš to bude opět podnikatel, nebo velmi slušně placený zaměstnanec.
Dobrá, tři roky utečou, dalších 100tisíc si odsloužíš, i nadále o tebe bude vcelku slušně staráno, leasing skončí. Tvoje náklady budou stále vyšší, bez značkového servisu se tvoje složitá elektronika neobejde, podvozek, pohonné ústrojí budou nezbytně vyžadovat nové díly, majitel bude platit, hodně. Půjdeš dál.
Osmiletá Q5, tři sta tisíc, nabitá elektronikou, komplikovanými systémy, investice ve značkovém servisu nezbytné. Kdo na tebe bude mít? No průměrně situovaný člověk ne, ten nikdy ne. Podnikatel už o tebe nebude mít zájem, budeš stará a moc ojetá, potenciálně riziková. Takových jako ty bude navíc spousta. Tvoje cena půjde hodně dolů, pod 100tisíc. Pak tě koupí nadšenec. Na provoz třílitru nebude mít, na drahý servis už vůbec ne. Jako desetiletá budeš v zoufalém stavu. Každá návštěva servisu bude stát nejméně jako průměrný plat, nutné investice budou přesahovat tvoji tržní hodnotu. Neřešitelná situace. Přestaneš jezdit. Nakonec tě rozeberou a použitelné díly prodají. Tvoje sláva skončí.
Užij si ji, naplno. Zasloužíš potlesk.
Takže tak, prvních několik let budeš jezdit opravdu hodně, ale budeš mít pravidelný značkový servis a celkově o tebe bude dobře staráno. Náklady na provoz nebudou nízké, ale podnikateli budeš vydělávat a pro velkou firmu/banku to bude "v rámci rozpočtu".
Pět let uteče, najezdíš 200tisíc, tvoje cena padne pod půl milionu a budeš měnit majitele. Kdo to ale bude? No stále ještě dost nadprůměrně vydělávající jedinec. Tvůj značkový servis bude stále dražší, provoz taky nijak levný (nafta už bude přes 40). No nejspíš to bude opět podnikatel, nebo velmi slušně placený zaměstnanec.
Dobrá, tři roky utečou, dalších 100tisíc si odsloužíš, i nadále o tebe bude vcelku slušně staráno, leasing skončí. Tvoje náklady budou stále vyšší, bez značkového servisu se tvoje složitá elektronika neobejde, podvozek, pohonné ústrojí budou nezbytně vyžadovat nové díly, majitel bude platit, hodně. Půjdeš dál.
Osmiletá Q5, tři sta tisíc, nabitá elektronikou, komplikovanými systémy, investice ve značkovém servisu nezbytné. Kdo na tebe bude mít? No průměrně situovaný člověk ne, ten nikdy ne. Podnikatel už o tebe nebude mít zájem, budeš stará a moc ojetá, potenciálně riziková. Takových jako ty bude navíc spousta. Tvoje cena půjde hodně dolů, pod 100tisíc. Pak tě koupí nadšenec. Na provoz třílitru nebude mít, na drahý servis už vůbec ne. Jako desetiletá budeš v zoufalém stavu. Každá návštěva servisu bude stát nejméně jako průměrný plat, nutné investice budou přesahovat tvoji tržní hodnotu. Neřešitelná situace. Přestaneš jezdit. Nakonec tě rozeberou a použitelné díly prodají. Tvoje sláva skončí.
Užij si ji, naplno. Zasloužíš potlesk.
Podle toho, co tady píšeš by absolutně nemělo cenu vyráběr auta s nějakou výbavou, nebo technikou. Doba, kdy bylo možné s určitou manuální zručností opravovat auto doma v garáži je prostě pryč. Odešla s příchodem elektroniky v motorech, klimatizace a bezpečnostní elektroniky. To ale není na škodu. Audi nejsou auta pro lidi s průměrným příjmem. Jsou prémiovým zbožím pro lidi s prémiovým příjmem. To, že se stěží dožije 20-25 let provozu jako Škody 105/120 je sice na snadě, ale spíš bych to připisoval cenám pohonných hmot, které tam taky zmiňuješ, než tomu, že si někdo nebude moci dovolit servis. To přijde podle mého názoru dříve.
No, spotřebu kolem 10-12 litrů i při ceně 40,-/l člověk s průměrným příjmem ustojí. Servisní zásahy v řádech desetitisíců asi sotva - a že jich tam po 200tkm bude čím dál víc. Celkem by mě zajímalo, co s těmahle autama ve stádiu ojetin bude. Dnešní kupci takovýchhle ojetin co si je pořizují kvůli vyšší prestiži, místo té nové nižší střední - střední na kterou mají, si podobný nákup v budoucnu setsakra rozmyslí - ať už kvůli řádově vyšším nákladům na servis, či jejich následné faktické další neprodejnosti.
Myslí, že žádná auta, která se v poslední době vyrábí budou mít životnost jako auta vyrobená třeba před 10-20 lety...
Je to daný elektronikou a celkově náročnou a drahou technikou. Sotva se najde 3,4 majitel vozu, který bude chtít cpát velké peníze do 10 let starého auta.
V téhle době se ještě dají auta vyrobená v minulém století levně opravovat v servisech, případně doma v garáži, ale dále netuším jak to bude vypadat.
Sotva si dokáži předtavit kluka v roce 2020, který si jako první auto koupí třeba BMW 320i vyrobené v roce 2005, nebo tak něco a bude si to udržovat sám tak jak to teď často chodí. 😄
Je to daný elektronikou a celkově náročnou a drahou technikou. Sotva se najde 3,4 majitel vozu, který bude chtít cpát velké peníze do 10 let starého auta.
V téhle době se ještě dají auta vyrobená v minulém století levně opravovat v servisech, případně doma v garáži, ale dále netuším jak to bude vypadat.
Sotva si dokáži předtavit kluka v roce 2020, který si jako první auto koupí třeba BMW 320i vyrobené v roce 2005, nebo tak něco a bude si to udržovat sám tak jak to teď často chodí. 😄
já si naopak myslím, že zrovna tyhle "startovní" modely jednotlivých řad by mohly být i relativně dobře provozovatelné - málokdo do nic bude cpát nesmysly typu aktivních podvozků, řízení .... u luxusních vozů nacpaných od ventilku až po anténu vším možným i nemožným to bude ale určitě jiná káva
no tak pravda je, že čím méně výbavy, tím méně pozdějších problémů 😉 ale...
kdo ví jak bude za 15 let fungovat navigace, elektrický sedačky a atd.
kdo ví jak bude za 15 let fungovat navigace, elektrický sedačky a atd.
tak tak, čím míň ptákovin zpříjemňujících život prvnímu ev. druhému majiteli, tím líp pro ty co tyhle auta dojíždějí 😄
tjn... ja teda nebudu tvrdit, ze nemam rad luxusni vybavu. sice ve svym aute toho moc nemam, ale i tak si neumim prestavit zivot bez el. oken a posilovace treba. az dostuduju a zacnu si kupovat novejsi auta tak se taky budu snazit mit co nejkomfortnejsi vybavu.
jen fakt nevim v cem bude jezdit treba muj syn jednou. pokud mu nebudu moct koupit new auto tak nevim pak co... 😄
jen fakt nevim v cem bude jezdit treba muj syn jednou. pokud mu nebudu moct koupit new auto tak nevim pak co... 😄
Dalsi zbytecny lži-SUV. Je taky zajimavy se podivat, jak se z pomerne ostryho navrhu dostali k dizajnu "lekla ryba". Do roka ockavam 7mi mistnou verzi a kabrio... nuda a sed.
Q7 a Touareg je pro obdobi ropne krize moc velky a neohrabany, Tiguan na golfim podvozku zase maly. Tohle je presne ono. :yes:
Když německé malé SUV... tak žádné... a co se týče Q5... tak Audi jsem vždycky bral jako méně nudnou varianty VW... teď se to obrátilo... nuda VW byla překonána... jsme v roce 2008 a tohle je opravdu málo... 8-s ... i když chápu, že zákaznická základna je pevná (gratuluji), takže prodávat se to asi bude...
Q5 se bude vyborne prodavat. Manzelky, milenky, pritelkyne po nem budou silet. Predstavit si muze, za volantem mohu pouze v podobe Richarda Simmonse.
Designove, technicky s nicim novym Audi neprichazi. Zatim ani nemusi, pohybuje se v dobrem prumeru.
Designove, technicky s nicim novym Audi neprichazi. Zatim ani nemusi, pohybuje se v dobrem prumeru.
Tak to máme komplet. Volvo, BMW, Mercerdes, AUDI... jeden lepší než druhý, každý svébytný, každý originální, nemůžeš si nevybrat. Velikost velmi "ekologická", praktičnost na úrovni absolutna, cenová přístupnost v rovině očekávaného.
BMW X3 byl (je) ten, který stále definuje tvar segmentu. Volvo XC60 nám představuje severskou bezpečnostní variaci, je to auto pro chytré lidi, co umí žít. Mercedes GLK je ze všech nejuhrančivější, pravděpodobně nejdéle vydrží svěží a je to ten, který majitelům bisexuálních výtvorů předvedl, jak má vypadat auto. Jo, je to jednoduché - auto má vypadat jako... auto. No, a nyní tedy Queen5... Je dokonalá, audiovsky standardně vybalancovaný mix sportovního děla a elegantních křivek. Takhle přesně to má mít chlap, kterej se v životě orientuje a nelakuje si nehty, rád. Ostrá tvrdá sportovní kára, s jiskrou, co tě sežehne na troud. X3 je na mne svým způsobem až příliš vizuálně "měkké" (zde přitákávám spíše i😜ětce), Volvo možná až příliš milé, Mercedes možná až příliš nápadný (což je ovšem objednávka doby), takže si umím představit, že člověk bude dnes jezdit v královně... samozřejmě fantasticky, neb technicky je to vrchol, přičemž vnitřně ho dokonale uspokojí ten neprvoplánový vizuální efekt klasy a na odiv nedáváná potence... Tak poklekni před královnou, není bitva, kterou bys za ní (a s ní) nedotáhl k vítězství. Jo, AUDI umí.
A aby mě tu někdo nenapadl z povrchní kritiky ostatních konkurenčních produktů, ty horní prémiové výtky jsou z kategorie "setiny promile"... samozřejmě, že jsou všichni dokonalí a jedineční. Ale v tomhle si jistě rozumíme. Ta auta, to není pokus se vetřít do přízně (příkladů známe hafo), ta auta tě naopak vizuálně, esteticky vedou. Vedou tě správným směrem.
P.S. je tu pár ufounů, kteří se domnívají, že každé auto každé automobilky by mělo být zcela jiné. No, asi ti ufouni neznají termín -záměrná vizuální unifikace markant - to není protimluv. My ostatní, kteří si i skrzevá charakteristické vizuální znaky aut budujeme vášně závislosti (a je jedno, zda jde o Volvo, Mercedes, BMW či Peugeot) my víme, že život je o symbolech, o hledání kotev, o budování přístavů. Ti, co jimi zmítá než bouře oceánu života, ti na tyhle hodnoty nikdy míti nemohou. Neboť jsou ti, kteří v životě ví... a pak ti ostatní.
BRAVO A.Q.V. :yes:
BMW X3 byl (je) ten, který stále definuje tvar segmentu. Volvo XC60 nám představuje severskou bezpečnostní variaci, je to auto pro chytré lidi, co umí žít. Mercedes GLK je ze všech nejuhrančivější, pravděpodobně nejdéle vydrží svěží a je to ten, který majitelům bisexuálních výtvorů předvedl, jak má vypadat auto. Jo, je to jednoduché - auto má vypadat jako... auto. No, a nyní tedy Queen5... Je dokonalá, audiovsky standardně vybalancovaný mix sportovního děla a elegantních křivek. Takhle přesně to má mít chlap, kterej se v životě orientuje a nelakuje si nehty, rád. Ostrá tvrdá sportovní kára, s jiskrou, co tě sežehne na troud. X3 je na mne svým způsobem až příliš vizuálně "měkké" (zde přitákávám spíše i😜ětce), Volvo možná až příliš milé, Mercedes možná až příliš nápadný (což je ovšem objednávka doby), takže si umím představit, že člověk bude dnes jezdit v královně... samozřejmě fantasticky, neb technicky je to vrchol, přičemž vnitřně ho dokonale uspokojí ten neprvoplánový vizuální efekt klasy a na odiv nedáváná potence... Tak poklekni před královnou, není bitva, kterou bys za ní (a s ní) nedotáhl k vítězství. Jo, AUDI umí.
A aby mě tu někdo nenapadl z povrchní kritiky ostatních konkurenčních produktů, ty horní prémiové výtky jsou z kategorie "setiny promile"... samozřejmě, že jsou všichni dokonalí a jedineční. Ale v tomhle si jistě rozumíme. Ta auta, to není pokus se vetřít do přízně (příkladů známe hafo), ta auta tě naopak vizuálně, esteticky vedou. Vedou tě správným směrem.
P.S. je tu pár ufounů, kteří se domnívají, že každé auto každé automobilky by mělo být zcela jiné. No, asi ti ufouni neznají termín -záměrná vizuální unifikace markant - to není protimluv. My ostatní, kteří si i skrzevá charakteristické vizuální znaky aut budujeme vášně závislosti (a je jedno, zda jde o Volvo, Mercedes, BMW či Peugeot) my víme, že život je o symbolech, o hledání kotev, o budování přístavů. Ti, co jimi zmítá než bouře oceánu života, ti na tyhle hodnoty nikdy míti nemohou. Neboť jsou ti, kteří v životě ví... a pak ti ostatní.
BRAVO A.Q.V. :yes:
Ach jo 😉
😉 Nemyslel jsem to osobně, spíše jako povzdech nad obecným (pro mne zcela nepochopitelným) atakem na modelovou vizuální unifikaci. Vždyť například do éry mistra Bé byly BMW dvacet let předtím stále stejné. Stále krásně stejné... jedinečné.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No z těch vymožeností, které Audi podle tohoto článku přineslo mě zaujalo jen ESP, které pozná, kolik toho je na střeše. I když je celkem logické, že toto by mělo poznat i jiné ESP, protože každé registruje zrychlení ve všech směrech, takže se pozná i naložená střecha.
No a podivovat se nad hliníkovou kapotou v roce 2008? namátkou Laguna ji měla v roce 2000, zadní dveře lehké z plastu, stejně jako přední blatníky... Ostatně A2 byla taky z hliníku, takže hliníková kapota a zadní dveře mi rozhodně jako označení technického skvostu opravdu nepřipadají
No a podivovat se nad hliníkovou kapotou v roce 2008? namátkou Laguna ji měla v roce 2000, zadní dveře lehké z plastu, stejně jako přední blatníky... Ostatně A2 byla taky z hliníku, takže hliníková kapota a zadní dveře mi rozhodně jako označení technického skvostu opravdu nepřipadají
Neblázni, Ronaulte. Polemika o tom, jestli je AUDI tahounem v technice tu působé směšně. Samozřejmě, že je. O tom netřeba diskutovat. Posuzujme nové AUDI v kontextu své třídy. Argumentace Renaultem je zcela nevěrohodná. Mimochodem, nedávno tu proběhl rozhovor s šéfem prodejů Alfy Romeo (bylo to při náběhu 159). Sdělil, že se konečně dotáhli na referenci, na BMW 3. No, jak to dopadlo, vidíme. Aktuálne zase Citroen při náběhu nové C5 tvrdí, že jejich cílem je kvalita AUDI... tak takhle to je.
Chceš-li mermomocí diskuzi mezi Q5 a Koleosem... 8-s 😄 začni. Být tebou, zatáh´bych včas vocas a lízal si rány od dokonalé kočky s Q5 na erbu.
Chceš-li mermomocí diskuzi mezi Q5 a Koleosem... 8-s 😄 začni. Být tebou, zatáh´bych včas vocas a lízal si rány od dokonalé kočky s Q5 na erbu.
Tak ještě jednou. Mluvil jsi o technickém vrcholu. V čem je ten technický vrchol? Zapomeneme-li na trochu neobratná tvrzení některých managerů, který bys ty jistě jakožto demagog první kategorie zvládl daleko lépe 😉
Všechno, co z techniky vezmeš u AUDI je vrchol velkoseriově vyráběných aut - od pohonu, dvojspojky, přes motory, materiály, až po poslední parádičku, a tou je možnost su upravit chování vozu podle svých individuálních představ. To je fantastická hračka. Vždy ob generaci se to, co se užije v prémii postupně přesouvá do mainstreamu.
Argumentuješ tu Renaultem. Renault má problém v tom že se tu a tam snaží zaujmout něčím extra, jakoby ze snového světa ačkoliv rovnejma nohama stojí po krk v mainstreamu. V tom je ten zásadní rozdíl od regulerní prémie. Aktuálně se tohle zračí (proč takovéto banality zde máme řešit?) právě v porovnání°Q5 a Koleosu. Co je ti platná kevlarová přední kapota, když nemáš pověst kár pro ostrý hopchy. Jiné světy, spojuješ teď jiné světy. Připadá mi, jako bys chtěl cpát AUDI někam pod klasický francouzský mainstream... to nedělej, tím zde těžko zaujmeš.
Argumentuješ tu Renaultem. Renault má problém v tom že se tu a tam snaží zaujmout něčím extra, jakoby ze snového světa ačkoliv rovnejma nohama stojí po krk v mainstreamu. V tom je ten zásadní rozdíl od regulerní prémie. Aktuálně se tohle zračí (proč takovéto banality zde máme řešit?) právě v porovnání°Q5 a Koleosu. Co je ti platná kevlarová přední kapota, když nemáš pověst kár pro ostrý hopchy. Jiné světy, spojuješ teď jiné světy. Připadá mi, jako bys chtěl cpát AUDI někam pod klasický francouzský mainstream... to nedělej, tím zde těžko zaujmeš.
Audi má pověst auta pro ostrý hochy? Asi žiju fakt v Polsku. Ale vážně, ty si vybíráš auto dle pověsti? Nevím jak ty, ale já kašlu na image auta. Ta je stejně na nic
Nesnaž se mě nachytávat a dokazovat mi žes někde zaslech, že auto pro ostrý hochy je především panda... Sakra Tatro, jestli nevnímáš to, že audi tvoří technicistní auta pro ty správný chlapy, pak jsem ochoten tě doučovat. Pro začátek přečti prosím mé blogové jízdní dojmy z Q7 a TT. Samozřejmě si nevybírám auta podle tohoto druhu pověsti, neb dokáži sám odhadnout, jaké auto je z rodu elegánů a jeké z rodu ustrašených králíčků...
Aktuálně - Q5 je fantastická chlapská kára. Těžkopádnost Q7 je tatam, nastupuje až nečekaná vyváženost a vzdušnost karoserie a na svůj segment dokonalá sportovní elegance. S XC60 jsou to krásky segmentu. Naproti tomu Renault je klasická produkce pro méně majetné vrstvy, klasický francouzský mainstream. Koleos, to je konfrontační téma dne. Tedy nikoliv moje. To Ronault tu předhazuje avantgardu Renaultu oproti AUDI... bože.
Aktuálně - Q5 je fantastická chlapská kára. Těžkopádnost Q7 je tatam, nastupuje až nečekaná vyváženost a vzdušnost karoserie a na svůj segment dokonalá sportovní elegance. S XC60 jsou to krásky segmentu. Naproti tomu Renault je klasická produkce pro méně majetné vrstvy, klasický francouzský mainstream. Koleos, to je konfrontační téma dne. Tedy nikoliv moje. To Ronault tu předhazuje avantgardu Renaultu oproti AUDI... bože.
Tak auta pro ostrý hochy určo nejsou SUV. Ostří hoši přece nedělají kompromisy.
Za druhé Audi hraje ligu, kde průměr znamená být nejhorší, takže vždy tam budu předpokládat jízdní vlastnosti na špici. A nic proti tobě, ale TT 2.generace a hlavně Q7 mě zanechává zcela chladnými. Prostě nejsou mým šálkem kávy.
Q5 mi připadá jako deja vu. Vše jsem již někde viděl. Oproti tomu GLK je jako ze sna. Ze sna o domestikovaném "G". Ze sna, kde se marketing nebojí překročit vlastní stín a nepoužije na nový model křivky, které s úspěchem použil, a použije, na jiných modelových řadách. Ze sna kde zase budu moct rozeznat jednotlivé modely aut na kilometr daleko.
Za druhé Audi hraje ligu, kde průměr znamená být nejhorší, takže vždy tam budu předpokládat jízdní vlastnosti na špici. A nic proti tobě, ale TT 2.generace a hlavně Q7 mě zanechává zcela chladnými. Prostě nejsou mým šálkem kávy.
Q5 mi připadá jako deja vu. Vše jsem již někde viděl. Oproti tomu GLK je jako ze sna. Ze sna o domestikovaném "G". Ze sna, kde se marketing nebojí překročit vlastní stín a nepoužije na nový model křivky, které s úspěchem použil, a použije, na jiných modelových řadách. Ze sna kde zase budu moct rozeznat jednotlivé modely aut na kilometr daleko.
Jo, dobrý, píši to nahoře. Počkej naživo, Q5 bude velmi identifikovatelná. Přebila Q7 elegancí.
Jediné čemu jsem rád, že Q5 není zmenšená Q7. Což je tak krásný vůz až se mi ježí vlasy 😉
Stejně je sranda, že co pro jednoho je dokonalý design, který se dá uplatnit na všechny modely, je pro druhého designerská impotence. 😄
Stejně je sranda, že co pro jednoho je dokonalý design, který se dá uplatnit na všechny modely, je pro druhého designerská impotence. 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vím, že je to zcela mimo mísu, ale... V Praze není překvapením potkat na silnici ani Rolls-Royce nebo Veyron, Ferrari a Lambo nebo desítky Porschat. Natož Bentley. 😉
Image netvoří věci, ale vytváří ji onen člověk. Ostrý hoch nejezdí v SUV, ten si rovnou koupí "G", defíka nebo H1. Ale tvrďák, který si chce hrát na ostrého hocha, tak ten si to SUV koupí. No a pak je tu těch 70% kupců, kteří ho koupí kvůli prostornosti a pocitu bezpečí. Ale ostří hoši a SUV? Těžko
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To by nám měl napsat Ronault 😄
Na to jakými odborníky se tady pánové děláte, byste měli znát Koleose... Pokud ne, tak se sice nedivím, ale o něčem by to vypovídalo a mnoho věcí vysvětlovalo 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vtipností jsi nikdy neoplýval 😉
Strašně mi připomínáš jednoho slováka, který se semnou jednou v hospodě taky přel o Oktávii. Jmenoval se Roman.
Je pravdou, že on se mnou nepřel, spíš sám pro sebe obhajoval svou volbu aniž bych mu řekl, že si vybral špatně. A pořád dookola mlel totéž, že Oktávie je přece dobré auto, tak proč by si měl koupit jiné? A pořád a pořád. No ještě že v té hospodě bylo více lidí a dostatek piva...
Strašně mi připomínáš jednoho slováka, který se semnou jednou v hospodě taky přel o Oktávii. Jmenoval se Roman.
Je pravdou, že on se mnou nepřel, spíš sám pro sebe obhajoval svou volbu aniž bych mu řekl, že si vybral špatně. A pořád dookola mlel totéž, že Oktávie je přece dobré auto, tak proč by si měl koupit jiné? A pořád a pořád. No ještě že v té hospodě bylo více lidí a dostatek piva...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Argumenty jsem Ti psal včera... Když jsem zjistil (a nejen já), že to nemá cenu, tak se jen bavím a baví mě to 😉
Na Tvoje průpovídky platí jedno okřídlené heslo: Image je na nic, poslouchej instinkt. A proto raději kevlarovou kapotu.
Ovšem, budu si asi muset změnit nick, protože ať je jakékoliv téma, tak je diskuze rovnou stočena na Renault... 8-s
Ovšem, budu si asi muset změnit nick, protože ať je jakékoliv téma, tak je diskuze rovnou stočena na Renault... 8-s
Když se tady tak zarputile oháníš technickým přínosem Renaultu, tak nám pověz co převratného nám přinesla nová Laguna?
Já však Lagunu III neoznačil za technický vrchol... nebo případně mi ukaž kde 😉 A když teda chceš, tak aspoň vzkříšení říditelné nápravy, takže krom vysokozdvižných vozíků bude mít říditelnou zadní nápravu i Renault Laguna III >😒] :-!
Jo, laguna vrcholem je. Nikoli technickým obecně, nýbrž vrcholem Renaultu... Renault je z francouzské trojky nemainstreamovější produkce. Pokud by se mělo uvažovat o jisté francouzské prémii (nedá se samozřejmě srovnat s prémií neměckou) pak je jí Citroen.
Kdo se projel v laguně, ví, že tak úplně Renault nedomyslel siluetu, která se podepisuje na stísněnějších poměrech na zadních sedadlech. Možná zaujal vertikálně orientovanou přístrojovou deskou se skoroabsencí středového panelu, a sympatickými jízdnímu vlastnostmi v dvoulitrové naftě. Ovšem pozor... je to "jen" klasický mainstream s vizualitou, která toho moc nedokáže - viz. C5, nová Vectra. Na nějaká QUATTRA, a MMI zapomeň... ta říditelná zadní náprava... téma v kontextu celé produkce o ničem. Pár tisíc aut ročně.
Kdo se projel v laguně, ví, že tak úplně Renault nedomyslel siluetu, která se podepisuje na stísněnějších poměrech na zadních sedadlech. Možná zaujal vertikálně orientovanou přístrojovou deskou se skoroabsencí středového panelu, a sympatickými jízdnímu vlastnostmi v dvoulitrové naftě. Ovšem pozor... je to "jen" klasický mainstream s vizualitou, která toho moc nedokáže - viz. C5, nová Vectra. Na nějaká QUATTRA, a MMI zapomeň... ta říditelná zadní náprava... téma v kontextu celé produkce o ničem. Pár tisíc aut ročně.
Kastličkování aut do prémií, mainstreemu, subprémií je asi tak dokonalé jako kastličkování lidí... a několik populací se o to již neúspěšně pokusilo, nedávno jeden Áda, který stál u vzniku VW 😉
Jasně, když už nevíš kam dál, spustíš evergreen diskuzních primitivů (nezlob se ale je to tak).
Jo, beru na vědomí, že ty nevnímáš základní členění automobilové produkce mezi lowend, mainstream, prémie, lux, lépe řečeno, že je považuješ za nesmysl. Proto také asi můžeš lagunu považovat za to samé co BMW5 8-s 😄
Jo, beru na vědomí, že ty nevnímáš základní členění automobilové produkce mezi lowend, mainstream, prémie, lux, lépe řečeno, že je považuješ za nesmysl. Proto také asi můžeš lagunu považovat za to samé co BMW5 8-s 😄
Nemusím mít kastování k tomu abych poznal rozdíl. Pokud ty ten rozdíl nepoznáš a potřebuješ na každé auto nálepku s nápisem "lowend", "mainstream", "prémie", "lux", abys poznal, co kupuješ, tak to se v autech moc nevyznáš.
Pokud Ti k tomu ještě má nálepka či logo na kapotě zvětšit ego, případně přirození, tak se není co divit Tvému křiku, když Ti bourají modly 😉
P.S.: BMW 5 je jiný segment, to ses netrefil ve svém škatulkování... plete se to, co? >😒]
Pokud Ti k tomu ještě má nálepka či logo na kapotě zvětšit ego, případně přirození, tak se není co divit Tvému křiku, když Ti bourají modly 😉
P.S.: BMW 5 je jiný segment, to ses netrefil ve svém škatulkování... plete se to, co? >😒]
Mně ne, já se orientuji poměrně přesně, to tys asi nepochopil mou jemnou ironii... . Zajímavé je, že o egu se tu zásadně zmiňují ti, co nám podsouvají, že milionáři Evropy (jak tu kdysi geniálně napsal kolega Lowkick) jezdí zásadně Renaulty... 😄
Hele a co u tebe dělá ta nálepka na kapotě u tvojí vysněný značky?
Prvně musím upozornit, že nick neodpovídá mým snům.
No a pokud jde o aktuálně splněný sen, tak je pevně přišroubovaný abych o něj znovu nepřišel >😁
A u snu...? No to nevím, já bych těch aut chtěl asi více, proto asi konkrétní sen není. A ty sny se mění.
No a pokud jde o aktuálně splněný sen, tak je pevně přišroubovaný abych o něj znovu nepřišel >😁
A u snu...? No to nevím, já bych těch aut chtěl asi více, proto asi konkrétní sen není. A ty sny se mění.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
O tom, že bude technicky Q5 na špici daného segmentu není pochyb. Nebo se ti v tom voze něčeho nedostává?
Technicky inovativní prvky, přesněji řečeno nové technologie se vždy objevují v luxusním segmentu typu A8, odkud se postupně snášejí do nižších pater jednotlivých tříd.
A řiditelná zadní náprava? Ano jako komfortní prvek výbavy je přínosem, řidič tolik nekroutí volantem a vůz je obratnější. Ale očekává od Laguny této někdo sportovní chování?
Technicky inovativní prvky, přesněji řečeno nové technologie se vždy objevují v luxusním segmentu typu A8, odkud se postupně snášejí do nižších pater jednotlivých tříd.
A řiditelná zadní náprava? Ano jako komfortní prvek výbavy je přínosem, řidič tolik nekroutí volantem a vůz je obratnější. Ale očekává od Laguny této někdo sportovní chování?
V tom máš pravdu.
Je to však v tom, že mě vždy překvapí některé prvky "výbavy", či spíše novinek, které jsem prostě již někde viděl... to pak trochu zírám, že se z komára velblouda. Je příjemné mít hliníkovou kapotu a zadní páté dveře, ale je nutno si uvědomit, že o závratné novinky nejde... možná by mělo jít o trochu větší objektivnost redakce. Ale zase, kdo to má všechno vědět 😉 >😒]
Je to však v tom, že mě vždy překvapí některé prvky "výbavy", či spíše novinek, které jsem prostě již někde viděl... to pak trochu zírám, že se z komára velblouda. Je příjemné mít hliníkovou kapotu a zadní páté dveře, ale je nutno si uvědomit, že o závratné novinky nejde... možná by mělo jít o trochu větší objektivnost redakce. Ale zase, kdo to má všechno vědět 😉 >😒]
Po A5 dalsi nadherna Audinka... Brawo :yes:
Příspěvky se změnily v politickou šaškárnu. Zvláště souboj ultraVWextremista s Marriánkem. Bez germánského původu jsou auta k ničemu a patří do plynu dle tradic "G". U druhého nenávist ke koncernu a ještě s rudou příchutí, která nemá nic společného s Ferrari. Do toho ještě někteteří růžověobrýlení obránci svých oblíbených značek a groteska je na světě. Oni však za to nemůžou, myslí si že jen oni mají pravdu tak jako každý jiný vyšinutý extremista, který střílí do lidí pro dobro všech. Skutečný rozum tady zastává pár jedinců, kteří napíší příspěvek jen málokdy, ale s dokonalým postřehem, jenže to vlastně a ni nikoho nezajímá
Audi bylo je a asi vždy bude ocaskem bmw a mercedesu.Někde jsem zde v diskuzi četl že audi je technicky na vrcholu.Tak to bych chtěl vědět na jakem.
Začnu OT:internet má obrovskou výhodu,že člověk nemusí do hospody, aby slyšel(čet)neuvěřitelné množství potomostí.Je to rychlé,levné(platím paušály za připojení a ne pivo),nemusím sedět v začouzeném prostředí,pivo nepiji a kdykoliv mohu sednout do auta,nikoliv do "zbytečnosti" a jet.
K věci:takže další zbytečné auto na světě.BRAVO!Prostě někteří musí sedět výš a chovat se agresívně vůči ostatním.
Na rozdíl od jiných si kupuji nikoliv virtuální auta a dál to neřeším. :-!
K věci:takže další zbytečné auto na světě.BRAVO!Prostě někteří musí sedět výš a chovat se agresívně vůči ostatním.
Na rozdíl od jiných si kupuji nikoliv virtuální auta a dál to neřeším. :-!
Zapomněl jsi dodat, že SUV žerou děti 😄
Kdybys chtěl k tomuto dojít, tak by to jistě šlo, protože každý objekt se součástí systému a postupně bychom se mohli dostat k tomu, že sice nejí děti, ale děti na provoz SUV mohou doplatit... ale konec absurdity... poněkud se v práci nudím dneska, jak koukám >😁
To nevím, ale někteří jedinci "žerou" sedět v černém autě o půl metru výš než ostatní a hrát si na nadlidi.Ale uznávám, že osobnosti máš uvedeny dobré,s tím souhlasím.BTW: motor Tatry W 22,2 litru z roku 1936 v tatrováckém muzeu je perfekt,že? Pro neznalé dějin: 3 x 6 válců, vznětový,nepřeplňovaný...300 k.Nádherné technické dílo. :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to třída pro blondýnky, milenky zbohatlíků, bezohledné řidiče a hlavně na prodlužování péra! Naopak není vhodné pro abstinenty, nekuřáky, milovníky chatových osad a nedělní vajíčkáře. Už to tady nekdo psal, ať to nemusim číst?
de facto už jeden jo. Akorát zapomněl, že SUV žerou děti :-!
Opakovaný a navíc blbý pokus o "vtipnost",tatrováku.Stačí to napsat jednou,ne stokrát.Takže děti nežerou, ale jejich řidiči hodně často ohrožují všechny kolem sebe, vč. těch dětí na přechodech. V sousedním městě jeden takový fičus s SUV sejmul dítě,to je na tom po týdnu stále proklatě zle a doktoři kolem něj běhají non stop.Přitom seděl vysoko,tak přece musel vidět, že dítě přechází na označeném přechodu a v protisměru auto zastavilo.Si to kupují skrz bezpečnost,přece,bývá argument...tak je fakt,že jemu se,bohužel, nestalo nic. :no:
Řidiči SUV ohrožují ostatní jako hovada v jiných autech. SUV moc nemusím, ale určitě se v nich nenajde větší procento blbců než v jiných typech aut.
Řečnění typu "on to dítě musel určitě vidět" přímo zbožňuji. Určitě to děcko viděl, zapnul stěrače a přidal plyn. Tím ho neomlouvám, podle toho co popisuješ to byla jeho chyba a měl by vyset.
Ty tvoje nenávistné kecy k řidičům SUV nejsou už ani k smíchu a ani pláči. A ano opakovaný vtip není vtipem, taky jsem se na podruhé nesnažil být vtipný, ale popisoval jsem myšlení některých lidí.
Řečnění typu "on to dítě musel určitě vidět" přímo zbožňuji. Určitě to děcko viděl, zapnul stěrače a přidal plyn. Tím ho neomlouvám, podle toho co popisuješ to byla jeho chyba a měl by vyset.
Ty tvoje nenávistné kecy k řidičům SUV nejsou už ani k smíchu a ani pláči. A ano opakovaný vtip není vtipem, taky jsem se na podruhé nesnažil být vtipný, ale popisoval jsem myšlení některých lidí.
Tak to je blábol skutečného dealera vajíček od rodičů ze sousední vesnice!😊))) Kdyby měl "normální" auto a nejlépe nižší stř. třídy, tak by se myšlenkové lynčování nekonalo??? To jsi měl napsat, než jsem jel na pivo, docela bysme se pobavili!
😄 Hezké, moc hezké. Jeden tu ještě pod aktuální produkcí dovodil, že AUDI je než běžnej průměr (asi neví, co znamená slovo - průměr) a jinej tu trumfuje nad Qpětkou Koleosem. Asi sám sebe... Jinak vše ve starých kolejích - švorcák standardně v amoku, diamantovej kovboj natěšeně už vybírá barvu kůže sedadel. Prostě svět aut v Česku. Já myslím, že my jsme tu v listopadu 89 udělali přímo revoluční chybu. měli jsme tu vyhlásit stav prémiového komunismu a byl by klid. Diskutovali bychom zde o tramvajích a traktorech... no, diskutovali... to jsem asi přehnal. Asi hodně. Asi hodně moc 😉
Po večerním losování sportky si třeba nějakej "švorcák" začne vybírat barvu kůže a pozná, jakej je kovbojskej život, než si hodí kšandu, protože všechno rozfrcá dřív, než se vzpamatuje a vrátí se ke svým heslům, že image je na nic.😊)
Na blogu - [odkaz] jsme v diskuzi společnými silami konečně konečně zdefinovali tři základní axiomy světa aut😒br />
- Jsi než to, co tvůj vůz
- Jdi do garáže a pohleď na své auto, koukáš na sebe
- Přesně to, co si můžeš myslet a myslíš o svém autě jsi nucen si myslet i o sobě.
Toto jsou tři axiomy v nichž se svět lidí protíná dokonale se světem aut.
- Jsi než to, co tvůj vůz
- Jdi do garáže a pohleď na své auto, koukáš na sebe
- Přesně to, co si můžeš myslet a myslíš o svém autě jsi nucen si myslet i o sobě.
Toto jsou tři axiomy v nichž se svět lidí protíná dokonale se světem aut.
S tím naprosto souhlasim. Jeden můj známý mě při mém výběru nového vozu přesvědčil, abych neslevoval ze svých standardů větou "když ti nevadí, že se z něj v garáži pobleješ...".
Skutecne vis, co je to AXIOM ? Jinak tedy, kdysi jsem ve tvem textu zahledl, ze jiz nepatris mezi nejmladsi. Ale asi jsem se prehledl.. ;-\
jejda GTI niekedy tu pises velke nezmysly 😄
.
1 ak niekto nema auto nie je nicim?
.
2 ak niekto nevie zist do svojej garaze pretoze je napr na vozicku alebo iobilny resp garaz nema, tak tiez nie je nicim?
.
ak uz ten stastnejsi zide do garaze (ak teda garaz ma za ano) a pozrie sa na svoje auto, tak na seba sa pozera iba v pripade ak mu kuka do spatnych zrkadiel...inak sa pozera len na PRODUKT urceny na premiestnovanie
.
3 nucen? 😄 ach...ludia sa vozia na vsetkom moznom od crepov az po zhmotneny luxus...neexistuje vsak ziadna kauzalna suvislost medzi myslienkami o sebe a nazormi na technicky stav auta napr
.
a ak nahodou v Tvojom pripade ano, tak korelacia este neznamena kauzalitu GTI
.
inak axioma je zakladna veta, ktora sa uz dalej nedokazuje, pretoze ziadny hlbsi a principialnejsi vyrok uz neexistuje...
.
ak niekto napise par hluposti a vyhlasi to za vseobecnu pravdu, to nie je axioma ale dokaz obmedzenosti jednotlivca mily GTI 😉
[slovo obmedzenosti mozes v pripade potreby nahradit aj slovami: nadradenost, narcizmus pripadne nafukanost]
.
1 ak niekto nema auto nie je nicim?
.
2 ak niekto nevie zist do svojej garaze pretoze je napr na vozicku alebo iobilny resp garaz nema, tak tiez nie je nicim?
.
ak uz ten stastnejsi zide do garaze (ak teda garaz ma za ano) a pozrie sa na svoje auto, tak na seba sa pozera iba v pripade ak mu kuka do spatnych zrkadiel...inak sa pozera len na PRODUKT urceny na premiestnovanie
.
3 nucen? 😄 ach...ludia sa vozia na vsetkom moznom od crepov az po zhmotneny luxus...neexistuje vsak ziadna kauzalna suvislost medzi myslienkami o sebe a nazormi na technicky stav auta napr
.
a ak nahodou v Tvojom pripade ano, tak korelacia este neznamena kauzalitu GTI
.
inak axioma je zakladna veta, ktora sa uz dalej nedokazuje, pretoze ziadny hlbsi a principialnejsi vyrok uz neexistuje...
.
ak niekto napise par hluposti a vyhlasi to za vseobecnu pravdu, to nie je axioma ale dokaz obmedzenosti jednotlivca mily GTI 😉
[slovo obmedzenosti mozes v pripade potreby nahradit aj slovami: nadradenost, narcizmus pripadne nafukanost]
Tohle je vyjímečná příležitost! Dnes (na počest Q5) s diakritikou! 😄 Všechny hanlivé příspěvky v diskusi nade mnou prohlašuji hned v úvodu za irelevantní! Audi Q5 je přesně takové, jaké jsem ho chtěl...designově čistým technicistním stylem Audi popsalo dynamické, moderní, mrštné příměstské SUV. :yes: Kdysi tu kdosi napsal něco v tom smyslu, že majitel nové BMW5 musí mít doma na prázdné zdi plazmu a celé to působí "studeně". ZEN se tomu říká! Jednoduché, jasné, ale ne prvoplánové, linie, které neunavují oko. Krása, kterou shledáme krásnou i za pět let. Francouzská a italská produkce připomíná v tomto kontextu papírové lakýrky do rakve...dnes oslní, zítra shnije v zapomnění (v temném koutě servisu).
Nemám nic proti GLK, nemám nic proti X3, nemám nic proti XC60 a se zalíbením spočinu pohledem na Freelanderu2...ALE Q5 je skutečný briliant!
Pro mnohé neřešitelný zenový kóan, protože jejich optika světa je zkalená nenávistí ke všemu made in Germany...to je však jejich problém. Audi má pro mne 5 kruhů, protože Q5 je již druhou zářivou "pětkou"...civilně dravé kupé A5 je tou první.
A tak co si přát víc, než dvě pětky v garáži. Jednu pro denní cesty za byznysem a druhou pro víkendová dobrodružství. :yes: :yes: :yes:
Nemám nic proti GLK, nemám nic proti X3, nemám nic proti XC60 a se zalíbením spočinu pohledem na Freelanderu2...ALE Q5 je skutečný briliant!
Pro mnohé neřešitelný zenový kóan, protože jejich optika světa je zkalená nenávistí ke všemu made in Germany...to je však jejich problém. Audi má pro mne 5 kruhů, protože Q5 je již druhou zářivou "pětkou"...civilně dravé kupé A5 je tou první.
A tak co si přát víc, než dvě pětky v garáži. Jednu pro denní cesty za byznysem a druhou pro víkendová dobrodružství. :yes: :yes: :yes:
Člověče, já tě dnes snad přivolal, nahoře cituji před chvilkou tvojí geniální "renault-větu" a najednou tě čtu... 😄 Jo, napsal jsi to moc pěkně. Audi boduje. A za lakýrky ještě palec :yes: 😉
Hezky napsane. Sam vidim podobne GLK. Q5 je podle me jak se rika pro holky.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pěkné. Tedy, pěkně napsané, škoda jen že tak slabě přesvědčivé. Ano, design je velmi subjektivní. Asi bych ani nereagoval, nebýt přirovnání italské produkce k lakýrkám. Cokoli od Ferrari, nebo jen "obyčejná" Brera či GT. To jsou mistrná díla a zcela jistě se do dějin automobilového designu zapíší tlustším písmem než tato (bezpochyby pěkná) Q5. Za čím se lidi po deseti letech budou na ulici otáčet víc, bude zcela jistě ta Brera než tato AQV.
Jsi nadšený z Audi, zřejmě v jednom jezdíš, ovšem chce to více nadhledu. Budiž, Q5 a denní cesty za business, to jistě jde, ale ideál na přesuny evropou to rozhodně není. No a A5, bezpochyby krásné auto. Záleží co si představuješ pod "víkendovým dobrodružstvím" ale jestli to co já (kvalitní kopcovité okresky), našlo by se mnoho vhodnějších. Jen u Audi třeba RS4 nebo TTS.
Fandím ti ať si ty "dvě pětky" jednou pořídíš a užiješ si dokonalou řidičskou nirvánu. :yes: 😉
Jsi nadšený z Audi, zřejmě v jednom jezdíš, ovšem chce to více nadhledu. Budiž, Q5 a denní cesty za business, to jistě jde, ale ideál na přesuny evropou to rozhodně není. No a A5, bezpochyby krásné auto. Záleží co si představuješ pod "víkendovým dobrodružstvím" ale jestli to co já (kvalitní kopcovité okresky), našlo by se mnoho vhodnějších. Jen u Audi třeba RS4 nebo TTS.
Fandím ti ať si ty "dvě pětky" jednou pořídíš a užiješ si dokonalou řidičskou nirvánu. :yes: 😉
Začnu odspoda. Dík, ale já nenapsal, že je to MÉ přání. 😉 A5 bez výhrady...Q5 je možná pro mé specifické potřeby nevhodná/malá. Myslel jsem to přesně naopak...pro byznyscesty A5 a za víkendovým dobrodružstvím Q5 😄 Dobrodružstvím rozumím lesy, hory, skály, sport...ne ručičku v červeném poli na okresce 😉 (to není útok, jen vysvětlení) "Lakýrky" pochopitelně patřily fandům francouzskoitalského mainstreamu, kteří jej staví na roveň Audi. AR řadím k prémiovkám, které mají výrobní "rezervu". 😄 Ferrari je úplně jinde. Jen s tím otáčením na ulici bych to neviděl tak jasně. Za desetiletou AR se otočí velmi pravděpodobně proto, že bude vytuněná aspoň na šest výfuků nad sebou ála lexík. 😄
Beru tvůj názor. I když přesně nerozumím pojmu "francouzskoitalský mainstream". Samozřejmě vím co je mainstream, možná právě proto nevím co do toho řadíš. I v tebou nepěkně hodnocené francouzské produkci se najdou designově zdařilé kousky. Osobně francouzské produkci nefandím, ale respektuji. Uznání jistě zaslouží namátkově C5, C6, nebo třeba 407SW, coupe.
K těm víkendovým dobrodružstvím. Na horách a při sportu všeho druhu máme zřejmě docela velkou šanci se "potkat". V daném případě jsem zamýšlel "auto-dobrodružství". Mezi ně u sebe ježdění kompaktními SUV po horách skutečně neřadím. Tím na tebe taky ani v nejmenším neútočím.
S tou Alfou to taky nevidím zdaleka tak vyhraněně. Tunění starých alf bylo v módě v minulosti, byly relativně levné/problémové. A to u moderních neplatí, tím míň o Breře.
Tak na viděnou za dva týdny v Tatrách. 😉
K těm víkendovým dobrodružstvím. Na horách a při sportu všeho druhu máme zřejmě docela velkou šanci se "potkat". V daném případě jsem zamýšlel "auto-dobrodružství". Mezi ně u sebe ježdění kompaktními SUV po horách skutečně neřadím. Tím na tebe taky ani v nejmenším neútočím.
S tou Alfou to taky nevidím zdaleka tak vyhraněně. Tunění starých alf bylo v módě v minulosti, byly relativně levné/problémové. A to u moderních neplatí, tím míň o Breře.
Tak na viděnou za dva týdny v Tatrách. 😉
Na první pohled mě Q5 až tak nezaujalo, ale když jsem se zpětně kouknul na vozy v anketě, Audi je jasný vítěz. Mám rád hrany, ale auto na ně musí mít rozměry - na X3 a GLK tak vypadá jejich rádoby drsný vzhled tak trochu směšně.
Na jednom americkym sajtu jsem v diskusi pod Q5 nasel neco, co by si meli precist vsichni "premiovy" pacienti. 100% se s tim ztotoznuju😒br />
Dude, ignore the european's comments, they think VW is premium so Audi must be GOD!
We suffer from the "premium" syndrome here in Europe! There are no more "normal" cars, everything is premium. even Fiat builds "premium"…
Actually, the only "normal" manufacturer is Europe is Renault's low-cost Dacia brand, but that will probably become premium in the next years as Renault will probably go "luxury" themselves. Renault's partner Nissan will do only super cars, most of them running of 4 cylinder diesel engines, and Infinity will refrain from selling their car to mere mortals, opting in turn to sell straight to angels in Heaven! Hell, by that time, will be of course motorized by Lexus, who found themselves without a market after Toyota turned "luxury" because Scion decided to go "premium"…
Yeah, I'm exagerating, isn't it fun!?
What I'm trying to say is that the car manufacturers build a lot of e😜ensive useless crap these days, targeted at dickless snots. The problem is that, unfortunately, this social class is getting larger and larger each year!
We suffer from the "premium" syndrome here in Europe! There are no more "normal" cars, everything is premium. even Fiat builds "premium"…
Actually, the only "normal" manufacturer is Europe is Renault's low-cost Dacia brand, but that will probably become premium in the next years as Renault will probably go "luxury" themselves. Renault's partner Nissan will do only super cars, most of them running of 4 cylinder diesel engines, and Infinity will refrain from selling their car to mere mortals, opting in turn to sell straight to angels in Heaven! Hell, by that time, will be of course motorized by Lexus, who found themselves without a market after Toyota turned "luxury" because Scion decided to go "premium"…
Yeah, I'm exagerating, isn't it fun!?
What I'm trying to say is that the car manufacturers build a lot of e😜ensive useless crap these days, targeted at dickless snots. The problem is that, unfortunately, this social class is getting larger and larger each year!
No a? Autorem je nějaký evropský fanoušek nižšší střední, třeba z periferie Paříže, nebo Bukurešti.
Nizsi stredni nemuze byt "premiovka"?. No rozvin to, rad se zasmeju. Jestli se nepletu, tak i v kategorii supermini existuje "premiovka", ackoliv kazdej soudnej clovek tusi, jaka je to kravina 😉
Majitel SUV je potencionální vrah, co si koupil svoje auto s úmyslem přežít při nehodě, nebo někoho zabít, narozdíl od ostatních účastníků nehody, ačkoliv je toto vozidlo pro běžný provoz absolutně zbytečné. Myslím, že při koupi každáho SUV by měl být účastníkem koupě nějaký zvlášť ustanovený úřad pro sociální soutěž a všichni by v provozu na veřejných komunikacích měli mít stejné šance. Ještě bych v danném zákoně ustanovil, že majitelů "neprémiových" značek, zejména korejské produkce, se toto nařízení netýká!
Řeč je o prémii. O německé prémii, která je ostře vyprofilovaná a snadno identifikovatelná.
1) Mercedes. Klasa klas, determinuje pohled na luxusní třídu a nikdy nešlápne vedle. A především, každý model je jiný i přes unifikaci vnějších markant. GL je v rámci SUV něco jako Zeus na Olympu a má můj střízlivý obdiv pro chladnou dokonalost. Na míle vzdálen ostatním.
2) BMW. Specialitka na houpačce hodnot. Na jedné straně neskutečná láce trojkové řady a poněkud samoúčelné X3 s kubistickým Arschlochem a na straně druhé nepolapitelný fantom šestkové řady s nadpozemsky krásným výrazem v obličeji a pětková klasa, která nemá slabé místo. Především je ale opět každý model svébytný a nezaměnitelný - i přes jednotící prvky. Nová X5 je dělo, které oproti původní mafiózní podobě nabrala na kráse. Moc se líbí.
3) Audi. Repetent soustavně vykrádající sám sebe. Každý model ve zpětným dlouze identifikuji a často se rozřešení hádanky dočkám až po mihnutí v levém pruhu. A přesto se repetentovi daří dobře. Není ani lepší, ani horší.. Je prémiový a to je definice sama pro sebe. A SUV? Q7 je označení pro hmotnost v optických Quasimodotunách, přičemž Q5 je pouze o dvě tuny lehčí.
A tím prémie končí.. Pak je velmi dramatická imageová pauza. Z dálky stydlivě pokukuje VW a se zasněným vzdycháním trojici pozoruje. Opticky ale Audi dotáhl a s výjimkou několika modelů v rozsáhlé nabídce je každý jedinečný a čím dál obtížněji zaměnitelný. I když.. tojice Svatoušek, Jetta a EOS se prostě dá odlišit jen na parkovišti 😉
1) Mercedes. Klasa klas, determinuje pohled na luxusní třídu a nikdy nešlápne vedle. A především, každý model je jiný i přes unifikaci vnějších markant. GL je v rámci SUV něco jako Zeus na Olympu a má můj střízlivý obdiv pro chladnou dokonalost. Na míle vzdálen ostatním.
2) BMW. Specialitka na houpačce hodnot. Na jedné straně neskutečná láce trojkové řady a poněkud samoúčelné X3 s kubistickým Arschlochem a na straně druhé nepolapitelný fantom šestkové řady s nadpozemsky krásným výrazem v obličeji a pětková klasa, která nemá slabé místo. Především je ale opět každý model svébytný a nezaměnitelný - i přes jednotící prvky. Nová X5 je dělo, které oproti původní mafiózní podobě nabrala na kráse. Moc se líbí.
3) Audi. Repetent soustavně vykrádající sám sebe. Každý model ve zpětným dlouze identifikuji a často se rozřešení hádanky dočkám až po mihnutí v levém pruhu. A přesto se repetentovi daří dobře. Není ani lepší, ani horší.. Je prémiový a to je definice sama pro sebe. A SUV? Q7 je označení pro hmotnost v optických Quasimodotunách, přičemž Q5 je pouze o dvě tuny lehčí.
A tím prémie končí.. Pak je velmi dramatická imageová pauza. Z dálky stydlivě pokukuje VW a se zasněným vzdycháním trojici pozoruje. Opticky ale Audi dotáhl a s výjimkou několika modelů v rozsáhlé nabídce je každý jedinečný a čím dál obtížněji zaměnitelný. I když.. tojice Svatoušek, Jetta a EOS se prostě dá odlišit jen na parkovišti 😉
Podivam-li se na Q5, nezbyva mi nez povzdechnout a vzit zpet slova o jiste konzervativnosti nove A4...ve srovnani s Q5 je totiz primo revolucni. Nove Q5 totiz ukazuje, jak by melo vypadat SUV od VW, ne od Audi! Celni cast, kde ma designer nejvice moznosti realizovat sve predstavy a hrat si s detaily je tvarove bezducha a definuje ji pouze single frame maska, chvilemi se zda, ze VW spolupracuje s koncernem Ford, tvar hlavnich svtelometu je az prilis podobny Volvum S40 a V50. Bocni linie je tradicni Audi, tradicni jiz od 80-tych let, na "kvecku" vsak beztvara a prilis obtloustla. Zadni cast je opet zcela jednoducha, snad jen designeri e😜erimentovali s tvarem zadnich svetlometu ve stylu nekterych konceptu BMW...tady jsou vsak mimo! Proc muze mit A6, R8 misto zadnich svetel umelecke dilo a tady jsou pouzity tvary z cinske trznice??? Nabidka motoru tradicni, 1.8TFSI je velmi dobrou volbou. Pokud bude chtit nekdo vybirat z nemecke trojky, pak ma smulu...na nove X3 si jeste 2 roky pocka, GLK vypada jako strasidlo, ktere pustili do mesta a zapomneli ho prevleknout a Q5 je nanicovata. Oproti tomu stoji vyvazene XC60, LR Freelander a dalsi "mene prestizni", ale stejne terenne (ne)schopna konkurence.
Ano ano ano 😉 Snad až na to strašidlo >😁
Az na to GLK (osobne ho povazuji za designovy vrchol teto tridy) dobre napsane. :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mily 507! Toto je tva typicka reakce, nevis co napsat, nemas vlastni nazor a ostatnim ho napadas. Zkus byt dospelym a rozepsat se na tema. Mariankovi reakce jsou mi bezesporu blizsi nez tve, nebot nema tendenci pod kazdy clanek napsat cokoliv, jen aby necim prispel. Mas prostor, tak hura na to! 😄
musím povedať, že je ďaleko krajšia než Q7. Piate dvere mohli byť ešte trošku viac dorobené, ale fotka je fotka, uvidím ako to bude naživo.
V porovnávacej tabuľke v článku sa nejak stratila X5, čo na to redakcia?
V porovnávacej tabuľke v článku sa nejak stratila X5, čo na to redakcia?
Opět velice neobjektivní test, udělaný tak, aby moc nevyzněly nedostatky a bídné parametry pohonné jednotky Fabie, jakožto i ostatní rozměrově důležité údaje. Ve všech ostatních testech je mnohem více psáno o pružnosti a dalších dynamických atributech, zatímco zde o tom není ani zmínka. Jak by také mohla být, když motor od Fiatu sfoukne toho trojtraktora jako papír. A to má zřejmě čtenářům, kteří s oběma motory ještě nejeli zůstat utajeno. Nicméně i teoretik musí vědět,že 200 Nm není 155 Nm a, že ten zátah je opravdu něco jiného. Takže tento test :no:
zase velmi pekne koncernove auticko. z coho to ma podvozok, golf II alebo golf III ????
:-!
:-!