Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
_patrik
Něco na tom Sanderovi je. Dacia dělá jasné pokroky a Renault může spokojeně mručet. Jestli tím budou jezdit maminy po městě nebo peóni červenou polňačkou na kukuřici, je srdečně jedno. Hlavní kouzlo celého Loganu je v tom, že porušil pravidla klanu a vyzradil, že auto běžné rodinné velikosti se dá i mimo Čínu vyrábět pro skromné lidi skromně za skromné prachy, aniž by to byla technicky a kvalitou tragédie. Uvidíme, co se bude dít, až v Rumunsku stoupne životní úroveň a dělníci v automobilce a u subdodavatelů budou tlačit mzdy blíž k EU průměru.
Urcite pokrok v tom je, to kazdopadne, ale co jineho cekat? Levne se vyrabet da, ale to, na cem se setri, neni jen levna pracovni sila, verim, ze spousta lidi neresi, jestli ta 1.4, co tam bude, ma 55 nebo 80 kW, vi, ze jim oboji bude stacit. U loganu ale povazuji za neodpustitelne, ze se setri na takovych vecech, jako jsou pyrotechnicke predepinace pasu, tedy neco, co v realnych situacich muze pomoci i vice nez bag... A az bude v Rumunsku drazsi pracovni sila (to myslim realne hrozi tak za 20 let), tak se budou Dacie bouchat v Africe nebo Pakistanu. Odbory budou prekvapeny, ze po nekolikaterem zvyseni platu o 23% vzal nekdo v Parizi kalkulacku a rekl dost.
Tak ja neviem všetci sa oháňajú bezpečnosťou ,ale polovica aut v tejto triede má v štandarde tak sakel pred šoférom /viď fabka1/a ludia si myslia,že majú4*auto.3*svedčia o dostatočnej tuhosti karosérie a to ostatné je bonus ktorý ak niekto chce, tak si musí priplatiť.Vtom momente je bezpečnosť na 200tom mieste.Toto je lacné auto na prepravu prioritne na krátke občasne na dlhšie trasy.
Taky tomu odpovídá cena no i když my mohla bej o takovejch 50 tisíc nižší ;-\ .
Co já jsem četl, měla by Dacie přijít s novým Loganem nějak do dvou let. Jestli přijdou s tím, co jsem viděl, může se Škoda s octavií už teď bát. Do toho 4X4 na platformě Nissanu X, cenově 12-15000 EUR.
Myslím, že mají Renaulťáci pěkně našlápnuto. No uvidíme.
Sandero je jen zářným příkladem, jak dělat laciné, středně kvalitní a bezpečné auto. :yes:
Myslím, že mají Renaulťáci pěkně našlápnuto. No uvidíme.
Sandero je jen zářným příkladem, jak dělat laciné, středně kvalitní a bezpečné auto. :yes:
Po uvedení Logana na francouzský trh, prodal Renault za 2 měsíce tolik aut, kolik jich tam plánoval prodat za rok. Jen Adac dokázal anti reklamou zvýšit zájem o tohle auto na maximum.
Ostatní evropské automobilky teprve uvažují o tom, že by mohly taky vyrábět levná auta, ale mezi tím jim Renault vypálí rybník. Dokonce i korejci se nebudou mít tak dobře, jak se měli kdysi. Kia Ceed začíná na 340.000,- Kč, Hyundai I30 na 345.000,- Kč.
Německá Octacvia klasik s motorem 1,4 je za pouhých 425.000,- Kč, což je asi tak 19 průměrných hrubých platů, zatímco nejlacinější Logan vychází na 8 platů. Vím, Škodovka je kvalitnější auto, bezpečnější, s doživotní zárukou mobility! Prdlajs! [odkaz]
kdyby to dali za půlku, tak udělají víc kšeftů. Ještě pro zasmání ceník Fabií 2😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Renaultu v jejich geniálním tahu fandím, Sandero je první Dacia na kterou se dá koukat, protože Logan má aerodinamiku letící cihly a MCV je minibus.
A pro bazarový nadšence mám info => ani číňani neudělají auto, který by v evropě těžce podlezlo cenu Dacie. Myslím tím čínské auto, které unie pustí do prodeje.
Stone modrá / Onyx-Onyx /melír černá - šedábarva Stříbrná Brilliant metalíza
extra výbava😒br /> Deaktivace airbagu spolujezdce (1 500 Kč)
El. ovl. a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, el. ovládání oken vpředu a centrální zamykání (SAFE systém) (16 000 Kč)
Kola ocelová "HERMES" 6J x 15" - 5 ks (3 000 Kč)
Přední mlhové světlomety (4 000 Kč)
Cena jen 315 900 Kč
Tohle všechno má Sanero, jen má o rok delší záruku, je o 10 cm širší, má o 12 cm větší rozvor, má větší kufr, má o 1 válec víc, má větší výkon a
Cena 238.900,- Kč s metalízou
Hyundai i30 CLASSIC, 1,4i CVVT, 5-ti st. manuální, 5dv.| od 344 900,-
Kia Ceed 1,4 Active (tahle výbava víceméně odpovídá Sanderu Laureate) za pouhých 339.980,-
Opel Corsa 5-dveřová, Enjoy 1.2 TWINPORT® ECOTEC® 59 kW / 80 k za 320.000,- Kč
starý Fiat Punto Clasic 1.2 Classic 5 dv. za 266.900,- Kč
Fiat Grande Punto 1.2 65k Active 5dv.
za 272.900,-