Ekonomika
Na reklamním letáku Hyundaie se píše, cituju: Také opěradlo předního sedadla vedle řidiče se dá sklopit do
roviny, což oceníme, chceme-li převážet dlouhé předměty. :yes:
roviny, což oceníme, chceme-li převážet dlouhé předměty. :yes:
Nepochopil si ma bola to ironia na ten prispevok od skodaoctavia,aj ked segra mala feldu a bola rada ked sa jej nakoniec zbavila.Odvtedy mali 3 Daewa a maximalna spokojnost,ani jedna porucha,iba raz odislo radio znacky Blaupunkt.
Měl jsem tu čest vyzkoušet si krátkou i30 v motorizaci 1,6 CVVT, výbava Comfort krátce po uvedení na trh: velmi tichý chod motoru, svižný při jízdě, velmi dobré jízdní vlastnosti, prostorný a příjemný interiér z kvalitních materiálů, neokoukaný design, bohatá výbava, velmi slušný poměr cena/užitná hodnota. Věřím že si i CW najde hodně spokojených majitelů.
Auto je šité přesně na míru evropského trhu (vždyť světlo světa spatřilo v designovém středisku v Německu).
Hodnotím :yes:
Auto je šité přesně na míru evropského trhu (vždyť světlo světa spatřilo v designovém středisku v Německu).
Hodnotím :yes:
i30 a cee'd si jistě tak trochu konkurují, ale je v tom hodně marketingového divadélka pro trh, vzájemného udržování pozornosti. Když koncern dosáhne toho, že redaktoři a po nich veřejnost budou především dumat, jestli mají vzít větší kufr cee'du nebo prostornější druhou řadu i30 (mimochodem, cee'd má jeden z největších prostorů ve 2.řadě v segmentu), zmenší se tím prostor pro uvažování o jiných značkách a modelech. Což je ta pravá konkurence - zastínit výhled na přímé soky z Francie, Itálie, atd. A to ještě nejsou v provozu Nošovice, pak se teprv budou dít věci, třeba rallye Nošovice-Žilina, už to vidím. >😁
Jojo, presne tak.
Nas stodvacitka sveho casu take celkem zlobila a hnila.
Dnesni skodovky budou urcite ze stejneho testa.
Zkratka, co na to rici :no:
Nas stodvacitka sveho casu take celkem zlobila a hnila.
Dnesni skodovky budou urcite ze stejneho testa.
Zkratka, co na to rici :no:
Hmmm, nic nerikajici. My meli v rodine Passata a furt se to sralo. Nevim jak je na tom novy model ale zkouset to nebudu 😊.
Prave som docital info o Audi A4 Avant a ked porovnam dizajn, tak hlavne zadna cast dost zaostava a vyzera trocha nemotorne ... dokonca aj Ceed SW sa mi zda trocha lepsie zvladnuty v zadnej casti. Ale inak to bude fajn auticko za tie peniaze, myslim ze je to ozivenie popri Golfe Variant.
Nemôžem si pomôcť, ale ten zadok sa mi u kombíka viac páči na i30 ako na Ceede. Predok a interiér zas naopak. Keby tak urobili akéhosi kríženca kombíkov - spredu Ceed a zozadu i30, bolo by to možno fajn...
Ale pravdupovediac neviem načo zväčšovali rázvor u i30 CW. Síce som v ňom nesedel, ale ak je v ňom rovnako veľa miesta ako v Ceede, tak predlžovanie bolo podľa mňa zbytočné. Mám 196 cm a v Ceede som sa cítil priam kráľovsky (samozrejme Superb je Superb 😉 ) Radšej mohli nechať väčší kufor. Niečo málo cez 400 litrov je na kombi nižšej strednej triedy skutočne žalostná hodnota ;-\
Držím place obom autám, dúfam, že narobia poriadny vietor na európskom trhu (však Ceed už čo-to narobil), no hlavne aby sa presadili kvalitou. Cena totiž nie j vždy všetko... 😄
Ale pravdupovediac neviem načo zväčšovali rázvor u i30 CW. Síce som v ňom nesedel, ale ak je v ňom rovnako veľa miesta ako v Ceede, tak predlžovanie bolo podľa mňa zbytočné. Mám 196 cm a v Ceede som sa cítil priam kráľovsky (samozrejme Superb je Superb 😉 ) Radšej mohli nechať väčší kufor. Niečo málo cez 400 litrov je na kombi nižšej strednej triedy skutočne žalostná hodnota ;-\
Držím place obom autám, dúfam, že narobia poriadny vietor na európskom trhu (však Ceed už čo-to narobil), no hlavne aby sa presadili kvalitou. Cena totiž nie j vždy všetko... 😄
Hyundai jsem měl a byl to hroznej šuplík furt se to sralo. Nevím jak jsou na tom nynější modely ale zkoušet to nebudu. Navíc design docela zaostává. Cena taky není malá
Jak je vidět, tak importéři nedovolí, aby si oba vozy výrazně konkurovaly. Nejlevnější je Kia v 1.4 ve výbavě active. Ale už verze active plus nabízí klimatizaci, aktivní opěrky hlavy a jiné, a to za cenu 399.980 Kč. Myslím si, že motor 1.4 k běžnému ježdění plně postačí, vždyť má 80kW, to nemá ani Octavia 1.6. Hyundai začíná od 1.6, ale chybí mu klimatizace a v základní výbavě nemá ani střešní lyžiny. Takže z pohledu českého zákazníka ve srovnání obou modelů vyjde příznivěji Kia, neboť za necelých 400 tis. Kč nabídne více. Když se k tomu připočítá o více než 100 litrů základní objem zavazadelníku ve prospěch Kie, má většina českých chatařů a chalupářů jasno.
Co v tych kufroch prevazate ked vam je 415 litrov malo? i30 je tzv sporty sw, vyzera skor ako predlzeny hatch. A to ze je v nom viac miesta na ukor kufra je len dobre. Kto vozi 90% casu dva kociky, psa a nakup z tesca na 2 tyzdne pojde do Ceed SW. Ludia co potrebuju vacsi a pohodlny hatch na odvezenie rodinu si kupia i30 sw