Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Hyundai i30 CW: ceny na českém trhu

14 komentářů

Homer J
Jak je vidět, tak importéři nedovolí, aby si oba vozy výrazně konkurovaly. Nejlevnější je Kia v 1.4 ve výbavě active. Ale už verze active plus nabízí klimatizaci, aktivní opěrky hlavy a jiné, a to za cenu 399.980 Kč. Myslím si, že motor 1.4 k běžnému ježdění plně postačí, vždyť má 80kW, to nemá ani Octavia 1.6. Hyundai začíná od 1.6, ale chybí mu klimatizace a v základní výbavě nemá ani střešní lyžiny. Takže z pohledu českého zákazníka ve srovnání obou modelů vyjde příznivěji Kia, neboť za necelých 400 tis. Kč nabídne více. Když se k tomu připočítá o více než 100 litrů základní objem zavazadelníku ve prospěch Kie, má většina českých chatařů a chalupářů jasno.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Hyundai jsem měl a byl to hroznej šuplík furt se to sralo. Nevím jak jsou na tom nynější modely ale zkoušet to nebudu. Navíc design docela zaostává. Cena taky není malá
V rodine sme mali skodovku a bol to strasny kram.Furt sa to sralo.Po 3 rokoch sla z domu.
mura11
Jojo, presne tak.
Nas stodvacitka sveho casu take celkem zlobila a hnila.
Dnesni skodovky budou urcite ze stejneho testa.
Zkratka, co na to rici :no:
Nepochopil si ma bola to ironia na ten prispevok od skodaoctavia,aj ked segra mala feldu a bola rada ked sa jej nakoniec zbavila.Odvtedy mali 3 Daewa a maximalna spokojnost,ani jedna porucha,iba raz odislo radio znacky Blaupunkt.
Hmmm, nic nerikajici. My meli v rodine Passata a furt se to sralo. Nevim jak je na tom novy model ale zkouset to nebudu 😊.
ps1818
Nemôžem si pomôcť, ale ten zadok sa mi u kombíka viac páči na i30 ako na Ceede. Predok a interiér zas naopak. Keby tak urobili akéhosi kríženca kombíkov - spredu Ceed a zozadu i30, bolo by to možno fajn...
Ale pravdupovediac neviem načo zväčšovali rázvor u i30 CW. Síce som v ňom nesedel, ale ak je v ňom rovnako veľa miesta ako v Ceede, tak predlžovanie bolo podľa mňa zbytočné. Mám 196 cm a v Ceede som sa cítil priam kráľovsky (samozrejme Superb je Superb 😉 ) Radšej mohli nechať väčší kufor. Niečo málo cez 400 litrov je na kombi nižšej strednej triedy skutočne žalostná hodnota ;-\
Držím place obom autám, dúfam, že narobia poriadny vietor na európskom trhu (však Ceed už čo-to narobil), no hlavne aby sa presadili kvalitou. Cena totiž nie j vždy všetko... 😄
Mexican82
co mate vsetci s tym kufrom. U Accenta je to 390 a to je sedan (maly nakladaci priestor, nemoznost nalozit az po strechu) a zbalim pohodovo 3-4 ludi na 10 dnovu dovolenku. Vmesti sa tam velky kocik, 4x14" kolesa

Co v tych kufroch prevazate ked vam je 415 litrov malo? i30 je tzv sporty sw, vyzera skor ako predlzeny hatch. A to ze je v nom viac miesta na ukor kufra je len dobre. Kto vozi 90% casu dva kociky, psa a nakup z tesca na 2 tyzdne pojde do Ceed SW. Ludia co potrebuju vacsi a pohodlny hatch na odvezenie rodinu si kupia i30 sw
PavelL
Prave som docital info o Audi A4 Avant a ked porovnam dizajn, tak hlavne zadna cast dost zaostava a vyzera trocha nemotorne ... dokonca aj Ceed SW sa mi zda trocha lepsie zvladnuty v zadnej casti. Ale inak to bude fajn auticko za tie peniaze, myslim ze je to ozivenie popri Golfe Variant.
Čujo
:yes: :yes:
ZdeněkSvoboda
Tak nevím,jestli je zrovna dobré přirovnávat Audi A4 Avant k i30 >😁 8-s
_patrik
i30 a cee'd si jistě tak trochu konkurují, ale je v tom hodně marketingového divadélka pro trh, vzájemného udržování pozornosti. Když koncern dosáhne toho, že redaktoři a po nich veřejnost budou především dumat, jestli mají vzít větší kufr cee'du nebo prostornější druhou řadu i30 (mimochodem, cee'd má jeden z největších prostorů ve 2.řadě v segmentu), zmenší se tím prostor pro uvažování o jiných značkách a modelech. Což je ta pravá konkurence - zastínit výhled na přímé soky z Francie, Itálie, atd. A to ještě nejsou v provozu Nošovice, pak se teprv budou dít věci, třeba rallye Nošovice-Žilina, už to vidím. >😁
Měl jsem tu čest vyzkoušet si krátkou i30 v motorizaci 1,6 CVVT, výbava Comfort krátce po uvedení na trh: velmi tichý chod motoru, svižný při jízdě, velmi dobré jízdní vlastnosti, prostorný a příjemný interiér z kvalitních materiálů, neokoukaný design, bohatá výbava, velmi slušný poměr cena/užitná hodnota. Věřím že si i CW najde hodně spokojených majitelů.
Auto je šité přesně na míru evropského trhu (vždyť světlo světa spatřilo v designovém středisku v Německu).
Hodnotím :yes:
Na reklamním letáku Hyundaie se píše, cituju: Také opěradlo předního sedadla vedle řidiče se dá sklopit do
roviny, což oceníme, chceme-li převážet dlouhé předměty. :yes: