I malé dítě ví, že tolik energie lze získat pouze anihilací (a ne termojadernou reakcí). Takže by bylo potřeba mít ještě jednu lahev antivzduchu.............
Myslím, že se už toto řešení zkoušelo u autobusů a skončilo to na velikosti nádrží a účinnosti motoru. Je důležité, aby motor uměl rekuperaci a pak by to šlo, ale účinnost je mizerná.
že se stlačí ve válci vzduch a ten se zahřeje. pod vozem bude ve válcových trubkových nádržích z kompozitů stlačený vzduch na zhruba 150 násobný tlak než je v pneu. Do toho teplého stlačeného vzduchu se přifoukně ten stlačený studený a společně expandují.
Auta typu smart by se měla začít vyrábět zruba po roce 2003 a měla by stát něco přes půl milionu!
Myslim, ze by mohlo byt celkom prijemne, keby okolo teba prefrcalo auto a ty by si za nim zacitil zavan horskeho vzdychy priamo v centre mesta. A vyfuky by museli mat zvuk ako sum listia. Tuning by sa robil tak, ze by si mal zvuk ako pri fujaku, pripadne pri uragane. Krasna predstava :-))) Asi by som chodil relaxovat na krizovatky.
Tak co vy na to? Podle mě konečně rozumný auto do města. Doufám, že se bude vyrábět a že se bude prodávat i u nás a bude mnohem levnější než elektromobily. Už se na něj těším.