Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Chemlon
Co je to za divnou tabulku, že Fiat Linea je ve stejném odvětví trhu jako Fiat Punto, nebo WV Polo ...
Hodně mě zaujala špatná pozice Renaultu Thalia.... U nás patří k nejprodávanějším a celkově se divím, že se jich prodalo jen tak málo..
Thalia sa predáva len v strednej a východnej Európe,preto tie nízke predajné čísla.Navyše v článku nie sú zarátané predaje Thalie v Rusku (tam sa volá Symbol [odkaz]ám však poruke údaj,koľko sa ich predalo v Rusku a ako by to ovplyvnilo postavenie v tabuľke.
marianek
V teto kategorii vozu nehraje image vubec zadnou roli. Jde pouze o nakup vozu k praktickym ucelum. Tudiz podstatne vice zde hraje roli vkus, zajimavost, pohodli a setrnost. Prakticnost vozu zde neni primo umerna velikosti zavazadloveho prostoru. Skoda doplaci na to, ze se prave soustredila na co nejvetsi prostor na stavajici platforme. Jinak receno, Skoda postavila "novy" model tak levne jak to jen slo. Podvozek dobry, lec stary, interier kvalitni, lec okoukany. Exterier....mluvi se o nem hodne, ale vetsinou s negativni prichuti.
Neni proto divem, ze i Tyota Yaris predbehla v prodejnosti Skodu Fabii. Yaris je jistou zarukou spolehlivosti a ma smrnc.
Vitezstvi francouzskych eleganu a italskeho temperamentu je zde spise samozrejmosti.
Neni proto divem, ze i Tyota Yaris predbehla v prodejnosti Skodu Fabii. Yaris je jistou zarukou spolehlivosti a ma smrnc.
Vitezstvi francouzskych eleganu a italskeho temperamentu je zde spise samozrejmosti.
RS
Nic nového pod sluncem. 207 vládne silnou rukou a jediné co je překvapující jsou zhoršené prodeje zánovního Clia a Punta. Naopak výsledek Mini je vynikající, stejně tak neočekávaný nárust dosluhující Mazdy2.
Náramně se, ale bavím u Anti-VW příspěvků... to jde vidět, že nemáte co na práci 😉
PS: Proč tam proboha zařazují Turecký trh? Turecko je napůl Asie a automobilový trh podle toho taky vypadá. Řekl bych, že bez Turecka by měla např. Thalia ani ne poloviční prodeje.
Náramně se, ale bavím u Anti-VW příspěvků... to jde vidět, že nemáte co na práci 😉
PS: Proč tam proboha zařazují Turecký trh? Turecko je napůl Asie a automobilový trh podle toho taky vypadá. Řekl bych, že bez Turecka by měla např. Thalia ani ne poloviční prodeje.
Heh, ze "napul". Ako tak pozeram na mapu, tak Turecko je na dobrych 95% Asie. Aspon podla rozlohy...
Emel
Když se sečte 206 a 207 tak to až tak dramatický nárůst není, zato nadvláda nad trhem je o to zřejmější. Peugeot s Oplem ukousli 200.000 aut, takže je jasné, že to jiným chybí. Pokles u VW není tak dramatický, Fabia II loni ještě pořádně nezačala a její výsledek bude vidět až v prodejích za letošek.
Co mě zarazilo je to, že tu některá malá auta úplně chybí. Například Suzuki Swift.
Lancia Ypsilon se taky prodávala daleko líp než bych čekal, umístění před Getzem je úspěch.
Co mě zarazilo je to, že tu některá malá auta úplně chybí. Například Suzuki Swift.
Lancia Ypsilon se taky prodávala daleko líp než bych čekal, umístění před Getzem je úspěch.
Swift bude o kategorii níže, řekl bych. Sice jej lidi rádi srovnávají s Fabií (i kvůli podobným cenám), ale ve skutečnosti je v třídě mini, nikoli malých vozů. Při zvážení téhle skutečnosti (a celkových rozměrů auta-je o 20 cm kratší) to srovnání potom dost kulhá.
To mě sice napadlo, ale na druhou stranu Hyundai Getz je IMO stejná kategorie jako Swift. Je jasné, že je tu ještě třída Mini s vozy jako Twingo, 107, Lupo a spol.
Bohužel, z hlediska nějakého oficiálního systému řazení aut do tříd tomu tak není. Getz je spodní okraj malých vozů, Swift horní okraj minivozů (tedy třídy jako Twingo, Aygo, 107...). Getz na první pohled tam nezapadá, protože je ještě z dob, kdy 3,85-3,9 metru bylo normální (Peugeot 206, Renault Clio II...) Až nové generace vyrostly přes čtyři metry.
Je fakt, že ty kategorie jsou z hlediska uživatele divné. Třeba když si srovnám prostor ve Fordu Fusion s Fabií, je to dost o něčem jiném. Nicméně dobrá, berou to možná podle podvozku, a ten má Fusion z Fiesty.
Jenže pak je mi ještě divné, že Kia Rio je tady a Hyundai Accent o třídu výš, když jde prakticky o stejné auto (stejný koncern, podvozek i rozvor), jen Accent je sedan a Rio HB.
Dobrá, sedan je o něco delší, takže řekněme patří o třídu výš. Jenže proč je Fiat Linea tady, když by patřil o třídu výš (stejně jako jeho HB Bravo). A IMHO je Accent menší než ta Linea, přesto je papírově (dle tohoto členění) o třídu výš. No nic, to jen tak na okraj...
Jenže pak je mi ještě divné, že Kia Rio je tady a Hyundai Accent o třídu výš, když jde prakticky o stejné auto (stejný koncern, podvozek i rozvor), jen Accent je sedan a Rio HB.
Dobrá, sedan je o něco delší, takže řekněme patří o třídu výš. Jenže proč je Fiat Linea tady, když by patřil o třídu výš (stejně jako jeho HB Bravo). A IMHO je Accent menší než ta Linea, přesto je papírově (dle tohoto členění) o třídu výš. No nic, to jen tak na okraj...
Klaudius
Tak to čumím...
Nepraktický 207 s tou strašnou papuľou, neskutočne poruchový Renault, ktorý sa každých 100 km pokazí a treba ho odtiahnuť, rozhrkané talianske GP, dosluhujúca Fiesta...jak je možné, že všetci títo outsideri obsadili popredné priečky? No je jasné, že pri takýchto nekalých praktikách sa najlepším autám v triede nemôže dariť, a nedostanú sa na priečky, ktoré si rozhodne zaslúžia... >😁 >😁 >😁
Nepraktický 207 s tou strašnou papuľou, neskutočne poruchový Renault, ktorý sa každých 100 km pokazí a treba ho odtiahnuť, rozhrkané talianske GP, dosluhujúca Fiesta...jak je možné, že všetci títo outsideri obsadili popredné priečky? No je jasné, že pri takýchto nekalých praktikách sa najlepším autám v triede nemôže dariť, a nedostanú sa na priečky, ktoré si rozhodne zaslúžia... >😁 >😁 >😁
Leda že by ti pitomci nepochopili, že jediné pravé echt nemecke auto, Das Auto, je VW.
Ale nakonec jsou to malé vozy pro malé lidi, takže je možná dobře, že se VW neprodává. Vlastně je to skvrna na image VW, který s modely jako CoupePassat, Touareg a Phaeton vstupuje do supermainstreamu a modely jako Polo a socky co je kupují jim pouze kazí pověst.
Ale nakonec jsou to malé vozy pro malé lidi, takže je možná dobře, že se VW neprodává. Vlastně je to skvrna na image VW, který s modely jako CoupePassat, Touareg a Phaeton vstupuje do supermainstreamu a modely jako Polo a socky co je kupují jim pouze kazí pověst.
Tohle se mi líbilo. Teď si myslím místnímu Guru, Gé jako Gulf, teda omlouvam se jako Golf, vzal vítr z plachet, protože něco podobného by se jistě pokusil vymyslet (jejda to je slovo) i sám.
Malá auta kupují socky, švorcáci ......,těžko od nich můžeš chtít pochopit, kde hledat opravdovou hodnotu.
ako je mozne ze take "super skvele" japonske auta sa umiestnuju tak daleko od poprednych priecok. Ked si zoberieme ze tu uz mame tretiu tabulku s predajom aut a doteraz v kazdej sa japonci umiestnovali skor na konci prvej 10 a horsie. Potom je asi pravda skor ta ze vsetky tie reci o kvalitnejsich autach z japonska su naozaj len keci. Ide skor o nedokonale zohladnenie vsetkych aspektov pri roznych prieskumoch. Z predajnych cisel by potom vacsina ludi v Europe ktora si kupuje nove auto bola uplne sprosta. Pravda je vsak jasna nakolko ziadny prieskum nedokaze zohladnit vsetky aspekty ktore ovplivnuju kvalitu toho ktoreho auta a modelu je uplny nezmysel tvrdit ze japonske auta su lepsie ako napr. europske auta.
Buďme radi, že sa kupujú hlavne európske autá, alebo aspoň ázijské značky vyrobené v Európe, veď koľko európskych aut sa predá v Japonsku a Kórei? Ešteže aspoň Číňania zatiaľ kupujú európske značky, o pár rokov to bude ako s textilom a topánkami, zaplavia nás lacným šmejdom a budú vo veľkom predávať.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No jo a nabudúce ju môžeš odfotiť z montážnej jamy a tie proporcie budú ešte vyváženejšie, len potom na ulici treba nosiť tmavé okuliare. >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No len si porovnaj napr. co ponuka konkurencia a v akej cene a vybave. Potom zistis ze Skodovka sa bude dalej len prepadavat v predaji. To nakoniec potvrdzuju aj cisla. Koncern VW pocital z ovela vyssimi cislami za predaj novej Fabie! Konkurencia je prave v tejto triede dost husta a vyber velky preto ked porovnas jednotlive ponuky tak ti Skodovka vychadza ako najdrahsia s najmensou vybavou!!!
:yes: tak tak..ale to slovensky a cesky narod este nedospel k takemuto zaveru a preto sa u nas na rozdiel od inych kutov europy stale pomerne dari...ono to raz pride aj sem ako vsetko...stale sme pozadu myslenim aj vsetkym
ale teraz som zvedavý prečo tuu Fabiu 2 kupujú aj ked nemá výbavu a je taká dráha...prečo??ked predsa raz nemam prachy na drahe auto tak si kupim GPčko a nie Fabiu čo ma nanič motory,slabu výbavu a ešte vyzera zle...
Na to je tazko odpovedat..u nas je stale specificky trh, kde prevlada nazor, ze skoda je takpovediac "domaca"znacka a myslia si, ze je to najlepsia volba(servis)..su oblasti, kde je ako predajca len skoda a za inymi znackami treba cestovat aj 50km do ineho mesta...takze to je do znacnej miery ovplyvnene tymto. Je to v ludoch..v tomto smere by som za tym nehladal nieco ine, lebo kazdy normalny clovek co sa trosku zaujima o auta a nema penazi nazvys siahne po inej volbe, ci swift, ci GP ci nieco ine, co mu za urcitu cenu ponukne viac..toto moj nazor...a ty mas na to aky?rad si precitam
to sa samozrejme ráta,ale stojí to zato aby si človek kúpil auto ,ktoré sa mu nepáči? myslím,že nie...je to o vkuse človeka niekto si kúpi 207čku a neda na nu dopustiť iný zas FabiuII či Clio...Swift je myslim pomerne male auto na to,aby konkuroval Fabii či 207 a ostatnym 4m...
P.S:inak mi napadlo,že v sučasnoti je už také klišé porovnávať Fabiu II s Ceedom celkovo ma to udivuje,pretože všade sa píše ako je škoda drahá a ceed sa oplati viac,ale ešte som nevidel ine male auto v priamom zrovnaní...to len taky postreh
P.S:inak mi napadlo,že v sučasnoti je už také klišé porovnávať Fabiu II s Ceedom celkovo ma to udivuje,pretože všade sa píše ako je škoda drahá a ceed sa oplati viac,ale ešte som nevidel ine male auto v priamom zrovnaní...to len taky postreh
z vlastnej skusenosti ti viem povedat, ze ludia beru vzhlad auta az niekde na zadne miesta v rebricku...poznam ludi co si kupili fabiu htp preto, lebo je to skoda, myslia si, ze za tych 400 000 co za nu dali lepsie nedostanu, lebo skoda je domaca a ine su "zahranicne" takze by mala byt lacnejsia, myslia si ze bude mat lacnejsi servis a samozrejmostou je, ze ked sa pokazi tak na nu vzdy vsetko polahky zozenu...tot moja skusenost s ludmi co poznam..su aj lastovicky, ktore sice leto nerobia ale dovzu si domov GP s lepsou vybavou, krajsie a co ja viem co a potom pol dediny rozprava o tom ze ake drahe auto si kupili a pritom bolo lacnejsie...ceed je fajn, ale je chore porovnavat fabiu a ceed
Este by som dodal, ze Fabia je oblubenym sluzobnym vozidlom...to tiez zohrava urcitu rolu, mam ju aj ja momentalne a v predchadzajucom zamestnani sme ich mali cez 60...a to bolo len jedno ministerstvo.. ;-\
Musím jen souhlasit :-!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já ale myslím, že fabia ať stará jak nová je oproti konkurenci předražená...neználku
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Aha, tak já osobně jsem si chtěl taky koupit fabii (tu novou) v 1,6, ale když jsem si obešel jiné značky, tak jsem si koupil sice korejce, ale Hyundai Accent také 1,6 mě vysel o 100 000 levněji!!!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ve výbavě elegance: Fabia 405 000 a nějaké drobné a Accent 300 000 a nějaké drobné...nehledě na velikost auta. Nechci se hadat, každý ať si koupí co chce 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ztráta času s touto debatou :no:
Jo a myslel jsem tím elegance fabia a elegance accent. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Atos se mi nelíbí...sorry.
A Peugeota?? malá auta nerad.
A Peugeota?? malá auta nerad.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak teď jsem tě opravdu nepochopil?? Co chtěl básník říci?? Bohužel je pravda, že je fabia v porovnání s konkurencí ne stejných výbavách dražší😒
Zahrnuje pan Svoboda do té "stejné výbavy" u svého x-let starého modelu i takové věci jako např. 5 dveře. Koupí si je snad za příplatek? >😁
Ano, Fabia není levná a stejně Škoda není nejlevnější značka, nejdražší však také ne. Stejně tak jsou i jiné značky dražší než konkurence a prodávají se dokonce hůře než Škoda či než jiná auta ve skutečně srovnatelné výbavě, ať už se jedná o jakoukoliv třídu. Další musí zase nabízet různé "akce" aby se vůbec některých svých modelů dokázaly zbavit.
Ano, Fabia není levná a stejně Škoda není nejlevnější značka, nejdražší však také ne. Stejně tak jsou i jiné značky dražší než konkurence a prodávají se dokonce hůře než Škoda či než jiná auta ve skutečně srovnatelné výbavě, ať už se jedná o jakoukoliv třídu. Další musí zase nabízet různé "akce" aby se vůbec některých svých modelů dokázaly zbavit.
A copak fabia sedan má 5 dveří??
Tvrdím snad někde že má? Tak koupí si je potencionální zákazník ke svému Accentu nebo ne?
Tak kupovat na sedana 5. dveře může napadnout je úplného vejra.
Nesmyslné debaty a porovnání zde vede někdo jiný. Svobodůj model Accent, dnes už pouze sedan, hotovo. Fabia I. či II. = možnost výběru.
Vybírá si zákazník, tedy nerozhoduje počet kombinací karosérií, ale zákazníkovi požadavky. Ten kdo chce kombíka tak ho nezajímá, že je hatch a sedan. A naopak
Jasně někdo šáhne po nejlevnějším autě - Svoboda. Pak je porovnává s jakýmkoliv dražším modelem, hlavně když je to Škoda, a bije se v prsa, jak dobře prý koupil. To, že někdo může hledět i na jiná kritéria, pak nechápe či nechce pochopit.
Ne Svoboda má svoje kritéria. Ty mu jeho Accent splnil a ještě za nižší cenu. To, že ty nejsi schopen něco takové akceptovat a uznat svobodu volby je pouze tvůj problém. Ty si kup Fabii, my si koupíme něco jiného.
Tak si přečti, jak se v tomto vlákně Svoboda na začátku 15😁0 uvedl: Jak si chtěl taky koupit fabii (tu novou = není sedan), pak obešel jiné značky a koupil si korejce, o 100 000 levněji!!! Já u něj vidím jediné kriterium - cenu. Ano Fabia mu to nesplňuje a dle mě je to OK. Ale už není OK, jak následně rejpe, že je nějaká značka "předražená".
Pokud mi dá jedna značka výbavu shodnou s jinou značkou, a je o sto tisíc levnější nemám co řešit.
Pokud je to výběhový model s pochybnou kvalitou, také nemám co řešit. Jinak dle ceny bych doporučil Renault Thalia. No nekup to, dalších 50 tis ušetříme...
Nic nechápeš a ani nepochopíš. Škoda řeči
To je fakt argument...
Není čím argumentovat. Ty si totiž stále vedeš svou.
Ty máš svůj výběr, on svůj. Nechápu proč ho okamžitě shazovat. To že jsem Škodovky v ČR předražené je známo. Konec konců je levnější si je dovést až ze Španělska. Viz článek v MF Dnes. Takže klidně si utrať těch 100tis.navíc. Je to tvoje volba
Ty máš svůj výběr, on svůj. Nechápu proč ho okamžitě shazovat. To že jsem Škodovky v ČR předražené je známo. Konec konců je levnější si je dovést až ze Španělska. Viz článek v MF Dnes. Takže klidně si utrať těch 100tis.navíc. Je to tvoje volba
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A chceš snad říci že je accent konkurent oktávii,tam snad je i30 dříve elantra,nebo je accent mini.Nebo je accent extatřída?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A co je na Fabii extra?Jezdim s ní dost často ,tak že bych se poučil čeho jsem si neráčil všimnout.
Já jen říkám, že nebudu zbytečně vyhazovat peníze za drahé auto, když ho můžu mít o mnoho levnější...toť vše.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Za ty prachy máš accenta 1,5 common rail se 6 airbagama, nejlepší je se jet projet. A když tě to auto nezajímá, tak do toho jiným nekecej.
O plasty bych se neobával,techniku motoru i podvozku už vůbec ne,accent je přece jen o kousek prostornější,elegance se mu také nedá upřít.Podle mechaniků spolehlivost výborná.Tak nevim kde je rozdíl 100tis.
Accent je tichounkej, jako lesní víla. v 1,6 fabii jsem jel a nehledě na to, že accent má motor silnější a spotřeba taky menší...hm??!!!!
TÜV test spolehlivosti automobilů r. 2007 - auta stáří 2-3 roky, "úctihodné" 94. místo ze 113. Hyundai Accent... :no😒br />
Za tu dobu co ten model vyrábí, už to mohli snad trochu vychytat? P.S. "Drahá" Fabia, stejný žebříček je pak 38.
Já bych si zase nekoupil o mnoho levnější džíny na tržnici a koupím raději dražší jinde. >😒]
A proč ne??
Když splňují všechna kritéria, která chceš?? Tak proč platit ty dražší?? 😉
Když splňují všechna kritéria, která chceš?? Tak proč platit ty dražší?? 😉
Právě, že nesplňují. Jsou nespolehlivé (test TÜV) a mají je 4 kapsy (co když chce někdo 5, nebo kombi)... 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prepac, len taka mala poznamka. Britske/anglicke znacky existuju uz len ako mena. S vynimkou LTI, firmy, co vyraba londynske taxiky.
To, ze ich Briti stale pokladaju za svoje, ze stale hovoria o solid british engineering je len sentiment. Britska znacka, ale nemecke, indicke ci ine auto.
Rover je mrtvy, Mini, Rolls, Bentley su nemecke auta montovane v Britanii, Land Rover a Jaguar po americkom vlastnictve presli pod indicke kridla, Lotus je majetkom Protonu, Aston Martin vlastni private equity group s vacsinovym katarskym podielom. TVR je majetkom ruskeho milionara. Dalsie priklady cottage industry (Caterham, Morgan atd... neratam).
To, ze ich Briti stale pokladaju za svoje, ze stale hovoria o solid british engineering je len sentiment. Britska znacka, ale nemecke, indicke ci ine auto.
Rover je mrtvy, Mini, Rolls, Bentley su nemecke auta montovane v Britanii, Land Rover a Jaguar po americkom vlastnictve presli pod indicke kridla, Lotus je majetkom Protonu, Aston Martin vlastni private equity group s vacsinovym katarskym podielom. TVR je majetkom ruskeho milionara. Dalsie priklady cottage industry (Caterham, Morgan atd... neratam).
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No ja bych rekl podle toho kdyz jezdim pravidelne do britanie ze jednoznacne nejrozsirenejsi dovozove znacky tam jsou francouzske a to uz neco znamena. 😉 Jinak kdyz jsi takovej odbornik tak vis pod jakou znackou tam prodava Opel? 😉
ano, taky jsem se divil, jak silnou pozici mají francouzské značky v Británii, když jsem viděl nějaké statistiky tak dokonce Renault v Englandu prodal myslím v roce 2006 víc aut než v Německu (a tam je myslím taky nejúspěšnějším importérem)
Myslím taky, že Britové právě díky tomu, že nemají téměř žádné vlastní maisntreamové výrobce, vědí celkem objektivně zhodnotit kvality vozů - jejich trh prostě není tak deformovaný jako třeba francouzský, český, italský a pod.
Myslím taky, že Britové právě díky tomu, že nemají téměř žádné vlastní maisntreamové výrobce, vědí celkem objektivně zhodnotit kvality vozů - jejich trh prostě není tak deformovaný jako třeba francouzský, český, italský a pod.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fabie není proporčně nevyrovnaná,to ne,jednotlivý kusy k sobě sedí...ale...podle mě je prostě jen moc nafouknutá,buclatá,vysoká a málo široká,na silnici působí jako krabice od bot...co od bot,od jedné boty,krabice pro dvě boty je moc široká k tomuhle přirovnání...a zadek se mi zdá trochu pomačkaný,hlavně světla...problém je jasný,kohokoli jsem se kdykoli zeptal na názor ohledně nové fábie,ten mi řekl to co všichni - "vysoká,úzká,škaredá,předchozí fábie vypadala líp"
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
Důležitá tabulka. Zejména pro Česko. Subkompakty zde totiž hrají rozhodující motorizační roli. Ale tohle není negativum, rozměry subkompaktů jsou velmi velkorysé a uspokojí opravdu i rodinu s malými dětmi.
Královna je královna (načti spolu s čísly 206 a pak smekni), ovšem ona všechna čísla do desátého místa jsou zajímavá. Aktuálně například prodeje Ibizy, to by člověk na sklonku života vlastně ani nečekal. Nebo Fabia, rok náběhu nového modelu a ono se prodá tolik, že dosáhne osmého místa v Evropě. Fantastické. Nejásat v první pětce může jen Punto - soutěží s dosluhující Fiestou... a bude hůř. Co je však potěšitelné je zjištění, že Evropa umí. V první desítce se stydí jen jen Yaris za svůj rodokmen.
Ta bouře počne již brzy. Mezi subkompakty vtrhne prémiový segment. Ten jednak dokonale rozkastuje populaci, jednak nastaví laťku. A hlavně - posílí vnímání image. Velmi se i v této třídě začne hrát na image značky, na image modelu.
Jo, a ještě jednu větu - z výsledků je znát, že v této třídě se jde na vizualitu. Ta je prioritní při rozhodování o nákupech. Současně pak je znát, že rozhodující slovo při nákupech mají ženy. Jistě, vždyť zpravidla (na západních tzích) je subkompakt v rodině vozem ženy. Proto vnímej úspěch 207, clia či Corsy, koneckonců i cétrojky, jako odraz vkusu evropských žen. Samozřejmě i mezi auty najdeme technickou evropskou špičku - POLO například, leč, jak píši... v tomto segmentu auta kupují hlavně ženy. Takže až s příchodem nového Pola můžeme čekat na zvrat na prvních místech. Tedy spolu s Kozinou zaprognózujme - do roka. A do dne... BRAVWO :yes:
Královna je královna (načti spolu s čísly 206 a pak smekni), ovšem ona všechna čísla do desátého místa jsou zajímavá. Aktuálně například prodeje Ibizy, to by člověk na sklonku života vlastně ani nečekal. Nebo Fabia, rok náběhu nového modelu a ono se prodá tolik, že dosáhne osmého místa v Evropě. Fantastické. Nejásat v první pětce může jen Punto - soutěží s dosluhující Fiestou... a bude hůř. Co je však potěšitelné je zjištění, že Evropa umí. V první desítce se stydí jen jen Yaris za svůj rodokmen.
Ta bouře počne již brzy. Mezi subkompakty vtrhne prémiový segment. Ten jednak dokonale rozkastuje populaci, jednak nastaví laťku. A hlavně - posílí vnímání image. Velmi se i v této třídě začne hrát na image značky, na image modelu.
Jo, a ještě jednu větu - z výsledků je znát, že v této třídě se jde na vizualitu. Ta je prioritní při rozhodování o nákupech. Současně pak je znát, že rozhodující slovo při nákupech mají ženy. Jistě, vždyť zpravidla (na západních tzích) je subkompakt v rodině vozem ženy. Proto vnímej úspěch 207, clia či Corsy, koneckonců i cétrojky, jako odraz vkusu evropských žen. Samozřejmě i mezi auty najdeme technickou evropskou špičku - POLO například, leč, jak píši... v tomto segmentu auta kupují hlavně ženy. Takže až s příchodem nového Pola můžeme čekat na zvrat na prvních místech. Tedy spolu s Kozinou zaprognózujme - do roka. A do dne... BRAVWO :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nové Polo i nová Fiesta určite zamiešajú o rok poradie, ale nová Fabia sa bude porúčať o poschodie nižšie, pre nič iné, len pre tú tvarovú, výško-šírkovú nevyváženosť. Nedávno stála na parkovisku vedľa mojej Kie ceed, a vyzerala pri nej ako anorektička rovnakej výšky.
Bude hůř? Kdo ví.. Těch šest procent není ani na paniku, ale spíše na zamyšlený pohled. Přišly na trh nové modely, a tak logicky starší auta jsou trochu odstrčena. Ale žádné trubky ohlašující Apokalypsu neslyším.
Horší mínění mám o F2, ten propad podle mně jasně prokazuje rozpaky zákazníka nad novým modelem.
Jedna tabulka ovšem nic nedělá, uvidíme co ukáží následující. Jestli to bude stav setrvalý, nebo jen krátkodobá slabost.
Horší mínění mám o F2, ten propad podle mně jasně prokazuje rozpaky zákazníka nad novým modelem.
Jedna tabulka ovšem nic nedělá, uvidíme co ukáží následující. Jestli to bude stav setrvalý, nebo jen krátkodobá slabost.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
to mozeme povedat o mazde2, a predaj rastie, zbytocne obhajujes jasny prepad F2 uz od doby ked vysla ,a pojde to len dole SI TO PAMETAJ,AZ TA TU NATRIEM KED BUDE DALSIA TABULKA, fabia bola ikona ale teraz ju domrdali jak svina :no:
Prodeje klesají, největší konkurence (Ford) je se stejně obstarožní Fiestou vpředu o více než 20%, přesto se slaví vítězství... no, to tu všichni z dob nedávno minulých známe dost dobře.
Nojo, aj na Titanicu hral v saloniku este orchester, hoci do podpalubia sa uz valila voda. Polo, Fabia, Ibiza, vsetko klesa ku dnu. VW nema v triede kompaktov prakticky ziaden tromf, a pomalicky uvolnuje pozicie. A ze najvacsi pokles z tejto trojice ma Fabia, to je na zamyslenie. Predavala sa praveze dost dlhy cas z roku 2007 na to, aby sa prejavilo uvedenie noveho modelu. No, ono sa to aj prejavilo, len jaksi nie tak, ako v koncerne cakali...
mozem suhlasit ale fabia bola jasna pre mna uz od nastupu, a bude sa len zhorsovat..... :no:
ano ano, bude to vždy vítězstí pro " technickou evropskou špičku - POLO" >😁
Arabové taky věří, že válku v 1973 vyhráli.... >😁
Arabové taky věří, že válku v 1973 vyhráli.... >😁
Ada je zase tady
Koncern rendlik a syn si pripsal dalsi obrovsky propad. Nic prekvapiveho vzhledem na nekvalitu jejich vyrobku.
Prekvapivy neni ani propad noveho modelu Fabie. Je totiz hnusna.
Prekvapivy neni ani propad noveho modelu Fabie. Je totiz hnusna.
Ale první v téhle třídě letos prostě nejsou.
Ale i tak pořád ještě gratuluji k pěknému druhému místu. Renault, Fiat i Ford ještě pěkných pár prodaných kousků ztrácejí.
Ať se to nemusí počítat, tak zde jsou statistiky celkové - [odkaz]
V každom prípade ale VW francúzky žabožrúti až tak nepoložili a makaróni už vôbec nie.
Skoda Fabia: -7.9%
Seat Ibiza: -5.8%
U trosku obstarozneho Pola sa to da napriek tomu hodnotit ako uspech, hoci najlepsi zastupca koncernu stratil oproti 2006 dve miesta. A pri tych cislach u Fabie a Ibizy by mal v centrale koncernu zazniet poplach! Najma u FabieII je dost jasne, ze trh ju prijal tak trochu rozpacito...