7 komentářů
maty1
0
zdravim vsechny ma nekdo z vas zkusenosti s motory 1,8 20V Turbo ?behem 1 roku mne uz menily na 2 valcich zapalovaci moduly nastesti vsechno uznaly na kulanci tak oprava byla zdarma.myslim jestli jsou nove moduly trvanlivejsi nebo je to zacarovany kruh a je lepsi se auta zbavit.
martin.z
Tohle slysim prvne, ja mam 1,8T v passatu ktery jsem koupil uz ojety, mam ho 3.rok a porucha zadna
Mam ten motor (132 kW verziu) v Seate Toledo a za 3 roky som s nim nemal jediny problem - asi mas vazne smolu na nejaky nepodareny kusok.
vcera som siel na kolegovej A4 1,8T 4x4 (plna vyvaba vcitane koze) a trochu s nim pohovoril, drobny servis mimo garanciek bol robeny ale nic zavazne, zapalovacie moduly nepotrebovali zatial nic, ma 130tis. km r.v. 2002. Inak prima zvezenie len ma trochu prekvapil pomerne hlucny motor, cistocne podporeny zrejme aj koncovkami vyfukov. Myslel som ze A4 sa robilo az so 6valcami s dvomi koncovkami (nie dvojita koncovka ale na kazdej strane jeden). Jazdenie je to prima dynamicke
No a to si jezdil soude dle roku vyroby s verzi 110kW. Pozdeji jiz mela 120 nebo 140kW a v Quattru standartne 6rychlosti. To zase bylo o kus lepsi. 😉