Tohle auto se v tvarech kombi přímo vyžívá...rochní a libuje si v tom, že je kombík... Říkám to nerad, ale tohle je opravdu zase po dlouhý době jeden krásnej kombík.. Pokud někdy pocítím potřebu založit rodinu a budu muset opustit svůj oblíbený koncept tří dveří, nevidím na trhu jiný kombík, který by mi každé ráno před nasednutím udělal radost jenom tím, že otevřu garáž... (pokud tedy nepočítám všechna rádoby sportcombi viz Alfa, Sportback atd..) Ocenění si zaslouží :yes: At´ žíjí ostře řezané linie, at´žije svažující se zád :yes:
Kdo umí, umí, i když asi jen 20km a nějaké blbiny na ploše. ;-) Měl jsem celkem obavu, auto narostlo, působí bytelněji, za jízdy se to projevuje hlavně citelně lepším odhlučněním, než uměl starý accord, šlo řekněme mondeovskou cestou, tedy měl jsem obavu o částečnou ztrátu agility. Neměl jsem možnost přímého srovnání se starým accordem, takže jsou to spíše pocity, ale neřekl bych, že by k významné ztrátě mrštnosti došlo, tedy rozhodně to není tak markantní rozdíl jako mezi starým a novým mondeem. Co zůstalo na špici, je jednoznačně řízení, jel jsem A4 a už i novou mazdou 6, ale Accord bude mít dle mého nejlepší řízení mezi předokolkami. Dál převodovka, to je balzám, přesnost dnes umí jak Ford nebo VW, ale Honda i v tomhle accordu ukazuje, že umí přidat i rychlost, jestli bych fakt něco chtěl v nových BMW, tak jsou to hondí převodovky. Trochu slabší je jízdní komfort, ten akustický je na špici, ale "zadkový" je horší, je to nejspíš daň za podobnou agilitu při nárustu rozměrů a pravděpodobně i váhy. Ale celkově snesitelné. Bohužel, jako největší slabinu vidím motor, jezdil jsem s dvoulitrem, působí udušeně, ve středním pásmu ot. bez nadšení, a nahoře sice hezky zněl ale s autem moc nehýbal. Co mě naopak zaujalo velmi, byl vnitřek, konečně Honda (vyjma Legendu), která má s evropany srovnatelný interier, posazu sice ještě kousínek chybí, i když to je můj obecný problém, ale sedačky jsou naprosto perfektní dlouhé a pohodlné, plus správně na kolmo posazený volant. Ergonomii ovládání jsem nezkoumal, nebyl čas, ale jednoznačně útulné auto. Zvenku už mě tedy Accord tak nezaujal, kombi vypadá dobře (na velkých kolech), ale sedan dle mého ztratil grácii starého accordu a nějak zamerikanizovatěl, je to takové hrubě tesané bez finesy. Celkově určitě posun, jen by to chtělo lepší benz. motory, tedy alespoň místo toho dvoulitru. ;-)
Slušný elaborát, ostatně jako vždy. :yes: Díky za dojmy. Co se odhlučnění týče, na to jsem opravdu zvědavý, mě už přišel velmi dobře odhlučněný (motor+aerodynamika) ten současný, pouze hluk od kol to trochu kazil. Řízení - těší mě, že se H vydala cestou Civicu. Řazení jsem tak trochu očekával - má "nasucho" [odkaz] o něco větší vůle v kulise, takže se dalo čekat zrychlení a omezení odporu neutrálu. Tvrdost šasi se dala čekat, náklony 7G byly tristní, teď jde spíš o srovnání s A4 a BMW3. Na motor jsem zvědavý, v současném 2.0 mi přijde tak akorát. Ber to tak, že jde o základní motorizaci, žádná 1.6 nebo 1.8. Horší už je, že je to zároveň druhý nejlepší benziňák v nabídce. ;-\ Co se interiéru týče - viz můj odkaz, posaz je pro mne naprosto skvělý. Když jsme u tebe - v čem vidíš problém a je auto, které ti v tomto ohledu vyhovuje? :-) Ještě jednou díky za dojmy, vím, že se vyznáš, tak to beru jako dost směrodatný názor. :yes:
Co se hluku týká, jasně, že jsem měl na mysli hluk od kol, to je právě věc, na které je poznat mezigenerační posun, když dnes přesedneš z jakéhokoliv auta stř. třídy poslední generace do té předchozí, budeš si připadat v tomto směru jako bys sedal o třídu níže. Nový accord je velmi slušně odhlučněn, na autě byly šestnáctky a v kabině ticho. Vůle v kulise řazení jsem nezaznamenal, znova říkám, převodovka vč. chodu šaltpáky, délky drah nebo jejícho umístění to je naprostá špička. Motor, jak říkáš, na základní motorizaci není špatný, na druhý nejsilnější je to bída. Jezdil jsem minulý týden s passatem 1,4tsi (mimochodem v této kombinaci je to výborné auto) a přísámbohu, že tenhle accord s 2,0 by mu neujel ani o centimetr. Ten posaz, už jsme to kdysi řešili, mě se nejlíp sedí (bohužel ne jezdí :-) ) ve většině modelů Audi, nová A4 má skvělá sedadla i posaz, ale jak říkám, je to poplatné mé výšce a zvyku sedět na dlouhé nohy krátké ruce. Accord v tomto směru atakuje naprostou špičku, větší rozsah nastavení sedačky a volantu má ve třídě jen Passat. Celkový dojem z Accordu mám veskrze pozitivní, s mírnou výhradou vnějšího designu, i když kola dělaj auto a accordu můžou hodně pomoct, pokud se budu držet soupeřů stejné koncepce, pak některé motorizace A4ky budou mít vážného soupeře, zvlášť pokud bude posílený dýzl accordu tak dobrý (v projevu) jako byl, nebude třeba důvod kupovat dražší A4 2,0 tdi. A o tohle právě Hondě s novým Accordem jde, poškádlit Holy Three. ;-)
Dinare, co sa tyka riadenia este... Ako by si hodnotil spatnu vazbu a nebol prilis preposilovany posilovac riadenia? ACCO 7G mal pred F/L trochu prilis silny posilovac (na sportovy sedan), po F/L je to o nieco lepsie... Samozrejme by sme boil radi, keby sa podarilo aj v tomto este trochu priblizit BMW a ich fantastickemu komunikativnemu riadeniu :-)
Přeposilované nebylo, ale bylo lehčí, i když pořád dobře vyvážené a dokonale přesné, lehkost nelze předokolce vyčítat, accord je konfekční auto, u nějž se musí počítat s více motorizacemi, s těžším dýzlem apod., pokud říkám o řízení, že je na špici, myslím tím mezi relevantní konkurencí. Měl jsem auto na šestnáctkách, tedy pokud dáš širší a větší 17 resp. 18, pak trochu ztěžkne, ideálně pro sport. jízdu. Jinak, k těm bavorákům a jejich komunikativnímu řízení, věz, že to je dnes z velké části už jen omílané klišé. To říkám, jako člověk, který měl od E30 všechny trojky a dvě poslední pětky, tedy pro mě stále je BMW auto, kterým jezdím a zatím to vypadá, že budu i v budoucnu jezdit. Přesto, pokud bych měl označit některý z bavoráků za auto s fantastickou zpětnou vazbou, pak jen E30 bez posilovače. Od E36 je to slabší, z pohledu posledních let bylo auto s největším citem v řízení ne trojka, ale pětka, totiž E39, nejlepší sedan posledních dvaceti let. E90 nebo E60, ale i 1-er mají dnes tolik citu v řízení, aby byl poznat smysluplný rozdíl mezi předokolkou a zadokolkou, rozhodně bych to ale nenazval fantasticky komunikativním řízením. Nemuluvě o pitomostech typu active drive apod., které úplně zabíjejí výhodu zadokolky, právě co do citu v řízení. Kdysi jsem dokonce četl v testu X5ky slova o komunikativním řízení, to už je jen k pousmání, dvoutunová čtyřkolka s komunikativním řízením, to bohužel neumí ani BMW, ono někteří zaměňují komunikativnost za jiné projevy, BMW má obvykle těžší řízení, plus strmější převod a najednou je tu jiný pocit, který se zaměňuje za cit. ;-)
no jasne, ak ma niekto najazdene este z E30, tak to bolo o niecom inom. A na novinarske klise si treba davat pozor. Ja som v E90 isiel a oproti konkurencii je to ale stale niekde inde, myslim.
Samozrejme porovnavat zadnokolku s prednokolkou je nezmysel v istych veciach.
A este otazka, co strmost riadenia? Mne by kludne stacilo, keby vsetko bolo ako v ACCO 7G, len strmsie riadenie, tych 2.85 otacok medzi dorazmi je vela
Člověče, to chceš po mně moc, starým accordem jsem sice naposledy nejel zas tak dávno, ale abych teď dokázal říct, jestli nový má strmější řízení, to je trochu moc, ale nějak si nevybavuju, že by mě při řízení nového přepadl pocit nějaké změny, že bych si řekl, á pozor, strmější řízení, resp. nečekej nějaké alfí 2,3 otáčky, nový Accord je ve strmosti celkem standard.
Měl jsem kdysi E30 s posilovačem a to bylo to nejhorší řízení co znám. Co se týče řízení, tak mi sedí Ford. Honda je až na výjimky (Civic)podprůměr. Naštěstí to vždycky u hondy vynahradil motor.
Za všetkých díkes za info, aj keď si podobne ako ja H-positive, obavy o objektivitu príspevku nikto mať nemusí!
Slabšia dynamika je zrejme daň za nárast rozmerov a váhy, liekom by mohol byť i-DTEC 180k (tam mám ale obavy o hlučnosť), necháme sa prekvapiť.
Mně to moc vtipné nepřijde, když chci řadit rychle, je to na pohmožděniny dlaně a rehabilitaci zápěstí. U MX-5 chápu, že ke sportovnímu svezení patří nutnost rvát tam kvalty, ale u M6 nebo M5 mi to přijde dost podivné.
Opravdu nechapu a nevim, v cem jsi jel. Kratka radicka, ktera se pomalu drzi jako joystick, kratke drahy, lehke a pritom presne razeni a nerekl bych, ze jsem mel stesti na kus, u vsech tri motorizaci to bylo stejne...
presne tak, ja som sice isiel len starsou mazda 6 a rozdiel v prevodovkach bol obrovsky. V mazde je urcite tiez presne, to nie je o com. Ale rychlo to proste nejde, teda nie tak, ako v HONDE...
Jezdil jsem zatím jen s dýzlovou šestkou, a u toho konkrétního auta nebyla ani přesnost nic extra. Ale o to nejde, Mazda má obecně přesné řazení, to o čem mluvím je rychlost, a v té je jádro pudla, zatímco mezi převodovkami (těch v tomto směru lepších výrobců) není prakticky rozdíl, Honda a BMW v tomto směru ostatním ukazují záda. Prostě na auto zatlač a sám to poznáš, pokud se s razancí a rychlostí jízdy hladkost a rychlost přeřazení zvyšuje pak mluvíme o rychlé převodovce, bohužel u těch běžných, byť jinak přesných, Ford, VW, Mazda je to naopak s větším tlakem na převodovku cítíš stále více její neochotu. ;-)
tak to teda nie je... Mazda 6 KOMBI nie je zla, ale nie je tak dizajnovo ucelena, ako ACCO TOURER... Z boku jej to slusi (nemozem si ale pomoct, ta stupajuca linia je uplne ukradnuta z ACCO 7G, pozrite si hlavne sedan z profilu). Predok ma take tie "libive" krivky, svetla na prvy pohlad vyzeraju putavo, ale dost skoto to clovelka omrzi. Zadne reflektory su vyslovene prilis nepodarili na MADA6 si myslim.
Rozhodne som si ale isty, ze lubovolny z trojice MONDEO, M6, ACCO TOURER maju krajsie KOMBI, ako A4, MB, C-klasse.
A red dot si ACCO TOURER zasluzi, po CIVIC a CR-V je to dalsi velmi zaujimavy dizajn... (a ze ho JAPONCI nevedia? :-) )
Hadat se o design je naprosta blbost, protoze to je naprosto subjektivni vec. Ano, Accord udelal velky pokrok od pohrebaku k libivemu kombi, o tom zadna, ale mne osobne se taky v kombiku vice libi Mazda6, a u M6 se mi hlavne libi reseni zadnich svitilen, ty jsou proste pro mne osobne doslova prekrasne....ale jak rikam, vse je v otazce designu subjektivni.
Zas tak úplně nesouhlasím. Jasně, výstup líbí/nelíbí je velmi subjektivní, ale existují aspekty, o nichž se úspěšně hádat lze. Tak třeba nosný stylistický rys: má? nemá? Acco má, M6 ne. Sladění detailů a charakteristických prvků, to co dovedla k dokonalosti s trojúhelníkem RX-8. Má? Nemá? Accord má, M6 nemá. Návaznost detailů na celek a okolí. Má? Nemá? Accord má, M6 pokulhává. Asi proto má red dot Acco, ne M6... Mazda je rozhodně velmi líbivá, ale chybí jí výraz (řekl bych duše, ale to už bych byl zaškatulkovaný do jisté zdejší skupiny plné evropských bejčků). Veškerou estetiku u M6 dělá maska chladiče (od Hondy ;-) ) a pěkně tvarované světlomety a svítilny. Bez nich nemá, čím by zaujala.
Muzes mi prosim te rict, kde ma Acco to tve sladeni detailu a charakteristickych prvku? Nejak to tam nevidim... Ze nema M6 nosny stylisticky rys? A jak bys nazval jeji vyraz na pridi? A ze M6 chybi duse? Vyraz? Bez se prosim te na ni podivat do salonu (pokud jsi nemel jeste to stesti ji potkat na ulici), protoze na fotkach pusobi M6 o dost jinak nez ve skutecnosti. Nechme toho, protoze je to zbytecna diskuze. Jasne, Acco dostal red dot, protoze se od ostatnich odlisuje hodne vyrazne. A co se musi nechat, interier je takrka dokonaly. Na druhou stranu, je treba pockat na seriovou produkci, vysperkovana hightop verze vsech aut je povetsinou vzdy velmi libiva ;-)
Chce to se dívat. Sladění detailů a charakteristických rysů: hlavní linie kolem celého auta a její tvar kopírující kapota, svislá hrana na přídi a zádi. Tvar světlometů navazujících na linie masky chladiče, zakomponování klik do hlavní linie, proporční vyvážení plochy pontonu nad lininí s masou blatníků.
ale zas je skoda hadat sa MAZDA 6 vs. TOURER, lebo obe auta su velmi podarene. Vyhodu ACCO by som videl,z e dizajn je naozaj proste ucelenejsi, kazdou castou vie zaujat, ale zas obrovska vyhoda M6 ma v tom, ze je lahsia a ma vacsi kufor, uzitvkovost u nej bude iste na lepsej urovni
Hej, akoze treba povedat, ze oba auta budu (M6 uz je) zaujmom na ceste, otocis sa za nu, nebo aspon ja a vela ludi, co poznam, tak sa za nu otacaju, pozeraju atd., napokon temu u novej Laguny alebo Mondea tento zaujem rychlo vyprchal a tieto sa stracaju v mestske sedi ostatnych aut (zaujmu maximalne vo chvili, kedy maju zaujimavu farbu). Ja chvalim na ACCO hlavne to, ze opustil ten pre 7G tradicny pohrebacky bocny profil...
A teď k M6. Její výraz na přídi bych nazval Honda, V Hirošimě si opravdu mohli zvolit jiné pojetí masky chladiče. Ale budiž. Horší je, že světlomety na masku nijak nenavazují a sladění horní a spodní části nárazníku je nesourodé. Markantou nových M je vytažený přední blatník, to chválím, jeho problém je, že ze zadoboku to vypadá ne zrovna vzhledně. Boční linie se ztrácí v karoserii a má jiné stoupání než linie oken a kapoty ale ne dost odlišné na to, aby to byla markanta. Zadní svítilny jsou opět "nějak" položeny na karoserii prolis pod 3. brzdovým světlem se tam asi dostal náhodou. Neber to jako kritiku, mě se M6 líbí, ale řeč tu byla o té vybroušenosti designu. ;-)
Svetlomety nenavazuji? Hele, koukame na stejne auta? Svetlomety krasne svou spodni linii navazuji na zhruba stred linie chromovani masky (kdyz vemzmeme v potaz to, ze spodni spice chromovani je pocatek) a konec (spicka) svitilen krasne prechazi ve vytazeny blatnik. Kliky dveri jsou slusive zakomponovane do vylisu dveri, ktery se tahne prave uz od svetel pres blatniky az k horni linii koncovych svitilen. Zadni svitilny jsou jakymsi zhmotnenim "vraniho" znaku Mazdy (zel nejmene povedene jsou u liftbacku, kdezto nejvice vyniknou na sedanu). A ano, nebudu zastirat, ze si Mazda svym chytrym pojetim "muscle" designu hraje na mnohem vetsi auto nez jakym doopravdy je. Mazda6 svym designem (dle meho oka) ztelesnuje "bezproblemove proudeni vzduchu", tak na me pusobi jeji krivky, ktere jsou vzdusne a jakoby se chtely prizpusobit tomu, aby je proudici vzduch co nejjednoduseji obtekal.
Tak jsem si kvůli tobě znova otevřel fotogalerii. [odkaz] ;-) To s tím navázáním světlometů na masku, to je fór, že ano? Když si protáhneš křivku tvaru světlometů, zapíchne se ti někam do dvou pětin výšky masky, takže nikam. Horní linie světlometů sice hezky navazuje na linku blatníků, ale zase se tluče s linií masky. A z druhé strany (zvenku) pro změnu s hranou blatníku neladí vůbec... A ke spodku nárazníku ses nevyjádřil vůbec. Ano, kliky jsou zakomponovány dobře, ale Acco je v tomto ohledu přece jen dál. S tou linkou na boku to beru částečně z5, skutečně navazuje na blatník, z fotek to zas tak úplně poznat nebylo. Ten design zadních lamp - to už vyžaduje bujnou fantazii. ;-) Jo, Mazda sama říká, že její design má umožnit co nejlepší obtéhání vzduchu. Ale čím to, že není nikde ke zjištění koeficient odporu vzduchu? Ale třeba ho jako Mazďák znáš. :-)
Taky se trošku přidám do hádky :-) . Chcete vy dva Hondo-mazdofilové vidět designově nejpovedenější auto posledního desetiletí? Tak tady je ;-) [odkaz]
no jo, Sport4S koncept tiez vyzeral odvaznejsie a paradnejsie pre ACCORD... Ale uz zabehnuta automobilka si v tomto segmente proste nemoze dovolit takyto vystrelok.
No jo, to je tak, kdyz koukas na fotky M6 v jedne barve, nevidis ji na vlastni oci a navic kazdy jiny uhel pohledu ji dava jinou tvar. S tou linkou chromu navazujicim na svetlo jsem to myslel takto: [odkaz]
Nevim, co se ti kde porad tluce, pripada mi spis, ze ses zahledel do te jedne prohnute horni linie svetel a masky, kde je to vse pekne zarovnane (podobne jako u noveho SuperBa) a to je pro tebe Otcenas :-) .
Zadni svetla vyzaduji bujnou fantazii? Hmm...popravde, prvni, koho to napadlo, byl muj 11 lety bratr a kdyz jsem pak nahodil par lidem, co vidi v liniich svetel, netrvalo nikomu moc dlouho poznat "vrani kridla".
Co se tyce koeficientu vzduchu, pise ho ve svych prospektech, pro sedan a liftback je to 0.27, pro wagon 0.28.
Btw., tato debata uz se fakt ubira jen ke spickovani, co kde komu proc, tak toho radsi nechme. Pro me zustava u noveho Toureru podstatny fakt, ze se zbavil pohrebactvi, nicemene sedan se mi stejne libi mnohem vice :-! .
no hlavně bych řek, že mazda byla navrhována "celistvě" nevzali pohled zep ředu, pak ze zadu. K tomu udělli profil, trošku doladili ty tři pohledy na sebe a hurá ven. Takže mazda se líbí zevšech možných úhlů jen né přímo zepředu, přímo ze zadu a z boku. Když si ji ale obcházíš tak zjistíš jak to do sebe vše pasuje a jak je to elegantní auto. Accord je sportovec, to je hlavní rozdíl v jejich výrazu Acc se nsaží vypadat dravě, zato m6 elegantně a rychle
Krasne jsi to napsal a vystihl. A tak to vzdycky bylo a bude, zatimco Honda u svych modelu vzdy kladla velky akcent na sportovnost, Mazda se snazila najit kompromis mezi eleganci, sportovnosti a nadechem luxusu, takze z toho pohledu muze vypadat usedleji, zatimco u Hondy prevlada ve velke mire ten sportovni duch :yes:
Jsi si jistý? 323 s mrkačkama byla sporťák jak vyšitý a její nástupce s bezrámovými dveřmi, za tím se ohlédnu ještě dneska. A pak zlatá éra Mazdy v první polovině 90. let se snad největším počtem sporťáků v poměru ke zbytku produkce. MX-3, MX-5, MX-6, RX-7. Mazda jde do té sportovnosti taky (proto jí fandím), jen ve střední třídě to v minulosti byly spíš takový divný brambory. ;-)
Mrkacka sportak jako vysity? Jsi si jisty? S temi motory, ktere do nich davala? No nevim. Ano, 323f s bezramovyma dverma s sestivalcem, 626 kulate ery s 2.5litrem, to byl a jeste dneska je pro mnohe slusny narez. Ano ano, jenze to jsou proste sportaky svym zamerenim (MXka + RXka), tak jako Honda ma svou S2000. Jenze ja to myslel tim zpusobem, ze co se tyce klasickeho sortimentu, tak u mne vzdy prevladal pocit, ze Honda je zamerena vice na ten sportovnejsi prozitek (at uz jakykoliv Civic jakekoliv generace, Accordy, FR-Vcko taky toho ducha v jizdnich vlastnostech nezapre, atp.), kdezto Mazda se svymi 121, 323, 626, 929, Premacy, Demio atp. byla spis za ten komfortnejsi typ auta, az u prvni M6 a noveho konceptu zoom-zoom zase zacala klast duraz i na tu stranku pozitkovosti z jizdy.
O motorech mrkačkový 323 toho moc nevím, hodnotím vzhled, co se týče motorů Mazda, nerad bych se tě zase dotknul. :-( Jinak FR-V rozhodně nemá tak dobrý podvozek jako M5 (byť musíme zohlednit, že je o něco novější) a M2 má šasi taky lepší než Jazz. Jak říkám, podle mého názoru se Mazda vždy profilovala poměrně sportovně a teď v tom ještě přitvrdila. Třeba M2 je famózní hračka. :yes:
Ano, zohlednuji i vek tech aut :-) . Ja nevim, ale proste tak celkove je z meho pohledu a zkusenosti Honda za sportovnejsi znacku, co na to rict :-) , tak se o ni mluvi a ja tomu verim :-) . Jojo, M2 mam a denne me prekvapuje, co vsechno dokazali inzenyri z toho auticka dostat :yes::yes::yes:
Ale jo, to nezpochybňuju, jak říkám, mě se líbí i M6, akorát mi jako nejhorší přijde pohled ze zadoboku, odkud to tomu ubíhajícímu blatníku v kontextu se zbytkem karoserie vůbec nesluší. ;-)
K té lince - No dobře, dobře, když tu tečnu od ní všas utrhneš... člověk se prostě v té záplavě oblinek ztrácí. ;-) Ale ten zbytek, to bych ti asi musel vysvětlit osobně. :-) S tím 11letým bratrem, to je právě o té fantazii. ;-) >:D No a když jsme u toho špičkování, ta aerodynamika je fajn, Mazdě se povedlo dostat se na hodnoty minulé generace Accordu. ;-) >:D:yes: Ale nedělám si iluze, že by na tom byl nový lépe, přece jen si ty blatníky žádají své, jsem zvědavý, s jakým číslem se pochlubí. :-)
Majitel HC fakt nejsem, pomáhám ho tvořit. ;-) A co by to mělo vysvětlovat? U nás spíš platí, že čím větší fanda, tím větší šťoural. >:D Ale jsou auta a oblasti, do kterých se šťourat nedá. ;-)
Na Kingov prispevok, ze cim vacsi Fanda, tym vacsi stoural, v HC to tak fakt je. Len kym som dopisal, sa mi tam vlozil Tvoj prispevok, takze Tvoja otazka bola na mieste... :-)
Hej hej, ved to. Hehe, u nas tiez kritizujeme co ide, o tom ziadna...treba ak sa objavily prve fotky s novou M6, tak sme nadavali, ze je to Lexus :-) , nastastie realita (nie fotky, ale realno na zivo videne) je podobe Lexusa celkom vzdialena atp...
moze byt, ale pozri si taky BMW klub (nic prosti BMW, re mna znacka cislo 2. alebo 3.). Ale proste tam rozpravaju o tom ako jedinom, najlepsom, bezprochovom, najuzasnejsom... :no:
na tych 18'' v perletovej a so spojlermi sa mi sedan asi paci dokonca viacej ako KOMBI... Ale v zlej farbe na R15, alebo R16 tak nevynikne, to je jasne.
no ja som videl len R16, ja som sa uz zlakol, ze snad v Zeneve vystavili aj na R15, to som uz isiel omdlet a nechcel som sa priamo pytat, ci fakt R16 :-)
Ta bila perlet je pekna. Posledni dobou jsem na tuhle barvu docela ujetej. K tomu pekny kola v barve tmavy titanovy sedi (videl jsem je nekde na type S) a bral bych to vsema deseti...Ty dalsi barvy me proste neberou no. Ale tourer v jakykoli barve ;-) btw trosku OT: co nova NSX? Nejaky novinky?
Osobne by som asi bielu perlet nebral, skor sedu metalizu (tiez pristane). Rozhodne ale na prezentaciu a svetove predstavenie modelu bola biela perlet idealna.
NSX - no nic moc, tak snad 2010 :-) A iba pre ACURA... Ale ked uz zadnokolka a velky motor, tak by sa vraj platforma mohla vyuizit aj v LEGENDE, cize by sa mohol tiez okolo 2010-2011 dockat zadnokolky a V8 (alternativa SH-AWD), LEGEND by ale zrejme presiel do triedy LUXURY...
tedy nevím,nevím,že by se mi tato Honda nějak přehnaně líbila,že bych ji musel dát ocenění.Ve střední se mi líbí Laguna,Mondeo,C5,AR 159,Audi A4 Avant a z Japonců ještě tak Primera nebo Mazda 6,ale Accord ;-\ ......