Novinky
nebylo by lepší spíš mezi pseudoteréními vozy ???
me nejvic zaujalo,ze ze sesterskeho trojlistku Peugeot4007,Citroen C crosser a Mitsubishi Outlander je suverene nejprodavanejsi Outlander a to se jich jeste nejvic prodava s pro mnohe tragickym Tdi.
Když se tak koukám na ty francouzský kusy, ani se nedivím, že je drtí i (víceméně decentně vyhlížející) Outlander.
Celá trojice vozů se vyrábí v Japonsku, tzn. trvá tak 5 měsíců od zadání výroby, než vozy dojedou do ČR. Na 4007 a C-Crosser objednávky jsou, ale budou uspokojeny až třeba v létě 😉
tak jsou na tom ale stejne.vsechny tri vozy se vyrabi v Japonsku tak v teda nechapu proc by na Peugeot a Citroen mely byt delsi cekaci doby.
To jo, jenže objednávky na Mitsubishi přicházejí plynule už řekněme rok, objednávky na 4007 a C-Crosser necelé dva měsíce. Ke konci roku teprve uvidíme, jak na tom která značka doopravdy je 😉
dobros sam jsem zvedav jak to dopadne.tak tedy za rok se tu sejdem u vysledkove listiny :yes:
Jojo, uvidíme 😄 Výhodou Mitsubishi je, že má vytvořenou stálou klientelu zákazníků vyžadujících vůz SUV + navíc má v kategorii terénních vozů vytvořené jméno. U Citroenu a Peugeotu jsou zajímavější (neříkám hezčí) přední partie vozu a působí výrazněji. Nicméně ani jedna značka nemá tradici terénních vozů a interiér působí spíš japonsky než evropsky......stabilní zákazníci francouzských značek mohou být zklamaní..
Duvod je jasny (a kazdy prodejce Mitsubishi ti jej potvrdi): lide kupuji radeji Outlandera s TDI nez jeho klon s francouzskym dieselem, protoze ty klony nemaji pod kapotou spolehlive nemecke TDI ale nespolehlivy francouzsky motor s omezenou zivotnosti.
A nebude to spíše tím, že Mitsu je proti zbytku trojčat prostě hezčí? A na rozdíl od PSA už má dobrou pověst co se týče výrobců off-road a SUV vozů?
Ne, protoze i Outlander se da koupit ve verzi s francouzskym dieselem. Jen o nej jaksi neni zajem... Vykonovy deficit dieselu VW oproti motoru PSA Mitsibishi resi moznosti upravy ridici jednotky na vyssi vykon (125kW). Je faktem, ze motor VW 2.0 PD je trochu hlucnejsi nez konkurencni agregat PSA, ale zase je uspornejsi a ma typicky mnohem delsi zivotnost.
Jak píšu nahoře, zatím nejsou pro český trh uvolněny dostatečné kapacity ve výrobních závodech, některé objednávky z této doby prostě budou předány až třeba za půl roku. Mám to přímo od zdroje 😉 Na druhou stranu Mitsubishi má vybudovanou hodně dobrou pověst a řadu zákazníků, kteří od něj nepůjdou jinam :yes:
Ako sa moze ta Mazda CX-7 tak dobre , ked ma v ponuke jediny motor (a to vykonny 257 konovy motor s objemom 2.3 , ktory sa montuje aj do Mazdy 3 MPS) a ako sa moze predavat bez nafty v ponuke ???
CX-7 vítězí hlavně designem, ale ten kdo měl mazdu, rád si ji koupí znovu. Příjemný interiér, nadprůměrné jízdní vlasnosti a skvělý design... ale ta naftička z ní udělá totálního zabijáka třídy.
Myslím, že úspěšné prodeje modelu CX-7 úspěšně zastaví sama Mazda citelným zdražováním, z původních 785 tis. už stojí 843 tis., kdo chce xenony tak musí dát už přes 900 tis., což už je v pásmu benzínové BMW X3 s motorem V6. Myslím, že na to rychlé zdražení Mazda doplatí.....
Myslim, ze X3 neni adekvatni odpovedi na tuhle Mazdu. Mazda je crosscoupe a X3 je klasicke SUV. I kdyby X3 zlevnila, tak cenove urovne ve stejne vybave a podobnem vykonu CX-7 proste nedosahne a to uz vubec nemluvim o primo hnusnem designu X3, ktery spis nez pritahuje, tak vetsinu zajemcu odpuzuje... 😉
X3 je klasicke SUV? no to snad nie...
...ale jo mily hochu, ovsem pokud nechces tvrdit, ze X3 je cistokrevny off-road, to potom opravdu ne... :no: 😉
Hm, nejak som si musel zmazat cast prispevku, tak z toho vznilka v celku blbost. Myslim, ze to ale potrva, kym sa vykristalizuju tie triedy, co je SUV, co je SAV, co CROSS COUPE a podobne nezmysly. Aj tak s nimi nikto do terenu nejazdi, maximalne fakt tak parkrat za rok nejaka menej spevnena cesta, atd.
Rozhodne si ale myslim, ze MAZDA CX-7 je zrovna take SUV, ako X3, ci CR-V, X-TRAIL, RAV4, Santa Fe.... Co je za triedu QASHQAI, TIGUAN, co bude Q5, Q3? Je X3 rovnaka trieda ako X5?
Z triedy tych SUV typu X3, X-TRIAL, Santa Fe je jedine auto, s ktorym by som sa nebal do tazsieho terenu je SUBARU FORESTER.
Rozhodne si ale myslim, ze MAZDA CX-7 je zrovna take SUV, ako X3, ci CR-V, X-TRAIL, RAV4, Santa Fe.... Co je za triedu QASHQAI, TIGUAN, co bude Q5, Q3? Je X3 rovnaka trieda ako X5?
Z triedy tych SUV typu X3, X-TRIAL, Santa Fe je jedine auto, s ktorym by som sa nebal do tazsieho terenu je SUBARU FORESTER.
Tak sem do toho praštil a min. týden složil zálohu. Prý ji dovezou za 2 měsíce, tak doufám, že to dodrží.
Jestli máte někdo osobní zkušenosti, tak budu rád, když dáte vědět - eště bych tu objednávku mohl doladit.
Třeba jestli mám jít i do park. asistenta (manželka), jak vám fachá parrot a kolik vám nasolili na pojistkách.
Blbý kecy si nechte 😉
Jestli máte někdo osobní zkušenosti, tak budu rád, když dáte vědět - eště bych tu objednávku mohl doladit.
Třeba jestli mám jít i do park. asistenta (manželka), jak vám fachá parrot a kolik vám nasolili na pojistkách.
Blbý kecy si nechte 😉
Len taká malá pripomienka k dodacej lehote takze my sme Mazdu mali cez znamosti ale aj tak dost meskala. Pretoze nejake kozene doplnky montuju v Antverpach potom to nejak meskalo v Prahe... Ale cakat sa urcite oplati. A radim kupit si slnecne okuliare aby Vas vsetky tie pohlady od okoloiducich velmi neoslepili 😄 😄 😄
tak uz treti mesic s CX7 jezdim a zatim velka spokojenost, problemy zadny, auto funguje skvele 😄 takze jsem rad, ze ji mam, ono po pravde jine auto nez mazdu bych nechtel a volba CX7 byla velice dobra.
jo, viděl sem tvoji recenzi. dost dobrý.
ten můj stroj bude stejnej (i barvou), jen interiér v černý kůži.
Teď zrovna testuju HF+gps Blaupunkt Lucca. Nechcu aby se mi hrabali v panelu s parrotem. Jak to máš udělaný ty?
ten můj stroj bude stejnej (i barvou), jen interiér v černý kůži.
Teď zrovna testuju HF+gps Blaupunkt Lucca. Nechcu aby se mi hrabali v panelu s parrotem. Jak to máš udělaný ty?
Ja bývam na východe Slovenska a tiež máme CX-7, čierna farba( zdá sa tak omnoho robustnejšia) plná výbava + cúvacie senzory, antiradar, velúrové koberčeky, chrómované lišty prahov a hlavne gumovú rohož do kufra(veľmi praktické...). Máme ju síce len 2 týždne, ale žiaden problém, až na jednu ručičku, ale pri takom výkone to je zanedbateĺné... Teda napr. Mercedes-Benz Ml 320 CDI berie cez 12 litrov, naša Mazda cez 14, ale ten diesel u MB je o dosť pomalší! a zakl. cena je okolo 1,8mil. SK, nás vyšla Mazda na 1130000 SK( treba mať známosti😁 a okrem toho by sme na nu urcite este cakali...) Takze mame perfektne auto za nieco cez milion a myslim ze za ten rozdiel od MB si mozem dovolit aj cestu okolo sveta aj keby Mazda zrala 50 litrov... A dalsia vec ked za vami nebude stacit Audi A6 a uvidite pohlad jeho sofera tak si budete isty ze ste si vybrali dobre... PS : Nech ma k tomuto niekto pripomienky ake chce(dobre by bolo keby mal aj nejake auto tejto kategorie😁) my mame v rodine uz 4. Mazdu a zatial chvalabohu ziaden problem... A vlastne este jedna vec keby bol diesel uz by to nebola mazda CX-7 taka akou bola projektovana a nebolo by s nou tolko srandy, tiez za to vdacim manualnej prevodovke. Takze nehnevajte sa na mna ale vsetci silny drsnaci na Hyundai, CRV, nebodaj na Kii ked nabuduce budete zbierat prach z kolies a dym z vyfukov CX-7...
- sedačka výše
- esteticky příjemné
Není potřeba na tom hledat něco přízemního. Kdybych si mohl CX-7 dovolit, tak si ji taky pořídím, a taky v černé. (Nemám na bicepsu tetování, nenosím číro, z kapsy mi nečumí machršňůra, prostě "in" je mi docela u zadku. 😊
Zcela upřímně😜rotože to i brzdí,docela to sedí,design ujde, tak by se to dalo přežít,sice ne v černé,ale to nemám žádné v černé.
Jsem teď zkoušel jedno...ehm nejmenované SUV a nevím...sice se hodně prodává,ale bylo to jak rychlý traktor, majitel se bál, že to půjde na střechu a moc to nebrzdilo...ale jinak,ať si koupí každý co chce.