Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
26. 9. 2012 17:28
Odchází jen běžný spotřebák
Sice starý příspěvek, ale třeba se někomu hodí.
Musso & Korando mají až na délku identický podvozek, nápravy, převodovky, motory.

Motory jsou bez problémů, hlavně diesely 2,9D a 2,9TD které sice z dnešního hlediska nemají proti moderním motorům výkon, na druhou stranu najezdí milion třeba na stolní, jedlý, slunečnicový olej místo nafty. Utáhne od 2.800kg a proto si Mussa, Koranda lidé pořizují.

Pokud se něco rozbilo, slyšíme, že je to krám, že se zadřela např. převodovka... Jenže tohle se nestane nikdy samo.

V CZ mají samozřejmě všechna auta celý život najeto do 150.000km a pokud někomu evidentně po deseti letech provozu teče olej z převodovek jako Dunaj, tak by to chtělo olej minimálně dolejt, nebo za 2.000kč převodovku přetěsnit... jaksi bez oleje nepojede žádné auto, zato nadávek jaký je to krám je slyšet dost - spíš neschopnost servisů, jelikož co nemá logo VW&Audi&Skoda z toho mají kopřivku.
Jenže pokud třeba převodovku přivezete mechanikovi Ssangyong do Velkých Přílep vymontovanou, za jednu hodinu odjíždíte s přetěsněnou a repasovanou - vlastní i známých zkušenosti.

Odchází jen běžný spotřebák, po 10letech s naší solankou povrchová koroze rámu, občas orezlá zadní vrata v dolní části, protože jak se jezdí terénem do kopce, zadní masivní nárazník dostane ránu, lehce se posune malinko nahoru... zadní vrata při každém zavření se odírají o plast, barva sleze a koroze je na světě - může za toto ale auto?.

Tady umí nejvíc a vždy mi vše na počkání vyřešili, nebo do druhého dne dodali i na Rexton který teď mám: www.1234.cz
neregistrovaný "budo"
16. 4. 2008 23:42
kdo má zkušenost?
Máte někdo osobní zkušenost s tímto vozem?
Zvažoval bych ho jako bezpečné rodinné auto (2 lidi + 2 psi), zajímavá je cena ojetin.
Ale nic o něm nevím. Sháním info. Děkuji.