Novinky
0
Passat se dá pořídit za velmi dobrou cenu,o proti konkurenci.Pak takové testy že Mondeo je o dva body lepší,jsou k ničemu,když za VW dám o 100000 méňě.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Poslední větu sis moh odpustit a jinak je to přesné.Nové Mondeo není a čeká se a čeká,u M6 se prodával ještě výběhový model,prodejci jej dávno neobjednávali a lidé čekají na novou M6.Otázka je,jaký podíl Pašíka jsou služební flotily a myslím,že docela jo,máme dost ekonom.vazbu na D.Ale v pohodě,o nic nejde.Někdo musí být první.Rohlík skrz to levnější nebude 😉
Coswrothe, děkuju Ti, konečně jsi mi otevřel oči! Já neskutečný blbec jsem členem stáda, a do dneška jsem netušil že jsem takový hlupák! Já pitomec si na konci loňského roku koupil již druhý VW Passat, tentokrát TDI se 170 PS a vůbec nepochopil, že se to nemá dělat, protože budu člen stáda co kupuje rohlíky v supermarmaketu. A o co hůř - zkoušel jsem i jiné vozy a můj zvrácený vkus se přiklonil ke značce VW a ne k BMW nebo Mondeu. nedokázal jsem rozeznat bídné jízdní vlastnosti, kýčovitý interiér, motor který je hlučný a nejede ... děkuji Ti opětovně, žes mi otevřel oči, bez takových jako jsi ty bych již nemohl dál žít.
Pod čarou😒br /> BMW řady 3 je malé, Mazda se mi prostě nelíbí a stejně mám daleko do servisu, Mondeo je zvenku super ale interiér mne neoslovil ... A hlavně - WV Passat Executive byl ve velice slušné výbavě za pěkné peníze, jízdní vlastnosti a motor mi vyhovují, na dálkové trasy je O.K., neprovokuje okolí ale na druhou stranu je dostatečně repreznativní (není mi 18 a ani nejsem tuner abych měl potřebu vyvolávat autem rozruch), vejdu se do něj v pohodě já i další 3 spolucestující a dokážu v této sestavě v pohodě jet i 1200 km na jeden zátah. Jasně, kdybych neřešil spoustu jiných věcí, tak by srdce volilo něco jako M3 - jenže je to pro mě prostě nevhodné auto (nehledě na provozní náklady). Passat beru jako spotřebák, ža 4 roky a 250 tis. km ho vyměním za něco jiného, ale vím, že třeba na rozddíl od AR nebo FIATU s ním tyto kilomtery bez problémů najedu ...
Pod čarou😒br /> BMW řady 3 je malé, Mazda se mi prostě nelíbí a stejně mám daleko do servisu, Mondeo je zvenku super ale interiér mne neoslovil ... A hlavně - WV Passat Executive byl ve velice slušné výbavě za pěkné peníze, jízdní vlastnosti a motor mi vyhovují, na dálkové trasy je O.K., neprovokuje okolí ale na druhou stranu je dostatečně repreznativní (není mi 18 a ani nejsem tuner abych měl potřebu vyvolávat autem rozruch), vejdu se do něj v pohodě já i další 3 spolucestující a dokážu v této sestavě v pohodě jet i 1200 km na jeden zátah. Jasně, kdybych neřešil spoustu jiných věcí, tak by srdce volilo něco jako M3 - jenže je to pro mě prostě nevhodné auto (nehledě na provozní náklady). Passat beru jako spotřebák, ža 4 roky a 250 tis. km ho vyměním za něco jiného, ale vím, že třeba na rozddíl od AR nebo FIATU s ním tyto kilomtery bez problémů najedu ...
klidni hormon, vsadim se že si fiata nabo AR nikdy neměl, tak nepomlouvej...
Ono je rozdíl o autě plkat a pak opravdu kupovat. Já vybíral kombík střední třídy v benzínu. Prémie je drahá a moc navíc toho nenabídne, Francouzi a italové umí mít problémy. Vectra je mi odporná, Mondeo je jako po steroidech. Za Němce jednoznačně Passat. Primera je krutý omyl, kombík Accorda je jako skříň na kolech. Gallant není, Avensis má takový design pro důchodce. Mazda 6 za Japonce. U Passata FSI žere 98ku a turbomotory jsou při svižné jízdě moc hladové. Stejně nakonec rozhoddl u Mazdy akční model Aktive s velkou výbavou a skvělou cenou.
Je velice zajímavé, když nám tu svého již druhého Passata chválí někdo, kdo ani neví, jak se správně píše Volkswagen >😁 >😁 >😁
Ale ví, ty jsi se nikdy nepřeklepl 😉? A pozor, ja Passata nechválím, jen píšu proč jsem si ho vybral. Jsem si vědom, že existuje spousta lepších aut, ale nakonec jsem se rozhodl, jak jsem se rozhodl. Už mě trochu štve, jak zde všichni majitele Passatů házíte do jednoho pytle plného negramotů, proto jsem se zaregistroval a ozval ...
Ale ano. Kolko ludi, tolko chuti. Suhlasim s tebou v tych zasadnych veciach uvedenych vyssie. Mam taktiez novy model Passat-u a v porovnani s M6, ci Mondeom, je to auto, ktore lahodi aj oku. Samozrejme je to moj nazor...
Ty nebo spiše vy jste ročnik hrc prc ne?Passat lahodi oku oproti mondeu a m6?To je hodně vyblity oko.
Každému se líbí něco jiného. Mě se líbí nová M6 (ale ve stříbrné, tmavé barvy mi k ní nesedí), Laguna a líbívalo se mi Mondeo, ale už se nějak ohrálo. Kamarádovi se líbí Passat a mě zase ne. No a na C5 stále čekám, chce to osobní setkání.
Problém Passatu a jeho tvůrce je někde jinde. Pro mne osobně je často špatně odlišitelný od Jetty. Stála u hotela firemní flotila Passatů a mezi něma jedna Jetta. Každý den jsem kolem nich chodil na snídani a oběd a až po třech dnech jsem si všiml, že mezi Passaty je Jetta. V tu chvíli jsem byl malinko rád, že moje Laguna vypadá úplně jinak než o třídu menší Megane v sedanu.
Problém Passatu a jeho tvůrce je někde jinde. Pro mne osobně je často špatně odlišitelný od Jetty. Stála u hotela firemní flotila Passatů a mezi něma jedna Jetta. Každý den jsem kolem nich chodil na snídani a oběd a až po třech dnech jsem si všiml, že mezi Passaty je Jetta. V tu chvíli jsem byl malinko rád, že moje Laguna vypadá úplně jinak než o třídu menší Megane v sedanu.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To same muzu rici i ja o majitelich Fordu 😉Ja mam uz nekolikaty VW a nemuzu si stezovat.Nehlede na to ze ve firme mame cc160 aut a 70procent je koncernovych od Fabie az po Q7.A ze by s nima byly nejake extra problemy se rict neda.Mam stary auta krery mi plne vyhovuji.A je mi jedno kdo co uznava za znacku,ale stvou me takovy jako ty co vsechny lidi co nemaji JEJICH znacku odsuzuji.Kazdy si koupi na co ma a co mu vyhovuje ne?Takove reci mivaji deti ktere chodi od auta k autu a ktere ma vic na tach.tak je lepsi...
Takze ja nemam tr.Forda,ale koncern.Jsem tupe stado.Troubo :-!
Takze ja nemam tr.Forda,ale koncern.Jsem tupe stado.Troubo :-!
No to jsi
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To víš, na základce takové lidi nepotkáš. V reálném světě je jich pomerně hodně. Znám naopak spoustu lidí, co Oktu měli a teď si jí kupují znovu. Nejsou to totiž žádní machrové, co se potřebují před okolm vytahovat, ale normální lidi, co auto používají jako spotřebák (ono milí zlatí je i BMW 330i spotřebák - nebo s ním počítáte jezdit do důchodu?). A světe div se, ti samí lidé si pak druhou oktu koupí i domu, jako soukromé auto. Ale pardon, já zapomněl, že jsou to tupci a členové stáda a ti se nepočítají ...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
S GTI mne prosím nesrovnávej - já mám soudnost >😁
Pokud jsem spokojen s předchozím modelem, pak vyběhne nový model, který (podle referencí od kolegů) také velice dobře funguje, a já si jej koupím, tak odmítám mluvit o zmanipulovanosti. Passat je prostě povedené a vyzkoušené auto, takže je to kup na jistotu. A jako fleet manager bych jej právě z těchto důvodů nakupoval pro firmu také. Asi jsem hloupej, ale věci které fungují neměním - potřebuju čas abych se věnoval bussinesu a rodině a ne abych řešil problémy s vozem.
Pokud jsem spokojen s předchozím modelem, pak vyběhne nový model, který (podle referencí od kolegů) také velice dobře funguje, a já si jej koupím, tak odmítám mluvit o zmanipulovanosti. Passat je prostě povedené a vyzkoušené auto, takže je to kup na jistotu. A jako fleet manager bych jej právě z těchto důvodů nakupoval pro firmu také. Asi jsem hloupej, ale věci které fungují neměním - potřebuju čas abych se věnoval bussinesu a rodině a ne abych řešil problémy s vozem.
No jestli ono to nebude tím, že pasata mají všude skladem, kdežto třeba mondeo je zatraceně nedostatkový zboží, alespoň u malých dealerů 😒
Žijeme v Česku a tak nás jistě zajímá i náš trh a ačkoli tyto údaje budou zřejmě pravdivé, vůbec neodráží skutečnou poptávku po těchto vozech, čili úvodní řeči autora jsou opravdu mimo mísu. Konkurenci může dozajista trápit lecos, od podílu na trhu VW v této třídě až po neschopnost vyhovět poptávce po vlastních vozech. Ale to jsme stále na našem trhu. Mondeo je zatím stále nedostatkové zboží , což už nikdo v článku nezmíní, nestíhá se dodávat ani do jiných zemí natož k nám. Mazda 6, netuším zda se počítá pouze nový nebo i doprodej starého modelu, ale předpokládám, že na tom není o mnoho jinak než Mondeo. Uvidíme až se zabydlí, tahle čísla zřejmě hřejí zástupce VW pro ČR, podobnou pozici udržet dlouhodobě by byla fantazie, ale není to ani trošku reálné.
...ibaze VW Prassat a Skoda Ochcávia je kupovane do firiem ako sluzobne vozidla pre dilerov a kadejakych "akoby managerov" (skutocni manageri jazdia v skutocnych autach - MB, BMW, LEXUS, Bentley, Bugatti, Jaguar...)
takze sa niet co divit. Kazdy vieme aka je politika koncernu co sa tyka FLEETU
😉 😉
Ide presne o to, co je popisane vyssie: "spotrebak" na vozenie na 2-3 roky alebo rohlik na zasytenie bez chuti a kvality.
Ja mam sluzobnu Ochcáviu II a ked sadnem do sukromnej Hondy tak zistim, ze Skoda este stale nie je auto
😒 😒
takze sa niet co divit. Kazdy vieme aka je politika koncernu co sa tyka FLEETU
😉 😉
Ide presne o to, co je popisane vyssie: "spotrebak" na vozenie na 2-3 roky alebo rohlik na zasytenie bez chuti a kvality.
Ja mam sluzobnu Ochcáviu II a ked sadnem do sukromnej Hondy tak zistim, ze Skoda este stale nie je auto
😒 😒
Accord ma stal tolko ako stala Ochcavia ale z celkoveho podladu je to o polovicu horsie auto a to v kazdom smere. Nechapem ako moze niekto dat za Ochcaviu tolke financie ?????? 8-s 8-s :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Dovolím si nesouhlasit - osobně znám hodně velice dobrých šéfů, kterí jezdí Oktou, Superbem, nebo Passatem. A pak znám hodně vyčuránků, kteří vyvexlovali pár korun, a jezdí s BMW, Mercedesama ... - člověěče chlape, probuď se, podle toho kdo má jakou značku auta, nemůžeš člověka předem soudit!!!
asi řekneš, žes to tak nemyslel, ale vyznělo to tak, že majitelé MB a BMW to maj z 'vyčůranejch vekslů' (co to vůbec je?), a VAG kupujou poctivci 8-s
Ano, přesně jak píšeš - mnemyslel jsem to tak. Chtěl jsem tím jen říct, že BMW a Mercedes nejsou jen auta pro managery. Nemám k tomu co dodat, myslím si, že je to jasné.
Mna tu prekvapilo toto , ze Superb sa radi do tejto kategorie vozidiel a este jeho predaj...
...aspon ty dobry auta zbydou pro me. Jinak bych souhlasil s tim, co je zde napsano vyse - velkou cast techto prodanejch aut dela firemni klientela, jsme proste v CR kde je dle konzervativnich tradic slusne mit VW. Obecne nic proti passatovi nic moc nemam (v nicem neni vylozene spatne), ale neni to auto pro me - moc nudy, malo originality.
Nejak mi nejde do hlavy, proc se zde zminuje Mazda6. V unoru se doprodavaly posledni kusy stareho modelu, oficialni uvedeni nove Mazdy6 bylo 1.3.2008, takze tezko muze byt v techto statistikach... :no: