Renault uvedl na český trh novou generaci modelu Kangoo. Mezigenerační nárůst je v tomto případě nadprůměrný. Vzrostla také cena, takže je nyní prostor pro další model pod kategorií Kangoo.
Nechci moc kritizovat, ale tabulku s cenami Kangoo Storia tam máte dvakrát tu stejnou. Hádám, že v druhé by měly být údaje a ceny KSExpress, ale je tam chybička.
Jinak se mi zdá, že palubní deska působí až příliš užitkově pro civilní verzi. Jednoduchá, ale zároveň maličko... nepřitažlivá.
Sedni si do něj Michale a projeď se. Budeš vším překvapen.
Komfortem,jízdními vlastnostmi,dílenským zpracováním a použitými materiály,praktičností, využitelností.
Tak jako první generace Kangoo ukázala konkurenci nový rozměr, nové Kangoo je opět prvotřídním průkopníkem ve své třídě. :yes:
Skúsil som. Na Scénic síce nemá, ale má k nemu už hodne blízko, čo sa ovládania a jazdy týka. Jednoduchšie tvary a materiály sú vecou účelu, dá sa na to vpohode zvyknúť.
Taky nezapomeň Klaudie, že Kangoo je hlavně a především dělník, pracant, makáč. Žádnej uhlazenej leštič silnic stavěnej pro pohodlí posádky na dlouhé vzdálenosti.
Z toho pohledu posunul laťku zase výš. :yes:
Ja som si nevšimol, že by som Kangoo kritizoval. Alebo konštatovanie, že na Scénic nemá berieš ako kritiku? ;-) Povedal by som, že už to porovnanie so Scénicom je pre Kangoo pocta, vzhľadom na to, že je to v prvom rade pracant. :-)
Průkopníkem čeho? IMO je to model na rozhraní mezi Dacii a Renaultem. Tím nemyslím nic špatného, Dacia je pro běžné racionálně uvažující lidi určitě zajímavé auto. Pokud si můžu tipnout... Kangoo přesvědčí prostorem, uspokojí provedením a výkony, vyvolá mírné rozpaky ohledně bezpečnosti a nadchne cenou.
Mezi náma, v takovém Kangoo to nemusí být špatné, místa tam bude dost >:-[] A pokud jsou i v Kangoo rychlosklopné sedačky, tak by měl Renault myslet i na bezpečnost při sexu v jeho vozech >:D:-!