Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "MJ86"
19. 10. 2007 15:52
Re: Bez nadpisu
cau chtel jsem se jen zeptat jestli se ti nekdy stalo ze u 1,9 tdi 81kw se nekdy pri vytoceni na ctyrku z niceho nic vypne turbo a naskoci az pri dalsim nastartovani...dik cus
neregistrovaný "matty7"
16. 11. 2006 09:16
Bez nadpisu
Vždyt je to pěkný,když přidáváš plyn a turbo pěkně zasviští nebo zapíská >:D Mě se to tedy u TDI moc líbí ;-)
neregistrovaný "citronsk"
12. 11. 2006 13:04
Bez nadpisu
Pravdepodobne to s tvojim problem nijako nesuvisim, ale ista sanca tu je. Kolega mal podobny problem s octaviou 1,9 tdi 66kw, tiez to vyzeralo na turbo, auto malo taky neprirodeny zvuk, pistalo alebo hvizdalo, no bol to deravy intercooler.
neregistrovaný "IT"
30. 10. 2006 19:58
Re: servisni interval
rradik - to napsal v posledním odstavci naprosto přesně. Absolutní souhlas. 15 tis a olej+filtr nové,ale skutečně,ne jenom na faktuře....

Mně pískalo turbo na TDi sice mírně,ale celých 120 tis.Příčinu jsem nehledal. Auto jezdí u kupce vesele dál,turbo v pohodě,intervaly 15 tis.

50 tis-to byl Castrol long-life.Pro motor je to vyložená sebevražda,tohle tam dávat. Ne,ne,ne!
neregistrovaný "rradik"
30. 10. 2006 13:01
servisni interval
pokud menite olej po 50 tkm,pak uprimnou soustrast.prodlouzene intervaly byl marketingovy tahak,ktery vam potvrdi i zamestnanci autorizovaneho servisu Skoda.byl "dobry" tak pro firmu,ktera se pak auta kolem cca100tkm zbavila odporodejem ci protiuctem,neplatila tolik jako po pravidelnem 15tkm intervalu.ale ten kdo to auto ma ted v kopytech..je chudak.

dodrzovat 15tkm interval,davat dobry olej a nehnat turbo zastudena,nevypinat prehrate..to je recept jak s nim najet i 250 tkm
neregistrovaný "QuuQ"
30. 10. 2006 12:21
Re: Re:
No měnit u turbomotoru (byť nafotvýho) olej to 50 tis km mě přijde jako "turbovražda"...
Avatar - JOB
29. 10. 2006 20:07
Bez nadpisu
Je i možný že utíká stlačený vzduch nejakou skulinou.Jinak olej bych v osobním autě určitě nenechal 50 tis. km .Né že by na to olej neměl ale určitě na to nemá filtr. ;-)
neregistrovaný "tommik"
29. 10. 2006 19:58
Bez nadpisu
Zdarec, tenhle problem jsem mel taky, taky po vimene rozvodu. Nebyl jsem jediny. Kamosoj, taky po vimene rozvodu, praskla vysokotlaka hadice od turba. No a me zase zapomeli zapojit hadici od mezichladice, nebo takhle, zapojili ji, ale nedali tam poradne sponku a ta se sesula a vzduch sel ven. Pokud tohle neresi tvuj problem, nalej do oleje Xeramic, ten to utesni. Me to nalili originalne ve skodovce do SuperBu 2,8 , kdyz to zralo olej...
Avatar - kostey
29. 10. 2006 19:02
Bez nadpisu
ja ti moc neporadim, ale parkrat jsem jel s kamaradem v cosworthu a turbo mu nepiskalo, pak jsem jel jinym cosworthem, kterej byl po kompletni generalce a turbo tomu vřískalo jako kdyz se zabiji prase...
neregistrovaný "cejkis"
29. 10. 2006 16:44
Příčiny pískání turba 66kW
Dobrý den,

navštívil jsem jako vždy autorizovaný servis po 150tis km. Součástí prohlídky byla výměna rozvodů a další nepodstatné věci, které jsem zadal do objednávky. Turbo bylo naproto v pořádku.

Když mi auto vrátili, světe div se, píská turbo jako kdyby to byla diesel lokomotiva.

Vysvětlení servisu bylo následující:

Turbo mělo vůli již před tím, ale v důsledku usazenin oleje byla tato vůle vymezena právě usazeninami. Teď, když je v autě nový olej, který neobsahuje usazeniny, již turbo píská. Olej to je Castrol(nevím přesné označení) ale má interval výměny 50tis.

Podle mého názoru je nenormální, aby došlo ke hvízdání ze dne na den. Muselo by se to projevovat postupně.

Pokud tu je nějaký borec, prosímo radu, jak postupovat, či o vyjádření k možné příčině.

předem díky

cejkis