Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen oznámil rekordní výsledky a odhalil plány do budoucna

Německý koncern Volkswagen zaznamenává pod vedením Martina Winterkorna rekordní prodejní i hospodářské výsledky. V následujících třech letech chce dosáhnout v průměru devítiprocentního nárůstu prodeje.
Zpět na článek
15. 3. 2008 07:14
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
15. 3. 2008 15:21
anonym
16. 3. 2008 14:06
neregistrovaný "MiSho1969"
15. 3. 2008 14:20
neregistrovaný "Berger"
15. 3. 2008 15:28
anonym
15. 3. 2008 16:34
15. 3. 2008 17:47
15. 3. 2008 20:32
neregistrovaný "Ondoree"
15. 3. 2008 20:50
anonym
15. 3. 2008 21:03
15. 3. 2008 17:51
anonym
15. 3. 2008 18:30
neregistrovaný "Hola"
15. 3. 2008 20:31
15. 3. 2008 21:09
neregistrovaný "..............."
15. 3. 2008 21:14
15. 3. 2008 22:24
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 14:25
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 21:24
16. 3. 2008 21:30
16. 3. 2008 21:32
16. 3. 2008 21:47
16. 3. 2008 22:04
16. 3. 2008 22:10
neregistrovaný "Deception"
16. 3. 2008 22:50
16. 3. 2008 22:20
16. 3. 2008 22:25
16. 3. 2008 22:32
16. 3. 2008 22:40
16. 3. 2008 22:48
16. 3. 2008 22:57
16. 3. 2008 23:06
16. 3. 2008 23:10
16. 3. 2008 23:21
16. 3. 2008 23:44
16. 3. 2008 23:46
16. 3. 2008 23:49
17. 3. 2008 00:07
17. 3. 2008 00:12
17. 3. 2008 00:18
17. 3. 2008 00:39
17. 3. 2008 00:52
17. 3. 2008 08:49
16. 3. 2008 23:44
16. 3. 2008 23:47
16. 3. 2008 23:53
17. 3. 2008 00:04
17. 3. 2008 00:16
17. 3. 2008 00:41
17. 3. 2008 00:45
17. 3. 2008 08:46
16. 3. 2008 21:39
15. 3. 2008 19:37
anonym
15. 3. 2008 20:43
neregistrovaný "Ondoree"
15. 3. 2008 20:53
anonym
15. 3. 2008 23:08
anonym
15. 3. 2008 21:10
neregistrovaný "........"
15. 3. 2008 23:18
anonym
15. 3. 2008 20:02
anonym
15. 3. 2008 20:45
16. 3. 2008 01:22
neregistrovaný "Ondoree"
15. 3. 2008 20:49
anonym
15. 3. 2008 22:14
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 14:34
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 15:23
neregistrovaný "=Jossalito="
16. 3. 2008 16:37
neregistrovaný "Johnn"
16. 3. 2008 16:46
neregistrovaný "=Jossalito="
16. 3. 2008 16:55
neregistrovaný "Johnn"
16. 3. 2008 19:56
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 3. 2008 23:11
neregistrovaný "Beekey"
16. 3. 2008 08:29
neregistrovaný "Buk"
16. 3. 2008 14:19
neregistrovaný "MiSho1969"
16. 3. 2008 14:38
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 16:35
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2008 20:05
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 20:24
16. 3. 2008 21:13
neregistrovaný "Buk"
16. 3. 2008 21:23
16. 3. 2008 21:27
neregistrovaný "Buk"
17. 3. 2008 08:08
neregistrovaný "Donaldd"
17. 3. 2008 11:57
15. 3. 2008 22:34
neregistrovaný "Beekey"
17. 3. 2008 08:02
neregistrovaný "Donaldd"
17. 3. 2008 10:14
neregistrovaný "tomáš jedno"
17. 3. 2008 11:07
neregistrovaný "Donaldd"
17. 3. 2008 14:31
neregistrovaný "tomáš jedno"
16. 3. 2008 19:19
neregistrovaný "aaabbb"
16. 3. 2008 20:34
16. 3. 2008 22:31
anonym
16. 3. 2008 21:53
neregistrovaný "Vasek"
16. 3. 2008 22:10
neregistrovaný "Vasek"
17. 3. 2008 18:05
neregistrovaný "xPajax"
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
15. 3. 2008 07:14
DOBRÉ VYHLÍDKY
Skvělé vyhlídky a smělé plány. VW chce být jako Toyota >:D
Rozbalit vlákno
2
anonym
15. 3. 2008 15:21
Re: DOBRÉ VYHLÍDKY
myslím že chtěj být lepší... (resp. jsou)... >:D
neregistrovaný "MiSho1969"
16. 3. 2008 14:06
Re: DOBRÉ VYHLÍDKY
Nejsou ;-)
neregistrovaný "Berger"
15. 3. 2008 14:20
BRAVO
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 3. 2008 15:28
Volkswagen
to se nám to hoduje, když ty křápy lidi kupujou.
Rozbalit vlákno
1
15. 3. 2008 19:05
Re: Volkswagen
Zajimave ze si tolik lidi ty krapy (podle tebe) kupuje ze?Co mas ty frajere?
15. 3. 2008 16:34
SVĚT AUT
Volkswagen, AUDI, Škoda, SEAT, Bugatti, Bentley, Lamborghini, koneckonců i Scania... Ano, tohle vše je jeden velký svět aut. O tom, co se v něm odehraje rozhodují ti, co mají na klopě odznáček s logem - VW.

Někdo nahoře tu v tmách nevědomí a neodpovědně přirovnává VW k nějakému výrobci aut pro americké důchodce... no, i tací musí být. Ovšem jestli má někdo na světě dnes vytvořené takřka dokonalé portfolio značek, je to koncern VW. Ale nejen značek, VW má i dokonalé portfolio jednotlivých modelů. Těmi modely pokrývá takřka ze sta procent potřeby, zájmy ale i touhy motoristů. Vždyť jen ve sportovních vozech je koncern VW jedním z největších výrobců na světě.

Již dnes je VW nedostižnou jedničkou Evropy. Technikou je na světovém vrcholu a svou produkcí zásadně ovlivňuje mainstream, prémiový segment, segment luxusní, exkluzivní i segment supersportů.

Byl to VW kdo rozhodujícím způsobem zasáhl do motorizace středně majetných vrstev, když v sedmdesátých létech stvořil novou třídu, těžiště i dnešních prodejů aut, čímž dokonale dostál svému názvu... lidový vůz. Kompaktní třída, hatchback, a samozřejmě hot-hatch, to vše má na "svědomí" VW...

Ovšem nejen minulost určuje, kdo je ikonou. Proto i současnost naplňuje VW špičkovými modely ze své produkce. Kdo jiný si v mainstreamu troufá na čtyřdveřové kupé? Ano, po Mercedesu jen Volkswagen... kdo jiný si z mainstreamu dovolí zasáhnout prémiovou třídu v kategorii SUV?.. ano, jen Volkswagen. Kdo jiný dokáže vyrábět automobil přes třicet let? Automobil, který je stále nejprodávanějším vozem Evropy... ano, jen Volkswagen.

Co to chce. Chte to jen jedno. Chce to mít vatu, děngy, chechtáky, love... škváru. Pak je to jasné. Chceš jedničku v kompaktech? Budeš si muset pořídit Golf GTI. Na opakovaně světovém dvěstěkoňovém dvoulitru a na dvouspojce. Fantastická kára. Potřebuješ ve střední reprezentovat za malý peníz. Pak vezmeš Passata, Apoštola tvých snů. Jsi tvrdý, ostrý hoch, co to chce umět nejen na silnici? Nech si u VW ufritovat jednoho TOUAREGa... Nebo AUDI - máš problém v AUDI A6 AVANT na třílitrové sametové naftě? Nebo se snad nudíš v dlouhém táhlém v AUDI R8? Žádný problém. Zazvoň u Lamborghini...

Prostě, VW to je nekonečný příběh. Příběh těch úspěšných. Kam patříš ty?
Rozbalit vlákno
81
Avatar - Ronault.
15. 3. 2008 17:47
Re: SVĚT AUT
Vždycky jak to čtu, tak se mi připomenou letáky z dob totality >:D Ale pro zasmání je to dobré, mohu jen doporučit. GTI jen pokračuj, dobrý komik si místo vždycky najde a jistě bys našel místo v X Faktoru mezi zbytkem těch hypoiďáků, možná bys to celé vyhrál >:D
15. 3. 2008 19:16
Re: SVĚT AUT
Ty jsi ty letaky nekdy videl kdyz je ti 23let? :*)
neregistrovaný "Ondoree"
15. 3. 2008 20:32
Re: SVĚT AUT
Ja som listoval čaospisom Dennica z roku 1902. A teraz vypočítaj, koľko mám rokov! >:D
anonym
15. 3. 2008 20:50
Re: SVĚT AUT
Sníval o tom akoby sa mu žil keby pred 30 rokmi mal 30 rokov. >:D
Avatar - T613
15. 3. 2008 21:03
Re: SVĚT AUT
těch letáků je plný net
anonym
15. 3. 2008 17:51
Re: SVĚT AUT
Co to chce?
Abys držel hubu ty hovado.
A pak to taky hce krach týhle zajebaný nacistycký automobilky.
Kvůli takovýmhle ksindlům jako je gti obhajující vyhlazení jiných ras naši dědové obětovaly životy?
Styďte se šmejdi!!!! :no: :no: :no:
neregistrovaný "Hola"
15. 3. 2008 18:30
Re: SVĚT AUT
Co to chce?
Vrátit se na základku, pokud tam teda stále nejsi a prosvištět si základní gramatiku Češtiny. Pak přijď mezi dospělé lidi a začni zkoušet diskutovat :yes:
15. 3. 2008 19:14
Re: SVĚT AUT
Ty troubo.Radsi si bez vykricet pred parlament at i nasi lide se k teto komunite nehlasi!Skinhedu je tady stale dost...VW s nacisty uz nema vubec nic spolecneho!Vzbud se ;-)
Avatar - Falco
15. 3. 2008 20:31
Re: SVĚT AUT
A co by sis přál? Vyhlazení Germánů?

Nebo ještě něco? Vyhlazení Američanů, kteří zotročili půl Afriky? Japonců, kteří vyvraždili půl Asie? Rusáků, kteří v Čečně provádějí genocidu ještě dnes?

Moc jsme se nepoučili :[
neregistrovaný "..............."
15. 3. 2008 21:09
Re: SVĚT AUT
muj deda nebojoval, my cesi jsme krasne prozili valku narozdil od polaku, rusu, nemcu, anglicanu...tam vymreli cele generace, kompletne zbombarovane mesta, nasi se celkem slusne napasovali, za kazdeho bonznuteho zida si celkem slusne prividelavali :-)

Barova byla goebbelsova milenka, fucik se nechal vozit gestapem a nakonec valky vsichni prevlekli kabaty a byli najednou v odboji :-)
Kdyby nemci nezacali valku, zacali by ji rusaci- to ti uz dneska reknou i seriozni historici, staci se podivat jak stalin zbrojil
Avatar - T613
15. 3. 2008 21:14
Re: SVĚT AUT
Být tebou tak si pořádně pročtu historii protektorátu. Pak bys tady nemluvil takové kraviny
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 3. 2008 22:24
Re: SVĚT AUT
..........málem jsem se rozplakal. Malinko delší příspěvek a topím se v slzách.
Vlastně nám tu za okupace bylo fajn. V podstatě lázeňský pobyt včetně procedur.
Terezín, Osvětim, Buchenwald, Mathausen-další krásná rekreační střediska včetně dětských táborů.
Jediné co kvetlo byla kolaborace, která rozkvetla jak zámecká zahrada dodnes.
Ano. Vlastně jsi se napráskal sám. Z takových mám husí kůži. :no:
16. 3. 2008 11:51
Re: SVĚT AUT
Neříkám, že válka tady byla procházka růžovou zahradou, ale taky to nebylo nic až tak hrozného. Mohli jsme dopadnou mnohem hůř. Stačilo proti němcům pozvednou zbraň a viděl bys, jak by celou naši zemi zpustošili a vyplenili.
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 14:25
Re: SVĚT AUT
O tomhle se raději nebavme. Polemiku o zlehčování okupace nepovedu. Krom toho byl národ pod Němcem pustošen systamaticky po staletí.
A hlavně po tzv. sametové revoluci jim dřívější politická garnitura dala zelenou zemi zplundrovat ekonomicky.Vlastní média a hlavní fy ovlivňující chod našeho hospodářství. Pak nemá bejt VW a cokoliv dalšího made in D the best!!!
Avatar - Falco
16. 3. 2008 21:24
Re: SVĚT AUT
Národ, který sám nedovede pozvednout zbraň za svou svobodu, je ztracen!

Radši mrtvej, než zbabělej!
Avatar - T613
16. 3. 2008 21:30
Re: SVĚT AUT
To si chce pročíst dějiny první republiky 1919-1939. Takže klídek Falco
Avatar - Falco
16. 3. 2008 21:32
Re: SVĚT AUT
Právě, že dějiny znám
Avatar - T613
16. 3. 2008 21:47
Re: SVĚT AUT
Takže jistě víš, že od roku 1919 jsme neustále bojovali s Maďarskem. A že veškerá obrana byla založena na spolupráci s Francií? Princip byl následující : Německá útočící vojska měla utrpět obrovské ztráty na hraničních pevnostech, povolat zálohy a tehdy měly zakročit francouzská vojska. Během mobilizace v roce 1938 bylo ve zbrani přes 1,8milionu vojáků. Po Mnichově jsme byli bez hlavní obrany, bez spojenců s 3,5 miliony Němců na našem území, Říší na západě a jihu, Maďary na slovenských hranicích a Poláky na severních. Tito všichni si na nás brousili zuby.. Bránit se?
Avatar - Falco
16. 3. 2008 22:04
Re: SVĚT AUT
Ano, bránit se!
Ty osobně máš nějakou pomyslnou hranici, kdy přestaneš bojovat o svůj život a svobodu? Nebo jak to mám chápat?

opakuji, znám historii.
neregistrovaný "Deception"
16. 3. 2008 22:10
Re: SVĚT AUT
Většina takovej se posere jako první. Tato válka by byla jen o počítaní mrtvých.
Avatar - T613
16. 3. 2008 22:20
Re: SVĚT AUT
V tom případě ji neumíš interpretovat. Hitler nám dal na vybranou - vydat Sudety, kde byly významné naleziště uhlí a rudy nebo válku. Dr.Edvard Beneš zvolil válku a požádal své spojence, aby splnili své závazky. Ti místo toho podepsali Mnichov. Pokud bych vzal do úvahy tvoji teorii o obraně. Rázem by naše ani ne dvou milionová armáda stála proti čtyř násobné přesile z Německa, proti několika statisícům vojáků z Polska a Maďarska. Když budu optimisticky tak z 3,5milionů českých Němců se k Hitlerovi přidá tak 20-30%, což jest minimálně 700tis potenciálních záškodníků. Kteří budou hlásit pozice armády, narušovat dopravní infrastrukturu a terorizovat civilní obyvatelstvo. Takže kdyby nás po tvé obraně zůstala tak polovina můžeme si gratulovat. S tím vším naši pradědové počítali a proto raději zvolily Protektorát. Nesmíš taky zapomínat na to, že všechny války, až do té co měla následovat, byly vedeny "kultivovaným" způsobem. Žádné vyhlazování apod. Historii je dobré znát, ale je třeba si jednotlivé věci dát souvislostí a poskládat celou mozaiku.
Avatar - T613
16. 3. 2008 22:25
Re: SVĚT AUT
Navíc zpochybňovat odvahu našich vojáků. Československo získalo právo na existenci právě díky nim (Československé legie), bez našich vojáků v následující válce bychom byli součástí Polska. Po únoru bylo z masakrováno 70% důstojníků. Díky našim vojákům má naše republika v polistopadové historii jakýž takýž kredit ve světové politice.
Avatar - Falco
16. 3. 2008 22:32
Re: SVĚT AUT
A kdo zpochybňuje odvahu našich vojáku? Voják plní rozkazy!

Neodpověděl jsi, máš nějakou pomyslnou hranici?
Avatar - T613
16. 3. 2008 22:40
Re: SVĚT AUT
Víš co je pomyslnou hranicí? Příčina a následek. Dáváš do rovnice věci, které naši dědové neznali. Do druhé světové války vítězná armáda přišla, změnil se státní znak a nikdo nic nepocítil. Tohle tato válka změnila.
Ptáš se mě co bych tehdy udělal? Kdybych byl prostý občan a prezident mě požádal, abych vzal do ruky pušku, vzal bych ji. Kdyby mě prosil abych nekladl odpor nekladl bych ho. Kdybych byl voják a prezident mě požádal abych nekladl odpor odešel bych do exilu neboť by mi bylo jasné, že válka co nevidět. Kdybych byl státník požádal bych svůj národ, aby nekladl odpor (mluvím o roce 1938) a připravoval bych zahraniční odboj.
Příčina a následek to je oč tu běží..
Avatar - Falco
16. 3. 2008 22:48
Re: SVĚT AUT
"Do druhé světové války vítězná armáda přišla, změnil se státní znak a nikdo nic nepocítil"

To nemyslíš vážně! Drancování, zabíjení, znásilňování, vypalování vesnic! A kdo? Můžeš si vybrat! Třeba Švédové
Avatar - T613
16. 3. 2008 22:57
Re: SVĚT AUT
Ano to byly válečné hrůzy, které patří k věci. Ale za pár měsíců byl klid a místo Vídně vládl Berlín nebo někdo jiný. Život šel prostě dál. Jenže tohle se změnilo přišla rasová válka. Systematické vraždění bez logického smyslu. Předtím ano, přišlo vojsko vyvraždilo město a ostatní se radši vzdali (mongolská metoda), nebo vypálili město pro výstrahu ostatních (švédská metoda).
A právě proto naši pradědové zvolili protektorát, aby zabránili těmto hrůzám. O rasové válce neměli ani tušení. Samotné Konečné řešení se zrodilo až po té, co Velká Británie odmítla podepsat mírovou smlouvu s Německem v roce 1940. Původní plány do té doby počítaly, že evropští židé budou přesídleni na francouzský Madagaskar.
Avatar - Falco
16. 3. 2008 23:06
Re: SVĚT AUT
Rasová válka, okupační válka, atd.… To je úplně jedno, v každé válce se zabíjí, znásilňuje, zotročuje a pošlapává se svoboda!

Zlu se nesmí ustupovat! Se zlem se musí bojovat!
Avatar - T613
16. 3. 2008 23:10
Re: SVĚT AUT
Co je větší zlo? Jít do války, kde by přišlo o život víc jak 40%populace. Nebo je větší zlo domluvit se s nepřítelem na protektorátu? Co je větší zlo?
Říkáš že to druhé? Tak si představ jak posíláš na smrt své příbuzné otce (fronta), bratra (fabrika), matka (během náletu na tržišti). jen ty budeš mít kliku protože ti šrapnel ustřelil nohu a tvá sestra byla jenom znásilněna. Tohle byly vyhlídky ČSR.
Avatar - Falco
16. 3. 2008 23:21
Re: SVĚT AUT
Nemůžeš se domlouvat s někým, kdo tě napadne! Jakmile se k němu otočíš, tak ti bodne do zad další nůž
Avatar - T613
16. 3. 2008 23:44
Re: SVĚT AUT
A to je rozdíl mezi hrdiny a těm co válku vyhrají. Někdy musíš obětovat královnu, abys vyhrál celou partii. Válka je hra, kterou vyhrávají živí, ne mrtví.
Avatar - Falco
16. 3. 2008 23:46
Re: SVĚT AUT
sem si nevšiml, že by jsme tu válku vyhráli ;-)
Avatar - T613
16. 3. 2008 23:49
Re: SVĚT AUT
A ne snad? Pokud vím zástavy československé armády vlály na obou frontách.
Avatar - Falco
17. 3. 2008 00:07
Re: SVĚT AUT
To jsme trochu někde jinde… V 38 nemohl nikdo vědět, že Hitler zaútočí na zbytek Evropy a tím pádem budeme moci bojovat po boku cizích armád za svojí svobodu. Když se o nás rozhodovalo, byla proti nám celá Evropa
Avatar - T613
17. 3. 2008 00:12
Re: SVĚT AUT
A konečně jsme se dostali k příčině. Pradědové zvolili menší zlo, toť vše
Avatar - Falco
17. 3. 2008 00:18
Re: SVĚT AUT
Ano, ale nechali náš osud v cizích rukách
Avatar - T613
17. 3. 2008 00:39
Re: SVĚT AUT
Nejsi ochoten pochopit širší souvislosti, a to je u vojenské historie nezbytné.
Avatar - Falco
17. 3. 2008 00:52
Re: SVĚT AUT
Širší souvislost? Vezměte si nás a ono to nějak dopadne!
Avatar - T613
17. 3. 2008 08:49
Re: SVĚT AUT
Širší souvislost = byl by to tady mlýnek na maso. Navíc v učebnicích dějepisu by ses učil = Druhá světová válka začala po té, co Československá vláda zmařila mírové úsilí.
Sudety=Kosovo, ale to ti nic neříká, že
Avatar - Falco
16. 3. 2008 23:44
Re: SVĚT AUT
Ano, budou žít, ale co je to za život? Život v útlaku, bez sebeúcty, svobody, základních práv…

V tomhle se prostě neshodnem!
Avatar - T613
16. 3. 2008 23:47
Re: SVĚT AUT
V žádné válce nejde o svobodu. Vždy se válčí kvůli půdě, hrdosti a rodině = vlast. Snad si nemyslíš že sovětský voják bojoval za svobodu? Nebo britský bojoval za svobodu Francouzů?
Avatar - Falco
16. 3. 2008 23:53
Re: SVĚT AUT
Nebojoval za svobodu Francouzů, bojoval za svojí svobodu! Churchill si to moc dobře uvědomoval

To samé platí na Američany
Avatar - T613
17. 3. 2008 00:04
Re: SVĚT AUT
Američané bojovali v Evropě, protože potřebovali britskému impériu odlehčit, a to mohlo i nadále bojovat proti Japonsku.
Avatar - Falco
17. 3. 2008 00:16
Re: SVĚT AUT
Jinými slovy - bojovali za svou svobodu… Já pomůžu tobě, ty zase mě
Avatar - T613
17. 3. 2008 00:41
Re: SVĚT AUT
Války se vedou o moc. Válka o svobodu je jenom propagandistické heslo, které se dobře vyjímá na letácích a v učebnicích dějepisu. Je jedno, kdo je vede jestli USA, SSSR, Rusko, Palestinci.. vždy jde jen o moc.
Avatar - Falco
17. 3. 2008 00:45
Re: SVĚT AUT
Takové války dnes vedou Američané.

Druhá světová byla z našeho pohledu o něčem jiném!
Avatar - T613
17. 3. 2008 08:46
Re: SVĚT AUT
Si srandista :-)
Avatar - T613
16. 3. 2008 21:39
Re: SVĚT AUT
To nic hrozného skončilo s nástupem Reinharda Heidricha do funkce říšského protektora. Tento pán mimochodem naplánoval s plynování tvých prarodičů. To ovšem až po válce, neboť do té doby Říše potřebovala český zbrojní průmysl.
Mimochodem za jediný kdo platil za židy byl Slovenský stát (dokonce i Říši). Říše za židy žádné odměny nedávala..
anonym
15. 3. 2008 19:37
Re: SVĚT AUT
Kdyz uz tomu das nadpis SVET AUT, tak musis i obsah sveho prispevku psat ve svetovem meritku. To ze se tam uz VW vidi je jen vize, ne realita. Netvrdim ze VW do sveta aut nepatri, ale kdyz rikas A tak musis rict jeste B. V tuhle chvili ale VW ve svete aut nehraje prvni housle.
neregistrovaný "Ondoree"
15. 3. 2008 20:43
Re: SVĚT AUT
:yes: :yes: :yes:

Rovnako :yes: jossalitovi za zabudnute Porsche >:-[]

Ak budeme hovoriť o automobilke s dokonalým portfóliom, tak takú poznám iba jedinú a tou je Mercedes :-!
anonym
15. 3. 2008 20:53
Re: SVĚT AUT
Nejak si zabudol, že VW sú svetové autá. Čo na tom, že nie je najväčšia automobilka. Anonym, pochopíš A, musíš pochopiť aj B.
anonym
15. 3. 2008 23:08
Re: SVĚT AUT
Co je svetovy? To ze se prodava ve vice zemich? Kdyz se rekne svetovy pohar v lednim hokeji, znamena to pohar v hokeji v nejake zemi? Kdo takovy titul pak nosi? Kazdy kdo se ho zucastni?
neregistrovaný "........"
15. 3. 2008 21:10
Re: SVĚT AUT
hraje ale v cine, evrope a v jizni americe
anonym
15. 3. 2008 23:18
Re: SVĚT AUT
Kdyz reknu ze se v reznictvi nejlepe prodava maso, odpovis mi ze v zelerastvi zase vruty?
anonym
15. 3. 2008 20:02
Re: SVĚT AUT
Nějak ti v tom popisu chybí drzek s třídenním strništěm.
15. 3. 2008 20:10
Re: SVĚT AUT
Jo GTI, nějak si v tom svém výčtu pozapoměl na jednu ikonu a důležitou část koncernu. Tvoji ikonu. Porsche.
Avatar - T613
15. 3. 2008 20:45
Re: SVĚT AUT
Porsche není součástí koncernu.
neregistrovaný "Ondoree"
16. 3. 2008 01:22
Re: SVĚT AUT
Samozrejme máš pravdu, ale pozícia investora je tiež určitým previazaním. Napokon už onedlho budeme všetci sedlať niečo z Porsche Group ;-)
anonym
15. 3. 2008 20:49
Re: SVĚT AUT
Aký je rozdiel medzi segmentom exkluzivným a luxusným? Skadiaľ to máš. Samozrejme, súhlasím inak. ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 3. 2008 22:14
Re: SVĚT AUT
Tak ses nám tu GTI hezky vyblinkal a co jako krom propagandy průměrných plechových vojáčků vypadajících jeden jako druhý bylo jiného cílem ?
Víš GTI, máš obrovskou smůlu. Dej do svých příspěvků méně podjatosti, více profesiolality a objektivity a možná máš šanci se časem stát respektovaným.
Ale takhle? Já vím že každý král má šaška, ale proč tak okatě?
Dávám ti palec :no:
16. 3. 2008 11:53
Re: SVĚT AUT
Jak se říká, diskutovat člověk může jen s tím, kdo je na výši a s kým je možná diskuze. Pro tebe je to očividně GTI, který píše takovým způsobem, který neumíš pochopit, zavidíš a snažíš se ho tu zesměšnit. Zatím se ti povedlo zesměšnit akorát sebe. Gratulace.
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 14:34
Re: SVĚT AUT
Jossalito gratuluj sobě a svým nevědomostem.
A že patříš mezi zmanipulovanou tupou masu bez názoru ovlivňovanou pisálky jako GTI a jiných, kteří pumpujou nesmysly pomocí médií lidem do hlav ???
Díky takovým jde Česko pomalu a jistě do izolace!!!
neregistrovaný "=Jossalito="
16. 3. 2008 15:23
Re: SVĚT AUT
O mé vědomosti se neboj, mám na ně i papír a možná proto dovedu rozlišit mezi hloupou nenávistí a úspěchem, který mnohým leží v žaludku a nedovedou napsat nic, co by mělo aspoň nějakou hodnotu.
ROzdíl mezi mnou a tebou je ten, že pro mě jsou auta jen slátaninou kovů a plastu. Neřídím svůj život dle otáčkoměrů a neběhám s prachovkou kolem auta. Rád se bavím a inteligentně pobavit, to GTImu jde skvěle. Až mě zaráží, kolik bezmozků reaguje na jeho příspěvka a jakou ty reakce mají "úroveň" - pomocné školy.
neregistrovaný "Johnn"
16. 3. 2008 16:37
Re: SVĚT AUT
Teď jsi odhalil proč GTI a spol tolik pomlouvají japonská auta.Závist.Kvalita,technika a u Toyoty i vyšší prodeje.Jsme na diskuzi o autech,sem nepatří literární výmysly,ale praktické zkušenosti.
neregistrovaný "=Jossalito="
16. 3. 2008 16:46
Re: SVĚT AUT
S tím nesouhlasím. O suché fakta tu nikdo až tak nestojí. To by se nemusely ani psát testy, stačily by opsat tabulky z technické specifikace. Ale o tom to není.
neregistrovaný "Johnn"
16. 3. 2008 16:55
Re: SVĚT AUT
Tak preferuj pohádky o nej VW.Objektivita o tu jde.Souhlasím že tabulky a PRkecy jsou k ničemu.
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 19:56
Re: SVĚT AUT
Tentokrát s tebou Jossalito aspoň z poloviny musím souhlasit. S tou o těch autech, o reakcích a částečně o pobavení. Nesdílím však s tebou ale názor na (dle tvého) baviče pana GTI.
Mám k tomu důvody. :-) :yes:
neregistrovaný "Beekey"
15. 3. 2008 23:11
Re: SVĚT AUT
Diky, ja patrim k non-komformistom, a neak ma nezaujima znacka, ktora do kazdeho druheho auta, co vyjde z tovaren koncernu strci palubovku z golfu..., trosku to znie, ako nuda. A nieze by tie ostatne palubovky,ale aj auta ako celok, boli tak zaujimave...
Audi, Lamborghini a Bentley to je ine kafe, ale na tie aj tak nemas, no a tvrdit, ze by zasluhu na uspechu tychto znaciek mal VW by bolo blbost, lebo Tebou casto sklonovany image im tazko vytvara neake ludove auto. A samotny VW zas image zadny nema. Asi tak. No sice ma, image nudnych komformistov...
neregistrovaný "Buk"
16. 3. 2008 08:29
Re: úřad pro uvádění tvrzení na pravou míru
VW a první hatchback?? >:D pár faktů

1961 - Renault 4 - první evropský hatchback (úspěšné auto, aby opět někdo netvrdil, že VW je to jediné a první úspěšné)
1964 - Autobianchi Primula
1965 - Renault 16
1967 - Simca 1100 (první hatchback s motorem vpředu napříč)
1968 - Austin Maxi
1973 - první německý hachback Passat
1974 - zde zmiňovaný zakladatel s třináctiletým zpožděním

P.S. On koncern VW má vůbec problémy odlišovat realitu a prvenství (první motor s přímým vstřikováním v oobním voze, první vítězství naftového auta na dráze.....) a marketingově deformuje pravdu tím, že si jí určitým překrucováním či nezmiňováním opravdové skutečnosti přizpůsobuje. Toto pak neustále opakuje dle pravidel propagandy a světe div se, veřejnost pak tyto bláboly pouští dále >:D
anonym
16. 3. 2008 13:29
Re: úřad pro uvádění tvrzení na pravou míru
:yes:
neregistrovaný "MiSho1969"
16. 3. 2008 14:19
Re: úřad pro uvádění tvrzení na pravou míru
Absolutny suhlas :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 14:38
Re: úřad pro uvádění tvrzení na pravou míru
Ty se směješ Buku, ale je to vůbec důvod ke smíchu?
Neměli bychom spíše mít starost, jak zabránit manupulaci s fakty?
Neznáme to náhodou z nedávné historie ?
Jinak dík za příspěvek. :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2008 16:35
Re: úřad pro uvádění tvrzení na pravou míru
To tady uz bylo za poslednich nekolik let nekolikrat. Bohuzel, pokud si nezaplatis inzerci, tak tu stale bude porad dokola prvni hatch=Golf :-( :-( Jo a drobnost na konec. Pokud bys na to moc upozornoval, tak se od redakce dozvis, ze o tom mas napsat clanek sam, kdyz ti to neni echt :-O :-O
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 3. 2008 20:05
Re: úřad pro uvádění tvrzení na pravou míru
K tomu, aby se psala pravda, nemusí snad každý hned studovat novinařinu.
Nicméně úroveň novinářů v Českých periodikách je všeobecnš podprůmšrná, tak je přeci na nás čtenářích upozorňovat, poukazovat a kritizovat nepravdy, lži či dokonce záměrné manipulace sloužící těm, kteř třesou měšcem. :-( 8-s
Avatar - T613
16. 3. 2008 22:42
Re: úřad pro uvádění tvrzení na pravou míru
Si to ty bisexuálních paniček pán? >:D
16. 3. 2008 20:24
Re: ZA BUKEM
Nějak se ti to, Buku, všechno smotalo dohromady. Tak především, nahoře píši o tom, že VW vytvořil Golfem třídu kompaktů s karoserií hatchback. A tak to také bylo. R4 bylo auto ze segmentu subkompakt. Musel bys argumentovat R8 či R 10... to ale nebyly hatchbacky, viď. R16 byl opravdu nový tvar... ve střední třídě ovšem. Passat... to je byla a bude také střední třída, to bys vědět měl. O těch ostatních ani nepíši... vždyť, jen to tu napiš sám, kde jsou dnes Autobianchi, Simca a Austin. Kde je GOLF tu psát nemusíš, to tu ví každej - na první příčce v Evropě... přes třicet let.

Musel bys argumentovat jinými vozy, rozhodně ne těmi, které nahoře nejspíše v nějakém amoku uvádíš. Tak například - Fiat 127, Renault 5... ano, to byli konkurenti Golfa 1. Byli to v obou případech valmi těžcí konkurenti. Nešlo o muší bravováhu či o slepé megcesty. Tak poklekni do prachu, až kolem tebe poletí dršňák v dvoulitrovém geteičku na dvěstě koních. Je to opravdu ten pravý, nefalšovaný, čistokrevný hot-hatch. A nebreč... VW nejlepší v Evropě a v mainstremu je. Že to nevíš, to tu jen elegantně odhaluje tvou autotmu. Tak šprtej.

BRAVWO VW - PORSCHE :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Buk"
16. 3. 2008 21:13
Re: ZA BUKEM
GTI, nezajímá mne tvůj demagogický rozbor mých zdánlivých nesmyslů. Píšeš, cituji: "Kompaktní třída, hatchback, a samozřejmě hot-hatch, to vše má na "svědomí" VW...", v této větě nikde nevidím to co se tak chabě snažíš obhájit útoky na moji neznalost. Já píši jen a pouze o karoserii typu hatchback, ty píšeš v jedné větě o hatchbacku odděleném čárkami, jako o počinu VW. Takže prosím poučování sio nech pro někoho jiného, já na to opravdu nejsem zvědavý. Tvoje texty mají mnoho nedostatků, především z hlediska tachnických znalostí, ale já ti mentorovat nebudu, kdo zná vidí a ví....
Takže lepši se, ale ono s právní hlavou techniku nedohoníš, ani tím, že budeš číst, prostě někomu je shůry dáno..... někdo dělá práva....
16. 3. 2008 21:23
Re: ZA BUKEM
Přečti si celý můj horní článek znovu a podrobně. Pak to zkus znovu. Takhle jen naskakuješ na svou vlastní zeď.
neregistrovaný "Buk"
16. 3. 2008 21:27
Re: ZA BUKEM
Jestli oznčuješ diskuzní příspěvek článkem, pak ten jsem četl, neboj. Moje reakce byla na tu jednu citovanou větu. Pokud byla myšlena jinak, byla špatně napsána, pokud byla myšlena tak, jak ji lze pochopit, pak byla mylná a je přesně v duchu propagandy koncernu VW. To je vše.
neregistrovaný "Donaldd"
17. 3. 2008 08:08
Re: ZA BUKEM
Jen jsem viděl článek a tušil jsem co bude následovat v diskuzi >:D >:D 1/3 neumí číst a další 1/3, která umí číst si to neni schopna přelouskat v hlavě. Dobře napsáno :yes: Pro některé až moc dobře. PS. Gratulace. Dokonce se ti podařilo, že se diskutující sami vyprovokovali k "válečné bitvě" To je skoro na zlatý ventilek v kategorii sága roku >:D
neregistrovaný "Beekey"
15. 3. 2008 22:34
:-D
Je to uz smiesne, ze vsetky tie znacky do kopy,co tu GTI vymenoval nepredaju tolko aut ako jedina toyota... :-DDD
No, tak je tam este Lexus a Scion, ale asi kazdy vie, ze lexusov sa scionov sa az tolko nepreda, ze by neak extremne vzysovali pocet predanych toyot. Takze, podla mna GTI bude moct vyskakovat az samotny VW preda kazdorocne tolko aut ako toyota... A to bude tazke, hlevne, ked si teraz u toyoty zas zacali klast vacsi doraz na kvalitu a spolahlivost...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Donaldd"
17. 3. 2008 08:02
Re: :-D
Ale GTI má pravdu v šířce záběru koncernu (rozpětí modelů pod koncernem). Tam na něj Toyota opravdu nemá.
neregistrovaný "tomáš jedno"
17. 3. 2008 10:14
Re: :-D
myslím, pro koncern i Toyotu je stejným cílem prodat co nejvíc, v souvislosti s největším ziskem. Mají přesně takový záběr, o kterém jsou přesvědčeni že je k tomuto cíli přivede. Pokud by toho byli schopni dosáhnout s jedním modelem a jednou výbavou, věřím že to tak udělají.
neregistrovaný "Donaldd"
17. 3. 2008 11:07
Re: :-D
Zajímavá myšlenka. Napadá mě že v tom případě asi udělali marketingoví odborníci VW obrovský přehmat s Bugatkou. Resp. nečekali, že se vývojářům Vayeron tak prodraží. A nebo do toho šli prostě jen proto že chtěli a v tom případě padá tvoje teorie.
neregistrovaný "tomáš jedno"
17. 3. 2008 14:31
Re: :-D
a co kdyz hlavnim produktem neni ani Veyron samotny? Dokazu si predstavit, ze je to investice do vyzkumu, ktera se jednou vrati v ne tak maloseriovych vozech.
neregistrovaný "aaabbb"
16. 3. 2008 19:19
super super...
držím VW palce, jen tak dále... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2008 20:34
SVWĚT AUT
Slušným kolegům nahoře moc děkuji za reakce. O těch dalších, o plejstejšnových kovbojích, o gi***ch vlastních snů, o pasácích vlastních stínů, o prostitutech vlastních horizontů bych tu mohl napsat román. Myslím ovšem, že postačí jedna takřka holá věta - Neboj se, neboj se sám sebe. Až najdeš své místo v životě, najdeš i své místo za VWolantem :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
16. 3. 2008 22:31
Re: SVWĚT AUT
dekuji ze jsi mi podekoval. A presto nemam VWolant, ani plejstejsn. Jo tomu rikam pokrok.
neregistrovaný "Vasek"
16. 3. 2008 21:53
VW svet
Zdravim. No musim se GTI trochu zastat. Pokud kouknete na prodeje koncernu VW v EVROPE tak hraje prvni housle. Mala auta - Polo, Fabia, slusny prodej. NS - Golf vede, Octavia take slusne. Stredni - Passat, A4 upsech. VS - A6 velmi dobre. Lux - A8 slusne ....
Casto tu lidi kritizuji VW ale vestinou kvuli designu (ktery mimochodme hraje ale velkou roli) a to je dosti subjektivni.

Pokud vememe prodej ve SVETE je to jak vsichni vime uz jinak. To musi GTI uznat.

Otazka co nam napovidaji prodejni cisla! O cem to vypovida? Kazdopadne vyse jmenovane modely nejsou zadne low-end kousky.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vasek"
16. 3. 2008 22:10
Re: VW svet
Chci ale rict, ze nejprodavanejsi neznamena vzdy nejlepsi. Ono uz je problematicke to slovo NEJLEPSI. Co je to "nejlepsi" - pro kazdeho neco jineho. Pro nekoho design, jineho pomer cena/vykon, pro jineho image, pro jineho cena, pro jineho velky kufr. Proto se prodavaji uspesne i jine automobilky. A to je dobre.

Pro me muze mit treba A6 ci MB E lepsi jizdni vlastnosti, vetsi nabidku motoru, vetsi image ale stejne volim V70.
neregistrovaný "xPajax"
17. 3. 2008 18:05
Re: VW svet
Kde jsi ty prodeje nasel? Polo ani Fabia v topu nejsou, Golf nevede, Octavia videt take neni...Passat se prodava velmi dobre, A4 kvuli nove generaci ztraci...
Pokud chces prikyvovat, pak se podivej poradne ;-)