Novinka, kterou se Alfě podařilo poměrně dobře utajit, navazuje na designový styl modelu 8C Competizione, narozdíl od něj má být ale dostupná široké automobilové veřejnosti.
Chromované rámečky kolem světel jen podtrhují bezradnost designérů. Celý přední nárazník vypadá jako hodně laciný tuningový díl. Když se vedle toho postaví nové grand tourismo od maserati, tak není jasné jak to mohlo vzniknout. Že jde o jinou třídu nehraje roli, jedno je tvůrce stylu (maserati), druhé je bezradnost, zkoušení co by se tak asi mohlo chytnout.
Tak tady byla anketa kde se objevilo pár hezkých smysluplných názvů... no zmiňovaná Furiosa ani Junior se někomu v marketingu asi nelíbila, takže vznikla bezpohlavní zkratka. Achach... dneska jasou to samý zkratky, čísla nebo novotvary vymyšlený tak aby v žádným jazyce nevzbuzovaly asociace. A to už to vypadalo že se Alfa vrátí ke slovnímu pojmenovávání svých modelů ;-\ :-(
Mně by se naopak Mi.To (ať už s tečkou nebo dohromady) líbilo. Furiosa zní trapně, Junior by celkem šel, akorát v našich končinách to nemá nejlepší zvuk. Alfa Romeo Mito ... s italským přízvukem to má švih ;-)
Pro mě je to divný... proč to není AR Milano? nebo AR Torino? Nebo snad Mito italsky (nebo nějak jinak) něco znamená? Prostě Mi.To... "co máš za auto?" - "ale to nový Mi.to" >:D jako název vegetriánského doplňku stravy dobrý ale u atua :-( co bude další model? Ro.Na? (Roma-Napoli) nebo Ve.Ve (Venezia-verona)? >:D >:D >:D >:D
Podle toho co dole píše essesant, tak název má celkem velký smysl. Názvy měst jsou hezké možná tak pro nás nebo jiné cizince, ale pro místní? No nevim, taky bych nebyl nadšen z chystaného minivozu Škoda Frýdek Místek ;-) Teď už jen si neplést Mito s Vitem :-) ... a vůbec, měly nechat číslené řady... k Alfě už to tak nějak patří.
Nazov aj u mna trosku sposobil rozpaky ale na to sa da zvyknut..keby sa volal namiesto Mi.To MYTHO tak by mi to sedelo viac...lebo toto auto mi evokuje nejaky mytus :-)
UFFF... Teď si asi všichni Alfisti hodně oddechli. S takovýmto autem se budoucnost Alfy jeví zase ve světlých barvách. Podobné tvary nikdo jiný neumí.
I technika je v pořádku, přeplňované benzíny, pravděpodobně víceprvková zadní náprva, systém Alfa DNA, to všechno na velmi povedeném základu grande Punta... Alfa se vrací na výsluní :yes::yes::yes:
Tak to jsi asi slyšel to moje oddechnutí. Ale že to trvalo a že jsme si už lámali hlavu, jaká vlastně bude jako celek, co?... Ještě počkáme na verzi GTA s natlakovaným 1.8JTB a bude to komplet ;-)
Víceprvková náprava asi těžko, pak by nedávalo smyslo využití platformy z Grande Punta. Na vůz takových rozměrů stačí vlečená. Víceprvek má v této třídě jen Mini, ale nechá si za to slušně zaplatit.
Všechny ne, jen tento malý junior. Ano, to je to správné auto pro majetné mladé bejčky... (fabie RS to GTI opravdu není.. a ani to Polo..., možná Ibiza Cupra, ale na tu musím ještě počkat). Takže podobnost s 8C je zde zcela na místě. Líbí se mi moc.
U Veyronu nebylo nikdy rečeno kolik se ho vyrobí, čili žádných pět set kusů a dost. Oznámeno bylo jen kolik je závod schopný vyrobit kusů ročně, předpokládaná doba výroby je myslím až pět let.
no ale ani sam nepresvedcim ze je pekna tato alfa... TO JE HNUSNEEEEEEEEEEEEEEE AUTO, ako nejaký lacny koncept od činanou... musim uznat že sciroko či ako sa piše je 100000 x krajšie :'-(:'-(:'-(:'-( a asi napišem že do alfy že končim z fanušikovanim ich a všetky modely vyhodim z okna a prejdem valcom
GAZ to určitě nebude. Zabanovali mu nick ELAN kvůli hádce se mnou u Žigulíku. A tam tvrdil, že nemůže ani cítit auto vzniklé s ožebračení sovětského lidu :-)
bohužial, pravdu nemáš. Tento design je trochu zastaralý a do velkej miery dost lacný.Som fanušikom celého koncernu FIAT, 159 je krásna, GT je krásna, 8C je krásna, 147 je krásna ale MI.TO je gýč pre tunerov, velke plechy zahnute snad len podla gauču. :no::no::no:
Design je vec osobniho nazoru, ale verejne napsana hloupost je tragicka, zkuste se pod ten gauc nechat zahnout take. Pokud z Vas vyleze neco podobneho jako z AR, bude to ku prospechu cele diskuze...
Zkuste byt alespon za jedno, ted uz vadi jen naraznik...je takovy jaky bych si ho predstavoval, uz kvuli tomu, ze i bez zbytku auta je jednoznacne Alfacky.
nie TED už vadi len naraznik, ved ty očom prosim ta pišeš? mam ti napisat všetko čo mi nesedi? ked daš na krabicu znak alfy je alfacka? jednoducho sa mi nepači a vyzera strašne.. sa stým zmier, tebe sa pači a jemi to jedno ja pisem svoj nazor a nikoho nepresviečam
ja by som nesúhlasil, podla mna je to po dlhšej dobe slušná alfa. 159, 147 GT su dnes uplne mimo , aj ajo fanúšik znaky je to po dlhošej dobe niečo čo by som možno kúpil. ešte to treba vidieť na ulici, vtedy si spraviš najlepší názor...
Základní atmosférický benzín (95 či 105 koní dle zdroje) za 400 tisíc Kč, přeplňovaný (pravděpodobně 165 koní) za 500 tisíc Kč. K tomu výbavu za 200-300 tisíc Kč.
Mi.To je inteligentni slovni hricka: "MITO" znamena "mytus" pridavne jmeno "mitica" je pak adjektivum v italstine pouzivane jako se v cestine pouziva adjektivum "bozi". V teto optice neni nazev vubec spatny ;-)
MiTo alebo TiTo alebo čokoľvek, najmä to bude vždy Alfa. Tvary sú priam neopakovateľné (maximálne iba v rámci značky). Trochu si musím zvyknúť na príliš vydutý lem okolo zadného kolesa a chrómové rámiky svetiel, ale celok je (na rozdiel od modelov niektorých iných značiek) harmonický a dobre zladený.
Navrhnout pěkné auto je těžké. Navázat na povedenou 147 je ještě těžší (kolik bylo řečí, že je 147 je sice pěkná, ale okouká se - dodnes krásné auto). Alfě se povedlo posunout krásný design zase o kus dál.
Malá nová Alfa... škoda, že jim do předních světel snad mluvil někdo od Lancie, a nebýt až neuvěřitelně kýčovitého předního nárazníku, či lépe řečeno - pluhu, mohli jsme se zaklínat o řád vyváženějším profilem (oproti Bravu)a snahou zaujmout potentní zádí, která ovšem s tím zadním ohrnutým rtem ve mně tedy ladnost a eleganci italského designu neevokuje vůbec. Marně přemýšlím, jestli to vůbec lze... pokusit se stvořit malou žabku z osmé cé. Je to, jako by VW namísto Scirocca představil zmenšeninu devětsetjedenáctky... :-O:-!
Tak Míťo, ať se daří... Neb sciroké pláně zájmu vyplní v tomto segmentu již zítra ikona od jedničky Evropy. Ale to ty víš, viď, Míťo.
Nechci srovnávat (no dovol...)jen je dobře vědět, že VW vytvořil auto, které budou od zítřka vynášet do nebes vyznavači emocí... to jsou paradoxy, pane Vaněk, co? Jsi jeden z mála, který ma něco proti vnitřku EOSu. Já mám dojem, zejména s odkazem na příď Míťi, že to srdce tam je, ale v kalhotách...
Ta dve "srovnavana" auta od sebe deli cca 7.000EUR, neni potreba se dale srovnavanim zabyvat. AR MiTo jde proti Mini a umozni za "pul mile" cestovat stylove. Ja ji beru jako agresivni, velmi pohlednou Italku, kterou se nebude rozpakovat ridit ani chlap. ;-)
S Eosem má společnou jen přístrojovou desku, jinak výplně dveří, sedačky a jiné detaily jsou nové.
Zato Brera má "originální" interier celý převzatý ze 159 8-s
Nezapomnel jsi na celou platformu? ;-) Nota bene kolik dilu ma Eos v interieru modifikovanych oproti vychozimu Golfu? Presto je to pochopitelne, Breru beru jako kupe a kabrio verzi 159 a ne jako samostatny model...
Proč sem taháš platformu? Pokud vůz vychází z Golfu, dá se očekávat, že bude využívat jeho platformy.
Jak už jsem napsal nahoře, přístrojová deska v Sciroccu je shodná s tou v Eosu, ostatní je nové.
Přesto tebe přace nemusí zajímat z jakých dílů je auto postaveno, ale jestli ti interiér sedí, když do něj naskočíš [odkaz]
Já nesrovnávám, jen akcentuji, že ten, kdo přebírá prvenství v "emocích" je právě VW Sciroccem. Nebo tebe snad bere ta míťova příď? Ty ji považuješ za povedenou? Včetně světel? Mimochodem, jsi si těmi segmenty jistý?
P.S. Prognóza F500 vychází. Tys snad mimo Řím někde F500 viděl?
no tak za prve chcem povedat ze som zatazeny na talianske auta najma na alfy. scirocco sa mi svojim sposobom trochu paci, ale emociami nema na Mito. VW je taka ladova kralovna... chladne tvary(nehovorim, ze nie vyvazene), ale nie je to ono.. aspon pre mna. vela ludi hlada prave takyto typ auta. je pravda, ze predna cast Mita bola predvidatelna hadam od zaciatku, ale tiez v milanie nie su mimo a vedia preco to tak je. urcite to neposobi ako gyc. som zvedavy nakolko sa necha inspirovat Seat pri vyrobe Ibizy... co bude konkurent prave pre Mito. a tu sa dostavame k tomu ci scirocco je naozaj konkurencia pre mito. a musim povedat, ze nie... ani velkostou (podla obrazkov) a ani kategoriou auta. sciroko ako shooting brake je ina liga ako maly 3dverovy hatch... cize VW bude drahsi a bude pre inu skupinu zakaznikov...
no F500 u nas nie je k videniu asi preto, ze premiru malo v SR a CZ len nedavno a su dlhe cakacie doby... ale aj napriek tomu som uz videl viac 500viek ako novych fabii..
Jo, souhlas s tou velikostí. Já na silnici v Česku zatím viděl jen jednu F500. Měla neskutečně smutné oči, až jsem se lekl. Opravdu. Původní byl ve světlech vybalancován lépe.
P.S. Scirocco je auťák na roky... bude stále krásný.
no neviem. to ci sa okuka bude platit vtedy ked ho budes vidiet na kazdom rohu. vtedy sa okuka a bude to tuctovka... a potom krasa toho ci onoho auta vyprchne...
Připomínám (proč bych to nezopakoval, když tady pořád čteme, že jedině alfy, potažmo italské vozy jsou krásné....), že před dvěma roky tady kdosi napsal s jistou dávkou odvahy, že Fiat PG nebude takový prodejní trhák, jak zdejší italofilové vykřikovali na základě několika měsíců v roce 2006 - a byl vláčen bezmála internetovým blátem - no a statistika je jasná, jak se rozjel prodej 207ky, PG se stáhlo někam do sousedství dosluhující Fiesty a čísla hovoří jasně - Punto Grande za rok 2006 404 tis. prodaných kusů a za rok 2007 378 tis. prodaných kusů. Tedy pokles (v roce, kdy jsou prodeje naopak nejvyšší) o 5,9%. Tolik fakta.........Nicméně, jak jsem to tady vypozoroval, tak příznivci Fiatu a jeho dneska už pouze derivátů jsou fanatici, na které by byli i japonští kamikadze z 2. světové krátcí.... :-)
Jo, italové maj problém s udržením zájmu. Na Grande Puntu to je zřetelně vidět. Prodeje mají kulminovat až na sklonku třetího prodejního roku. A je to jak píšeš... pomalu (a příliš brzy) "skutek utek".
napsat ze se neprodava GP a ze jsou problemy ve tretim roce, kdy pry maji kulminovat prodeje je dobra naivita....
kdo to rikal? stara blazkova to povidala na navsi?
Scirocco, to je po rokoch snáď prvý model VW, čo môže vzbudiť aké-také emócie. Ale v porovnaní s Alfou predsa len trochu drsné. A v elegancii sa s ňou porovnávať ani nemôže. Čo kritizuješ u Alfy je skôr jej prednosťou. Hlboký výraz, jasne vtlačený profil, žiadna hra všetkými smermi. Tomuto umeniu sa (v dizajne pravdaže) Volkswagen ešte musí veľa učiť, to dobré, čo už ukázal a dokázal v minulosti, už zabudol.
V prípade koncernu VW to nie je umenie dizajnu, iba umenie kompromisu. V tom je ten podstatný rozdiel. Spomínaná Fabia I neurazí ani dnes - na druhú stranu nijak zvlášť nenadchla ani v čase vzniku. Naproti tomu taliansky dizajn vie uchvátiť. Povedal by som, že pomalé starnutie dizajnu, a schopnosť chytiť za srdce aj po rokoch, sú dve úplne odlišné, alebo skôr celkom opačné schopnosti.
Ta tvoje plechovka od VW je na roky? Nenech se vysmát. A s krásou vůbec nic nemá společnýho.Je to kýč, jako jakýkoliv model od VW. Podíváš se na jakýkoliv VW(podíváš se vůbec? Já NE) jak vypadá a je to hrůza a děs. Všechno stejný, nic neříkající design skopčáckých rádobi umělců.
Lupo je fajnové autíčko. Ale dokážu si představit jak by mě přítelkyně odpálkovala, kdyby byla zvyklá na luxus a já ji dovezl Lupo. No odpálkovala.. půst by byl >:D
>:D >:D >:D F500 nejsou NIKDE, ony se totiz vyparujou jakmile je vyrobi... Ony taky zirafy litaj rychlosti blizici se rychlosti svetla na obeznou drahu, v CR vlade Cingischan a domy se stavej z Lega, ja vim. Akorad by to chetlo vysadit ty halucinogeny, vis. On je svet pak sice min barevny a VW jsou ve skutecnosti oskliva auta, ale zase pak vidis realitu ;-)
Nemam chut vyhledavat statistiky prodeju, vskutku NE. F500 je uspesny model po vsech strankach, viz nize. To, ze ty je nepotkavas na ceste z horni do dolni *, kde pravdepodobne bydlis, me vubec netrapi... Jstli umis alespon anglicky, tak si clanky o F500 najdi sam treba na Italiaspeed.com. Myslim, ze se o tom psalo i na Auto.cz. Zpocybnovat uspechy F500 v prodejich, ocenenich a ziskovosti muze jen totalni ignorant tveho formatu. COTY zpochybnujes proc? Jen proto, ze to dlouho nevyhralo zadne VW??? Az nejake VW uspeje, to budes COTY zpochybnovat nebo chavlit? Je zisk toho titulu uspech? Prosim predem o odpoved v nezfetovanem stavu.
no,já bydlím v chrudimi a už jsem tu viděl 5x F500.jo a k tomu široku.to je nusketečná splácanina zrovna jako tiguán.obě auta naprosto bez nápadu,bez koncepce.nikde žádná myšlenka.u široka otřesnej zadek.brr.jo a jezdí u nás 3 307 CC a jeden eos(ale ten je předváděcí,takže ho nemůžeme počítat)
Samotnýho mě to překvapilo, ale za jednu dnešní cestu Prahou jsem potkal tři. Ale pravda, ani v jedný neseděl žádnej bejček. Všechno byly naleštěný princezničky ;-)
Nicméně, abych nebyl OT... Jak jste se bavili s T613 o těch očích, vidím to podobně jako ty, i když T613 chápu. Na mě je to moc vykulený. Je vlastně zvláštní, že já auta vnímám jako tváře. Boční profil a zadní část řeším až nepoměrně později. Vždycky se autům dívám do očí, jestli jsou mi sympatický. Míťa je roztomilej klučina, ale svoje peníze bych mu nesvěřil. Mohl by je totiž rozfofrovat s první babou, kterou by sbalil ;-)
PS: dneska se mi do zrcátka koukala nová Mazda6. Přiznám se, že na mě moc sympaticky nepůsobila. Nemám rád přetvářku a tahle holka na mě koukala tak nějak divně - nafoukaně :-)
Nevím, jak on, ale nový Fiat 500 jsem viděl naposledy dnes v podzemních garážích tesca v Ostravě-Třebovicích. Červená pastelová barva, chromované doplňky exteriéru, prosklená střecha. Ještě ani neměl plechové značky. A velmi podobný tu jezdí už nějaký pátek, krom toho i bílý jsem viděl začátkem týdne. Myslím, že přibývají, neboj... ;-)
Jestli je Mi.To. pro tebe "MÍŤA", tak vazne nechapu tve pohorseni na tim, ze pro me je Passat "Prasse", VW zkratka pro "Fau-wergel" a Panamera "pan bez pera" To jen tak naokraj...
Ohledne komercniho uspechu Mi.To se mylis, stejne jako v priapde F500. Na tom nic nezmeni ani prepisy tvych onanii, ani proklamace o ikonach ci jine vaginality tohoto tipu. :-!
PS: VW vyrabel zmenseninu budouci 911 a dokonce ji stale, nudno dodat bez valneho komercniho uspechu, vyrabi. Rika se tomu VW brouk (mimochodem je to jeden z mala skutecne zajimavych produktu VW). Skoro bych rekl, ze 911 je zvetsenina puvodniho brouka, nezda se ti?
Narozdíl od tvých hanlivostí, Míťa není myšlen hanlivě, naopak. Ale to je parketa, které ti nebudeš nikdy rozumět. Na to máš příliš přízemní myšlení. To jen tak na okraj.
No, tak teď nevím, zda ty "úspěchy" (když tak tu o nich napiš alespoň holou větu) mají být pozitivem či negativem...
P.S. Nezdá, zato bezpečně vím, že jít cestou mini 8c je cesta kontraproduktivní. A to jak směrem k 8C tak k Míťovi.
Právě, že přemýšlím. A3 je zmenšenina A4, ta zase.. nebo je to naopak? Čert ví..
R8 nejde na TT aplikovat z prostého důvodu. V jiných proporcích by to vypadalo obludně. Design Supersportu nemůžeš nainstalovat na silniční auto. 8C byl ovšem GT, a ten má mnohem blíže k normálním autům než R8. Kdyby VW měl něco takového ve svém repertoáru nepochybuji, že by to tak též udělal stejně.
Paradoxně, právě ty prvky z 8c působí na Míťovi rušivě. Zejména tedy ta až neskutečná příď. Záď má své kouzlo a siluetá též, včetně zadního bočního okna.
Příď na mě taky malinko rušivě, ale spíše bych to přičítal tomu, že již na to nejsem zvyklý. Již příliš dlouho má každé auto přivřené oči. Takže je to pro mě velice příjemným osvěžením :yes:
Mita je myslen uplne stejne jak ja myslim to ostatni - to je doufam jasne.
Uspech je vyprodana produkce a objemy prodeju spolu s ziskovosti modelu a vysi marze. Je to pozitivem, protoze F500 je myslena jako stylovka pro masy a ne jako exkluzivni model a navic prinasi vyrobci ekonomicky profit. Nemeli bychom zapominat na COTY a dalsi oceneni... TO NENI USPECH???
Geneze brouk - 911 - New Beatle je vpravde jeste horsi, (proto taky 911 povazuju za druhou ligu v supersportech/GT) nez inspirovat Mi.To 8C. Jak jim to ma probuh uskodit?
Jasné to může být možná tak tobě. To jako budeš říkat (počeštěně) - jezdím Mi-tečka-tou? Řekneš - jezdím ˇMíťou, případně Alfou Míťa. A také mu ta zjemnělost (háček na "t") sedí k pleti - malý mrštný... prostě jako nějaký klučina. Ale tohle není tvé myšlénkjové patro. Netrap se.
Ceny ano, vím o nich. To je úspěch papírový. Rozhodující je úspěch reálný, silniční.
Auto nemá jednoznačně odkazovat na jiné (byť by šlo o ikonozní dělo). To nesvědčí o invenci tvůrců. Jde o prvoplánovou cestu. Znevěrohodňuje to ikonu a paradoxně zlaciňuje to Míťu.
Silnicni uspech je odvisly od toho, kudy jezdis... Vyrobni cisla se temer rovnaji cislum prodejnim, vzhledem k tomu, ze je produkce vyprodana tak nekde ty auta jezdit musi, to snad dochazi i tobe, ne?
Jasně, ale že se z Fiatu bude postupně stávat lokální značka, tos nečekal, co? :-) Prrr, neplaš se. Tlačíš f500 tam, kde ji to nesluší. Je to krásné malé dámské autíčko do města. To je vše. Skutečnost, že můj názor je, že do tří let nebudeš pomalu vědět, co že to f500 bylo, přecházej velkoryse mlčením. Sleduj při tom ale kalendář. Za tři roky si to zde napíšeme.
Řekl bych, že Alfa a VW si de facto nikdy nekonkurovali, protože každá z nich je zacílená na jiný typ zákazníků. Ten kdo má rád italský design nepřijde na chuť německému a naopak.
Navíc je příjemné po dlouhé době vidět auto bez velké "huby".
Jestli tohle nazýváš velkou hubou, tak si asi neviděl tohle [odkaz] >:D
Ne vážně, tohle já fakt za velkou tlamu nepovažuji. Tobě se nelíbí Mi.To mě zase Scirocco, na kterém je příliš vidět snaha o agresivní vzhled. Míti mám spíše pocit dravosti než agresivity, a votom to je.
Po spy-photo na worldcarfans som videl čudné umiestnenie svetiel. Bol som zvedavý aké to bude. 159,8C a aj zadná časť bol a na spy-photo pekná. Hlavne tie svetlá. Ale takúto ohavu spredu, tie otrasné predné svetlá som naozaj neočakával. Taliani dávajú jednu ranu za druhou. Najprv nás nachytajú na krásnu Deltu, potom sklamú a teraz Alfa. :no:
Prodává, protože celý náš národ je zdegenerovaný na německou rádobi kvalitu. Stačilo, když jsem to musel prodávat 3roky.Vracelo se každý druhý auto na servis.Brrrr děkuji, ale VW nechci.
GTI, Scirocco je poplivovany i mnohdy obdivovali konceptu. Na VW sice odvazne, ale za konceptem vyrazne zaostavajici.
A tu narazku na zmenseninu 911ky? No dovol, proc by VW mel delat zmenseninu Porsche? Co tim basnik chtel rici, proc tahle paralela v komentari o Alfe, vzdyt ta prece nedela zmenseninu Ferrari Enza. A ze je Mi.Ta zmenseninou 8c? To se vedelo uz davno a kolik lidi prave na tohle cekalo? Vzdyt take pracovni nazev male Alfy byl 4c. A pri zamereni teto Alfy je ta designova paralela velmi dobre zvolena.
Porovnávat tato dvě auta samozřejmě lze. Scirocco, měl to být uragán (i když ve skutečnosti je to jen teplý suchý vítr, jak trefné >:D ), který měl všechny emocemi sfouknout na kolena a přišlo po nadějném konceptu jen cosi, co připomíná zaražené větry paní domácí. Oproti tomu Mi.To přináší do B segmentu naprosto nový svěží vítr, tady jsou ty emoce, to je to auto, které obsahuje přehršel rafinovaných detailů, které budeš odhalovat jako ženské tělo rukama, když ho hladíš, Mi.To samozřejmě při ručním mytí, do myčky jeď se Sciroccem.... Každý den tě něčím novým a rafinovaným překvapí. Ne, že ti z toho tepla a vánku jen vyschne v krku až vedle tebe na křižovatce v Sciroccu zastaví Mi.Ticky krásná Alfička....
Scirocco bych tolik nehanil. Videl jsem ho (na vlastni oci) a myslim, ze prave Scirocco je (bude) tim nejpovedenejsim, co VW nabizi (bude nabizet samozrejme). Doufejme, ze VW nasadi cenovku radne vysoko. Mohlo by se totiz stat, ze se jednoduse stane konkurentem Golfu (GT, GTI a dalsich derivatu).
"Zarazenymi vetry" bych spis nazval Passat CC. Diky "zpackanemu" marketinku se z nej stane pozirac starsiho bratra. Nijak nebude konkurovat moznym konkurentum.
Ale k veci. Mi.To se opravdu povedla. Itlasky design se nezapre. Automobilovy Michelangelo se opet ukazal v lesku a trpytu. Vypada vyborne.
Neboj, marianku, i já si do Scirocca v Ženevě sedl, jako Honda CRX by to možná (až na interiér) ušlo, ale jako VW nikoliv, navíc jsem psal, že v porovnání s nadějným konceptem je sériové Scirocco podobný zaraženým prdům a za tím si stojím ;-)
Passat CC nekomentuji, naživo velké rozpaky.....
Ale zpět k Alfě Mi.To, po každém dalším shlédnutí jeho fotografií, se mi toto auto (přes počáteční rozpaky) líbí více a více a to je dle mého názoru umění designu..... (například nový Superb jde u mne naprosto opačným směrem....) :-!
, aby si se už jednou pro vždy vzpamatoval a neplácal tady stále ty stejné nesmysly. Je to už fakt unavující to číst stále dokola, mohl by si pak už přijít třeba i s něčím novým.
Zkus.. alespon jednous e přemož...a vím, že si toho schopný.. a klidně nech objektivitu za dveřmi svého koncernového vozu... zajít k nejbližšímu dealerovi Fiat a zkus se tvářit, že máš o F 500 zájem. Možná pak i ty pochopíš... proč Fiatu 500 nejezdí u nás už teď mraky... Ano není to tím, že by to auto nikdo nechtěl, nebo že by bylo drahé, nebo nekvalitní, nebo smutné... ano je to tím, že i kdyby si ho chtěl... tak ho nedostaneš (tedy pokud nebudeš mít štěstí a nevemeš z showroomu) dřív než za půl roku po objednání. TAkže už tohoto téma zanechej, protože úspěch 500 může v podstatě dnes každá automobilka závidět.. a nevím o žádném, podobně úspěšném modelu.
Pro Berana.. Jojo Berane... Pokles prodejů o 5 %... po třech letech výroby... No to aby si Punto hodilo mašli. P.S. Víš kolik s ejich prodalo mimo Evropu? >:D
Nějak ti ujelo téma, wolffe. Zde nepíšeme o F500 (vím, milióny berušek se rozletěly po Evropě...) nýbrž o Míťovi. Přesto, asi tě zklamu. Pokud ses domníval, že Evropa přesedlá z Golfů, Meganů a Octavií na fiat, ausgerechnet 500, tak to jsi trochu hodně podcenil evropany.
Nějakou dobu už tě sleduju, to je nějaká úchylka na ten VW? >:D >:D >:D nic se nemá přehánět. Myslím že ten Tvůj VW - podle zaujetí mi připadáš jako majitel , vyrábí usedlá auta pro usedlé lidičky a to je jeho prokletí, těžko bude vyrábět auta tohodle typu, jemu stačí co má a že vydělává. A proto kdo má vkus tak zabrousí jinde. Jinak já mám taky VW to víš už mi není 20 a jsem tak trochu usedlý ale tohle je opravdu krásný auto :yes:
Já nemám VW. Také už mi není dvacet. Špatně to chápeš, žádná usedlá auta pro usedlé lidi, nýbrž auta pro lidi co stojí rovnejma nohama na zemi. Mimochodem pro jaké lidi je tenhle Míťa? :-) Asi se domníváš, že pro nějaké drsné neusedlé ostré hochy? No, tak to promiň... :-) Většina nadšených ohlasů zde v diskuzi je psána plejstejšnovými hošíky, kteří ještě nezažili tu slast vydělat nějaký ten milión a pak se teprve rozhodnout, co koupit. Tehdy se projeví rozhled člověka. Uznávám ovšem, že plejstejšnový svět je poměrně jednodušší... Možná proto ty nadšené emoční ohlasy.
Jak uz tady zaznelo, predni cast je jak po zasahu tunera. Spodni cast narazniku(u dnesnich aut spise spoileru) je zbytecne slozita a chybi je lehkost. Predni svetlometi jsou jako ze "stare" B9 Tribeci. Zadni cast je jedna radost :yes: . Paradni blatniky. Kdyby vsechny auta mela takoveto blaniky, byl bych v raji :-) takze :yes: ...ale mohlo to byt zdaleka lepsi ;-\ :no:
...oproti sterilnim a chladnym nemcum je patrny na prvni pohled. To nemyslim jako kritiku, ale pouhe konstatovani. Vozy nem. produkce nikdy moc nedavaly najevo emoce (az na vyjimky). Je to stejny jako s nabytkem :-) sedacku ala ikea nebo sedacka z Milana ;-)Cuore sportivo - tak presne toho se AR stale drzi (alespon co se designu tyce). No a v neposledni rade barva laku...barva krve. Jedine na Itala! Chces precizni skalpel? Ber Nemce... Chces temperament a vasen? Volba je jasna ;-) P.S: Ty oramovany svetla se mi nelibej
Děkuji panu GTI, že mi (a celému světu) zase konečně svým neotřelým brilantním objektivním věcným a nestranným způsobem vysvětlil, jak to všechno vlastně je a co nás zcela jistě čeká a nemine... škoda, že tyto stránky nečtou představitelé mnoha automobilek... už dávno by to zabalili a šli dělat něco jiného... :-!
Toho oslovení si Kvasoni vážím. Přesto, není důvod tu z toho dělat ples gentlemanů. Ovšem, co mě překvapilo je tvé přesvědčení, že tu snad někmu chci něco vysvětlovat, či snad, že bych v postavení autovědmy dokázal předpovídat budoucnost. Vybavuji-li si přesně, pak dnes tu píšeme o jediném autě o Míťovi. Malém, mrštném čertíkovi od Alfy. Buď rád, že Alfa vstoupila do tohoto segmentu, sny mnohých tak dostávají realističtější kontury. Ovšem pozor, tenhle čertík nebude v ceně picanta... takže posuzuješ-li autosvět zatím jen zpoza ovládače plejstejšnu, cesta k Alfě bude i tak nekonečně dlouhá...
Co se týká auta samotného, velmi, velmi mě neoslovuje příď, to ostatně píši někde nahoře. A vyosená erzeta... no to je vyloučené absolutně. Naopak silueta (zde velká lekce BRAVU), calá zadní pasáž (vyjma ohrnutého spodního zadníhio rtu) má grády. Včetně pozice zádi na silnici, to je znát i z prvních snímků. Vzhledem k tomu, že do subkompaktů sestoupí v dohledné době AUDI (a ostatní prémiový segment bude jistě následovat) bude to mít Míťa těžké. Moc těžké. Tak těžké, jaké to má dnes stopadesátdevítka. Dnes proti německému prémiovému triumvirátu vlastně nemá nikdo šanci. Oni totiž nikomu tu šanci vlastně nedají. Alfa Romeo samozřejmě není regulerní prémiový segment, leč asi všichni ji tak nějak vnímáme jako jistou subprémii, resp. vyšší maistream se sportovním akcentem. Absence zadních pohonů, neschopnost se v předním pohonu vyrovnat s dokonalou konkurencí od AUDI, to vše vytváří alfě náročné úkoly. Míťa samozřejmě nebude model v milionových sériích, na to postrádá praktičnost v podobě pětidveřové verze. Bude ovšem nepochybně oživením modelového spektra v subkompaktní třídě... Tak jestli jsem byl na tvou novou nadpelesťově plakátovou modličku někde až příliš na tvé představy kritický, snaž se to pochopit. My, co jezdíme po silnicích vnímáme auta v jisté realistické rovině, která je od plejstejšnu opravdu, ale opravdu vzdálená jako sekačka na trávu od raketoplánu... Pokud u tebe tento příměr vyvolal bouřlivé emoční asociace, jde o nechtěné vyvolání proudu tvého podvědomí, který ovšem o tvém pravém přesvědčení vypovídá více, než bys tu býval chtěl vypsat.
Na závěr snad ještě velká poklona za výběr měst pro název čertíka. Neboť sáhnout ALFA do Prahy a Čakovic, dopadlo by to hůře... Minimálně v Česku :yes:
GTI,souhlasím aniž bych byl proti taliánům nějak zatížený,design je opravdu hodně oslovující,otázkou je,oproti zdejším fanatikům,kdo si to opravdu koupí,jeli
ikož zbožné přání je jak známo na světelné roky vzdálené realitě a valná většina chce být stejně nakonec konzervativní,prostě protože proto. Sazím svůj roční plat,že nikdo ze zdejších int.fandů si tohle auto nekoupí,ať z důvodů rozličných. Je to určitě zajímavý a neotřelý design,smekám před odvahou Fiatu jít do boje,ale já sám za sebe říkám,super,ale kluci italský pokoukám,uznale přikývnu hlavou,ale nekoupím a ptáte se proč? Inu,není všechno zlato,co se třpití
neschopnost se v předním pohonu vyrovnat s dokonalou konkurencí od AUDI
Tak takhle mě už dlouho nikdo nepobavil... Tak to je gól... :yes::yes: Děkuji tu GTI, jen tak dále,, jen houšť a víc..., aby si nás všechny úplně přesvědčil, jak vlastně těm autům rozumíš. ;-)
Ten byl opravdu hodně dobrý... hodně
GTI, ty si se dostal k PlayStation az nyni, ze o nem tolik hovoris? Tuhle kapitolu ma spousta lidi jiz davno za sebou. Netahej sem kazdy svuj objev.
A ta opevovana dokonalost Audi, no promin, ty jsi koncernem VW uplne posedly, z toho triumviratu Audi jen dotahuje.
Jedna z mala pravd kterou pises, je absence zadniho pohonu u Alfy, od dob 75 ubehlo hodne casu, nicmene navrat zadniho pohonu je ohlasen.
Pan GTI nevysvětluje světu každé auto. On se snaží dehonestovat ty produkty, které v určitých oblastech mají navrch před jím hájeným koncernem. Rozpozná silné stránky protivníka, ty ho iritují, proto se do nich strefuje - předpokládá, že najde dostatek čtenářů (alespoň dva), kteří mu snad i trochu uvěří. Italský design mu leží hodně hluboko v žaludku. Ale to je jeho právo. Jinak chválím design produktů VW - alespoň se ten dobrý design vyjímá na šedém pozadí koncernových produktů.
Předpokládám, že Alfa nasadí přiměřené, tedy vyšší ceny, aby se neprodávala jak housky na krámě. Značkové zboží se neprodává ve velkých sériích.
Tumuhle se rika odvaha a super design, konecne je nekdo nepripo....jako treba vw! myslim ze prodeje budou velmi slusne a a za rok bude mit alfa tri nosny auta - 159, MiTo a 149 !!! Crossover je tez na ceste, 169 bude o rok pozdeji - zlata era FIATu a spol nastala :-) Tomu fandim!!!!
Ať koukám,jak koukám,beru taliány jako tvůrce neotřelého designu,ale neoslovuje mě to,a to se snažím sebevíc,ta designová proklamace je tam cítit na sto honů,ale přeji samolitr hodně úspěchů,ale u mě bohužel minus
Moje zena by se v tom aute citila pravdepodobne dobre oblecena, pro me by to ale bylo asi tak, jako kdybych si nasadil na tricko podprsenku :-O a to bez ohledu na to jak siroka mam kola...