Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Mi.To: Junior má nové jméno a definitivní podobu (VIDEO)

Novinka, kterou se Alfě podařilo poměrně dobře utajit, navazuje na designový styl modelu 8C Competizione, narozdíl od něj má být ale dostupná široké automobilové veřejnosti.
Zpět na článek
14. 3. 2008 10:06
anonym
14. 3. 2008 10:13
neregistrovaný "A2"
14. 3. 2008 10:25
neregistrovaný "t.it"
14. 3. 2008 10:33
neregistrovaný "maxxx"
17. 3. 2008 10:27
anonym
14. 3. 2008 10:42
14. 3. 2008 12:06
anonym
14. 3. 2008 11:08
14. 3. 2008 11:42
14. 3. 2008 12:25
neregistrovaný "FX_"
14. 3. 2008 10:44
neregistrovaný "Beaumont.."
14. 3. 2008 10:50
neregistrovaný "++limach++"
14. 3. 2008 21:52
anonym
14. 3. 2008 10:57
anonym
14. 3. 2008 10:57
14. 3. 2008 11:06
14. 3. 2008 12:04
14. 3. 2008 12:06
14. 3. 2008 11:05
14. 3. 2008 11:07
14. 3. 2008 11:36
14. 3. 2008 11:39
14. 3. 2008 12:35
neregistrovaný "FX_"
14. 3. 2008 12:42
14. 3. 2008 11:42
14. 3. 2008 11:07
neregistrovaný "FIORANOW"
14. 3. 2008 11:46
anonym
14. 3. 2008 11:51
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 12:24
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 12:41
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 14:01
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 13:08
anonym
14. 3. 2008 11:15
neregistrovaný "yuray"
14. 3. 2008 11:35
neregistrovaný "Great Man"
16. 3. 2008 22:36
anonym
14. 3. 2008 11:16
18. 3. 2008 00:54
neregistrovaný "D."
14. 3. 2008 11:28
14. 3. 2008 11:38
14. 3. 2008 11:54
neregistrovaný "lakes"
14. 3. 2008 13:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2008 15:25
anonym
14. 3. 2008 13:43
14. 3. 2008 13:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2008 13:58
14. 3. 2008 14:06
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 14:13
14. 3. 2008 14:30
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 15:09
17. 3. 2008 07:24
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 15:06
anonym
14. 3. 2008 13:55
14. 3. 2008 14:04
14. 3. 2008 14:18
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 14:44
14. 3. 2008 14:32
14. 3. 2008 14:37
14. 3. 2008 14:47
14. 3. 2008 15:02
neregistrovaný "BeranK"
14. 3. 2008 15:07
neregistrovaný "A2"
14. 3. 2008 15:38
neregistrovaný "FX_"
14. 3. 2008 15:33
14. 3. 2008 20:46
neregistrovaný "JAnne"
14. 3. 2008 15:30
14. 3. 2008 15:35
14. 3. 2008 20:31
16. 3. 2008 22:45
anonym
14. 3. 2008 14:35
14. 3. 2008 14:38
14. 3. 2008 14:59
14. 3. 2008 15:06
14. 3. 2008 16:00
14. 3. 2008 16:03
14. 3. 2008 16:11
14. 3. 2008 16:27
14. 3. 2008 16:29
14. 3. 2008 16:32
14. 3. 2008 16:35
14. 3. 2008 16:45
14. 3. 2008 19:06
neregistrovaný "baschwek"
15. 3. 2008 10:51
neregistrovaný "Bobertos"
14. 3. 2008 14:52
14. 3. 2008 15:05
14. 3. 2008 15:15
14. 3. 2008 15:29
14. 3. 2008 16:48
anonym
14. 3. 2008 15:27
anonym
14. 3. 2008 16:48
14. 3. 2008 17:06
14. 3. 2008 17:13
14. 3. 2008 18:36
14. 3. 2008 19:27
anonym
14. 3. 2008 19:30
anonym
15. 3. 2008 00:46
15. 3. 2008 07:41
18. 3. 2008 00:59
neregistrovaný "D."
14. 3. 2008 14:19
14. 3. 2008 14:34
14. 3. 2008 14:38
14. 3. 2008 14:40
14. 3. 2008 14:50
14. 3. 2008 14:55
14. 3. 2008 14:58
14. 3. 2008 15:00
14. 3. 2008 19:54
neregistrovaný "DS"
14. 3. 2008 15:05
14. 3. 2008 15:20
14. 3. 2008 15:24
14. 3. 2008 15:50
14. 3. 2008 18:34
14. 3. 2008 14:34
14. 3. 2008 14:42
14. 3. 2008 14:55
14. 3. 2008 14:58
14. 3. 2008 15:00
14. 3. 2008 15:02
14. 3. 2008 16:14
14. 3. 2008 16:25
14. 3. 2008 16:36
14. 3. 2008 16:47
14. 3. 2008 20:32
neregistrovaný "mam_las"
14. 3. 2008 15:05
anonym
14. 3. 2008 15:21
14. 3. 2008 15:58
anonym
14. 3. 2008 16:01
16. 3. 2008 22:58
anonym
16. 3. 2008 11:15
neregistrovaný "Jyrki"
14. 3. 2008 14:07
neregistrovaný "Buk"
16. 3. 2008 08:36
neregistrovaný "Buk"
14. 3. 2008 15:00
neregistrovaný "A2"
14. 3. 2008 15:33
14. 3. 2008 15:46
14. 3. 2008 16:15
neregistrovaný "rozbíf"
14. 3. 2008 16:23
14. 3. 2008 17:04
neregistrovaný "LT"
15. 3. 2008 12:25
anonym
14. 3. 2008 15:50
neregistrovaný "Spyker"
14. 3. 2008 16:11
14. 3. 2008 16:36
neregistrovaný "AirForce"
14. 3. 2008 17:28
neregistrovaný "Kvasoň"
14. 3. 2008 18:23
neregistrovaný "Fr.p.R"
14. 3. 2008 18:32
14. 3. 2008 21:33
neregistrovaný "Slash"
15. 3. 2008 11:13
15. 3. 2008 00:46
neregistrovaný "milanič"
15. 3. 2008 11:14
15. 3. 2008 14:26
neregistrovaný "Kvasoň"
15. 3. 2008 12:30
16. 3. 2008 11:26
neregistrovaný "Jyrki"
14. 3. 2008 20:29
neregistrovaný "lakes"
14. 3. 2008 21:01
14. 3. 2008 22:19
anonym
15. 3. 2008 03:45
15. 3. 2008 07:55
anonym
14. 3. 2008 17:32
neregistrovaný "ethicon"
14. 3. 2008 20:53
neregistrovaný "JAnne"
14. 3. 2008 17:44
anonym
15. 3. 2008 00:57
neregistrovaný "milanič"
15. 3. 2008 23:07
neregistrovaný "nextrom"
anonym
14. 3. 2008 10:06
Mi.to
Pekné moc pekné :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "A2"
14. 3. 2008 10:13
Re: Mi.to
Správně, jedině italský design dokáže vytvořit něco takového, směs emocí a dynamiky i v takto malém provedení.. :yes:
neregistrovaný "t.it"
14. 3. 2008 10:25
Re: Mi.to
Nejhezčí auto ve třídě, jako obvykle
neregistrovaný "maxxx"
14. 3. 2008 10:33
bezradná alfa
Chromované rámečky kolem světel jen podtrhují bezradnost designérů. Celý přední nárazník vypadá jako hodně laciný tuningový díl. Když se vedle toho postaví nové grand tourismo od maserati, tak není jasné jak to mohlo vzniknout. Že jde o jinou třídu nehraje roli, jedno je tvůrce stylu (maserati), druhé je bezradnost, zkoušení co by se tak asi mohlo chytnout.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ghostyx
14. 3. 2008 11:38
Re: bezradná alfa
Neprastil te nahodou nekdo rano po palici...? :no: :-)
Avatar - MajoThePuk
14. 3. 2008 11:41
Re: bezradná alfa
Bezradnost je tvoj prispevok...k nemu sa nic ine napisat ani neda..trapnost 1.triedy 8-s
14. 3. 2008 12:04
Re: bezradná alfa
ma svoj nazor a už ho niekto prastil a je bezradny...hmmmmmmmmmm smutne, mne sa tiež nepači a myslim že to napisal trefne :yes:
anonym
17. 3. 2008 10:27
Re: bezradná alfa
:-) každej má jinej vkus to jo, ale říct něco takovýho o alfě, to je barbarství, sorry...
Avatar - Ricardo
14. 3. 2008 10:42
Jméno Mi.To
Tak tady byla anketa kde se objevilo pár hezkých smysluplných názvů... no zmiňovaná Furiosa ani Junior se někomu v marketingu asi nelíbila, takže vznikla bezpohlavní zkratka. Achach... dneska jasou to samý zkratky, čísla nebo novotvary vymyšlený tak aby v žádným jazyce nevzbuzovaly asociace. A to už to vypadalo že se Alfa vrátí ke slovnímu pojmenovávání svých modelů ;-\ :-(
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2008 11:03
Re: Jméno Mi.To
Mně osobně to jméno evokuje Cagivu Mito, stopětadvacítku motorku.
anonym
14. 3. 2008 12:06
Re: Jméno Mi.To
tiež ma hneď napadla Cagiva, keď som si prečítal názov tej Alfy.
14. 3. 2008 11:08
Re: Jméno Mi.To
Mně by se naopak Mi.To (ať už s tečkou nebo dohromady) líbilo. Furiosa zní trapně, Junior by celkem šel, akorát v našich končinách to nemá nejlepší zvuk. Alfa Romeo Mito ... s italským přízvukem to má švih ;-)
Avatar - Ricardo
14. 3. 2008 11:28
Re: Jméno Mi.To
Pro mě je to divný... proč to není AR Milano? nebo AR Torino? Nebo snad Mito italsky (nebo nějak jinak) něco znamená? Prostě Mi.To... "co máš za auto?" - "ale to nový Mi.to" >:D jako název vegetriánského doplňku stravy dobrý ale u atua :-( co bude další model? Ro.Na? (Roma-Napoli) nebo Ve.Ve (Venezia-verona)? >:D >:D >:D >:D
14. 3. 2008 11:42
Re: Jméno Mi.To
Podle toho co dole píše essesant, tak název má celkem velký smysl. Názvy měst jsou hezké možná tak pro nás nebo jiné cizince, ale pro místní? No nevim, taky bych nebyl nadšen z chystaného minivozu Škoda Frýdek Místek ;-) Teď už jen si neplést Mito s Vitem :-) ... a vůbec, měly nechat číslené řady... k Alfě už to tak nějak patří.
14. 3. 2008 12:03
Re: Jméno Mi.To
Škoda Frýdek Místek :o))))
neregistrovaný "FX_"
14. 3. 2008 12:25
Re: Jméno Mi.To
všichni máme v blahé paměti Škodu 1000 MB (Mladá Boleslav).
Avatar - MajoThePuk
14. 3. 2008 11:44
Re: Jméno Mi.To
Nazov aj u mna trosku sposobil rozpaky ale na to sa da zvyknut..keby sa volal namiesto Mi.To MYTHO tak by mi to sedelo viac...lebo toto auto mi evokuje nejaky mytus :-)
14. 3. 2008 13:32
Re: Jméno Mi.To
presne tak.. mi.to znamena v taliancine mytus ale ma to byt aj skratka vazby MIlano-TOrino... ;-)
neregistrovaný "Beaumont.."
14. 3. 2008 10:44
Šutr ze srdce
UFFF... Teď si asi všichni Alfisti hodně oddechli. S takovýmto autem se budoucnost Alfy jeví zase ve světlých barvách. Podobné tvary nikdo jiný neumí.
I technika je v pořádku, přeplňované benzíny, pravděpodobně víceprvková zadní náprva, systém Alfa DNA, to všechno na velmi povedeném základu grande Punta... Alfa se vrací na výsluní :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "++limach++"
14. 3. 2008 10:50
Re: Šutr ze srdce
Tak to jsi asi slyšel to moje oddechnutí. Ale že to trvalo a že jsme si už lámali hlavu, jaká vlastně bude jako celek, co?... Ještě počkáme na verzi GTA s natlakovaným 1.8JTB a bude to komplet ;-)
14. 3. 2008 12:36
Re: Šutr ze srdce
Víceprvková náprava asi těžko, pak by nedávalo smyslo využití platformy z Grande Punta. Na vůz takových rozměrů stačí vlečená. Víceprvek má v této třídě jen Mini, ale nechá si za to slušně zaplatit.
anonym
14. 3. 2008 21:52
Re: Šutr ze srdce
Ma JINOU napravu, nez Grand Punto.
anonym
14. 3. 2008 10:57
líto
jen je MI.TO líto ,že se to tak podivně jmenuje
Rozbalit vlákno
0
Avatar - masO
14. 3. 2008 10:57
zklamani
No to snad ne, to ted budou vsechny alfy vypadat jako 8C Comp? To se mi teda vubec nelibi... :no:
Rozbalit vlákno
4
14. 3. 2008 11:06
Re: zklamani
Všechny ne, jen tento malý junior. Ano, to je to správné auto pro majetné mladé bejčky... (fabie RS to GTI opravdu není.. a ani to Polo..., možná Ibiza Cupra, ale na tu musím ještě počkat). Takže podobnost s 8C je zde zcela na místě. Líbí se mi moc.
Avatar - MajoThePuk
14. 3. 2008 11:46
Re: zklamani
A co ako..Audi ma podobne tvary a podobnost od najmensieho po najvacsi model ako zvonka tak zvnutra...
Avatar - masO
14. 3. 2008 12:04
Re: zklamani
audi neresim u audi je mi to jedno, alfa se mi vzdycky libila a tohle se mi uz tak nelibi..
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2008 11:05
:-(
Na 8C ten design mohl vypadat pěkně, ale obávám se, že u maličkého auta jej potká velmi brzy osud okoukaného... a uškodí tím i samotné 8C.
Rozbalit vlákno
6
14. 3. 2008 11:07
Re: :-(
8C těžko něco uškodí, když je vyprodaná... Jo tady mě napadá malá asociace s Výronem, který i po cca pomalu 5 letech vyprodaný není ani náhodou.
14. 3. 2008 11:39
Re: :-(
Vidíš, ešte máme šancu, tak šup-šup objednávať... >:D >:D >:D
neregistrovaný "FX_"
14. 3. 2008 12:35
Re: :-(
Ano, srovnání s Veyronem je na místě, hlavě, když za jendoho Veyrona budu moci mít cca 100 těchto malých Alfiček. >:D
14. 3. 2008 12:42
Re: :-(
U Veyronu nebylo nikdy rečeno kolik se ho vyrobí, čili žádných pět set kusů a dost. Oznámeno bylo jen kolik je závod schopný vyrobit kusů ročně, předpokládaná doba výroby je myslím až pět let.
Avatar - da_b0mb
14. 3. 2008 11:42
Re: :-(
Alfa neni tuctovka...u nas jich nepotkavas kazdej den desitky, takze si myslim, ze se jen tak neokouka ;-)
neregistrovaný "FIORANOW"
14. 3. 2008 11:07
zarytý alfista
no ale ani sam nepresvedcim ze je pekna tato alfa... TO JE HNUSNEEEEEEEEEEEEEEE AUTO, ako nejaký lacny koncept od činanou... musim uznat že sciroko či ako sa piše je 100000 x krajšie :'-( :'-( :'-( :'-( a asi napišem že do alfy že končim z fanušikovanim ich a všetky modely vyhodim z okna a prejdem valcom
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ricardo
14. 3. 2008 11:24
Re: zarytý alfista
Zase stejný styl psaní... ahoj Danieli :-)
Avatar - T613
14. 3. 2008 11:28
Re: zarytý alfista
Zůstali mu vlastně nějaké modely? vždyť už všechny značky vyházel z okna :-)
Avatar - Ricardo
14. 3. 2008 11:29
Re: zarytý alfista
Myslím že už zbývá jenom GAZ a Oltcit. I když Gazem si nejsem jistej - nevyházel ty modely náhodou když přestali vyrábět Volhu? >:D
Avatar - T613
14. 3. 2008 12:40
Re: zarytý alfista
GAZ to určitě nebude. Zabanovali mu nick ELAN kvůli hádce se mnou u Žigulíku. A tam tvrdil, že nemůže ani cítit auto vzniklé s ožebračení sovětského lidu :-)
Avatar - Ricardo
14. 3. 2008 17:44
Re: zarytý alfista
ááá pozor! Skutečný obránce vykořisťovaného ruského proletariátu >:D >:D >:D
Avatar - T613
14. 3. 2008 20:16
Re: zarytý alfista
>:-[] :yes:
14. 3. 2008 11:36
Re: zarytý alfista
Ale áno. Každá skupina jeho nickov nadáva na niečo iné. Je to schizoš jak prasa. >:D
Avatar - Ghostyx
14. 3. 2008 11:33
Re: zarytý alfista
Nevis co je hezke hochu... :no: I kdyz "Siroko" se mi taky libi, ale tomuhle prckovi od Alfy se designove nevyrovna ani nahodou... :-!
anonym
14. 3. 2008 11:46
Re: zarytý alfista
bohužial, pravdu nemáš. Tento design je trochu zastaralý a do velkej miery dost lacný.Som fanušikom celého koncernu FIAT, 159 je krásna, GT je krásna, 8C je krásna, 147 je krásna ale MI.TO je gýč pre tunerov, velke plechy zahnute snad len podla gauču. :no: :no: :no:
14. 3. 2008 11:47
Re: zarytý alfista
už som registrovaný.. pardon >:D
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 11:51
Re: zarytý alfista
Design je vec osobniho nazoru, ale verejne napsana hloupost je tragicka, zkuste se pod ten gauc nechat zahnout take. Pokud z Vas vyleze neco podobneho jako z AR, bude to ku prospechu cele diskuze...
14. 3. 2008 11:59
Re: zarytý alfista
a ty si ten čo je kompetentný to sudid hej? jednoducho je ten design starý... ten narazník je ako z 98 roku ;-\ strašne predetailovaný oproti autu.
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 12:24
Re: zarytý alfista
Zkuste byt alespon za jedno, ted uz vadi jen naraznik...je takovy jaky bych si ho predstavoval, uz kvuli tomu, ze i bez zbytku auta je jednoznacne Alfacky.
14. 3. 2008 12:37
Re: zarytý alfista
nie TED už vadi len naraznik, ved ty očom prosim ta pišeš? mam ti napisat všetko čo mi nesedi? ked daš na krabicu znak alfy je alfacka? jednoducho sa mi nepači a vyzera strašne.. sa stým zmier, tebe sa pači a jemi to jedno ja pisem svoj nazor a nikoho nepresviečam
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 12:41
Re: zarytý alfista
...ani by se Vam to presvedcovani nepodarilo :-) . O krabici pisete zase jen vy, placate pate pres devate...skoda dikuze, goodluck Mr. Design
14. 3. 2008 13:14
Re: zarytý alfista
asi nemam čakat od teba rozmýšlanie.. načo sa tu hraješ tým že tu každemu vykaš? ach jaj
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 14:01
Re: zarytý alfista
Jestlize nekoho neznam, pak vykam...to vas nenaucili, ze? K autum asi nic, ze?
anonym
14. 3. 2008 13:08
Re: zarytý alfista
ja by som nesúhlasil, podla mna je to po dlhšej dobe slušná alfa. 159, 147 GT su dnes uplne mimo , aj ajo fanúšik znaky je to po dlhošej dobe niečo čo by som možno kúpil. ešte to treba vidieť na ulici, vtedy si spraviš najlepší názor...
14. 3. 2008 13:17
Re: zarytý alfista
jasne naživo je to o inom, v tom musim suhlasit.. dufam že mi to zmení názor. No zatial sa mi nepáči ;-\
neregistrovaný "yuray"
14. 3. 2008 11:15
PERFECT!
Z tejto Alfy som uneseny! Nieco taketo potrebovala Alfa uz dlho. Dufam ,ze aj jej cena bude urcena pre mladych:)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Great Man"
14. 3. 2008 11:35
Re: PERFECT!
Základní atmosférický benzín (95 či 105 koní dle zdroje) za 400 tisíc Kč, přeplňovaný (pravděpodobně 165 koní) za 500 tisíc Kč. K tomu výbavu za 200-300 tisíc Kč.
anonym
16. 3. 2008 22:36
Re: PERFECT!
Cena by měla začínat cca na 360tis.
14. 3. 2008 11:16
MITO
Mi.To je inteligentni slovni hricka: "MITO" znamena "mytus" pridavne jmeno "mitica" je pak adjektivum v italstine pouzivane jako se v cestine pouziva adjektivum "bozi". V teto optice neni nazev vubec spatny ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "D."
18. 3. 2008 00:54
Re: MITO
Dik.. :yes:
Avatar - Ghostyx
14. 3. 2008 11:28
Alfa Mi.To
Jednim slovem naaaaadhera. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2008 11:38
Alfa
MiTo alebo TiTo alebo čokoľvek, najmä to bude vždy Alfa. Tvary sú priam neopakovateľné (maximálne iba v rámci značky). Trochu si musím zvyknúť na príliš vydutý lem okolo zadného kolesa a chrómové rámiky svetiel, ale celok je (na rozdiel od modelov niektorých iných značiek) harmonický a dobre zladený.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lakes"
14. 3. 2008 11:54
nástupce 147
Navrhnout pěkné auto je těžké. Navázat na povedenou 147 je ještě těžší (kolik bylo řečí, že je 147 je sice pěkná, ale okouká se - dodnes krásné auto). Alfě se povedlo posunout krásný design zase o kus dál.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2008 13:29
ŠPERK
Fantazie.Říše snů.Toto auto se prostě povedlo :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
14. 3. 2008 15:25
Re: ŠPERK
Myslím, že keby vypustili traktor tak aj tak by si chválil ako sa Lancia podarila, aký je to úžasný sedan. :-!
14. 3. 2008 13:43
MÍŤA
Malá nová Alfa... škoda, že jim do předních světel snad mluvil někdo od Lancie, a nebýt až neuvěřitelně kýčovitého předního nárazníku, či lépe řečeno - pluhu, mohli jsme se zaklínat o řád vyváženějším profilem (oproti Bravu)a snahou zaujmout potentní zádí, která ovšem s tím zadním ohrnutým rtem ve mně tedy ladnost a eleganci italského designu neevokuje vůbec. Marně přemýšlím, jestli to vůbec lze... pokusit se stvořit malou žabku z osmé cé. Je to, jako by VW namísto Scirocca představil zmenšeninu devětsetjedenáctky... :-O :-!

Tak Míťo, ať se daří... Neb sciroké pláně zájmu vyplní v tomto segmentu již zítra ikona od jedničky Evropy. Ale to ty víš, viď, Míťo.
Rozbalit vlákno
84
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2008 13:50
Re: MÍŤA
Snad nechceš srovnávat Scirocco s touto Alfou?
Alfa je auto se srdcem,kdežto Scirocco je auto s interiérem od Eosu >:D
14. 3. 2008 13:58
Re: MÍŤA
Nechci srovnávat (no dovol...)jen je dobře vědět, že VW vytvořil auto, které budou od zítřka vynášet do nebes vyznavači emocí... to jsou paradoxy, pane Vaněk, co? Jsi jeden z mála, který ma něco proti vnitřku EOSu. Já mám dojem, zejména s odkazem na příď Míťi, že to srdce tam je, ale v kalhotách...
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 14:06
Re: MÍŤA
Ta dve "srovnavana" auta od sebe deli cca 7.000EUR, neni potreba se dale srovnavanim zabyvat. AR MiTo jde proti Mini a umozni za "pul mile" cestovat stylove. Ja ji beru jako agresivni, velmi pohlednou Italku, kterou se nebude rozpakovat ridit ani chlap. ;-)
14. 3. 2008 14:13
Re: MÍŤA
S Eosem má společnou jen přístrojovou desku, jinak výplně dveří, sedačky a jiné detaily jsou nové.
Zato Brera má "originální" interier celý převzatý ze 159 8-s
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 14:30
Re: MÍŤA
Nezapomnel jsi na celou platformu? ;-) Nota bene kolik dilu ma Eos v interieru modifikovanych oproti vychozimu Golfu? Presto je to pochopitelne, Breru beru jako kupe a kabrio verzi 159 a ne jako samostatny model...
14. 3. 2008 15:09
Re: MÍŤA
Proč sem taháš platformu? Pokud vůz vychází z Golfu, dá se očekávat, že bude využívat jeho platformy.
Jak už jsem napsal nahoře, přístrojová deska v Sciroccu je shodná s tou v Eosu, ostatní je nové.
Přesto tebe přace nemusí zajímat z jakých dílů je auto postaveno, ale jestli ti interiér sedí, když do něj naskočíš [odkaz]
neregistrovaný "xPajax"
17. 3. 2008 07:24
Re: MÍŤA
...ale ja to nezpochybnuji a ani mi to nevadi, jen konstatuji, ze tech podobnosti je vice... ;-)
anonym
14. 3. 2008 15:06
Re: MÍŤA
A exteriér?
14. 3. 2008 13:55
Re: MÍŤA
dufam ze budu tvoje prognozy opat take iste ako v pripada F500...

a zrovnavat scirocco a mi.to je hlupost uz aj z toho dovodu ze ide o uuuplne ine segmenty... 8-s
14. 3. 2008 14:04
Re: MÍŤA
Já nesrovnávám, jen akcentuji, že ten, kdo přebírá prvenství v "emocích" je právě VW Sciroccem. Nebo tebe snad bere ta míťova příď? Ty ji považuješ za povedenou? Včetně světel? Mimochodem, jsi si těmi segmenty jistý?

P.S. Prognóza F500 vychází. Tys snad mimo Řím někde F500 viděl?
neregistrovaný "xPajax"
14. 3. 2008 14:18
Re: MÍŤA
...lhani do kapsy? :-)
14. 3. 2008 14:44
Re: MÍŤA
Až tak silně bych strategii fiatu ohledně prodejů F500 nenazval... ;-)
14. 3. 2008 14:32
Re: MÍŤA
no tak za prve chcem povedat ze som zatazeny na talianske auta najma na alfy. scirocco sa mi svojim sposobom trochu paci, ale emociami nema na Mito. VW je taka ladova kralovna... chladne tvary(nehovorim, ze nie vyvazene), ale nie je to ono.. aspon pre mna. vela ludi hlada prave takyto typ auta. je pravda, ze predna cast Mita bola predvidatelna hadam od zaciatku, ale tiez v milanie nie su mimo a vedia preco to tak je. urcite to neposobi ako gyc. som zvedavy nakolko sa necha inspirovat Seat pri vyrobe Ibizy... co bude konkurent prave pre Mito. a tu sa dostavame k tomu ci scirocco je naozaj konkurencia pre mito. a musim povedat, ze nie... ani velkostou (podla obrazkov) a ani kategoriou auta. sciroko ako shooting brake je ina liga ako maly 3dverovy hatch... cize VW bude drahsi a bude pre inu skupinu zakaznikov...

no F500 u nas nie je k videniu asi preto, ze premiru malo v SR a CZ len nedavno a su dlhe cakacie doby... ale aj napriek tomu som uz videl viac 500viek ako novych fabii..
14. 3. 2008 14:37
Re: MÍŤA
Jo, souhlas s tou velikostí. Já na silnici v Česku zatím viděl jen jednu F500. Měla neskutečně smutné oči, až jsem se lekl. Opravdu. Původní byl ve světlech vybalancován lépe.

P.S. Scirocco je auťák na roky... bude stále krásný.
14. 3. 2008 14:47
Re: MÍŤA
no neviem. to ci sa okuka bude platit vtedy ked ho budes vidiet na kazdom rohu. vtedy sa okuka a bude to tuctovka... a potom krasa toho ci onoho auta vyprchne...
neregistrovaný "BeranK"
14. 3. 2008 15:02
Re: MÍŤA
Připomínám (proč bych to nezopakoval, když tady pořád čteme, že jedině alfy, potažmo italské vozy jsou krásné....), že před dvěma roky tady kdosi napsal s jistou dávkou odvahy, že Fiat PG nebude takový prodejní trhák, jak zdejší italofilové vykřikovali na základě několika měsíců v roce 2006 - a byl vláčen bezmála internetovým blátem - no a statistika je jasná, jak se rozjel prodej 207ky, PG se stáhlo někam do sousedství dosluhující Fiesty a čísla hovoří jasně - Punto Grande za rok 2006 404 tis. prodaných kusů a za rok 2007 378 tis. prodaných kusů. Tedy pokles (v roce, kdy jsou prodeje naopak nejvyšší) o 5,9%. Tolik fakta.........Nicméně, jak jsem to tady vypozoroval, tak příznivci Fiatu a jeho dneska už pouze derivátů jsou fanatici, na které by byli i japonští kamikadze z 2. světové krátcí.... :-)
neregistrovaný "A2"
14. 3. 2008 15:07
Re: MÍŤA
..a co máš dál? Kromě toho samého, co píšeš u všech článků?
neregistrovaný "FX_"
14. 3. 2008 15:38
Re: MÍŤA
Tohle byly docela výmluvné fakta, nemyslíš?
14. 3. 2008 15:33
Re: MÍŤA
Jo, italové maj problém s udržením zájmu. Na Grande Puntu to je zřetelně vidět. Prodeje mají kulminovat až na sklonku třetího prodejního roku. A je to jak píšeš... pomalu (a příliš brzy) "skutek utek".
neregistrovaný "JAnne"
14. 3. 2008 20:46
Re: MÍŤA
napsat ze se neprodava GP a ze jsou problemy ve tretim roce, kdy pry maji kulminovat prodeje je dobra naivita....
kdo to rikal? stara blazkova to povidala na navsi?
14. 3. 2008 15:30
Re: MÍŤA
Scirocco, to je po rokoch snáď prvý model VW, čo môže vzbudiť aké-také emócie. Ale v porovnaní s Alfou predsa len trochu drsné. A v elegancii sa s ňou porovnávať ani nemôže. Čo kritizuješ u Alfy je skôr jej prednosťou. Hlboký výraz, jasne vtlačený profil, žiadna hra všetkými smermi. Tomuto umeniu sa (v dizajne pravdaže) Volkswagen ešte musí veľa učiť, to dobré, čo už ukázal a dokázal v minulosti, už zabudol.
14. 3. 2008 15:35
Re: MÍŤA
To co tě uhranuje na Míťovi, to tě právě přestane nejdříve rajcovat. A umění designu je umění být přitažlivým i po pěti letech (viz např. Fabia I).
14. 3. 2008 20:31
Re: MÍŤA
V prípade koncernu VW to nie je umenie dizajnu, iba umenie kompromisu. V tom je ten podstatný rozdiel. Spomínaná Fabia I neurazí ani dnes - na druhú stranu nijak zvlášť nenadchla ani v čase vzniku. Naproti tomu taliansky dizajn vie uchvátiť. Povedal by som, že pomalé starnutie dizajnu, a schopnosť chytiť za srdce aj po rokoch, sú dve úplne odlišné, alebo skôr celkom opačné schopnosti.
anonym
16. 3. 2008 22:45
Re: MÍŤA
Ta tvoje plechovka od VW je na roky? Nenech se vysmát. A s krásou vůbec nic nemá společnýho.Je to kýč, jako jakýkoliv model od VW. Podíváš se na jakýkoliv VW(podíváš se vůbec? Já NE) jak vypadá a je to hrůza a děs. Všechno stejný, nic neříkající design skopčáckých rádobi umělců.
Avatar - T613
14. 3. 2008 14:35
Re: MÍŤA
Já už jich pár viděl. Dokonce i Ypsilonek jsem viděl více než Eosů..
14. 3. 2008 14:38
Re: MÍŤA
A Rollsů, těch si v kontextu k EOS viděl kolik?
Avatar - T613
14. 3. 2008 14:59
Re: MÍŤA
Při vší úctě k tobě, EOS není exkluzivní auto. A P307CC a jiných konkurentů EOSu jsem viděl taky dost ;-)
14. 3. 2008 15:06
Re: MÍŤA
Chtěl jsem ti tím napsat, že přece nemůžeme porovnávat EOS a Y z pohledu četnosti výskutu na silnici.
Avatar - T613
14. 3. 2008 16:00
Re: MÍŤA
Právě, že klidně. Ypsilonka je luxusní nákupní taška pro úzkou skupinu zákazníků/zákaznic
14. 3. 2008 16:03
Re: MÍŤA
Zákaznic, sakra... :-)
Avatar - T613
14. 3. 2008 16:11
Re: MÍŤA
Si představ vlastní manželku. Je zvyklá si vozit * v Thesis, A8, Q7 a ty jí koupíš Lupo? ;-)
14. 3. 2008 16:27
Re: MÍŤA
Prozradím ti jedno sladké chlapské tajemství - v těchto věcech nezáleží na autě, záleží na manželce... :-)
Avatar - T613
14. 3. 2008 16:29
Re: MÍŤA
Právě o tom mluvím. Kdybys ji koupil Lupo, tak bys měl doma půst ;-)
14. 3. 2008 16:32
Re: MÍŤA
Tobě se LUPO nelíbí? Mě moc. Samo, že Y je jiná liga i třída.
Avatar - T613
14. 3. 2008 16:35
Re: MÍŤA
Lupo je fajnové autíčko. Ale dokážu si představit jak by mě přítelkyně odpálkovala, kdyby byla zvyklá na luxus a já ji dovezl Lupo. No odpálkovala.. půst by byl >:D
neregistrovaný "baschwek"
14. 3. 2008 19:06
Re: MÍŤA
Tobě by se líbil i míťa, ale musel by mít logo VW místo hada a kříže ;-)
neregistrovaný "Bobertos"
15. 3. 2008 10:51
Re: MÍŤA
:yes: >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
14. 3. 2008 14:52
Re: MÍŤA
>:D >:D >:D F500 nejsou NIKDE, ony se totiz vyparujou jakmile je vyrobi... Ony taky zirafy litaj rychlosti blizici se rychlosti svetla na obeznou drahu, v CR vlade Cingischan a domy se stavej z Lega, ja vim. Akorad by to chetlo vysadit ty halucinogeny, vis. On je svet pak sice min barevny a VW jsou ve skutecnosti oskliva auta, ale zase pak vidis realitu ;-)
14. 3. 2008 15:05
Re: MÍŤA
Zkus to znovu, takhle se v té křeči příliš utápíš. Uznávám, že nemáš na téma prodejů čím pokračovat... no, zkus to.
14. 3. 2008 15:15
Re: MÍŤA
Nemam chut vyhledavat statistiky prodeju, vskutku NE. F500 je uspesny model po vsech strankach, viz nize. To, ze ty je nepotkavas na ceste z horni do dolni *, kde pravdepodobne bydlis, me vubec netrapi... Jstli umis alespon anglicky, tak si clanky o F500 najdi sam treba na Italiaspeed.com. Myslim, ze se o tom psalo i na Auto.cz. Zpocybnovat uspechy F500 v prodejich, ocenenich a ziskovosti muze jen totalni ignorant tveho formatu. COTY zpochybnujes proc? Jen proto, ze to dlouho nevyhralo zadne VW??? Az nejake VW uspeje, to budes COTY zpochybnovat nebo chavlit? Je zisk toho titulu uspech? Prosim predem o odpoved v nezfetovanem stavu.
14. 3. 2008 15:29
Re: MÍŤA
Silnice jsou důležité. Nic nezpochybňuji. Přesto mám na soutěž o nejlepší auto vesmíru svůj názor. Ty doufám též, a to bez ohledu kdo zrovna vyhraje.
anonym
14. 3. 2008 16:48
Re: MÍŤA
no,já bydlím v chrudimi a už jsem tu viděl 5x F500.jo a k tomu široku.to je nusketečná splácanina zrovna jako tiguán.obě auta naprosto bez nápadu,bez koncepce.nikde žádná myšlenka.u široka otřesnej zadek.brr.jo a jezdí u nás 3 307 CC a jeden eos(ale ten je předváděcí,takže ho nemůžeme počítat)
anonym
14. 3. 2008 15:27
Re: MÍŤA
Neviem ako je to s predajom. Ale Fiat má to auto vypredané. A aj keby behalo iba v Ríme, je to úspešné auto. Je vypredané.
14. 3. 2008 16:48
Re: MÍŤA
Samotnýho mě to překvapilo, ale za jednu dnešní cestu Prahou jsem potkal tři. Ale pravda, ani v jedný neseděl žádnej bejček. Všechno byly naleštěný princezničky ;-)
14. 3. 2008 17:06
Re: MÍŤA
Já to jedno také viděl v Praze. Pro princezničky dokonalé :-)
14. 3. 2008 17:13
Re: MÍŤA
Nicméně, abych nebyl OT... Jak jste se bavili s T613 o těch očích, vidím to podobně jako ty, i když T613 chápu. Na mě je to moc vykulený. Je vlastně zvláštní, že já auta vnímám jako tváře. Boční profil a zadní část řeším až nepoměrně později. Vždycky se autům dívám do očí, jestli jsou mi sympatický. Míťa je roztomilej klučina, ale svoje peníze bych mu nesvěřil. Mohl by je totiž rozfofrovat s první babou, kterou by sbalil ;-)

PS: dneska se mi do zrcátka koukala nová Mazda6. Přiznám se, že na mě moc sympaticky nepůsobila. Nemám rád přetvářku a tahle holka na mě koukala tak nějak divně - nafoukaně :-)
14. 3. 2008 18:36
Re: MÍŤA
Okristane, to se povedlo - dnes jsem šestku okukoval též... se stejným závěrem. Oproti snímkům mě až zarazila ta "nijakost".

Oči Míťi... jo, já se úplně bojím, jak na mě zepředu mrkne. Nechce se mi zdát, že by to mohlo sedět. S tou babou to sedlo :-)
anonym
14. 3. 2008 19:27
Re: MÍŤA
Jo nekolik v Nemecku!!!!! ;-)
anonym
14. 3. 2008 19:30
Re: MÍŤA
Tento tyden jsem jich videl nekolik v nemecku! ;-)
15. 3. 2008 00:46
Re: MÍŤA
Nevím, jak on, ale nový Fiat 500 jsem viděl naposledy dnes v podzemních garážích tesca v Ostravě-Třebovicích. Červená pastelová barva, chromované doplňky exteriéru, prosklená střecha. Ještě ani neměl plechové značky. A velmi podobný tu jezdí už nějaký pátek, krom toho i bílý jsem viděl začátkem týdne. Myslím, že přibývají, neboj... ;-)
Avatar - T613
15. 3. 2008 07:41
Re: MÍŤA
To jen dokazuje, že Ostrava je periferií Říma ;-) >:-[]
neregistrovaný "D."
18. 3. 2008 00:59
Re: MÍŤA
Sorry - Scirocco je o emocich jako svatebni ano po podpisu predmanzelske smluvy >:-[]
14. 3. 2008 14:19
Re: MÍŤA
Jestli je Mi.To. pro tebe "MÍŤA", tak vazne nechapu tve pohorseni na tim, ze pro me je Passat "Prasse", VW zkratka pro "Fau-wergel" a Panamera "pan bez pera" To jen tak naokraj...

Ohledne komercniho uspechu Mi.To se mylis, stejne jako v priapde F500. Na tom nic nezmeni ani prepisy tvych onanii, ani proklamace o ikonach ci jine vaginality tohoto tipu. :-!

PS: VW vyrabel zmenseninu budouci 911 a dokonce ji stale, nudno dodat bez valneho komercniho uspechu, vyrabi. Rika se tomu VW brouk (mimochodem je to jeden z mala skutecne zajimavych produktu VW). Skoro bych rekl, ze 911 je zvetsenina puvodniho brouka, nezda se ti?
14. 3. 2008 14:34
Re: MÍŤA
Narozdíl od tvých hanlivostí, Míťa není myšlen hanlivě, naopak. Ale to je parketa, které ti nebudeš nikdy rozumět. Na to máš příliš přízemní myšlení. To jen tak na okraj.

No, tak teď nevím, zda ty "úspěchy" (když tak tu o nich napiš alespoň holou větu) mají být pozitivem či negativem...

P.S. Nezdá, zato bezpečně vím, že jít cestou mini 8c je cesta kontraproduktivní. A to jak směrem k 8C tak k Míťovi.
Avatar - T613
14. 3. 2008 14:38
Re: MÍŤA
Třeba ne. Audi unifikace vzhledu vyšla ke spokojenosti všech ;-) :yes:
14. 3. 2008 14:40
Re: MÍŤA
Přemýšlej při psaní. TT není malá R8.
Avatar - T613
14. 3. 2008 14:50
Re: MÍŤA
Právě, že přemýšlím. A3 je zmenšenina A4, ta zase.. nebo je to naopak? Čert ví..
R8 nejde na TT aplikovat z prostého důvodu. V jiných proporcích by to vypadalo obludně. Design Supersportu nemůžeš nainstalovat na silniční auto. 8C byl ovšem GT, a ten má mnohem blíže k normálním autům než R8. Kdyby VW měl něco takového ve svém repertoáru nepochybuji, že by to tak též udělal stejně.
14. 3. 2008 14:55
Re: MÍŤA
Paradoxně, právě ty prvky z 8c působí na Míťovi rušivě. Zejména tedy ta až neskutečná příď. Záď má své kouzlo a siluetá též, včetně zadního bočního okna.
Avatar - T613
14. 3. 2008 14:58
Re: MÍŤA
Příď na mě taky malinko rušivě, ale spíše bych to přičítal tomu, že již na to nejsem zvyklý. Již příliš dlouho má každé auto přivřené oči. Takže je to pro mě velice příjemným osvěžením :yes:
14. 3. 2008 15:00
Re: MÍŤA
Tohle je dobrej postřeh. Počkáme na čelní pohled. P.S. aby na nás budoucí majetelé nekulili oči :-)
neregistrovaný "DS"
14. 3. 2008 19:54
Re: MÍŤA
Když už je tady zmiňováno 8c, mě by osobně zajímal tvůj názor na vizáž 8c spider. Pod článkem, kerý tady před časem byl, jsem jej nenalezl ;-)
14. 3. 2008 15:05
Re: MÍŤA
Mita je myslen uplne stejne jak ja myslim to ostatni - to je doufam jasne.

Uspech je vyprodana produkce a objemy prodeju spolu s ziskovosti modelu a vysi marze. Je to pozitivem, protoze F500 je myslena jako stylovka pro masy a ne jako exkluzivni model a navic prinasi vyrobci ekonomicky profit. Nemeli bychom zapominat na COTY a dalsi oceneni... TO NENI USPECH???

Geneze brouk - 911 - New Beatle je vpravde jeste horsi, (proto taky 911 povazuju za druhou ligu v supersportech/GT) nez inspirovat Mi.To 8C. Jak jim to ma probuh uskodit?
14. 3. 2008 15:20
Re: MÍŤA
Jasné to může být možná tak tobě. To jako budeš říkat (počeštěně) - jezdím Mi-tečka-tou? Řekneš - jezdím ˇMíťou, případně Alfou Míťa. A také mu ta zjemnělost (háček na "t") sedí k pleti - malý mrštný... prostě jako nějaký klučina. Ale tohle není tvé myšlénkjové patro. Netrap se.

Ceny ano, vím o nich. To je úspěch papírový. Rozhodující je úspěch reálný, silniční.

Auto nemá jednoznačně odkazovat na jiné (byť by šlo o ikonozní dělo). To nesvědčí o invenci tvůrců. Jde o prvoplánovou cestu. Znevěrohodňuje to ikonu a paradoxně zlaciňuje to Míťu.
14. 3. 2008 15:24
Re: MÍŤA
Silnicni uspech je odvisly od toho, kudy jezdis... Vyrobni cisla se temer rovnaji cislum prodejnim, vzhledem k tomu, ze je produkce vyprodana tak nekde ty auta jezdit musi, to snad dochazi i tobe, ne?
14. 3. 2008 15:50
Re: MÍŤA
Jasně, ale že se z Fiatu bude postupně stávat lokální značka, tos nečekal, co? :-) Prrr, neplaš se. Tlačíš f500 tam, kde ji to nesluší. Je to krásné malé dámské autíčko do města. To je vše. Skutečnost, že můj názor je, že do tří let nebudeš pomalu vědět, co že to f500 bylo, přecházej velkoryse mlčením. Sleduj při tom ale kalendář. Za tři roky si to zde napíšeme.
14. 3. 2008 18:34
Re: MÍŤA
ty mas na hlave vytetovane VW? šak ked si niekto s odstupom čita to co ty pišeš si hadam mysli že svoju manželku zasadne j...š na dvojite V.
Avatar - T613
14. 3. 2008 14:34
Re: MÍŤA
Řekl bych, že Alfa a VW si de facto nikdy nekonkurovali, protože každá z nich je zacílená na jiný typ zákazníků. Ten kdo má rád italský design nepřijde na chuť německému a naopak.
Navíc je příjemné po dlouhé době vidět auto bez velké "huby".
14. 3. 2008 14:42
Re: MÍŤA
A co ten upadlý spodní ret :-)
Avatar - T613
14. 3. 2008 14:55
Re: MÍŤA
Jestli tohle nazýváš velkou hubou, tak si asi neviděl tohle [odkaz] >:D
Ne vážně, tohle já fakt za velkou tlamu nepovažuji. Tobě se nelíbí Mi.To mě zase Scirocco, na kterém je příliš vidět snaha o agresivní vzhled. Míti mám spíše pocit dravosti než agresivity, a votom to je.
14. 3. 2008 14:58
Re: MÍŤA
No, uvídíme. Jo, jsou i větší tlamy... >:D Divím se, že právě tu příď Míťovi neučesali. Ke zbytku auta mi prostě nesedí. Příliš výrazná.
Avatar - T613
14. 3. 2008 15:00
Re: MÍŤA
Spíše nezvyklá.. něco jako bylo MB E před dvanácti lety ;-)
14. 3. 2008 15:02
Re: MÍŤA
Zde bych v zájmu reality paralelu raději nehledal... :-)
Avatar - T613
14. 3. 2008 16:14
Re: MÍŤA
Hledej ji v nezvyklosti masek ;-)
14. 3. 2008 16:25
Re: MÍŤA
Nebe a fakt dudy...
Avatar - T613
14. 3. 2008 16:36
Re: MÍŤA
To ukáže čas ;-)
neregistrovaný "mam_las"
14. 3. 2008 20:32
Re: MÍŤA
Teda, na Alfy sice žádný znalec nejsem, ale pokud si někde vygoglíš AR Giulitta SZ Sprint Zagato, tak bys mohl vidět, odkud fouká.
anonym
14. 3. 2008 15:05
Re: MÍŤA
Po spy-photo na worldcarfans som videl čudné umiestnenie svetiel. Bol som zvedavý aké to bude. 159,8C a aj zadná časť bol a na spy-photo pekná. Hlavne tie svetlá. Ale takúto ohavu spredu, tie otrasné predné svetlá som naozaj neočakával. Taliani dávajú jednu ranu za druhou. Najprv nás nachytajú na krásnu Deltu, potom sklamú a teraz Alfa. :no:
14. 3. 2008 15:21
Re: MÍŤA
Jo, nějak se kamsi vytrácí jistá italská designová ruka.
anonym
14. 3. 2008 15:58
Re: MÍŤA
Co by za zakto nejistou designovou ruku celý VW koncern dal. V tomto srovnání kreslí VW nohou.
14. 3. 2008 16:01
Re: MÍŤA
Ovšem prodává celou náručí... Probuď se stydlíne. Fantaskní modely Bburago je něco jiného, než silniční provoz.
anonym
16. 3. 2008 22:58
Re: MÍŤA
Prodává, protože celý náš národ je zdegenerovaný na německou rádobi kvalitu. Stačilo, když jsem to musel prodávat 3roky.Vracelo se každý druhý auto na servis.Brrrr děkuji, ale VW nechci.
neregistrovaný "Jyrki"
16. 3. 2008 11:15
Re: MÍŤA
GTI, Scirocco je poplivovany i mnohdy obdivovali konceptu. Na VW sice odvazne, ale za konceptem vyrazne zaostavajici.
A tu narazku na zmenseninu 911ky? No dovol, proc by VW mel delat zmenseninu Porsche? Co tim basnik chtel rici, proc tahle paralela v komentari o Alfe, vzdyt ta prece nedela zmenseninu Ferrari Enza. A ze je Mi.Ta zmenseninou 8c? To se vedelo uz davno a kolik lidi prave na tohle cekalo? Vzdyt take pracovni nazev male Alfy byl 4c. A pri zamereni teto Alfy je ta designova paralela velmi dobre zvolena.
neregistrovaný "Buk"
14. 3. 2008 14:07
Mi.To vs Scirocco
Porovnávat tato dvě auta samozřejmě lze. Scirocco, měl to být uragán (i když ve skutečnosti je to jen teplý suchý vítr, jak trefné >:D ), který měl všechny emocemi sfouknout na kolena a přišlo po nadějném konceptu jen cosi, co připomíná zaražené větry paní domácí. Oproti tomu Mi.To přináší do B segmentu naprosto nový svěží vítr, tady jsou ty emoce, to je to auto, které obsahuje přehršel rafinovaných detailů, které budeš odhalovat jako ženské tělo rukama, když ho hladíš, Mi.To samozřejmě při ručním mytí, do myčky jeď se Sciroccem.... Každý den tě něčím novým a rafinovaným překvapí. Ne, že ti z toho tepla a vánku jen vyschne v krku až vedle tebe na křižovatce v Sciroccu zastaví Mi.Ticky krásná Alfička....
Rozbalit vlákno
3
14. 3. 2008 14:37
Re: Mi.To vs Scirocco
Scirocco bych tolik nehanil. Videl jsem ho (na vlastni oci) a myslim, ze prave Scirocco je (bude) tim nejpovedenejsim, co VW nabizi (bude nabizet samozrejme). Doufejme, ze VW nasadi cenovku radne vysoko. Mohlo by se totiz stat, ze se jednoduse stane konkurentem Golfu (GT, GTI a dalsich derivatu).
"Zarazenymi vetry" bych spis nazval Passat CC. Diky "zpackanemu" marketinku se z nej stane pozirac starsiho bratra. Nijak nebude konkurovat moznym konkurentum.
Ale k veci. Mi.To se opravdu povedla. Itlasky design se nezapre. Automobilovy Michelangelo se opet ukazal v lesku a trpytu. Vypada vyborne.
neregistrovaný "Buk"
16. 3. 2008 08:36
Re: Mi.To vs Scirocco
Neboj, marianku, i já si do Scirocca v Ženevě sedl, jako Honda CRX by to možná (až na interiér) ušlo, ale jako VW nikoliv, navíc jsem psal, že v porovnání s nadějným konceptem je sériové Scirocco podobný zaraženým prdům a za tím si stojím ;-)
Passat CC nekomentuji, naživo velké rozpaky.....

Ale zpět k Alfě Mi.To, po každém dalším shlédnutí jeho fotografií, se mi toto auto (přes počáteční rozpaky) líbí více a více a to je dle mého názoru umění designu..... (například nový Superb jde u mne naprosto opačným směrem....) :-!
neregistrovaný "A2"
14. 3. 2008 15:00
Re: Mi.To vs Scirocco
Přesně tak, toto je dílo od mistrů designu, ne jen volkswagen, Alfa totiž znamená o hodně víc..
14. 3. 2008 15:33
Rada pro GTI
, aby si se už jednou pro vždy vzpamatoval a neplácal tady stále ty stejné nesmysly. Je to už fakt unavující to číst stále dokola, mohl by si pak už přijít třeba i s něčím novým.
Zkus.. alespon jednous e přemož...a vím, že si toho schopný.. a klidně nech objektivitu za dveřmi svého koncernového vozu... zajít k nejbližšímu dealerovi Fiat a zkus se tvářit, že máš o F 500 zájem. Možná pak i ty pochopíš... proč Fiatu 500 nejezdí u nás už teď mraky... Ano není to tím, že by to auto nikdo nechtěl, nebo že by bylo drahé, nebo nekvalitní, nebo smutné... ano je to tím, že i kdyby si ho chtěl... tak ho nedostaneš (tedy pokud nebudeš mít štěstí a nevemeš z showroomu) dřív než za půl roku po objednání. TAkže už tohoto téma zanechej, protože úspěch 500 může v podstatě dnes každá automobilka závidět.. a nevím o žádném, podobně úspěšném modelu.

Pro Berana.. Jojo Berane... Pokles prodejů o 5 %... po třech letech výroby... No to aby si Punto hodilo mašli. P.S. Víš kolik s ejich prodalo mimo Evropu? >:D
Rozbalit vlákno
5
14. 3. 2008 15:46
Re: Rada pro GTI
Nějak ti ujelo téma, wolffe. Zde nepíšeme o F500 (vím, milióny berušek se rozletěly po Evropě...) nýbrž o Míťovi. Přesto, asi tě zklamu. Pokud ses domníval, že Evropa přesedlá z Golfů, Meganů a Octavií na fiat, ausgerechnet 500, tak to jsi trochu hodně podcenil evropany.
neregistrovaný "rozbíf"
14. 3. 2008 16:15
Re: Rada pro GTI
Nějakou dobu už tě sleduju, to je nějaká úchylka na ten VW? >:D >:D >:D nic se nemá přehánět. Myslím že ten Tvůj VW - podle zaujetí mi připadáš jako majitel , vyrábí usedlá auta pro usedlé lidičky a to je jeho prokletí, těžko bude vyrábět auta tohodle typu, jemu stačí co má a že vydělává. A proto kdo má vkus tak zabrousí jinde. Jinak já mám taky VW to víš už mi není 20 a jsem tak trochu usedlý ale tohle je opravdu krásný auto :yes:
14. 3. 2008 16:23
Re: Rada pro GTI
Já nemám VW. Také už mi není dvacet. Špatně to chápeš, žádná usedlá auta pro usedlé lidi, nýbrž auta pro lidi co stojí rovnejma nohama na zemi. Mimochodem pro jaké lidi je tenhle Míťa? :-) Asi se domníváš, že pro nějaké drsné neusedlé ostré hochy? No, tak to promiň... :-) Většina nadšených ohlasů zde v diskuzi je psána plejstejšnovými hošíky, kteří ještě nezažili tu slast vydělat nějaký ten milión a pak se teprve rozhodnout, co koupit. Tehdy se projeví rozhled člověka. Uznávám ovšem, že plejstejšnový svět je poměrně jednodušší... Možná proto ty nadšené emoční ohlasy.
neregistrovaný "LT"
14. 3. 2008 17:04
Re: Rada pro GTI
No Volkswagen ruzuměj lidový vůz to asi nebude.. ;-)
anonym
15. 3. 2008 12:25
Re: Rada pro GTI
??????????
Četl si co sem psal a nebo vidíš už jen modře?
neregistrovaný "Spyker"
14. 3. 2008 15:50
A-R Mi.Tuning
Jak uz tady zaznelo, predni cast je jak po zasahu tunera. Spodni cast narazniku(u dnesnich aut spise spoileru) je zbytecne slozita a chybi je lehkost. Predni svetlometi jsou jako ze "stare" B9 Tribeci. Zadni cast je jedna radost :yes: . Paradni blatniky. Kdyby vsechny auta mela takoveto blaniky, byl bych v raji :-) takze :yes: ...ale mohlo to byt zdaleka lepsi ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - da_b0mb
14. 3. 2008 16:11
R o z d i l
...oproti sterilnim a chladnym nemcum je patrny na prvni pohled. To nemyslim jako kritiku, ale pouhe konstatovani. Vozy nem. produkce nikdy moc nedavaly najevo emoce (az na vyjimky). Je to stejny jako s nabytkem :-) sedacku ala ikea nebo sedacka z Milana ;-)Cuore sportivo - tak presne toho se AR stale drzi (alespon co se designu tyce). No a v neposledni rade barva laku...barva krve. Jedine na Itala! Chces precizni skalpel? Ber Nemce... Chces temperament a vasen? Volba je jasna ;-) P.S: Ty oramovany svetla se mi nelibej
Rozbalit vlákno
1
14. 3. 2008 16:13
Re: R o z d i l
presne tak to citim aj ja :yes:
neregistrovaný "AirForce"
14. 3. 2008 16:36
nadhera
velmi pekne auto ale to meno je dost zle 8-s neviete ci bude mat uz konecne nahon na zadne alebo stale na predne?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kvasoň"
14. 3. 2008 17:28
Děkuji
Děkuji panu GTI, že mi (a celému světu) zase konečně svým neotřelým brilantním objektivním věcným a nestranným způsobem vysvětlil, jak to všechno vlastně je a co nás zcela jistě čeká a nemine... škoda, že tyto stránky nečtou představitelé mnoha automobilek... už dávno by to zabalili a šli dělat něco jiného... :-!
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Fr.p.R"
14. 3. 2008 18:23
Re: Děkuji
Super. :yes:
14. 3. 2008 18:32
Re: Děkuji
Toho oslovení si Kvasoni vážím. Přesto, není důvod tu z toho dělat ples gentlemanů. Ovšem, co mě překvapilo je tvé přesvědčení, že tu snad někmu chci něco vysvětlovat, či snad, že bych v postavení autovědmy dokázal předpovídat budoucnost. Vybavuji-li si přesně, pak dnes tu píšeme o jediném autě o Míťovi. Malém, mrštném čertíkovi od Alfy. Buď rád, že Alfa vstoupila do tohoto segmentu, sny mnohých tak dostávají realističtější kontury. Ovšem pozor, tenhle čertík nebude v ceně picanta... takže posuzuješ-li autosvět zatím jen zpoza ovládače plejstejšnu, cesta k Alfě bude i tak nekonečně dlouhá...

Co se týká auta samotného, velmi, velmi mě neoslovuje příď, to ostatně píši někde nahoře. A vyosená erzeta... no to je vyloučené absolutně. Naopak silueta (zde velká lekce BRAVU), calá zadní pasáž (vyjma ohrnutého spodního zadníhio rtu) má grády. Včetně pozice zádi na silnici, to je znát i z prvních snímků. Vzhledem k tomu, že do subkompaktů sestoupí v dohledné době AUDI (a ostatní prémiový segment bude jistě následovat) bude to mít Míťa těžké. Moc těžké. Tak těžké, jaké to má dnes stopadesátdevítka. Dnes proti německému prémiovému triumvirátu vlastně nemá nikdo šanci. Oni totiž nikomu tu šanci vlastně nedají. Alfa Romeo samozřejmě není regulerní prémiový segment, leč asi všichni ji tak nějak vnímáme jako jistou subprémii, resp. vyšší maistream se sportovním akcentem. Absence zadních pohonů, neschopnost se v předním pohonu vyrovnat s dokonalou konkurencí od AUDI, to vše vytváří alfě náročné úkoly. Míťa samozřejmě nebude model v milionových sériích, na to postrádá praktičnost v podobě pětidveřové verze. Bude ovšem nepochybně oživením modelového spektra v subkompaktní třídě... Tak jestli jsem byl na tvou novou nadpelesťově plakátovou modličku někde až příliš na tvé představy kritický, snaž se to pochopit. My, co jezdíme po silnicích vnímáme auta v jisté realistické rovině, která je od plejstejšnu opravdu, ale opravdu vzdálená jako sekačka na trávu od raketoplánu... Pokud u tebe tento příměr vyvolal bouřlivé emoční asociace, jde o nechtěné vyvolání proudu tvého podvědomí, který ovšem o tvém pravém přesvědčení vypovídá více, než bys tu býval chtěl vypsat.

Na závěr snad ještě velká poklona za výběr měst pro název čertíka. Neboť sáhnout ALFA do Prahy a Čakovic, dopadlo by to hůře... Minimálně v Česku :yes:
neregistrovaný "Slash"
14. 3. 2008 21:33
Re: Děkuji
Zadní pohon bude a už brzy.
15. 3. 2008 11:13
Re: Děkuji
Vím, pracuje se na tom.
neregistrovaný "milanič"
15. 3. 2008 00:46
Re: Děkuji
GTI,souhlasím aniž bych byl proti taliánům nějak zatížený,design je opravdu hodně oslovující,otázkou je,oproti zdejším fanatikům,kdo si to opravdu koupí,jeli
ikož zbožné přání je jak známo na světelné roky vzdálené realitě a valná většina chce být stejně nakonec konzervativní,prostě protože proto. Sazím svůj roční plat,že nikdo ze zdejších int.fandů si tohle auto nekoupí,ať z důvodů rozličných. Je to určitě zajímavý a neotřelý design,smekám před odvahou Fiatu jít do boje,ale já sám za sebe říkám,super,ale kluci italský pokoukám,uznale přikývnu hlavou,ale nekoupím a ptáte se proč? Inu,není všechno zlato,co se třpití
neregistrovaný "Kvasoň"
15. 3. 2008 14:26
Re: Děkuji
Něco na tom bude... ale neviděl bych to tak bledě.... držím vám pěsti taliáni... kdybychom tu měli samé němčoury, byla by to nuda... :yes:
15. 3. 2008 12:30
Re: Děkuji
neschopnost se v předním pohonu vyrovnat s dokonalou konkurencí od AUDI

Tak takhle mě už dlouho nikdo nepobavil... Tak to je gól... :yes: :yes: Děkuji tu GTI, jen tak dále,, jen houšť a víc..., aby si nás všechny úplně přesvědčil, jak vlastně těm autům rozumíš. ;-)
Ten byl opravdu hodně dobrý... hodně
neregistrovaný "Jyrki"
16. 3. 2008 11:26
Re: Děkuji
GTI, ty si se dostal k PlayStation az nyni, ze o nem tolik hovoris? Tuhle kapitolu ma spousta lidi jiz davno za sebou. Netahej sem kazdy svuj objev.
A ta opevovana dokonalost Audi, no promin, ty jsi koncernem VW uplne posedly, z toho triumviratu Audi jen dotahuje.
Jedna z mala pravd kterou pises, je absence zadniho pohonu u Alfy, od dob 75 ubehlo hodne casu, nicmene navrat zadniho pohonu je ohlasen.
neregistrovaný "lakes"
14. 3. 2008 20:29
Re: Děkuji
Pan GTI nevysvětluje světu každé auto. On se snaží dehonestovat ty produkty, které v určitých oblastech mají navrch před jím hájeným koncernem. Rozpozná silné stránky protivníka, ty ho iritují, proto se do nich strefuje - předpokládá, že najde dostatek čtenářů (alespoň dva), kteří mu snad i trochu uvěří. Italský design mu leží hodně hluboko v žaludku. Ale to je jeho právo. Jinak chválím design produktů VW - alespoň se ten dobrý design vyjímá na šedém pozadí koncernových produktů.
Předpokládám, že Alfa nasadí přiměřené, tedy vyšší ceny, aby se neprodávala jak housky na krámě. Značkové zboží se neprodává ve velkých sériích.
14. 3. 2008 21:01
Re: Děkuji
Ale on tu Alfu nechce nikdo ani ve výprodejích...
anonym
14. 3. 2008 22:19
Re: Děkuji
A na to jsi prisel jak, ty chytroline? >:D
15. 3. 2008 03:45
Re: Děkuji
Obecná pravda. Chceš li Alfu, zajdi ke jakémukoli prodejci, dostaneš bez problému 30% slevu. :-!
anonym
15. 3. 2008 07:55
Re: Děkuji
akorat ze to plati o 90% automobilek..., dostal jsem 30% u vw na passata, dostal jsem 26% u toyoty na verso, dostal jsem 28% u renaulta na megana...
neregistrovaný "ethicon"
14. 3. 2008 17:32
video
na www.autoblog.it, je prezentačné video Mi To :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JAnne"
14. 3. 2008 20:53
Re: video
jo soudy gtiiho.... tady se toho napovidalo, jako ze se nebude prodavat petikilo a ze GP se nebude radit mezi nejprodavanejsi auta tridy.....
anonym
14. 3. 2008 17:44
PREDNI NARAZNIK a SVETLA
Tumuhle se rika odvaha a super design, konecne je nekdo nepripo....jako treba vw! myslim ze prodeje budou velmi slusne a a za rok bude mit alfa tri nosny auta - 159, MiTo a 149 !!! Crossover je tez na ceste, 169 bude o rok pozdeji - zlata era FIATu a spol nastala :-) Tomu fandim!!!!
Rozbalit vlákno
1
14. 3. 2008 21:02
Re: PREDNI NARAZNIK a SVETLA
Jako bych to už někde slyšel... tydlety zbožná přání...
neregistrovaný "milanič"
15. 3. 2008 00:57
No teda
Ať koukám,jak koukám,beru taliány jako tvůrce neotřelého designu,ale neoslovuje mě to,a to se snažím sebevíc,ta designová proklamace je tam cítit na sto honů,ale přeji samolitr hodně úspěchů,ale u mě bohužel minus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nextrom"
15. 3. 2008 23:07
La macchina per donne
Moje zena by se v tom aute citila pravdepodobne dobre oblecena, pro me by to ale bylo asi tak, jako kdybych si nasadil na tricko podprsenku :-O a to bez ohledu na to jak siroka mam kola...
Rozbalit vlákno
0