Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touareg R50: ceny na českém trhu

Na loňském říjnovém autosalonu v Sydney představil Volkswagen nejsilnější Touareg s označením R50. Akční cena tohoto desetiválce byla stanovena na 2.492.500,- Kč.
Zpět na článek
11. 3. 2008 15:33
neregistrovaný "Deception"
11. 3. 2008 14:41
neregistrovaný "Perun."
11. 3. 2008 15:12
neregistrovaný "Perun."
11. 3. 2008 15:21
anonym
11. 3. 2008 16:18
neregistrovaný "Donaldd"
11. 3. 2008 22:40
neregistrovaný "Shortař"
11. 3. 2008 17:42
neregistrovaný "emik"
11. 3. 2008 15:29
neregistrovaný "Ráďa."
11. 3. 2008 15:46
neregistrovaný "brano__"
11. 3. 2008 16:05
neregistrovaný "owner27"
11. 3. 2008 16:05
neregistrovaný "nepřihlášený okristan"
11. 3. 2008 17:09
neregistrovaný "frscan"
11. 3. 2008 21:03
anonym
13. 3. 2008 11:42
anonym
11. 3. 2008 15:39
anonym
11. 3. 2008 18:04
neregistrovaný "Vasut"
11. 3. 2008 18:34
11. 3. 2008 18:49
neregistrovaný "Daves"
11. 3. 2008 19:32
11. 3. 2008 20:31
neregistrovaný "Deception"
11. 3. 2008 22:15
11. 3. 2008 22:45
neregistrovaný "Deception"
11. 3. 2008 23:12
12. 3. 2008 00:40
12. 3. 2008 18:20
neregistrovaný "Daves"
12. 3. 2008 20:27
neregistrovaný "DS"
13. 3. 2008 07:15
13. 3. 2008 13:41
neregistrovaný "genio"
11. 3. 2008 21:59
neregistrovaný "Audidd"
11. 3. 2008 19:36
neregistrovaný "RB"
11. 3. 2008 19:38
11. 3. 2008 22:53
11. 3. 2008 23:52
12. 3. 2008 16:35
11. 3. 2008 21:31
anonym
11. 3. 2008 22:08
anonym
11. 3. 2008 22:31
anonym
12. 3. 2008 14:52
neregistrovaný "DS"
11. 3. 2008 23:49
anonym
11. 3. 2008 21:45
neregistrovaný "Vel Satis"
12. 3. 2008 00:34
neregistrovaný "Kvasoň"
12. 3. 2008 10:49
neregistrovaný "Gregoar"
12. 3. 2008 11:35
neregistrovaný "Karlitto__"
13. 3. 2008 12:41
anonym
13. 3. 2008 19:56
neregistrovaný "principál s mariánkou"
11. 3. 2008 14:21
Hnus a zbytečnost
Cituji oficiální stránky VW o Tuaregu: "Zažijte radost z jízdy v každé situaci" nebo také "Sportovní charakter zabalený do komfortu"...Tenhle text je asi určen nevidomým - kdo se na to monstrum koukne a poté se podívá na technické parametry, nemůžou mu ujít obludné rozměry, vysoké těžiště, "úžasná aerodynamika" a pohotovostní hmotnost 2,6 tuny.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Deception"
11. 3. 2008 15:33
Re: Hnus a zbytečnost
A taky 350 dieslových koní, které s tímto autem bezproblému poradí. ;-)
neregistrovaný "Perun."
11. 3. 2008 14:41
Pojmy a dojmy
Slovo "sportovní" bere vinou marketérů v posledních několika letech dosti za své.. Sportovním bývá nezřídka označem vůz s výkonným motorem a nepohodlným podvozkem... ale také obsahující navigační systém, kožené čalounění, pneumatické odpružení, turbodieselový motor a komfortní posilovač řízení.. Tenhle Touareg je určitě důstojným reprezentantem svého segmentu a svede leccos, nejen choutky movitých, ale i překvapivě těžký terén.. Jen ale proboha upusťme od těch PR řečiček o sportovních podvozcích a výkonech.. Sportovních aut je dnes jako šafránu, nepočítám-li nějaké ikony okruhových tratí s cenou, která časem roste, na rozdíl od ostatních vozů.. Opel Speedster, relativně dostupný Cayman, nebo třeba téměř neznámá C2 VTS. Touareg R50 je reprezentativní, atraktivní a drahé dieselové SUV.. nepleťme si ho s pilou pro Nordschleiffe :-!
Rozbalit vlákno
7
11. 3. 2008 15:01
Re: Pojmy a dojmy
Podle mě je sportovně laděných vozů hodně a ne jako šafránu. Ostré hatchbacky jako focus ST, megan R26, také třeba Mazdy MPS, BMW 3 a 5 s M paketem, C 63,.....Jsou jich hory. Nejsou to sice čistě sportovní náčiní, ale určitě mají proč nést přídavek "sport". Celkově je kategorie SUV v Evropě na zbytečná a nevhodná. Všechny skoro jezdí ve městech, a taky tam parkují. Nejvíc mě po ránu vytáčejí SUV zaparkované tak chytře, že zaplní hned dvě místa. Případně chytráci, kteří neumí řídit a cpou se s ním tam kam nemají. Naposledy to byla Q7 v poschoďovém parkovišti na brněnském výstavišti. 20 minut se tam nějaký mamlas motal...
neregistrovaný "Perun."
11. 3. 2008 15:12
Re: Pojmy a dojmy
Stojím si za svým. Je jich málo. ST je v současné verzi spíše schopné GT. Rychlé, ale ne sportovní. BMW.. Schopné, silné, kvalitní, drahé, M paket luxusně vybavený... Ale ortodoxně sportovní ne. R26.. Ano, s podmínkou benzínové verze, která je tak extrémně schopná, že je s podivem, že cenovka nezačíná jedničkou. Ryze sportovní z výše uvedených je možná jen ten Opel Speedster, který je sice spíš převlečený Lotus, ale na nic si nehraje - nemusí. Minulý rok jsem půl hodiny trápil R8. Fantastický zážitek, dokonalá jízda, ovládání nemohlo být lepší, čitelnější, přátelštější.. Pro mě osobně ale není sportovním vozem jen proto, že má 420 koní a cenu začánající dvojkou a výše.
11. 3. 2008 15:20
Re: Pojmy a dojmy
Samozřejmě - s tím souhlasím taky (R8 jsem ale nikdy neřídil :-) Ty, které jsem jmenoval nejsou ryzí sporty a ani supersporty. Psal jsem ale, že si mohou dovolit mít přídavek sport/sportovní.
anonym
11. 3. 2008 15:21
Re: Pojmy a dojmy
Máš pravdu, M3 bych jako sportovní určitě nepovažoval...
neregistrovaný "Donaldd"
11. 3. 2008 16:18
Re: Pojmy a dojmy
S tou degradací významu slova sportovní u současné automobilové produkce docela souhlasím. I velmi výkonné "sportovní" verze jsou současně laděny/nastaveny tak, aby byly přístupné co největší skupině řidičů. Resp. aby byli "zvládnutelné". Jako dobrý příklad budiž velmi záludné první verze 911 turbo v porovnání s "vodníky" s pohonem 4x4. Bohužel (nebo bohudík) tohle "přátelské" nastavení pochopitelně zaobluje ostré sportovní hrany. A ta R8.... podle testů se v konkurenci neztatí, spíš naopak a za to velké uznání pro Audi.
Avatar - Falco
11. 3. 2008 21:30
Re: Pojmy a dojmy
Jj… Zanedlouho bude sportovní i John Deere :]
neregistrovaný "Shortař"
11. 3. 2008 22:40
Re: Pojmy a dojmy
Racing Green ;-)
11. 3. 2008 15:07
Vubec, kdyz 6V TDI ma spotrebu 15l na dalnici...
Vubec, kdyz 6V TDI ma spotrebu 15l na dalnici... tak toto nebude mit pod 15l ani nahodou....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "emik"
11. 3. 2008 17:42
Re: Vubec, kdyz 6V TDI ma spotrebu 15l na dalnici...
6V TDI na dalnici za 15 jo? to ale jezdíš tak 220 km/h průměr ne? já myslim že ten touareg může jet klidně za 13 při těch 130ti..
12. 3. 2008 15:54
Re: Vubec, kdyz 6V TDI ma spotrebu 15l na dalnici...
znamy s tim jel, nevim kolik ale 220 urcite ne..
neregistrovaný "Ráďa."
11. 3. 2008 15:29
Trapnost a ubohost
Člověk musí být úplná troska, když si potřebuje koupit takovou krávu, aby vůbec vyrazil na silnici. Tento názor bych rád rozšířil o na ostatní modely a lidi je řídící. Super, bezpečnost ... ale co ten z druhé strany, kterého idiot v něčem takovém smete. Co tak si rovnou koupit, tank? To by pak byli frajeři!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "brano__"
11. 3. 2008 15:46
Re: Trapnost a ubohost
jazdim na touaregu, myslis ze som ubohy?
sedem dni v tyzdni som v robote? je to idiotske?

som naozaj taky vyvrhel spolocnosti, ked mam zalubu vo velkom aute? je to naozaj ubohe, ked nesedim v starej felicii?

ku kazdemu na ceste som ohladuplny, aj toto je ubohe?
ze v touaregu sedia idioti s holou hlavou? nie, nieje to ubohe, ubohe je to, ako sa spravaju.

na prechode zastavujem chodcom, stale som ten idiot?
pri obchodoch, i na ceste. stale si to myslis?

zijem presne takym istym zivotom ako ty, ty ktory mas nesmiernu zavist, voci ludom, ktory sa snazia zit lepsie. A toto ti vadi?

Clovek ako ty je brzdou a pritazou tejto spolocnosti.
neregistrovaný "owner27"
11. 3. 2008 16:05
Re: Trapnost a ubohost
:yes: :yes: :yes:
Jen se obávám, že on to stejně nepochopí.
neregistrovaný "nepřihlášený okristan"
11. 3. 2008 16:05
Re: Trapnost a ubohost
že vůbec reaguješ. Tady je už takovej kolorit, že když na něco nemám, kydám na to hnůj. A u velkých aut se jako samozřejmost bere, že na prvním kilometru smetou Yarise s devítičlenou rodinkou... Buď v klidu, až Ráďa dospěje a najde si pořádnou práci, třeba si koupí taky... Yarise ;-)
PS: všem majitelům Yarise se omlouvám, v případě, že byste byli vztahovační, zaměňte prosím Yaris za jakýkoli jiný malý vůz ;-)
neregistrovaný "frscan"
11. 3. 2008 17:09
Re: Trapnost a ubohost
Ja mam Scanii R500 muzu se taky zaradit do skupinky trosek co se vyzivaj ve velkych autech ? >:D >:D
11. 3. 2008 17:27
Re: Trapnost a ubohost
>:D >:D jasně, totální zakomplexovanej vrahoun :yes:
11. 3. 2008 21:36
Re: Trapnost a ubohost
Povedal by som, že je to prostá jednoduchá reakcia na množstvo imbecilov na našich cestách, ktorí jazdia práve v takýchto a podobných autách. Neaplikoval by som to všeobecne...
Sú ľudia, ktorí proste kone a luxus milujú, a pritom sú to slušní a ohľaduplní šoféri. Ale, žiaľ, na rovnakých autách jazdia aj exoti z opačnej strany rebríčka, ktorým premotorizované zbrane na kolesách do rúk nepatria, napriek tomu jazdia, lebo "na to majú".
Touareh sa mi vo všeobecnosti nepáči, a nie som za auto tejto sily a veľkosti už z princípu, ale musím uznať, že tomuto frajerovi tá modrá, v porovnaní s tými striebornými, šedými a čiernymi obludami, ktoré stretávam na cestách, neobyčajne sekne.
anonym
11. 3. 2008 21:03
Re: Trapnost a ubohost
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
anonym
13. 3. 2008 11:42
Re: Trapnost a ubohost
Já s tebou cítím! Idiotů se stejným názorem, jako máš ty, je tady spousta!
anonym
11. 3. 2008 15:39
CEna ..
No nevim tedy .. ale kdo chce koupit auto v tehle cenove kategorii a nutne trva na krabici, jsou tu asi lepší volby .. Treba mne napada Porsche Cayen,nebo Mercedes ML500, či dokonce ML63 AMG atd. atd.
Nic proti Touaregovi a VW, ale minimalne z hlediska prestize je to prece jen o necem jinem
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Vasut"
11. 3. 2008 18:04
Re: CEna ..
Spravny point - pokud nekdo chce utratit tuhle castku za SUV, tak urcite pude do lidoveho VW :-)
Avatar - princ
11. 3. 2008 18:34
Re: CEna ..
Nehlede na to, ze interier uz je dnes v tehle kategorii vozu obstarozni. To, ze vyrazi na operku hlavy R50, to asi nezachrani. Kdyz jsem do nej presedlal z XC90, tak jsem myslel, ze jsem o kategorii niz - strasne stisneny pocit a malo mista ve vsech rozmerech. Nastesti to bylo znamyho auto a tak jsem mu mile rad prenechal - shodou okolnosti taky V10 TDI.
Nechapu proc tam nesupnou radeji V8 TDI, ktera ma podobne vykonove parametry, ze by konkurence Q7 (to snad ne).
neregistrovaný "Daves"
11. 3. 2008 18:49
Re: CEna ..
To je tezky omyl.Tuareg vs XC90(hlavne interierem)je nebe a dudy...ve prospech Tuarega ;-)
11. 3. 2008 19:32
Re: CEna ..
Zadny VW nema v porovnani s Volvem lepsi interier. Volvo v discipline interieru vede v kazdem segmentu, kde prodava.
Interier je z meho pohledu dnes nejvetsi slabinou Volkswagenu. Samozrejme nekomu muze vyhovovat stisnenost, uzke sedacky, obstarozni design pristrojove desky (pozor ne retro).
Za tuto cenu se da na automobilovem trhu najit automobil vkusny, spolehlivy s opravdovou davkou image. Touareg toto nema ani za takovou cenu.
neregistrovaný "Deception"
11. 3. 2008 20:31
Re: CEna ..
Ani jsem nemusel číst jméno přispěvatele, abych poznal tvůj příspěvek.
K věci. Čím to, že to o tom Volvu si myslíš jen ty? Každý věci znalý přeci ví, že pokud interiér, pak jedině od Audi. :-!
Mimochodem, Volvo v této kategorii nabízí doslova tragické dieslové motory. Tady naprosto proti Tuaregovi propadá a to nemluvím o schopnostech v terénu, kde Touareg opět Volvo zadupe do bahna.
11. 3. 2008 22:15
Re: CEna ..
Interier Audi je dobre zpracovany a z dobrych materialu. Zde to vsak konci. Pristrojova deska mi v Audi vubec nevyhovuje. Odvadi prilis pozornost. Sedacky v Audi jsou o tridu niz, nez kresla ve Volvu.
Diesely ve Volvu jsou dostacujici. Volvo neni zadnyn pseudosportovnim vozem. Svet Volva je takovy jaky je. Sebevedomy, pohodlny, s patricnou davkou vkusu a Image. Svet VW je uplne jiny. VW se nasilne snazi protlacit tam, kam nepatri a na co nema.
neregistrovaný "Deception"
11. 3. 2008 22:45
Re: CEna ..
Jistě, typická reakce. Z vážných nedostaků Volva uděláš klad.
Tady si ale krutě přestřelil.
Abych byl konkrétní, podvozkově je XC 90 naprosto podprůměrná oproti Touaregovi, stejně tak nabídkou motorů. O výbavách nemá smysl ani psát, individualizace téměř nulová. Interiér? Jednoduše chladný a nudný.
Nevím kam se tlačí Volvo, ale dle mého spíš stagnuje. Nenabídne ani slušnou čtyřkolku ani zadokolku.
Pořád tady nadáváš na interiér Audi, jenže z toho co píšeš si v něm nestrávil zdaleka tolik času, aby jsi byl schopen objektivně posoudit, jaký vlasntně je. Prostě tu jen plácáš.
Avatar - princ
11. 3. 2008 23:12
Re: CEna ..
Nikdy jsem ani s jednim vozem nejel na limitu, ale podvozky obou jsou ladiny do komfortu a to majitele ocenuji. Pokud chces srovnavat neporovnatelne a to je chovani techto dvou vozu v terenu, ta je to na jinou debatu.
Co se tyce interieru, tak zalezi na tom, v jake vybave si auto videl. Ja konkretne jezim v Executive s drevenym dekorem i na volantu a jeste jsem se nesetkal s tim, ze by nekomu pripadal int. strohy.
4-kolka by v tom pripade bylo asi jenom Subaru a MB (nevim jak presne je to u Audi s torsenem).
Audi pusobi velmi dobre, ale tech polozek za priplatek je celkem dost, aby to vypadalo k svetu.
Jeste se vratim k podvozkum. Zkusil jsi nekdy Q7 - pro me neskutecne nekomfortni vozidlo, melo hydropneu a 19" kola, ale hydropneu jsem nerozeznal rozdil mezi nejtvrdsim a nejmekcim naladenim. Nova X5 pusobi daleko lepe, rovnez na 19" kolech. ML je asi nejlepsi kompromis mezi vsemi - hydropneu funguje presne tak, jak by vetsina ocekavala.
12. 3. 2008 00:40
Re: CEna ..
Prijde mi, ze se jen ze setrvacnosti snazis obhajit znacku jejiz model vlastnis (???). Jinak bys nenapsal tak nehorazny nesmysl jako, ze Volvo ma chladny a nudny interier. Hlavne v porovnani s Volkswagenem.
Nevim jak ty, ale me by ani nenapadlo jet s SUV na Mostecky okruh. Pro normalni jizdu ma Volvo podvozek vyborny. Nic sportovniho SUV nepotrebuje, neni k tomu urcene. V12 je pro takovyto vuz zbytecny, jeho prodeje se daji spocitat v desitkach. Zde je nabidka uplne zbytecna, podil prodeju nebude presahovat 2%.
Z hlediska ekologickeho se behem 5 let s timto motorem ani neprojedes. Nepusti te do center, omezi tvou max. rychlost na 80km/h a navali ti zvlastni ekologicou dan. Nakonec "spokojeny" zakaznik bude rad, kdyz se takoveho problemu zbavi. Tedy pokud ho od nej vubec nekdo koupi. Touareg V10 je znamy propadem ceny diky spatne spolehlivosti daneho modelu.
Zkratka za danou cenu dostanes neco mnohem lepsiho, nez pouheho Volkswagena. Pri vyberu udela potencialni zakaznik lepe, kdyz si vybere u konkurence.
neregistrovaný "Daves"
12. 3. 2008 18:20
Re: CEna ..
XC90 nesaha Tuaregu ani po kotniky.Srovnavas nesrovnatelne..
neregistrovaný "DS"
12. 3. 2008 20:27
Re: CEna ..
Mno... nesedím z Touaregu na zadku a ani mi nijak s touto motorizací neimponuje. Avšak... Touareg má shodnou platforu s Cayenne, podrží tě v zatáčkách a nehoupe se jak koza (XC90). Když s ním budeš chtít do terénu, tak můžeš, on to zvládne a dokonce leccos vyjede, což se o čistě silničním SUV XC90 říci nedá ani v nejmenším (podobně jako třeba o Q7). Tyto auta jsou marianku dálniční stíhačky, ale na nic jiného nemají a majiteli bych vymlouval vjet s nimi byť jen na pole. Takže buď tak laskav a nedělej tady ze sebe kašpara, protože motáš kolikrát páté přes deváté jako kolega GTI, jen máš zešikmené oči a točíš se na opačnou stranu.
13. 3. 2008 07:15
Re: CEna ..
Aha, dalsi zavodnik v SUV. Pri normalni jizde rozdil v podvozcich skoro nepocitis. At uz XC90 nebo Touareg te pohodlne odvezou z bodu A do bodu B.
Ani Touareg neni zadnym offroadem. s V12 uz vubec ne. Zde vsak je patricny rozdil v cene. XC90 ti nebidne vic pro tvuj vjem zrakovy. Nemluve o spolehlivosti. Zkratka za cenu Touaregu V12 muzes dostat dustojnejsi a vkusnejsi automobil s podstatne vetsi davkou image, nez pouhy Volkswagen.
neregistrovaný "genio"
13. 3. 2008 13:41
Re: CEna ..
Prostě někteří si nemohou dovolit jezdit v Touaregu kvůli image, tak si koupí XC90. Nudný interiér, "pohodlně" houpavý podvozek, a to je asi vše.
neregistrovaný "Audidd"
11. 3. 2008 21:59
Re: CEna ..
Ani prd... vůbec nevíš, o čem mluvíš!
neregistrovaný "RB"
11. 3. 2008 19:36
Re: CEna ..
Nejlepsi sportovni Touareg je V12.
Ale kdo koupi V12 s logem VW? Nic proti
VW- ja sam jezdim Sharaem. Cena na tento
zbesily naftoSUV je uplne s jine planety...
11. 3. 2008 19:38
Re: CEna ..
Nemusím být zrovna majitelem takového auta abych si přečetl parametry, auta téměř identická a o větši prostornosti ve prospěch jednoho či druhého nemůže být řeč. Podobně jako je ryze subjektivní dojem prince o stísněnosti v Touaregu v porovnání s XC90 docela usměvný v tak širokém voze, je srandovní i ten nesmysl, který si napsal ty. V ani jednom z těch interiérů není těsno - mají téměř identické parametry až na velikost kufru, kde vévodí XC90, takže nějaké tvoje nebe a dudy nikoho neohromí a už vůbec aby ti tu smyšlenku někdo věřil.
Avatar - princ
11. 3. 2008 22:53
Re: CEna ..
Tady nejde o porovnani papirovych parametru, ale o zhodnoceni dojmu, kterym na me Touareg pusobí.Zkus vyzkouset obe auta a mozna rychle vystrizlivis. Merim neco pres 2m a tak mam docela prehled jestli nekde je o nejaky cm vic nebo min. Uroven plastu, kuze, drevo - tady vsude u me vitezi XC (a to byla V10 s cenouvkou oscilujici kolem 2,5 mio. Skladba motoru je o necem jinem, Volvo zde pusobi v porovnani s konkurenci zalostne, ale pokud nejsi zadny zavodnik a jizdu si uzivas, tak ze se nedrzis krecovite volantu, tak je D5 dostacujici.
11. 3. 2008 23:52
Re: CEna ..
Seděl jsem v XC90 a je to super, v Touaregu zatím ne, ale nechci zkrátka věřit tomu, že bys mohl mít pocit ztísněnosti nebo nedostatku prostoru v autě v této třídě a ceně. Subjektivně ovšem může působit Volvo lépe, už jen proto, že to je Volvo, což zkrátka něco zaručuje a nemyslím tím jen úroveň bezpečí. Nicméně při nejbližší příležitosti se pokusím posadit i do Touarega.
12. 3. 2008 16:35
Re: CEna ..
Rozmery na papire nejsou vsechno a neni vsechno zlato co se trpyti a subjektivni posouzeni prostoru dela opravdu velke rozdily i pri stejnych nebo dokonce vyrazne obracenych rozmerech. Napr. moje auto je subjektivne ve vnitr daleko prostornejsi nez jeden z mych tajne oblibenych nemeckych povozu E38, ktere povazuju za vnejsimi rozmery nejlepsi vuz vsech dob. A vsechno dela jenom tvarovani palubni desky, hlavne na strane spolujezdce - u Lancie je vybrana a tvori tak obrovsky prostor pro spolujezdce, kdezto u BMW vycniva do interieru - diky tomu mi i myslim, ze dokonce sirsi BMW prijde uvnitr mensi nez Lancie. To myslim zcela vazne. Vim, ze BMW je sirsi, ale ten pocit v nem je proste jiny, nemuzu si pomoct, sam jsem se hodne divil...
anonym
11. 3. 2008 21:31
Ssang Yong Actyon
Hlavne, ze sa tu vzdy ludia rozculovali nad tym, kto koho kopiruje, davali rozumy, co ako vizera a co sa na co napadne podoba, ale to ze X6 tak trochu dost pripomina Ssang Yong Actyon a koncepciu sport activity coupe, to tu nejak nikto nespomenul.
Rozbalit vlákno
5
11. 3. 2008 21:39
Re: Ssang Yong Actyon
Tak sa pozri o debaty k X6 a poriadne si prečítaj, či tam niekto Actyon nespomenul....
A kúp si okuliare, aby si sa nabudúce rafil do správnej debaty.
anonym
11. 3. 2008 22:08
Re: Ssang Yong Actyon
klud chlapec, sa nepokakaj... ty kliknes vzdy spravne, ze?
anonym
11. 3. 2008 22:31
Re: Ssang Yong Actyon
když už jsme u podobnosti, nepřipomíná vám nový jaguar XF nové mondeo? Nebo to je čistě můj pocit.
neregistrovaný "DS"
12. 3. 2008 14:52
Re: Ssang Yong Actyon
Ty mi taky někoho připomínáš >:D ...jste už s tím porovnáváním kdejakého záhybu trapní...
anonym
11. 3. 2008 23:49
Re: Ssang Yong Actyon
no. Skúsime sa vrátiť o triedu dve nižšie a zopakovať si elementárne základy slovenskeho jazyka. Ale na to že máš odhadom okolo 13nast to zase nie je take hrozné
neregistrovaný "Vel Satis"
11. 3. 2008 21:45
SOS...
Dát za VW 2,5 mega je přinejmenším masochismus,voayerismus, blbost a od samotného VW nehorázná drzost.
Ikdyby to auto lítalo, nestojí za polovic! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kvasoň"
12. 3. 2008 00:34
Ankety
Proč není nikdy v anketách na auto.cz možnost "žádné" apod.?? :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gregoar"
12. 3. 2008 10:49
Už zase?
Se VW cpe kam nemá? to jim nestačilo, že předchozí V10TDI byl totální propadák co se kvality týkalo, pár bláznů se nechalo zlákat reklamou a pak to házeli ze skal, Tuareg je auto pro zemědělce ať se necpe kam nemá :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Karlitto__"
12. 3. 2008 11:35
Re: Už zase?
Presne >:D >:D Nejvic me na nem zhnusilo, kdyz sem pod volantem nasel packy ktery jsou treba ve starejch Oktavkach >:D >:D Proste tragedie >:D >:D >:D
anonym
13. 3. 2008 12:41
Re: Už zase?
Panebože. Vy sem prostě něco napsat musíte i kdyby to byla sebevětší pitomost. Radši nepište příště nic. :no:
neregistrovaný "principál s mariánkou"
13. 3. 2008 19:56
Re: Už zase?
Volvo nemá v segmentu velkých suv vůbec co dělat.Když pominu absenci výkonných dieselových motorů.které jsou dnes výsadou tohoto segmentu,tak mi vadí hlavně motory uložené napříč,včetně v8,kterých se prodalo méně než u touarega v12.Kde je v tomto mpřípadě pověstná bezpečnost volva?Pokud auta v tomto segmentu zrychlují na stovku za více než 10s,jsou nebezpečná jak pro posádku,tak pro okolí.Když v roce 2002 přišel touareg jako první s v10-kou,všichni to odsuzovali,dnes ten kdo nemá ve velkém suv diesel kolem 200 kw je out.Ty kecy o poruchovosti v10 v touaregu jsou jenom kamarád povídal.Manželka s ním jezdí denně od roku 2003 a jedinou poŕuchou v záruce byl mezidifoš.Auto má 100tkm s prům.sptř.12l a žena jiné nechce.Apropo,je málo aut s nimiž bez jakýchkoli úprav můžete brodit 600mm a vzápětí uhánět po dálnici přes 200.