Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nový Ford Ka - Bude to jen nově oděný Fiat 500?

Když se Ford připojil k projektu auta, které dnes známe jako Fiat 500, byl vývoj a přípravy italského národního pokladu v plném proudu. To je jeden z důvodů proč se na nástupce 11 let vyráběného Káčka stále čeká.
Zpět na článek
11. 3. 2008 11:34
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 11:40
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 11:40
11. 3. 2008 11:44
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 12:13
11. 3. 2008 12:08
neregistrovaný "BeranK"
11. 3. 2008 17:31
neregistrovaný "BeranK"
12. 3. 2008 08:48
neregistrovaný "BeranK"
12. 3. 2008 10:09
neregistrovaný "BeranK"
13. 3. 2008 10:41
neregistrovaný "Cupakapra"
12. 3. 2008 18:34
neregistrovaný "BeranK"
13. 3. 2008 08:38
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 11:21
milá chytrá redakce
Kur.va, tyhle zavádějící články mě už tady fakt lezou krkem. KTERÝ MOTOR v F 500 neplní Euro V??????????????????????????????? Jste redakce úplně na nic s tím, že o autech nevíte absolutně nic, stále a stále mne o tom přesvědčujete s železnou pravidelností. Já jsem amatér, ale tekhle špatnou zprávu bych fakt nenapsal. To je lepší nepsat nic.(P.S. Někdy to není tak zlé, ale máte tam nějakého šotka, který dokáže vypustit totální zhovadilost - že by pan Láník?).
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 11:34
Re: milá chytrá redakce
To je tak u nich vždycky, s nádechem bulváru, hlavně tam něco napsat..
11. 3. 2008 11:38
Re: milá chytrá redakce
Nejsi ty náhodou wolff ? 8-s

Website FIAT
1.2 51kW - Euro4
1.4 16v 63kW - Euro4
1.3 MultiJet 16v - Euro4
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 11:40
Re: milá chytrá redakce
1.416v 63kw neznám, nebyl si VW?
11. 3. 2008 11:42
Re: milá chytrá redakce
ee omyl 1.4 16v 74kW
1.3 MultiJet je 55kW
11. 3. 2008 11:40
Re: www.fiat.cz
"Skvělý zážitek z jízdy s novým Fiatem 500 je o to silnější díky jeho mimořádné šetrnosti k životnímu prostředí.
Hlavním důvodem jsou především motory, které samozřejmě splňují emisní normu Euro 4, ale jsou připraveny splnit i doposud nejstriktnější evropskou normu - Euro 5. A to i přesto, že tato norma o emisních limitech vstoupí v platnost až v roce 2009. Kromě toho lze motor 1.3 MultiJet 16v vybavit filtrem pevných částic."

Připraveny... slyšel jsem, že BMW je připraveno splnit EURO 9
neregistrovaný "A2"
11. 3. 2008 11:44
Re: www.fiat.cz
Splní normu Euro 5, píše se "než vzejde v platnost"! Takže až to bude, samozřejmě, že ji budou splňovat.
11. 3. 2008 12:13
Re: www.fiat.cz
No přesně tak sem to myslel. Kdyby nebyli troubelíni, tak ví, že plní Euro 5, ale ještě nejsou stanoveny ofic. požadavky a ani testování. Euro 5 se prostě nevydává. Až bude platit, tak všechny tyto motory je mít budou a budou plnit. S BMW a euro 9 jdi do háje. Ten článek byl napsán opravdu bulvárně, nikoliv seriózně, aby navodil doměnku, že tedy jako Fiat má něco, Ford bude mít něco od Fiatu, ale to nejlepší.. protože už všechno bude plnit Euro 5, zatímco Fiat je na 4ce, což tak prostě není. POkud Ka vyjede a v té době bude evropská homologace na 5ku, tak ji mít bude, pokud bude jen 4ka bude mít 4ku. Kdyby to napsali takhle neřeknu ani popel, ale jak to napsali oni, tak to vyznělo přesně, tak jak sem to výše popsal. Takže po technické stránce plní ty motory 4ku, legislativně 5ku. Ale legislativa jaksi není závislá na Fiatu.
neregistrovaný "BeranK"
11. 3. 2008 12:08
.....á banda hysteriků se zase projevila
Nedovolujte si tady napsat cokoliv špatného o nejlepší, nejpokrokovější a taky nejrychleji se rozvíjející (sice není jasné kterým směrem...>:D) automobilce světa - Fiatu! Jinak vás tady sestava superodborníků v sestavě Wolff, A2 a dnes ještě spící ENZO rozcupuje nakusy a dokáže vám, jací jste nýmandi. RS uteč dokud je čas, i kdybys měl stokrát pravdu, tak máš prostě smůlu...... :-)
Rozbalit vlákno
24
11. 3. 2008 15:27
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
to sa wolff/ia/tíkovy fakt podarilo ,len tak dalej obranuj fiat pomôže to zmeniť mienku a kvalite tvojej milovanej automobilky >:D Týmto však netvrdim,že posledne modeli Fiatu su nekvalitne...
neregistrovaný "BeranK"
11. 3. 2008 17:31
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Je zajímavé, že takovéhle hysterie tady vyvolávají pouze příznivci Fiatu a jeho derivátů a ještě tak občas Renaultu. Proč se tady nehádají ti ostatní? Mně u fiatu vadí to neustálé vytahování se, nadutost a lhaní, viz. třeba diskuze o Lancii.

Přitom fakta o fiatu jsou trochu jiná. Fiat je čím dál tím víc lokální výrobce střední velikosti, který nemůže konkurovat velkým aliancím. Jeho nynější "úspěšnost" je dána několikasetisícovým propadem v posledních letech a fakt, že v loňském údajně tak úspěšném roce nevyrobil ani milión aut svědčí o ledačems. Z necelých sedmi set tisíc vyrobených aut v době největšího propadu se to stoupá snadno o oněch sedm procent, ale přitom je třeba vidět, že fiat dělal dřívě mezi 1,1 až 1,2 miliony aut ročně. Propadla i Alfa (147 tis. vyrobených aut za loňský rok) a o Lancii je zbytečné mluvit. Vzpomínky na Deltu ji velkou neudělají a její nová produkce jsou zase jenom překapotované fiaty, staré už navíc řádku let. Punto Grande (přes opět velice sebevědomá prohlášení...) zas tak zázračný úspěch není (za loňský rok 5% minus - viz statistiky prodeje a to je druhý kompletní rok výroby!) a například ono Bravo je vlastně karosářská derivace předchozího Stila, navíc už jenom v pětidvéřovém provedení - na karosářsky odlišnou sportovní třídveřovou verzi už nezbylo. Fiat je asi jediná firma, jejíž portfolio je menší, než bylo před několika lety a je chabé ve srovnání s ostatními srovnatelnými značkami (viz. třeba Citroen). To, co Fiat předvádí, je vaření z vody. Z nejhoršího ho dostal mohutný odprodej všeho, co se prodat dalo, ale nyní už zbyla skutečně jenom podstata. Jeho spolupráce s GM skončila - nicméně z ní Fiat vytěžil alespoň moderní platformu pro PG, všechno ostatní je již jenom přešívání stále stejných kabátů. Fiat je příliš malá a chudá automobilka, aby poskytla Alfě a Lancii technickou podporu a dostatečné zázemí. Groteskně působí snaha hrát si na Volkswagen a u vědomí těchto faktů je neustále vytahování se, nadutost a přepjatá reklama včetně hloupě agresivního PR důvodem, proč místo soucitu a pochopení (nakonec fiat a spol. jsou resp. byly evropské značky, které spoluvytvářely dějiny motorizmu na našem kontinentě a měly by nám být bližší než nějaké tradiční zaniklé značky v USA...) člověk začně pociťovat spíš znechucení a odpor. A když se k tomu přidá pár nadutých agresivních troubů, je dokonáno. Když čtu výlevy Wolffa a A2, tak si uvědomím, jak jsou články GTIho svým způsobem roztomilé. Tady je to jenom lhaní, hulvátství a papírová arogance. GTI působí chvílemi jako fanatik, ale jako fanatik alespoň vtipný a inteligentní. Tady ti pánové jsou prostě jenom fanatici......ještě že je člověk naživo nikdy nepotká, no ale kdyby, možná by se divil.....
11. 3. 2008 21:50
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Kde si postrehol tentokrát to hulvátstvo?
A k tej "hystérii" fiaťákov - keby im podaktorí stále s prepáčením "nesrali na hlavy", určite by boli ticho. Aj Ty si sa hned prejavil, asi Ti robí dobre obúvať sa do niekoho, kto má rád inú značku. Ani "volkswageňákom" sa nepáči, keď niekto neuznáva kvality VW.
Avatar - T613
11. 3. 2008 22:50
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
souhlas :yes:
neregistrovaný "BeranK"
12. 3. 2008 08:48
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Přečti si příspěvky wolffa v diskuzi k lancii delta, tam toho je dost, nebo si najdi (i když to v zásadě pokládám za ztátu času) další diskuze, kde tito pánové vystupují. A fanatismus osobně nesnáším nikde a je zajímavé, že tady se někteří jedinci vymezují jenom jako - jak píšeš - fiaťáci a někteří jako volkswágeňáci. Obouvání se do VW (v tomto směru si taky občas přisolíš...) není o ni lepší, než obouvání se do fiatu, ale pravda je taková, že rozhodně objektivně VW a Fiat nelze srovnávat a dnes jsou v úplně jiných situacích. Je asi zásadní rozdíl, když šéf VW řekne, že VW se pokusí dohnat Toyotu, která je lepší v množství, kvalitě i servisu, když šéf Renaultu otevřeně připustí, že R má problémy s kvalitou a bude s tím muset něco dělat, než dokola opakované (i tady) fráze a spíše lži o dohnání "německé" kvality a vymyšlených přednopstech. Tady nikdo fiatům na hlavu nesere, jenom oni sami se takhle neustále vymezují. Kdyý někdo (resp. A2) napíše k diskuzi o nové Fiestě (tehdy ještě koncepotu Verve), že je to kopie GP a že italský design je jediný správný a nejlepší, tak co dodat....

Lidi se z velké většiny nedělí na fiaťáky a volkswágeňáky - to jenom tady je pár mailových bojovníků, kteří se v tom vyžívají. Já mám rád řadu značek a navíc u některých se mi líbí třeba jenom jeden typ. A proto nesnáším, když někdo hned k prezentaci jakéhokoliv auta napere svůj fiaťácký fanatizmus, který je skutečně ojedinělý - jen si pár diskuzí projeď. Ke všemu - tohle je původně článek o forďáckém káčku........

A rozhodně - kromě GTIho (a ten představuje rozhodně zábavný prvek a asi nejen pro mně) tady žádný podobný fanatik typu wolffa nebo A2 není. Možná tak občas u Renaultu, ale tam to už holt nemá takové grády.
12. 3. 2008 09:12
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Nemám sílu ty tvoje výlevy číst, jen sem zahlídl větu.. Fiat přežil jen díky masivnímu odprodeji všeho co prodat šlo...? To je přesně ono. Začněme se tedy, když já jsem ten fanatik bavit o tomto. Co prosím pěkně ten Fiat prodal.. smím-li se zeptat. Já jen vím, že navýšil svůj majetkový podíl v CNH na 90% a u Ferrari z nějakých 55% na 85%, zbytek v podstatě vlastní partneři a spřátelené banky. Ještě abych nezapoměl tak se dostal až na 85% v Teksid. Ale tak nějak mě nenapadá co ten Fiat jenom prodal... Jestli pak ty šibale nemyslíš těch 5% akcií GM (které kdyby nevrátil GM, tak by za ně dneka už nedostal ani slanou vodu? Tak mě prosím pověz co ten Fiat prodal. Děkuji.
anonym
12. 3. 2008 10:01
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Když nemáš čast číst všechno, tak příště radši nereaguj, nicméně jsi plně potvrdil moje předchozí slova. Jsi asi placený za zametání nepříjemných faktů týkajících se Fiatu, neměl jsem na mysli účetní přesuny, ale prodeje hmotného a nehmotného majetku, majetkových podílů v jiných podnicích a nemyslím tím jenom vlastní automobilový průmysl. No, ale se ti zase nehodí do krámu, tak machruješ s navyšováním podílů. Nakonec v souvislosti s restrukturalizací Fiatu se o tom před dvěma roky psalo dost, ty máš čas si to vyhledat. nicméně, já na to čas nemám. A vůbec, vynech mně, přenechám tě někomu jinému......
12. 3. 2008 14:21
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
KTERÝ. TO CO TY TADY PÍŠES je kravina. Tak jak mi vysvětlíš, že si o tobě nemám myslet, že si uječený pitomec? Když tak i píšeš a reaguješ. Když si to tady napsal, tak chci vědět od tebe, co Fiatgroup prodal. Které podniky v automobilovém a které v mimoautomobilovém průmyslu prodal. Já vím v podstatě o jediném, ale silně pochybuji, že o tom víš ty. Napsal si, že Fiat přežil jen díky tomu, že se rozprodal, což já vím, že není pravda. Ale když už si tady hodil tulež, tak buď přiznej, že si pitomec a nebo napiš, co konkrétně Fiat prodal. Ani po tobě nechci aby si tady psal kolik za to dostal a komu to prodal. Já jen chci vědět od tebe co prodal. Edit: už vím i o druhé, ale ta s automobilovým průmyslem nesouvisela a bylo to jen logickým krokem, že to prodali a o té by si mohl vědět.

Jo a dám ti radu... Tuším, že na wikině se to dá najít.
12. 3. 2008 20:10
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Hmm, bez odpovědí.. a jen injektivum na dalším tématu, to se dalo čekat. Hold končím také s diskuzí. Marná snaha, no případně mohu mohu vést diskuzi v podobném tónu,jako ve stylu Beran a GTI jsou pitomci... a je to skutečnost, je to pravda a basta... >:D
Avatar - T613
12. 3. 2008 09:27
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
musím se té "bandy hysteriků" trochu zastat. Jejich "fanatismus" je plně srovnatelný s "fanatismem" VWmilů. Ti také pod recenzi každého vozu dávají "proč kupovat toto, když VW group má toto". A krom GTIho bych tam přihodil pár dalších jmen, ale nebudu to tu dělat. Ale takové skupinky má každá značka bez výjimky.
neregistrovaný "BeranK"
12. 3. 2008 10:09
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
No já tedy nevím, ale nevybavuje se mi, že by tady někdo psal, proč kupovat třeba citroena, když VW group má.....ale budiž, máš na mysli asi apoštoly snů. Ale na druhou stranu mně popudí neustále opakované fráze o nudném německém designu a tvrzení, že veškerý pěkný design je z Itálie. A to se tady opakuje několikrát. Ale to ještě neznamená, že jsem VWmil. Golf ano, Eos ano, Tiguan se mi líbí, ale třeba Passata nemohu ani vystát.....ale je to v zásadě jedno, spíš díky za trochu té objektivity.
Avatar - T613
12. 3. 2008 10:20
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Ta fráze byla obecná, a vysleduješ ji při pročítání diskuzí.
12. 3. 2008 16:17
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Musím tě poopravit. Já nejsem žádný VWmil. Píši zde o autech. A když se píše o mainstramu, píši i o tom nejlepším, tedy o VW. Pokud někdo spatřuje v tom, že nepovažuji bravo za kunkurenta golfa vwmilství, pak tím jen demonstruje svou nevědomost o autech. Nenech se unášet na vlně pokřiku hošíků, co se tu zaklínají produkcí fiat a vše ostatní považují za odpad. Kdo je nejlepší v evropském mainstreamu, to ví každý, kdo dělá do aut. Je jím VW. To s nějakým fandovstvím (alespoň u mne) nemá co do činění.
12. 3. 2008 20:10
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
Avatar - T613
12. 3. 2008 20:30
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Mr.G říkat zde, že nejsi fandou VW je snad tou nejpokrytičtější věcí jakou jsem tady poslední dobou slyšel. Mohl sis všimnout, že Vaše žabomyší války o ničem jsou mi naprosto cizí.
Takže přestaň zde ostatním tvrdit, že jsi něco co nejsi.
13. 3. 2008 08:46
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Pravděpodobně to budu asi já, který bude nejlépe vědět, jestli vůbec a když, tak čeho jsem fandou... nezaměňuj diskuzi o autech s fandovstvím... nebo snad jsem i porsche fandou, MB fandou, BMW fandou, Ferrari fandou, Škoda fandou, Mustang Fandou a vůbecfandou? Nesestupuj zde na intelektuální úroveň plakátových plejstejšnových kovbojů..
neregistrovaný "Cupakapra"
13. 3. 2008 10:41
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
mas nick GTI.
ked ta auto.cz posadilo do tvojho ospevovaneho golfa gti, tak si ho od blaha cely doslintal.
v min 90% tvojich prispevkov je braVWo...
golf je ge guru, passat je apostol...
v zivote si nepovedal nic negativne na VW...
ty ozaj nie si VWmil, ty si VWuchyl. to v prvom rade. potom si GermanoUchyl, potom EuroUchyl, a subezne s tym vsetkym si anti-JapanUchyl a hlavne anti-ToyotaUchyl.
marne sa snazis urobit zo seba majstra objektivneho - ked ty budes objektivny, tak to kazdy jeden plagatovy kovboj bude minimalne prezidentom jednej galaxie s fleetom vesmirnych rollsov.
a ked tu budes ludi zhadzovat a ponizovat, ocenovat ich zlatymi ventilcekmi, davat im nalepku plagatoveho/plejstejsnoveho/bazaroveho kovboja, t.j. intelektualneho aj socialneho uboziaka (ale iba podla tvojho rebricka hodnot), tym, mily GTI, nezvysis svoj (uz aj tak dost ubohy) kredit, ale urobis zo seba este vacsieho blba.
avsak tvoje obrovske stastie spociva v tom, ze v svojej zahladenosti do seba nikdy nepochopis ako sa sam zhovadujes...
Avatar - T613
13. 3. 2008 10:46
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Ať chceš nebo ne vybudoval sis zde pověst nekritického fandy VW group. Můžeš se hádat, můžeš protestovat, ale to je jediné co s tím můžeš dělat.
12. 3. 2008 16:22
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Přesně jsi vystihl obzor diskuzních grande-fiat-fandů na těchto diskuzích.
Avatar - Enzo
12. 3. 2008 17:33
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Je zajímavé, že když se objeví článek o Fiatu, Lancii, Alfe apod tak se objeví BeranK a začne nadávat všem příznivcům Italů. Jestliže příznivec typu A2, wolff, já, nebo nekdo jinej mu oponuje a podloží data, nebo mu prostě nedá za pravdu je označen za Idiot.a, fanatika apod.
Já nemám problém s auty jiných značek, New Citroen C5 je parádní, prostě auto který se povedlo. Superb má vychytanej systém 5tých dveří - zlatý český ručičky a mozky. Honda Civic mě neohromuje vůbec designem, ale motorizací. Dalo by se pokračovat.
Ty se tu snažíš dělat z Fiata propadák, kterej by sis možná přál, ale on se prostě neděje.
Prodeje za rok 2006: 1 166 067 vs rok 2007: 1 249 092 aut.
Alfa: 144 422 ks (pokles meziročně o 0,8%)
Lancia - podle tebe zbytečné mluvit, to by sis to musel najít a ne tady vařit z vody. Prodáno 122 054 ks (meziroční vzrůst o 4,8%)
Že je Delta laděná do luxusu pochobí snad každej kdo zná Lybru, jejího předchůdce v rámci třídy. Ostatně jsem si nevšiml že by v koncernu stavěli auta napříč třídou na rozdílným podvozku.
Že by bylo Grande Punto propadák jsi nám sdělil vlastně první ty na základě poklesu o 5% meziročně. Podej si s milovaným GTI ruce a poplácej se s ním po ramenou, ten mu předpovídal smrt už po roce prodejí, nějak se spletl, ale nevím jak je to možný. GTI skončil, byla doba kdy se dal číst, chodil sem Lones, Pekelná micinka apod. Diskuse měla úroveň a byla tu občas i * a člověk se i něco dozvěděl. Když se tady objevil zjev jako ty nadávající komukoliv dostal sprchu a odtáh. Dneska sem leze kdejaký ucho a vaří tu z vody přesně jako ty.
Napsat větu že Fiat prodal skoro svoje trenky aby přežil to chce odvahu. Nějakej odkaz, doložení? Opět vaříš z vody. Že nemá zázemí a možnost techn. vývoje pro Alfu a Lancii je neznalost, která v tvým případě nezná mezí.
I kdybys si tu nohu vzteky ukopnul, proklínal všechny fandy, je ti to prd platný. Prostě s tím nic nenaděláš. Ke zbytku žvástů se nemá cenu vyjadřovat, o GM a Fiatu víš asi hodně málo, Ale je dobře že nám tady říkáš že se jedná o malou chudou automobilku. Ano Fiat je automobilka ale nejen to, jenže tvůj problém je že nevíš co pod koncern Fiat všechno patří: Comau počínaje, Irisbus pokračujíc a Ferrari konče. A je toho mnohem víc.
Zkus reagovat, ale věcně, zkus nadávat a mojí odpovědí ti bude pouze zvednutej prostředníček, ale ty se zmůžeš stejně jenom na tu druhou variantu...
neregistrovaný "BeranK"
12. 3. 2008 18:34
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
....až jsi mi poprskal vzteky monitor, naštěstí jenom zevnitř.

Fiat prodal v Evropě v roce 2007 ne tvých 1,2 milionu aut, ale cca 950 tis, najdi si satistiky prodeje.

A jiná fakta? Fiat Punto Grande - rok výroby 2006 404.000 ks prodaných aut, rok výroby 2007 378.000 prodaných aut (pokles tzn. - 5,9%). Jinak ve stejné době ten specielně tebou tak nenáviděný a opovrhovaný Golf měl nárust prodejů o 4,5% z 416,5 tis ks. v roce 2006 na 435 tis v roce 2007. To, že je to auto o třídu výš (i cenou...) a je na konci své kariery je stejný fakt, jako že tak vehementně oslavované PG začíná ztácet v roce, který bývá pro ostatní značky nejúspěšnější - viz. Corsa. GTI neskončil, neboj se, dá se vždycky číst, někdy s ním souhlasím, někdy ne, pobaví mně, řada postřehů je originálních - no a já si dobře pamatuji, že jsem to nebyl já, kdo Puntu Grande předpovídal rychlý ústup ze slávy, ale tvrdil to on už předloni, když jste se tady vy fiatofilové prsili, jak to bude nejprodávanější evropské auto jednou provždy.

Tak se vztekej, prskej a vztyčuj si ze svých tělesných údů co chceš, stejně tím nic nezměníš.
>:D
12. 3. 2008 20:20
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Nemá smysl argumentovat víš prd. Ověř si čísla prodejů v rámci EU 15 a EU nové země + EFTA, aby si nepletl jablka s hruškama. Odkaz na aceau sem tady dával několikrát. A porovnávat prodeje GP s Corsou je trošku taky aut, když GP je na trhu o 1,5 roku déle, takže symetrie tady zcela jistě není.
Avatar - Enzo
12. 3. 2008 20:49
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Já neprskám, nevím kde bereš tu jistotu že prskám. Snažíš se tu vecpat něco co jsem nikdy nenapsal. Nikde jsem nepsal že nanávidím GOLF je mi úplně volnej. Jezdil jsem ve II III IV i v V. Normální auto,kecy o image, nesoucí se na vlně mainstreamu apod. jsou k smíchu. To auto je nuda a když nemá solidní motor tak je to nuda největší. Nejlepší vztáhnuto k době kdy se vyráběl byla asi ta II. Tu beru jako nejlepší počin v tomhle nekonečným příběhu nudy.
Ad GrandePunto, jestli si si nevšiml, tak se rozšiřuje paleta nabízených motorů. O 1,4T-JET, kterej tomu autu sedne, dál o 1,6MJET s vynikajícíma parametrama a dál přichází Abarth. Jediný co chybělo GP k dokonalosti byly právě tyhle motory tvořící top verze. GTI tu psal kecy o tom že je to auto moc krásný a podobný žvásty. Když mu je žereš no prosím, ale pokles o 5% není pro mě žádná trága, pro tebe asi jo, proto ty nářky že je to v podstatě propadák. Mimochodem jsem dneska na netu viděl anketu o nej auto B segmentu. 1. GP 2. FabiaII a 3. Mazda 2.
Jasně byli tam samí italofilové...
GTI uklouz od tý doby co napsal že italský auto, potažmo FIATa sedlaj pouze sociálně slabí jedinci. Od tý doby ho nemá cenu brát vážně, protože člověk terej soudí člověka podle toho čím jezdí má u mě velice přízemní charakter. Takže pár doktorů co znám a sedlaj Fiata protože jim prostě vyhovuje a není tak prkenej a nudnej jako německá konfekce mám asi podle něj poslat na sociálku. A není tejdne kdy by neplival jeho stylem na japonskou nebo jinou produkci, ale kdyby němci vyjeli s tříkolákem tak to bude ta pravá vlna mainstreamu blabla...
Já pořád čekám na tvoje argumenty jak to bylo s prodáváním majetku Fiat group, jak to teda je s GM a podobný žvásty co tady nahazuješ jak udičku.
Vaříš z vody.Nic víc.
neregistrovaný "A2"
13. 3. 2008 08:38
Re: .....á banda hysteriků se zase projevila
Víš, s primitivem,(musím to slovo použít)který nemá přehled o autech jako takových, natož o Fiatu se těžko diskutuje, nemá to vlastně smysl, protože prostě není o čem.
Meleš tu stále to samé dokola, ale realita je jiná.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud