Novinky
Mozna, ze je celkove nekde chyba v mysleni. Nechtel bych muj zivotni styl nekomu vnucovat, ale na nakup chodim pesky a do prace nastesti take a nerad bych k tomu potreboval auto.
Ten problem je, kdyz to reknu hodne zjednodusene, ze je proste moc lidi a vsichni delaji to same a zenou se stejnym smerem. Pri tomto poctu obyvatel nepomuze ani elektromobil s cistou elektrinou. Bohuzel se tento problem po dobrem resit neda.
Ten problem je, kdyz to reknu hodne zjednodusene, ze je proste moc lidi a vsichni delaji to same a zenou se stejnym smerem. Pri tomto poctu obyvatel nepomuze ani elektromobil s cistou elektrinou. Bohuzel se tento problem po dobrem resit neda.
On se nedá vyřešit ani po zlém. To bys musel zredukovat populaci, a to znamená buď vyhlazovací tábory nebo globální konflikt.
Doba je taková, že lidé jezdí nakupovat jednou za týden, a pak již v malých krámcích dokupují jen co zapomněli, dostali chuť nebo chtějí čerstvé (pečivo apod.).
Nehledě na to, že individuální přeprava je komfortnější.
Doba je taková, že lidé jezdí nakupovat jednou za týden, a pak již v malých krámcích dokupují jen co zapomněli, dostali chuť nebo chtějí čerstvé (pečivo apod.).
Nehledě na to, že individuální přeprava je komfortnější.
Ja si ani netroufam odhadovat jakou formou se populace bude muset zredukovat, ale jasne je, ze se k tomu bodu speje. Pravdepodobne si to priroda vyresi po svem, bud globalni katastrofou a nebo vyhlazovacim taborem, pres takoveho toho dvounoheho prostrednika....
8-s ....
8-s ....
jedina opravdu oskliva polozka bude cena
Technologicky starší (jak ty říkáš) baterie mohl použít především kvůli ceně, a dojezd může být dostačující pro stávající zákazníky Cube. Ať tak, či tak je to dle mě správná cesta.
nechci tady polemizovat o necem kdyz nezname prave zamery nissanu-to ze jde udelat plug-in auto co dojede 400km je vec znama proc to nedela nissan je ale velky otaznik.
Nanotechnologie jsou krásné, ale drahé. Nabití baterie za 10 minut je taky krásná myšlenka a ne nerealizovatelná, ale vyžaduje vysokokapacitní nabíjecí stanici, která dovede dodat dostatečný příkon pro baterii. Druhou stránkou mince je životnost baterie co do počtu takto extrémních nabíjecích cyklů - je to vždycky neúměrná zátěž. Nissan představuje auto s možností nabíjení z domácí sítě, tj. přes jistič o pár ampérech. Myslím, že dál to vysvětlovat nemusím.