2hudec: to zapinanie pohonu jednej napravy mas odkial? Pokial viem, v Scenicu by mala byt cista viskospojka bez medzinapravoveho difaku, a tam sa odpajanie robi tazko (mechanicky pridavnou pakou). Alebo maju nejake vlastne udelatko?
to Novak: Všechny benzínový motory jsou 16V a tak si myslím že tolik žrát nebudou. Zajímalo by mě jaký motor má tvůj kamarád u 2.0 by se moc nedivil té spotřebě zvláště ve městě. ad podvozek na webu Renaultu psali, že všechno udělali sami, kromě toho pohonu 4x4 (Steyer). Na fotkách vypadá daleko agresivněji než běžná verze je na něm daleko víc plast. krytů.
- nevím jak jsou na tom nové motory, ale kamarád nadává že pod 11 litrů se nedostane. Jsem zvědav na jejich diesel. Ještě k 4x4: buď je to stálé 4x4 nebo jen náhon na dvě přední s tím, že že při prokluzu se připne zadní. Jestli je to jak povídáš zajímá mne jestli podvozek dělal RENAULT nebo něco koupil. Ahoj
to Novak:Bude to stálý pohon všech 4 kol s možností zapnutého pohonu 2 kol na silnici. Jinak pokud trochu vládnš polštinou více informací na www.motoryzacja.info.pl/index_nowosci.ht… z datem 18.srpna 1999. Např. o 6 cm vyšší světlá výška oproti norm. Scéniku, 5 dveře otevírané jako u off-roadů apod. Chci se tě zeptat co říkáš inovovanému Scéniku. Velmi silně uvažuji o jeho koupi jako o bezpečném a praktickém autě. Bral bych 4x4 ale to už asi neutáhnu finančně.
Zatím jsem viděl jenom fotky, nic bližšího. U Renaultu CZ uvažují o dovozu asi až příští rok, obávám se že cenou bude hodně nad novým Scenikem.
Jinak to bude bezva svezení ze čtyřkolkou. Překvapilo mě, že ve Francii se Scénic 1,6 a Kangoo 1,4 nabízí s pohonem na LPG a u nás o ně není vůbec zajem (dotaz u dovozce).