Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Ford Kuga – první dojmy

Ford vstupuje do segmentu SUV ve třídě C s modelem Kuga relativně pozdě a úspěchy konkurenčního Nissanu Qashqai a především VW Tiguan tak bude muset teprve dohánět. Při zatím statickém seznámení se ale zdá, že by handicap mohl být spíše jen časový.
Zpět na článek
9. 3. 2008 11:01
anonym
12. 3. 2008 17:00
anonym
17. 3. 2008 16:12
neregistrovaný "b abo"
9. 3. 2008 11:04
neregistrovaný "MartinV76"
9. 3. 2008 12:00
9. 3. 2008 12:32
anonym
9. 3. 2008 12:58
9. 3. 2008 13:29
anonym
9. 3. 2008 18:38
9. 3. 2008 21:16
anonym
11. 3. 2008 01:17
neregistrovaný "just_in"
9. 3. 2008 13:07
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 13:31
anonym
9. 3. 2008 13:50
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 14:02
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 18:39
9. 3. 2008 18:39
9. 3. 2008 19:16
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 19:39
9. 3. 2008 21:15
9. 3. 2008 11:27
neregistrovaný "Ada je zase tady"
9. 3. 2008 12:30
anonym
9. 3. 2008 12:43
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 14:43
anonym
9. 3. 2008 13:01
anonym
9. 3. 2008 13:52
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 14:17
anonym
9. 3. 2008 14:28
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 14:30
anonym
9. 3. 2008 19:17
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 21:36
anonym
9. 3. 2008 22:43
anonym
9. 3. 2008 22:59
anonym
10. 3. 2008 11:23
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 14:43
anonym
9. 3. 2008 19:04
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 13:07
neregistrovaný "Ada je zase tady"
9. 3. 2008 16:07
anonym
9. 3. 2008 13:12
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 13:32
anonym
9. 3. 2008 14:09
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 14:21
anonym
9. 3. 2008 14:32
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 14:38
anonym
9. 3. 2008 16:27
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 23:22
neregistrovaný "mozgog@post.c"
9. 3. 2008 13:54
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 14:10
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 14:43
anonym
9. 3. 2008 14:42
anonym
9. 3. 2008 12:08
anonym
9. 3. 2008 12:25
anonym
9. 3. 2008 13:10
neregistrovaný "Ivan."
9. 3. 2008 13:11
anonym
9. 3. 2008 13:34
neregistrovaný "Jaj"
9. 3. 2008 14:47
anonym
10. 3. 2008 09:38
neregistrovaný "Jaj"
10. 3. 2008 19:05
anonym
11. 3. 2008 09:43
neregistrovaný "Jaj"
9. 3. 2008 13:33
anonym
9. 3. 2008 16:05
anonym
9. 3. 2008 16:55
anonym
9. 3. 2008 16:27
9. 3. 2008 16:56
anonym
9. 3. 2008 17:04
anonym
9. 3. 2008 20:34
anonym
10. 3. 2008 12:56
10. 3. 2008 16:55
10. 3. 2008 16:58
10. 3. 2008 19:06
anonym
10. 3. 2008 21:23
neregistrovaný "jakub747"
10. 3. 2008 09:29
10. 3. 2008 09:48
neregistrovaný "NN08"
10. 3. 2008 09:52
anonym
10. 3. 2008 10:09
10. 3. 2008 11:28
neregistrovaný "yaroukh"
10. 3. 2008 12:33
11. 3. 2008 01:26
neregistrovaný "typek"
anonym
9. 3. 2008 11:01
Ford jede
Ten nový kynetický design Fordům moc sluší. Trefa do černého.... :yes:
Rozbalit vlákno
2
anonym
12. 3. 2008 17:00
Re: Ford jede
ved je to špatné auto ešte aj Thalia vyzerá lepšie Kuga meno mu prilahne :no:
neregistrovaný "b abo"
17. 3. 2008 16:12
Re: Ford jede
No tak teda kyneticky dizajn uz tiez dorazil na slabe miesta. Ano, MONDEO je velmi podarene, aj ked ma uz malinko onudilo a je predsa len prilis velke, ale da sa hodnotit velmi pozitivne. F/L FOCUSU je ale peklo. Tam uz ta dvojita mriezka vyzera strasne, ani tie svetla sa vobec nehodia (aj ked bocne linie su zaujimavejsie). Ma to efekt ako PEUGEOUT. Ta divna maska - no nepaci sa mi, ale 407 sa este da. Na 207 je to vsak tragedia...
neregistrovaný "MartinV76"
9. 3. 2008 11:04
Interiér
Spíš bych řekl, že interiér je převzatý z C-Maxu než z Focuse, ale jinak moc pěkný auto.
Rozbalit vlákno
16
9. 3. 2008 12:00
Re: Interiér
interier mi prijde trosku fadni,k tomu,jak dobre to vypada z venku,by to to chtelo naky barevny oziveni v interieru...mohli se v interieru nechat inspirovat povedenou casti prednich lamp a jejich okoli...neco tomu uvnitr chybi,ale jinak parada. :-!
anonym
9. 3. 2008 12:32
Re: Interiér
O čo je lepší ako"starý" Matrix hyundai so svojou dlžkou 4020 a kufrom 400l a rázavorom 2600 aDiesel motorom o110 koní a spotrebou 5 l/l00 km o čo je tento kuga kubo lepší? že mu nalačily karoseriu pre mna praktičnost je viac ako vonkajčí účes,a že má silný motor načo by mi aj bol alebo ovladanie na volante je tiež blbosť a má malý praktický dosah ,len nová kisna a cirkus reklama ... :-!
9. 3. 2008 12:58
Re: Interiér
OMG nenech se vysmat...Nemuzes srovnavat koreu s Fordem....tim bych zacal a take skoncil.Ja vim ze u vas na vychode je dulezita hlavne cena a podle toho na Slovensku vypada vozovy park (pritelkyne je slovenka,sice z Prahy,ale jezdime tam)...
anonym
9. 3. 2008 13:29
Re: Interiér
Nevšímaj si Daniela, ten ešte nič rozumého nenapísal, nemá na to predpoklady...
9. 3. 2008 18:38
Re: Interiér
OK,diky za upozorneni ;-)
anonym
9. 3. 2008 21:16
Re: Interiér
skusal som Ford Fiestu do malého kopčeka velmi slabo tahal-novopečený majitel mi tvrdil že musí mat rozbeh potom už ide-dakujem takže som ho nekupil
no určite u Vás je vyššia životná uroven,ale i tak keby som si mal vybrat
tak matrix i ked ani ten nepotrebujem
na bežnúpotrebu mi bohate stačí Getz a manželke Atos,mimochodom nechce ani pocut o inom aute kupi si I10 ked bude
My chodím jedine po krese ev do vzdialenosti cca 150-170 km maximum
aj 1 krát týždenne,ale už tak vyzerá že v buducnosti aj premna bude maxim auto do"triedy I20 tj Getz I20 alebo aj niečo podobné napriklad aj chevrolet Aveo hatchback etc Ja zase neviem dôverovat europskym autám Renaulty majú výbavu dobrú ale v kvalite a naáhrad diely sú drahé zaostávajú ,Citroeny detto a Peugeoty tiež už horeli opak 307-ky etc a spú tiež drahé,auto beriem ako dennú potrebu a drahé auto skôr stráca na cene ako cenove prijatelnejšie
Pozdravujem českých bratov a prajem im nech si kupujú aké chcú -jak je libo >:-[]
neregistrovaný "just_in"
11. 3. 2008 01:17
Re: Interiér
Preco musis hned na kazdeho * reagovat a urazat cely narod hm_? Ako su blbci na Slovensku tak su aj v Cechach a Ty si toho slusnym prikladom.

Ford nie je nic extra. Je to obycajne auto ktore tu ma kazdy.
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 13:07
Re: Interiér
Matrix je stařešina, ani crash testy neabsolvoval (zřejmě bych dodal slůvko - raději), je to doslova designerská pohroma (facelift se pokouší zamaskovat původní myšlenku bočního profilu), materiály v interiéru jsou příšerné, o ergonomii ani nemluvím, přidej k tomu slabé know-how Hyundai z dob kdy Matrix vyvinuli a máš levné ne moc dobře vypadající prostorné auto se slušným kufrem a zajímavými motorizacemi, které ti nikdy nikdo neukradne, pochopitelně.. :-) Pokud jde o ČISTĚ praktické hledisko, je Matrix lákavý, u toho ale končí - potom už je tu ještě oproti konkurenci nízká cena, která zaručuje, že se takové auto vůbec prodává.
anonym
9. 3. 2008 13:31
Re: Interiér
Nezatracuj, kým si nevyskúšal na vlastnej koži. Nepodložená kritika je o ničom...
V tomto prípade je ale fakt, že tu Matrix nemá čo pohľadávať, porovnávať SUV a MPV je trochu z cesty...
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 13:50
Re: Interiér
A v čem se teda játro mýlí?
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 14:02
Re: Interiér
Ale já jsem vyzkoušel na vlastní kůži a můžu vyzkoušet znova téměř kdykoli během několika dní, pokud o to auto máš zájem a něco potřebuješ vědět ptej se, zjistím.. To není jen kritika, já plně vnímám i klady toho auta jak sis to mohl přečíst, což nepochybně při dané výbavě je ona cena a minimální zájem resp. nezájem zlodějů při relativně prostorném autě v dané třídě. A souhlasím s poslední větou, SUV a MPV jsou trošku někde jinde, přesto mnoho zákazníků se mezi nimi rozhoduje a nevnímá termíny známé lidem zajímajícím se o auta.
9. 3. 2008 18:39
Re: Interiér
dekujeme,nechceme...zabij se v tom sam ;-)
9. 3. 2008 18:39
Re: Interiér
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: Za tohle mas u me pivo >:D
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 19:16
Re: Interiér
:-) ačkoli věkem jsme si docela blízcí, tak tě teď asi hodně zklamu, pivo moc nepiju.. ;-)
9. 3. 2008 19:39
Re: Interiér
hm,to byla takova veta do vetru,ja mam taky radsi Whisky nez pivo :),nak mi hektolitry v brise nesedej .No nic, regni se.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
9. 3. 2008 11:27
Je to prilis malicke
Spis jako Fiesta. A osklive. VW ma zase navrch. :-!
Rozbalit vlákno
35
9. 3. 2008 11:58
Re: Je to prilis malicke
Ty ses zblaznil?Co do vzhledu vedle Kuga je Tiguan usedlej bochnik.Uvnitr bude mista na stejno a nezapoman na to,jak tyhle auta jsou ,,velky" Nisan Kasak je trosku zvedle hatchbacko coupe s nadechem SUV....neni to proste SUV je to samostatna kategorie a ne vsichni oceni kufr vetsi nez maj tyhle auta..ne kazdej potrebuje auto na CHATU!
anonym
9. 3. 2008 12:30
Re: Je to prilis malicke
Já třeba nesouhlasím. Tiguan mi přijde mnohem elegantnější. Viděl jsem ho vedle BMW X5 a designově ji naprosto vymazal. On je ve skutečnosti hodně povedený.
Kuga na mě působí jak korejsko-japonský něco. Bez tváře.
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 3. 2008 12:43
Re: Je to prilis malicke
>:D >:D >:D soudnost pánové... Kuga nemusí být žádný skvost, ale považovat Tiguana za něco elegantního???
anonym
9. 3. 2008 14:43
Re: Je to prilis malicke
:no: :no: :no:
anonym
9. 3. 2008 13:01
Re: Je to prilis malicke
No právě, jsem soudný dosti a dokonce mám i nějaké umělecké vzdělání.
Ale znovu opakuji. Tiguan JE elegantní a poměrně designově vyvážený. Na živo vypadá velmi dobře (a to se mi na fotkách zdál nepovedený).
Uvědomují si to i zákazníci, kteří na půl roku dopředu vykoupili jeho produkci.
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 13:52
Re: Je to prilis malicke
"a dokonce mám i nějaké umělecké vzdělání"

>:D >:D
anonym
9. 3. 2008 14:17
Re: Je to prilis malicke
8 let jsem chodil kreslit. Nekdo hraje na klavír, já zase obstojně maluji, kreslím a modeluji. Tedy o sobě mohu prohlásit, že jsem v tomto směru vzdělán, jak teoreticky, tak i prakticky. Máš s tím problém?
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 14:28
Re: Je to prilis malicke
(Jestli s tím mám problém, tak s tím ty neuděláš nic.) Já se směju tomu, v jakém kontextu jsi to podotknul. Jako by to mělo tvému úsudku dát v diskusi větší váhu...?
anonym
9. 3. 2008 14:30
Re: Je to prilis malicke
Lidé, kteří mají umělecké vzdělání se více orientují a dokáží lépe ohodnotit. Mysli si co chceš, ale pokud chceš dělat odhadce, vzdělán být musíš a ne pro srandu králíkům.
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 19:17
Re: Je to prilis malicke
Jo ty seš tady náš odhadce. >:D Nic osobního, ale k čemu si myslíš, že ti to tady je? Jakou roli si myslíš, že to tady pro diskutující hraje při tom, když si utvářejí VLASTNÍ NÁZOR? ("No mně se to sice moc nelíbí, ale 88.146.138.XXX řiká, že je odhadce a že to je pěkný, tak to je pěkný." Takhle nějak?) Že jsi odhadce, je _tady_ naprosto irelevantní.

Fakt to neber osobně, ale to, že jsi studoval na režiséra, neznamená, že víš lépe, který film je "lepší". Uvědom si, že "chutná", stejně jako "vypadá", je hledisko naprosto SUBJEKTIVNÍ. Na takové věci si každý dělá názor sám a neexistuje žádná absolutní pravda, který by ses mohl dobrat "dostatečným množstvím odborníků". Takže si můžeš ten svůj názor tak akorát zarámovat úplně stejně jako já nebo kdokoli jinej.
anonym
9. 3. 2008 21:36
Re: Je to prilis malicke
No jistě, takže design se vlastně studuje k ničemu. Protože takto vyprodukovaný designér vlastně vůbec nic neví, neznamená a nedokáže.
Směšné. :-!
9. 3. 2008 22:34
Re: Je to prilis malicke
Krom uměleckého (když už jste to tak nazvali) neboli designérského hlediska v této věci hraje velkou roli to marketingové. Tiguan vypadá tak nějak jak by se dalo očekávat vzhledem k designu, který VW razí. Co je ale důležité, že tenhle dosti strohý styl se zkrátka nemusí líbit každému a tvůj úsudek nemusí být víc nad věcí než třeba můj, vysvětlím.. Chci teda zmínit marketing, ta auta jsou dělaná pro lidi a ne pro umělce, čili pokud se nelíbí obyčejnému člověku tento dosti strohý byť třebas vyvážený styl alá VW oblíbený u řekněme konzervativnějších jedinců popř. VWvěrců, pak tu také musí být velká konkurence s něčím úplně odlišným. Je to jednoduché, vyber si cílovou skupinu a podle toho navrhni auto. VW nehodlá svou image (německy strohá a kvalitní auta) ohrozit nastolením designérských novot na stávající portfolio vozů, protože jejich zákazníci si to nepřejí. Jako příklad ti uvedu např. Ford Focus I, před 10 lety po uvedení to byl naprosto fascinující design automobilu nižší střední třídy, který mnoho lidí ohromil, ale kdekterého milovníka dosluhujícího Escorta odradil, přesto se ale prodával tak dobře, že to byl pro Ford doslova trhák - zkrátka to auto bylo zacíleno na jiné zákazníky a zadařilo se. Při uvedení Focusu II se rozhodli pro jinou cestu - zachování určitých typických znaků pro Focus a vše zastřihnout do decentnějšího kabátu, pochopitelně šlo o udržení zájmu stávajících zákazníků a přilákat ty konzervativnější. Tím vším chci říct, že vidět vše z hlediska umělce je hrozně krátkozraké, obzvlášť při dnešním rozložení sil na evropském trhu s osobními automobily. To, že jsi umělecky vzdělán ti teda příliš nepřidává v takto sporném případě na schopnosti rozeznat co je lepší nebo horší designerská práce, je to subjektivní, dokonce i leckterý tvůj kolega s maličko jiným vnímáním by mohl mít odlišný názor než ty. Také mysli na to, že lidé, kteří navrhovali Kugu jsou stejně tak nejlepší profíci v oboru jako od jakékoli jiné značky na výši včetně VW, jsou to zkrátka ti nejlepší, ale požadavky má na ty své každá automobilka odlišné, důvod jsem vysvětlil výše. Ty budeš potřit k zastáncům konzervativnějších tvarů, to je ok.. Asi už chápeš, co se ti snaží yaroukh vysvětlit, doufám..
anonym
9. 3. 2008 22:43
Re: Je to prilis malicke
Designéři jsou v jistém smyslu velmi vzdělaní a inteligentní lidé, po kterých se chce vidět do budoucnosti. Jsou to vizionáři. A snažím se ti říct, že jsou v tomto ti nejlepší stejní, vidí dále než 99% lidí. Oni do jisté míry určují, co se lidem bude líbit, jsou to manipulátoři ;-) To, že tady yaroukh napíše něco TEĎ, tak je to pro mě už irelevantní. Názor si rozhodně neutváří, je pouze silně ovlivněn. ;-)
anonym
9. 3. 2008 22:59
Re: Je to prilis malicke
Tahle diskuze mi prostě silně připomíná rčení, že každej chlap rozumí fotbalu, autům a pivu.

Bohužel to není pravda a na to se tu sanžím poukázat, že osobní názory obyčejných lidí nemají větší váhu než ty hospodské kecy. I když si tu hraje na fakt, že design je subjektivní zaležitost, je, ale jen do jisté designéry definované míry. Chce to začít studovat, pak člověk pochopí, co chci napsat.
10. 3. 2008 00:06
Re: Je to prilis malicke
Nemůžeš říct, že všechno co se bude líbit, určí designéři, to je holý nesmysl. Designérský tým u VW se nemůže rozhodnout, že postaví nového Golfa jako kosmickou loď? To nelze při jejich image, jsou tak omezení ve své tvorbě. Řekl bych, že poněkud arogantně a nadutě se vyvyšuješ coby umělec, který věcem rozumí nad nás běžné spotřebitele, ale bohužel jsi právě ten, kdo vidí věc jen ze svého velice omezeného pohledu. Měl bys vědět, že designéři se musí řídit strategií automobilky a ta pak potřebami zákazníků, které jsou známé na základě průzkumů a také zkušeností se stávajícími zákazníky, nikoli naopak - tzn. že pokud se Ford rozhodne jít kinetickým směrem, pak to není rozhodnutí nějakého designéra, ale sofistikované rozhodnutí odborníků složených z lidí z různých oblastí, až po tomto designéři vytváří na základě stanovených kritérií projekty a později několik prototypů, ze kterých následně nějaký vrcholný orgán společnosti vybírá tu nejvhodnější, podobně to bylo i s Focusem II a rozhodnutím o jeho méně extravagantním designu, ačkoli tam byl opět i velice odvážný a jiným směrem se ubírající návrh. Čili to, kam se bude ubírat směr automobilky a jak bude úspěšná je dílčí práce, která nezačíná ani nekončí u designérů.. Přesto veškerá úcta k nim, co v dnešní době vyjíždí za skvosty, včetně této Kugy...
neregistrovaný "yaroukh"
10. 3. 2008 11:23
Re: Je to prilis malicke
Směšné? Nebuď k sobě tak tvrdý. (Ale gratuluji, říká se, že prvním krokem na cestě k nápravě je akceptování samotné existence problému.)

Neexistuje jednotka "dobrého designu", nemáme žádný kiloDesignér, deciHorbury.
Jediné, co se na téchhle subjektivních aspektech dá aspoň změřit, A TUDÍŽ PROHLÁSIT ZA FAKT, je počet lidí, kterým se věc líbí. (A můžeš prskat, že vysoká sledovanost z Kameňáku dobrý film nedělá - to máš pravdu, jenže nic jiného na filmu změřit nejde, nic dalšího objektivního nevytáhneš.)
Je tvoje věc, jak na takové číslo pohlížíš, jak si ho přebereš, ale žádný jiný FAKT nemáme.

Ad-hoc verdikt někoho, kdo zvládá techniku kreslení/malování/modelování (byť ten člověk třeba jednou bude svými výtvory formovat vkus těch okolo) z "nic-moc" "docela hezké" neudělá. Fakt, že se Callumovi líbí jeho XF, z XF krásně auto automaticky neudělá. Ten názor si udělá každý sám, a každej _jenom pro sebe_ - nikdo takovej názor _dokonce ani od Calluma_ neadoptuje jenom proto, že je Callum Pan Designér. (A teď tu jsi ty...) Callumův názor na XF je pořád jenom Callumův subjektivní názor na jednu konkrétní věc.

Někomu feromonové parfémy voní, někdo je necítí, někomu se z nich zvedá kufr.

Tvoje elitářské mektání o chlapech, co rozumí fotbalu, na tom nic nezměni.
anonym
9. 3. 2008 14:43
Re: Je to prilis malicke
:no:
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 19:04
Re: Je to prilis malicke
škubni si, ALE POŘÁDNĚ, Danieli >:-[]
neregistrovaný "Ada je zase tady"
9. 3. 2008 13:07
Re: Je to prilis malicke
Ano, Tigi opravdu neni prilis elegantni, pokud by byl usedlejsi, bylo by to lepsi - asi nejhezci SUV bez rozdilu tridy je Touareg - ale Tigi neni alespon tak trapne vytlemeny jako tohle. Takze jednooky mezi slepymi kralem. Tahle Kunga se muze designove smele postavit bok po boku rendliku Kolos. Stejne korejsko cinske patvary.

Kdyz jsme u toho designu - dosud asi nejhezci male SUV byla Honda CR-V model 2006, tedy predtim, nez tohle auto designove totalne zkazili novym typem 2007. V soucasne dobe je z tech mensich SUV proto asi nejhezci Mitsi Outlander. Touareg je samozrejme velice povedeny, ale je to auto o tridu vyse. Naopak hnissana rychlokvasku uz ani nema cenu vzpominat - zkratka auto s genetickou zatezi rendliku.
anonym
9. 3. 2008 16:07
Re: Je to prilis malicke
to ty máš genetickou zátěž
9. 3. 2008 23:42
Re: Je to prilis malicke
Slovenský Touareg :-) no budiž, každému se líbí něco jiného, ale v tomto segmentu to podle mě žádný král není, osobně bych tam pasoval Volvo XC90, to je naprosto nezaměnitelné auto, které působí naprosto jedinečným dojmem po všech stránkách už dlouhou dobu.
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 13:12
Re: Je to prilis malicke
Tak to jak vymazal Tiguan X5ku, to mě dostalo :-) Hýříš vtipem co ;-) Vidím v Tiguanovi klasický VW, co nenadchne a neurazí, to je cesta jakou v většinou produkce razí. Každopádně když kolem projede Tiguan, tak si toho nikdo ani nevšimne, je to designérsky sice vyvážené, ale nikterak nezajímavé auto, co se prostě ztratí... A X5 :-) no ještě dnes po nich lidé tak trochu koukají a ujišťuji tě, že po Tiguanovi ne ;-)
anonym
9. 3. 2008 13:32
Re: Je to prilis malicke
Vzhledem k faktu, že X5 jezdí po cestách jak máku, je tvé vyjadření trošku mimo. :-!

škoda, že jsem neudělal fotku, dost lidí by to překvapilo.
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 14:09
Re: Je to prilis malicke
Máku bych netvrdil, přesto se po X5 kdekdo stále podívá, netvrdím že všichni jako např. za supersportem.. Ale Tiguanů je zatím k vidění prachmálo, přesto když projede kolem, vzbudí takový zájem jako by jela Octavia.. = nulový. A oprava - můj zájem vzbudil, minimálně ve smyslu "a hele, Tiguan, hmm, booooriiing..", ale když už se zajímám o auta... :-)
anonym
9. 3. 2008 14:21
Re: Je to prilis malicke
Já mám právě opačnou zkušenost. Tiguanů je opravdu velmi málo k vidění a není to zapřičiněno tím, že by je nikdo nechtěl, spíše naopak.
Když někde zastaví, rozhodně strhne pozornost. Jak jinak si vysvětlit fakt, že když jsem ho podruhé viděl vystaveného někde snad v tescu, byl kolem něho pěknej hrozen lidí a to pořád.
V tomto názoru se prostě neshodnem, mám jinou zkušenost.
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 14:32
Re: Je to prilis malicke
Já rozhodně netvrdím, že to auto není chtěné, podobně jako jiné VW se bude jistě dlouhodobě dobře prodávat a to už jen díky (ale nejen) značce, o tom to ale není. Hrozen lidí kolem Tiguanu? :-) Možná, ale to to nebude jen autem a není to žádné rozhodující měřítko pro to, co tvrdíš.. Příklad - nedávno jsem v Olympii viděl vedle sebe postavenou A4 a A5.. Kolem chuml lidí pochopitelně.. o 3 dny později - stejná auta, dokonce s rozsvícenými světly, což je u Audi velice efektní záležitost jak jistě víš, nicméně samotná A5 vzbuzuje pozornost kam se hýbne, o tom snad žádná, ale o ony 3 dny později u ní nebyl vůbec nikdo, jen tu a tam kolemjdoucí pozastavil (jako i já) a zase šel. Takže jaké je tohle měřítko zájmu o Tiguana nebo jakékoli jiné vozidlo?
anonym
9. 3. 2008 14:38
Re: Je to prilis malicke
Třeba u korejců se lidi zastavůjí jen kvůli cenovce za oknem.
Já říkám, že Tiguan je charizmatické auto, nic víc. Na fotkách se mi nelíbil, ale ve skutečnosti je to prostě povedené auto.
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 16:27
Re: Je to prilis malicke
U korejců to přestává být pomalu pravda. Charizmatické auto pro mě Tiguan není, ale chápu, že pro někoho může být. Pro mě zůstává kvalitním autem se vším, co od něj lze očekávat, přesto nijak nevybočuje, což podle mě ani moc nechce.
neregistrovaný "mozgog@post.c"
9. 3. 2008 23:22
Re: Je to prilis malicke
"charismatický Tiguan", charismatický VW >:D >:D >:D , to nemyslíš vážně, Tiguan je jen další unirigid deutsche kráva, spíchnutá na objednávku marketingového oddělení. Špičkový design má nový Forester a nový Mitsubishi Prototype S (Lancer hatchback) a třeba předposlední verze Outlandera, ale charismatický Tiguan - no to jsi mě teda dostal
neregistrovaný "yaroukh"
9. 3. 2008 13:54
Re: Je to prilis malicke
technická: "nikterak nezajímavé" ~ "zajímavé"
neregistrovaný "játra"
9. 3. 2008 14:10
Re: Je to prilis malicke
Chybička se vloudila.. :-)
anonym
9. 3. 2008 14:43
Re: Je to prilis malicke
:no:
anonym
9. 3. 2008 14:42
Re: Je to prilis malicke
Dobrá irónia. To len zase detičky ju nechápu.
anonym
9. 3. 2008 12:25
Otvaranie
Nevedel som, ze piate dvere sa daju takto otvarat, to je fajn.Dik za foto :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ivan."
9. 3. 2008 13:10
zavazadelník
Nejsem fetišista velkých zavazadlových prostorů a neimponuje mi škodovácký trend v této oblasti, ale 360 litrů je zoufalých, pro zklamání....
Rozbalit vlákno
6
anonym
9. 3. 2008 13:11
Re: zavazadelník
oprava: "pro mne zklamání"
neregistrovaný "Jaj"
9. 3. 2008 13:34
Re: zavazadelník
Je pravda, že ten kufr je i na pohled neskutečně malý. Nevím, kde je chyba, protože to auto naživo vypadá celkem slušně, velikostí odpovídající Tiguanu, ale ten kufr má oproti VW už od pohledu zásadně menší. Osobně bych po obhlídce volil Tiguana a to nejen kvůli kufru... Zas na druhou stranu je Kuga na tom o několik světelných let lépe než Koleos.
anonym
9. 3. 2008 14:47
Re: zavazadelník
Jeslti to nebude tim ze tech 360 litru je bez te schranky ktera kufr vyrovnava do roviny, ne jako u Tiguana se schodem.
Holt nekdo kupeje auto jen podle papirovzch hodnot a pak v v denim zivote cumi jak puk na sve dokonale VW.
neregistrovaný "Jaj"
10. 3. 2008 09:38
Re: zavazadelník
Asi jsme se špatně pochopili. Já neznám jejich papírové hodnoty, já si obě auta prohlédl, posadil se do nich a proto říkám Tiguan... Prostě mě vyhovuje víc. S tou rovnou podlahou máš pravdu, proto vůbec nechápu, proč tu rovnou podlahu už všichni neřeší jako Škodovka tím, že si můžeš vybrat zda větší objem a schod nebo menší objem a rovná podlaha...
anonym
10. 3. 2008 19:05
Re: zavazadelník
samo ze ten suplik si muzes v Kuga vyndat a jinak to reseni Fordu mne pride daleko praktictejsi.

obě auta prohlédl to je usmevne v autech se jezdi na prohlizi proto dokut se s obouma nesvezes vis bez nadsazky tak 40% informaci ke koupi.

Vzivote bych si nekoupil auto v kterem bych aspon nenajel s prodejcem nebo bez mizernych 10-100km.
neregistrovaný "Jaj"
11. 3. 2008 09:43
Re: zavazadelník
Tak to se pleteš. Ten šuplík je ve Fordu napevno a nelze jej jen tak vyjmout... Pokud tedy nepočítám s dvouhodinovou demontáží. Každopádně kufr je proti Tiguanu katastrofální. Jinak co se týče svezení, tak částečně souhlasím, ale jak Ford tak VW jsou tak jasně čitelná auta, že ani u jednoho nelze předpokládat špatný posaz nebo špatné jízdní vlastnosti. Jen se mi Tiguan zdá být výrazně hezčí a praktičtější pro moje využití a prostě si nedovedu představit, že bych si vybral pro mě ošklivější auto...
anonym
9. 3. 2008 13:33
Kuga
Má iskru a vlastnú tvár, je zaujímavý a ýrazný, na ulici o len ťažko prehliadneš. K tradičným rivalom postupne pribúdajú noví, ale vôbec nie zelenáči. Kuga aj Tiguan budú dôstojnými zástupcami svojich značiek v segmente, o tom niet pochýb.
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 3. 2008 16:05
kopie qashqaie
věrná kopie NISSANu QASHQAI a ještě jen s jedním motorem >:-[]
Rozbalit vlákno
1
anonym
9. 3. 2008 16:55
Re: kopie qashqaie
Naopak QASHQAI je kopii Kuga/ Iosis X, to ze Ford jde na do prodeje az ted, je vec jina ale koncept je stary skoroto 2 roky a to nebylo po rychloQashce ani slechu. Navic toto jenom startovni motor urcite tam bude brzo i 2,2 TDCi. >:D
9. 3. 2008 16:27
KU KU KUGA
Je fajn, že TIGI bude mít soupeře. A speciálně pro TIGIho je fajn, že tím soupeřem bude... KUGA :-) Kdo totiž TIGIho viděl a má voko, je mu jasné, že VW nemusí své designové postoje pojmenovávat, VW prostě vyrábí auta. A vyrábí je tak dobře, že má v Evropě nejprodávanější auto vůbec (GOLF) jakož i nejprodávanější auto ve střední třídě (PASSAT), a to je fantastický výsledek. Odhaduji, že do roka bude mít VW i nejprodávanější střední SUV. Tedy, jestli ho nepřeskočí... RAVka :-) Je tu někdo, kdo sází v prodejích na KUGU? Koukám, koukám a nějak se v tom jako evropan utápím. Ze všech stran na mě trčí obtížně uchopitelné hrany a bodce... takhle si evropského prérijního mustanga tedy rozhodně nepředstavuji. Zajímavé je, že oba, jak TIGI tak KUGA šli na vnitřek stejně, využili stávájící kompakty. TIGI těží samozřejmě ze dvou variant karoserií, resp se specialitou v podobě polní varianty, a nepoměřitelnou motorizací. Jak to tak sleduji - Mondeo, lifting Focusu a nyní Kuga a Fiesta... ještě že tu je GOLF, Passat, a TIGI, tedy... auta.
Rozbalit vlákno
8
anonym
9. 3. 2008 16:56
Re: KU KU KUGA
Upřesním, Golf není nejprodávanějším v Evropě (2007). Tím je 207. ;-) Golf je hned za ním.

Jinak souhlas.
anonym
9. 3. 2008 17:04
Re: KU KU KUGA
Myslim ze Kuga dostane take 2,2 TDCi jako Mondeo, S-MAX atd.
Jsou trhy kde uz davno Ford na VW vyhrava, a na konecny soucet je dost casu, Ford je v SUV pojem, co Kuga uricite pomuze, ten kdo chce sportovni moderni SUV koupi Kuga. Nejveci konkurent bude kopie Qashqai, Tigi ne, Tigi tezi hlavne z toho ze nema krom Qashqaije zadneho kounrenta z EU, to se tet zmeni.
anonym
9. 3. 2008 20:34
Re: KU KU KUGA
Golfa už bohužiaľ predbehol Focus. Myslím, že Focus s Astrou. Nuž, snáď nebude budúci Golf až o tak neuveriteľný kus vpredu, aby potom zákazníci sa pozerali po lacnejších autách. Ale Tiguan má dobrú cenu, je dobrý a RAV 4 nemá šancu, pretože na rozdiel od RAV 4 2. já táto už dosť nudná.
10. 3. 2008 12:56
Re: KU KU KUGA
Co mě na tobě mrzí, že už nemůžeš překvapit, s tou ohranou píšničkou doslova nudíš. Co mě ale překvapuje, že tě baví si nalhávat ty samé věci kolem a dokola.. Jako např. že VW dělá auta (ostatní asi houpačky :-) ) nebo že Golf je nejprodávanější..

Asi těžce neseš vývoj situace, Ford jde nahoru, je tím novátorem a tím kdo kouká dopředu, projevuje se to už teď a projeví se to daleko více postupem času, připrav si jinou statistiku než tu zakládající se na mnoho let starých prodejních číslech o Golfu z roku raz dva, kdy jméno ostatních dnešních konkurentů ještě nebylo známo. Současný Golf byl už dávno překonán v prodejnosti a konkurence stále sílí, viz Focus coby auto s nejlepšími jízdními vlastnostmi v dané třídě a coby bezpečnější jak pro přední cestující tak pro děti v sedačce vzadu, kvalitou zpracování na špičkové úrovni byť by v tomto ohledu mohl hyperdetailista ještě něco vylepšit. Design řešit nebudeme, to je zkrátka úplně jiný směr a každému se líbí něco jiného, což je dobře.. A pokračovat bychom mohli dalšími auty, nové Mondeo, pokud si přečteš testy je v globále zkrátka lepší auto, než současný Passat, počkejme ještě na čísla a Fiesta je známa jak svými perfektními jízdními vlastnostmi, tak vysokou projedností, pokud to chceš používat jako argument..
Ty ódy co tu na něj pěješ jsou hrozně přehnané, možná bys měl chválit Toyotu za jejich neskutečné úspěchy, možná bys neměl mluvit o čemkoli co je futuristické jako Civic jako o odpadu v porovnání s das Auto Golfem jenom pro svou zaujatost, možná by ses tu neměl vydávat za odborníka a potom tvrdit, že 207ka vychází z 205ky (80.léta) přičemž nastupující Fiesta nikterak nenavazuje na své předchůdce a x dalších žbleptů (myšleno mylných dojmů). Zkrátka kecy o tom, že něco je auto jenom proto že se to jmenuje Golf a neuznávání ničeho jiného lehce něčím zavání, v silnější verzi už pak extrémismem, v tvém případě neschopností akceptovat fakta a respektovat druhé + snahou tlačit ostatním své myšlenkové pochody s logem VW. Já ta auta ani automobilku neshazuji, uznávám je za to v čem jsou dobří - tj. kvalitní klasici, ale nemám rád osoby jednající takovým způsobem jako to děláš ty - povýšenecky, arogantně s jistou snahou o to, abys vypadal jako odborník a člověk s nadhledem (který nemáš), což se snažíš docílit velice levnými větami vsunutými do svých příspěvků.. ale to tetování VW co máš tím nezakryješ.. Nepochybně si odborník - svým způsobem, ale jen na značku VW, přes ni bohužel dobře nevidíš dál resp. problém je, že se díváš jen přes ni. Tvoje škoda..
anonym
10. 3. 2008 19:06
Re: KU KU KUGA
:yes:
neregistrovaný "jakub747"
10. 3. 2008 21:23
Re: KU KU KUGA
GTI, taková šance strhat úhlavního nepřítele...tolik chyb ve vlastním obranném pásmu...a ty to takhle zahodíš...a já se tak těšil na brilantní analýzu nedostatků designi (bože, tak zjevných), nedostatků v motorizaci, chybném marketinkovém zamíření...a ono nic. Asi dnes nebyls ve formě. Škoda. Takovouto šanci Ford nedává často. A jinak, designový král tohoto subsegmentu není tigi...ale Nissan...jehož jedinou (designovou) slabinou je jeho název...Kvaska..:o)))))
10. 3. 2008 09:29
ceník
podrobný ceník a katalog tu :-)

[odkaz]

jinak možno už objednávat v německu a také se již vyrábí
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "NN08"
10. 3. 2008 09:48
Re: ceník
odporucam naucit sa davat odkazy, cennik je totiz tu:
hxxp://www.ford.de/…spg/getImage.asp?im
anonym
10. 3. 2008 09:52
Re: ceník
tak este raz kedze kvoli 1 odkazu sa nebudem registrovat:
***.com/26vjaj
10. 3. 2008 10:09
Re: ceník
hxxp://www.ford.de/…cus_mca/-/katalo… />
njn to já nevím že když nejsi registrovanej že to nevidíš
neregistrovaný "yaroukh"
10. 3. 2008 11:28
Re: ceník
On to vidí, ale ty to "nějak divně" vkládáš. Neregistrovaným Auto.cz neumožňuje vkládat linky.

[odkaz]
10. 3. 2008 12:33
Re: ceník
tak to nevím no, když zmáčknu ten odkaz co jsem tam dával, tak mi to skočí tam kam má no, tak nevím :-(
neregistrovaný "typek"
11. 3. 2008 01:26
vsetci sa dohodneme
Je to nove auto od Forda, ma 4 kolesa, da sa zabrzdit.
Hlasujte za dobry prispevok. :-)
Rozbalit vlákno
0